Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

7 decembrie 2023

Dezastrul este cand se intoarce cu bine


basescu nu mai are avion

Ce se face demisul basescu daca in Romania se intampla un dezastru si el nu are avion sa se intoarca de urgenta in tara?

Atat timp cat Dezastrul numarul unu este plecat romanii sunt bine, Adevaratul dezastru este cand se intoarce cu bine.

Cred ca s-ar bucura in caz de, Doamne Fereste, ar fi un cutremur in Romania. Parca il vad cum s-ar plimba printre ruine, ar da indicatii pretioase si ar hahai inumarand mortii. Ar crapa pipota in el de furie daca nu ar putea sa se intoarca repede si sa pozeze in salvatorul tarii.

De ce nu le cere celor din UE, lui Barroso si Angelei Merkel un avion? Ca este presedintele lor nu al romanilor.

Desi am putea sa facem un efort si sa ii cumparam un avion doar pentru dus cat mai departe.

Basescu vorbeste de necinste si minciuna????!!!!

“Mi s-a parut atat de necinstit, se spunea ca se cheltuie 7 milioane de euro ca sa mearga presedintele cu avionul. E o minciuna, atat costa intretinerea lui, indiferent ce faci cu el.”

“In timp ce sunt la un Consiliu European, in Romania, Doamne-fereste, apare un dezastru. Eu ce fac, astept cursa Tarom de la nu stiu ce ora? Sunt in imposibilitatea de a veni imediat in tara.

Un presedinte trebuie sa aiba comunicatiile pe avion, orice se poate intampla, Presedintele trebuie sa fie in masura sa plece imediat spre tara, daca apare un dezsatru.

Nu le pot spune romanilor, stiti n-am putut sa vin sa institui starea de urgenta, sa dau Armatei dispozitii, pentru ca n-am avut avion decat peste 8 ore”

Nu mai esti presedintele romanilor baiiii basescule. Nu intelegi? Esti impus cu forta poporului roman de Barroso si Angela Merkel

7.4 milioane de romani nu te mai vor, indiferent ce faci.

Pe aceeasi tema va invit sa cititi :

Pasagerul numărul unu

“Deci, pretenția domnului Băsescu Traian, actualul președinte în funcție al României, de a beneficia de o aeronavă care să îl ducă imediat dintr-un loc în altul și să îi permită comunicații securizate instantanee cu „structurile” și „instituțiile” din Țară, când este plecat pe afară, este o pretenție total deplasată. Dacă domniei sale nu îi place să stea cu orele prin aeroporturi, unde să omoare timpul dintre activitatea la care a participat și ora de plecare a cursei comerciale cu care se deplasează, este suficient să închirieze o cursă charter, de la oricare companie de profil din lume, ceea ce, de altfel, a mai făcut și altă dată, chiar atunci când avea avion personal, pus la dispoziție de România. Iar, dacă nu îi decontează cursa charter domnul Gherghina de la Buget, poate găsește bani prin buzunarele proprii, rămași de la afaceri cu terenuri sau cu hă hă hă, unde zicea mai demult domnia sa că zace sursa imensei sale averi personale.”

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

70 Responses “Dezastrul este cand se intoarce cu bine”

  1. 16 martie 2013 at 13:28

    Finul lui aduce la Arad un avion cu un pret pe care romanii poate ca sunt dispusi sa-l plateasca daca cineva l-ar obliga sa zboare cu el. Pentru a-l inalta in aer vom pune chiar mana de la mana sa cumparam o ”flota” mai mica de cai la care sa le atasam niste ochelari tip Sighet sau Ramnicu Sarat. Despre avion, amanunte aici:
    http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/falca-muta-si-castiga-edilul-vrea-sa-schimbe-locatia-parcului-copiilor-din-arad-si-sa-il-reamenajeze-90695

  2. 16 martie 2013 at 17:58

    Bun, am vazut ambitiile nefondate ale unor politicieni dar ce facem dupa ?Punem mana de la mana si ii cumparam viitorului presedinte avion sau calatoreste cu pasarile migratoare din Ferentari?Hahahahaaa

    • 16 martie 2013 at 23:53

      @dorian65
      sa faca economie …. asa cum a facut toti cand a taiat boc salarii, pensii, alocatii etc

      • 17 martie 2013 at 8:07

        @Theodora
        OK,sa faca dar ce facem cu alea 586 de omizi?

      • 17 martie 2013 at 10:18

        Theo, hai sa nu cadem in extremis si sa judecam FUNCTIA dupa individ. Totusi, PRESEDINTELE ROMANIEI (indiferent de numele lui) reprezinta ROMANIA.
        Daca e vorba de economie, hai sa le luam masinile de serviciu TUTUROR parlamentarilor. Sa-si foloseasca “merzanurile, audiurile si bemweurile” lor personale, nu Q7, Seria 5, S Klasse, sau mai stiu eu ce alte bijuterii de peste 50 de mii de euro, luate din banii tarii nu ai lor.
        Intr-o tara normala, cu politicieni adevarati, avionul prezidential tine de National Security, nu de Tarom, Lufthansa sau Aeroflot.
        E drept ca folosirea lui sa fie controlata si monitorizata, nu la cheremul personal. Asta trebuie facut, reglementarea folosirii tuturor facilitatilor. Functia de presedinte trebuie sa aiba niste facilitati ce pot fi folosite IN INTERESUL FUNCTIEI la orice ora din zi si din noapte, 24/7.
        pentru carcotasi, repet FUNCTIA, nu persoana!!

        • 17 martie 2013 at 12:08

          @Rica Venturiano
          da .. a raspuns domnul Hari aici:

          http://haribm.blogspot.ro/2013/03/pasagerul-numarul-unu.html

          nu are nevoie de avion personal

        • 17 martie 2013 at 13:34

          Domnule Rica Vanturica Danilet
          Dvs. aveti dreptate cand vorbiti despre presedinte, numai ca omiteti sa precizati ca individul care ocupa ilegitim acest post reprezinta NIMIC daca Romania asta n-ar fi locuita de “norodul” de care Dora face pomenire pe frontispiciul acestui blog (facand totodata si vesnica pomenire lui Tudor din Vladimiri), norod ce a renuntat in 29 iulie, anul trecut, la reprezentarea individului de care vorbiti.
          As fi de acord si cu partea cu parlamentarii daca, printre cei pe care ii luati la gramada, ati spune, macar odata, Udrea, Videanu, Hoara, si… ii stiti dvs. mai bine, ca de la ei va vin banutii pentru timpul pe care nu-l pierdeti pe aici.

          • 17 martie 2013 at 16:12

            @Incognito
            Mai,mai eu daca postez de aici de unde dracul si-a intarcat copii inseamna ca sunt platit?
            Amice postarile mele sunt opiniile mele si cand vad ca acea chestie cu ,,bunul simt ” triunfata in Romania a murit.Cand vad ca oamenii se acuza unii pe altii si isi considera liderii ca pe niste zei .Urluuuuuu!
            Voi acestia din tara, credeti ca ati gasit solutia de redresare economica a tarii?
            Vad ca suntem supra impozitati,vad ca suntem prostiti de peste 20 de ani, in fata de niste persoane care care nu cauta altceva in politica decat propriul lor folos uitand sau nefiind constienti ca taxele inventate de ei le platim noi astia care avem buletin de Romania.
            Economia s-a dus dracului din cauza taxelor aberante care se regasesc in pretul produselor romanesti care nu sunt vandabile din cauza preturilor mari.
            Sunt platit sa spun ca birocratii din spatele ghiseelor care iti spun celebrul,,vino maine” si care se plang ca au salarii mici sunt niste sabotori ai economiei?Ei imi saboteaza veniturile mele prin doua cai ;una ca nu sunt platit in zilele care nu lucrez dar nici statul nu incaseaza taxe si doi ca iau spaga si nu isi declara spaga.
            Noi suntem cei care pierd dublu si noi suntem cei care nu luam atitudine asteptam la altii ca nu avem curaj, dar ne bucuram enorm cand altul are probleme mai mari decat ale noastre si nu invatam nimic din patania altora.
            Continuam sa aratam lumii cat de neseriosi si egoist suntem si atunci sa nu ne mai miram de ce spun altii despre noi.

        • 17 martie 2013 at 18:49

          Domnule 6.5
          Ma surprindeti!
          S-ar putea spune: Unde dai si unde crapa…
          V-am interpelat altadata dar ati tacut ca… – stiti dvs. cine, presupun… – in porumb si ati sarit acum de parca ati fi membru al PED-CP – Partidul Evident Democrat -Ceata lui Pitigoi.
          Daca vreti sa va iau in serios, faceti-mi dvs. o lista a guvernului dvs. Va fac onoarea sa va las sa va inchpuiti ca sunteti presedintele acelui partid (sau uniune, coalitie, ce vreti dvs.) ce tocmai a castigat – in inchipuirea dvs. – alegerile parlamentare si, ca sa nu va eschivati, am sa va ofer si iluzia ca il aveti presedinte legitim pe cine vreti dvs. (nu-mi spuneti cine; banuiesc).
          Deci:
          Aveti majoritate parlamentara, aveti presedintele Romaniei, sunteti presedintele PED-CP; Care e lista guvernului dvs?

