Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

5 mai 2024

Ceva este in neregula cu noi


interviul acordat de presedintele PNL Crin Antonescu lui Mihai Gadea

Ceva este in neregula cu noi. Cum este posibil sa ne uitam la aceeasi emisiune si sa intelegem cu totul altceva

Am citit reactiile membrilor si simpatizantilor PSD, PC, UNPR pe de o parte si PNL de cealata parte cu privire la interviul acordat de presedintele PNL Crin Antonescu, directorului Antenei 3 Mihai Gadea.

Eu va spun sincer m-am uitat doar cateva minute la emisiune. Intrebarile si raspunsurile mi s-au parut atat de agresive incat am schimbat programul. Nu am vrut sa ma enervez de ziua mea. Nu stiu cine a inceput, cine a fost primul agresiv in emisiune dar, dupa parerea mea, Crin Antonescu a gresit tactic. Ar fi avut de castigat daca ar fi raspuns cu calm la  intrebari agresive. Banuiesc ca a acceptat sa participe la emisiune pentru a convinge telespectatorii Antenei 3 sa il sustina la alegerile prezidentiale din acest an, nu sa ii enerveze. Romanii nu mai vor un presedinte agresiv si certaret. Presedintele Romaniei chiar trebuie sa fie un om echilibrat, un moderator. Presedintele Romaniei trebuie sa aiba puterea sa raspunda cu calm intrebarilor neplacute, insinuante, agresive.  Dar ma rog, cine sunt eu sa dau sfaturi presedintelui PNL? 😀 Pe domnul Crin Antonescu il sfatuieste Cozmin Gusa. De fapt amandoi au gresit doar ca Gadea nu vrea a candideze la presedintia Romaniei. Mihai Gadea poate sa piarda temporar sau definitiv niste telespectatori. Crin Antonescu pierde voturi.

Membrii si sustinatorii PSD, PC si UNPR:

“1,1 milioane de români, pe minut, au urmărit aseară jalnica prestatie a lui Crin”

Stage Stores Survey

“ingrozitor, Antonescu este jalnic, este lamentabil. Cum naiba a ajuns individul asta presedintele PNL-ului? Nu pot sa cred ce aud!!!!! JALNIC”

“Antonescu este mai rau decat Basescu. Da-i inainte Crinuţ, ca e bine.”

“Crin Antonescu se sinucide politic în direct la Gâdea! :)))”

“Milioane de romani au vazut aseara cat de badaran si mistocar este Crin Antonescu.”

“Căcărău făcut zdob de Mihai Gadea la Sinteza zilei :))”

“Consumul excesiv de Crin, dăunează grav ficatului :)))”

“Am ramas socata de agresivitatea unui om care vrea sa devina presedintele Romaniei”

Membrii si sustinatorii PNL:

“Mihai Gadea deplorabil, cu lacrimi in ochi, a fost facut zob”

“Crin Antonescu l-a facut sah mat pe moderatorul Mihai Gadea in direct la Antena 3”

“Mihai Gâdea, “făcut KO” de CRIN ANTONESCU la Antena 3″

Tags: , , , , , , , , , ,

52 Responses “Ceva este in neregula cu noi”

  1. Emi Vulcanescu
    4 martie 2014 at 16:41

    Draga Theodora
    Noi Suntem In Regula !
    Cei ce “spun ca ne conduc sunt anormali , incepand de la “treicoceni ” la palatul Victoria si cel al parlamentului !.
    Sa fii iubita …
    Cu stima Emil

    • Cocobinozaurul Biguminizat
      4 martie 2014 at 17:34

      @Emi Vulcanescu

      Oricum o dai, daca ei sunt anormali iar noi ii sustinem prin vot, comentarii pe teme politice, pasiuni pentru un partid sau altul…nu suntem nici noi prea normali. 🙂 Ma rog, daca tu esti chiar apolitic si nu ai simpatii de acest gen, bravo tie! .Am mai cunoscut oameni de acest gen, dar nu pe bloguri politice. 🙂

      • Emi Vulcanescu
        4 martie 2014 at 20:46

        @ Coco…
        Sunt Clujean … dar nu-l “iubesc” pe BOCanila , nu am gropi in asfalt , nici nu ma mananca cainii ca pe voi “amarastenii ” iar acum i-a ” LUAT ‘ Ponta pe UDMR-istl la guvernare , Ii bine ?
        Prietenului meu @ Marian i-am spus ca o sa treaca muntii Carpati cu pasaport ,,, nu va vine sa credeti , uitati-va ca se intampla in Ucraina …

        Sa fii iubita , Draga Theodora !
        Cu stima Emil

        P.S. Coco daca vreau sa duc o polemica si sa ma “cert” cu cineva intru pe alte bloguri .
        Dumnezeu sa-ti dea SANATATE !

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          5 martie 2014 at 8:27

          “Prietenului meu @ Marian i-am spus ca o sa treaca muntii Carpati cu pasaport ,,, nu va vine sa credeti , uitati-va ca se intampla in Ucraina …”

          @Emi Vulcanescu

          Prietenul Marian va trece ca si pana acum, fara macar sa-i ceara cineva buletinul. O sa fim in Schengen, ce naiba ! 😀

        • Rica Venturiano
          5 martie 2014 at 15:53

          “Sunt Clujean … dar nu-l “iubesc” pe BOCanila , nu am gropi in asfalt , nici Chiar asa dle Emil? ia sa vedem ce zice presa locala din orasul dvs.
          sa incep asadar spicuirea presei locale:

          Dle Emil, ati mai spus-o p’asta cu pasaportul, de incep sa ma intreb daca va ganditi la variante asta cu bucurie sau tristete. Daca prin absurd s-ar intampla asta, nu va ganditi ca pe langa faptul ca noi “amarastenii’ vom prezenta pasaportul cand intram in Ardeal, dvs o sa vorbiti MUSAI doar ungureste ? Sau asta nu va deranjeza prea tare? Ha nem érti, le tudom fordítani, és a Magyar (daca nu intelegeti, pot sa va traduc si in ungureste – penntru “amarasteni”)

