Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

17 mai 2024

Mesajele lui Basescu Traian catre popor: – “USL nu e partid, e o alianţă. Nu e partid” – “In prima zi în care am plecat de la Cotroceni, plec din viaţa politică” – “Cum era ea, cu tocuri inalte, pantaloni stramti, a avut cea mai buna absorbtie”


Basescu Traian presedintele Romaniei

Mesajele lui Basescu Traian catre popor:

Intrebat daca va numi un guvern USL, în cazul în care USL va avea o majoritate parlamentară în iarnă, preşedintele a recomandat tuturor să citească cu atenţie articolul 103 din Constituţie.

Eu aş citi foarte bine articolul 103 din Constituţie. Şi îi rog pe toţi politicienii să citească şi să vadă şi comportamentul meu când am chemat partidele pentru consultări la formarea Guvernului Ungureanu. Eu am chemat exact pe formularea din articolul 103 care spune «Preşedintele invită la consultări partidele reprezentate în Parlament». Partidele

USL nu e partid, e o alianţă. Nu e partid

Deci Basescu nu se lasa. Vrea neaparat sa fie suspendat de Parlament si demis de popor la referendum.

Dar aici ni se pregateste o surpriza:

Vedeti aici:

http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck.proiect?cam=2&idp=11398

si mai bine aici:

http://www.cdep.ro/proiecte/2011/300/30/2/se446.pdf

“Demiterea presedintelui Romaniei este aprobata daca a intrunit majoritatea voturilor cetatenilor inscrisi in listele electorale

“In prima zi în care am plecat de la Cotroceni, plec din viaţa politică”

Da, o sa plece din viata politica asa cum a demisionat in 5 minute.

“Vad ca aveti o tinta, Elena Udrea, dar va spun ca a avut cea mai buna absorbtie de fonduri europene. Cum era ea, cu tocuri inalte, pantaloni stramti, a avut cea mai buna absorbtie”

Ce a facut Elena Udrea cu fondurile europene?

A construit terenuri de fotbal in panta, telegondole in zone fara turisti, bazine de inot in comune fara canalizare si apa curenta, parcuri si sali de sport in sate in care traiesc doar persoane de varsta a treia.

Doar investitii ineficiente care nu aduc bani tarii ci doar clientelei portocalii.

Unde sunt gradinitele, cresele si casele pentru specialisti promise de Udrea?

Pentru cei care au avut naivitatea sa creada ca Mihai Razvan Ungureanu este independent si conduce guvernul Romaniei, Basescu Traian a explicat cu rabdare: “cum majorarea salariilor bugetarilor va diminua deficitul bugetar de la pensii

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No Responses “Mesajele lui Basescu Traian catre popor: – “USL nu e partid, e o alianţă. Nu e partid” – “In prima zi în care am plecat de la Cotroceni, plec din viaţa politică” – “Cum era ea, cu tocuri inalte, pantaloni stramti, a avut cea mai buna absorbtie””

  1. 12 martie 2012 at 13:15

    idiotenie marca Basescu care e disperat sa-si mai incurajeze pdeleprele. a mai explicat odata un judecator de la CC cum e cu alianta inregistrata la tribunal si nemernicul stie dar tinteste in doua directii, una care am mai spus-o si a doua sa descurajeze pe votantii USL
    regina absorbantelor a cautat sa-si faca imagine pe banii cetatenilor europeni, romani si alti fraieri cotizanti si din care au castigat doar cei amintiti de tine in articol

  2. 12 martie 2012 at 13:21

    Cine se mai uita in gura lui? Trebuie sa fii portocaliu la cap ca sa mai crezi un cuvint!

  3. 12 martie 2012 at 13:34

    Marinarul chior vorbeste despre o traseista , sa zicem de lux ,care isi face constiincios meseria de a absorbi fonduri de pe la x,y,z.

  4. felicia doleanu
    12 martie 2012 at 13:40

    Sublima e in toate,
    Si-n toate ne e muza ,
    Absoarbe tot ce poate
    Cu ministerul si cu buza…
    Vacuum cum altu nu-i …..
    Au zis-o si baronii,
    Chiar daca tocu-i cui
    Si stamti sunt pantalonii!
    (dr Razvan Constantinescu)
    Mi-am permis sa-l citez pentru ca a reusit sa sintetizeze tot ce as fi dorit sa spun ..Sigur ,a facut-o intr-o maniera decenta si eleganta.
    Daca se retrage piratul din viata politica …de tot si definitiv …mi-as dori sa se intample “IERI” deja!

