Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

23 septembrie 2023

Ambasadorul SUA la Bucureşti, Mark Gitenstein, il vrea pe şeful DNA Daniel Morar procuror general al României – “Cred că ar fi greu de găsit o persoană mai potrivita”, “va fi la fel de greu pentru oricine este numit, fiindcă va fi comparat imediat cu Laura Codruța Kovesi şi cu Daniel Morar”


Mark Gitenstein si Traian Basescu

Cateva din declaratiile aiuritoare ale ambasadorului SUA in Romania Mark Gitenstein:

“Nu am discutat acest subiect cu noul ministru al Justiţiei. Îl voi discuta. Nu ştiu dacă Daniel Morar va fi numit procuror general. Indiferent cine va fi numit, integritatea şi credibilitatea acelei persoane trebuie să nu poată fi pusă la îndoială. Cred că Daniel Morar este un astfel de om, dar dacă nu va fi el cel numit, persoana numită trebuie să aibă calităţile sale sau chiar mai multe, dacă există o astfel de persoană. Cred că ar fi greu de găsit o persoană mai potrivită, dar trebuie să existe consens că acea persoană este la fel de bună ca Daniel Morar. Mi se pare o sarcină grea, dar va fi la fel de greu pentru oricine este numit, fiindcă va fi comparat imediat cu Laura Codruța Kovesi şi cu Daniel Morar”.

Va reamintesc ce a declarat ambasadorul Mark Gitenstein prelungirea mandatului lui Daniel Morar, mandat care îi expira la 12 februarie 2012.:

“Ar fi un lucru foarte bun (prelungirea mandatului lui Daniel Morar). Nu ştiu dacă se poate, dacă nu trebuie amendată legea. Nu sunt familiar cu regulile româneşti. Dar, cu cât îl ţineţi pe Daniel Morar în funcţie mai mult timp cu atat mai bine va fi

“Dacă mandatul domniei sale a fost extins, atunci acesta ar fi cu siguranţă un lucru bun. Iar când mandatul său se va fi încheiat, sperăm ca cineva cu o dedicaţie şi abilitate similare va fi numit pentru înlocuirea sa

Prim-ministru Victor Ponta a declarat la România Tv că persoanele propuse pentru functiile de procurorului general şi a şefului DNA trebuie numite doar de către Consiliul Superior al Magistraturii, fără implicarea ministrului Justiţiei şi a preşedintelui ţării.

“Foarte curând va trebui să revenim la sistemul pe care l-am promovat în 2004, când Cristian Diaconescu era ministru al Justiţiei, în care atât şeful DNA, cât şi procuror general să nu mai aibă nicio legătură în ceea ce priveşte numirea nici cu ministrul, nici cu preşedintele, ci doar cu CSM. Asta este un sistem politizat adus de Macovei când era ministru foarte bun prieten cu preşedintele”

Sefului DNA, Daniel Morar si procurorului general Codruţa Kovesi le expiră mandatele pe 1 septembrie.

Am si eu cateva intrebari:

Este normal ca ambasadorul SUA in Romania (sau oricare ambasador) sa discute cu ministrul Justitiei despre numiri in diverse functii?

Ambasadorul Romaniei in SUA discuta cu presedintele SUA despre numirile pe care acesta le face?

Considerati ca Daniel Morar este integru si credibil?

Cum vi se pare decizia prim-ministrului Victor Ponta cu privire la modul in care trebuie propuse persoanele pentru functiile de procuror general si sef DNA?

Ce parere aveti despre declaratiile urmatoare:

“persoana numită in functia de procuror general al Romaniei trebuie să aibă calităţile  lui Daniel Morar, dacă există o astfel de persoană

“oricine este numit va fi comparat imediat cu Laura Codruța Kovesi şi cu Daniel Morar

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No Responses “Ambasadorul SUA la Bucureşti, Mark Gitenstein, il vrea pe şeful DNA Daniel Morar procuror general al României – “Cred că ar fi greu de găsit o persoană mai potrivita”, “va fi la fel de greu pentru oricine este numit, fiindcă va fi comparat imediat cu Laura Codruța Kovesi şi cu Daniel Morar””

  1. MIHAELA
    19 mai 2012 at 17:00

    Nu va fi deloc greu de gasit o asemenea persoana, tocmai pentru faptul ca va fi imediat comparata cu Kovesi sau Morar.
    Ministrul de externe ar trebui sa faca imediat o scrisoare de protest catre departamentul afacerilor externe al SUA, oricat ne-am teme sa nu-i suparam pe americani. Asemenea atitudine (mai ales ca nu este singura) este de netolerat.
    Sa dea idiotul asta sfaturi tarilor din Africa, nu unei tari membra a uniunii europene!