          P.S. Vedeti ca la postarea Dorei

          “Cine are urechi de auzit sa auda – Nu toti cei care au votat USL sunt membri PSD, PNL sau PC – Adevarul este ca unii oameni incep sa fie nemultumiti – Si urmeaza alegerile europarlamentare”
          din martie 11 – 2013,
          mai precis in comentariul dvs. polemic cu un comentariu al dnei claraandre34,

          s-a strecurat o mica eroare asupra autorului unul pretins citat, de fapt o parafraza intre ghilimele. Cred ca era mai bine daca la autor dadeati pe “Nu stiu cine”.

          Va salut cu toata (dar absolut toata si-mi pare rau daca vi se pare putina…) consideratia.
          Nu mai semnez… Scrie sus…

          • 18 martie 2013 at 0:10

            As face o lista cu un guvern cu adevarat liberal dar am o problema cam de mult timp sunt plecat din tara (nu ca agent ci ca lefegiu) .
            Prostie este ca pe sticla vedem aceeasi oameni si presa nu mai promoveaza si alti oameni.Oameni cinstiti care sa aplice doctrina liberala .
            Repet imi cer scuze pentru greselile facute am mintea obosita ,minte de lefegiu la o companie care stie ce vrea de la mine.
            Vei spune un,,atunci taci dracului” nu pot sa tac cand vad cum mi se baga mana in buzunar si mai sunt jignit de catre stat cand ma pune sa fac cerere sa platesc un impozit(vezi treaba cu timbrul de mediu este actuala).
            Ma irita enorm cand sunt trimis la plimbare pentru o hartie care poate fi scrisa si semnata pe loc.Ma irita enorm cand vad ca tara s-a divizat in doua oamenii se cearta si se acuza reciproc dar nu cauta solutii pasnice la probleme.Sunt iritata cand vad ca liderii actuali dau niste declaratii cu atac la liderii unor guverne lipsite de diplomatie.
            Cum pot fi ei catalogati de domnia voastra?Aici va citez,,Tampitul (prostul) face intotdeauna pe desteptul si nu-i iese niciodata dar el nu stie si nu va afla (normal).”.Imi cer scuze ca nu am citat-o pe doamna aceea pot fi acuzat de plagiat?
            Acum in incheiere eu cu respect va rog sa ii explicati unuia ca mine un neandoctrinat politic ce fac, ce au facut, partidele politice bun pentru mine?
            P.S.Este drept ca am deviat de la subiectul articolului cu avionul dar ma rog sa treaca timpul si sa duca dracului si Basescu si apoi sa vedem ce va mai fi.

        • 17 martie 2013 at 21:03

          Incognito, are vre-un rost sa-ti mai raspund? NU!
          E asa cum spui, ca deja demonstrezi ca am dreptate cand spun ca ai O SINGURA IDEE SI AIA FIXA!!
          Nici macar nu citesti ce scriu, dar ataci fara logica
          REPET, “NU SUNT DESTUL DE INTELIGENT, SA-TI DEMONSTREZ … CEEA CE ESTI”!!

        • 17 martie 2013 at 21:09

          Doriane, cine cunoaste “democratia” si “stilul de munca” din occident doar din filme si seriale nu o sa priceapa niciodata nimic.
          In tara lui “las-o bah ca merge asa” sau “merge impinsa” mereu or sa fie alesii la nivelul alegatorilor. Romanul VREA salarii ca-n occident, cu MUNCA din “iepoca de aur”. 🙂
          Romanul NU VREA sa plateasca taxe, dar ii cere statului sa aiba gija de el. Si unii insista pe asta, iar altii O IAU DE LA CAPAT, sau IAU TAURUL DE COARNE! E usor sa te ascunzi dupa “sunt prea batran s-o iau de la capat”, dar daca ai ceva de oferit, nimeni nu te da deoparte.

        • 17 martie 2013 at 21:20

          Doriane, am urmarit un interviu si am ramas masca in fata unui ADEVAR rostit de interlocutor:
          “”Daca ar fi vorba de incultură, pur și simplu, ar exista o soluție: alfabetizarea. (…) Din păcate noi nu cu incultura avem o mare problema acum, ci cu pseudocultura. E o diferență importantă”,
          Aceasta afirmatie 100% valida si reala a facut-o dl. Manolescu. Ce zici, n-are dreptate??

        • 17 martie 2013 at 21:23

          Theo, de ce trebuie sa legam o functie de un om? Negam dreptul lui base, sau al Presedintelui Romaniei? Hai s-o lamurim. D-l Hari de ce nu se leaga de comparatia cu SUA cand vine vorba si de numarul parlamentarI? Ca avem mai multi ca SUA, in acelasi conditii. Acolo ce logica folosim??

          • 17 martie 2013 at 22:52

            @Rica Venturiano
            El nu a facut deloc economie … ne-a cerut noua sa fim solidari intre noi .. trebuia sa faca si el economie atunci cand a taiat salariile, pensiile, alocatiile …. de la el nu a redus nimic … este o javra de om …. imi este sila de el … de minciunile lui …. de prefacatoria lui ….. imi este sila ca a facut-o pe analfabeta aia de eba europarlamentar … ca si-a dat singur casa din Mihaileanu …. ca a mintit ca in Romania are loc o lovitura de stat …. ca sta cu sila pe capul nostru desi 7.4 milioane de romani i-au spus clar ca nu il mai vor …. este un dezastru pentru poporul roman …. nu are ce sa faca cu un avion la dispozitia lui …. avionul daca este tinut la dispozitia lui produce pierderi …… ca daca calatoreste oricum obtine praful de pe toba pentru Romania ….. acelasi avion daca ese folosit in cursele taromului produice bani

        • 17 martie 2013 at 21:31

          Incognito, Socrate a spus:
          “Vorbeşte ca să te cunosc”
          Dvs ati vorbit!

        • 18 martie 2013 at 0:09

          Domnule Rica Vanturica Danilet
          Dvs. ma cunoasteti fiindca aveti un IT performant si stiti si sunteti platit sa il folositi. Un IT performant costa si dvs. trebuie sa dovediti sponsorului ca investitia renteaza. Vazand cat de bine ati reusit sa ii cunoasteti pe romani imi dau seama ca si dvs sunteti foarte performant; ati ajuns fix la aceleasi concluzii la care a ajuns si adevaratul Danilet (vasilica) care are – probabil si dlui – un IT performant.
          Eu va multumesc pentru atentia acordata si va urez sa va vindecati de mitomanie si celelalte eventuale manii.

          P.S.
          Sa stiti ca sunt multi cei ca mine pe care nu reusiti sa ii pacaliti si va inteleg enervarea, mai ales daca aceste nereusite va aduc si penalizari de simbrie. Adevarul e ca totusi astept sa fiti si dvs. revocat ca Vasilica si ca insusi Rasul Posteriorului basedential.

          A propos!
          M-am mai gandit… ce trebuie sa fac sa am onoarea sa va cunosc personal, sa pot arata si eu cu degetul “Uite-l prietene! Asta e!”? Credeti ca daca m-ati da in judecata as putea afla cine sunteti cu adevarat?

          …Si inca ceva…
          Credeti ca am putea continua pe tonul la care m-am straduit sa ma ridic sau e cazul sa ma relaxez?

        • 18 martie 2013 at 0:37

          @Rica Venturiano
          Lasa ca si in Occident lucrurile nu merg deloc bine!
          Comparatia cu “iepoca de aur” nu mi se pare relevanta din niciun punct de vedere.
          Si altii vor ca statul sa aiba grija de ei si sa nu plateasca taxe si impozite. Se intampla si la case mai mari. Romanul nu ca nu ar plati taxe si impozite, partea proasta este ca, datorita conditiilor economice precare, nu prea are bani. Si se vede cum a scazut consumul foarte mult acum, in perioada de criza economica. Chestiunea nu este ca romanul nu vrea sa plateasca taxe si impozite ci nivelul acestor taxe si impozite. Apoi, o alta problema ar fi daca avem o fiscalitate adecvata ca sa ne ajute sa iesim din criza, care sa corespunda unor politici antirecesiune. Pe de alta parte, sunt multi care platesc taxe si impozite, deci nu ar trebui sa generalizam, caci daca citeste cineva ce spui isi face impresia ca nimeni, aici, nu plateste taxe si impozite.
          Chestia cu “luatul de la capat” are un iz de populism. Totusi, eu spun: Doamne ajuta!
          “In tara lui “las-o bah ca merge asa” sau “merge impinsa” ” – eu vad ca si pe la case mai mari nu prea merge nici macar impinsa, ca “asa” e foarte clar ca nu merge. Deci sa nu aruncam cu dispret pe aceasta tara si pe cetatenii ei. Mai ales ca din alte parti ne-au venit pe cap crize economice, razboaie mondiale, impunerea unor politici economice ce au naruit aceasta tara.

