Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

21 mai 2024

42 Responses “Traian Basescu: “Am dreptul sa ma imbrac cum vreau””

  1. 4 mai 2014 at 16:27

    Eu cred ca ii sta bine! Dar parca si mai bine i-ar sta in dungulite!

  2. ALM
    4 mai 2014 at 18:52

    Normală replica lui Băsescu. Argumentul? La exprimat singur: “nu mai au ce să-mi mai facă!” Chiar dacă era stipulat în Constituţie cum trebuie să se poarte şi să se îmbrace Băsescu, pentru el nu conta. Derbedeul tot derbedeu!

    Altfel, chiar nu mă mai interesează Băsescu. Văd că alde Macoveaua şi Robocop vor iar la Strasbourg. Şi o să ajungă, fiindcă ţara geme de proşti!

    Veni, vidi şi-am plecat!

    • 5 mai 2014 at 8:13

      @ALM
      e lupta mare pe partea dreapta, domnule ALM
      basescu s-a dezis de pdl si promoveaza pimp-ul

      • ALM
        5 mai 2014 at 12:11

        Eu cred că Băsescu merge după Udrea. Dacă paraşut(ist)a se întoarce la PDL, Băsescu îşi reconsideră opţiunile …

        • 5 mai 2014 at 12:16

          @ALM
          la asta nu m-am gandit … poate isi doresc ca PMP sa absorbe pdl .. un pdl fara Blaga pe care nu il mai suporta basescu ca a indraznit sa ii strice jocurile .. sa canideze impotriva elenei udrea si sa si castige

  3. judyindesguise
    4 mai 2014 at 21:26

    Avand in vedere ca e DEMIS, are dreptul sa se imbrace si-n curcudush. Ceea ce n-are dreptul e sa vorbesca intre drapelele Romaniei si Europei si pupitrul prezidential.
    Regreta astazi ca aflandu-se intre drapele si reporteri nu s-a putut imbraca asa cum… cred ca se dezbraca intre drapele si dna Elena Udrea Cocos. Isi poate sa terfeleasca inca o data Constitutia Romaniei, atat timp cat are la degetul ala din ce in ce mai mic, pe cohabitant cu toata “puterea” lui.

  4. 5 mai 2014 at 0:03

    Ii sugerezi lui Basescu o tinuta vestimentara? 🙂 😆

  5. Emil Vulcanescu
    5 mai 2014 at 20:21

    Oare ?

    Daca si-a pus batic, cate “curci si PORCI ” poate creste la….
    Sa fii iubita…
    Cu stima Eml

  6. ALM
    6 mai 2014 at 8:54

    Am citit articolul “Cum ar fi bine să votăm?”. Personal nu sunt interesat de “europene”, consider că acum nu mai contează pentru noi ponderea grupurilor politice din PE. În ceea ce priveşte preşedinţia, chiar dacă nu sunt de acord că guvernul este PSD, nu văd de ce nu ar fi bun un preşedinte tot din PSD. Dacă viitorul preşedinte va accepta să se comporte conform Constituţiei, care ar fi problema? Dar dacă se reface USL-ul? Atunci, conform înţelegerilor iniţiale, preşedintele ar putea să fie liberal sau preşedinte PSD şi premier liberal. Europarlamentarele ne vor lămuri care este adevărata structură a eşicherului politic.

    • 6 mai 2014 at 15:21

      D-le ALM,
      Cum se respecta la noi Constitutia eu m-am cam lamurit si nu e vorba numai de cum o respecta Presedintele! Chestiunea este ca daca la guvernare avem Partidul X, sustinut in Parlament de o majoritate tot X, si Presedintele provine tot din partidul X, sunt sanse suficient de mari ca Presedintele sa nu respecte Constitutia. Uitati-va la Basescu: cata vreme a fost PDL la guvernare, cu Boc premier, sustinut de o majoritate in Parlament a carui nucleu principal a fost PDL nici nu s-a pus problema de suspendare. Basescu ar fi putut incalca foarte bine in continuare Constitutia. Si asta deoarece pentru suspendare este nevoie de votul majoritatii deputatilor si senatorilor. Daca majoritatea e cu Presedintele, ce-l impiedica pe acesta din urma sa incalce Constitutia? Tocmai asta e: Constitutia noastra leaga suspendarea de existenta unei majoritati care s-o voteze. In caz contrar, daca nu e o astfel de majoritate… Stiti ce s-ar intampla de fapt daca Guvernul e PSD si Presedintele tot PSD; am aduce baronimea din PSD la Putere, cu tot alaiul de abuzuri care vor urma inevitabil!

