Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

25 aprilie 2025

Are loc o campanie de denigrare a Politiei Romane? Vedeti ce parere au cativa politisti despre cazul Gheorghe Vlădan, despre reforma din MAI si altele


Politia Romana

Ziaristii alearga dupa senzational.

Acest Vlădan NU A FOST NICI MACAR O ZI IN VIATA LUI POLITIST … Este o MINCIUNA SFRUNTATA a ziaristilor necisntiti …. Acest personaj a fost sofer toata viata … cel putin in MAI….A fost la Baza Centrala de Transport Auto. Aceasta structura NU FACE PARTE DIN IGPR, din Politia Romana, este o structura de suport operational, in care lucreaza soferi, mecanici auto etc. Ce politist este asta?!

ADEVARUL NU TREBUIE DISTORSIONAT.

Este DRAMATIC ceea ce s-a intamplat, dar ADEVARUL NU TREBUIE  DISTORSIONAT.  Solicitam PUBLIC tuturor televiziunilor sa rectifice aceste informatii ERONATE si TENDENTIOASE. Inspectoratul General al Politiei Romane a spus aceste lucruri si aseara si azi (ieri) …. ziaristii insa continua cu sintagma „politistul-ucigas” sau „politistul” Vlădan.

POLITISTI sunt cei care l-au capturat, retinut, si care il ancheteaza, pe acesta si pe orice alt individ care va atenta la siguranta cetatenilor..

1. Daca o femeie de serviciu sau un sofer lucreaza in MIRA sau la oricare din structurile subordonate nu inseamna ca este automat politist, jandarm sau pompier? Foarte multi ziaristi alearga dupa senzational si imediat ce s-a intamplat un eveniment negativ de genul crimelor lui Gheorghe Vlădan au tendinta sa prezinte fapta ca fiind comisa de un politist. Cu privire la documentele din dosarul care a stat la baza obtineri permisului de port arma, daca acestea au intrunit toate cerintele impuse de lege,  serviciul arme la autorizat in baza legii. Fapta comisa de el nu putea fi intuita de nimeni. Nici un om normal din nici o structura a statului sau de ori unde nu poate citi gandurile unui individ si nici sa anticipeze ce va gandi sau ce fapta va comite. Ca se incearca gasirea unui vinovat din politie este pur si simplu o actiune pur speculativa si lipsita de temei. Cei care cred ca pot sa anticipeze comiterea unor astfel de fapte ii rog sa se anagajeze la politie si ne fereasca pe viitor de toate relele.

2.Ma intreb daca purtatorul de cuvant al MAI nu cumva are printre atributiunile de serviciu sa intervina promt si fara echivoc in asemenea cazuri, care fac mult rau imaginii politiei romane ?

3. Orice om normal, nu considera soferii ca politisti, mai ales daca vedem varsta la care a fost angajat. Politistii de profesie au fost restructurati, trecuti in rezerva, iar cei care au absolvit scoala de politie isi cauta viitorul pe alte meleaguri.

4.Fostul ministru Igas este vinovat de eroare, deoarece el a numarat toti angajatii drept politisti, pentru a-i iesi mai multi decat media fata de UE/locuitori, sa poata justifica reducerile de personal. In opinia lui erau politisti si soferii si secretarele, mecanicii si toate FUFELE din birouri, sotii si amante ale sefilor angajate fara numar si fara rost, din aceasta cauza lui i-au iesit mai multi politisti decat lui BLAGA, iar cand a redus desi a afirmat ca nu se va atinge de cei din operativ, tocmai pe aia i-a dat afara pentru ca cei care stau la caldurica in birouri au ajuns acolo pe pile si relatii, asa se fac promovarile in Romania in toate domeniile „patronate” de STAT.

5. Care este scopul acestei campanii de denigrare a structurilor statului?! In special a POLITIEI?! Ce se doreste de fapt?

6. Nu toti cei ce lucreza in MAI fac parte din POLITIE.

POLITIA ROMANA are zeci de mii de oameni ONESTI, RESPONSABILI, CORECTI, MUNCITORI, DEDICATI si APOLITICI.Singura noastra politica a fost si mereu va fi SIGURANTA CETATEANULUI. Cei care au gresit – dac au gresit in acordarea permisului sau in alt mod – TREBUIE sa ispaseasca, dar cerem inca o data ziaristilor sa inceteze cu aceasta campanie de denigrare a Politiei Romane ca UN CORP PROFESIONALAL …. RESPECTUL il cerem pentru ca IL MERITAM!

 Ce spun politistii despre acest caz VLADAN:

Dupa 2005 s-a ales PRAFUL S-A ALES DE TOT CEEA CE INCEPUSE SA SE IMPLEMENTEZE. DIN 2001-2002 …. ca a venit CEL MAI POLITIST la putere (ala caruia declarau sefii de la DNA ca i-au facut procurorii dosare penale ca bagase nasul fara drept prin dosare si? …Ciuciu dosare penale, ciuciu pedeapsa ca a luat ilegal dosare de la politie, cicuicu ca a incalcat legea ciuciu.. si altii ca el)… Si, PAC…e numit peste nopate primul nepot de partid, primul cu grad de inspector SEF SERVICIU in IGPR (intinerire, management european … sanchi, baliverne, ciuciu, copii cu cas la gura, nici el saracul nu intelegea “care dintre telefoane l-a pus”, mai ales ca gradul necesar functiei era de comisar-sef…de atunci peste 100 de numiri ilegale, de la sef birou la director in IGPR fara a se respecta criteriile legale de grad, de vechime – sau falsificand si modificand fisele de post si termenii de concurs…de…nepotii de partid sau de “cotizatie”…) si PAC… reinfiintarea functiilor de conducatori auto/soferi cu grade de politist.….asa ca VLADAN-CRIMINALUL …… si … PAC….. primul insp.pr. DIRECTOR ADJUNCT in IGPR (7 ani vechime- dar nepot de senator si vicepresedinte de partid, iar colegul lui direct atasat de afaceri interne… fara sa stie o boaba de limba straina, dar fin de cununie a lui unu de la partid, vicepresedinte si sef de consiliu judetean, de …… “baron” de baron…) si….PAC… bomboana pe coliva….Vasea Soric inspector-sef la ….De la Nasu’ Fara numar… A plecat , ne-a bagat si lasat in kkt … cinste domnului diplomat…. Ma rog, nu continui … CASE CLOSED……:))

„nebunie” deja este cu totul altceva … Oricum se va face expertiza si…daca „nu avea discernamant” …… Dar, in acelasi timp, este IMPORTANT SA SE STIE CA ASTA NU A FOST NICODATA POLITIST … toata presa a sarit „politist trecut in rezerva anul trecut si ajuns „ambulantier”… Pe dracu … Sofer toata viata, cel putin in MAI … .A fost la Baza Centrala de Reparatii, Transport Auto si Mecanica, fosta UM 0411  … Asta NU FACE PARTE DIN IGPR…este a MAI, in subordinea Directie Generale de Management Logistic  ….. Ce dracu politist este asta?! Dar, ziaristii alearga dupa SENZATIONAL

N-a folosit nicodata arma de serviciu, nu era politist! Era doar un tip angajat ILEGAL in Politie si mentinut tot ILEGAL in sistem! Se vede ca era descurcaret daca a scapat de valul indisponibilizarilor lui Igas!

Gheorghe Vlădan  a fost pus la dispozitie anul trecut, din foarte multe motive, dar tot cu „nevinovatele” interventii i s-a gasit o re-distribuire la Policilina MAI... tot sofer … nu „ambulantier” cum spun cretinii astia de ziaristi… si TOT CU GRADE…de POLITIST… fost sofer de secretar de stat, fost sofer de consilier de ministru …. sigur urma sa treaca cu brio la urmatorul concurs de avansare prin trecere in corpul ofiterilor a agentilor absolventi de studii superioare 

Indiferent cat veti/vom polemiza pe tema „este sau nu este politist” opinia publica are deja indusa ideea ca ESTE politist, are grad de agent de politie, face parte dintr-o structura a MAI (sau subordonata acesteia). Am mai spus-o si cu alta ocazie, pana nu reusiti sa va adunati toti sub umbrela aceluiasi sindicat, care sa aiba o pozitie ferma si unitara in doleante, n-o sa faceti decat sa va „scoateti ochii” unii altora. Pana una-alta, Lincu o tine pe a lui, Gruia isi umfla venele pe la Antene, iar „imparatia” va taia cateva capete, ca sa dovedeasca tuturor ca s-au luat masuri impotriva celor care nu si-au facut

A fost civil/sofer la Baza de Transporturi, 0411, a fost disponibilizat si apoi angajat CU ACTE LEGALE, IN REGULA ca agent de politie la Policlinica MAI la varsta de 44 de ani … Deci dupa cativa ani, la pensie, ar fi avut vechimea ILEGALA de 12 ani … deci pensie ciuciu… Dar actele au fost LEGALE…..ca le-au semnat tot ai care angajau pe la Jandarmi, pe la Politie, pe la Pompieri …. sau altii ca ei care le-au luat locul …Mai stie cineva ceva de aia 3 „deghizati” in chestori de politie, destituiti si nearestati pentru angajari ilegale? ….TACERE… “sa nu facem institutia de ras”Nu conteaza ca ei o fac zi de ziNOI SA TACEM ca vin alte disponibilizari … Uite ca nu tacem si nici nu ne impresioneaza.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No Responses “Are loc o campanie de denigrare a Politiei Romane? Vedeti ce parere au cativa politisti despre cazul Gheorghe Vlădan, despre reforma din MAI si altele”

  1. 8 martie 2012 at 18:31

    „Gâlceava mincinosului Basescu cu el însusi” la http://mirceahamza.com/?p=1929.

    • gheorghe
      10 martie 2012 at 9:59

      Ma-ţi înebunit! Vladan era civil sau avea grad in politie!Nimeni nu spune daca era civil sau avea grad in politie!Politistii spun ca era sofer, dar sofer exista si in MAPN atat civili cat si militar!Vladan ce hram poartă?

  2. 8 martie 2012 at 19:21

    Avem Politie???

  3. 8 martie 2012 at 19:38

    Nu mă interesează acest criminal, indiferent ce a funcţie o fi avut. Mă îngrijorează că se dau arme de foc la foarte multe persoane! De ce trebuie să aibă ei armei?

    Azi, am văzut, că unul Iovan, fost aviator, (vă mai aminteţi de el, cel care a împuşcat un tînăr care i-a intrat în casă, zice-se în legitimă apărare, cu vreo 7/8 ani în urmă) a tras cu arma de foc într-un cîine aflat în direcţia unei femei! De ce a trebuit ca acest individ, care deja ucisese un om, să aibă armă în posesie?

    De 8 martie: La mulţi ani, Theodora!

    • 8 martie 2012 at 19:44

      @Asterisc
      Nu stiu sa raspund la aceasta intrebare
      Dar in articol nu scrie doar de criminal
      Multumesc! 🙂

    • VASILE FOCSANI
      10 martie 2012 at 10:22

      Foarte bine a facut Iovan ca la inpuscat pe hot. La mine in casa daca va intra unhot aceiasi soarta va avea.