        • 18 martie 2013 at 9:10

          Motane, ai dreptate, nici in Occident nu alearga caini cu covrigi in coada, sunt probleme, dar macar acolo lucrurile merg normal. orice urma de indoiala asupra unui politician sau om public, duce automat la AUTOSUSPENDARE SAU DEMISIE, iar calitatea si profesionalismul sunt apreciate si recunoscute. Nu ai sa vezi ca un “director” incompetent este tinut in functie doar pentru ca este dintr-u partid sau altul. Un primar penal nici macar nu ajunge sa bage mana in banuol public, ca e luat pe sus imediat. Acolo, unde “e mai rau ca la noi” cine are de oferit profesionalism si calitate, nu sta cu mana intinsa la stat, pentru ca oricand va avea un loc de munca. Si crede-ma ca stiu ce spun, pentru ca din 2002 lucrez la o firma straina. Si nu cred ca pe spaga sau pupicurism, (cum ar fi unii tentati sa spuna), am ajuns sa fiu in pozitia actuala.
          Spui ca luatul de la capat este populsim. De ce? Ce este populism in a te ridica de jos si a o lua de la capat? In ’95 a inceput dezastrul flotei si mii de marinari a ramas fara loc de munca. Multi au devenit mercenari si au inceput sa munceasca la companii straine. Majoritatea au luat-o de la ZERO, incepand pe functii mult subt pregatirea si experienta lor. In timp au dovedit ca sunt profesionisti si au ajuns sa ocupe functii importante. Altii, mai “gomosi” n-au vrut sa “se coboare” sub nivelul functiei detinute prin flota romaneasca, si au asteptat “para malaiata” si inca o asteapta, dar sunt primii la injurat. Nu neg vinovatia TUTUROR conducatorilor Romaniei din ultimii 23 de ani, dar vaicareala ne ajuta oare cu ceva?
          Asta-i populism?
          Spui ca grewsec cand afirm ca romanul cauta sa evite plata taxelor. Vin si te intreb atinci cum de avem atatea masini cu nr de Bulgaria. A devenit cumva masina obligatorie, un strict necesar, de e musai sa-ti cumperi chiar daca nu ai bani si sa o inscri la bulgari? E normal si uman sa vrei, dar nu e lgic sa te intanzi cat ti-e plapuma? Romanul n-are bani de intretinere, dar vrea LCD, Plasma si Audi. Nu-mi spune ca nu cunostin cazuri de romani care n-au cu ce sa-si duca traiul, dar au masina cu nr de TX

        • 18 martie 2013 at 9:24

          Theo, perfect adevarat, SA SE FACA ECONOMIE si la nivelul “ala de sus” dar TOTI, nu doar unii. Curios ca nu se leaga nimeni de nivelul sumelor alocate ptr cazarea parlamentarilor. Nimeni nu zice nimic de acei parlamentari (multi) cu case prin Bucuresti dar care primesc milioane de lei ptr cazare. Pentru ei e normnal luxul unui hotel ca Marriott, ca doar servesc tara, nu-i asa, dar presedintele nu are dreptul la avion, doar pentru ca il cheama base.
          base e corupt, e vinovat pana in panzele albe de multe faradelegi si hotii, dar sa nu il confundam cu functia. Daca vorbim de socoteala pe care trebuie s-o dea INDIVIDUL base, e ok, dar cand vorbim de ce are dreptul sau nu PRESEDINTELE e cu totul alta chestie. De ce sa nu dotam Parlamentul cu masini produse in Romania, si sa-i lasam PRESEDENTIEI “luxul” de a avea un avion inscriptionat ROMANIA? De ce nu merge prim-ministrul cu Logan? Sau cu masina proprie, eventual cu taxiul, “autobulzul” de linie sau cu o masina inchiriata pe banii lui?
          Incercati sa vedeti dincolo de ura impotriva persoanei. Incercati sa fiti lucizi si realisti si sa judecati la rece daca PRESEDINTELE UNEI TARI ARE SAU NU DREPTUL LA UN AVION PREZIDENTIAL. Fara sa faceti referire la persoana ocupanta a functiei, cum este in cazul de fata. Disociati functia de persoana in cauza.
          Daca ati avea putina experienta in ceea ce priveste intalnirile de “biznis” ati stii ca “imaginea initiala aduce 50% din succesul intalnirii”. Cand mergi la o intalnire de afaceri, nu mergi cu metroul sau cu autobuzul, si nici imbracat casual sau in trening.

          • 18 martie 2013 at 11:45

            @Rica Venturiano
            Am inteles .Te chinui sa explici aici un lucru simplu, adica sa nu amestecam institutiile statului cu persoanele care trec prin acele cladiri .
            Referitor economiile pe care trebuie sa le faca guvernul prin reprezentantii lui, eu dupa cate vad pe la tv, guvernatii din Germania,Franta,SUA,Italia etc.conduc masini produse in tara lor si sunt mandrii de asta si nu ai sa vezi un parlamentar englez, in tara lui,stand intr-o masina oficiala produsa in alta tara.
            Ai nostrii ,,ca brazii” jignesc,defaimeaza tot cei made in Romania.
            Pot sa ii numesc eu patrioti pe acesti oameni ?

        • 18 martie 2013 at 9:43

          Theo, avionul prezidential este doar a mia parte din cheltuielile statului. Chiar crezi ca din cauza lui avem noi deficit bugetar? Dar deplasarile la “biznis class” ale TUTuROR parklamentarilor romani, impreuna cu soatzele? Intamplator am fost martor al unui astfel de zbor. Amsterdam-New York. Era un domn ministru al Romaniei, la “bizniz clas” insotit de sotie, sau cel putin asa am considerat, dupa modul de comportare. Departe de mine alt gand 🙂

        • 18 martie 2013 at 14:11

          Doriane, exact asta incerc sa explic. pai
          Daca (unii) preoti sunt betivi, “usuratici” (sa nu spun altfel, :)) inseamna ca trebuie sa denigram Biserica? Daca in marea lor majoritate, judecatorii, procurorii, politistii, sunt venali, corupti, aserviti, inseamna ca nu mai trebuie sa respectam legile si sa ne facem dreptate cu paru’ in intersectie??
          Eu am spus clar, FUNCTIA SI INSTITUTIA PREZIDENTIALA are dreptul si obligatia sa ne reprezinte in lume.Pentru folosirea si utilizarea TUTUROR facilitatilor, trebuie sa existe organisme interne abilitate care sa le monitorizeze si sa le controleze.
          Dupa cum bine ai observat, asa este prin lumea normala. Institutiile oficiale folosesc la maxim sursele interne. Polizia, Carabinierii, Polizei, Scotland Yard-ul, folosesc la greu masini din productia proprie. Singura deosebire este ca sunt luate DIRECT, nu prin N-shpe intermediari, si mai ales STATUL NU PLATESTE TVA LA ACHIZITIONAREA LOR. La noi, primul lucru pe care si l-au facut “alesii” la orice nivel, de la primar de nivel local, pana la senator, si-au luat “la birou” masini de peste 50 de mii de euro. Dau doar un exemplu, fara nume sa nu se supere Theo, de un primar care dupa investitura a dat la o parte Daewoo-ul Espero pe care il avea primaria pana atunci si s-a cu un Tuareg de top.
          faptul ca base ocupa legal sau ilegal functia de presedinte, nu inseamna ca NU MAI TREBUIE SA RESPCTAM FUNCTIA. Stiu ca asta se urmareste, ca sa facem poporul sa nu mai creada in aceasta institutie, ca sa le fie mai usor sa schimbe Constitutia cum vor ei.
          Pana la urma, sa-si faca Romania pe care o vor, pentru ca tot ei vor fi cei care vor culege roadele, asa cum vor fi. Este o zicala romaneasca “CUM ITI ASTERNI, ASA VEI DORMII”. Mi-ar parea rau insa sa ma dezradacinez din cauza prostiei altora.

          • 18 martie 2013 at 14:53

            @Rica
            Pai daca trebuie ne dezradacinam dar este pacat ca avem o tara frumoasa………fara alt comentariu.

        • 18 martie 2013 at 16:01

          Domnule 006,5

          In primul rand se zice:

          “@ Rica Vanturica

          Am Inteles, sa traiti!”

          In al doilea rand, spui
          “Ai nostrii ,,ca brazii” jignesc,defaimeaza tot cei made in Romania.”
          dar mataluta comentezi (cica) din strainatate profitand –
          daca se adevereste – de tot ce NU e made in Romania, dar defaimand tot ce misca in Romania (constient sau nu) in favoarea celor ce fac acelas lucru ca si dvs. dar de aici si nu de unde pretindeti ca v-ati afla.

          Va intrebati parsiv si ipocrit de ce ati comenta pe acest blog (pe unde sunteti sigur ca si-a intarcat dracu’ copii) contra cost, dar nu-l parasiti nici de-al dracului (blogul) desi cu Romania – daca e sa va cred – v-a fost mult mai usor.

          O intrebare?: De unde va luati leafa? De la ambasada Romaniei? De unde, din ce tara?
          Sau de la D-na Kovesi?
          Intreb! Vedeti bine ca nu stiu! Nu ma lasati in ceata!