          1.Legat de “nu am gropi in asphalt”:
          “Un clujean reclamă starea proastă a străzilor din oraş care sunt pline de gropi atât pe carosabil cât şi pe trotuare. În plus, trotuarele sunt ocupate de maşini astfel că pietonii nu mai au pe unde să circule.
          Primăria Cluj-Napoca a alocat fonduri pentru repararea străzilor aproape la fiecare şedinţă de Consiliu Local din acest an, însă mai este mult de lucru până la modernizarea tuturor străzilor din oraş, aspect confirmat de numeroasele sesizări trimise de cetăţeni autorităţilor locale. Majoritatea reclamă starea proastă a carosabilului şi a trotuarelor şi solicită Primăriei să repare anumite străzi. Un clujean, exasperat de gropile şi bălţile de pe străzi, nu a mai solicitat primarului Emil Boc să facă lucrări de modernizare ci l-a anunţat că nu va mai plăti taxele şi impozitele locale până nu sunt reparate străzile din oraş. “Prin prezenta vă comunic că începând cu data de 01.01.2014 refuz să vă mai plătesc taxele şi impozitele colectate de municipalitate, până la remedierea situaţiei privind starea carosabilului. Nu deţin autoturism, circul cu “nesimţirea” numită RATUC, iar pe jos pe trotuare”, scrie clujeanul Cristian Rus într-o sesizare adresată Primăriei pe un site de specialitate. El mai spune că s-a săturat să spele haine “din cauza nesimţirii conducătorilor auto şi a Primăriei care nu este în stare să repare străzile şi permite parcarea pe trotuare unde sunt bălţi de peste 10 cm adâncime în care te scufunzi”. Primăria nu îi transmite că va repara toate străzile Reprezentanţii Primăriei Cluj-Napoca i-au răspuns clujeanului nemulţumit că trebuie să facă o notificare la Primărie prin care să anunţe că nu va mai plăti taxele şi impozitele, iar despre reparearea străzilor nu este menţionat nimic în răspunsul respectiv. “În măsura în care dvs intenţionaţi să notificaţi o instituţie publică vă atragem atenţia că această notificare trebuie înregistrată la registratura instituţiei sau la orice primărie de cartier. Trebuie să conţină datele dvs de identificare şi de asemenea, trebuie adresată responsabilului investit cu reprezentativitate juridică”, au precizat reprezentanţii Biroului Mass-Media din cadrul Primăriei, în răspunsul furnizat. Top trotuare “decorate” cu gropi Multe din trotuarele arterelor principale din oraş arată ca după bombardament, cu toate că Primăria a promis de fiecare dată că le va repara. De departe, trotuarele de pe Calea Turzii ar putea ocupa un loc fruntaş într-un posibil top al gropilor de pe trotuare. Situaţia este la fel de proastă şi pe anumite porţiuni de pe Splaiul Independenţei, Fabricii de Zahăr, Calea Moţilor sau Plopilor”

          2.Legat de: “nu ma mananca cainii ca pe voi “amarastenii ”
          “Primarul Emil Boc a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă, întrebat despre situaţia câinilor fără stăpân din municipiu, că aceasta este “sub control”.
          “Situaţia în ceea ce priveşte câinii fără stăpân la Cluj este sub control, prin eforturile regiei de profil, de ridicare a animalelor şi ducere la adăpostul din municipiu. O soluţie nouă ar fi benefică pentru a ne uşura munca. Noi, PDL, ne-am dus cu o lege în Parlament, dar am fost lăsaţi singuri la vot, ne-au părăsit şi partenerii de coaliţie, iar cei care erau în opoziţia de atunci, PSD şi PNL, nu au votat legea. Soluţia este cea pe care am promovat-o în Parlament, prima dată, respectiv luarea câinilor de către cei care doresc, iar după o anumită perioadă în care stau în adăposturile Primăriei, eutanasierea. Este o soluţie care se aplică şi în alte ţări”, a subliniat Boc.
          Întrebat câţi câini comunitari sunt în oraş, el a spus că nu ştie.
          Contactaţi ulterior de corespondentul MEDIAFAX, reprezentaţii Primăriei Cluj-Napoca au declarat că în adăpostul pentru câini administrat de Regia Autonomă a Domeniului Public (RADP) Cluj-Napoca se află în prezent 154 de câini comunitari, o parte dintre ei fiind capturaţi înainte de 2013.
          “De la începutul anului 2013 şi până în prezent au fost capturaţi de pe străzi 440 de câini. Dintre aceştia, 191 au fost adoptaţi, iar 197 au fost eliberaţi în zona de unde au fost capturaţi după sterilizare şi vindecare. Trei animale au fost eutanasiate, după ce au fost implicate în accidente rutiere şi au fost accidentate foarte grav şi nu au mai putut fi salvate. În adăpostul de pe strada Bobâlna, administrat de RADP, se află în acest moment 154 de câini”, au comunicat reprezentanţii Biroului de presă al Primăriei Cluj.
          Directorul RADP Cluj-Napoca, Ioan Morocăzan, a declarat, miercuri, corespondentului MEDIAFAX, că de prinderea şi sterilizarea maidanezilor se ocupă o echipă formată din şapte persoane – hingheri, îngrijitori, dar şi medici veterinari. Morocăzan a spus că în ultima perioadă a sesizat o creştere a numărului de câini fără stăpân, care apar mai ales în zonele de la periferia oraşului, însă nici el nu a putut estima câţi maidanezi sunt pe străzile Clujului.
          Directorul medical al Spitalului Clinic de Copii Cluj-Napoca, Călin Lazăr, a declarat, la rândul său, că în primele opt luni ale anului au fost muşcaţi de câini şase copii, “cazurile nefiind grave”.
          Contactat de corespondentul MEDIAFAX, directorul Spitalului Clinic de Boli Infecţioase, Ioan Mureşan, a spus că joi va putea oferi informaţii privind numărul persoanelor care au ajuns la spital după ce au fost muşcate de câini.

          Si nu aveti nici hoti, ca noi amarastenii de sudisti, nu-I asa?
          “În ultimele trei săptămâni au fost sustrase un număr de 22 capace de cămin de pe reţelele de apă şi canalizare de pe un număr de nouă străzi din Cluj-Napoca. Într-o singură noapte hoţii au reuşit să fure 25 de capace de pe 20 de străzi. Cel mai grav este că un capac amplasat lângă un loc de joacă a fost furat punând în pericol viaţa celor mici”

          Dle Emil, chiar credeti ca puteti purta o discutie serioasa, sau vreti doar sa aruncati cu pietre gratuit?

          Am avut oarece dubii, dar mi le-ati sulberat. Nu sunteti decat un alt Incognito, care nu stiti decat sa scuipati cand nu pricepeti ceva. Pacat ca va autointitulati ARDELEAN.

      • Emi Vulcanescu
        4 martie 2014 at 20:56

        @ Coco
        Daca te tin NADRAGII si vrei sa faci o afacere cumpara RUBLE , peste 6 luni o sa castigi cel putin 1 leu la schimb valutar .
        Sa fii iubit.

        P.S.
        Comentariul ii valabil si pentru ” Ciocoflender “

        • Marian
          5 martie 2014 at 0:36

          @Emil Vulcanescu Respect onorate nordist !!! Mai bine-l indemni pe “Coco ” sa cumpere grivine { sau hrivine ca tot aia-i ! } ; acum nu valoreaza decat cateva copeici insa peste vreun an d e zile ….ar putea deveni precum Putin !

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          5 martie 2014 at 8:23

          @Emi,Marian

          Pentru veniturile constante, merg clasic pe varianta banala si uzuala cu munca. Pentru venituri spectaculoase in schimb, ma bazez ca tot romanul obisnuit, pe sistemul Loteriei Nationale ! 🙂 .