      • 10 martie 2012 at 10:30

        @VASILE FOCSANI
        Si eu cred ca as fi impuscat hotul … daca era hot … au fost zvonri ca era amantul sotiei lui .. ma rog .. nici asta nu era prea bine 😀 .. poate as fi tras in picioare daca vedeam ca NU are arma … dar poti sa ai siguranta asta?

  4. zincabeiu
    8 martie 2012 at 19:52

    Eu as dori sa avem o Politie asa cum trebuie, sa ma simt aparata, sa am incredere in ei…dar era varza si inainte de acesta tragedie. Imi pare rau, sunt deplorabili. Sau poate sunt pretentioasa…

    • 8 martie 2012 at 19:58

      @zincabeiu
      Aici este problema … nu trebuie sa generalizam … sigur ca nu exista padure fara uscaturi dar daca unul care nici macar nu era polistit impusca 8 persoane nu trebuie sa invinovatim politia … sau chiar daca un politist greseste … nu trebuie sa ii invinovatim pe toti …. daca criminlaul era economist ce faceam? .. ii judecam pe toti economistii?

  5. 8 martie 2012 at 19:56

    politistii continua sa fie militieni atat in relatia cu cetatenii cat si in relatiile dintre ei…politistii tineri au avut profesori pe batranii militieni cu state vechi, cu obiceiuri ceausiste, si au invatat sa fie tot militieni, in relatia cu cetatenii considera ca sunt superiori si ca cetatenii trebuie sa-i serveasca pe ei, in relatia dintre ei, se sapa si se acopera unul pe altul, coruptie, curvasarie, promovari pe pile, lipsa de interes.

    • 8 martie 2012 at 20:00

      @cosmescuc
      Ce sa zic? … poate ai avut tu ghinion .. eu in ultimii 2 ani de cate ori am sunta la 112 au venit surprinzator de repede si au rezolvat problema … am fost si pe la sectia de politie si NU am simptit aroganta … promovarile pe pile le fac cei care sunt in pozitia sa le faca … nu operativii

  6. marin
    8 martie 2012 at 20:40

    O campanie nemeritata. Anumite evenimente-neplacute-sunt folosite in mod tendentios, fara a se prezenta opiniei publice, in mod obiectiv, adevaratele cauze ce duc la dereglari in functionarea acestei institutii. Spre ex. s-a tot vehiculat ideea ca acest individ care a produs evenimentul nefericit, NU ESTE POLITIST. Dar, in realitate nimeni nu a explicat opinei publice ca POLITIA are structuri operative si structuri de suport (din cea de-a doua categorie facand parte si Agentul de poltie in cauza). Deasemenea nimeni nu a explicat ca cei care isi desfasoara activitatea in unitatile centrale ale ministerului au statut de politist. La un moment dat evenimentul a trecut in latura disputelor politice. Si exemplele ar mai putea continua. Cert este faptul ca, desi in anul 2011 s-a facut restructurarea ministerului prin disponibilizari masive de personal, institutia nu a reusit sa-si creeze o vizibilitate in opinia publica demna de secolul XXI.
    Sa ne reamintim ce se spunea anul trecut de catre conducerea MAI referitor la disponibilizari:
    “Cei care vor fi daţi afară din minister vor face înainte obiectul unei analize profesionale, care se va desfăşura după următoarele criterii:
    – implicarea în fapte cu caracter penal;
    – antecedente disciplinare;
    – comportamentul necorespunzător cerinţelor de etică şi deontologie
    profesională;
    – pregătirea necesară ocupării postului;
    – experienţa profesională;
    – evaluarea activităţii profesionale individuale.”

    CONCLUZIILE LE PUTETI TRAGE SINGURI !

  7. 8 martie 2012 at 21:03

    Sigur, am citit pledoaria ta, un pic prea pătimaşă, dar aş avea de spus numai că dacă te uiţi în legea 295/2004, care reglementează regimul armelor şi muniţiilor, la articolul 13, spune:

    Categoriile de persoane fizice care pot fi autorizate să procure arme letale…
    (2) Armele de apărare şi pază pot fi procurate numai de către următoarele categorii de persoane:
    a) demnitarii, magistraţii, diplomaţii, militarii şi poliţiştii, pe perioada cât sunt în activitate şi după încetarea activităţii, pensionare, trecerea în rezervă sau retragere…

    Despre categoria şoferilor nu se face vorbire c-ar avea dreptul de a fi autorizat să deţină armă letală. Dar, şoferi sunt şi-n poliţie şi chiar dacă nu-ţi place ideea, aceştia sunt încadraţi ca poliţişti şi au gradele poliţie: agent, agent principal, agent-şef adjunct etc.
    Aşa că, degeaba se scandalizează unii, oaia râioasă era tot din turma aia!

    • 8 martie 2012 at 21:20

      @Cârcotaşu
      Nu este pledoaria mea … sunt parerile unor politisti
      Aici este problema … cine a hotarat ca soferii din MAI sa aiba grade a facut o greseala …. si femeile de serviciu au grad?
      nu de alta dar vreau sa ajung si eu politista 😀

      • 8 martie 2012 at 21:27

        Să fim serioşi, persişti în greşală. În poliţie, ca-n orice instituţie militarizată, şoferii sunt subofiţeri sau echivalent! Punct. Dac-ai pomenit de îngrijitoare, la urma urmelor poţi face comparaţia cu oricare dintre poliţişti.

  8. dan mihai danescu
    8 martie 2012 at 21:50

    a vazut cineva „SOFER SIMPLU” cu permis port-arma-letala????!! intrebare:-cine i-a dat acel permis??raspuns:-POLITIA!!!!intrebare:- cum se cheama „ORGANUL DE STAT” la care a depus victima plangeri peste plangeri si nu au dat curs niciuneia?…??? raspuns….ati ghicit:-tot..POLITIA!!asadar,….cine incearca sa „DISCREDITEZE{!!!!} POLITIA????!!!! ATI GHICIT:- TOT, EA, POLITIA!! intr-o tara POLITIENEASCA {in care sunt cei mai mult imilitieni-securisti pe milimetru patrat d-intre statele civilizate} NUMAI MILITAROIZII AU VOIE LA ARMA!!!! SI CINE FACE CRIMELE PRIN IMPUSARE???? ATI GHICIT: NUMAI EI, MILITAROIZII! CINE URLA CAT II TINE GURA CA:-„TREBUIE INASPRITA LEGEA”, CA-VEZI-DOAMNE, „MAMAAAA CE DE CRIME S-AU FACUT”,….ATI GHICIT, TOT EI URLA, EI, MILITIENII! EI DAU, EI URLA SI PRESA PROASTA „PUNE BOTU’!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 8 martie 2012 at 22:46

      @dan mihai danescu
      Nu politia i-a dat permisul de port arma ci UNUL care va raspunde pentru ce a facut
      Ei da … uite .. asta vor EI sa realizeze … sa ii uram pe toti
      Tu esti de parere ca avem prea multi politisti?
      Nu stiu despre ce militieni vorbesti … nu mai exista militie
      Nu stiu de ce amesteci politia cu serviciile
      Sa inteleg ca tu de fapt vrei arma 🙂

    • alexandru
      9 martie 2012 at 20:34

      Draga domnule Dan Mihai Danescu….Stiti cum se numea cel mai bun „meserias” din Politia Romana…George Ioan DANESCU….. Pacat de similitudinea de nume…Vreau sa va spun doar cateva lucruri:
      1. NU politia i-a dat permisul de port-arma, ci un politist de la Serviciul Arme, pe baza unei cereri si in conformitate cu niste prevederi dintr-o LEGE, votata si adopata de Parlamentul Romaniei (ia-te de politicienii care au elaborat si adoptat aceasta lege, nu de cei care trebuie sa o aplice….). Daca politistul NU A RESPECTAT normele LEGALE va plati, foarte scump…citeste Codul Penal (neglijenta in serviciu cu urmari deosebit de grave… adica ani grei de puscarie….). 2. Vicitma depusese vreo 10 plangeri in 2 ani….TOATE AU FOSAT CERCETATE, exista dosare, iar ultima plangere depusa JOI a dus la convocarea criminalului la POlitie luni…Numai ca acesta NU S-A PREZENTAT si s-a dus acolo si a inceput sa traga….Dosarele intocmite de politisti au fost inaintate Parchetului (deci procuraturii, fiindca ASA PREVEDE LEGEA…du-te si ii intreaba pe procurori ce au facut EI, de ce nu ajuns la instanta aceste dosare...Iar tragi in „pianisti’, in cei care au facurt exact CAT si CE le cerea LEGEA…Politia NU SE POATE SUBSTITUI PARCHETULUI si NICI INSTANTEI….CLAR ACUM?) 3. Media de politisti in Romania o poti calcula singur (53.000 la 21 milioane , adica: 396,2 politisti la mia de locuitori….Stii cati sunt in Italia de exemplu: 650, in Franta 630, in Spania 560 etc…. Datele sunt publice, le gasesti pe internet (deci in Romania sunt de 2-2,5 ori mai putinidaca scazi si soferii si personalul administrativ, media e cu 30% mai mica….deci…de unde atatia militieni si securisti?Iar confundati POLITIA cu serviciile de informatiii? Ce legatura au?) 4.Dumneavoastra debordati de URA…. cumva v-a luat vreun politist permisul? V-a dat vreo amenda…? Nu stiu, v-a jignit vreunul vreodata?! CHIAR CREDETI, SUNTETI CONVINS de tot cea ce ati scris? Daca da, sincer va recomand un control psihiatric, sunteti un om plin de URA…. Pacat! Ura innoureaza viata! In rest, va doresc sa aveti nevoie de politie, ca sa vedeti ca aici SUNT OAMENI ADEVARATI, cu bune, cu rele, oameni ca toti cetatenii, dar care – spre deosebire de simplii cetateni – lucreaza 12-15 ore (fara sa fie platiti suplimentar), care reusesc cam la 5-6 ani odata sa petreaca Anul NOu sau Pastele cu familia, concediile poate si mai rar, asta ca sa furnizeze cetatenilor siguranta si celelalte servicii …. DA, exista si „uscaturi”, dar incet, incet se va scapa si de acestea…Oricum, va doresc numai sanatate si ganduri mai pioase si mai umane in Postul Pastelui.… Cu respect, UN POLITIST!