  5. 12 martie 2012 at 13:42

    Trebuie să așteptăm pînă la sfîrșitul anului 2014!
    Legea de demitere a președintelui a fost făcută special pentru T.B. Nu s-a mai pus niciodată problema demiterii președintelui pînă la T.B. și nici nu cred că se va mai pune în viitor, după epoca de platină a lui T.B.
    Acest om a realizat, cu abilititate, referendumul pentru reducerea numărului de parlamentari și trecerea la parlament unicameral, printr-o șmecherie, punînd referendumul în același timp cu alegerile, ca să se îndeplinească o condiție mult mai laxă decît cea a demiterii, respectiv procentul de participare la vot de peste 50%. Deci, procentul de participare, nu procentul de votare din total alegători.
    Toate regulile pe care le cunosc, folosesc condițiile de peste 50% participare pentru validare și peste 50% din voturile celor participanți pentru vot favorabil. Deci, toate regulile, cu excepția regulii demiterii lui T.B.

  6. 12 martie 2012 at 13:50

    trebuia s-a pleci acum 4 ani, esti o povara in spatele romaniilor, husti de aici.

  7. Costiputza
    12 martie 2012 at 13:56

    Mai exista o varianta de care base uita sau se face ca uita. Putem sa mergem peste el la cotroceni si sa-i dam foc, nu mai e nevoie de majoritate (probabil unii ar vrea sa-l spinzure, altii ar vrea sa-l impuste) si probabil daca nu vom avea nici o posibilitate de a respecta legea… bineinteles cum o fac toti cei de la conducere si au pretentia si de la noi, atunci va trebui sa gasim o metoda concreta. Deci base stai linistit absorbit de udrea desi cred ca in momentele alea te va impinge afara din camera numai sa scape ea, va veni si vremea ta, ori vei pleca cu elicopterul si te vom recupera mai tirziu, ori vei cadea direct in gherutzele noastre, presimt eu ca nu vei scapa, prea ti-ai batut joc de acest popor, ceausescu pe linga tine a fost mic copil. Dupa care vom schimba cumva si legile astea idioate, create de idioti ptr mamaligari dar in esenta de oameni si deci schimbabile tot de oameni, iar tu base, esti din carne ca orice om lucru pe care ti-l vom dovedi intr-o buna (ptr noi) zi si rea ptr tine :-)!

  8. 12 martie 2012 at 13:56

    Reblogged this on Analfabetul's Blog.

  9. DANUT MUNTEANU
    12 martie 2012 at 14:01

    1.Ghici ghicitoarea mea : CINE FORMA MAJORITATEA PARLAMENTARA cand s-a votat legea cu privire la demiterea PRESEDINTELUI ? Poporul roman trebuie sa se felicite ca i-a trimis pe aceia in parlament. Azi ei cica sunt dizidenti ai fostului lor presedinte !
    2. Nu conteaza NICI CINE IL CREDE, NICI CINE IL URMEAZA PE BASESCU. Conteaza NUMAI CE SEMNEAZA BASESCU, in NUMELE POPORULUI ROMAN, ca unic reprezentant pe persoana fiziCA, CAre este !
    3. Multumiri multiple trebuie aduse si celor care au considerat in 2009 ca DACA NU VOTEAZA NICI CU BASESCU, NICI CU GEOANA…o sa fie cald si bine .

  10. anton costel
    12 martie 2012 at 16:27

    delireaza precum condamnatu in fata calaului tic tac tic tac………..

  11. ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK
    12 martie 2012 at 20:19

    @Theodora
    Dece Antena 3 o da cotita. Urmareste blogul Voiculescu. Nici un comentariu despre Ungureanu
    sau Melescanu. A inceput santajul Basescu………

    DOSARUL CRESCENT AFLAT IN ARHIVA
    SIE FACUT DISPARUT DE RAZVAN UNGUREANU LA ORDINUL PERSONAL AL PRESEDINTELUI BASESCU.

