Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

14 octombrie 2024

De pe marginea prapastiei demisul Basescu Traian ne transmite ca nu vrea la izolare


base

Cu un pas in prapastie, demisul Basescu Traian se pange ca se simte izolat si abandonat, ne traduce ce a spus doamna Nuland, de fapt ne spune ce NU a spus doamna Nuland sau ce crede el ca a vorbit cu doamna Nuland (este greu sa isi aduca aminte deoarece intalnirea a avut loc dupa ce consumase 2 sticle de whisky) sau  ne spune ce spera el sa vorbeasca, ne anunta ce pedepse ne pregateste UE adica ne taie fondurile si ne suspenda dreptul de vot daca nu ii lasam in pace Statul lui de drept, ne anunta ca politicenii romani nu sunt romani sigur ca el este roman pentru ca el nu este politician, el ii iubeste pe romani si le vrea binele, el este deasupra tuturor este noul geniu carpatin, ne anunta ca “prin țară circulă teroriști care ar fi știuți și ar putea fi sau sunt puși în libertate prin aranjamente“, ne spune ca modificarile aduse Legii Fundamentale sunt de proasta calitate si ca doar el poate sa ne sfatuiasca cum si ce sa facem, de ce nu il intreaba nimeni?

Pe site-ul presedintiei nu sunt publicate declaratii de presa comune ale doamnei Nuland si ale lui Basescu Traian, sunt doar niste poze.

Acestea sunt declaratiile de presă comune ale ministrului afacerilor externe, Titus Corlățean și ale asistentului secretarului de stat al SUA pentru Europa și Eurasia, Victoria Nuland :

Victoria Nuland: “Mă bucur să fiu din nou în România, după câţiva ani şi la începutul mandatului meu de secretar adjunct şi, în special, de ziua ministrului de externe. Vă mulţumesc că mi-aţi acordat din timpul dumneavoastră, într-o zi de sâmbătă, pentru a crea nişte discuţii atât de bogate. Mi-a făcut misiunea mai uşoară, fiindcă am fost de acord cu caracterizarea sa a consultărilor îndelungate, profunde şi robuste pe care le-am avut astăzi. Încep prin a vă aduce felicitările preşedintelui Obama, ale secretarilor americani John Kerry şi Chuck Hagel şi ale poporului american cu ocazia aniversării a zece ani de apartenenţă a României la NATO. Am venit să sărbătorim împreună tot ce am făcut împreună din punct de vedere strategic pentru comunitatea transatlantică, dar şi global în cei zece ani, să mulţumim României pentru tot ce a făcut împreună cu noi în Afganistan, în Irak, în Balcani, în privinţa scutului anti-rachetă. Avem o alianţă puternică, strategică în privinţa tuturor acestor aspecte. Este un an foarte important 2014 în relaţia noastră economică bilaterală şi în relaţia SUA cu Uniunea Europeană, în contextul în care am lansat negocierile pentru un acord transatlantic privind o zonă de liber schimb. Acest parteneriat va aduce creşterea economică, mai multe locuri de muncă, România creşte din nou, la fel şi Europa şi SUA. Nu ne-a fost foarte uşor să ne revenim economic, nu este uşor, dar trebuie să demonstrăm oamenilor că atunci când suntem împreună, suntem mai prosperi, iar lumea este mai deschisă şi mai liberă şi are mai multe oportunităţi. Parteneriatul transatlantic este un aspect cheie al acestei realităţi, iar relaţia cu România este un motor al acestui parteneriat, SUA au un interes în dezvoltarea statului de drept, a transparenţei, a justiţiei în Romania. Cum a spus şi ministrul de externe, am discutat toate aceste aspecte şi vom fi întotdeauna deschişi, SUA vor fi întotdeauna interesate de reforma şi de continuarea traiectoriei României. Aşa cum am văzut, statul de drept trebuie întărit, fiindcă el garantează o Românie prosperă şi un aliat, cel mai bun aliat în NATO şi este un partener strategic foarte important. Au fost 24 de ore foarte interesante şi foarte bune şi sunt recunoscătoare guvernului şi preşedintelui pentru oportunitatea de a fi aici şi aştept cu nerăbdare să mă reîntorc.”

Titus Corlăţean: “Bună ziua! Vom susţine împreună o scurtă declaraţie de presă. Declaraţiile vor fi in limba engleză.

În primul rând, aşa cum am spus public anterior, salut vizita asistentului secretarului de stat Victoria Nuland la Bucureşti. Este o vizită pe care o apreciem foarte mult, pentru că reprezintă un semn de interes din partea celui mai important aliat strategic pe care Romania îl are – SUA şi, bineînţeles, am avut o oportunitate importantă de a discuta, înainte de toate, esenţa parteneriatului nostru strategic. Este un parteneriat strategic foarte solid, robust pe care îl avem reprezintă fundația identităţii noastre europene şi euroatlantice şi este fundamentul politicii noastre externe. Apreciez calitatea şi substanţa discuţiilor noastre. Am discutat subiecte importante din parteneriatul nostru strategic, am vorbit despre cooperarea dintre cele două ţări, despre o prezenţă mai puternică economică americană în România. Am discutat şi despre cooperarea noastră în cadrul NATO şi am vorbit despre agenda următorului Summit NATO, care va avea loc în luna septembrie în Marea Britanie. Am vorbit despre interesul comun şi puternic, despre o legătură transatlantică puternică, plină de substanţă, am discutat despre cooperarea noastră în Afganistan şi despre perioada de după operaţiunile militare. Am vorbit nu doar despre dimensiunea bilaterală, am vorbit despre scutul antirachetă, un proiect care continuă atât în plan bilateral, cât şi în cadrul Alianţei Nord-Atlantice. Am discutat şi despre alte subiecte, subiecte europene – avem un interes comun privind Balcanii, despre continuarea extinderii UE pentru toate statele din Balcani. Parteneriatul Estic a fost un subiect important al discuţiilor noastre. Poziţiile comune referitoare la acest program european şi la susţinerea partenerilor care îşi doresc să accelereze acordului de asociere, libera circulaţie în UE.