    • 19 mai 2012 at 18:55

      @MIHAELA
      Da .. iti dai seama ca oricine ar fi bun …. vorba lui Ciutacu … si foca de la circ …. in comparatie cu Kovesi sau Morar

      • MIHAELA
        20 mai 2012 at 18:12

        @ Theodora
        Cred ca ai vazut pe blogul lui AN ce au scris Karakas si Cititorul (parca) despre declaratiile de azi ale Monicai Macovei: departamentul SUA a finantat DIICOT si DNA, asa ca Gitenstein isi apara investitia.
        Hai ca am ajuns bine daca si justitia a fost cumparata de straini!

  2. marian
    19 mai 2012 at 17:01

    Mai frate , asta, texanul asta care a sarit de la vinzarea tractoarelor la …” diplomatie “…asta chiar n-are de gand sa se astampere ? Numai bloggarii se agita ? Astia de la ” externe ” astia de ce nu-i fac plangere la Wasinghton…la Obama direct ?Gitesntein asta era la un moment dat in limba dupa Monica Macovei acum da indicatii pe cine sa puna Statul Roman sef la procuratura , la DNA la…mortii ma-sii ??? Chiar nu se gaseste nici un politician sa-i faca …o sesizare lui Obama ? Marga…ce dracu’ pazeste ?

    • 19 mai 2012 at 18:56

      @marian
      Cineva trebuie sa ii spuna domnului ambasador sa isi mai tina gura

      • marian
        19 mai 2012 at 21:09

        Ma…nu , sa-si tina gura dar…sa-si faca treaba pentru care este trimes aici ca …diplomat !!! Unde dracu’ s-a mai auzit asa ceva { sa-si bage un ambasador nasul in treburile interne ale unui STAT SUVERAN ….mai mult sau mai putin } ca ambasadorul , reprezentantul diplomatic al unei ambasade , al unui stat { cu care stiu ca nu mai suntem cam de mult in razboi } ce trambiteaza…principiile democratiei pe toate meridianele lumii, reprezentatntul unui stat ai carei soldati au murit si inca mor { sa dea Dumnezeu sa moara toti !!!} pentru aceasta democratie sa faca ce faceau ” consilierii ” sovietici in…1945 ?Ce dracu’ nu mai sintem stat membru NATO , nu mai suntem stat european ? Jidanu’ asta se trezeste in…Burchina Faso ?De aceea spuneam despre Marga …ce pazeste ? De ce nu ia imediat legatura cu superiorii texanului comerciant de …utilaje agricole pentru a cere urgent ori rechemarea lui ori , cel putin ….sa-l bage in pizda ma-sii…diplomatic vorbind ! Bai…crapa fierea in mine deoarece este cam a doua oara { o data si era prea mult !} cand jidanu’ asta isi depaseste cu mult , cu foarte mult atributiile si mor de necaz ca vad ca numai pe blogguri se striga a revolta ! Ziarele , televiziunile ….presa in general…aia ce mortii ma-sii pazesc ?!!Sa ia legatura cu alte mijloace media din afara ….din toata lumea { aia ” civilizata ” evident doar nu cu aia din…Sierra Leone !} si sa-i dea la …moaca javrei astea texane !Pai ce se crede pe plantatiile de bumbac ale lu’ tat-su…unde KKK ardea cruci si spanzura negrii ???

        • marian
          19 mai 2012 at 21:19

          Iti spun eu : daca ce cacat a mancat Gintestein asta apare in presa din SUA ….aste devine o doar o amintire neplacuta pentru americani si diplomatia lor de …0,50 centi ! Asta-i ambasadorul lui Obama ! Ce pretentie sa ai de la un nigger caruia Gintestein i-a dat bani in campania electorala fiind rasplatit cu “postul ” de…ambasador !? de la un dealer de tractoare , un neica nimeni chiar si la ei …a ajuns in lumea buna si…da cu mucii in fasole…ca tot nu stiu prea multi intelesul expresiei !