          Nu m-as incurca cu ruble sau grivine, deoarece blogul Theodorai fiind unul foarte citit, deja stie prea multa lume de “pontul” asta . 😎 Puteati si voi sa fiti mai discreti… 🙂

        • Rica Venturiano
          5 martie 2014 at 15:55

          Dle Emil, n-am nevoie de ruble. Eu primesc salariul in EURO! 😀

        • Rica Venturiano
          5 martie 2014 at 15:59

          PS
          Si eu ca si celalalt “amarastean”, COCO, muncesc asa ca am cu ce sa-mi duc traiul, fara sa fac speculatii financiare. Insa va doresc succes dvs la asta.

  2. Cocobinozaurul Biguminizat
    4 martie 2014 at 16:41

    In primul rand, daca am inteles corect, LA MULTI ANI !!! Multa fericire, toate cele bune, bucurii alaturi de cei dragi si articole multe pe blog.

    In al doilea rand, au dreptate sustinatorii PNL . 🙂 .

    Nu stiu daca este in principal meritul lui Crin (desi cred ca are un merit , omul ca discurs este chiar foarte bun, logic, cu umor si destul de taios cand vrea) insa categoric Gadea s-a dezobisnuit cu lupta “pe bune”. Nu doar el a patit asa ceva, ci de cand s-au polarizat politic televiziunile, moderatorii nu au mai avut de dat batalii reale, cu invitati liberi si siguri pe ei care sa-si exprime punctele de vedere contrare celor ale moderatorilor, ci au avut in mod obisnuit doar invitati docili, cu care sa faca impreuna propaganda dorita de postul respectiv.

    Cred ca a face fata cu succes unei discutii polemice cu un interlocutor inteligent, tine foarte mult si de practica unor astfel de discutii, de obisnuinta acestui stil, pe langa talentul nativ si inteligenta fiecaruia, evident…

    • Rica Venturiano
      5 martie 2014 at 14:20

      “Cred ca a face fata cu succes unei discutii polemice cu un interlocutor inteligent, tine foarte mult si de practica unor astfel de discutii, de obisnuinta acestui stil, pe langa talentul nativ si inteligenta fiecaruia, evident…”
      Coco aici nu pot decat sa-mi scot palaria si sa spun, cum spune un priten al blogului, ca “ai vorbit ca din Scriptura”. Adica ai dreptate, cu toate ca nu stiu cat adevar este in Scriptura, 😀
      Pai Coco, doar un imbecil si un limitat ca inteligenta poate recurge la invective si crize de isterie intr-o polemica, atunci cand este prins cu cioara vopsita sau pe picior gresit. Si este valabil la modul general. Nu vezi ca si aici pe blogul acesta, sau pe multe altele, atunci cand nu mai au argumente, unii (nu foarte multi) recurg la invective si istericale pe care ei le numesc sarcasm si pamflet. Marea problema este ca cei cei cu adevarat inteligenti cauta sa-i ignore, dar ce te faci, ca “pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti” e mai actual ca niciodata si din aceasta cauza, ca cei inteligenti au cedat intotdeuna primii am ajuns sa avem clasa politica de azi.

  3. 4 martie 2014 at 16:50

    Mda… Ambele tabere sunt subiective. Mie mi s-a părut că prestaţia lui Gâdea, deplorabilă, l-a ajutat pe Crin. Omul a reuşit să mă convingă de faptul că, cel mai probabil, nu a făcut o înţelegere cu Băsescu, deşi din afară aşa se vede.
    (Cer iertare pentru paradoxul din fraza de mai sus – “să mă convingă” şi “cel mai probabil”. 🙂 )
    A câştigat teren pe mâna moderatorului Gâdea, care confundă “istericos” cu “incisiv”. Gâdea s-a comportat ca o nevestică înşelată care n-are dovezi, dar a auzit că mizerabilul i-a fost infidel. “Mizerabilul” a insistat că nu, şi că vrea dovezi. Aproape că era 1-0 pentru Crin, când a intrat PASA cu MIRCEA BADEA. Badea l-a secerat pe Crin şi i-a salvat onoarea lui şef’su, aşa cum l-a secerat pe Ungureanu, cândva, într-un similar interviu cu acelaşi penibil Gâdea.
    Jos pălăria pentru M. Badea. Crin a pierdut în 5 minute ce câştigase în două ceasuri.
    Nu ştiu cine-l consiliază pe Crin, dar degeaba eşti un bun vorbitor, ai umor şi prezenţă de spirit, dacă nu ştii să-ţi controlezi limbajul corporal şi ultima găină telespectatoare vede că ai intrat în panică.
    Problema nu e că Badea l-a linşat pe Crin cu o alegorie – dar-ar dracu în ea de alegorie cu sepuku! – ci că Antonescu poate fi făcut din vorbe de un Mircea Badea. Care e un băiat care face sfoara şi mare audienţă la un post de televiziune. Păi, atunci, Crin nu e bun de Preşedinte de ţară.
    Asta am înţeles eu din emisiunea de-aseară.

  4. ALM
    4 martie 2014 at 17:28

    Dacă se face o medie ponderată între declaraţii, rezultă ceea ce gândesc şi eu: amândoi au fost deplorabili, Crin Antonescu, făcut zob, şi-a dat demisia din funcţia de Preşedinte al Senatului! Orgoliul întunecă şi minţile luminate!

    • ALM
      4 martie 2014 at 18:06

      Un fel de post scriptum fără scriptum:
      Întreb şi eu liberalii, în cazul în care nu este vorba de o demisie de 5 minute, gestul dlui Antonescu este corect? Postul de Preşedinte al Senatului aparţinea PNL-ului şi, atât timp cât partidul nu i-a retras sprijinul (cazul Geoană), avea dreptul dl Antonescu să renunţe la funcţie?

      • 4 martie 2014 at 19:01

        Am senzaţia, tristă senzaţie, că Antonescu şi-a căutat cu lumânarea o portiţă de scăpare din politică. Pur şi simplu nu face faţă temei. Punct.
        Bravo lui că a înţeles la timp.
        Dacă, dimpotrivă, nu a înţeles nimic, e la fel de bine. Sau la fel de rău, pentru noi.
        Televiziunile fac suturi între gesturile politicienilor şi noi, cei atât de jignitor numiţi – “oamenii simpli”. De fapt, între noi şi ei nu există nicio legătură. Ei trăiesc în lumea lor, pe banii noştri, noi trăim în lumea noastră, pe banii noştri, care sunt puţini, fiindcă trebuie să-i împărţim cu ei.