Parteneriatul Estic a fost un subiect important al discuţiilor noastre, poziţiile comune referitoare la acest program european şi la susţinerea partenerilor care îşi doresc să accelereze asocierea, acordul de asociere, libera circulaţie în Uniunea Europeană. Am avut poziţii comune discutând cazul diferitelor ţări, am vorbit despre Republica Moldova, unde există un interes comun de susţinere a apropierii şi Republicii Moldova de Uniunea Europeană, am vorbit despre dosarele globale importante, Siria, despre situaţia din Orientul Apropiat, despre Iran. În final, fiindcă aminteam parteneriatul strategic robust dintre Romania şi SUA, în cadrul acestui parteneriat care reprezintă fundaţia relaţiei noastre, am discutat şi trebuie să discutăm chiar şi subiecte sensibile atunci când ele apar. Şi ne-am ascultat poziţiile reciproce şi am vorbit despre întărirea statului de drept şi a democraţiei în România. Este în primul rând în interesul nostru şi am exprimat angajamentul ferm al Guvernului României în acest sens, care este foarte clar. Am apreciat, încă o dată, faptul că secretarul adjunct Victoria Nuland şi-a făcut loc în agenda europeană să vină la Bucureşti şi să discutăm aceste aspecte, să decidem ca atunci când astfel de aspecte apar, să le clarificăm. Din nou, apreciez spiritul discuţiilor noastre şi calitatea acestora cu un diplomat al unei ţări care este cel mai important partener şi aliat strategic al nostru.”

 Din declaratiile aiuritoare ale demisului Basescu Traian:

„Vreau să înţelegeţi foarte bine şi aş vrea să înţeleagă şi românii, şi politicienii, suntem cu un pas în prăpastie. În cazul în care majoritatea politică recidivează şi continuă atacurile la statul de drept, care pot fi prin legislaţie sau declaraţii, România riscă să fie izolată pentru mult timp”

„Repet, suntem pe marginea prăpastiei dacă majoritatea parlamentară, în frunte cu domnul prim-minsitru, cu domnul Crin Antonescu, va cotinua atacurile la hotărârile judecătoreşti, la legislaţia corectă în baza căreia justiţia îşi desfăşoară activitatea, riscăm intrarea într-o perioadă lungă de izolare”

“Izolarea in politica inseamna ca nu te mai ia nimeni in seama. Nici nu te mai intreaba cineva daca te poate ajuta cand ai probleme. Cand ai probleme, stai acolo cu problemele tale ca nu mai esti partenerul nostru.”

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

55 Responses “De pe marginea prapastiei demisul Basescu Traian ne transmite ca nu vrea la izolare”

  1. mihaic3001
    15 ianuarie 2014 at 13:27

    Din păcate Theodora, suntem în situaţia asta tocmai ptr. faptul că la un moment dat, le-au tremurat chiloţeii în faţa UE şi SUA, atunci când Ponta, Antonescu şi USL-ul în general, ar fi trebuit să finalizeze referendumul de suspendare al preşedintelui până la capăt şi n-au făcut-o. Înşelând multe, multe aşteptări, USL-ul se face destul de vinovat ptr. situaţia dezastruoasă în care ne-a adus Băsescu şi în care se află România acum. Anul 2012 a fost indiscutabil, un moment de răscruce ptr. această ţară care consider eu, cu Băsescu suspendat, demis de popor şi APOI DE PARLAMENT, judecat şi condamnat şi imediat judecaţi şi condamnaţi şi cei de la CCR (care au emis “celebra” erată de la 5 dimineaţa) ptr. înaltă trădare, ar fi putut fi un adevărat moment zero ptr. resetarea din toate ungherele a acestei ţări. Următorul pas, ar fi fost destructurarea mafiei de la nivelul instituţiilor băsiste care acţionează la comandă politică, etc., etc. Ar fi fost un moment … un moment prielnic. N-au făcut-o şi astăzi avem ce-avem … prigoana lui Băsescu împotriva tuturor adversarilor politici care pe măsură ce trece timpul se va înteţi, avem tot delirul acesta general a lui Băsescu prin spaţiul public ţi în relaţiile cu oricine şi orice, şi mai avem din păcate, un USL, “agăţat” de tâmpeniile lui Băsescu printr-o coabitare care nu numai că nu-şi avea rostul, dar a fost făcută de USL parcă, împotriva tuturor celor care i-au creditat de 3 ori în acelaşi an, 2012 – alegeri locale, referendumul de demitere şi cele parlamentare.
    Asta ar fi problema, că de fapt USL-ul, cu o impotenţă politică crasă cum rar mi-a fost dat să văd, stă agăţată de-un diliu tocmai bun de băgat la cămaşa de forţă, fără să facă nimic concret.
    Cât şi pe unde se mai dă în stambe Băsescu (înăuntru, afară), nici nu cred că mai interesează pe mulţi, ştiindu-l pe idiot de ani de zile … mă tem însă că problema-i la USL şi nu la Băsescu.
    Băsilă-i 0 barat …dar tu USL-u, de ce-i permiţi toate astea ?

    • Cocobinozaurul Biguminizat
      15 ianuarie 2014 at 13:55

      @Mihaic3001

      La modul cel mai sincer va impartasesc frustrarea faptului ca USL nu a reusit INCA sa curete tara de basism. Inteleg insa si ca este mare deosebire intre dorinta, vointa si …putinta. Un sistem construit cu migala timp de aproape 10 ani, nu poate fi indepartat in cateva luni cum ne-am dori toti. Cum si am vrea toti. Cum insa din pacate nu se poate…

      Ideea de judecarea si condamnare a celor de la CCR provine din supararea noastra , dupa mine foarte intemeiata, fata de sistemul ticalosit basist din care si CCR-ului face parte, chiar daca nu in totalitate, insa nu este o idee realizabila. In primul rand din cate stiu eu au imunitate. In al doilea, ce instanta impartiala ii judeca pe cei de la CCR ? Cine ii condamna, admitand ca i-ar fi gasit vinovati ? Un tribunal special constituit cu scopul de a-i judeca si condamna, n-ar fi fost decat ceva a la procesul lui Ceausescu, si abia atunci abia ar fi avut dreptate Basescu sa zbiere de lovituri de stat!

      Oricat de mult ne-am dori sa putem schimba rapid unele lucruri, sa acceleram unele procese, ele nu se pot schimba din pacate decat in timp. In plus mai este si problema filosofica: cat de mult poti utiliza raul (jocul murdar sa spunem ) pentru a face un bine? Jucand murdar ,nu ajungi sa faci exact ce condamnai la adeversarul tau ?

      USL-ul nu poate urma decat politica pasilor marunti , modificari de legi, vesnice lupte cu CCRul si DNA-ul basist, modificari si clarificari ale Constitutiei, cate o ancheta pe un teren la Nana, etc. etc. Nu va fi ceva usor, nu va fi ceva rapid cum ne dorim, insa sistemul basist nu mai are zile multe in Romania si caderea lui a inceput deja!