          P.S. V-am facut la un momentdat istoricul aparitiei si mutatiilor de-a stanga si de-a dreapta Domnului (Centrul), a doctrinelor politice importante in Europa si in intreaga lume.
          Mie ati uitat sa-mi multumiti… M-as fi jenat chiar, daca ati fi facut asa cum ati facut cu dl Vanturica Danilet (cam pentru acelas lucru dar cu multe distorsiuni – va asigur) dar… or’s’cat…

          Ar fi contat mult… In fine!…

          • 18 martie 2013 at 16:46

            Am citit comentariul cu ,,storicul aparitiei si mutatiilor de-a stanga si de-a dreapta Domnului (Centrul), a doctrinelor politice importante in Europa si in intreaga lume.” (sursa INCOGNITO)va multumesc pentru istoric dar acum mutatia este in sens invers.
            Salariul nu-l iau de la ambasada ci de la o firma privata din Europa .Am dat informatia aceasta pentru a va satisface curiozitatea.
            Vad ca luati apararea acestor oameni care aproba cumpararea de masini straine, din bani publici, in defavoarea brandului romanesc.
            P.S.Acum am citat sursa nu vreau sa fiu acuzat de plagiat cu toate ca am facut un copy-paste .Mi-am insusit critica si nu ma supar cand sunt corectat.Va multumesc de atentionare!

        • 19 martie 2013 at 15:46

          Doriane, e clar esti basist, :). Asta imi aduce aminte de bancul ala cu militianul, acvariul si …..”indaratnicul” (am voie sa spun?)
          Cand militianukl ajunge la o concluzie logica, si anume ca: esti “indaratnic” daca ai acvariu.:) :). Acum sa inteleaga fiecare ce vrea referitor la “cine-i militianul”:) 🙂 🙂
          Daca nu esti somer, daca muncesti ptr un salariu BUN (sa nu spun foarte) si conduci altceva decat Solenza cu nr de “TEXAS” automat esti basist.
          Asa si cu vecinul meu, fost secretar de PCR, ce avea prin ’82 o Lada 1200 (eheeee, cine avea d’alea). Toti aia care au masini scumpe (eu le spun bune) “sunt basisti dom’le, sunt hoti si banditi”.
          Stai neicushorule, sa vezi tu ce ti-o iei acum. Cine te-a pus sa-mi iei partea, ai?? 🙂 🙂 🙂 Mai bine ma injurai si scapai. 🙂 🙂 🙂

          • 19 martie 2013 at 23:32

            @Rica Venturiano
            Hehehe,buna chestia asta este ca cea cu basca!

  3. miscarea
    16 martie 2013 at 19:50

    TRIMITE o cerere de prietenie

  4. Emil Vulcanescu
    17 martie 2013 at 10:57

    Draga Theodora
    Sper ca nu te superi pe mine daca iti spun acum La Multi Ani ! si nu ti-am scris in 3 martie , probleme obiective m-au facut sa nu mai am timp sa-ti scriu.
    Multa sanatate iti doresc , sa fii iubita.
    Cu stima Emil

  5. 17 martie 2013 at 12:57

    Un militian, pe vremea (inca ne-) Impuscatului, il intreaba pe un student la filozofie, anchetat pentru ca spusese bancuri cu Bula:
    – Ia zi, ba, e vreo deosebire intre catastrofa si nenorocire?
    – Hm, …si inca cum!
    – Ce zici, ba? Cum vine asta?
    – Pai, daca avionul prezidential s-ar prabusi cu sefu-n el, ar fi o catastrofa.
    – Ba, daca te mai tin trei zile pe aici si-ti mai trag cateva mii de pumni in cap, eu cred ca te dau pe brazda… Si nenorocirea?
    – Nenorosirea e ca nu se prabuseste.

    Nu stiu Dora de ce dar, postarea ta mi-a adus aminte de bancul asta.
    Poate chiar ar fi bine sa nu zboare cu un avion de linie.
    Norocirea unei astfel de catastrofe ar trebui sa fie totala, adica si pentru cei ce calatoresc cu avioanele de linie.

  6. 17 martie 2013 at 22:23

    7 milioane de euro – “atat costa intretinerea lui, indiferent ce faci cu el.”.
    Bine, eu inteleg ca Presedintele are nevoie de un avion pe masura demnitatii pe care o are in Stat. Chestiunea grava ar fi ca riscam ca doar avionul prezidential sa fie performant, in schimb economia…

    • 18 martie 2013 at 14:19

      da motane, riscam sa nu mai avem economie, nu s-o avem neperformanta, dar da-mi voi sa cred ca de asta nu doar presedintele se face vinovat. E chiar asa de greu sa FACA CEVA acesti guvernanti? Eu pana acum n-am vazut decat un singur punct pe agenda lor, si anume “base”. Schengen-ul nu mai este o prioritate, autostrazile nu mai sunt o prioritate, redresarea economiei nu mai este o prioritate. Prioritati au fost doar legile si actiunile care le-au bagat bani in buzunar.
      Daca gresesc, si-mi dai exemple de legi BUNE, date si aplicate, care sa reduca declinul economic, imi fac mea culpa.
      Eu sunt mai detasat de realitatile economice din tara 🙂 asa ca sa-mi spuna pensionarii sau bugetarii ca o duc mai bine acum decat anul trecut.
      Au ajutat masurile actualului Guvern pe un somer sa-si gaseasca un loc de munca?

    • 18 martie 2013 at 15:17

      @ Motanul Incaltat

      Salut!

      Vorbim despre presedinti sau despre basedinti?
      Care e astazi masura demnitatii individului in chestiune?
      Daca zboara cu avion de linie la clasa VIP este oricum mult deasupra demnitatii sale de ILEGITIM. Diferenta, peste ce primeste, o datoreaza demnitatii Romaniei.
      Acolo, in Europa, cu avion prezidential, ne-a facut de rasul curului. Pe baza de reciprocitate, cei 95% dintre romanii (care nu-l mai vor) cu drept de vot au dreptul – prin reprezentantii lor in parlament si in guvern – sa faca acelas lucru: Sa-l faca pe rasul curului de rasul lumii.

  7. 18 martie 2013 at 14:58

    @ Rica Vanturica Danilet

    Este clar ca si pe unul si pe celalalt ne deranjaza afirmatiile celuilalt, numai ca in timp ce pe dvs. va deranjaza adevarurile mele, pe mine ma deranjaza minciunile dvs.
    Sigur ca as putea demonta fiecare minciuna dar ar insemna sa intru in jocul dvs. si nu vreau. Dvs. aveti trasat un program, urmati-vi-l, dar asta nu inseamna ca eu, dand aici cu ochii de el, vi-l accept ca prostul. Este timpul sa acceptati ca eu am depasit nivelul de la care tampirea se poate face eficient.
    Ma mir ca cei ce sponsorizeaza aceasta actiune nu va cer sa va lasati pagubas.
    In fine, “turcu’ plateste” si v-ati profesionalizat in asa hal incat reusiti sa faceti – probabil – si cu ei ceea ce incercati sa faceti cu noi pe aici, adica sa-i dezinformati.

    Puteti fi – la o adica – mandru de faptul ca va consider foarte bine pregatit, un profesionist al manipularii prin enunturi de principii universal valabile fragmentate de jumatati de adevar, mai periculoase decat minciunile intregi, sau chiar minciuni in toata puterea cuvantului, acolo unde sunteti sigur ca nu va sta nimeni sa verifice.

    Va laudati ca aveti servici ultra-extra datorita competentelor dvs. Probabil construiti nave cumparate de la chiosc (Bismark?) pentru parcul de agrement al vreunui Camataru, desi, vazant ca sunteti prezent pe acest blog la orice ora din zi si presupunand.ca daca eu nu comentez, nu bateti barbunca intre doua postari sau/si comentarii, ci va mai produceti (in litere, nu literar) sub tot felul de nume si avataruri pe alte bloguri, ce as putea crede altceva decat ca de aici s-ar putea sa vina traiul “decent” al celor avuti in subzistenta. Am pus “decent” intre ghilimele fiinca decenta nu inseamna numai venit suficient ci si moral.

    Cum rezistenta tegumentelor dvs. se pare ca a fost conditie impusa inca de la “scolarizare” ma simt nevoit ori sa dau inapoi, ori sa ingros si eu din obraz si sa continui – asa, de amorul artei – sa va antrenez.

    P.S.
    Imi pare rau ca va atrag atentia abia la sfarsit – dar POST inseamna post, adica DUPA (iar ANTE ar fi insemnat insuficienta adrenalina pentru un om cu pregatirea dvs.) – asa ca am pastrat si in acest comentariu ce va este adresat, nota de pamflet a blogului, desi stapana (?) sa a mentionat din start ca nu asupra stilului pamfletistic trebuie sa se atraga atentia ci asupra stilului serios.

    Despre respect si consideratie… sunt sigur ca m-am mai exprimat.
    De fapt, exista, inca, in viguare, un BLAM pe care eu personal il acord tuturor afirmatiilor dvs. referitoare la liberalism. Este exact acelas BLAM pe care il acord de vreo 7 ani incoace, liberalului Traian Bas escu.

    • 18 martie 2013 at 15:28

      @Incognito
      In politica romaneasca stanga merge prin santul din dreapta si dreapta pe santul din stanga si dupa nevoi mai se schimba la fel ca un sotul si sotia cand se intorc de la carciuma.
      Aciditatea raspunsurilor dumneavoastra ma uimeste parca as recunoaste prin scris vocea lui dl Voiculescu.
      Si ca-sa iau apararea lui dl Rica pot spune ,din declaratiile lui am inteles, ca este o sluga la un strain si lupta pentru Romanie care sa fie stimata nu stigmata in lume.Eu vreau sa spun cu mandrie ca sunt roman nu sa las capul in jos si sa accept un salariu mai mic decat un coleg englez pentru aceeasi munca facuta doar ca sunt roman.
      End topic!