        • Marian
          5 martie 2014 at 0:57

          @Renata Caragiani Este a nu stiu cata oara cand raman uimit in fata preciziei matematice pe care-o dovediti in evaluarea politicienilor , in acest caz a lui Crin Antonescu . Totusi , nu sant d e acord cu ” bravo lui , a inteles la timp ” . Formularea corecta ar fi fost : ” bravo lui c-a inteles in sfarsit ” ! De fapt n-a inteles nimic nici macar el , dar chiar nu mai conteaza . De asemenea nu sunt d e acord cu ” noi traim in lumea noastra , pe banii nostrii , care sunt putin , fiindca trebuie sa-i impartim cu ei ” . Atunci cand imparti gologani s e presupune c-o faci din prea mare darnicie , din filotimie , pentru ca asa crezi ca-i corect sau …pentru ca ai innebunit subit ! Aici nici macar nu-i vorba ca-ti imparti matele banii mai multi sau mai putini : lovelele respective sunt luate cu japca de catre banditii astia si sant folosite strict dupa cum vor muschii lor si nici macar n-au bunul simt sa-ti dea raportul d e cum i-a cheltuit ! Te anunt cu respect ca pe mine nu ma deranjaza ca vreo televiziune ma trece in categoria ” oamenilor simpli ” insa asi fi enorm de multumit , chiar onorat ,daca mi-ar spune televiziunile respective : SIMPLU OM , adica ceva ce nici un politician , mancator de rahat politic nu mai este !

      • Rica Venturiano
        4 martie 2014 at 19:04

        @Alm
        NU!
        QED cand spuneam ca acest Crin este un coleric, incompetent si impotent politic. PNL nu este, n-a fost si nici n-o sa fie mosia nici a lui Crin, si nici a altui “ciocoflender” (cer scuze ptr preluare). Din pacate, de cativa ani, asa s-a intamplat.
        Nu confundati PNL-ul cu Crin, tot asa cum nici un alt partid politic nu trebuie confindat cu un lider vremelnic.
        Poate ca acum imi va da dreptate si Coco ca de fapt totul nu este decat o confruntare a orgoliilor unor Dinu Paturica ai politicii romanesti.
        Pacat ca s-a ajuns aici.

        • Emi Vulcanescu
          4 martie 2014 at 20:59

          Dragutule
          Ai preluat o “zicala” d’ale lui Florin Piersic , Il cunosti ?
          Tucu-te

        • ALM
          4 martie 2014 at 21:23

          Dle Venturiano, nu confund PNL-ul, în masa lui, cu dl Antonescu şi nici cu “reprezentanţii” care au votat ieşirea de la guvernare, ca dovadă că am impresia că funcţia de Preşedinte al Senatului îi aparţine. Nu iei decizia de a îşi da demisia “că aşa vrea muşchii tăi”, ca să faci spectacol. Nu a fost nici o presiune (cum a fost cazul lui Năstase) şi nici partidul nu ia retras sprijinul politic (cazul lui Geoană). Este cazul ca PNL-ul să analizeze cu seriozitate dacă mai poate fi condus de un om cu comportament de divă la menopauză. În viaţa mea, care nu e tocmai scurtă, n-am văzut aşa ceva! Sigur că suporterii liberali spun ceva despre demnitate, bla, bla. Dacă ar fi fost ameninţat, forţat, înjurat, bătut, poate ar fi putut să invoce demnitatea şi să renunţe la o funcţie care nu i-a fost dată lui ca individ ci în calitate de preşedinte al PNL-ului!

        • Rica Venturiano
          5 martie 2014 at 12:50

          Pai domnule Alm, poate acum realizati ca n-am “vorbit pe nas” cand spuneam de Crin ca “a vandut PNL” ptr niste ambitii de a ajunge pe acel scaun la Cotroceni. Crin nu s-a schimbat acum, in doi ani, sau in ultimul an. Asta este el, un “isteric”. A stiut sa fie un lingau atunci cand a trebuit, si-a infrant frustarile si a pupat unde a rebuit pana cand a ajuns la carma PNL-ului, unde unii au crezut ca le va face jocurile. S-au inselat si aia, ne-am inselat si noi. Acum imi dati dreptate ca nu are deloc stofa de politician? Acum imi dati dreptate cand aspun ca TOTI pun mai presus de toate interesul personal si ca restul nu conteaza. Si cand ii mai auzi ca ei “S-AU SACRIFICAT PTR TARA”.
          Dar cand mergi la vot cu ochii inchisi, e normal sa te ia groaza cand iii deschizi si vezi ce ai facut.

      • Marian
        5 martie 2014 at 0:39

        @ALM Oricum cel mai tarziu saptamana viitoare i-ar fi fost solicitata demisia deci…nu-i chiar un gest de onoare ci mai curand o scamatorie politica prin care si-a aiurit si sustinatorii si detractorii !

        • ALM
          5 martie 2014 at 8:23

          Dle Marian, fără supărare, în ultima vreme comentariile noastre (şi nu numai ale noastre) seamănă cu “datul în bobi”! “Ceva este în neregulă cu noi!” Cine să-i solicite demisia şi pentru ce motiv? Există probabilitatea ca Băsescu să demisioneze, sau să-l lovească damblaua? Să ajungă astfel Antonescu iar la Cotroceni de unde să “torpileze” Guvernul 😆 ? Nu, sunt doar puseuri de orgoliu patologic!

          Încerc să înţeleg, fără succes, ce se întâmplă în PNL. Scopul unui partid este să-şi impună ideologia, respectiv ideile şi principiile, în viaţa politică a ţării. De “pe bară” nu se poate. Nici din Opoziţie, de acolo poate pune doar “tălpi”. Puterea este singurul loc către care tinde orice partid de pe lumea asta! Şi, să ajungi la Putere aproape purtat pe braţele electoratului, să faci parte dintr-o majoritate covârşitoare după care “să sari în gol”, este vis de opioman! Ajuns la Putere, te lupţi cu dinţii şi unghiile să rămâi acolo, negociezi (nu impui ultimativ) până la epuizare poziţiile în Guvern. Să fiu scutit de chestii ca mândrie, demnitate, bla, bla, când vede toată suflarea că asistăm la un comportament infantil, de copilaş care se supără, îşi ia jucăriile şi pleacă! Liberali treziţi-vă, alegeţi altă garnitură de conducere, un preşedinte matur politic şi refaceţi USL-ul!

        • Rica Venturiano
          5 martie 2014 at 15:06

          Mariane, cine sa-i ceara demisia lui Crin? PSD-eii? PNL-istii?
          sa fim seriosi monsher, Crin a reactionat ca o femeie isterica la piata. Acum poate inteleg si altii ca de fapt singurul lucru care I-a tinut impreuna a fost dorinta de a ajunge la putere. Pana aici nimic rau, asa cum spune si dl Am, fiecare partid VREA sa ajunga la putere sa-si impuna idoelogia. Din pacate, de la infiintarea USL, n-am vazut deloc macar farame din ideologia liberala ca fiind aplicata sau macar adusa in discutie cat de cat. Atata timp cat functia de presedeinte era clar destinata lui Crin, nu l-a suprat catusi de putin acest fapt si nici n-a adus vorba de el, sau macar sa se vaite ca “vezi Doamne avem guvern PSD si PNL-ul nu poate sa faca nimic”. Hai sa fim seriosi. Crin si-a vazut “visul de aur” destramat si a reactionat ca un copil rasfatat, si-a luat jucariile si a plecat. Mariane, ca pe vremea copilariei, la fotbalul dintre blocurile din Berceni, cand ala care avea mingea de fotbal vroia sa fi capitanul echipei, ca altfel isi lua mingea si pleca in casa. Onoare? Pai cand a acceptat compromisuri peste compromisuri, doar ca sa fie presedinte?