      In privinta USL: eu cred ca s-a terminat intrucat semana prea mult cu partidul stat.

      • ALM
        6 mai 2014 at 17:38

        Stimate domn, eu nu cred că în fotoliul de Preşedinte al României poate să mai vină un derbedeu precum Băsescu! Indiferent din ce partid va proveni viitorul Preşedinte, este imposibil să fie de acelaşi calibru de josnicie!
        După “accidentul” Antonescu, îmi doresc ca Preşedintele să fie tot din PSD. Nu Ponta, fiindcă nu-mi place Principiul lui Peter. El e bun la Guvern, o dovedeşte zilnic, chiar dacă lumea obosită şi nerăbdătoare spune că nu-şi respectă promisiunile. Aşa o fi, dar eu văd altceva! Văd că economia a început să se adune, văd că Agenţia Moody ne-a acordat ratingul “BBB minus”, văd că de Paşte comercianţii au avut vânzările cele mai mari din ultimii 5-6 ani etc. În plus, văd că Basescu se sufocă de ură, confirmarea supremă că Ponta e bun de Premier. Pentru postul de Preşedinte mi-ar place prof. dr. Alexandru Athanasiu. Dar nici Tăriceanu n-ar fi de lepădat. Oricum, în toamnă, “jocurile” vor fi făcute de PSD.

        Fără să fiu nostalgic, o concluzie tot am tras în viaţă: partidul stat are avantajele lui atunci când ţara e sleită economic …

  7. ALM
    6 mai 2014 at 13:24

    Avem o problemuţă: Băsescu a încălcat sau nu Constituţia îmbrăcând un tricou pe care scrie “Vote for PMP“?

    http://activenews.ro/wp-content/uploads/2014/05/presedintele-basescu-incalca-constitutia.jpg

    Uni (inclusiv Zegrean) zic că asta nu este un demers electoral, o implicare în campania PMP, fiindcă are voie să se îmbrace “cum vrea muşchii lui” şi că doar tâmpiţii au impresia că cerşeşte voturi.
    Alţi (inclusiv eu) zic că este o implicare neruşinată, chiar dacă sluga Zegrean s-a antepronunţat, arătând că va încerca manipularea CCR. Ca să nu mai fie dubii cu privire la implicare, Băsescu a anunţat că va sponsoriza PMP din leafa de Preşedinte al României! Curat Constituţional!

    Comentaţi? Aştept provincia …

    • 6 mai 2014 at 14:42

      @ALM
      basescu incalca din nou Constitutia … s-a intamplat de atatea ori incat nu mai mira pe nimeni … cred ca toate lumea asteapta sa vina decembrie sa scapam de el 🙁

      • 6 mai 2014 at 15:57

        Si sa ne gandim cum ar fi fost cu PDL (asa cum era el in 2009) si acum la conducerea guvernarii, si cu Basescu Presedinte! Ceva in oglinda cu Guvernarea Nastase: premier de la PSD, Presedinte de la PSD. Si s-a vazut ca o astfel de formula a nemultumit populatia, dar a fost buna pentru baronii locali, desi Romania a inregistrat in perioada respectiva, 2000-2004 un progres economic notabil, istoric! La fel si acum: formula premier de la PDL, Presedinte de la PDL a nemultumit populatia, conducand la victoria USL. In mod paradoxal, daca Presedintele ar fi fost de la USL, atunci si USL ar fi nemultumit populatia si s-ar fi sfaramat in alegeri! Pe cand asa USL a trebuit sa se dizolve, lucru normal de altfel.