    SANTAJ LA VOICULESCU ! ANTENA 3 IN PERICOL !
    Marin Ceausescu a fost gasit spanzurat la data de 28 decembrie 1989, in subsolul Reprezentant ei Economice a Romaniei la Viena. Mai mult ca sigur a fost ajutat sa-si puna gatul in lat. Marin Ceausescu administra fonduri obtinute din comertul cu armament, dar nu numai. Activitat ile sale din Austria includeau primirea si depunerea banilor in institutii financiare austriece, care ori erau rulati in conturi bancare aici, ori erau transferat i si depozitati in conturi din Liechtenstein sau Elvetia. Marin Ceausescu a avut legatura cu CRESCENT, iar acest lucru era evidentiat de vizitele sale frecvente la Eisestadt, unde se afla sediul Crescent -Austria
    Aici aveau intalnirile lui Marin Ceausescu cu doi actuali politicieni romani : Dan Voiculescu si T. Melescanu
    Voiculescu a fost numit şeful Crescent, Ceauşescu înfiinţa, printr-un decret (C.S.382/15.10.1982) care nu a apărut niciodată în Monitorul Oficial, unitatea militară 0107 care acţiona sub acoperirea unei întreprinderi de comerţ exterior.
    Amandoi au fost filati de serviciul secret austriac. In unul din ultimele convorbiri Voiculescu ai cere lui Marin Ceausescu conturile secrete si al ameninta cu……..

    • 12 martie 2012 at 20:41

      @ROBERT HORVATH
      Nu inteleg ce vrei sa spui … ce astepti sa citesti pe blogul lui Dan Voiculescu … nu intelegi ca acum razboiul se da intr-o singura directie? … te rog frumos nu mai pune aici comentarii despre Marin Ceausescu, nu ma intereseaza.
      Asta este razboiul tau cu Voiculescu … nu este si razboiul meu
      Toate tunurile pe basescu … tu daca tragi in alta parte … trage de pe teritoriul tau nu de pe al meu

  12. ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK
    12 martie 2012 at 20:58

    @ THEODORA
    Conform unor surse demne de incredere in Romania a avut loc o LOVITURA SE STAT A SERVICIILOR. Basescu nu mai detine controlul nemerniciei fiind marginalizat. Schimbul deschis
    de opinii este o regula a democratiei la care cred ca aderezi cu sinceritate. Respecte.

  13. ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK
    12 martie 2012 at 21:03

    @ Theodora
    POT SA POSTEZ DESPRE SOBOLANUL ROSU UNGUREANU SI SPIONUL CEAUSIST
    MELESCANU ? DERANJEAZA ?

    • 12 martie 2012 at 21:46

      @ROBERT HORVATH
      Iti mai zic o data … asta este razboiul tau … eu scriu despre basescu … tu comentezi despre altceva … comentariile tale imi blocheaza blogul.

  14. 12 martie 2012 at 21:15

    Theodora, sa cistige useleul alegerile locale si parlamentare si apoi vedem. De exemplu, presedintele poate chema separat psd si pnl, dar acestea pot merge impreuna; legea cu demiterea presedintelui poate fi schimbata, in urgenta, de o noua majoritate parlamentara, cea constituita in urma alegerilor. Deocamdata, cistigarea alegerilor si propun un slogan pentru blogurile noastre si anume “nici un vot pentru pedelisti!” Mi-ar face placere sa va ginditi la acest slogan si sa ma lasati sa stiu opinia dumneavoastra.

    • 12 martie 2012 at 21:48

      @dlnimeni
      Propunerea mi se pare foarte buna
      Multumesc pentru vizita si comentariu!

      • ALM
        12 martie 2012 at 22:16

        Este interesant sloganul dar, după părerea mea, este incomplet. Găsesc că ar fi mai corect “Nici un vot pentru partidele din actuala coaliţie guvernamentală!”. PDL-ul este doar un partid de şmenari şantajişti şi şantajabili, dar el ar fi absolut impotent dacă n-ar exista alte partide de profitori (UDMR, UNPR) care să-l susţină pentru beneficiile unor grupuri restrânse.

        • 12 martie 2012 at 22:43

          @ALM
          Da … este mai complet asa …cu UNPR este usor ca oricum nu ii voteaza nimeni … cu UDMR ete mai greu .. au electoratul lor

        • ALM
          12 martie 2012 at 22:51

          @Theodora
          Păi, sloganul e slogan. Doar nu credeţi că dacă portocălarii citesc sloganul o să voteze în grup USL-ul? Cândva, pe frontispiciul unui ziar scria “Proletari din toate ţările, uniţi-vă!”. Ei şi? S-au unit vreodată proletarii?