        • 6 martie 2014 at 20:21

          Marian, te invidiez şi te iubesc pentru această observaţie. Cât de ireversibil se schimbă sensul, în limba română, dacă pui adjectivul înaintea substantivului! Va’zică OM SIMPLU e aproape o maimuţă (ceea ce ne şi consideră ei, politicienii, dar SIMPLU OM e cu totul altceva, e aproape un ideal, greu de atins. Cred că ai dreptate. O să fac inversiunea asta mintal, tot timpul cât urmăresc discursuri tv. Ca să nu mă mai simt tratată ca o semianalfabetă care supravieţuieşte asistată de instituţiile statului pe care ea le plăteşte lunar şi ele o observă doar o dată la patru sau cinci ani, cantitativ.

      • Cocobinozaurul Biguminizat
        5 martie 2014 at 8:36

        “Postul de Preşedinte al Senatului aparţinea PNL-ului şi, atât timp cât partidul nu i-a retras sprijinul (cazul Geoană), avea dreptul dl Antonescu să renunţe la funcţie?”

        @ALM

        Totusi, presedinte al senatului nu era tot PNL-ul, ci doar Crin Antonescu.

        Oricum o dam si oricat de antipatica ne este o persoana, nu-i putem nega dreptul la demisie. Orice figura politica, premier, presedinte, simplu parlamentar, ministru , secretar de stat, etc. (si nu doar ei, ci si un simplu muncitor intr-un santier sau o femeie de servici) ARE DREPTUL sa-si dea demisia. Unii are avea chiar DATORIA, insa ma rog, se incapataneaza din diverse motive sa isi pastreze scaunele sub fund… 🙂

        PNLul daca se va supara pe Crin Antonescu din cauza acestei demisii, n-are decat sa-l sanctioneze, deoarece in fond nimeni nu conduce partidele pe viata! Nu cred insa ca-l va sanctiona cineva PENTRU ACEST LUCRU…

        • ALM
          5 martie 2014 at 10:56

          @Coco …
          Sincer să fiu, nu mi-e antipatic Antonescu, iar acum chiar mi-e milă de el. Sigur că poate să-şi dea demisia, poate să stea şi în cap! Eu, la lecţiile de politică avansată, am învăţat că un parlamentar este un trimis/reprezentant al unui partid. Aşa că dreptul lui este mai puţin valoros decât datoria faţă de cel care l-a cocoţat. Sunt aproape sigur că nu a convocat biroul de bla, bla pentru a cere acordul partidului ca să dea cu piciorul în a doua funcţie în stat.

          Sigur că preşedintele Senatului este o persoană dar funcţia nu a fost obţinută prin concurs ca “persoană fizică”. Poate greşesc, habar n-am ce “doctrină” mai au liberalii noştri …

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          5 martie 2014 at 11:47

          “Sincer să fiu, nu mi-e antipatic Antonescu, iar acum chiar mi-e milă de el.”

          @ALM

          Daca va este mila de el inseamna ca porniti de la premisa ca nu este rau intentionat in ce face. Altfel, daca am sti ca a batut palma cu Basescu cum vehiculeaza unii sau ca urmareste niste interese oculte de “adevarata dreapta”, nu cred ca mila este sentimentul pe care l-am incerca, ci mai curand oroarea sau revolta.

          In momentul asta nici eu nu stiu ce incearca sa faca, asa ca nu-mi ramane decat sa astept sa lamureasca timpul 🙂 . Stiti cum am fost sigur pana in ultima clipa ca USL-ul nu se sparge, lucru care mi-a aratat ca trebuie sa fiu mai prudent referitor la deciziile politice pe care le iau altii, deoarece pot fi foarte greu de anticipat, mai ales cand nu ai toate datele.

          Momentan exista varianta (1)Emil Constantinescu, cu tragismul ei evident de a fi lucrat de “structuri” si facut zob, exista(2)varianta de a face o miscare stralucita si buna pentru tara, (3)varianta de a fi cedat unor presiuni sau promisiuni si nu o neglijez nici pe cea (4)in care ar fi efectiv o jigodie care isi indeplineste doar menirea.

          Pana una alta momentan putem spune doar ca a scos PNL de la guvernare, ca a distrus o majoritate de 70% si ca a cedat postul de presedinte al senatului. Eu unul nu vad nimic minunat in chestiile astea, dar intr-adevar jocurile nu sunt complet facute si mult mai interesant este sa vedem si ce va face in viitor…

  5. Rica Venturiano
    4 martie 2014 at 18:55

    Theo, da-mi voie si mie sa fiu putin in ton cu Cocobino…. 😀
    Hai sa dezvolt, 🙂 (ca se poarta) 🙂
    Ce intelegi tu prin emisiune cu subiect politic? Circul si mahalaua de pe Ant3? De pe B1, sau de unde? Avem noi oare emisiuni politice ne-aservite, care sa ne prezinte politica asa cum este, sa pricepem si noi? Un moderator, are rolul, are datoria, sa puna intrebari incomode, care sa-l determine pe interlocutor sa-si dea in petec, fara sa depaseasca o anumita limita de bun-simt si de deontologie profesionala. Datoria omului politic este sa eschiveze cu dibacie aceste intrebari, si sa dea raspunsuri dibace, subtile, DIPLOMATIC, chiar daca total pe langa subiect sau pe langa intrebare.
    Din pacate Ant3 nu mai este de multa vreme un post echidistant. Jurnalistii de acolo au abdicat de mult de la morala si etica jurnalismului. Ei nu lupta ptr ADEVAR ci pentru un ANUME ADEVAR DICTAT DE BOSS. Un jurnalist trebuie sa expuna fapte documentate, nu sa dea in cine ii dicteaza seful, ca ala-i urat sau chel, sau ca are o politza..
    Pe de alta parte, omul politic Crin are “o personalitate vulcanbica” de nestapanit, si cand este pus in dificultate reactioneaza asa cum am vazut.
    El a mai fost la o emisiune, unde printer ziaristi era si Turcescu, si tot asa, cand intrebarile se incadrau in “desfasuratorul” studiat de consilieri, raspunsurile erau calme, profunde, diplomatice. Cand deveneau incommode, sau erau pe dinafara desfasuratorului, devenea “tzafnos” ca o tzatza de mahala.
    Poate acum intelegi de ce tot spuneam eu ce spuneam de Crin. Acum l-ai vazut si tu (probabil) asa cum este. A inceput sa cedeze nervos si nu se mai controleaza in afara cercului intim. Acum se poarta mai tot timpul ca la sedintele PNL.
    In ce priveste intrebarea ta, noi n-avem nimic., E normal ca fiecare sa inteleaga diferit. Unii iau direct ceea ce li se da, fara sa gandeasca, iar altii se uita si “sub masa” sa vada intelesurile ascunse. De multe ori cine vrea sa ne convinga de un lucru ca-i alb, vrea de fapt sa ne abata atentia sa vedem petele. Fiecare negustor isi vinde Marfa cum poate mai bine. unul cinstit nu-ti ascunde nimic, ba iti mai da si garantie. Ala mai “jmeker” te abureste cat poate sa nu te prinzi de defecte.