          • 19 mai 2012 at 21:23

            @marian
            da .. ziaristii americani ar reactiona daca ar afla … ma indoiesc insa ca cetatenii simpli ai usa ar fi interesati

        • 19 mai 2012 at 21:22

          @marian
          Si eu sunt de parere ca dl Marga ar trebui sa reactioneze … sa sa pun articolul si pe blogurile liderilor PSD

        • marian
          19 mai 2012 at 21:31

          Am intrat si la AN pe blog cu intrebarea mea. Sunt curios ce va raspunde .De obicei…raspunde .

          • 19 mai 2012 at 21:40

            @marian
            raspunde atunci cand raspunde pentru mai multi … rareori raspunde imediat

  3. tic tac
    19 mai 2012 at 17:13

    si mie ce -mi iese?

  4. 19 mai 2012 at 17:42

    Eu as vrea ca sef la DNA pe Mark Gitenstein! Iar procuror general al Romaniei pe, ghici ghicitoarea mea, Mark Gitenstein!!
    Si am o intrebare: ce deosebire e intre Mark Gitenstein si un consilier sovietic din anii ’50?

  5. Nemo
    19 mai 2012 at 18:16

    Am ajuns rau frati romani daca un ambasador, indiferent al carei tari, vine la noi acasa si le spune alor nosti pe cine si unde sa-i numeasca sefi. Am fi niste tembeli daca am tolera ca asemenea afront. Sa ne declare colonie si sa ne ducem unde ne-a trimis conducatorul din Deal. addica unde vom vedea cu ochii. Cu ochii nostri, nu cu ochii lui. R U S I N E, R U S I N EEEEE!

  6. Nemo
    19 mai 2012 at 18:21

    Sa ne lase in pace si sa se duca sa comande in America .

    • 19 mai 2012 at 18:58

      @Nemo
      Nu stiu … nu ma pricep daca Romania poate sa ceara inlocuirea lui

      • Nemo
        19 mai 2012 at 20:51

        Nu-i vorba de inlocuire, se pate adresa un protest prin Ministerul de externe.
        Vinovat este Presedintele care nu i-a atras atentia ca este vorba de afacerile noastre interne, noi avand competenta luarii masurilor ce reprezinta interesele statului. Solutia este de competenta STATULUI ROMAN.

  7. olimpiu65
    19 mai 2012 at 18:23

    conform unui fost consilier al ambasadei USA din 2007, Base s-a dus acolo cand era suspendat, a varsat lacrimi amare, a cerut sprijin promitand ca va fi pe veci vasalul americanilor si promotorul intereselor acestora. iar americanii l-au rasplatit mai ales in 2009 cand bratul lor financiar FMI l-a pasuit pana se realege de masuri de austeritate si i-a platit pensiile si salarile. acum a venit randul ca Base sa plateasca si el si asta face dispretuind Constitutia tradand interesele Romaniei si facandu-se lobyst sef al companiilor americane. nimic nou sub soare! USA trimite intr-o colonie din lumea a treia cate un retardat de ambasador care are o misiune si care recita texte fara a -si pune minima problema unde se afla si pt ce! am mai avut un ambasador homosexual care dadea lectii, am mai avut tampitei rupti de realitate si avem acum un maxim de imbecilitate pe acest Frecanstain prieten cu Keep on walking Monica!

    • 19 mai 2012 at 18:59

      @olimpiu65
      Domnul ambasador nu are nici o treaba cu diplomatia

      • olimpiu65
        19 mai 2012 at 19:27

        Guvernul Romaniei il poate declara persona non gratta pt amestecul stupid in afacerile interne ale unui stat suveran…dar nu exista cojonnes nici la actualul guvern! suntem doar o colonie amarata!!!

        • 19 mai 2012 at 19:33

          @olimpiu65
          nu stiu daca se poate asa .. eu zic ca au cojones … probabil ca dupa alegerile parlamentare vor actiona … dar nu cred ca in acest mod

        • olimpiu65
          20 mai 2012 at 10:13

          in diplomatie poti da macar un prim semnal serios: il chemi la consultari la ministerul de externe. astfel dai un semnal diplomatiei americane si coanei Clinton ca lucrurile se degradeaza daca acest individ continua pe aceasta linie, iar lui i-o spui direct.daca macar atat as vedea , as zice jos palaria acestui guvern, dar nu cred ca voi vedea, acum sunt treburi importante…baronii se lupta sa-si puna oamenii in functii in regii si agentii iar Ponta se bate cu Base cine merge unde merge iar concluzia lui Crin este ca a avut ghinion cu nominalizarile la Educatie!!!