      • 18 martie 2013 at 20:18

        doriane, daca vorbim de “aia de afara” nu cred ca la ei conteaza cine esti, ce esti, ce culoare ai sau ce religie, convingeri politice. Pe ei ii intereseaza sa faci bine ceea ce esti pus sa faci.
        Hai sa luam un exemplu la indemana tuturor. Soferii de taxi. cati ai vazut tu sa fumeze in masinile lor, chiar daca sunt in statie, cati sunt vara in slapi, tricou si bermude? N-AI SA VEZI. Acolo toti sunt la camasa alba, panatlaon lung, pantof, masinile sunt IMPECABILE. Pentru ca ASA E LEGEA. Vreau si eu sa am parte de acelasi tip de serviciu in Romania.
        Sa nu mai vorbim de functionarii publici, cat de amabili si de prompti sunt.
        Dar care mai e farmecul, daca mergi pe autostrada si nu-ti sare nici-un PET in parbriz, ia zi-mi tu? 🙂
        Asta apropos de “cine-i de vina”!!

      • 19 martie 2013 at 15:28

        Doriane, eu nu ma consider sluga. Muncesc si sunt platit la nivelul muncii mele, la nivelul calitatii muncii mele. Cu cat patronul (firma) face mai multi bani de pe urma muncii mele cu atat primesc si eu mai mult, atat pe plan finaciar cat si ca recunoastere a meritelor mele. Ofer corectitudine si profesionalism, in schimb.primesc corectitudine si profesionalism la salariu,
        “Nederlandse stijl werk worden betaald in Nederlandse stijl”

        🙂

      • 19 martie 2013 at 16:21

        Domnule 006,5
        La chestia cu sotul si sotia la Golden Blitz vad ca le aveti. Sunteti exersat.

        Aveti grija la acizi! Pe aici se poarta! deh! Pamflet! Daca Nu sunteti si dvs. acid, insemna ca – acolo unde sunteti – sunteti de “baza” iar contactul cu acidul va va precipita in sare si apa chioara. (vedeti Chimia de clasa a VI-a).

        In privinta halucinatiilor cu dl Voiculescu spuneti-i d-lui Vanturica sa se ocupe serios de dvs. fiindca nu e permis sa iesi nepregatit in misiune. Si la gramatica si ortografie mai aveti lacune. Probabil ca in limba alora de pretindeti ca le luati banii pe nepretuitele dvs servicii va descurcati mai bine.

        Pe dl Vanturica chiar nu e cazul sa-l aparati. La dansul cea mai buna aparare e atacul.

        Daca spuneti ca sunteti roman, cred ca stiti o gramada de proverbe romanesti. Sa nu le uitati si mai ales sa faceti intotdeauna asa cum zic ele.

        Este vorba aia: “Daca esti prost, stai acasa”.
        Inteleg ca pentru englezi sunteti cel putin la fel de dastept ca ei si nu conteaza unde aveti domiciliul.

        Pentru binele dvs. (in relatia cu autoritatile engleze) ar fi bine sa il aveti (domiciliul) acolo, adica “afara” si chiar nu ma indoiesc ca n-ar fi asa, dar… se pare ca pierdeti contactul cu realitatile romanesti si cand incepeti sa comentati pe aici – de acolo – (stiti?) s-ar putea sa fiti luat de… dezinformat

        Asta i s-ar putea imputa pacaliciului de servici.

        • 20 martie 2013 at 0:21

          Nu domnule tovaras am domiciliu in tara si mai vin si la trei luni acasa ,ca de asa este scris in contract.
          Am citit totusi o voba de duh de la dumneavoastra cea cu politicul care sa slujeasca economicul.Apreciez asta.
          Marite domn dumneata iti permiti sa ii tratezi pe oamenii care nu au aceesi parere cu dumneata cu flit si nu duci o discutie constructiva despre problemele actuale ale tarii.
          Eu ,daca sunt rupt de realitatile tarii si poate ca sunt,as dori sa te intreb cum este vazuta Romania din afara,sti dumneata asta?
          Dumneata gandesti la ce este acum si numai acum si tratezi institutile statului prin persoanele care le reprezinta si gandeste ca trebuie sa stricam absolut totul ca-sa recladim.O sa observi ca nu ai cu ce.
          Ma tot intreb, de ce oare nu sunteti capabil de o discutie constructiva.O discutie din care sa reiasa viziunea dumneavoastra de viitor a tarii?
          Sunteti pe blog ca un dogwatch care vanati defectele unora si va considerati omul perfect.
          O sa urmez intelepciunea proverbului scris de dumneavoastra ca tata mi-a spus ,,ba freste-te prosti ca astia au mintea odihnita!”Ce este prost ca ca eu sunt obosit mai tot timpul si ca-sa nu mai fac greseli nu mai va raspund domnule incognito.(nu este o greseala ca nu am folosit capital letter am vrut sa spun copy paste de la Wikipedia,,Păstrarea secretului asupra identității adevărate a unei persoane; termenul provine din limba latină și înseamnă necunoscut sau anonim”)
          Si acum, in incheire,va rog sa mai lasati dracului limbajul acela jignitor la adresa altor persoane ca nu sunt nici intimidabil si nici nu o sa puteti sa imi schimbati dumneavoastra opiniile!Va rog sa stai sa meditati la problemele cu care ne confruntam ca asa cum prea bine spuneati ca facem totul ca ne e foame ,frig,sete…etc. si in concluzie ,,filosofia trece prin stomac dragii mei”.Nu este de la mine zicere dar ramane actuala .
          P.S.Acesta este ultimul raspus de care o sa aveti parte pentru ca nu imi plac oamenii care nu stiu sa poarte o discutie constructiva si un om inteligent stie sa se coboare si la nivelul unuia mai putin dotat spiritual ca el .
          Gata!

        • 20 martie 2013 at 12:01

          Doriane:
          “Cu prostul needucat, te lupti putin si ai scapat. Dar lupta este infernala cu prostul care are scoala”
          Nu-ti bate capul. Ratatii de regula cauta vinovatii in alta parte, numai sa nu-si accepte esecul.
          Pe mine chiar ma distreaza, e altceva, e un condiment in plus. E dovada ca “cei alesi” n-au ajuns acolo DOAR de capul lor. Trebuia sa-i aleaga si pe ei cineva, NU??

      • 20 martie 2013 at 12:04

        Doriane. O singura intrebare. Ti-e cunoscuta zicala “Stan, Stamate si Istrate, cei mai prosti din facultate”? Vreau doar sa-mi clarific o dilema, 🙂

        • 20 martie 2013 at 21:07

          @Rica
          Da, imi este cunoscuta .
          Nu mai vreau sa comentez ca sunt obosit.Eu observ, ca ai foarta multa energie, eu am renuntat.Am crezut ca aici se dezbat solutii la problemele actuale si cand colo se aplica legea lui ,,cine nu este cu noi este in potriva”.Asta nu rezolva absolut nimic si asa ca nu vad vre-o perspectiva de indreptare a lucrurilor in tara.Mai de graba, vad saracirea maselor populare .
          Nu stiu cum va reactiona poporul. Daca continua cu jupuirea lui ,tare imi este teama de legea strazii. Atunci, multe capete vor fi sparte si anarhia nu duce la nimic bun.

        • 20 martie 2013 at 23:18

          Nu e adevarat, Si eu am crezut ca ma lupt cu morile de vant, dar romaul a inceput sa se trezeasca. Incet, dar pana la urma o vor face toti. Strada nu e solutie. Nu trebuie sa ajungem iar la mineriade si anarhie, cu toate ca asta se vrea de catre clasa politica. E revoltator ca politicienii aflati la fraiele tarii sa indemne la revolte de strada. Asta insemana ca n-au solutii si atunci vor sa-si mascheze neputinta prin specularea neajunsurilor populatiei, sa-i scoata in strada sa aiba motive sa dea vina pe haos. Nu inteleg, ai puterea TOTALA, de ce nu incepi sa faci CEVA. fa ceva sa vada si ala de te-a ales CA VREI SA FACI, CA INCEPI sa faci. Nimeni nu asteapta sa se rezolve peste noapte, dar macar sa vad ca sapi macar fundatia. Ca pana la urma, tot strigand “LUPUL, LUPUL” s-ar putea sa nu te mai creada nimeni.
          Cu problema cealalta, ai dreptate doar partial. Nu toti merg pe principiul “nu esti cu noi,. esti impotriva”. Cu o singura exceptie, toti au ceva de spus. Fiecare e nemultumit de ceva si o spune. Si ca in orice confruntare de idei mai ies scantei, dar atat timp cat nu se trece dincolo de decenta si de bun simt, totul e ok. Eu am un principiu, si mereu le spun celor cu care lucrez sa nu le fie teama sa-si expuna ideiile, chiar daca ei cred ca sunt tampenii. Din 10 idei tampite, iese pana la urma si o idee buna. Ce nu intalnesti si pe la tine, idioti cu mintea ingusta? “Boacteri” resapati, mai ales? 🙂 🙂 🙂
          Din cauza ca “cine munceste oboseste” au iesit in fata un alde Trahanache, Farfuridi, sustinuti de cate un Spiridon, ca aveau mintea odihnita. Asta e rezultatul a 22 de ani de “noi muncim, noi nu gandim”. “Voila de iata” unde ne-a dus munca fara cap!! O sa ajungem sa fim toti “necunoscuti”, 🙂 🙂

          • 21 martie 2013 at 10:54

            @Rica
            Sunt de accord cu tine.
            Am copiat un comentariu al unei fete de 15 ani care m-a impresionat.
            ,,Numele meu este Liana. Am cincisprezece ani. Şi sunt elevă – tocilară, nu glumă! -, în clasa a IX-a, la un liceu moldav cu profil umanist.