    • Cocobinozaurul Biguminizat
      5 martie 2014 at 8:55

      “Din pacate Ant3 nu mai este de multa vreme un post echidistant. ”

      @Rica

      N-a fost niciodata un post echidistant!

      Motivul pentru care l-am sustinut si urmarit, este ca lupta si interesul lui Voiculescu coincideau cu lupta a cel putin 7,4milioane de romani. Ii sustin si ii urmaresc in aceasta directie cu multa placere si acum…

      Altfel, faptul in sine ca doi securisti de-ai lui Ceasca cu functii importante in “odiosul regim” au ajuns din nefericire mari smecheri in Romania de astazi si isi dau unul altuia la “turloaie”, nu este ceva incantator, ci destul de dezgustator in sine.

      Prin anii ’90 altfel vedeam viitorul Romaniei, nu ca un teren de batalie sau pupaturi pentru gastile fostilor securisti si nomenclaturisti comunisti…

      • Rica Venturiano
        5 martie 2014 at 10:30

        Coco bine zis. Pana acum Ant3 era cel mai “bun” post TV doar ptr ca dadea in base si acolitii lui. Cum ziceai ceva de acest post, ca ar modela sau devia adevarul, cum iti sareau in cap oamenii ca esti basist.
        Tu ii vezi doar pe astia doi? Dar restul Coco, restul nomenclaturistilor din fruntea tarii care inca sfideaza tot, nu conteaza? Tu nu vezi ca poporul asta este manipulat de 24 de ani incoace tocmai ptr ca nimeni nu are interesul sa-i spuna adevarul. Ni se arata “sosoiul” si gata, toti il iau la bataie sau la injuraturi fara sa gandeasca macar un pic.
        Si tot asa o s-o ducem daca nu deschidem ochii. Dar ca sa-i deschida, acest popor are nevoie de educatie, si cum la noi educatia este lasata pe ultimul plan, o sa mai avem de tras.

  6. Tudosia lazăr
    4 martie 2014 at 19:12

    Nu am urmărit emisiunea lui Gâdea de aseară, în schimb a urmărit-o soţul meu care are nervii mai,,tari”.A spus că, încă odată Crin s-a dovedit a fi otrăvitor, din prea mult parfum ,,emanat”. De nota 20 a fost M Badea care, şi-a dovedit superioritatea în faţa acestui filfizon. Nu o spun ca să supăr PNL-ştii.

  7. Paloșanu Rozalia
    4 martie 2014 at 19:33

    Bine k și-a dat arama pe față inainte de a ajunge Doamne ferește președinte! De acum îți doresc cădere liberă!

  8. Rica Venturiano
    4 martie 2014 at 20:02

    Tot frunzarind presa pe net, am dat de un articol, al unui ziarist, pe care nu stiu daca sa-l asez de-o parte sau alta a vre-unei barricade politice, dar care a expus correct (zic eu) situatia actuala:
    “Orice s-ar spune şi oricare ar fi motivele, retragerea unui partid de la guvernare reprezintă o fugă de răspundere, un gest de trădare a electoratului care te-a trimis acolo. Pentru acesta nu contează calculele politice, nu contează şansele lui Crin la preşedinţie cu sau fără Ponta, contează doar îndeplinirea mandatului pe care ţi l-a dat. Este şi cazul actualei decizii a PNL, un partid, aşa cum am mai spus, foarte slab din punct de vedere al resurselor umane scoase în faţă, cu un preşedinte incapabil de a înţelege actul administraţiei în folosul ţării ca scop final al luptei politice”
    Sincer, nu vad niciun partizanat politic in ce a scris acest ziarist, si de aceea mi-am permis sa-l preiau si sa-l expun ai departe. Nu conteaza cine este, ci mai important este ce spune si cum o spune. Corect, profesionist, real.

  9. 4 martie 2014 at 20:18

    În seara zilei de luni, 3 martie 2014, la postul de televiziune Antena 3, moderatorul-realizatorul-directorul Gâdea l-a avut ca „invitat” în emisiunea sa pe domnul Crin Antonescu. Am pus între ghilimele calitatea televizistică a președintelui Partidului Național Liberal și al Senatului României, pentru că tratamentul la care anteniștii l-au supus nu a avut nimic din eleganța ori politețea unei gazde față de invitatul său.
    Deși Antena 3 s-a lăudat, a doua zi, că emisiunea respectivă a avut cea mai largă audiență de televiziune în momentul în care a fost transmisă, sunt convins că doar cei cu pretenții deosebit de modeste din partea unui interviu în direct s-au uitat la ei mai mult de câteva minute. Personal, am făcut câteva încercări nereușite de a vedea ce spun domnii Antonescu și Gâdea. În fiecare dintre aceste încercări, senzația ce m-a cuprins a fost de penibil exacerbat. Când am simțit nevoia să comentez despre experiența asta tristă, am făcut-o pe facebook, chiar atunci, pe loc.
    Ce m-a determinat să revin acum la acest episod este totala porcărie pe care o face Antena 3 și, evident, directorul ei Gâdea, care, prin emisiunea sa de „știri” de a doua zi, îi „dă replica” domnului Crin Antonescu, exact ca un golan bătut pe stradă ce îl înjură pe cel ce l-a bătut, la mult timp după acela s-a plictisit să mai dea și a plecat.
    Una din secvențele pe care le-am prins aseară a fost cea în care domnul Gâdea îl acuza pe domnul Antonescu, aflat în fața domniei sale, că a folosit procuratura pentru a scăpa de fruntașii din propriul său partid care ar fi votat împotriva ieșirii liberalilor de la guvernarea Ponta. A trecut neobservat contra-argumentul că procuratura, dacă este controlată de cineva, atunci doar cei ce numesc procurorii, respectiv domnii Băsescu și Ponta, ar putea exercita un asemenea control. Doar ei ar putea să le dea procurorilor asemenea misiuni. Domni care, de altfel, și-au și împărțit între ei controlul funcțiilor de vârf, a mai amintit domnul Antonescu.
    Strecurându-se printre întreruperile și onomatopeele de mahala ale gazdei, domnul Antonescu a mai explicat și că trei din cei patru numiți de moderator că ar fi pățit agresiunea procurorilor în timp ce se opuneau în partid președintelui acestuia, în realitate, nu s-au opus ori nu aveau calitatea de a participa la decizii. Domnul Antonescu a catalogat prezumția Antenei 3 că își consolidează puterea personală în partid cu procurorii ca fiind „o mizerie” și, după ce s-a convins că domnul Gâdea mai este directorul acestui canal de televiziune, a lăsat să se înțeleagă că acesta este responsabil de mizeria respectivă. Adică, am tradus eu spusele domnului Antonescu, domnul Gâdea ar fi domnia sa însuși un mizerabil.
    A doua zi, montajul de „știri” cu acest subiect a încercat să îl spele pe domnul Gâdea de eticheta aceasta. Nu a reușit. Din contră, acest montaj s-a dovedit a fi făcut cu enormă stângăcie, ca și când autorii fie nu au habar cum se face, fie le era prea jenă să pună suflet și pricepere în realizarea lui.