      • 15 ianuarie 2014 at 14:15

        @Cocobinozaurul Biguminizat
        ma gandesc cu groaza ca dupa ce basescu va pleca de la Cotroceni vor mai trece luni bune pana lucrurile vor incepe sa mearga mai bine

    • 15 ianuarie 2014 at 14:17

      @mihaic3001
      pana va pleaca de la Cotroceni va incerca sa bage cat mai multi adversari politici la puscarie .. eu zic ca parlamentarii din USL nici nu si-au imaginat ce ii asteapta 🙁

      • 3fun
        15 ianuarie 2014 at 18:11

        si bine ca ti-e tie mila de ei fufa proasta ce esti care scrii articole de tot rahatul. Orice articol in care este criticata doar o parte a problemei si sunt vazuti ceilalti ca o solutie sau ca persecutati este o mizerie nula si comandata politic.
        La fel si articolul tau, iar daca l-ai scris din convingere esti si mai proasta decat a crezut vreodata ma-ta ca te-a facut.

        • 15 ianuarie 2014 at 18:44

          @3fun
          daca articole sunt de tot rahatul ce cauti mai inteligenta sclipitoare portocalie pe blogul meu?
          proasta este ma-ta 😀

        • Marian
          15 ianuarie 2014 at 19:29

          Teo …de ce dracu nu i-ai raspuns 😉 :” Fufa-i ma-ta ” !!!!!!

          • 15 ianuarie 2014 at 20:57

            @Marian
            M-am abtiunt cu greu 🙂

        • 15 ianuarie 2014 at 19:54

          3fun,cretinule,te dai mare cand o ataci pe Theodora,o femeie? Esti un retardat care nu intelege nimic,care nu isi spune parerile lui,gandurile,simtamintele ci ,ataca jegos si nesimtit pe cei care fac asta! Mars potaie,nu mai murdari cu jegurile tale pe ceilalti!

          • 15 ianuarie 2014 at 21:00

            @Marcu Gheorghe
            Am primit injuraturi cat pentru 10 vieti … nu ma mai enervez prea tare 🙂

  2. 15 ianuarie 2014 at 13:50

    Un “amanunt” deosebit de important al discutiilor cu doamna Nuland, la http://augustinradescu.blogspot.ro/2014/01/mesajul-doamnei-nuland-in-traducerea-mea.html

  3. Cocobinozaurul Biguminizat
    15 ianuarie 2014 at 14:30

    Nimic nou pe frontul de vest :). Ora fixa, apare cucul national si isi reia fara succes(uri) sabloanele deja ruginite…

    Ideea principala este ca tara este intr-o mare primejdie si el se ofera ca de obicei sa o salveze din ghearele dusmanilor sai USListi, urmand sa o dea unor persoane minunate gen Udrea, Boc, Blejnar, MRU, Neamtu, Blaga, Preda,Macovei si unor adunaturi de lingai obedienti gen Miscarea Populara,PD sau FC, care chipurile sa repare relele facute. 🙂 .Nimic nou, am vazut filmul Superman, chiar daca intr-o distributie mai buna si intr-un scenariu ceva mai credibil ! 🙂

    Care este acea mare primejdie ce ameninta tara si cere intervenitia unui Superman sasiu si cam machitor, n-are importanta . Pot fi mogulii care fosneau pe sub paturile fanilor lui Basescu in 2009, poate fi coruptia oricaror guverne pe care nu le controleaza el 🙂 , pot fi vizitele la Grivco atunci cand nu sunt facute de el, poate pixelul albastru de care trebuia sa-i fie rusine lui Patriciu, poate faptul ca nu s-au marit salariile profesorilor cu 50% cum dorea el inainte sa le micsoreze, poate rusii care asteapta la frontiera cu motoarele tancurilor pornite sa nu mai aiba Basescu putere in Romania ca sa ne invadeze, etc. Poate fi si statul de drept, poate candva o sa fie dreapta credinta crestina, poate unirea cu Moldova cu care bate campii des in ultima vreme ca noua tema demagogica….

    Poate inventa orice primejdie, poate minti din greu cat si cum vrea el, poate plange ca langa Stolo sau se poate hahai ca la glumele sale deplasate . Nu mai conteaza ! Nimeni nu mai da nimeni doi bani pe aiurelile debitate de el si singura dorinta a majoritatii romanilor este sa nu-l mai vada niciodata si sa nu mai auda de el.

    • 15 ianuarie 2014 at 14:36

      @Cocobinozaurul Biguminizat
      Vai ce se va intampla cu Romania dupa ce nu o sa mai fie el?! 😀

      • Cocobinozaurul Biguminizat
        15 ianuarie 2014 at 15:00

        @Theodora

        Se vede ca nu impartasesti “gandirea” putinilor fani pe care ii mai are Basescu, deoarece simplifici problemele disparitiei lui Basescu si le reduci doar la Romania ! 😀

        Pentru ei nu s-ar putea concepe ca pamantul s-ar mai putea invarti in jurul soarelui fara Basescu, Steaua Polara s-ar deplasa de la nord catre est, indicand pozitia Rusiei, s-ar produce macar un nou Big-Bang din solidaritate cu Zeus, iar Carul Mare ar lua forma navei Biruinta! 😎

        • 15 ianuarie 2014 at 15:06

          @Cocobinozaurul Biguminizat
          da, da, da .. ai dreptate … va fi o mare pierdere pentru Univers 😀

        • ALM
          15 ianuarie 2014 at 15:52

          Fani puţini da’ buni! Domnu’ Augustin Zegras, de la înălţimea handicapului său, ne-a anunţat că noua Constituţie trebuie să ţină seama de “voinţa poporului” de la Referendumul din 2009 ( o cameră, eventual de scuter şi 300 de parlamentari). Referendumul din 2012 nu se pune în discuţie, chiar dacă s-a desfăşurat după alte canoane, specificate printr-o erată. Am mai spus că vom trage ponoasele guvernărilor băsiste cel puţin încă două legislaturi. Fufele de la Antena 3 se distrează copios …

          • 15 ianuarie 2014 at 18:38

            @ALM
            simt ca nu mai am putere … cum vom rezista pana in decembrie?