  9. 8 martie 2012 at 21:54

    @ Theodora,
    Am înţeles chestia că e vorba de părerile unor poliţişti, dar răspunsul pe care mi l-ai dat, ăla cu „femeia de serviciu” e al tău, eu la ăla am răspuns. M-a şi şocat un pic dispreţul…
    Pe urmă, dacă sunt părerile unor poliţişti, apăi nu scrie nicăieri că nu pot fi şi greşite. Nu tot ce spun ei acolo este adevărat şi amestecă prea multe nemulţumiri care n-au nicio legătură cu acest caz, că-n rest poate şi tu ai fi vrut să-i vezi poate solidari cu necăjiţii…
    Cazul lui Vlădat e foarte simplu, nu implică o categorie pe aceea a poliţiştilor. Sigur, s-au comis o mulţime de nereguli de către cadre ale poliţiei care nu au luat măsuri atunci când acestea puteau preveni tragedia, iar astea nu pot fi escamotate cu gălăgie de genul ăsta. Un om a început să prindă muşte şi asta se putea întâmpla chiar dacă ăsta ar fi fost diplomat, nu numai poliţist. E chiar penibil să te desolidarizezi de o categorie profesională pentru că la momentul ăsta nu-ţi convine. Sunt convins că cei ce ţi-au scris n-ar avea curajul să profere părerile lor insultătoare în faţa unui „ambulanţier” sau „şofer” de-al MAI. Şi-o permit aici, sub pavăza anonimatului.
    Iar în ceea ce te priveşte, n-ar fi rău să fii puţin mai reţinută în a-ţi asuma părerile altora, mai ales când se pronunţă cu asemenea cuvinte ca: …cum spun cretinii astia de ziaristi…. După părerea acestui domn se pare că în poliţie s-a strâns crema intelectualităţii…
    Să fim serioşi!

    • 8 martie 2012 at 23:08

      @Cârcotaşu
      Imi cer scuze daca a sunat asa ….nu era un dispret pentru femeile de serviciu … era o autoironie… ma mir ca nu v-ati dat seama … stiti niste lucruri despre mine, da?
      Da, se pare ca au nemultumiri care nu au legatura cu acesta caz
      Nu imi asum parereile altora … eu le am pe ale mele … cateodata parereile mele cu parereile altora coincid sau sunt asemanatoare .. asta nu inseamna ca mi le asum pe ale altora
      Ei … despre unii ziaristi am aceeasi parere ca ei
      Sigur ca nu s-a strans in politie crema intelectualitaii dar nici nu sunt toti prosti asa cum vor unii sa se creada .. nici avocatii nu sunt toti intelectuali … nici economistii … nici medicii

  10. felicia doleanu
    8 martie 2012 at 21:59

    In primul rand POLITIA ar avea obligatia civica si morala sa lamureasca aceasta poveste…Au un purtator de cuvant,au un sindicat ..Nu mi se pare normal ca nimeni nu a venit sa specifice ca este vorba de un angajat civil ! Daca portarul unui spital violeaza o pacienta ..n-o sa se spuna ca DOCTORUL a violat-o! Deci cine doreste aceasta dezimformare?!

    • 8 martie 2012 at 22:10

      @felicia doleanu
      Au un purtator de cuvant .. au mai multe sindicate … au tot spus pe la televiziuni dar … ei vorbesc si auzim destui de putini
      Gheorghe Vlădan a fost sofer … nu stiu cine … cineva cu functie mare … a hotarat ca soferii sa aiba grade … dezinformarea este dorita de cei care au interesul sa fie denigrati politistii

      • 8 martie 2012 at 23:58

        @ Theodora,
        Repet, nu cineva cu funcţie mare a hotărât, aşa este în toate instituţiile militare din ţară şi nu de azi, nu de ieri ci cam din totdeauna de când specialitatea „auto” este ARMĂ. A existat doar excepţia la UM de trupe, când şoferi putea fi şi militari în termen. NICIODATĂ însă salariaţi civili. Acum, că nu mai există serviciul militar în termen toţi sunt subofiţeri.

        • 9 martie 2012 at 0:24

          @Cârcotaşu
          nu am stiu ca exista specialitatea „auto”

        • 9 martie 2012 at 1:08

          Theodora,
          Există, iar semnul de armă este un cauciuc şi două ciocane încrucişate, îl poţi vedea aici: http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://arch1.okr.ro/auctions/2010/02/07/243127951-185127-700_700.jpg&imgrefurl=http://www.okazii.ro/catalog/38139719/semne-de-arma.html&h=497&w=367&sz=34&tbnid=sV4WlFOS4AAVWM:&tbnh=90&tbnw=66&zoom=1&docid=OP36ngMLsndyHM&hl=ro&sa=X&ei=mzlZT4jJBoSt0QXtv4XgDQ&ved=0CGEQ9QEwCA&dur=572
          Activitatea de transport este vitală, iar în armată mijlocul de transport este tehnică de luptă cu o valoare mult superioară unui vehicul normal. Spre exemplu te poţi interesa cam care este valoarea unei ambulanţe, dotată aşa cum sunt ele dotate. Şoferul o are în primire şi răspunde de ea şi de inventarul aflat în dotare, care nu prea se compară cu găleata, mopul, mătura şi făraşul. :mrgreen:

        • alexandru
          9 martie 2012 at 18:56

          1. Draga Carcotasule, gresesti fundamental…DA, exista arma AUTO…in cadrul MInisterului Apararii Nationale si CA SPECIALIZARE in cadrul Jandarmeriei Romane…In ceea ce priveste POLITIA ROMANA, situatia este DIFERITA.…In 2003, fostul Inspector General a dispus ca TOTI SOFERII care aveau grade de politist sa TREACA IN OPERATIV, la ordine publica, la patrula etc…urmand ca in perioada 2003-2007 (deci pana la adearare) acestia sa fie inlocuiti treptat cu personal civil, acolo unde mai erau necesari….Aceeasi strategie urma sa se aplice si pentru celellate categorii de personal care lucrau in zone de suport unde NU ERA NECESAR PERSONAL DE POLITIE (mecanici auto, bufete, cea mai mare parte din administrativ, financiar, logistica etc.) …Brusc, dupa plecarea generalului Sandu Florin, TOTI cei multe sute de agenti trimisi in operativ au fost readusi la volan la sefii lor dregi si scumpi….Deci, DA…au grade de politist dar NU SUNT POLITISTI, iar arma AUTO NU EXISTA IN POLITIA ROMANA..care s-a demilitarizat de exact 10 ANI…deci nu mai exista ARME DE SPECILIZARE…
          2. NU vreau sa raspund pentru tot ce s-a scris de politisti mai sus…DA …si in presa sunt cretini, si in politie sunt, si in armata, si in politica….cretini sunt peste tot….Cretini sunt cei care pledeaza impotriva EVIDENTELOR….
          3. Sa stii ca si in politie exista oameni cu studii superioare (peste 54%), unii cu masterate, altii cu doctorate, altii care vorbesc 2-3-5 limbi straine…Iarasi se folosesc „clisee” ca MILITIENI…Uite sa stii ca ar fi bine sa avem multi care sa aiba VALOAREA PROFESIONALA a sectoristilor si milienilor de la judiciar, omoruri etc….DA este adevarat ca sunt si politisti corupti, si unii nepoliticosi, si unii mai puturosi, si unii semi-docti …..In afara de membrii Academiei Romane, cunosti vreo zona a societatii unde nu pori gasi aceste categorii de persoane? De la armata, la justitite, la politica? NU… Iarasi clisee…
          4. Si, in incheiere…Se scrie mai sus: „se ascund dupa pseudonime”, adica politistii….Pai sigur ca se ascund, ca asa este in Romania…..FRICA guverneaza, sau conform unui vechi proverb: Frica pazaste bostanaria…Dar, VOI …de ce va ascundeti dupa pseudonime ca „carcotasu”, „asterisc” (unde este Obe3lix…?) s.a.m.d. (asta insemnad si asa mai departe…asa, o explicatie de la un militian) ? Si VOUA VA E FRICA….In rest sa aveti parte de sanatate, si fiti siguri ca, in proportie de 85-90%, dac Doamne fereste veti chema Politia, veti fi chiar pozitiv impresionati de cei care se vor prezenta sa va SERVEASCA ….

        • 9 martie 2012 at 20:18

          @ Alexandru,
          Când mi-ai spus că poliţia s-a demilitarizat şi că bla, bla, bla, m-am lămurit.
          Poliţia nu va putea funcţiona ca instituţie pur civilă niciodată. Demilitarizarea s-a făcut formal. În fapt, toate regulamentele militare funcţionează şi pentru poliţie, chiar dacă nu le mai spune aşa. Organizarea este aceeaşi, chiar dacă voi n-o cunoaşteţi pe cea militară, că deh, acu’ nu mai e obligatorie.
          Despre ce vorbesc eu poţi să n-ai cunoştinţă, că doar nu te duci să-ţi alimentezi Loganul de serviciu şi nici la revizii şi reparaţii nu-l duci. Doar că vezi, faptul că nu ştii nu înseamnă că nu există.
          Dar toată chestia are şi ceva hazliu: mai e puţin şi-o să iasă cineva, prin presă sau pe net, să ne spună cum că poliţiştii sunt organismele ieşite din ou, nu născuţi, cum sunt şoferii!
          Că despre asta ziceam eu cu anonimatul, că colegilor tăi şoferi nu le spui în faţă ce ne povesteşti nouă aici.
          Pe urmă, despre „serviciile” prestate de poliţie, crede-mă că sunt un cunoscător, pe vremuri îl cunoşteam pe sectorist. Acum, nu l-am văzut la faţă de f’o 7 ani, nici nu ştiu cum îl cheamă şi nici cum aş putea da de el. Asta spune ceva. De câte ori am cerut ajutorul, am ajuns să mă las păgubaş, că altfel aproape că mă sancţionau pe mine! Eu ştiu foarte bine cu ce ar trebui să se mănânce poliţia, şi ştiu sigur că nu-i nici pe departe ceea ce ar trebui să fie. Nici profesional şi, mai ales, moral.

        • 9 martie 2012 at 20:22

          PS – Alexandru,
          Când am nevoie de „poliţistul de proximitate” (să dea dracu’, ce denumire de operetă) şi sun la secţie, ofiţerul de serviciu nu mai răspunde de niciun fel. La 112 nu pot da telefon pentru aşa ceva, că e mai mare râsul. Ne râd şi curcile dom’le. Cu aşa poliţie aproape că nici nu mă mai miră ce e pe străzi!
          Asta e de când chipurile sunteţi civili.