            Referitor la articolul publicat – “Eşti SCLAV la Stat” – aş vrea să-i adresez câteva întrebări autorului. Iată-le:

            1. În ce măsură mai putem vorbi despre “State”, în lumea modernă? (în speţă, despre Statul Român).

            Mă refer la noţiunea de “Stat” definită în dicţionare. (“Instituţie politico-administrativă a societăţii, în frunte cu un guvern şi cu organele acestuia, cu ajutorul cărora se asigură funcţionarea vieţii sociale pe un anumit teritoriu; ţară.” – sursa: NODEX 2002)

            Mai există un autentic “Stat Român”? Vă întreb aceasta deoarece presa on-line abundă de dezvăluiri cu privire la aşa-zisa “Ocultă Mondială” – care ar influenţa TOATE deciziile majore pe care le iau, chipurile, guvernele-marionetă naţionale.

            Cu alte cuvinte, oficial, Statul, o fi el român. Dar deciziile pe care le ia, nu ştiu cât de “româneşti” sunt.

            2. Din câte am aflat, datoria externă a României se ridică la circa o sută de miliarde de Euro. În ipoteza că nu vom izbuti să înapoiem această datorie, în ce măsură “Statul Român” va mai fi al nostru, al românilor, în viitor? Altfel formulat: dacă nu dăm banii înapoi, Statul va mai fi unul Român, sau va fi un Stat intrat în posesia creditorilor?

            Oare “cât costă” România? O sută de miliarde de Euro? O mie de miliarde de Euro? A făcut cineva “inventarul” bunurilor patriei? Valorează, Statul Român, cât PIB-ul său? (~274 miliarde de Dolari, la sfârşitul anului 2012, conform datelor aflate pe website-ul CIA.gov) Dacă răspunsul e afirmativ, atunci înseamnă că aproximativ o jumătate din Statul Român riscă să devină proprietatea celor care ne-au împrumutat bani!

            3. Cine va plăti datoria externă? Vă pun această întrebare, aparent fără legătură cu articolul, deoarece, gândesc eu, dacă salariile românilor ar fi de zece ori mai mari ca în prezent, atunci acel procent de peste 50%, reţinut de Stat, pe diverse căi, s-ar resimţi mai puţin apăsător. Or, cum eu am aflat că o mare parte din banii împrumutaţi au fost folosiţi pentru plata salariilor şi pensiilor…

            Dumneavoastră, cei care scrieţi la “capitalism-pe-pâine”, fie vă veţi pensiona, fie veţi pieri (eroic) în lupta împotriva sistemului ticăloşit.

            Eu şi colegii mei de generaţie suntem consideraţi, de către adulţii din generaţia dvs. nişte “catastrofe”: prost-crescuţi, inculţi, neinstruiţi, drogaţi, rătăciţi, răsfăţaţi, incapabili, retardaţi, ş.a. epitete. Am crescut într-o lume pe care dvs., cei născuţi şi educaţi în Epoca de Tinichea, aţi creat-o. O lume strâmb întocmită. Că s-a ajuns aici datorită incompetenţei dvs. – cei care vă consideraţi “aşi” în economie şi finanţe -, ori datorită laşităţii tuturor românilor, sau datorită altor cauze, puţin importă. Esenţialul este că lăsaţi această Datorie externă să apese pe umerii noştri firavi. Pe umerii unor tineri pe care îi detestaţi. Tineri cărora le opuneţi “experienţa” dumneavoastră, “soluţiile” dumneavoastră.

            De ce ar trebui să ţinem seama de ele? Nu, eu nu vă acuz de nimic. Nu caut vinovaţi. Nu vă numesc nici “purtători ilegali de pantaloni”, nici “reformişti de operetă”, nici “donchijotişti”. Nu vă ironizez afirmând că “jonglaţi” cu bani inexistenţi; cu o monedă lipsită de acoperire.

            Ci vă rog să ne spuneţi, cinstit, CINE urmează să achite înrobitoarea datorie externă. Iar dacă NOI, tinerii, o altă generaţie de sacrificiu, vom fi cei care va trebui să plătim pentru greşelile şi laşităţile părinţilor, atunci îngăduiţi-ne să vă dăm la o parte pe dumneavoastră, “deştepţii”. Permiteţi-ne să vă reducem complet la tăcere. Daţi-ne voie să înfiinţăm noi, “trimbulinzii”, o lume nouă – în care să nu se mai vorbească nici despre “impozite”, nici despre “bani”, nici despre “TVA”, nici despre “accize”, nici despre alte invenţii ale creierului uman scufundat în întuneric spiritual. Pentru că Banul ESTE “Ochiul Diavolului”. Diavol care este de găsit numai în tărâmurile întunecate…

            4. În fine, ţinând seama de starea materială deplorabilă în care se găseşte majoritatea populaţiei din România, sunteţi de acord că sintagma “Sclavie la Stat” ar trebui înlocuită cu o alta, mai nimerită: de pildă, “Häftlings im Vernichtungslager”? “Deţinuţi în Lagăr de Exterminare”… Eu aşa îmi văd ţara: ca pe un imens Lagăr de Exterminare.

            Relaţiile economice din cadrul Lagărului au importanţa lor, desigur. Dar această importanţă e una de rang secund, având în vedere finalitatea demersurilor Stăpânilor din Umbră – care e Moartea românilor.

            Dacă voi, maturii, doriţi să ne eliberaţi, atunci începeţi cu începutul: identificaţi-i şi demascaţi-i pe aceia care ne-au înrobit! Cu pedepsirea Răzvrătiţilor împotriva Creatorului trebuie început. Dacă Răul nu va smuls din rădăcină, atunci degeaba vă jucaţi “de-a reformele”, degeaba propuneţi “soluţii” de ieşire din criză. Pentru că toate ameliorările vor rămâne îndărătul unei reţele de sârmă ghimpată. Nu plusul, sau minusul de capital, te fac liber. Nu munca te face liber (Die Arbeit macht Sie nicht frei!). Ci Adevărul. Adevăr pe care eu, o fată din generaţia celor cu Pluton în Săgetător, mă voi strădui să-l rostesc cu orice prilej.

            Vă mulţumesc pentru atenţie.-”
            Ei ce spuneti de decenta intrebarilor ei?

        • 21 martie 2013 at 11:52

          doriane, nimic mai adevarat,. pana cand specimene ca alde incognito (et C’ie), care vad peste tot tradare, manipluare, securisti si dusmani, nu vor dipare, copiii nostri nu vor avea o soarta mai buna. pana cand tara lui “las-o ba ca merge asa” nu se va indrepta spre promovarea calitatii la toate nivelurile, pana cand cetateanul nu se va mai duce la vot cu gandul la micii si galeata unuia sau altuia, copiii nostri vor lua calea strainatatii, pentru ca macar acolo cei ce demonstreaza ca sunt capabili, in orice domeniu, sunt apreciati la adevarata lor valoare.

          • 21 martie 2013 at 16:58

            @Rica
            Pleaca ,pleaca cum am plecat si noi, foarte multi.Cei ce au ramas ,vezi ce fac, trasforma Romania intr-o tara sud americana.

        • 21 martie 2013 at 20:08

          Doriane
          Multi pleaca, dar ce ma bucura este ca multi cu care am intrat in contact, spun ca vor sa vina inapoi, sa aplice aici ce au invatat afara. Problema mare este ca n-or sa fie lasati de niste “necunoscuti” frustrati, care se vor vedea amenintati de insasi incompetenta si neputinta lor de a trece mai departe.
          Si ma bucur tare mult cand vad tineri studenti romani, care se aduna prin parcurile studentesti din Europa si vorbesc in romaneste despre cum vad ei “reconstructia” Romaniei

          • 21 martie 2013 at 20:49

            @Rica
            Chestia cu a investi acum banii intr-o afacere in Ro este extrem de riscant cu legislatia asta care se schimba de la o zi la alta.
            Oamenii ar trebui sa astepte sa se linisteasca apele si spoiler investesti in ceva in care sa
            Iti recuperezi banii in scurt timp ca nu poti anticipa cine mai vine si ce erectii are.