    • 6 mai 2014 at 15:32

      @Dl. ALM
      Da, a incalcat-o! A incalcat (si as spune destul de grav) art. 80, al.2, care arata printre altele ca: “[…] Presedintele exercita functia de mediere intre puterile statului, precum si intre stat si societate”. In legatura cu a media-mediere, priviti aici:
      http://dexonline.ro/definitie/mediere
      Or, ceea ce a facut Basescu poate fi interpretat drept partizanat in favoarea unui partid politic: PMP. E de citit ce scrie si Adrian Nastase pe blog, in legatura cu fotografiile cu Iliescu. Nu e cazul aici. Basescu, care e Presedintele Romaniei, chiar a afirmat ca va fi un consultant al PMP! El face campanie electorala pentru PMP (chiar a si spus ca in 2016 il va scoate pe Ponta de la guvernare) incalcand legea si Constitutia, adica, mai exact spus, chiar ceea ce spune Constitutia despre ‘Rolul Presedintelui’. Insa acum nu prea mai are rost sa se initieze o noua suspendare cand peste cateva luni vor fi alegeri prezidentiale si Basescu e la ultimul mandat, fara drept de a mai candida. Dar… nu e exclus…

    • Rica Venturiano
      9 mai 2014 at 6:01

      Ca sa nu o mai incalce, trebuia sa ia exemplu de la Ponta. Ce nu-ti place, schimbi.

  8. judyindesguise
    6 mai 2014 at 18:25

    @Motanul Incaltat
    Tot aud ineptia
    “acum nu prea mai are rost sa se initieze o noua suspendare cand peste cateva luni vor fi alegeri prezidentiale si Basescu e la ultimul mandat, fara drept de a mai candida.”
    ORICE incalcare a Constitutiei TREBUIE sanctionata INDIFERENT de persoane si circumstante, mai ales daca vorbim de primul om in stat. Constitutia este Legea Suprema in stat.
    Orice trecere cu vederea se poate constitui ca precedent pentru acelas (si mai e timp pentru infractorul Basescu Traian sa incalce Constitutia de trei ori pe zi – in medie – pana la sfarsitul mandatului) sau pentru altul, oricare ar fi el.
    Incalcarea Constitutiei TREBUIE sanctionata iar cel ce o face TREBUIE sanctionat INDIFERENT cine o face. NIMENI NU TREBUIE SA FIE MAI PRESUS DE LEGE.
    Stiu, ai s-o dai cotita cu “da’ ala…, da’ ala…” dar inainte de toti si toate se afla presedintele. El e primul si cu el TREBUIE inceput.

    • 7 mai 2014 at 19:33

      Nu numai ca povestea cu “acum nu mai are rost … ” este o ineptie! Suspendarea acestui specimen care nu mai are nicio urma de autocontrol este o masura sanitara! Fiindca basescu s-a lansat acum intr-un bungee jumping in care pentru el nici nu mai conteaza daca e legat sau nu. Ca atare, ne va oferi in continuare un spectacol halucinant, atit de ireal incit o sa ne faca sa ne frecam la ochi.
      Se va ajunge, cu siguranta, la suspendare, caci marinelul este, evident, dispus sa “calce pe cadavre”. Ma tem ca nu avem suficienta imaginatie incit sa anticipam ce ne asteapta. De unde concluzia clara: cu cit mai repede, cu atit mai bine.

      • 9 mai 2014 at 4:10

        @augustinradescu
        Basescu este oricum terminat din punct de vedere politic. E si normal. El s-a epuizat, ca sa zic asa, in cele doua mandate ale sale. Dupa ce nu va mai fi Presedinte, nici nu va mai conta. judyindesguise cred ca are dreptate cand spune: “Scandalurile pe care le provoaca nu fac altceva decat sa readuca in mintea romanilor incapacitatile sale (ca sa nu pomenim de rautati). “. Chestiunea importanta pentru democratie este alta: dupa plecarea lui Basescu de la Cotroceni cine va reusi sa resuscite Dreapta noastra, care se afla la ora actuala, in sondajele de opinie, la un nivel procentual foarte scazut si mai este si divizata, fragmentata.
        Sprijinul pe care il da acum PMP-ului si lui Udrea e bagat in seama pentru ca este inca Presedinte. Dupa ce nu va mai fi Presedinte influenta sa va scadea. Va deveni, probabil, agricultor… 🙂

    • 8 mai 2014 at 1:38

      @judyindesguise
      Corect!