          • 9 martie 2012 at 20:40

            @Cârcotaşu
            Eu sun numai la 112 .. orice problema am la politie…. si dupa ce vorbesc acolo … nu au decat sa faca ei transferul la sectia de politie daca cred ca cei de la sectie trebuie sa se ocupe … va spun eu prin 112 se rezolva totul foarte repede si BINE … eu sunt chiar impresionata … au ajuns la adresa in mai putin de 10 minute … deci se poate

        • alexandru
          9 martie 2012 at 20:47

          Draga Carcotasu, pentru ca sa nu mai pierzi timpul incercand sa ma „educi” in ale „demilitarizarii” si „cea fost Inainte” si „ce nu stiu eu” despre conducatorii auto si „reparatorii” imbracati in saloptea si platiti drept politisti si alte „detalii” pe care eu „nu am cum sa le cunosc”, iti confesez ceva: le stiu de vreo 32 de ani….Intelegi!? Cred ca ajunge…Da-mi voie sa stiu (daca nu mai bine- desi chiar asa este – dar cel putin atat cat stii si tu) despre politie, soferi „deghizati” de o lege idioata in „politisti” etc…In rest, ….chiar m-ai facut sa rad cu chestia aia „Despre ce vorbesc eu poţi să n-ai cunoştinţă, că doar nu te duci să-ţi alimentezi Loganul de serviciu şi nici la revizii şi reparaţii nu-l duci. Doar că vezi, faptul că nu ştii nu înseamnă că nu există:…… Ei, eu chiar sunt dintre aia care, desi nu ar trebui (tot conform unor reglementari cretine) imi alimentez SINGUR masina de la serviciu si o duc EU la revizii (stii de ce? Fiindca NU VREAU sa stau la mana nimanui– intelegi?!)…. Deci iar nu ai nimerit-o…..Vezi tu drag Carcotasule, tot nu mi-ai raspuns la o intrebare ESENTIALA… De ce nu ai pus si tu un nume, asa ….la vrajeala macar (Ion, GHeorghe etc…) Ca zici ca politistii „se ascund…”…. Oi fi si tu POLITIST si nu ai imaginatie? Scrie dom’le Gheorghe Treiizmene si gata…. Dar, Carcotasu’….. Bine, sa fii sanantos, ascunde-te cu spor, mai iesi si tu la nmitinguri cand ies militienii si sa auzim de bine…Chiar te-am inteles, cu frustrari cu tot, si nu ma voi mai obosi sa citesc/raspund…Salutari si sanatate!

          • 9 martie 2012 at 21:05

            @alexandru
            Imi pare rau ca ati ajuns la o discutie atat de fierbine … va asigur ca dl care semneaza carcorasul este o persoana care merita tot respectul … toti scriem sub pseudonim .. parca asa ii spune .. sper sa nu gresesc 😀

        • 9 martie 2012 at 21:07

          @ la ce-a spus Alexandru,
          Nu pentru el, că a spus că nu mai citeşte, ci despre ce a spus el.
          Eu nu denigrez pe nimeni sub anonimat, cum o face el, dispreţuindu-i pe şoferi. La asta mă refeream când îi spuneam de anonimant, să se ducă la ei acolo, în garaj, să le spună că sunt nişte neica nimeni care nu merită să li se zică poliţişti.
          Extrapolarea pe care-o face e gratuită, la fel şi fantezia cu cei 32 de ani, nici printre chestorii de poliţie nu mai există din cei cu 32 de ani în poliţie.
          Şi nu, nu am fost niciodată în poliţie, chiar dacă cunosc foarte bine sistemul şi modul în care s-a degradat calitatea serviciului prestat.
          În rest, numai bine.

          • 9 martie 2012 at 21:10

            @Cârcotaşu
            I-am raspuns si eu .. imi pare rau ca s-a ajuns aici … sunteti unul dintre prietenii blogului

          • alexandru
            9 martie 2012 at 21:28

            De la 18 ani scoala, la 21 ofiter plus 32, iata ca mai exista…. Asa statistic…NIMENI NU A DISPRETUIT PE NIMENI…. Dar, soferul e SOFER.… iar POLITISTUL este POLITIST…Asta daca tot „cunoasteti” sistemul…. A trage o linie de „demarcatie” intre meserii nu inseamna a dispretui…..Pretuim ORICE MUNCA CINSTITA… dar DIFERENTELE RAMAN…..Politsti sunt cei care PRIND HOTI, CULEG INFORMATII, FAC CERCETARE, CRIMINALISTII, CIRCULATIA ETC… Soferii sunt soferi….. Si cand vor fi DOAR CIVILI…va fi SI MAI BINE….Vor fi LOCURI DE MUNCA pentru cei 1350 de absolventi de SCOLI DE POLITIE care NU POT FI INCADRATI…M-ati inteles…LINIA DE DEMARCATIE…Separatia intre meserii…Salutari finale!

        • 9 martie 2012 at 21:28

          @ Theodora,

          …sunteti unul dintre prietenii blogului.

          Şi sunt în continuare. Dacă te mai trag de mânecă o fac tocmai d-aia!
          😆

          • 9 martie 2012 at 21:40

            @Cârcotaşu
            Stiu 🙂

        • 9 martie 2012 at 22:09

          @ Alexandru,

          Dom-le, într-un fel dumneata ai dreptate:
          1. Oamenii se-mpart în: oameni buni, oameni răi şi şoferi!
          2. Aia e, Poliţistu-i poliţist! O fi bine, o fi rău? Dracu’ ştie!
          3. Păi dacă poliţişti sunt numa’ ăia care „PRIND HOTI, CULEG INFORMATII, FAC CERCETARE, CRIMINALISTII, CIRCULATIA”, mata eşti sigur că eşti poliţist? Alooo! aia cu „culegerea de informaţii” las-o, e alt domeniu, pentru altfel de tipi!
          Altfel pricep io linia de demarcaţie între meserii, da’ revin cu întrebarea: Ca să vorbesc cu „sectoristu'”, tre’ să dau telefon la 112? Nu de alta da am aşa o străbatere când mă-ntreabă telefonista: Ce urgenţă aveţi? Bag sama ăla-i serviciu de urjenţă, medicală, pompieristică sau criminală. Da’ pe „poliţistu’ de proximitate” unde beeep… îl găsesc? C-acu’ am înţeles că matale nu ieşti oriş’ce poliţist, ci făcuşi şcoala de ofiţeri! Şi io sunt doar un cetăţean din ăia pentru care, cică, poliţia e-n slujba mea!

        • 9 martie 2012 at 22:27

          @ Alexandru,
          Şi pen’că tot veni vorba despre poliţie, despre calităţile extra, ultra, de nemaipomenit ale lu’ poliţistu’, spune-mi şi mie maistre, că uite, Theodora e dintre ăia din Piaţa Universităţii, şi-o văz că e cucerită de modu-n care dând telefon la 112, vine ajentu-n 10 mn.
          Zi-mi şi mie meştere, ce caută jăndarii să aducă demonstranţi în secţia de poliţie, să-i ancheteze acolo, ce mai, să facă legea. Voi unde sunteţi, că dacă mă gândesc bine, matale ieşti, la ăia 32 de ani vechime-n poliţie, ca ofiţer, cel puţin comisar-şef.
          Păi cum poliţiştii sunt urmaşii miliţienilor, jăndarii sunt urmaşii trupelor de securitate. Da’ pe vremea lu-mpuşcatu, nu s-a pomenit să intre trupele de securitate-n secţia de poliţie să ancheteze reţinuţi, aşa cum se-ntâmplă-n zilele noastre cu jandarmii care saltă demonstranţii din Piaţa Universităţii, îi duc la o secţie de poliţie, ş-acolo dă-i ş-anchetează, dresează procese-verbale ş-amendează!
          Poţi să mă lămureşti şi pe mine cum de n-aţi protestat pentru un asemenea amestec de meserii? Îl consideri normal? Păi cum îţi permiţi să-mi spui mie să vin la protestele voastre când io am serioase nemulţumiri pentru modul în care vă interpretaţi rolul?

          • 9 martie 2012 at 22:39

            @Cârcotaşu
            Eu stiam ca jandarmii doar ii duc pe demonstranti pana la sectia de politie si ii „depun” acolo … sincer nu stiu ce se intampla de fapt … ca am fost ca o iute ca o caprioara … nu am ajuns in duba …am luat doar niste lacrimogene …. sunt un protestatar cuminte … nu ma duc langa jandarmi sa ii enervez …. si sincer nici nu prea am vazut femei in duba … sigur in afara de Printesa aia … cu care de fapt jandamii aia de la ministerul economiei s-au purtat chiar frumos … cel care era in duba ii intindea mana ca sa o ajute sa urce 😀

          • alexandru
            9 martie 2012 at 23:12

            „Mestere”….Deja nivelul discutiei coboara inadmisibil… Dar… va raspund: 1. Conform LEGII, jandarmii nu aresteaza, ci retin pe cei care incalca prevederile legale la intrunirile publice si , asa este, sunt OBLIGATII sa ii aduca la Sectia de politie teritoriala…DAR NU JANDARMII interogheaza, ancheteaza etc…pentru ca NU AU CALITATE DE OGAN JUDICIAR…. 2. La sectia de politie NU JANDARMII DAU ORDINE SI NU JANDARMII EFECTUEAZA PROCEDUR LEGALE, CI POLITISTII... Politia are sarcinile sale, Jandarmerie pe ale sale… Conform Legii 60, amenzile pentru tulburarea ordinii publice (astea sunt acte procedurale de contraventie, nu dosare penale) le da organul constatator, in acest caz particular (manifestatii) Jandarmeria.….. Conform legii, identitatea unei persoane care a incalcat legea se stabileste de catre Politie, deci structura aceea care lucreaza in Sectii de politie ….De aceea identificarea se face in sectia de politie….Acum sper ca ati inteles….In alta ordine de idei….Am inteles ca folositi un limbaj voit agramat, pentru a va arata „dispretul” fata de „ajent”, politist urmas al „militianului” (la jandarmi nu ma bag, poate va baga vreunul…..in seama eventual) sau cuvinte ca : „mester”, „pen’ca” (pentru ca), „o vaz” (o vad- desi e greu prin internet, vad ca ea…corect), „matale iesti” (corect … esti) …. le folositi din lipsa de cunostinte de baza ale gramaticii …?! Daca le folositi din „dispret” va amintesc ca „si soferii merita respect”….. cum spuneati mai sus…deci cand ati fost corect….Atunci, sau acum…? Si, asa ca ofiter, recunosc si in stil, dar si in manipularea limbajului un ….. fost? sau inca?… coleg de „epoleti”… dar sigur NU POLITIST…. ca altfel nu si aveau rost intrebarile despre ducerea la sectie etc…. Deci, LOGICA…. stiu ca si alti „epoleti” studiau aceasta materie, ar fi trebuit sa va impinga spre concluzii mai „corecte”…. Haideti sa va raspund si eu asa cum mi-ati raspuns mie: mai mestere, intotdeauna jigodiile de securisti (aia de la D 2,, sau D3 sau D4 si urmasii lor deghizati in ce vrei alde matale…..) i-au urat pe militieni (deghizati in politisti) pentru ca pe ei lumea ii injura pentru ca erau „instrumente” iar „militienii” erau doar „gabori”, pe astia i injurau hotii, springarii, casierii labuitori, mandatarii, contabilii iuti de laba, etc…..Pe securisti II INJURA TOATA TARA….Stii cum ii injura mestere? Rau de tot…Si, in incheier, un citat dintr-o carte (nu spun care ca sa puteti cauta pe internet toata noaptea….):” Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost
            decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu !!

          • 9 martie 2012 at 23:20

            @alexandru
            Va rog frumos sa pastram o conversatie civilizata
            Eu nu ii urasc si nici nu ii injur pe cei care lucreaza in servicii si nici pe cei care au lucrat in securitate

        • 9 martie 2012 at 22:45

          @ Theodoro,
          Vezi tu, tu ştiai că…, da’ ăia duşi la secţii declară altele. Acu’, chiar şi cum z’seşi matale, ce chestie-i aia? Jăndarii au dreptul să aresteze? Păi nu ne mai trebă poliţia lu’ Alexandru!