        • 22 martie 2013 at 9:51

          Doriane, e drept ca la ora actuala a investi in Romania este riscant. dar nu din pct de vedere al riscului oferit de piata, ci de MODUL in care se aplica legislatia in vigoare. De MODUL in care institutiile abiliitate sa iti controleze afacerea o fac, prin intermediul calitatii morale a persoanelor care fac aceasta treaba. Cine activeaza in privat stie ce inseamna un “control” de orice fel. Sfanta spaga sa traiasca. Si pentru ca in registrele contabile nu exista rubrica dedicata, nu primesti chitanta, STATUL te obliga, prin trepadusii care lucreaza in numele lui, sa faci diverse inginerii economice ca sa acoperi cumva “gaura” cauzata.
          Asta-i “riscul” de care FUG investitorii straini. Pararea mea este ca intai trebuie rezolvata aceasta “mica” problema. Inca e “periculos” sa “dai in fapt” un spagar din asta, pentru ca sunt organizati ca in “La Piovra” si daca ai “taiat” un tentacul, te inhata celelalte de ajungi in faliment. In Romania nu rezisti in “biznisul” privat decat dand spaga sau “avand pe cineva”.
          In … UE, joburile de functionarii publici, desi au salarii convenabile, si garantia unei stabilitati putin mai ridicate ca in privat, nu prea se ingramadesc aplicantii, tocmai pentru ca sunt cele mai CONTROLATE SI SUPRAVEGHEATE joburi, din pdv fiscal.

          • 22 martie 2013 at 15:57

            @Rica
            Mai noi nu vedem padurea din cauza copacilor.Multi sunt manipulati in cel mai ordinar mod.
            Conul marinar de apa dulce a inceput sa si-o incaseze cand a avut tupeul sa ii atraga atentia lui Tariceanu ca chestia aceea cu pensiile parlamentarilor nu este sustenabila(de atunci eu ii consider parlamagari si patrihoti).De atunci tot isi bete ca un caine vagabont ca a indraznit sa latre,fluiere in biserica si sa se pise contra vantului.
            Cu vre-o 3 sau 4 ani nu mai retin ii scriam pe blog lui coana Nuti ca sunt la putere dar ce fac ei cu codul ala fiscal modificandu-l dupa cum au erectii o sa duca economia in groapa.Atunci i-am propus sa il lase dracului asa cum este, bun sau rau,nemodificat vreo 10 ani ca oamenii sa poata sa isi faca o strategie de afaceri .(se accepta modificare numai la taieri de taxe).
            Am mai propus auto controlul fiscal prin acceptarea liberei practici. Adica impozitarea tuturor dar cum, pentru orice serviciu imi dai chitanta .Chitanta care il obliga pe prestator sa plateasca impozit un anumit procent si 25% din suma incasata de la prestator sa mi se scada mie la impozit.Se doreste asta?Nu ca marii evazionisti sunt la varf.
            USL acum are ocazia sa puna in constitutie chestia asta cu codul fiscal ,asa ca-sa taie macaroana idiotilor care se joaca cu el.
            Vrem redresare economica dar nu stim cum sa o facem!Eu,ca om cinstit ,nu asa accepta nici in ruptul capului erectiile guvernantilor referitoare la cresterea de taxe.
            Cine vrea sa isi puna banii la treaba si sa faca bani este recomandabil sa mai astepte pana vor termina tembelii cu tampeniile lor de rahat sau sa citesca legislatia altor tari.

    • 18 martie 2013 at 16:33

      Ma inclin in fata adevarurilor dvs. Ce pot sa spun decat ca aveti PERFECTA DREPTATE!!
      M-ati dezarmat total.

    • 18 martie 2013 at 20:30

      Pe mine nu ma deranjeaza (ne)adevarurile dvs, pentru ca nu te poate deranja ceva ce nu exista. Pana acum n-ati spus niciun adevar, nici macar in ceea ce va priveste. Eu insa am spus, si putei accepta (desi nu va sta in caracter) ca macar un adevar am spus, atunci cand mi-am dat prenumele.
      Eu nu m-am laudat, dar daca va convine mai mult asa, e problema dvs. In ceea ce priveste “pseudo-intelctualitatea” dvs, martori va stau scrierile, in care se regaseste stilul inconfundabil al unui “mare om de litere si scoala”, cu state vechi in Institute de Cercetari, dupa cum singur ati afirmat (probabil ca erati la “cercetari”, dar de alt fel). Si nu ma refer la grreselile de tastare, inerente, ci de “vocabular”.
      Dar repet, daca va simtiti mai bine cand ma atacati fara cauza, puteti sa faceti ce doriti.
      Invitatia dvs am acceptat-o, asa ca astept sa imi spuneti unde doriti sa ne vedem. Puteti sa optati ptr Ferentari, sa nu va scot din mediul natural. sa-mi spuneti ce ziar vreti sa afisez. Nu-i nevoie sa aveti si dvs un semn de recunoastere, astept sa ma identificati dvs primul, daca doriti.

  8. 18 martie 2013 at 17:37

    Dle Incognito,
    Vineri sunt in Bucuresti. Unde va convine sa ne vedem? Vreti sa vin eu la dvs, sau ne vedem pe teren neutru? Ma descurc in Bucuresti, chiar daca nu mai este exact orasul in care am copilarit.

    • 18 martie 2013 at 18:04

      @Rica
      Ce tare!Sunt ca o tzatza de la tara de curios cum va decurge intalnirea.

      • 18 martie 2013 at 20:09

        :), stai calm ca nu vine. E genul de “tare’n clantza” de dupa gard. Tipul de fost secretar de partid mazilit, ramas fara “fonctie” care tuna si fulgera ca nu-l mai respecta nimeni. Tipul de “origine sanatoasa”, doar cu liceul la activ si eventual o profesionala, mecanic de intretinere, dar INTR-UN INSTITUT DE CERCETARI. Pentru ca de era un “cercetator” cu materie cenusie in calota craniana, nu se plangea pe la colturi “ca astia ne minte si ne fura nenea”. Vede peste tot securisti, informatori, delatori, pentru ca el printre astia s-a invartit si nu concepe ca pot exista si oameni normali.
        Sincer, daca avea ceva de oferit, indiferent la ce nivel, nu statea sa caute vinovatii ratarii lui. Cunosc un sudor, om simplu, cu 10 clase si profesionala. A fost disponibilizat din SNC si a luat-o pribeag cu masca de sudura in mana. Acum este unul dintre cei mai respectati sudori dintr-un santier naval din Olanda. dar el sta tot in Romania, Merge la munca 2-3 luni si vine acasa o luna/doua. Un fel de navetist. Dar munceste 10 ore pe zi, si ia bani frumosi. Nu-i era mai simplu sa stea pe prisapa casei si sa injure pe unul si pe altul? Si avea 40 de ani cand a plecat, deci nu era “verde”. varsta n-a contat, ci faptul ca a avut curaj si vointa. Insa el isi cunoste limitele si locul. Stie ca e UN SUDOR foarte bun, si atat. Si nici nu vrea altceva.
        In ce-l priveste pe acest “necunoscut” el n-a expus nimic in afara de atacuri la persoana, jigniri si limbaj de mahala. Pentru ca oricat de elevat s-ar pretinde in educatie, atitudinea sa il da de gol. E drept, toti stim sa injuram, sa vorbim vulgar, dar in momentul in care o faci in public, de fata cu necunoscuti, nu faci decat sa te jignesti pe tine.
        Ma repet, stiu asta dar cred ca Socrate s-a gandit in timp la el cand a spus:
        “Vorbeşte ca să te cunosc”

      • 19 martie 2013 at 9:08

        🙂 🙂 🙂 doriane
        Ce spuneam??
        Si nici macar nu sta in zona pe care a zis-o, 🙂 🙂 🙂
        Eu n-am nimic nici de ascuns si nici de pierdut. De aceea am si postat la inceput cu prenumele meu, Sorin, dar cand am vazut cu cata ura ma improsca, am decis sa-l schimb cu un pseudonim. Deoarece Conu Iancu i-a zugravit perfect pe acesti “pamblicari” am ales un personaj de-al domniei sale.
        🙂 🙂 🙂

    • 19 martie 2013 at 0:11

      Domnule Vanturica Danilet
      Vreau sa-mi fiti prezentat. …si… nu de oricine…. De grefier. Sa-mi spuna el: Uite! Asta e!
      Nu ma intereseaza melonul sau mustacioara dvs. Ma intereseaza sa nu se dea altul drept dvs. fiindca nici in prenumele dvs nu am incredere cum n-am in nici-una dintre afirmatiile dvs. BLAM! Ce vreti!?…

      Cat despre Ferentari… Goagal… Sunteti departe dar asa vreti sa fiti. Inteleg ca aveti motive…

      Va urez sedere placuta in Bucuresti.
      Veniti sa dati raportul?
      Intreb…
      Dvs. stiti mai bine…
      Am vazut in filme cum raportul – daca e strict secret – nu se trimite prin curier sau posta (electronica sau nu).

      Stiu ca v-ar place sa ne vedem in spatele blocului dar nu sunt antrenat pentru astfel de intalniri…

      Cand ma antrenam, in Obor, eram pust dar de atunci au trecut peste 45 de ani, timp in care mi-a devenit habitat zona Scoala Iancului – Liceul Mihai Viteazul si nu prea sunt nici blocuri prin zona…

      Da… Zic sa mai asteptam… poate ne vedem totusi la tribunal cand s-o pune iar pe rol scandalul cu flota si avantajul va fi de partea dvs. Va fi si basitorul de fata si flota, flatulentele exbasedintelui, va vor plasa pe dvs. in mediu dvs. natural…

      Nu va fie frica.
      Nu mai tine mult
      Si Jigodescu pica!

      P.S. Pamflet.