    • 8 mai 2014 at 2:21

      @judyindesguise
      Da, dar Basescu cauta sa faca scandal, sa iasa in evidenta. Cauta sa adune niscaiva votanti de partea PMP, doar a si zis ca va fi consultantul respectivei formatiuni politice. O noua suspendare ar presupune un nou scandal. Si e foarte posibil sa nu fie demis. Cui ar folosi un astfel de lucru? PMP, din cate inteleg, si-a fixat drept tinta un procent de doua cifre pentru alegerile europarlamentare. Daca e sa analizam strict din punctul de vedere al PMP, Basescu are dreptatea sa… Formatiunea asta nu poate sa propaseasca asa cum e acuma, cum se prezinta acum… Udrea, Cristian Preda, Baconschi et comp. nu prea vad ca fac sa urce PMP si Basescu e constient de asta. Dvs. ce credeti: Elena Udrea poate, are forta necesara, sa aduca PMP la doua cifre? Cu saritul cu parasuta? Basescu e destul de experimentat: isi da seama ca nu prea merge treaba acolo. Si atunci e de inteles ca incearca sa faca valva. Cum sa aduci PMP la doua cifre? Cu respectivele afise electorale? Pai, nu prea merge asa… Mai ales ca e vorba de o formatiune politica nou infiintata. Cu poze pe plaja, de parca ar fi o reuniune de familie, nu prea se poate sa cresti din punct de vedere electoral. Basescu stie lectia, a invatat-o din 1990: trebuie si (macar) putin scandal pentru ca trebuie sa aduni lume de partea ta. E destul de clar ca asa cum se prezinta lucrurile in PMP la ora actuala nu pot fi un motiv de multumire: treaba nu prea merge! Spre exemplu, poti sa te duci sa discuti in teritoriu cu electoratul, dar nu e de ajuns. Bine, mai e si aparitia pe la televiziuni, dar nici asta nu e de ajuns… Trebuie un impact mediatic mai mare, si inca unul de efect. Or, Basescu tocmai asta si incearca sa obtina. Pentru PMP trei procente inseamna foarte mult: una e sa aiba 7% si altceva 10%…

      • judyindesguise
        8 mai 2014 at 10:17

        @Motanul Incaltat
        Octavian Paler spunea
        “Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul
        cca 15 minute
        Dupa aceea, insa, ar fi bine sa stii ceva.”

        cu tot dreptul unui om care a trait destul pentru o viata de om dar – zic eu – putin pentru noi si pentru el, fiindca a trait atent si cu folos pentru cine l-a ascultat si il mai citeste inca.
        Sigur, mai spunea si ca:

        “Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru
        Si pot vedea ceva total diferit”

        si tocmai de aceea am sa-ti spun ce am inteles eu din primul citat Palerian, aplicat contextului comentariului tau (motanian).

        Basescu a fost fermecator, pentu o majoritate suficienta lui, “15 minute” in 2004, dupa care a aratat in urmatorii 5 ani ca nu stie sa conduca o tara. A mai beneficiat de “15 minute” in care a dat pe altii vina nestiintelor sale dar si-a pus in evidenta toata stiinta sa in hotie si manipulare si a mai obtinut 5 ani in care nestiinta sa n-a mai fost neutra (fiindca n-a mai fost neutralizata ci, din contra, sustinuta) si a produs dezastrul socio-economic pe care – la referendum – 7,4 milioane de romani l-au acuzat.
        Lectia pe care baSSe o stie nu mai tine. Scandalurile pe care le provoaca nu fac altceva decat sa readuca in mintea romanilor incapacitatile sale (ca sa nu pomenim de rautati).