    • 6 martie 2014 at 20:37

      Excelentă analiză “pe text”, domnule Bucur-Marcu!
      Şi eu am senzaţia că 30% din activitatea Antenei 3 reprezintă efortul de a da cu mopul, a doua zi, peste gafele (ca să mă exprim elegant) directorului lor.
      Gâdea e expresia vie a “depăşitului de măreţia propriei funcţii”. Are un lexic limitat, gândeşte lent, de-aia vorbeşte “de umplutură” şi, ceea ce, cu adevărat, deranjează – când se enervează îşi pierde cumpătul mintal şi verbal (l-a făcut pe ODIOSUL Duţă “dobitoc” în emisiune, fiindcă n-a găsit altceva de zis, ceea ce mie îmi pare de neiertat pentru un moderator), iar când se emoţionează (pe cont propriu), bagă tot felul de pilde manelizate, care te fac să roşeşti de jenă în locul lui.

  10. 4 martie 2014 at 20:27

    Vot de încredere pt autoarea articolului. Aș vota-o și ca președinte. Ce naiba, avem nevoie de oameni cu capul pe umeri, nu … altundeva.

    • 4 martie 2014 at 21:17

      @Doina Manea
      Vai Doina 😀 😀 😀

    • Emi Vulcanescu
      4 martie 2014 at 21:39

      Doamna Doina
      Ce-i corect ii corect !
      Si eu as vota-o pe Theodora inca cu ochii inchisi !
      Sa fiti iubita…
      Cu stima Emil

      • ALM
        5 martie 2014 at 8:29

        Păi aşa am votat şi USL-ul, domnule Vulcănescu. Ochii mari la urne, indiferent de candidat. Ca să nu ne văităm după …

        • Rica Venturiano
          5 martie 2014 at 10:32

          Dle Alm, vad ca ati inceput sa va reveniti. Mare adevar ati spus, “Ochii mari la urne”, ca d’aia am ajuns unde am ajuns, ca marea majoritate a votat cu ochii inchisi, ceva de genul “pe oricine, numai pe astia nu”.

        • ALM
          5 martie 2014 at 11:23

          Dle Venturiano, nu suntem singurii care s-au lasăt păcăliţi de jocurile piramidale. De unde eram să ştiu că este un “fake”? Se spune că şi Mona Lisa de la Luvru, tabloul în faţa căruia este pelerinaj, ar fi un fals, originalul fiind conservat în subsolul blindat. Am fost la Luvru şi zău dacă merită să stai o oră la coadă, ca să vezi de la trei metri un tablou sfumato, mai mic decât o “plasmă”. Dezamăgire, cam ca aia de ieri …

          Să revin (nu să-mi revin). Dacă peste patru milioane de oameni s-au “păcălit” şi eu mă număr între ei, n-am motive să fiu nemulţumit. Atât timp cât trendul României este ascendent chiar mă felicit! Chestia cu “ochii mari” era valabilă pentru alegera viitorului prezident şi încep să cred că a fost mai bine că am primit un supliment de caracteristici ale unui potenţial candidat. Dacă, după alegere, avea o supărare şi demisiona? Alte cheltuieli, altă duminică pierdută? Nu e bine domnule candidat …

        • Rica Venturiano
          5 martie 2014 at 13:47

          Dle Alm, se spune ca de multe ori este sufficient sa privesti un om in ochi si “sa-l citesti” putin. Cel putin in lumea afacerilor se pune mult accent pe evaluarea afacerii respective, cat si pe a partenerilor. Nu pot sa cred ca dvs v-ati lasat pacalit de o retorica si de un sharm apparent.
          Vedeti, dvs tot apelati la povestea drobului de sare atunci cand presupuneam “ca ar fi posibil”.
          Comparatia cu jocurile piramidale este inspirata. Cate au fost, aparute unul dupa declinul altuia, toate dovedite false si tot s-au gasit destui creduli care sa cada in plasa lor. De ce? pai explicatia e simpla. Dorinta unui castig rapid si usor la unii, disperarea fata de impotenta traversarii unor perioade dificile la altii. Ca si la alegeri. Unii I-au votat pe “alesi” pentru ca au vazut in “astia” posibilul aliat al afecrilor lor, altii din dorinta de scapa de unii care n-au facut nnimic bun pentru ei. Si uite ca si de data asta s-a dovedit ca acel “cal alb” era doar dat cu var.
          Dlae Alm, eu v-am avertizat ca aici vom ajunge, deoarece drumul pe care acest Crin a dus PNL-ul era unul plin de gropi, si ca singurl motor al acestei aliante era ascensiunea la putere, la “ciolanul national”, cum I-am spus atunci. Vi s-a parut mai usor si mai simplu sa ma luati pe mine la palme (figurativ vorbind) decat sa stati putin si sa cautati daca nu cumva “are si ciocoflenderul asta dreptate”. Nu vreau sa va fac sa imi dati acum, ci mai mult vreau sa spun ca este mai constructiv si mai benefic sa stam si sa gandim inainte, decat sa ne vaitam dupa. Vedeti dvs, in toata experienta mea occidentala am invatat sa caut sa iau in calcul toate riscurile posibile. Nu degeaba exista cursuri de “risk assessment”. Nu merge cu “raul mai mic”, ci doar cu risc minim sau zero.
          Iertati-ma, dar n-am crezut ca o sa spuneti “Dacă peste patru milioane de oameni s-au “păcălit” şi eu mă număr între ei, n-am motive să fiu nemulţumit”. M-ati dezamagit, sincer. sa inteleg ca sunteti adeptul spiritului de turma, al sloganului “LAS-O BAH CA MERGE ASA”?
          Eu sunt dezamagit ca am ajuns aici. Sunt dezamagit ca romanii IN MAREA LOR MAJORITATE inca nu vor sa gandeasca dincolo de aparente.

  11. Marian
    5 martie 2014 at 1:01

    Teo …pe bune , chiar mi-a placut postarea ta , se vede cat d e actual este …nenea Iancu !!! Felicitari !