      • 19 martie 2013 at 9:03

        Tipic. QED.
        La adapostul cyberspace-ului, toti sunt lei, paralei, luptatori ptr libertate si alte alea. Cand vine vorba de dezvaluirea identitatii, lasitatea proverbiala si anecstrala a cozilor de topor iese la lumina.
        Probabil ca in “cultura” dvs de Obor o confruntare de idei se rezuma doar la bata si la ciomag, de aceea va ganditi mereu la asta. Eu n-am facut decat sa dau curs invitatiei dvs pe care v-o iterez aici.:
        “A propos!
        M-am mai gandit… ce trebuie sa fac sa am onoarea sa va cunosc personal, sa pot arata si eu cu degetul “Uite-l prietene! Asta e!”? Credeti ca daca m-ati da in judecata as putea afla cine sunteti cu adevarat?”
        Asa ca v-am dat posibilitatea sa ma cunoasteti, dupa cum v-ati exprimat dorinta.
        Sincer, cunoscandu-va caracterul, pe care atat de bine v-il exprimati cu orice ocazie pe blog, nici nu gandeam ca aveti destul ca sa onorati invitatia facuta de dvs, nu de mine.
        Sunteti un om mic atat la suflet cat si la caracter. Sunteti pornit pe tot ce este deasupra dvs, din motive absconse, care nu tin deloc de ceilalti, ci doar de dvs. Sunteti tipul de RATAT care acuza pe toata lumea de esecul sau, mai putin pe sine.
        Sincer, acum imi pare rau ca nu sunt cel pe care il tot visati dvs. De ce? pentru ca as fi avut posibilitatea sa vin si sa va sun la usa si sa ma prezint OFICIAL.
        Repet, am avut o pornire de va face putin viata amara si de a va pune la locul dvs prin intermediul justitiei, dar asa cum v-am spus si cu alta ocazie, AVETI DESTULE PE CAP, CA SA MAI PUN SI EU UMARUL. V-am mai spus, ca de la atata fiere deversata din dvs, e posibil sa va faceti viata un IAD. Pentru situatia dvs sunteti singurul vinovat. Pentru sanatatea in pioneze, acuzati-l pe DUMNEZEU, ca el da la fiecare dupa suflet!
        Totusi, voi fi prin zona. Ma voi plimba prin fata ProTv, cu Gazeta Sporturilor in mana, sa va dau macar dvs posibilitatea sa ma vedeti. Poate prindeti curaj si veniti macar sa ma blamati direct. Sincer, n-am avut timp de “alte antrenamente” pentru ca eram ocupat cu invatatul si la liceul unde am invatat eu, violenta era pentru mitocanii fara creier. Nici la M.V. nu ersa agreata violenta, pentru ca si acolo intrau doar cei ce aveau ceva de spus inteligent, nu violent. Asa ca ma intreb daca nu cumva singura legatura cu acel liceu este doar ZONA.
        Sincer, astept cu deosebita placere sa va eliberati de constrangeri, sa redeveniti omul care sunteti si sa ma apostrofati asa “cum se cuvine”. Se vede din postari ca incercati din greu sa pareti altul, dar va spun sincer ca nu are rost.
        Cu stima si respect, 🙂

      • 19 martie 2013 at 9:40

        P.S (nu stiu ce inseamna, dar imi place cum suna)
        Stimate “necunoscut”, iar veniti cu “adevaruri” despre dvs? Chiar asa, copilarie in Bucuresti? Vedeti ca va creste nasul si loviti cu el in monitor.
        🙂

        • 19 martie 2013 at 17:21

          Domnule Vanturica

          Vedeti? Cum sa am incredere in dvs. Iar ati umplut o pagina cu simtomele psihopatiei mitomaniace.
          Haideti s-o lasam balta pe pagina asta fiindca am ajuns in spatele blocului si mie nu-mi plac locurile dosnice iar dvs. aveti datoria sa fiti in fata.

          Ceea ce va place atat de mult cum suna inseamna Post Scriptum (limba latina) si se traduce “dupa scris / scriitura / scrisoare”. Exista si A.S.. Inseamna Ante Scriptum si va las sa vedeti singur cat de perspicac sunteti.

          Dar, daca incepeti cu QED, insemna ca faceti pe prostu . Va iese, sa stiti. (e un compliment).

          Naspa e ca dvs. porniti intotdeuna constructii logice punand la temelie premize false (mincinoase), pentru dvs neexistand decat un singur mod de a demonstra adevarurile dvs, personale, valabile acolo, sus, de unde va vin – probabil – banutii si/sau mitomania: reducerea la absurd.

          Observati ca nu ma refer numai la minciunile despre mine ci la tot ce afirmati

        • 19 martie 2013 at 18:29

          Deci? D-le Incognito, iar ati vorbit fara sa spuneti nimic. Multumesc pentru traducere. Indraznesc sa apelez la vastele dvs cumsotinte si poate va induratio si-mi traduceti si mie QED, ca nu l-am gasit printre revistele cu poze de la sediu, 🙂
          Si acum nu stiu ce este mai grav, sa faci, sau chiar sa fi? Ma lamuriti?
          La chestia cu mitomania (iar va rog sa-mi traduceti, ca nu cunosc, nu e in manualele noastre 🙂 ) de ce nu vreti sa va lamuriti? Aveti ocazia sa vedeti cu ochii dvs ca sunt ceea ce spun ca sunt. Va aduc copie dupa contract, ID-ul cu care deschid si inchid usile, cartea de vizita, cu logo-ul companiei inclusiv telefoanele centrale, unde puteti suna sa va convingeti ca mitomanul este altul.
          V-am mai spus, eu nu sunt antrenat nici la Obor si nici in alta parte ptr confruntari fixzice, deci nu aveti a va teme. Eu nu ma tem. Imi ASUM CHIAR RISUL DE A FI EU CORECTAT prin metodele atat de familiare dvs. Daca am scapat eu dupa corectia minerilor, dvs nu puteti fi mai rau, asa ca sunt invatat cu “oamenii de bine” 🙂
          Si pentru ca vad ca va plac zicalele romanesti, am si eu doua care vi se potrivesc manusa:
          “HOTULUI, DE HOT I-E FRICA” si “HOTUL STRIGA PRIMUL HOTUL”
          DIXIT!!

          • 19 martie 2013 at 20:00

            @Rica Venturiano
            Cum s-a ajuns in situatia sa scrii cele 2 proverbe?

        • 20 martie 2013 at 12:05

          Theo,
          Era mai clar daca scriam “CINE ZICE ALA E”?? 🙂 🙂
          Nu trebuia sa citesti doar textul. Era o parabola, 🙂 🙂

      • 19 martie 2013 at 16:34

        Domnule Incognito (rimeaza cu Pinocchio) aveti grija ce va doriti, ca s-ar putea sa vi se implineasca. 🙂 Chiar dvs ati afirmat ca e criza, ca multi oameni sunt in stare de multe pentru o simbrie. Sunt vorbele dvs la adresa mea, nu? Pai daca sunteti convins ca sunt “platit sa va enervez pe dvs, sa va pacalesc, sau sa va destabilizez psihic” ce va face sa credeti ca nu sunt in stare de mai multe? Nu vedeti ca nu aveti logica? Dumneavoastra demonstrati cu brio legea Pavloviana. E suficient sa vedeti “RICA” si deja faceti spume la gura de atata latrat gratuit. Ma acuzati pe mine de mitomanie, cand de fapt dvs va judecati propriul caracter. Proiectati asupra altora toate defectele dvs, Pentru cei ca dvs, Freud a facut un studiu, citez:
        “MECANISMUL DE PROIECTIE = un mecanism de aparare propriu-zis : atribuirea defensiva, altei persoane, de ganduri, dorinte si diverse continuturi psihice devenite intolerabile pentru subiect” incheiat citatul (sursa Freudian Theory)
        Si imi permit sa fac unele precizari, spicuind cateva paragrafe, citez:
        “Studiul sau s-a referit in principal la paranoia si gelozie (de care dati dovada la fiecare postare). Inca de la inceputul operei lui, Freud separa si opune, gandirea nevrotica, care conserva, si gandirea psihotica, care expulzeaza (dovada a unei lipse de elaborare psihica). Dar timp de mai multi ani, proiectia este pentru el o forma de refulare, iar halucinatia un mod de « mutare » a intoarcerii refulatului.” incheiat citatul (sursa Freudian Theory)
        M-au ajutat “colegii dvs, cercetatorii” la gasirea acestui material. Si dupa cum observati, am specificat sursa, de unde incepe citatul, und se termina, sa nu fiu acuzat pe nedrept de plagiat.
        🙂

        P(ost) S(criptum)
        Cu intalnirea cum ramane pana la urma?? Haideti, sa va alung teama cum ca as fi violent (cel putin asta ati insinuat cu “dupa blocuri”) haideti intr-un loc populat, AFI, Baneasa Mall, sau si mai bine la Cotroceni, ca acolo exista si jandarmi si va pot apara, unde vreti. Ce naiba, ati avut curajul s-o priviti pe Dora in ochi si nu sunteti curios cum arat? Nici macar nu trebuie sa va prezentati, ma urmariti de la distanta. Eu va spun cum o sa fiu imbracat, ce ziar o sa am (conspirativ, 🙂 ) in mana, si dvs doar ma observati de la distanta, ca pe infractori, NU??

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58