          • 12 martie 2012 at 22:55

            @ALM
            Da .. aveti dreptate …sa fac un test … sa vad unde pot sa pun sloganul ….

  15. 12 martie 2012 at 22:26

    El poate sa desemneze, intr-adevar, pe cine doreste pentru functia de premier. Dar votul de incredere este al Parlamentului (asta daca e sa citim art.103 pana la capat). Daca USL va avea majoritatea si va ramane unit ar putea sa nu-i acorde oricui votul de incredere. Chiar daca se va consulta cu fiecare partid in parte, daca partidele din USL vor sustine un candidat comun, Basescu nu prea are cum sa nu tina cont de acest lucru. In caz contrar incalca Constitutia – art.80, al.2 – pentru ca nu-si mai indeplineste functia de mediator intre stat si societate si nesocoteste art.61, al.1 care spune ca “Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului roman si unica autoritate legiuitoare a tarii”.
    Insa ar putea face ceva: sa dizolve Parlamentul in cazul in care acesta “nu a acordat votul de incredere pentru formarea Guvernului in termen de 60 de zile de la prima solicitare si numai dupa respingerea a cel putin doua solicitari”, art.89, al 1. Iar al.2 spune ca “In cursul unui an, Parlamentul poate fi dizolvat o singura data”.

    Insa stau si ma intreb ce rost ar avea sa faca asa ceva… Zau…

    • 12 martie 2012 at 22:45

      @Motanul Incaltat
      “In caz contrar incalca Constitutia – art.80, al.2 – pentru ca nu-si mai indeplineste functia de mediator intre stat si societate si nesocoteste art.61, al.1” – SI CE? AR FI PENTRU PRIMA OARA CAND INCALCA CONSTITUTIA?

      • anton costel
        12 martie 2012 at 23:00

        care constitutie?

      • 12 martie 2012 at 23:05

        Pai da, dar stii ce se intampla? Nu se poate chiar asa. Adica asta ar insemna ca, in mod evident, Presedintele este factorul principal care provoaca crize politice si conflicte in societate. Hai sa luam un exemplu de caz (este doar un exemplu, nu inseamna ca se va si intampla asa):
        – USL castiga alegerile cu 60%, iar PDL nu reuseste sa obtina decat 20%.
        – Presedintele il desemneaza tot pe Boc premier, in conditiile in care USL il sustine, pentru aceasta functie pe Victor Ponta.
        E clar ca nu e in regula si ca, in fapt, consultarea cu partidele a fost fara rost, ca practic Presedintele nici nu s-a consultat cu partidele, desi le-a invitat la Cotroceni, si trebuia s-o faca tocmai pentru ca sa previna o criza politica. In acest caz Presedintele provoaca deliberat criza politica, fara sa-l forteze cineva, lucru pe care trebuia sa-l evite prin dialog si consultari cu partidele. E prea evident, daca pot sa ma exprim astfel. Nu poate merge chiar atat de departe. Acum isi permite pentru ca are Coalitia de partea sa, care-l sustine din punct de vedere politic deoarece e majoritara in Parlament. Dar cand nu va mai fi vreo Coalitie care sa-l sustina, iar cota lui de popularitate a ajuns la un nivel foarte scazut, ce o sa faca? Iar in conditiile in care USL va avea majoritatea in Parlament pot sa se mai schimbe si legi… Iar daca USL castiga cu 67% atunci e posibila si punerea lui sub acuzare (art.96 din Constitutie).

        • 12 martie 2012 at 23:09

          @Motanul Incaltat
          Da … pai si care este noutatea?
          Pana acum nu a fost asa?
          Da … mereu basescu a provocat deliberat toate crizeele politice de pana acum … si asta se va si intampla … va ajunge sa fie pus sub acuzare

        • 12 martie 2012 at 23:29

          Deci cel mai bine ar fi sa nu se opuna vointei populare, exprimata democratic. Daca electoratul voteaza majoritar cu USL, asta e! Eu am spus sa nu se opuna, nu sa demisioneze. Nici sa demisioneze n-ar fi bine. Pentru ca la o victorie majoritara a USL trebuie sa existe o contrapondere, ca sa zic asa. Daca USL castiga cu, sa zicem, 58-60% si PDL va avea 20-25% nu va mai exista nicio contrapondere si tot n-ar fi bine pentru ca victoriile in procente covarsitor majoritare pot deschide calea spre abuzuri sau chiar… spre dictatura. De aceea cea mai buna solutie e coabitarea. Si cred ca aceasta noutate in spatiul politic romanesc ar fi benefica societatii si democratiei de la noi.