          • 9 martie 2012 at 22:54

            @Cârcotaşu
            Si pe cine au arestat jandarmii domnule Carcotas?
            Pe Printesa?
            Eu m-am saturat de declaratii din astea … vreau sa vad dovezi .. are Printesa dovezi ca au arestat-o jandarmii?
            SPER SA NU INTELEAGA NIMENI CA II APAR PE JANDARMI … ASTA NU SE VA INTAMPLA IN ACESTA VIATA … DUPA GAZELE LACRIMOGENE INGHITITE AIUREA
            Nu mai vreau sa mai scriu aici ca incep sa ma enervez … si Printesa si Craciun se joaca de-a protestul ca sa apara la televizor … asta este parerea mea … ei vor sa fie mediatizati si NIMIC mai mult
            vedeti aici:
            http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=I-lhSa3CXSg
            Chiar asa ?! …
            Eu am ras cu lacrimi

        • 9 martie 2012 at 22:58

          @ Theodora,
          Auzi, las-o-n sânje, vorba unui ilustru dispărut.
          Chestia cu anchetarea de către jandarmi la secţia de poliţie e veche, nu-i de la aia pe care n-o ai tu la maţ. Ş-altfel zis, nu-ţi admit părerea că celor dispreţuiţi li se pot aplica tratamente care pentru tine nu sunt admisibile. Punct!

          • 9 martie 2012 at 23:06

            @Cârcotaşu
            Nu stiu domnule Carcotasu ca asa cum v-am spus eu nu am ajuns la politie dusa de jandarmi … cand m-am dus m-am dus singura ca sa imi rezolv cine stie ce probleme … dar dupa felul in care insistati inteleg ca dvs sunteti sigur ca jandarmii ancheteaza in sectia de politie … si inca ceva … nu este vorba de dispret … pur si simpu ma uit, oberv si nu ma las pacalita … atat
            Si inca ceva expresia „las-o-n sânje” imi displace … chiar foarte mult … eu nu mi-am permis niciodata sa va vorbesc asa … si nici nu o sa imi permit

      • 9 martie 2012 at 23:20

        @ Theodora,
        Gata. Dacă mai citeşti odată ce-am zis o să vezi că ce-mi spui tu e pe dinafară. Nu ştiu cum te-ai dus tu la poliţie, în piaţă n-am auzit să fie poliţia ci jandarmii, când ai fost să rezolvi neşte probleme e altă discuţie. Da, după multe declaraţii, cam aşa rezultă. Şi să mai ştii ceva: Io când zic o treabă e o informaţie verificată. Putem vorbi, da’ nu discutăm!
        Pe de altă parte ştiu cum îi dispreţuieşti pe cei despre care vorbeai.
        A, şi altceva. Îmi displace că nu suporţi expresia „las-o-n sânje”. Dacă e să ţin cont de asta, înseamnă să nu mai vin p-aci, că io o folosesc. Hotărăşte-te!

        • 9 martie 2012 at 23:35

          @Cârcotaşu
          Procedati cum doriti dvs …. expresia nu mi se pare normala intr-o discutie cu o femeie …. ati observat ca eu va vorbesc cu dumneavoastra … nu mi-am permis sa va spun „tu” pentru ca nu ma trag de sireturi cu dumneavoastra ...si eu va sfatuiesc sa cititi cu atentieeu nu am spus ca m-am dus la politie din Piata … ci ca m-am dus la sectia de politie sa imi rezolv problemele atunci cand am avut ceva de rezolvat … deci nu am ajuns la Politie dusa de jandarmi ci m-am dus eu de buna voie.
          Si mai am o informatie domnule Carcotasu … EU NU O DISPRTUIESC pe Printesa si nici pe Craciun … poate am alt sentiment dar sigur nu este dispret

        • 10 martie 2012 at 0:03

          @ Theodora,
          Te rog să mă ierţi, eu am crezut că-mi vorbeşti cu „dumneavoastră” aşa, pentrucă-mi respecţi vârsta, nu pentru că vrei să impui distanţă. Eu în niciun caz nu ţi-am pretins aşa ceva.
          Prefer să mă opresc, probabil că eşti dispusă să spui acum nişte chestii pe care le-ai regreta ulterior.
          Am înţeles, nu sunt dorit şi mă retrag. Să ai succesuri!

          • 10 martie 2012 at 0:29

            @Cârcotaşu
            Sigur ca va vorbesc cu dumneavoastra pentru ca va respect varsta dar in acelasi timp va respect si pozitia si realizarile … eu sunt … dar nu mai are rost sa spun aici … nu este vorba ca vreau sa impun distanta.
            Sigur ca este normal ca dumneavoastra sa imi vorbiti cu „tu” … dar expresia “las-o-n sânje” NU mi se pare normal sa o folostiti atunci cand vorbiti cu mine … cu nici o femeie in general …. expresia banuiesc ca este normala in discutia dintre barbati care sunt prieteni … eu nu sunt obisnuita cu asemenea expresii

        • 10 martie 2012 at 0:40

          @ Theodora,
          Sunt convins că oricine ştie că este vorba despre un citat dintr-un celebru recent dispărut, Dan Iosif. Era expresia lui favorită.
          N-am de ce-mi reproşa ceva. Şi să-ţi spun o noutate: ştiam că eşti femeie, în general.
          Dacă faci caz de asta, m-ai pierdut, se cheamă că faci parte dintre femeile cu pretenţii pe care nu le pot îndeplini. Nu-mi accepţi limbajul, sal’tare taică şi noroc!
          Sunt împăcat!
          Încă odată, succesuri!

          • 10 martie 2012 at 0:50

            @Cârcotaşu
            Ei bine … eu nu stiu ce expresii favorite avea „celebru recent dispărut, Dan Iosif”
            Ce lagatura am eu cu expresiile lui favorite?
            Ce rost avea sa folositi dvs acesta expresie (favorita celebrului recent disparut Dan Iosiv) atunci cand imi raspundeti mie?
            Nu fac caz … v-am spus ca imi displace … nici nu ma asteptam sa va reprosati ceva … nu sunteti genul

        • 10 martie 2012 at 0:58

          Ei uite-aşa, că mai folosesc unii şi citate şi nu văz de ce io n-aş avea voie, chiar şi atunci când, vezi doamne, îţi răspund ţie. N-am ştiut că comit les-majestate, sau les răsfăţ.
          Da’ ajunge, gata, cu pretenţia asta chiar că m-ai pierdut de p-acilea, aşa că acu’ închid şi discuţia şi computatoru’. Am pierdut deja mult prea mult timp cu o prostie. Nu-ţi fă probleme, nu-i nicio chestie, e ceva absolut normal şi care se petrece foarte des. Unii oameni constată că au greşit când au acordat oareş’ce credit altora. Nu-i nicio tragedie. Pa!

          • 10 martie 2012 at 1:09

            @Cârcotaşu
            Este hotararea dvs … dvs ati ales … nu stiu despre ce credit vorbiti … aici este vorba de respect reciproc .. eu cel putin asa am vazut relatia asta.
            Asa cum am spus … expresia imi displace chiar foarte mult si nu ma asteptam sa o folositi
            La revedere!

  11. Costiputza
    8 martie 2012 at 23:19

    Ma distreaza comentariile patimase despre politisti si dreptul la arme letale. Despre reforma statului si despre statutul politistilor. Ce a fost prost s-a pastrat iar lucruri bune prea putine. Cind politistul folosea arma din dotare si ranea sau omora omul sareau televiziunile, presa ca e criminal, completa la acte de-i cadeau mîinile si daca avea noroc si nu omora omul atunci ala platea avocati, iesea din puscarie sau nici nu facea si il omora el pe politist, vezi incercarea lui fane spoitoru’ care a taiat mina unui politist. Apoi despre regimul armelor de foc letale, nu inteleg de ce se pun atitia oameni pe pozitia statului si mai ales a statului dictatorial care vrea ca toti cetatenii sa stea smirna si sa inghita toate timpeniile si aberatiile. Nu numai ca nu avem dreptul sa ne aparam dar ni se leaga si mîinile. Ce scuza e asta ca n-ai voie sa ai arma letala sa te aperi, ca si cum cutitul, toporul, sabia, furca, coasa nu pot fi arme letale? Daca sint pasionat de arme de ce trebuie sa fiu vinator ca sa am dreptul la arma cu glont? De ce trebuie sa-mi impuna mie cineva sa nu am dreptul la arma? Daca faci o timpenie cu ea platesti ptr ce-ai facut, asa e peste tot, pina si armele cu aer comprimat/gaz sint in regimul armelor de foc, desi ar fi tocmai bune ptr aparare. Dar statul stie ca nivelul de exasperare e mare si nu vrea sa riste ca cetatenii sa porneasca vreo revolta si doamne fereste sa mai fie si inarmati. Daca statul vrea sa ma abuzeze in propria casa, daca vreunul vrea sa ma jefuiasca/atace in prorpia casa de ce sa nu am dreptul sa ma apar si chiar sa-l omor pe agresor care oricum n-avea greturi atunci cind a facut pasul? Atunci statul poate ar deveni putin mai atent in ce priveste drepturile cetatenilor, ce naiba tot aveti cu mentalitatea comunista ca oamenii nu trebuie sa aiba arme? Cind ni se va impune noua ordine mondiala, ciparea, actele biometrice, cardul ca unic element de plata, sclavia cu forta ce-o sa facem, o sa ne uitam ca tontii cind statul o sa tropaie cu bocancii in viata noastra, o sa ne rugam la dumnezeu sau o sa incercam sa ne aparam cumva? Cine spune ca e corect asa in viata lui n-a fost in situatie de viata sau moarte si nici n-a avut alegeri de facut, probabil crede ca daca cumpara carnea din magazin aia nbu-i apartinea unui animal care a trebuit omorit. Toti fraierii astia care striga acum impotriva armelor o sa fie printre primii care o vor mierli, dar deh, prostia e mare si din pacate nu doare, dar o sa va usture curu’ pe toti fiindca statul cind e vorba de dictatura îi ia pe toti la un moment dat. Invatati sa folositi armele in mod corect, inteligent si veti descoperi ca nu sint mai periculoase decit un cutit prost minuit!

    • 8 martie 2012 at 23:42

      @Costiputza
      Acum nu stiu cum sa spun … nu am permis si nu am arma de nici un fel … dar daca as avea nevoie sa ma apar parca tot o arma ar fi mai buna pentru cineva ca mine … decat furca, toporul, cutitul sau coasa … ca arma este mai usor de folosit … pai pana ridic eu toporul … ca ai vazut ce „voinica” sunt 😀
      Aia cu razbunarile celor arestati chiar ca este foarte periculos

  12. ALM
    9 martie 2012 at 8:46

    O poziţie corectă, stimată Theodora. Ucigaşul nu a fost nici măcar o secundă poliţist. A fost mecanic auto şi apoi şofer în diferite structuri ale MAI, în final ajungând şofer pe o ambulanţă a Policlinicii MAI. Pentru cei care nu înţeleg cum este cu „gradele” prin structurile militarizate, explicaţia este simplă: dacă într-o întreprindere civilă 100%, diferenţierea gradului de calificare şi vechime se face cu ajutorul categoriilor (ex. strungar cat. VI, VII etc), în MAI diferenţierea se face cu „grade” specifice instituţiei (agent, inspector etc). Aceste „grade”, acordate personalului auxiliar, nu sunt însoţite de drepturile şi obligaţiile funcţiilor corespunzătoare, ele fiind utile numai la stabilirea retribuţiei.