        Nu-mi place sa ma citez, mai ales ca scrierile mele nu le-am pus niciodata in vanzare, dar cred ca (fara a-mi compara spiritul de observatie si capacitatea de analiza cu cele ale lui Octavian Paler) am trecut si eu printr-o viata de om, cu mare atentie, si pot sa spun:

        “Prima şansă se acordă din oficiu. Orice om merită o a doua şansă. Pentru a treia şansă trebuie să devii alt om… dar, în felul acesta, te întorci la prima şansă a doua oară. A treia oară nu există şi nici a doua şansă a doua oară.”

        Pentru baSSe cred ca nu mai e timp sa devina alt om si nici nu cred ca e in stare.

        • 9 mai 2014 at 3:42

          @judyindesguise
          Pentru Basescu e clar ca nu mai exista a treia sansa! Acuma, cate sanse sa mai aiba? A avut doua, ii ajunge! De fapt nici nu mai are dreptul de a mai candida pentru presedintie. Eu cred ca el se va potoli dupa ce nu va mai fi Presedinte… Acum este inca in functie, nu poate sa stea linistit. Dupa aceea se va linisti… Cred, exact nu stiu, desigur. Insa n-ar avea de ce sa se mai agite.

  9. Rica Venturiano
    7 mai 2014 at 21:20

    Tot n-ati rezolvat problema in Romania domnilor? Cum naiba, la cat solutii aveti si la cat de adevar cunoasteti. Da-i si lupta necushorule, combate, ca e bine.
    Sa fiti iubiti. Retineti ceea ce spuneti acum, ca parca vad ca peste doi ani iar intoarceti macazul, si vinovatii de azi, or sa ajunga sa fie salvatorii de maine.
    🙂 🙂 🙂

    • Emil Vulcanescu
      8 mai 2014 at 10:01

      Vanturici
      De ce te tragi pe c** ?
      Daca ai solutii la problemele eGzistentiale din Romania DE CE NU ESTI UN MINISTRU ?

      • Rica Venturiano
        9 mai 2014 at 5:58

        Dle Emil, se pare ca probleme “de ezistenta” (sau de altfel) 😀 dvs, nu eu. Eu CHIAR NU AM probleme cu “eGzistenta”, ba chiar ma descurc binisor, ceea va doresc si dvs. Ministru nu sunt ca nu ma pricep la furat si am gura mare :
        ToGmnai (ca sa va urmez stilul) pentru ca nu am timp de (pseudo)politica asta a dvs, va las sa “descurcati” itele ei, nu fara a nu ma minuna de ineptiile debitate. Am citit pe un alt blog ceva despre “egalitate”. Va sfatuiesc sa-l cautati, cu toate ca multi din “pretenii” mei de pe aici nu vor pricepe o iota.
        In rest, ptrca nu am ce sa va mai spun, inchei cu: SA FITI IUBITI, dar mai ales RATUONALI

      • Rica Venturiano
        9 mai 2014 at 14:00

        😀
        Va raspunsesem, dar m-a banat Theo, probabil ca sa va protejeze de un eventual ” necaz cu nervii”, sau pur si simplu ptr ca si pe ea o deranjeaza adevarul (altora) 😀
        Oricum, stati calm, ca va las sa “rezolvati” problemele natiunii, ca de obicei. Nu ma bag, va promit, 🙂

      • Rica Venturiano
        10 mai 2014 at 12:53

        🙂 🙂
        Se pare ca pana si Theo are altele mai importante de facut, decat sa mai fie in mijlocul unei discutii sterile si fara rezultat despre “ala” sau “al’lalt” din circul politic romanesc.
        Sa fiti iubiti si mai ales sanatosi, sa va bucurati de “succesurile” dusmanilor, 🙂 :)) 🙂

    • 9 mai 2014 at 3:47

      @Rica
      De ce n-o rezolva cei indrituiti s-o rezolve? Tu crezi ca Udrea, bunaoara, va rezolva problema Romaniei? 🙂

      “[…] si vinovatii de azi, or sa ajunga sa fie salvatorii de maine” – te referi la Adrian Nastase? 😀 😆

  10. Emil Vulcanescu
    7 mai 2014 at 21:24

    Sa Fiti Iubiti !
    Cu stima Emil
    P.S Un derbedeu din Cluj nu vreti sa fie Bresedinte ?

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58