    • Rica Venturiano
      5 martie 2014 at 13:48

      mariane, nenea iancu e mai actual ca niciodata nu de acuma, ci dintotdeauna. Ti se pare ca pe vrema lui ceasca era altfel? 😀

  12. dorian65
    5 martie 2014 at 2:28

    Am fost nevoit sa rasfoiesc presa pe net si sa ma documentez referitor la acea emisiune.
    Cati draci am eu pe Antonescu pentru ca a dat jobenul liberal pe o basca soioasa de tractorist dar pentru raspunsul dat lui Gadea ii dau un plus.
    Nu doresc sa se inteleaga ca am ceva cu Gadea.Ii repect inteligenta si ii scuz servilismul ca de doar n-o fi prost sa muste mana care-l hraneste.Presupun ca stapanul ,poate,i-a dat un avertisment.

    • 5 martie 2014 at 9:58

      @dorian65
      da, nu ai inteles nimic … in afara de liberalii crinisti care probabil se bucura … restul romanilor s-au saturat de scandal … eu una am refuzat sa ma uit

      • dorian65
        5 martie 2014 at 17:18

        Pai,draga Theo scandalul este intretinut intentionat ca-sa distraga atentia prostimi.
        Ce ii trebuie romanului?Paine si circ!Painea a ieftenit-o ,momentan.
        Circ avem ,slava lui Dumnezeu destul.
        O mare parte ii acuza pe Bade,Gadea si pe alti ca intretin circul dar eu am scos din ecuatie aceste personaje pentru ca ele gandesc ca treb’e sa man’ce si gurita lor o paine. Alti din umbra alimenteaza circul.
        Te-ai intrebat vreo data de ce tot bat moneda pe chestii sociale?Motivul este ca trebuie intretinuta chestia aceea cu sa moara si capra vecinului alimentand ura si dezbinand societatea romaneasca, concentrand ceva capital in buzunarul unora si distragand atentia de la adevaratele probleme ale societati.
        Suntem latini gandim cu burta nu cu capul!Vezi evenimentele din America latina,Franta si din alte locuri cam au ceva in comun.

  13. Tudosia lazăr
    5 martie 2014 at 14:17

    Într-o emisiune televizată, un domn psiholog interpreta într-un anumit fel gestul d-lui Crin , acele de a-şi închide sau a-şi deschide haina. Eu cred că de fapt, dacă e să ţinem cont de cum arată din spate, haina e de vină că, i-a rămas cam strâmtă. Probabil de la prea multă aroganţă adunată. Mă repet şi vă amintesc ce am spus ceva vreme în urmă. ,,Ce-şi face omul cu mâna lui se numeşte lucru manual” Atunci mă refeream la d-l Iohanis, cu trimitere la d-l Crin. Acum mă refer strict la d-l Crin Antonescu.

    • 5 martie 2014 at 22:50

      Nu ştiu cum interpreta tv-ul cu pricina gestul deschiderii/ închiderii hainei…
      Orice absolvent mediocru de psihologie ar zice că gestul sugera că Antonescu ar fi părăsit arena.Exact în clipa aceea, nu mai devreme, nu mai târziu. Ăsta era subconştinetul dlui Antonescu. Partea inconştientă şi necontrolabilă din creierul domniei sale, sclavagind pe plantaţia orgoliului personal, l-a determinat, a doua zi. să părăsească scaunul de vârf al senatului.
      Eu, un om cu curul tăbăcit de picioare adminstrate în fese, timp de 40 de ani, nu cred că ai voie să cedezi orgoliului personal în pofida responsabilităţii faţă de ceilalţi. Dar, asta e doar o părere personală, bazată pe experienţe mărunte, personale.
      Cu puţin înainte de-a intra Crin în colimatorul puterii oficiale, serviciile i-au făcut favoarea şi serviciul de-a-i şterge toate fişele medicale cu prescripţii, inclusiv pe cele cu fitoterapice, recte extracte de păpădii.Nu faci atâta caz din asta, decât atunci când ştii că omul e labil. Ceea ce s-a şi dovedit, în triumf.

  14. Rica Venturiano
    5 martie 2014 at 15:19

    Crin Antonescu a fost ridicat “la fileu” tocmai de aceia pe care acum ii blameaza si despre care are numai spume la gura. Atunci in martie 2009, a fost ales ca presedinte al PNL-ului in lumina viitoarelor alegeri din noiembrie 2009, ca un potential contra-candidat al lui baselu, tinand cont ca PSD-ul avea o imagine mai “shifonata” iar Tariceanu avea deja ceva “bube” si rani de la baselu in urma functiei de PM. Ca a fost ATUNCI o alegere isteata, sta martor procentul de aproximativ 22%, foarte apropiat de ceilalti contra-candidate de pe locurile 1 si 2, si cu mult, foarte mult peste cel imediat dupa el, de locul 4, care abia a reusit sa adune cu putin peste 4%. Atunci Crin era proaspat, era tanar, era vazut ca o speranta de revigorare a PNL-ului. Ce diferenta imensa intre Crin din 2009 si cel de acum. In primul rand, in interiorul PNL a inceput sa-si consolideze pozitia, tragandu-si pe coate si genunchi cat mai aproape pe toti sustinatorii, asigurandu-si “recunostinta” unora ptr anumite functii si pozitii, ca acum sa isi dea arama pe fata. Pana la functia de lider al PNL, acest Crin era un personaj jovial, mereu pus pe glume, mai ales in prezenta femeilor, in mijlocul carorar se simtea cel mai bine, era sharmant. Acum nu mai este nici pe departe acel om, iar PNL nici pe departe cel de acum 5 ani. Factorii de decizie din PNL sunt aserviti intr-un fel sau altul acestui fanfaron, si de aceea o sa mai treaca ceva timp pana cand o sa fie maturat in acealsi mod in care i-a maturat el pe altii.
    Nu, crin n-a facut niciun pact cu baselu, insa aceasta aroganta si Imbecilitate politica I-a fost exploatata la maxim. crin a inghitit toate galustile politice aruncate, iar cand I-a fost sugerat ca USD-ul este groparul functiei sale de presedinte al Romaniei, a pus botul ca fata mare la maritat. O fi vina lui baselu? Se poate, dar vina mare o poarta crin. Si mai vreti ca cei de afara sa tina cont de vointa a 7,4 milioane de romani, dar ce sa le reprosezi acelora, cand cei care au profitat de vointa acelorasi 7,4 milioane isi bat joc de ea?
    Cum atinut cont cont crin de votul acelora care l-au pus acolo unde este?
    Pentru ca orice ar zice unii si altii, el a fost ales ca presedinte al Senatului in urma votului celor care au votat USL-ul in decembrie 2012, NU?
    Atunci, in 2012 eu afirmam ca de fapt USL-ul nu urmareste decat sa preia puterea si de aceea se foloseste de ura alegatorilor impotriva PDL-ului si a lui base. Eram criticat si injurat. Acum cum se vede? Se pare ca a fost altfel, ca a contat si altceva in afara orgoliilor personale ale unui sau altuia?

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58