    În legătură cu arma, aici a avut loc un lanţ de „slăbiciuni” ale legislaţiei în domeniu. În primul rând, armele militare (cum este Glock-ul) nu ar trebui să fie vândute în magazine. Glock-ul nu este o armă specifică autoapărării. Are putere şi calibru mare, încărcătoare care permit de la 10 la 31 de focuri consecutive şi diferite dispozitive care să ducă la îmbunătăţirea preciziei şi vitezei de executare a focului. Pentru autoapărare există arme modificate, cu bile de cauciuc, cu gaze, sau numai pentru zgomot (gloanţe „oarbe”), precum şi spray-uri cu gaze, piper şi dispozitive pentru electroşocuri.

    În ceea ce priveşte dreptul de a avea arme de autoapărare, consider că se face prea mult tapaj. Evident că trebuie să existe un control medical şi psihologic, dar nu exagerat, doar responsabil. Escaladarea restricţiilor ar putea să ducă la obligativitatea deţinerii de permis pentru furculiţă, cuţit de bucătărie, foarfece de croitorie, făcăleţ, mătură cu coadă, etc. Aceasta în timp ce răufăcătorii pot procura prin contrabandă arme letale. Prin 1992, se putea cumpăra un Makarov de la moldovenii din piaţa Obor, fără niciun act, fără a fi luat în evidenţa Serviciului de Arme şi Muniţii. Acum, pot fi cumpărate din Bulgaria sau statele fostei Jugoslavia. Singura problemă este trecerea prin Vamă, dar să nu dispreţuim inventivitatea răufăcătorilor.

    Rezumând, în acest caz, eu reţin două greşeli majore: arme militare la vânzare în prăvălii şi permise de port armă eliberate prin încălcarea dispoziţiilor legale. Restul este zbaterea unui stat care şi-a distrus structurile de ordine până la impotenţă …

    • 9 martie 2012 at 11:21

      @ALM
      Intrebarea este … ptr ca nu ma pricep …. care din armele astea modificate pot sa anihileze au atacator cu Makarov?

      • ALM
        9 martie 2012 at 14:08

        Păi, e ca în vestul sălbatic: care scoate arma mai repede şi ţinteşte mai bine ia calul celuilalt! Problema este că, dacă Makarov-ul trage primul, face „găurici” de 9mm (dacă nu foloseşte gloanţe cu cavitate, fiindcă atunci gloanţele mai iau după ele şi nişte organe). Dacă se trage cu arma de autoapărare cu bile de cauciuc, tipic atacatorul se alege cu nişte echimoze sau cu un ochi scos. Dar nu moare, indiferent unde este lovit. Confruntarea Makarov contra armă cu gaze este contraindicată. Mai bine te predai necondiţionat.

        Părerea mea este să vă feriţi să achiziţionaţi arme de orice fel. Mult mai bine să ţineţi la îndemână un făcăleţ zdravăn. În caz de atac armat, atacatorul care vede că aveţi o armă, de frică să nu devină victimă, va trage precis! Apoi, dacă trebuie respectată legea ad litteram, până descuiaţi caseta în care trebuie ţinută arma şi vă duceţi după cartuşe (care trebuie încuiate într-un loc diferit de locul armei), când sunteţi gata de tragere casa este golită şi atacatorul la doi kilometrii distanţă …

        • 9 martie 2012 at 14:25

          @ALM
          Completarea dvs nu este deloc incurajatoare … daca cel care are pistol cu bile apuca sa traga primul il poate scoate din joc pe cel cu Makarov-ul? … mie de fapt nu imi este teama de hoti … nu au ce sa fure de la mine … saracia nu o fura nimeni … intreb asa din curiozitate

          • Costiputza
            9 martie 2012 at 14:39

            Poti sa te aperi si daca ai o sticla cu clor in casa sau un spray fixativ sau si mai bine de gindaci. Doar ca in momentul in care hotul stie ca ai arma (de obicei se afla din vecini) devine mai putin curajos si asta tine loc de preventie. Iar un pistol cu aer comprimat/gaz poate speria/rani orice infractor, daca îi tragi 4-5 bilute din alea mici cum se tragea pe la tirguri la tinta, alea pot penetra si carnea un pic de la distanta mica iar in cap pot fi mortale. De aceea sint mai des atacate femeile sau batrinii fiindca hotii prefera tintele care prezinta risc mai mic. Ideea de arma, de renume este ca tine rauvoitorul la distanta, niciodata nu vei fi absolut pregatit sau macar pregatit daca cineva ti-a pus gind rau, dar mental dezarmezi putin si poate este exact cantitatea necesara ptr a-l face sa regindeasca si cazul tau. De ex la tara unde atacurile sint frecvente mai ales in ultimii ani de cind cu autoritatea scazuta a politiei si de cind a inflorit saracia, nu strica sa ai citiva cîini fiorosi sau sa se stie ca ai o arma de vinatoare de ex, sau sa stie lumea ca esti tare, ca esti hotarit, cum ar fi sa tragi citeva focuri in curte sa se auda prin sat. Sau o alarma din aia care sa se auda pina la primarie. Nici unul din acesti factori nu te apara 100% dar descurajeaza agresorul. De aceea statul ne impune conditia de viermi, de atirnatori la bunul lui plac, statul nu vrea cetateni puternici (care la o adica mai ies ai naibii si in piata sa protesteze), statul vrea moluste privitoare de telenovele, vrea meduze care sa astepte sa li se mai dea vreun ajutor ceva, vrea oamnei nivelati care sa se uite numai in gura guvernului si sa aplaude. De aceea m-am nascut eu asa in ciuda statului, ca dupa cum stiti statul dauneaza sanatatii, sedentarismul este boala sigura asa ca hai sa ne miscam! Chiar si contra statului, cum era miscarea la care a participat badea, care presupunea multa alergare!

          • 9 martie 2012 at 15:23

            @Costiputza
            spray impotriva GANDACILOR atunci … ca este mai ieftin 😀 …. da, imi placea foarte mult sa trag la tinta pe la targuri … si spre deosebire de multe femei eu cred ca as putea sa trag fara sa imi tremure mana daca cineva din familia mea ar fi atacat … femeile de obicei sunt mai sensibile … se pierd in asemea situatii … dar asa cum am spus .. la mine nu au ce sa fure … poate sa imi fure datoriile sa le plateasca 😀 .. am si niste capcane … unul din sifoniere este atat de dezmembrat incat daca nu esti atent cand il deschizi risti sa cada pe tine … si faianta din bucatarie … un perete intreg … sta sa cada … tavanul din baie deasemenea … si vecinii stiu asta … ma bazez pe ei ca au imprastiat vestea 😀

        • ALM
          9 martie 2012 at 17:14

          @Theodora
          Mda, discuţia devine interesantă. V-am răspuns la întrebare începând cu fraza a treia. E bine că aţi tras la Moşi cu puşcociul cu biluţe de 4mm şi aer comprimat. Dar, nu fiţi sigură ca aţi putea mânui un pistol adevărat, fie el şi cu bile de cauciuc. Aţi mai fost în situaţia să vă confruntaţi cu un atacator dispus să facă şi crimă pentru a-şi atinge scopul? Vă asigur că după o asemenea întâlnire nu vă mai trebuie nici Furosemid şi nici Glucolax …

          • 9 martie 2012 at 17:24

            @ALM
            Am mai tras la PTAP cu o pusca intr-un poligon pe undeva in afara Bucurestiului … era intr-un camp … nu mai stiu ce marca era pusca dar stiu ca am tras BINE … nu, nu am fost niciodata in situatia sa ma confrunt cu un atacator dispus sa faca si crima 🙁 … Doamne fereste! … ma gandesc insa ca DISPERAREA sa imi vad familia atacata m-ar face sa trag fara MILA …ar fi ceva in genul ori EU ori EL …. mi-a placut finalul cu Furosemidul şi nici Glucolaxul 😀 😀 😀
            Mi-am adus aminte … pe vremuri cand aveam firma … idiotii au crezut ca daca am un amarat de chiosc sunt plina de bani … mi-a fost spart apartamentul … nu mi-au furat decat televizotul ca atat aveam de valoare … am dormit cu toporul langa cap vreo cateva luni … sigur ca hotul nu a fost prins … au decupat yala de sus .. am gasit gaura in usa … usa era de lemn .. iar pe cea de jos am gasit-o inchisa .. aveau cheie potrivita (?!) … atunci am vrut sa imi oau permis de port arma dar nu a fost mama de acord … pe urma mi-am luat 2 lupi fiorosi … adica 2 caini ciobanesti germani femele si toata lumea ma saluta respectuos camd ma intalnea pe strada 😀

        • ALM
          9 martie 2012 at 18:15

          @Theodora
          Dacă avea închizătorul ca ivărul de la coteţul găinilor, atunci era ZB model 1924. Deşi se spune „capra sare masa, iada sare casa”, mama dvs s-a dovedit mai înţeleaptă. Dar şi câinii mănâncă mult, fac galagie şi murdărie. Puteaţi, pur şi simplu, să puneţi un afiş: paza asigurată cu vipere cu corn …

          • 9 martie 2012 at 19:35

            @ALM
            Chiar nu mai tin minte cum era inchizatorul
            Tot timpul mama este mai inteleapta
            Da, cainii mananca mult si fac galagie dar sunt PRIETENI ADEVARATI
            Vipere cu corn … da… uite ca nu m-am gandit la varianta asta 😀

      • marian
        9 martie 2012 at 21:29

        Sti care-i treaba ? Eu sint ” indragostit ” de arme. Cu toate acestea nu mi-asi lua un AK-47 { asta-mi place ce vrei ?} nici daca mi l-ar da cineva de moca ! Sti de ce ? deoarece atunci cand ai arma de foc LETALA…atunci ai RESPONSABILITATI suplimentare fata de cel ce n-are. Sigur sint revoltat ca Statul Roman a-mi contesta dreptul la autoaparare, ma transforma in potentiala victima insa, repet , arma inseamna multiple responsabilitati. Mai daca am ” inblanzit ” niste lupi si i-am transformat in caini de paza…sa-si faca datoria frate …25 din 24 de ore mai ales ca au suficiente drepturi fata de ce avem noi si mai ales dreptul ca ei sa poarte arma nu neaaparat sa se apere ei si familiile lor ci pentru a putea intervenii oricand pentru apararea noastra si a intereselor noastre a…alora ce-i platim , mai mult sau mai putin! Cat despre ” denigrarea politiei Romane ” despre care vorbesti….pai se denigreaza ei insusi prin comportament. Pana nu vor fi bagati in puscarii si pana nu li se va contesta si eventual retrage dreptul de a purta arma si mai ales pana nu le va fi retras dreptul la pensie ca politisti { asa cum este in SUA…am vazut si eu prin filme} pana atunci…raman tot niste ciubucari , tot niste spagari nenorociti .