          • 20 mai 2012 at 11:40

            @olimpiu65
            Sunt de acord cu tine … intr-un fel sau altul trebuie sa avem o reactie la aceste declaratii aberante

  8. Vasile
    19 mai 2012 at 19:47

    Daniel Morar e băiatul de casă al lui Băsescu iar nesimțitul ăla de ambasador SUA la Bucureşti, Mark Gitenstein (evreu de altfel) probabil că-l are la mână cu ceva pe Trăienel…

    • 19 mai 2012 at 20:19

      @Vasile
      Morar ii face treaba lui basescu .. asta este perceptia a mai mult de 80% dintre romani … domnul ambasador ar trebui sa nu mai faca declaratii pro basescu si oamenii lui … nici un ambasador nu are dreptul sa faca asta … nu stiu daca pripepe ca in felul asta isi atrage ura romanilor si ca ura asta se poate indrepta si asupra tarii pe care o reprezinta … eu nu cred ca presedintele sua stie ce declaratii face ambasadorul lui aici … este foarte periculos ce face dl ambasador … si nu este la prima declaratie aiuritoare

  9. 19 mai 2012 at 22:47

    Ar fi trebuit sa fie trimes la pascut afara prin melegurile sale cu gloata sa de magari.

  10. pastel
    19 mai 2012 at 23:20

    Domnule Barack Obama, ambasadorul din Romania Mark Gitenstein si-a pierdut judecata, se amesteca in treburile interne ale Romaniei, nu mai are de ce sa stea aici, acasa in USA poate sa faca ce vrea, poate minca vrute si nevrute. Aici, In Romania, este dusmanul poporului roman! Nominalizati o persoana educata, diplomata, in locul acestui ins care vrea sa impuna statului roman cine si ce functie trebuie sa ocupe. Citi ambasdori in tara Dv. se ponunta pentru cine trebuie sa fie numit intr-o anumita functie a statului pe care-l conduceti?

  11. 20 mai 2012 at 0:05

    He just make his number… That’s all folks! 🙂

    • 20 mai 2012 at 0:16

      @Motanul Incaltat
      probabil

    • marian
      20 mai 2012 at 7:32

      @Motane…ai dreptate ! Dar asta nu-nseamna ca nu trebuie sanctionata acest ” numar KGB-istic , si inca drastic .Da-l in ma-sa …este a nu stiu cata oara cand face …nefacute .Asi fi al dracului de curios ce s-ar face daca americanii l-ar numii ambasador la…..Moscova ?!Putin l-ar expulza si pentru un…stranut , ti-o garantez !

      • 20 mai 2012 at 8:56

        @marian
        mai Maraine … dar ce imaginatie ai … Gitenstein la Moscova 😀 😀 😀

        • marian
          20 mai 2012 at 12:01

          Pai ce sa fac ? Afara …ploua , este Duminica…bani…n-am, asa ca am…imaginatie , macar asta .

          • 20 mai 2012 at 13:49

            @marian
            daca vrei sa te enervezi uitate-te pe Realitatea TV … raduleasca o are invitata pe elena udrea care boxeaza cu moroseanu

        • marian
          20 mai 2012 at 16:31

          Mai Teo…am spus ca n-am bani nu ca sint si sado !

          • 20 mai 2012 at 22:27

            @marian
            Scuze! 🙂 eu am rezistat cateva minute

        • MIHAELA
          20 mai 2012 at 18:20

          @ Theodora
          Am vazut-o si eu pret de 30 de secunde.( nu cand boxa ci cand se hlizea ascultand transpusa o melodie)
          Dar stau si ma intreb daca CNA se va sesiza cu invitarea udrei, pentru ca a hotarat ca in week-end politicieni sa nu participe la nici un fel de emisiuni, nici macar sa nu li se rosteasca numele de catre realizatori sau invitati.