          Partea proasta la Basescu este ca el se comporta ca un ministru… N-ai vazut: in tratatele internationale pe care le semneaza el pune si data… Partea si mai proasta e ca el si gandeste ca un ministru!! Nu ca un sef de Stat. El crede ca e ca la minister: e ministru, vine un alt partid la Putere, pleaca; si acel partid isi pune ministrul sau, din randurile sale. Tocmai, in functia pe care o are nu e ca la Transporturi!! Ar trebui sa-si dea un upgrade: sa-si imbunatateasca viziunile. La un alt nivel. Cel de Presedinte!

          • 12 martie 2012 at 23:39

            @Motanul Incaltat
            Cel mai bine pentru cine?
            Pentru el sau pentru popor?

        • 13 martie 2012 at 0:01

          @Theodora
          Eu cred ca pentru toata lumea, am si spus: “De aceea cea mai buna solutie e coabitarea. Si cred ca aceasta noutate in spatiul politic romanesc ar fi benefica societatii si democratiei de la noi.

          Ce se intampla? Am sa-ti citez din raspunsul dat de Adrian Nastase lui Radu:
          http://nastase.wordpress.com/2012/03/12/raspunsuri-170/

          “Radu, poate ai impresia ca altcineva, nu Traian Basescu, este responsabil de toate deciziile politice majore luate in ultimii ani in Romania. Daca traiesti cu o astfel de impresie, exista doua posibilitati: ori nu esti conectat la ceea ce se intampla in tara, ori nu iti pasa ca un singur om are atat de multa putere de decizie.”

          Traian Basescu are “atat de multa putere de decizie”, nu datorita serviciilor, nu datorita procurorilor ci datorita actualei Coalitii, ce are majoritatea in Parlament, si il sustine. Cu alte cuvinte, puterea de decizie a lui Traian Basescu este de natura politica. El n-ar putea avea “atat de multa putere” daca actuala Coalitie nu l-ar sustine intru totul si in toate. Pentru ca el vede Presedintia ca pe un fel de minister: el, Presedintele, e un fel de ministru, ceilalti ii sunt toti subordonati. De aceea el vorbeste in direct, la emisiuni TV, cu secretarii de stat. Spune in ce conditii trebuie si nu trebuie “sa plece”. Asta nu e un comportament de sef de Stat. Ci de ministru. El isi vede functia ca si cum ar fi un fel de ministru mai mare, nu Presedinte. Din aceasta cauza el si incalca Constitutia. Si Reforma o vede ca pe un fel de reorganizare a ministerului. Mentalitatea aceasta de ministru ii blocheaza accesul la o viziune superioara, de Presedinte. Eu de asta si spun ca trebuie sa-si dea un upgrade, catre functia ce o detine. El e autoritar ca un ministru, scarbos ca un ministru, jucator ca un ministru. Insa ar trebui sa faca un efort ca sa depaseasca odata stadiul asta. Chiar si in interventiile televizate de la Cotroceni, el vorbea despre ce trebuia sa vorbeasca Boc. Da, insa Boc ii era “subaltern”, el era “ministru”. Asta e partea proasta si ar trebui sa si-o corecteze. Daca ar putea, atunci ar fi posibila si coabitarea despre care am vorbit. El trebuie sa inteleaga ca o Constitutie a unui Stat nu e “regulamentul de ordine interioara” din “ministerul sau”, ca el asa intelege Constitutia. Daca ar face efortul de a o intelege cum trebuie, ar fi foarte bine. Si ar cam fi cazul!

  16. ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK
    12 martie 2012 at 22:28

    LOVITURA DE STAT A SERVICIILOR.
    FINALUL DEMOCRATIEI ROMANE !
    Propulsate la putere de presedintele Basescu serviciile intorc foaia.
    Presedintele este manipulat santajat devenind o simpla marioneta.
    Basescu nu mai detine controlul fiind marginalizat.
    O junta a serviciilor a luat puterea intr-o democratie formala .
    Numirea Traian Ungureanu a oficializat preluarea puterii. Ofiteri acoperiti
    ca T. Melescanu noul sef al Serviciului extern actioneaza la vedere.