  4. Dan
    15 ianuarie 2014 at 18:10

    Se pare ca ţara asta nu mai scapă de comunism/socialism sau cum dracu se mai numeşte el acum. Băsescu e ce-a mai rămas din opoziţie, e o parere personală, restul, sunteţi inoculaţi, vaccinaţi cu prostie marca USL, de catre unii care spun că fac televiziune, iar ce-a mai rămas din opoziţie se zbate de prea mult timp în chinurile facerii. După ce dispare şi Băsescu, urmează o noua epocă, de ”platina” de această dată, a socialismului liberal, un fel de ”anus contra naturii”. Acesta de doi ani işi face nevoile doar pe gură la nişte televiziuni care sunt plătite, se pare din bani publici, dar vă faceţi ca nu vedeţi. Ia încercati sa priviti lucrurile din afara teatrului de luptă şi o să observaţi ca acest comunism n-a murit, el traieşte prin voi, aştia care vedeţi salvarea în USL, prin pensionarii care tanjesc dupa vremurile de mult apuse şi prin politicieni, obişnuiti cu minciuna şi hoţia din timpul lui Ceauşescu. Asta-i România, şi nu se mai face bine decât după extirparea totală a ”ciumei roşii” şi a legăturilor sale din Est.

    • 15 ianuarie 2014 at 18:42

      @Dan
      mergi si pupa-l tu in fund si basescu … si lasa-ne ca ne-am saturat de voi
      basescu a fost si este comunist … a fost ministru secretar de stat in guvernul Dascalescu … ultimul guvern comunist … tara asta ar fi aratat altfel daca imbecilul de Petre Roman nu l-ar fi adus in politica basescu … nici un lider PSD nu a avut o functie mai mare in comunism decat basescu … prostule care esti tu prost si mincinos

      • Marian
        15 ianuarie 2014 at 19:42

        Daca Basescu ar fi fost un adevarat comunist….asa ca Ion Iliescu ce n-a abjurat nici azi de ideologia respectiva , chiar n-ar fi fost nimic rau : am fi vazut cu totii adevarata fatza a comunismului insa….Basescu este doar un oportunist , un smecheras ce tine tira celor ce-i asigura protectia lui si a neamului sau ! Tipi precum “Dan” sant doar niste muste de balegar si nimic in plus . Au fireste dreptul { drept castigat d e altii ! } , sa-si exprime opinia insa….parca tot a “anus contra naturii ” aduce 😉 ! O observatie draga Teo : “imbecilul de Petre Roman ” nu l-a adus el in politica pe Basescu ci …i-a fost ” sugerat ” acest lucru , iar chestia asta …a recunoscut-o insusi Cristian Diaconescu pe vremea cand inca era un PSD-ist de marca si chiar Mioara Roman .

      • Cocobinozaurul Biguminizat
        15 ianuarie 2014 at 20:19

        @Theodora

        Deci, dupa cum iti spuneam mai sus , pentru fanii lui Basescu de genul lui Dan, Carul Mare ar lua pe cer forma navei Biruinta, daca o sa dispara candva idolul lor 🙂 . Nu trebuie Theodora sa te deranjeze absurditatile lor, la ei este vorba de O RELIGIE, asa ca nu ne putem juca cu sentimentele lor profunde de adorare ! 😀

        Pur si simplu unii oameni nu concep ca exista viata si dincolo de Basescu! Fara el, totul le pare o jale, apocalipsa pe pamant, iar cei care indraznesc sa spuna ceva de rau despre Marele Carmaci, devin dusmani personali pe care un alde Dan ajunge sa-i urasca profund . Condamna comunismul (probabil nu ca Basescu de “fenta”, ci omul vrea sa fie sincer) , dar este ceausist -poate nu chiar stalinist- pana in fundul sufletului sau politic, de adorator al Tatucului Suprem. 🙂

        PS: Mie chiar imi place (foarte sincer!!!) sa discut cu o anumita categorie de basisti. Cred insa ca nu mi-ar face deloc placere sa discut cu Dan, deoarece nu vad ce ne-am spune. Nici el nu vrea sa discute, vrea doar sa emita axiome si sa jigneasca. Asta este situatia, Dan are convingerile si lupta lui, iar fara zeul sau caruia i s-a dedicat total, n-ar putea sa mai supravietuiasca…

      • ALM
        15 ianuarie 2014 at 20:31

        @Theodora
        Cred că n-ar mai trebui băgaţi în seama aceşti indivizi, care cred că lobotomia salvează România, care numesc dorinţa de democraţie “ciumă roşie”, fiind nostalgici după “ciuma neagră fascisto-băsistă”. Ei simt că lumea a descoperit că “împăratul e gol” şi scapă printre dinţi inepţii mânjite cu bale de venin …

        Boi ca ăsta ar trebui să ştie că în România nu a fost comunism ci un totalitarism, fie el stalinist, dejist sau ceauşist. Atunci, ca şi acum, oamenii n-au putut fi “spălaţi pe creier”. De aia este nevoie de instituţii de represiune, de asta ne-am întors la vremurile când vocea populară nu conta, când alegerile se măsluiau şi referendumurile erau batjocorite, când macovelele şi băsiştii securişti colcăiau. Băsismul, ca orice totalitarism, moare urât, întreţinut în viaţă de aparatnicii de tip nou, dar cu năravuri bolşevice vechi …

    • Cocobinozaurul Biguminizat
      15 ianuarie 2014 at 20:38

      @Dan

      Dom’le, este adevarat ca Basescu asta “anticomunistu’ ” a colaborat cu securitatea ceausista, cum spune dosarul lui public la CNSAS, sau mint si aia poporul la punctele 23 si 26 ? Dar ca a fost pe functie echivalenta cu secretar de stat in ultimul guvern ceausist , cel al lui Dascalescu? Dar n-a fost si in FSN-ul lui Iliescu, pe care acum il declara mare dusman ? Nu s-a aliata cu PSDul in 2009, spunand spre surprinderea fanilor sai ca… “si-a vazut visul cu ochii”? N-a fost si in Internationala Socialista, el “marele dreptaci”? Nu a spus Basescu, acest mare anticomunist pentru tine, ca “daca Nicolae Ceausescu ar fi stat doar zece ani in fruntea statului era UN MARE presedinte in istoria romanilor” ?! …

      Hai te rog eu, las-o pe asta cu anticomunismul lui Basescu pentru blogurile tale de “adevarata dreapta”. La oamenii normali nu tine !