          • 20 mai 2012 at 22:29

            @MIHAELA
            Ai dreptate Mihaela … asa este

      • 20 mai 2012 at 13:05

        @marian
        Stii ce se intampla? Trebuie sa vezi ce se ascunde in spatele acestor declaratii… Gitenstein a spus:

        “dar trebuie să existe consens că acea persoană este la fel de bună ca Daniel Morar.”

        Ce fel de consens si intre cine si cine? Un consens politic? Consens in PSD, PNL si PC poate si ar trebui sa fie, nu? Dar consens intre USL si PDL…? Sau intre USL si Basescu…?
        Chestiunea e ca, in actualul context politic in care PDL pierde teren foarte tare iar credibilitatea lui Basescu in randul electoratului e foarte scazuta, pe de o parte, iar, pe de alta parte, USL trebuie sa vina cu ceva nou dupa ce a criticat din 2009 incoace PDL si pe Basescu, fiind si o lupta electorala la mijloc (intrucat suntem intr-un an electoral), consensul acesta este foarte greu, daca nu imposibil, de realizat. Adica, spre exemplu, PDL, care pirede teren, dupa cum spuneam, sa fie in consens cu USL? Greu de crezut…

        Chestiunea aceasta a consensului nu cred ca se aplica nici in SUA. Eu nu prea vad o abordare consensuala din partea republicanilor in legatura cu politicile promovate de Obama. Electoratul republican (pentru ca e vorba, dupa cum aratam mai sus, si de o chestiune electorala: nu poti sa nu tii seama de propriul tau electorat) nu cred ca e de acord cu politicile democrate. Or, consens inseamna un acord in cele din urma. Cand il faci snob pe Obama, asa cum i-a zis Santorum (Partidul Republican), inseamna consens, abordare consensuala? Nicidecum! Pur si simplu nu esti de acord cu el! Si atunci de unde consens? Eu nu prea-l vad pe Romney (Partidul Republican), care il tot critica pe Obama si politicile democratilor sa fie intr-un consens cu Obama si cu democratii… E si absurd: adica il critici, dar esti de acord cu el… Republicanii, de cand a fost Obama ales Presedintele SUA, au criticat dur tot ce au facut democratii!! Tot!!. Si atunci unde e consensul? Intre republicani si democrati exista oare un consens privind modul de abordare al problemelor economice? Nu mi se pare…

        Si atunci…?

        • 20 mai 2012 at 15:30

          @marian
          Cand polarizarea politica devine tot mai accentuata, abordarea consensuala a problemelor devine din ce in ce mai dificila. Citeste, te rog, si aici:
          http://motanulfilozof.wordpress.com/2012/05/19/stiri-externe/
          update-ul pe care l-am dat.

        • marian
          20 mai 2012 at 17:05

          @ Motanul Incaltat Mon cher chat …pe mine nu ma intereseaza declaratiile sale . Ce-mi pasa mie ce declara Gintestein atata vreme cat nu ma face pe mine sa ma simt rusinat de faptul ca sint roman ? Atata vreme cat ma face pe mine { eu acest … ” marian ” ] sa ma simt umilit si scuipat in fata de… Ce-mi pasa mie de ” ce se ascunde ” …sub ele ? Sub declaratii …Pe mine ma intereseaza faptul ca Romania a devenit prima tara colonializata din Uniunea Europeana …colonializata de …cine vrea si cine nu vrea . Iar acest jidan Gitestein { sa nu-mi spui ca nu-i evreu ca…nu te cred !} se poarta cu noi romanii asa cum se purtau stramosii sai cu nigger’s pe plantatiile alea de …bumbac sau…ce-or mai planta ei pe acolo prin …Texas-ul lor .Asta-i tot ce ma intereseaza. Ce-mi pasa mie de disputa intre Santorum si Obama ? Ce-mi pasa mie daca maine , poimaine cineva { bravo lui !} va aprinde o cruce pe peluza Casei Albe ? Pe mine ma intereseaza doar faptul ca eu { ” marian asta care tastez acum !} sint umilit la mine acasa , mi se pune la indoiala inteligenta iar cei pe care i-am delegat , i-am investit cu incredere , adica politicienii…aia nu scot o soapta !La ora asta Gintestein trebuia sa fie deja in drum spre…Texas .Cum bine spunea Aristotel…Onassis { fireste in greaca dar…eu nu stiu greaca asa c-o voi spune in romaneste }: ” Il bag in pizda masii ,de golan , de derbedeu politic “! Prafu’ sa se aleaga de el ….vorba lui Shopenhauer !