    In Romania functioneaza in jur de 100 de agenti la 100.000 de locuitori.
    Numarul agentilor ( 20.000 la SRI SI 5.000 SIE )

    Basescu este disperat si ai este frica sa nu fie impuscat.
    El pune pe picioare o junta de tip balcanic pentru salvarea sa.
    Scapa lucrurile de sub control.
    In curand se va trece la etapa doua. Cea a terorii…care sa tina sub teroare o populatie saracita si spaimantata
    In timp ce opozitia este slaba armata pare pregatita sa apere ce a mai ramas din democratie.
    Cititi in curand
    un material senzational.
    ARMATA SE OPUNE LOVITURII DE STAT SECURISTE
    http://devanewyork.blogspot.com/

    • ALM
      12 martie 2012 at 23:00

      Idei puţine, da’ fixe! Care armată? Aia fără soldaţi? Zău prietene, dacă tot patinezi, nu vrei să patinezi împreună cu plutonu’? Mi-am călcat pe inimă ca să-ţi dau o mână de ajutor …

      • 12 martie 2012 at 23:02

        @ALM
        Am pus sloganul sub titlu … este cam lung … sa scot “Poporul este norodul, nu tagma jefuitorilor” ?

        • ALM
          12 martie 2012 at 23:17

          @Theodora
          Cred că acum, că a început neoficial campania electorală, merge scos sloganul “Patria …”. În puneţi la loc dacă pierde USL-ul! Dar nu uitaţi să puneţi la sfârşit “!” …

          • 12 martie 2012 at 23:21

            @ALM
            Cum sa piarda USL???!!!
            Nici nu ma gandesc la asta … nu vreau sa emigrez

  17. constantin nistor
    12 martie 2012 at 22:51

    Imi este scarba de toate mesajele acestui presedinte care sluga UE-ului ne-a bagat intr-o datorie egala cu un razboi pe toti sa-i ajunga blestemele poporului.

  18. constantin nistor
    12 martie 2012 at 22:53

    http://www.variantacojocaru.ro >>>pp-lc timis <<<

  19. ROBERT HORVATH CINEAST SUA
    13 martie 2012 at 2:10

    @ALM

    ARMATA IMPOTRIVA LOVITURII DE STAT ORGANIZATA DE SERVICIILE SECRETE !

    CIA ; Militarii din doua unitati militare din Turda, una de tancuri si alta de antiaeriana, s-au saturat de promisiunile desarte facute trimis un raport pe adresa ministrului in care ameninta …… sunt pregatiti sa se organizeze in forme sindicale, …… foarte variate, de la constituirea unui grup sindical care sa protesteze, pana la forme mult mai grave …….
    Sindicatul militariilor in rezerva si disponolizati cheama la revolta……….
    Cand armata cheama trimiterea clasei politice la puscarie revolutia este la doi pasi. Militarii chema direct la solidaritate in vederea unei noi revolutii si pedepsirea Presedintelui Basescu si a clicii de la putere.
    Ofiterii disponibilizati reprezinta un pericol terminal si pot pune baza unei revolte a intregii armate romane.

    CIA: 80.000 DE REZERVIŞTI SÎNT O FORŢĂ EXTRAORDINARĂ, CARE POATE SCHIMBA ECHILIBRUL POLITIC DIN ROMÂNIA. PREZENŢA ACESTORA ALĂTURI DE POLIŢIŞTI ÎN MIJLOCUL MASSEI DE DEMONSTRANŢI VA DUCE LA CĂDEREA REGIMULUI ACTUAL, CARE NU MAI ARE LEGITIMITATE SAU SPRIJIN POPULAR. SINGURA PROGNOZĂ SAU SINGURUL SCENARIU PENTRU ROMÂNIA ESTE O REVOLTĂ POPULARĂ
    Tensiunea in armata romana este un grav motiv de ingrijorare pentru cancelarile vestice.
    RIVALITATEA ARMATA SERVICIILE SECRETE
    Se observa deasemenea la toate nivelele cresterea tensiunii intre serviciile speciale care au luat conducerea in Romania si grupuri de ofiteri tineri organizati in celule politice. Cazul Alexandru Gheorge este definitoriu pentru starea de spirit din armata romana. Rivalitatea institutionala devine exploziva.
    In cazul unor manifestatii de amploare prevazute in primavara armata va trece de partea cetatenilor

  20. ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK
    13 martie 2012 at 5:42