  5. Emil Vulcanescu
    15 ianuarie 2014 at 19:57

    Draga Theodora
    Ai gasit din nou ” omul span ” , cum faci de-i gasesti pe aia fara par ?
    Sa fii iubita …
    Cu stima Emil

  6. Dan
    16 ianuarie 2014 at 10:37

    @Alm,@Coco……………….
    Nu ma erijez in aparatorul lui Basescu, nu spun ca Basescu este un sfant, dar nici nu cred ca ”Sf Nastase” este postat pe o ”usa din China” in testamentul matusii Tamara sau Ponta si Antonescu sunt fecioare neprihanite. Asta e politica, o curva, de cea mai joasa speta, mai ales cand te minte ca e virgina si te fura pe fata.Si asta o fac toti politicienii, fara culoare politica si in orice sistem democratic, dar parca la noi este dusa la extrema cea mai de jos.
    Ma bucur ca luptati impotriva ”sistemului basist”, si a „basistilor”, mai aveti un an, chiar mai putin dupa parerea unor ”specialisti de clasa”, situati in fruntea guvernului, platiti din bani publici sa tina AMR-ul lui Basescu, sa aratati cat de bun este sistemul socialist-liberal, am uitat si conservator, oare il putem uita pe Voiculescu, sau el este morcovul din ”anusul contra naturii”!? La final se vor implini doi ani si jumatate de guvernare USL-ista cu realizari extraordinare, sute de mii de firme desfiintate(care produceai plus valoare), sute de mii de locuri de munca(nu din zona bugetara) si inca un milion de cetateni plecati din tara(ce este mai grav e ca majoritatea sunt medici). Stiu, o sa spuneti ca Basescu, ca alta placa nu aveti, daca Basescu ar fi raul cel mai mare din aceasta tara ar fi ok, arestati-l, impuscati-l, luati-i terenul de la Nana, dar vreau sa vad ca functioneaza statul in Romania, ca politicienii hoti sunt judecati la urgenta, nu la termene care uneori sfideaza bunul simt. Iar daca sunteti asa de patrioti si va pasa de tara asta, luati de curiozitate, exercitiile financiare ale ultimilor ani, si vedeti cine are dreptate Basescu sau Ponta si vedeti cam cati bani s-a imprumutat acest guvern de ”sfinti”.
    P.S. Ma bucur ca sunt considerat Basist, Pontist, Antonist atata timp cat politicienii respectivi muncesc pentru mine CETATEAN si nu in interesul lui personal sau a interesului de partid. Daca politicieni nu inteleg acest lucru, sa plece, sa alegem pe altii, asta e regula de baza a democratiei.

    • Marian
      16 ianuarie 2014 at 12:09

      @Dan Daca ai fi fost atent , daca ai fi urmarit istoricul blogului ,ai fi constatat ca nu numai Basescu si gasca lui au constituit calul d e bataie al Teodorei si al celor ce-i viziteaza blogul . Acest blog n-a fost niciodata un blog de parizanat politic, pentru o tabara sau cealalta , ci un blog de opinie si chiar n-a contat daca cel ce-si spunea parerea aici era ” basist ” sau….”pontist ” ci doar sa nu dea cu muci-n fasole ! Apropo de P.S.-ul dumitale : nici Basescu , nici Ponta si nici macar Antonescu nu ” muncesc ” pentru dumneata ci ….invers dar , dumneata inca nu te-ai prins de figura !

    • Rica Venturiano
      16 ianuarie 2014 at 13:54

      Dane1 N-ai sanse. Ai fost catalogat basist, si gata. Ce nu pricepi? Ataci niste idoli, niste Feti Frumosi pe cai albi si asta nu este permis. Cu cat insisti mai mult, cu atat iti gasesc nod in papura, apasari, complexe si alte cele, doar ca sa nu cumva sa incerci sa le explicit ca tu de fapt ESTI REALIST.
      Succes, poate cu tine o sa fie altfel. Pe mine m-au lamurit cat sunt de prost, si gata, am renuntat. Si stai, ca inca n-au recurs la argumente “convingatoare”. Le vine randul si acelora. Apar si nik-urile responsabile cu punerea ta la punct.

      • Cocobinozaurul Biguminizat
        16 ianuarie 2014 at 15:23

        “Ataci niste idoli, niste Feti Frumosi pe cai albi si asta nu este permis. Cu cat insisti mai mult, cu atat iti gasesc nod in papura, apasari, complexe si alte cele, doar ca sa nu cumva sa incerci sa le explicit ca tu de fapt ESTI REALIST.”
        ________________________________________
        @Rica,

        Sper sincer ca nu te-am deranjat cu comentariile mele si imi place sa cred ca nu pe mine esti suparat…

        De atacat (sau si injurat din partea mea) n-ai decat sa injuri pe cine vrei tu ca nu sunt ruda nici cu Ponta, nici cu Antonescu . Pe Basescu nu-l mai mentionez, deoarece oricum nu pari deloc doritor sa-l injuri … :). Deci “verde” la criticat pe cine si cat vrei tu, ca in fond este un drept democratic castigat cu greu.

        Nu te astepta insa obligatoriu sa-ti si imparaseasca cineva criticile sau sa injure cot la cot cu tine, deoarece pe langa faptul ca “realismul” TAU este o chestie destul de subiectiva, 🙂 tot de democratie tin si punctele de vedere ale celorlalti de pe acest blog, nu doar al tau. Spun asta deoarece pari oarecum suparat ca nu-ti da lumea dreptate, desi tu din punctul tau de vedere, esti “realist”. Probabil doar tu si Dan sunteti “realisti” din punctul tau de vedere, desigur…deloc subiectiv 🙂 .

        • Rica Venturiano
          16 ianuarie 2014 at 18:26

          @Coco
          Ai perfecta dreptate cand spui ca “de democratie tin si punctele de vedere ale celorlalti de pe acest blog, nu doar al tau”. Ai omis insa sa pui ca “atata timp cat sunt in favoarea UNORA”.
          Se pare ca nu prea ai citit comentariile mele in intregime, ca ti-ai fi dat seama de parerea mea despre basescu. Trebuie musai sa-l injur, sau sa folosesc un limbaj de mahala la adresa cuiva, ca sa-mi exprim dezaprobarea?
          Nu cred ca in tot ce am postat eu pe acest blog, am atacat persoane ptr opinii. Opiniile da, le-am atacat, le-am combatut. Si am si raspuns de cateva ori atacurilor “abdominabile” la adresa persoanei mele. Nu sunt atat de credincios incat sa intorc si celalat obraz de fiecare data.
          Suparat? Nu, nu sunt suparat. De ce as fi? Am cerut eu sa-mi dati dreptate? Cum zici, ca nu sunt in masura sa te contrazic, nici pe tine nici pe altcineva, dar eu nu cred. Dar ce rost are sa insisiti in a-ti expune punctul de vedere, cand ceilalti stiu mult mai bine decat tine care este adevarul? Asa ca am ajuns la concluzia pe care ne-o expunea Theo candva, intr-un post foarte inspirat:
          “Se foloseste principiul “calomniaza, calomniaza ca tot ramane ceva”, se insista pana cand omul (valoros) intelege sa se retraga de buna voie, este convins de cei apropiati sa se retraga sau, daca nu vrea sa cedeze se poate ajunge si la lucruri greu de inteles si de acceptat intr-o democratie.”
          Nu ma consider valoros (de aceea am si pus parantezele), ca sigur voii fi taxat ptr asta, sau nu in senul in care vor sa duca “criticii mei”. dar fiececare avem “o valoare” acolo unde suntem. Ca-i in domeniul de activitate, ca-i in familie, fiecare are “valoarea” lui. Insa sunt deja convins ca “nu mai are rost” Asa ca ma retrag, fara sa fiu suoarat. Nu am motive sa fiu suparat pe nimeni.