        • 9 martie 2012 at 21:50

          @marian
          Hai Marian … nu trebuie sa generalizam … sigur ca mai sunt si ciubucari si spagari .. peste tot sunt si uscaturi in padure … iti dai seama ca asta se si doreste … sa nu mai avem incredere in politisti … eu iti spun sincer … imi doresc o politie puternica si respectata … imi doresc ca atunci cand am nevoie de ei sa ii sun si ei sa intervina pentru rezolvarea problemei … vreau sa am incredere in politie … de fapt vreau NORMALITATE

        • marian
          9 martie 2012 at 21:53

          Cat despre ” militie”….Pai n-am sa-l uit toata viata { culmea este ca la un moment dat am fost si vecini de apartament la vreo …treizeci de ani distanta } pe MILITIANUL care mi-a dat o palma si-un sut in … spate in seara de Inviere a anului 1967 , deoarece a-mi permisesem sa vorbesc, cu vocea …ceva mai ridicata „ceva” ce era deranjant pentru orice om de bun simt si in special pentru cei ce erau acolo la biserica .A intervenit INAINTE ca vreun credincios de acolo sa se simta vexat. Ala era cu adevarat OM al LEGII !

          • 9 martie 2012 at 21:56

            @marian
            Eu cu militia nu am avut contacte … doar cand mi-am facut buletinul … parca inainte de 89 si aia de la evidenta populatiei erau tot militeni … nu?

        • marian
          9 martie 2012 at 21:56

          M-ai distrat ! Cu asta …chiar m-ai distrat . Te pui… ” bine ” … cu ei ?Glumesc … sper ca ti-ai dat seama …

          • 9 martie 2012 at 22:02

            @marian
            Nu … nu ma pun bine ca nu am de ce … a, daca era vorba despre jandarmi ai fi putut sa ma banuiesti ca negociez cateva urcari in duba cu televiziunile de fata ca sa ajung si eu vedeta la televizor 😀 .. si eu am glumit

        • alexandru
          9 martie 2012 at 21:59

          Dle Marian….Poate asa, din bun-simt fata de niste fiinte umane (si politstii sunt fiinte umane, gasiti o alta „etichetare” decat asta cu „caini de paza”….NU mai bine ne catalogati direct „javre”? Si, in plus, sa stiti ca si noi platim taxe si impozite (din care apoi sunt platiti profesori, doctori, pompieri… etc…deci contribuim, la fel ca dvs. la bugetul de stat……) Si, mai mult, poate, asa din fair-play, reformulati finalul.. stiti de ce…? EU personal nu am luat nici „ciubuc” si nici „spaga” in viata mea…….Si mai cunosc MULTI care nu au luat…De ce categorisiti asa, la gramada? Daca eu as spune ca sunteti dvs. si alti care au aceeasi meserie ca si dvs. niste „nenorociti” asa, de amorul artei sau pentru ca unul sau mai multi au „spaguit” sau „ciubucarit”, v-ar fi pe plac? Iar cuvantul nenorocit arata o lipsa „crunta” de educatie… de civilizatie… acest cuvant are mai multe intelesuri, iar cel peiorativ trebuie folosit cu „discernamant”…SINE IRA ET STUDIO……

        • marian
          9 martie 2012 at 23:13

          @Alexandru Cu tot respectul stimabile dar nu eu sint acela ce face aceste comparatii!!!Eu nu fac altceva decat sa…citez o denumire pe care au dat-o ..cei ce au inventat …politia pe vremea cand nici macar bunicii nostrii nu erau inca nascuti . Si ce daca dumneavoastra personal n-ati luat NICIODATA spaga sau ciubuc ??? Am sa spun doar ca sinteti o rara avis . Si chiar cei MULTI pe care spuneti ca-i cunoasteti si care de asemenea n-au luat sau n-au pretins…tot ” pasari rare ” sint.Dar …CATI SINT DINTRE TOTI „SALARIATII” POLITIEI ACESTE..”.PASARI ” ???Va respect deoarece sinteti PRIMII DIN ACEASTA TARA CARE AU LANSAT ACEA „STRIGARE” { PE CARE AZI O STIU SI COPII DE GRADINITA … nepoata mea care are doar 5 ani in mod sigur …O STIE} LA PORTILE PALATULUI COTROCENI: IESI AFARA …JAVRA ORDINARA !!!Deci onorate domn…sper ca aceasta te-a convins ca nu sint un denigrator al ” organelor” ci doar un om ce doreste ca aceste ” organe” sa-si faca datoria : SA ARESTEZE HOTII .Deoacamdata hotii…sint bine merci la conducerea tarii si nu numai acolo, iar celulele de la Jilava, stau… goale’ in asteptarea lor.Sa nu ma apuc acum sa-m amintesc ca am facut o plangere la Politie impotriva unor vecini …mai „galagiosi” iar politistii …le-au spus cine ai reclamase ,si numai faptul ca am ca neamuri ..alti politisti ,m-au scapat de …”urmari”.Cum sa-i categorisesc pe acei politisti , care m-au dat ” in primire”? Sau mai bine categorisitii dumneavoastra onorate domn.Iar cuvantul ” nenorocit :” nu arata in nici un caz o lipsa crunta de e ducatie sau de civilizatie…este o stare de fapt…fara suparare onorabile domn.Si ca tot mi-am adus aminte. Spuneti ca eu ” categorisesc ” la gramada”…Pai dumneavoastra , dumneavoastra in politie nu faceti …cam la fel ? Nu aveti termeni ca ” pricopsiti ” pentru…aia cu ” bile ” babane si …nenorociti pentru amarasteni asa ca mine , asa precum …{ de ce nu ? } Teodora stimata noastra gazda ?Sa fim seriosi …chiar credeti ca m-am nascut …alaltaieri ? Poate fi adevarat ceea ce afirmati referitor la persoana mea …avand in vedere ca…n-am prea multa scoala {am absolvit un liceu amarat…si ala industrial} si nici cine sa ma educe n-am prea avut…ce sa fac daca mama a fost doar o profesoara amarata ce preda unor copii de scoala primara materia numita Istorie ?Eu personal stiu precis ca sunt un „NENOROCIT” deoarece…la anii astia {60!} am ajuns sa astept mila de la statul care m-a pus sa muncesc si care din munca mea aconstruit fabrici , drumuri si spitale si nu in ultimul rand scoli iar acum ma considera prea tanar pentru pensie si …prea batran pentru a putea muncii. Si nu numai pentru asta onorabile domn dar…asta asa ,pentru dumneavoastra ca sa stiti ca…majoritatea romanilor ne consideram niste „nenorociti” de catre…soarta in cel mai bun caz.Ca sa va povestesc acum despre Militie , Politie sau alte ” servicii” cred ca nu-si are rostul dar { credeti-ma pe cuvant va rog} sa stiti stimate domn ca le cunosc din interior…fara sa fi facut vreodata parte din ” structurile „lor insa…am avut neamuri, am avut ..rude p’acolo si am avut ” fericirea” sa-i cunosc binisor de prin …1957 si pana in prezent .O seara placuta in continuare stimate domn dumitale si familiei dumitale si daca te intereseaza subiectul „cangrenei ” din Politie…iti stau oricand cu placere la dispozitie …cu acte in regula.

          • 9 martie 2012 at 23:25

            @marian
            Trebuia sa le spui politistilor ca NU DORESTI SA DEZVALUIE NUMELE CELUI CARE A FACUT RECLAMATIE … eu asa am facut si politistii au respecat CERINTA mea … chiar m-au intrebat la telefon atunci cand am sunat la 112 daca sunt de acord ca ei sa dezvalui numele meu (adica a celui care a facut reclamatie) si i-am raspuns ca NU … nu cred ca au avut pentru mine un tratament preferential … cred ca asa fac toti indiferent cine suna.

        • marian
          9 martie 2012 at 23:32

          Teo…de unde dracu sa stiu…mai ales ca nici nu m-au intrebat daca doresc sa-mi dau numele ?Eu l-am dat ca orice om cinstit care stie ca oricum telefonul ai este „monitorizat” mai mult sau mai putin .Echipajul a sosit in cateva minute si …le-a aratat si locul de und etelefonasem …nu numai identitatea mea.Repet daca nu aveam nepoti, cumnat sau pe fratele meu [ Dumnezeu sa-l ierte } care unii erau politisti iar altii pensionari din politie….dracu ma lua!

          • 9 martie 2012 at 23:38

            @marian
            Pe mine m-au intrebat 🙁
            Sigur ca si eu le-am dat numele real .. si adresa dar dupa ce am spus de ce am sunat … m-au intrebat daca sunt de acord sa imi faca public numele sau ceva in genul asta si sigur ca am spus ca NU

  13. Emil Vulcanescu
    9 martie 2012 at 16:52

    Draga Theodora
    Asa cum bine ai spus criminalul nu a fost politist ! , daca era politist sau militian , cum vrei sa spui , din 8 cartuse trase trebuia sa fie 8 morti !
    Domnul @ ALM , pe piata „libera” se gasesc pistoale si munitia aferenta , de la 100 la1000 de euro.
    Sa fiti iubiti…
    Cu stima Emil

    • 9 martie 2012 at 17:15

      @Emil Vulcanescu
      Adica nu prea stia sa traga?

    • ALM
      9 martie 2012 at 20:44

      Domnule Vulcănescu, dacă este vorba de o ofertă să ştiţi că nu mă interesează nici dacă lăsaţi la 10 euro. Dar, de curiozitate, m-ar interesa să ştiu ce se oferă la 1000 de euro. E vorba cumva de un „Desert Eagle Mark XIX”?

      Cu stima …

      • 9 martie 2012 at 20:49

        @ALM
        La mine desertul trebuie sa fie cu ciocolata … nu are ciocolata nu este “Desert” 😀

        • Emil Vulcanescu
          9 martie 2012 at 21:49

          @ ALM
          Stiu ca nu sunteti interesat de achizitionarea unui pistol chiar daca v-ar fi oferit ” pi dijeaba ” dar un AKM si munitie multa se poate achizitiona contra sumei de 1000 de euro , pretul pentru achzitionarea unui ” Desert Eagle Mark XIX ” nu-l cunosc , cred ca-l cunoaste Mircea B.
          Va doresc multa sanatate
          Cu stima Emil

        • ALM
          10 martie 2012 at 8:44

          Domnule Vulcănescu, nu sunt cărcotaş dar dvs m-aţi împins pe o linie greşită: aţi scris „pistoale” şi nu arme la modul generic. AKM-ul nu este pistol ci puşcă de asalt (Assault Rifle). Oricum, nu este un motiv de contradicţie între noi …
          Sănătate şi dvs!