    @ Theodora………. DREPT LA REPLICA…..MULTUMESC
    La postarea mea :
    Cititi in curand
    un material senzational.
    ARMATA SE OPUNE LOVITURII DE STAT SECURISTE
    http://devanewyork.blogspot.com
    @ ALM a comentat
    Idei puţine, da’ fixe! Care armată? Aia fără soldaţi? Zău prietene, dacă tot patinezi, nu vrei să patinezi împreună cu plutonu’? Mi-am călcat pe inimă ca să-ţi dau o mână de ajutor …
    MATERIALUL MEU FIIND CENZURAT
    al rog sa gaseasca raspunsul
    http://devanewyork.blogspot.com/2012/03/armata-impotriva-loviturii-de-stat.html

    • 13 martie 2012 at 9:12

      @ROBERT
      Te rog inca o data sa comentezi la subiect

    • ALM
      13 martie 2012 at 13:39

      Domnule Horvath, vă atrag atenţia că aberaţiile pe care le susţineţi aici pot duce la închiderea blogului Theodorei, dacă cineva reclamă la WordPress. Puteţi face ce vreţi cu blogul dvs dar aici avem alte treburi. Nu ştiu (şi nici nu mă interesează) de unde culegeţi “informaţiile” dar vă asigur că sunt ABERAŢII! Între armată şi servicii nu mai există motive de rivalitate. Armata are treburile ei, serviciile pe ale lor. Unii cu tancurile, alţii cu informaţiile.
      Înainte ca să postaţi bazaconii, de tipul sindicatelor militare, citiţi Constituţia României şi Jurământul Militar! Apoi, militarii nu pot face o revoluţie ci doar un puci! Amestecaţi tot felul de ingrediente verbale în speranţa că iese vreo idee. Deocamdată n-aţi reuşit decât un ghiveci şi ăla nici măcar călugăresc. Comunicaţi prietenilor dvs din Pentagon, CIA şi FBI că aici, în România, nu vrem revoluţii sau revolte cu participare militară! Vrem să răsturnăm regimul antinaţional cu metode democratice. Armata Română nu se va comporta ca militarii americani dislocaţi în Afganistan! Ultimele ştiri de acolo vorbesc despre un subofiţer care a intrat într-o casă şi a împuşcat toţi copiii, stârnind un scandal diplomatic mai mare decât suma tuturor “scandalurilor” iniţiate de dvs. În plus, Obama chiar s-a implicat în lămurirea cazului.

      Spuneţi că serviciile româneşti v-au spart studioul? În rest, somiera şi fotoliile le-au lăsat neatinse? Dacă da, atunci n-au fost ai noştrii …

  21. Robert Horvath cineast New York
    13 martie 2012 at 10:32

    @ Theodora
    Nu tin sa intru in vreo polemica. Subiectul din pacate este unul singur
    ……Basescu. Toate informatile tale provin din media romaneasca care
    este manipulata de servicii. Dovada este de examplu …mafia armamentului
    care este de departe cea mai puternica. Nu se scoate niciun piuit.
    Singurii care ma i-au in serios sunt servicile si Basescu. Faptul ca mi-a fost spart
    Studioul. de doua ori este o dovada elocventa. Crezi sau nu crezi …le este frica de mine. Printre altele eu ai cant unde trebue si cand trebuie. Multumesc pentru
    rabdare si sper…..intelegere.

    • 13 martie 2012 at 10:43

      @Robert
      Robert posteaza la subiect … si nu mai exagera cu numarul postarilor daca vrei sa nu te blochez …. blogul meu are probleme din cauza comentariilor tale … daca vrei sa intelegi bine daca nu nu … pentru mine blogul meu este mai important decat comentariile tale …. nu ma amesteca pe mine in lupta ta … eu am alte tinte … DE CE SA NU MAI POT EU SA IMI ACCESEZ BLOGUL CA VREI TU SA IL PROMOVEZI PE AL TAU?
      Este ultimul avertisment