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          17 ianuarie 2014 at 8:37

          “Asa ca ma retrag, fara sa fiu suoarat. Nu am motive sa fiu suparat pe nimeni.”
          _____________________________________
          @Rica

          Mie chiar imi pare rau ca te retragi si sper ca te vei razgandi! Pe de alta parte stiu si eu ca exista viata si in afara internetului, exista carti, filme dragute, plimbari sau sport in aer liber etc.

          Cand insa mai salta “tarata” politicii in noi, este placut si pe internet, mai ales cand mai are omu’ si cate o polemica sa-i mai salte adrenalina… :). Face bine la ritmul cardiac, echivaleaza cu 30 de minute de miscare pe zi si mentine o viata sanatoasa 🙂

        • Rica Venturiano
          17 ianuarie 2014 at 14:34

          Coco, imi placi. Esti subtil si mai ales intelligent, ceea se vede din comentarii. Esti dovada ca se poate “polemiza” fara vulgaritati si fara injurii sau atacuri “de oameni de bine revoltati”. Sunt convins ca am pputea discuta spre incantarea amandorura. Daca ai blog, cu placere. Eu, n-am, ca m-au mai intrebat si altii (salve onorabile, 😉 – stie el cine 🙂 )
          Te asigir insa ca ptr adrenalina sau “joie de vivre” n-am nevoie de Internet. Chiar am o viata plina de “miscare” si de “ritm cardiac” alert.
          Sincer, eu chiar sper si vreau sa fie si in Romania “ca afara”. Te intreb insa pe tine, chiar crezi ca toti romanii sunt pregatiti ptr asta? Tu ai idee ce inseamna “sa traiesti ca afara” ? Nu spun ca nu-I bune, din contra, TE ASIGUR EU CA-I FOARTE BINE PTR INDIVID, insa cati dintre romani stiu exact ce inseamna. Si hai sa nu-mi dai exemple de capsunari sau spalatori de cur de babe, ma astept la ceva mai “de calitate”. Sunt convins ca vom ajunge acolo, dar schimbarea trebuie sa inceapa cu noi. Mai lent, dar merge.
          Eu nu mi-am ascuns apartenta la o ideologie politica, cu toate ca altii au afirmat contrariul, dreptul lor. Si daca esti onest cu tine, ai sa admiti ca prin tot ce am spus m-am declarat un partizan si un adept al liberalismului, si am si afirmat ca sunt membru cotizant la PNL. Ce ma roade si “imi agita taratza” este comprimisul asta absurd facut de actualii lideri PNL, pentru o dorinta ce nu se va realiza, aceea a Bibliotecarului cel Viteaz de a fi presedinte.
          Ca tu sau altii sunteti sustinatori ferventi ai undei idologii politice, a unei formatiuni politice, este normal, correct, democratic, sau cum mai vreti voi, si chiar ca nu are dreptul sa va condamne sau sa va judece ptr asta. Cel putin EU nu am jignit si n-am atacat pe NIMENI ptr orientarea sa (politica sau de orice alt fel 😉 ).
          Spui asa: “Cand insa mai salta “tarata” politicii in noi, este placut si pe internet”. Asa aste, mai ales cand iti poti exprima si frustrarile si le poti arunca spre un X sau un Y care chiar nu are nicio vina. In carciumi, argumentul “forte” este pumnul, halba, sticla, sau chiar bata. Pe internet argumentul “forte” al unora este “injuria”. Ce este mai usor si mai la indemana decat sa-ti versi furia si neputinta pe unul care se deovedeste a fi altfel decat tine?
          De ce crezi tu, si altii, ca a sustine USL-ul este mai NORMAL si mai CIVIC, decat a sustine alta formatiune? Ai impresia ca in USL sunt numai fecioare neprihanite? Sau hotia “alesilor” se masoara IN CAT A FURAT unul sau altul, iar cel care a furat mai putin e mai cinstit? Coco, ai idee cine era la putere, cand a inceput marea privatizare? Cand urla toata “opinia publica” NU NE VINDEM TARA, de au dat-o onor guvernatii momnetului pe gratis. De fapt SI-AU DAT-O GRATIS. Nu erau cumva aceiasi “onorabili” care azi se regasesc in PSD si PDL?
          Sau a trecut mult timp de atunci si acum nu se pune?

      • Dan
        16 ianuarie 2014 at 18:19

        Multumesc! M-am lamurit, nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla daca vor castiga si presedintia. E greu sa suporti REALITATEA, dar probabil ne vom obisnui, nu de alta dar vom fi indexati/urmariti, noi, astia cu pareri diferite de percepere a realitatii inconjuratoare. Nu pot sa uit de timpurile apuse, cand, la scoala, imi legau mana la spate sa nu cumva sa ies din tiparul lor comunist. Cam asa functioneaza si sistemul care se implementeaza azi, pornit din ura fata de semeni.

        • 16 ianuarie 2014 at 18:56

          @Dan
          Esti deja urmarit … te urmaresc ai tai … suferi de mania persecutiei? 😀
          Ti-am mai spus … basescu este si a fost comunist … ministru secretar la Transporturi in ultimul guvern comunist , guvernul Dascalescu

        • Dan
          16 ianuarie 2014 at 19:11

          Buna Theodora,
          Nu neg ca Basescu a fost ce a fost, si daca nu ma insel a recunoscut acest lucru, nici nu ma intereseaza, importanta este realitatea inconjuratoare. Asta nu o percepeti. Crezi ca ma intereseaza ca Voiculescu a fost securist? Ca Ponta a plagiat? Ca Antonescu a ramas repetent , sau ca doarme? Ca Basaescu a furat flota? Justitia trebuie sa-si faca treaba, ca de aceea sunt platiti. Important este lucrul pe care il faci pentru semenii tai, important este sa-ti faci jobul cum trebuie, important e sa-ti respecti semenii, ceea ce eu nu vad la nici un lider politic in acest moment. Tuturor le pasa numai de propria-i persoana si de partidul din care face parte si cum s afure mai mult.