        • 20 mai 2012 at 23:01

          @marian
          Eu stau si ma intreb daca Gitenstein nu cumva doreste sa-si ia si cetatenia romana! 😀
          Insa as dori sa fac o remarca: nu stiu cat e vina lui Gitenstein pentru astfel de declaratii si cat e vina politicienilor romani si nu numai a lor. Sa nu uitam ca Wikileaks a aratat ca a existat (si probabil exista inca) un dute-vino de proportii facut de politicienii nostri, de ziaristi, etc catre Ambasada Americana si nu cred ca numai pentru obtinerea vizei… Ar trebui analizat si acest fenomen. Spre exemplu, Gitenstein spunea ceva de Monica Macovei, ca o consulta in materie de legislatie, ca vorbesc la telefon, etc. Lucrul asta imi face impresia ca s-a ajuns la o prietenie, ca sa zic asa, intre anumiti politicieni, importanti, si Gitenstein. Eu nu cred ca el si-ar fi putut permite sa faca astfel de declaratii fara sa fi avut concursul politicienilor nostri. Iar in momentul in care nu mergi la costum, ci in camasa, si el e tot in camasa, fara cravata, atunci sa nu ne mire ca face astfel de declaratii el, care e reprezentantul unei mari puteri in Romania. Observa ca atunci cand s-au intalnit, Hollande era la costum, cu cravata, Obama era in camasa, fara cravata. Asa trebuie!

          Ca daca incepi sa te tragi de sireturi…

  12. rhorvath
    20 mai 2012 at 21:54

    UN ANUNT INCENDIAR …..VA ROG SA-L PUBLICATI…..PROMIT SA NU MA INTORC !
    Ambasadorul SUA la Bucureşti despre achiziţionarea de F-16 noi sau vechi de către România
    El a subliniat că cererea iniţială ca SUA să ia în considerare vânzarea de avioane României a venit din partea Guvernului român şi că avioanele recondiţionate pot fi o soluţie.

    “Există avioane recondiţionate care au 95% din capacităţile avioanelor noi. Chiar au zburat în zona interzisă zborului din Libia. Am vorbit recent cu unul dintre reprezentanţii conducerii companiei Lockheed Martin, care mi-a spus că a fost pilot timp de 20 de ani şi în niciuna dintre operaţiunile NATO nu a pilotat un avion nou. Aşadar problema nu este dacă avioanele sunt noi sau vechi. Este important să se înceapă pregătirea piloţilor şi obţinerea avioanelor pentru a putea fi folosite. Altfel, dacă se face pregătirea piloţilor, dar nu au ce pilota, programele de pregătire vor fi inutile”, a explicat ambasadorul american.

    O URIASA MINCIUNA GHITENSTEIN !
    S.O.S !
    UN ANUNT IMPORTANT
    AVIOANELE IN CAUZA NU SUNT ALE ARMATEI SUA CI A NATIONAL GUARD
    PROST INTRETINUTE SI PILOTI DE MANA ZECEA . TOT STOCUL A FOST TRIMES LA
    FIER VECHI CU EXCEPTIA CELOR DE VANZARE FRAIERILOR ROMANI.
    AMERICANII…..TRBUIE SA DEA BANI CA SA LE IA CINEVA
    PREGATESC IN CALITATE DE CETATEAN SUA UN PROTEST PRESEDINTELUI OBAMA! SPER SA FIE CONTRASEMNAT SI DE ALTII.

  13. 21 mai 2012 at 7:27

    Eu i-aș spune lui Mark Gitenstein ca SUA să nu-l schimbe niciodată pe Barack Obama, să facă pe dracu-n patru să-l țină tot pe el, că altul mai bun nu au! Așa replică ar merita.

    • 21 mai 2012 at 9:40

      @Asterisc
      Nu, nu este bine… ca domnului ambasador ii convine asta … nu este ambasador trimis de Obama?

      • 21 mai 2012 at 13:55

        I-ar conveni situația, dar nu i-ar pica bine replica! În acest caz, replica contează, adică să vadă și el ce înseamnă să te bagi în treburile interne ale altuia. I-am putea sugera și pe cine să pună în fruntea apărării: pe ucigașul lui Teo Peter.

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58