    • marian
      13 martie 2012 at 19:10

      Stimate Robert Hortvarth dar …am vazut ca si dumneavoastra aveti un blog . Pentru care motiv la dumneavoastra nu intra nimeni…macar sa va puna ceva intrebari referitoare la articolele pe care le postati acolo, nu mai vorbesc sa commenteze ?Ai opreste “cineva ” sau faptul ca nu ” doriti sa intrati in polemica ” la DUMNEAVOASTRA ACASA ? Este mai simplu la altii ? Eu nici n-am blog si nici nu-mi voi deschide vreodata unul insa, atunci cand vizitez un alt blogger caut sa nu deranjez. Iar cand la randul meu vad ca nu sint dorit…ma retrag cat mai civilizat cu putinta . Vad ca este a nu stiu cata oara cand amabila noastra gazda Teodora si alti vizitatori va atrag atentia ca…suparati intr-un fel sau altul ,insa dumneavoastra…Oare asa or fi toti astia de la Deva sau doar cei ce locuiesc prea mult prin …New York ? in ceea ce ma priveste eu citesc , de multe ori postarile de pe bloggul domniei voastre si …chiar nu inteleg de ce nu aveti ” vizitatori ” si mai ales de ce nu raspundeti intrebarilor chiar daca sint ” semnate “…anonimus ?

  22. ROBERT HORVATH CINEAST SUA
    13 martie 2012 at 21:44

    @ Marian
    SINGUR IMPOTRIVA TUTUROR !
    Eu sunt jurnalist de investigatie. Specialitatea mea terorism si transport ilegal de
    arme. Reprezint impreuna cu sotia mea Kiyoko media japoneza la New York
    Amestec vorbele cu faptele. Printre multe altele am creiat uriasul scandal ICR New York
    http://devanewyork.blogspot.com/2010/01/expozitia-patapievici-deschisa-dupa-doi.html
    Dupa chemarea politiei amaricane si actiuni concertate cu FBI ….Basescu a intrat
    in deruta. Prin servicii a reusit izolarea mea completa. Chiar si ziarele din diaspora
    au refuzat colaborarea cu mine. Singura mea modalitate de a spune adevarul a ramas blogul. Daca nu spamam intregul blog romanesc zi si noapte acest scandal si altele nu ar fi exista niciodata.
    Am remis catre FBI, DOSARUL CRIMINAL SI TERORISM TRAIAN BASESCU. Acest
    fapt a creiat o panica totala. Dosarul are 67 de pagini. Admitand de dragul discutiei
    ca 99 % sunt rezultatul imaginatiei, unul la suta ar duce presedintelui inchisoare pe viata. Absolut toate informatiile mele sunt verificate si provin din surse credibile.
    http://bloguri.piatza.net/aparitia-unei-carti-senzationale-dosarul-criminal-si-terorism-traian-basescu-titlu-provizoriu/
    Adevarul supara, sperie si deruteaza. Sunt alungat depe un pe altul. Am fost bamat
    de Roxana Iordache, Mina, Plano, Voiculescu, Alina Gheorghiu etc etc.
    Am fost contactat personal de Vadim Tudor devenind corespondent extern. Cand
    corespondentele mele au devenit extrem de periculoase, tribunul a renuntat la serviciile mele. Ma mut de la un blog la altul spunand adevarul. Fac acelasi lucru
    pe blogul personal. Nu raspund la anonimi….oameni lipsiti de onoare si identitate.
    Te asigur din surse precise ca postarile mele sunt citite de Basescu…analizate de serviciile de informatii, ambasada SUA si sectia (romanian desk) a Departamentului de stat, etc
    Un ziarist de informatii poate darama singur un sistem. Watergate este unul din multele exemple in aceasta privinta. Este nevoie de un scandal cu canotatii internationale.
    Recunosc ca sunt mereu tentat sa renunt. Lasitatea este prea generalizata.
    Dar aparitia unor oameni ca ofiterul Alexandru Gheorghe a-mi da curajul sa continui. Am contribuit prin trimiterea unor materiale filmate in care se vorbea de bomba atomica romaneasca la caderea lui Ceausescu. Sper sa pot sa spun acelasi
    lucru despre Basescu.

    • 13 martie 2012 at 22:25

      @ROBERT HORVATH
      Deci ramane asa .. 1 (UN) comentariu pe articol … nu vreau sa aud de drept la replica … si daca blogul meu continua sa mearga prost … cu parere de rau dar te banez … asa cum am spus si sper sa intelegi … blogul meu este mai important pentru mine … de ce nu iti faci cont pe facebook? … acolo poate te citeste mai multa lume

    • marian
      14 martie 2012 at 1:57

      OAAAAUUUUUUU !!!!!Mamaaaa ce relatie mi-am facut !

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58