    • ALM
      16 ianuarie 2014 at 13:57

      Domnule Dan, cu stilul ăsta deveniţi “frecventabil”. Staţi linştit că eu n-am treabă cu Băsescu, care e un individ, ci cu băsismul, care este un mod de viaţă. Prima caracteristică a băsiştilor este următoarea: ce tot vă luaţi de Băsescu, atât timp cât au fost cândva Năstase, Iliescu, Constantinescu etc? Ce vorbiţi de împrumutul de 20 de miliarde de euro (din care a rămas numai datoria), când şi Ponta s-a împrumutat? Ce vă legaţi de casele şi moşia (moşiile?) lui Băsescu (bugetar nonstop) când şi Năstase are un etaj într-o vilă şi o curte la Cornu (plus o magazie de bideuri 😆 )?
      Rezum! Acum Băsescu nu mai este răul cel mai mare! Rău este sistemul pe care l-a implementat, cocoloşit şi dirijat din umbră! Sistemul ăsta îi va supravieţui lui Băsescu cel puţin 8-10 ani, (sau mai puţin, numai dacă nu va mai fi nimic de furat)!
      P.S.-ul este utopic, Maica Tereza a murit acum 17 ani!

      • Dan
        16 ianuarie 2014 at 19:00

        Nu stiu de ce va plangeti! USL este la putere de aproape 2 ani, au ”fraiele” acestei tari, au 70% in parlament ce e asa greu sa schimbi ”sistemul lui Basescu”, de ce le e frica? Parlamentul se poate reuni si face o lege ”intr-o noapte”, poate sa fie si o Marti, si gata, ati scapat de ”sistemul pe care l-a implementat, cocoloşit şi dirijat din umbră”. Si am mai spus, astept nu doar vorbe, ”dosarele” lui X,Y, Z basist, m-am saturat sa tot aud la televiziuni tot felul de prostii, vreau sa vad si fapte. Sper ca si peste 10 ani sa nu aud ca tot Basescu este de vina pentru situatia care va fi. Daca justitia este aservita lui Basescu, cum afirma tov premier, inseamna ca dupa 2014 si-au dat ”foc la valiza” singuri, si ar trebui sa se lase cu dat afara a catorva mii de magistrati si procurori. Si sa stiti ca incep si eu sa fac AMR-ul lui Basescu, ca am inteles, ca dupa, o sa vina o epoca moderna, epoca socialismului-liberal, epoca autostrazilor catre nicaieri, etc……. Dumnezeu sa o ierte pe Maica Tereza, dansa a murit intr-un spital luxos, se pare. La noi, cetatenii mor cu zile in spitale care sunt stoarse de bani de catre politicieni si rudele lor. Si asta de 24 de ani!

        • ALM
          16 ianuarie 2014 at 20:29

          @Dan
          Păi are USL-ul frâiele, dar au furat predecesorii caii! Vedeţi stilul băsist din mesajul dvs? Dacă aş veni de pe Marte, aş înţelege că spitalele de astăzi au fost închise în ultimul an, că Ponta a invitat medicii să plece, că firmele uselistului Cocoş au furnizat materiale sanitare la preţ de speculă. Apropo, Maica Tereza a murit în India, o ţară care nu cunoaşte luxul public.
          Răutatea şi sadismul dvs iese prin toţi porii. Ce însemnă “tov Ponta”? Vă simţiţi tovarăş cu un social-democrat? Sau vă referiţi peiorativ (lucru de care sunt sigur)? Nu cred că România o să-şi mai revină vreodată şi pentru asta nu numai Băsescu este vinovat. El a reprezentat doar cel mai nesimţit şi grandoman stil politic! Şi moare politic urât!
          Citind părerea dvs despre potenţa Parlamentului, mă întreb dacă sticla de şampanie aruncată de idolul dvs nu v-a lovit în cap? Presupunând că actuala Putere ar vrea să se comporte ca predecesorii, ar trebui să înceapă cu Curtea Constituţională. Să mai bage vreo 20 de judecători acolo, eventual vreo 15 uselişti. Aşa ar fi şanse ca să poată fi curăţat sistemul. Şi, n-ar trebui date afară “câteva mii de magistraţi şi procurori”,
          sunt suficienţi vreo 10 procurori de la DNA şi alţi 10 judecători, ăia care sunt rotiţi mereu la dosarele politice …

        • Judyindesguise
          17 ianuarie 2014 at 0:31

          @Dan
          Judeci putin pe dos, daca nu cumva esti pus sa ne faci pe noi sa judecam pe dos. Nu Basescu ii tine pe magistrati (Intre care basescu i-a bagat si pe procurori) ci procurorii din magistratura si judecatorii “Cheie” il tin pe Basescu.
          Trifan (3fun) cred ca e asa, un fel de “societatea civila” pe blogul asta, un fel de Ungureanu, Neamtu… – si mai zi-i tu – (Macoveaua?), formata din Dan, Rica si Trifan porniti “in sunet si parfum de bas” sa ne explicati noua ca USL e TOT O APA SI-UN PAMANT cu Gasca Basisto-PDL-ista. Nici n-am de gand sa te contrazic, pentru a nu-mi pierde prea mult timp cu voi, dar, luand-o cronologic, primul a fost pe scena Basescu si apoi USL. La referendum, pe Basescu a vrut majoritatea covarsitoare a acestei natii sa-l dea jos, o treaba ce se cere terminata, USL nefiind in momentul acesta decat instrumentul electoratului in dorinta sa de a scapa de Basescu. Sa pece Basescu si – daca vom fi in continuare nemultumiti – vom cere si USL-ului sa plece, dar lucrurile se fac pe rand. Voi sunteti trimisi pe aici pentru a distrage atentia (diversiune), poate-poate vom scapa pe jos instrumentul, sa se sparga, sau sa puteti voi sa sariti cu picioarele pe el.
          Parerea mea e ca n-o faceti din suflet si ca daca se va considera ca sunteti buni, veti fi recuperati dar banii pe care ii castigati in momentele de criza maxima (cum e cazul acum si de cand va e basescu sef – marele maestru al generarii de crize) n-o sa-i mai vedeti. Asa ca intelegem de ce trageti tare acum, cum face si Basescu cu afacerile-i extraprezidentiale de inavutire personala, pe finalul mandatului, evident asumandu-va riscurile unei justitii viitoare cu adevarat independente.

  7. Cocobinozaurul Biguminizat
    16 ianuarie 2014 at 13:34

    “Iar daca sunteti asa de patrioti si va pasa de tara asta, luati de curiozitate, exercitiile financiare ale ultimilor ani, si vedeti cine are dreptate Basescu sau Ponta si vedeti cam cati bani s-a imprumutat acest guvern de ”sfinti”.”
    _________________________________________________
    @Dan

    Nu rezist Dane unui exercitiu de patriotism ! N-ai vrea sa-mi dai niste linkuri ca sa imi crape obrazul de rusine ca nu tin cu Basescu in ciuda minunatelor sale realizari si ca nu protestez impotriva guvernului USL, in ciuda numeroaselor sale esecuri (sau esece?.. 🙂 ). Fireste, m-ar deranja sa-mi dai linkuri din EvZ sau de pe blogul doamnei Udrea, deoarece mi-as dori o discutie serioasa, nu un concurs de minciuni propagandistice. Deci daca ai ceva informatii serioase, abia astept sa le discutam pe indelete…Vreau si eu cativa indicatori statistici oficiali, care sa imi arate ce bine se traia cand Basescu avea totul in mana .

    Sunt cu atat mai curios sa discut cu tine deoarece iti marturisesc sincer ca NU STIU NICI MACAR O SINGURA REALIARE A LUI BASESCU, un singur lucru bun facut de el pentru aceasta tara. Fiind un tip curios, i-am intrebat pe multii mei prieteni baisti, insa nu stiau nici ei sa-mi spuna. 🙂 . Ba ii enerva intrebarea , (cum ai intreba pe un popa simplist de la tara daca Dumnezeu este bun sau rau, ti-ar spune nervos ca Dumnezeu este bun, iar cel rau este dracu’ ) , ba imi spuneau sa ma documentez singur (lor probabil le era prea greu sa citeze din memorie O SINGURA REALIZARE) , ba balmajeau dezorientati ceva cu “aderarea Romaniei la UE, de parca Basescu a facut asta…

    Pana ma uimesti tu cu realizarile lui Basescu, iti spun eu pe scurt cum vad regimul sau. Spui ca sub guvernul USL s-au inchis sute de mii de firme, uitand de impozitul forfetar de pe vremea lui Boc cand intr-adevar s-au inchis sute de mii de firme iar acei oameni au devenit, cum tot basistii aveau tupeu sa ii numeasca, “pomanagii cu mana intinsa la stat”. Stiu ca s-au pus multe borduri, pe mai multe randuri, ca s-au platit autostrazi care nu s-au realizat, ca s-au inchis scoli si spitale, ca s-a introdus coplata in sanatate , ca s-au dat la firmele basiste bani pentru sali de sport ,stadioane in panta si parcuri la tara, ca trepadusii portocalii au impanzit toate institutiile statului si ca si-au adus cu ei si curve, si neamuri pe lefuri “negociate” bine de tot, stiu aroganta lui Basescu in fata lui Arafat, ca s-au taiat pensii si salarii, ca au fost inurati pe rand profesorii, medicii, pensionarii, ca am fost mereu in scadere economica (ei au inventat celebra sintagma “crestere economica negativa”), ca au fugit investitori puternici ca Nokia, ca s-au dat bani aiurea pentru o frunza verde turistica si ca s-au facut telegondole portocalii in zine unde nici naiba nu schiaza si unde nu se vor amortiza niciodata. In privinta romanilor care au plecat din tara, iti reamintesc ca Basescu le spunea chiar el doctorilor ca daca nu le convin banii, sunt liberi sa o stearga afara…

    In privinta imprumuturilor pe care spui ca le-a facut acest guvern, eu stiu altceva ! Stiu ca sub guvernarile lui Basescu, s-a facut cea mai mare datorie istorica a Romaniei pe care guvernul USL o plateste ACUM, 2014 fiind varf de plata .

  8. Cocobinozaurul Biguminizat
    16 ianuarie 2014 at 13:44

    “Ma bucur ca sunt considerat Basist, Pontist, Antonist atata timp cat politicienii respectivi muncesc pentru mine CETATEAN si nu in interesul lui personal sau a interesului de partid.”
    ___________________________________________
    @Dan

    Exista cineva atat de idiot incat sa spuna despre tine ca esti Antonist, sau doar te-ai gandit ca ar putea teoretic exista si o astfel de creatura ?… 🙂 .Daca exista vreau sa-l cunosc si eu pe ala, sa vad ce frunte are, ce culoare au urechile lui, etc.

    Esti Basist domnu’ Dan, nimic altceva 🙂 .Nu impartial, nu Crinist sau Pontist, ci doar Basist…

    PS: N-am nimic impotriva faptului ca esti basist si spre deosebire de multi altii, nici nu cred ca basistii sunt toti sau prosti, sau javre corupte, sau si una si alta.

  9. Cocobinozaurul Biguminizat
    16 ianuarie 2014 at 13:59

    “vreau sa vad ca functioneaza statul in Romania, ca politicienii hoti sunt judecati la urgenta, nu la termene care uneori sfideaza bunul simt.”
    __________________________________________
    @Dan

    Absolut, si eu m-am gandit mereu ca justitia are probleme mari. 😀 .Ma bucur ca si tu observi asta! 🙂

    Da-ti seama, dosarele lui Stolo si ale Elenei Udrea zac prafuite prin sertarele DNA, in dosarul Flota prejudiciul a devenit dupa mari contorsionari zero, etc.

    Numarul de politicieni “saltati” nu este o dovada a calitatii actului de justitie, mai conteaza si apartenenta lor. Stim amandoi ca si Stalin isi salta toti opozantii si pe toti cei pe care ii banuia ca nu ii sunt devotati trup si suflet, iar justitia stalinista evident ca nu putem spune ca era ceva minunat sau ca era impartiala…

    • Judyindesguise
      17 ianuarie 2014 at 19:20

      @Coco
      Ai grija ca “3fun Club” (clubul celor trei nastrujnici – ca sa nu le zic altfel) sunt baieti foarte inteligenti si scoliti in arta diversiunii si scopul lor pe blogul asta e de a abate atentia: sa nu se vorbeasca despre Basescu si – daca nu se poate – fie si Basescu dar nu Nana, Gazprom si tot ceea ce face din culise sau de la pupitrul prezidential. Ei sunt in misiune.

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58