        • Emil Vulcanescu
          10 martie 2012 at 17:41

          @ ALM
          Am avut un prieten comun , a plecat…
          Sa fiti iubit …
          Cu stima Emil

          P.S. Numai cineastii ” american one ” va pot contrazice , eu nici macar nu incerc.
          Sanatate va doresc

  14. alexandru
    9 martie 2012 at 19:36

    Totusi, despre deciziile politice care au creat haosul nu spune nimeni nimic? Adica despre ideea obsesiv inoculata in mentalitatea colectiva cum ca toti politistii si militarii scoliti inainte de 1989 nu puteau fi considerati decat a priori irecuperabili (ca indoctrinati de comunism) si indezirabili si, in consecinta, au fost scosi rand pe rand la pensie, cu sau fara ordonante, incepand cu promotiile mai vechi, desigur, iar munca lor trebuia totusi facuta de cineva. Ca urmare, au fost obligati sa angajeze pe altii. Altfel spus am distrus armata, am distrus politia, am dat afara specialistii si am angajat oameni pe care trebuia sa-i formam din mers. Am scos cadre pe banda rulanta si a iesit ceea ce vedem acum. Adica, dupa ce am pus economia pe butuci, am inlaturat si profesionistii, am pus in loc oameni mai putin pregatiti si vrem sa mearga treaba mai bine!? S-a procedat la fel ca si cu tara. Adica avem o casa, dar nu ne mai place, deci o daramam ca sa construim alta. Dupa ce o daramam, constatam ca nu mai avem bani sa construim alta. Si atunci stam in ploaie pana cand o s-o terminam (daca). Asta e tembelismul distructiv care se manifesta la romani ciclic, la fiecare schimbare de regim.

  15. 9 martie 2012 at 22:05

    Theo, înainte de a lua apărarea poliţiei, eu, care sunt cu zece ani mai bătrână ca tine, m-aş întreba:
    De ce te faci poliţist?
    Serios! De ce s-ar face un semen de-al nostru poliţist? Care îi e motivaţia?
    Interviul e valabil doar cu camera ascunsă, la o bere.
    După 50 de răspunsuri, mi-e teamă că se impune o singură concluzie: cei care se fac poliţişti, se fac asta, fiindcă nu se pot face altceva. Că dacă puteau, se făceau.
    Sigur, există expliaţia „cineva trebua să se facă şi polişţist!
    Păi, da!
    E ca în lumea medicală: dai concurs de specialitate. Dacă nu apuci nimic, conform punctajului, te faci medic de familie.
    Locuri rămase libere. Acolo se duc cei care nu au trecut cu bine o competiţie.
    Restul, că avem un poliţist erou, că e un doctor de familie din care poţi face roman – e literatură.
    Societatea e alăctuită din cei ce aleg şi cei ce iau ce rămâne. Meseria de poliţist ascunde un arivism mărunt.
    Sigur că nu trebuie să fii de acord cu mine.

    • 9 martie 2012 at 22:16

      @renata
      La intrebarea asta nu stiu sa iti raspund Renata … probabil ca ar trebui sa iti raspunda un politist
      Chiar esti mai mare decat mine cu 10 anisori … eu credeam ca esti mai mica .. dar hai sa nu mai vorbim despre varsta ca ma apuca plansul … in ultimii ani sunt trista de ziua mea … mi-as fi dorit sa fac mai multe in viata asta .. din pacate nu am reusit

    • marian
      9 martie 2012 at 23:35

      @Renata . Sa sti ca sint unii ce ” se fac politisti ” si din …idealism. Am cunoscut si din astia …aste adevarat putini.Arivismul intervine…dupa.

  16. ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK
    9 martie 2012 at 22:39

    @ theodora
    Va ce dezlegarea de a posta un anunt care poate ingropa (sper nu numai politic) o scursura de port ales si
    reales ca presedinte a unei tari europene.

    SERVICIUL EXTERN UNGUREANU LA RACOLAT PE FOSTUL SEF AL TRUPELOR NATO DIN EUROPA Virgil Packett was Commander of the NATO SFOR in 2003 SI ALTI OFITERI SUPERIORI AMERICANI ! FBI INTRA PE FIR !

    Un scandal international fara precedent.
    Cititi in curand pe ROBERT HORVATH DEVA BLOG
    http://devanewyork.blogspot.com/
    Articol complet.

    ROBERT HORVATH NEW YORK : AMBASSY OF UNITED STATES BUCAREST – ROMANIA

    IN ROMANIA FUNCTIONEAZA O URIASA MAFIE ARMAMEMTULUI CONDUSA DE PRESEDINTELE TRAIAN BASESCU.
    EA ESTE CEA MAI GRAVA AMENINTARE PENTRU DEMOCRATIE, AVAND URIASE SUME DE BANI LA DISPOZITIE EA CONTROLEAZA TOATE INSTITUTILE STATULUI …JUSTITIE, PARLAMENT, GUVERN, PRESIDENTIE. O MARE PARTE DIN COMPANII INVOLVATE IN ACTIUNI ILEGALE SUNT FIRME AMERICANE SAU MIXTE. ALE INTRA IN PERIMETRUL LEGII AMERICANE. IN ACESTE COMPANII ACTIVEAZA FOSTI OFITERI SUPERIORI AI ARMATEI
    AMERICANE.
    RACOLAREA OFITERILOR AMERICANI
    SE FACE DE SERVICIUL EXTERN ROMAN – FOST FIRECTOR RAZVAN UNGUREANU SI ACTUALUL DIRECTOR THEODOR MELESCANU.
    VA ROG DE URGENTA DESCHDETI O ANCHETA.
    ROBERT HORVATH DEVA JURNALIST DE INVESTIGATIE SPECIALIZAT IN TERORISM SI CONTRABANDA DE ARMAMENT. PRESEDINTE DEVARTES FILM INTERNATIONAL…. CETATEAN SUA I
    IN ATENTIA : Col. Bruce West Senior Defense 0fficial / Defense Attaché Col. Kevin Leek Chief, Office of Defense Cooperation Brian Lutz
Attaché, U.S. Secret Service Troy Larson
Regional Security

  17. ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK
    9 martie 2012 at 22:59

    @Theodora
    Eu amestec vorbele cu fapte. Tu ramai cu……. vorbele.
    Cu respect si sincera pretuire.

  18. ROBERT HORVATH CINEAST NEW YORK
    10 martie 2012 at 9:22

    CONDUCEREA UDMR LA PUSCARIE !
    VICE PRIM MINISTRU MARKO BELA AL ROMANIEI COLONEL DE SECURITATE !

    HUNGARIAN MANIFESTO !

    JOS REGIMUL BASESCU!
    APEL ADRESAT CONCETATENILOR MAGHIARI, PENTRU A SE UNII CU ROMANII PENTRU A SALVA TARA DELA DEZASTRU, INAINTE DE A FI PREA TARZIU, PENTRU NOI TOTI!

    Ma numesc Robert Horvath Deva- Cineast New York. Sunt convins ca romanii si ungurii pot sa traiasca impreuna.
    Un prim pas este lustrarea si trimiterea in puscarii a intregii conduceri ai UDMR. Absolut toti sunt colaboratori ai vechii sau actualei securitati.
    Unii din ei au colaborat si colaboreaza cu serviciile unguresti.
    Este un secret deschis apartanenta lui Gyorgy FrundaVerestoy Attila, Marko Bela, Kelemen Hunor, Kelemen Attila, Toro Tibor, Becsek-Garda Dezso-Kalman, Soghor Csaba si inca 40 de membrii de frunte la organizatia criminala.
    Presedintele Szasz Jeno Uniunea Civica a Maghiarilor a declarat :”Sunt trist,ca elita politica a comunitatii maghiare a fost amestecata cu regimul comunist, ca presedintele Marko sau ministrul Borbely au fost amestecati cu trecut.”
    MARCO BELA COLONEL DE SECURITATE
    Înainte de 1989, Bela Marko a fost unul dintre redactorii de bază ai revistei „Igaz Szo“, revistă a filialei scriitorilor comunişti maghiari din România, care apărea la Tg. Mureş. A luat un premiu al Uniunii Scriitorilor în 1980. Un apropiat al regimului Ceauşescu. Ofiter acoperit. La ora actual este ofiter acoperit activ SIE. .

    Pasul al doilea este iesirea in strada a ungurilor alaturi de romani.

    cititi
    http://devanewyork.blogspot.com/2010/05/hungarian-manifesto-jos-regimul-basescu.html

  19. 10 martie 2012 at 10:59

    POLITIA este, alaturi de JANDARMERIE, „Justitie”, ANAF, DSVSA/ANSVSA, etc, un alt dinte al furculitei cu care ANTROPOFAGUL Basescu Tiran crampoteste bucata cu bucata trupul Romaniei, fragezit deja la focul scazut al legislatiei INFECTE, CRIMINALE si ABERANTE!

  20. 10 martie 2012 at 23:05

    Theo, că veni vorba… De fapt, nu veni, o aduc eu acum.
    Nu cumva generalizările noastre sunt nocive?
    Ştiu că pe lume funcţionează legea numerelor mari, dar noi prea băgăm totul în aceeaşi troacă.
    Mie nu-mi place de poliţia română, dar poliţistul nostru de proximitate e un tip de toată isprava. Vor mai fi fiind excepţii ca el.
    Ultimul scandal, al profesoarelor care se zgâiesc la bărbaţi în chiloţi şi iau mancarea la pachet ne face să credem că cel mai bine ar fi să nu se mai ducă niciun copil la şcoală.
    Doctorii sunt şpăgari şi incompetenţi, farmaciştii sunt hoţi şi lacomi.

    Mai sus, cineva îmi răspundea că există şi poliţişti care se fac poliţişti ca în filmele americane, că au un ideal.
    Nu cumva o fi având dreptate?
    Nu cumva prea ne uităm noi la lume din satelit şi-o luăm la grămadă?
    Nu cumva, dacă tot ne ţinem de generalizări, ajungem la concluzia că lozinca aia, mult blamată – pdl=usl=aceeaşi mizerie e corectă?

    Ce-ar fi să nu ne mai cramponăm de calitatea criminalului, dacă era civil sau poliţist, şi să analizăm cazul lui individual. Că e de muncă.

    • 11 martie 2012 at 0:24

      @renata
      Da .. si eu cred ca nu este bine sa generalizam … peste tot sunt uscaturi
      Eu nu am apelat la politistul de proximitate … sunt niste zvonuri despre el nu tocmai frumoase … sigur ca este posibil ca aceste zvonuri sa nu fie adevarate dar nu am vrut sa risc … asa ca am sunat la 112 … si chiar am rezolvat foarte repede problemele.

    • Costiputza
      11 martie 2012 at 0:43

      renata nu cumva politistii nostri in mare majoritate sint niste ingeri? Nu cumva militienii si obiceiurile lor au disparut peste noapte? Nu cumva tu traiesti un basm, in care binele invinge raul si toata lumea traieste fericita? Nu cumva dormi si visezi frumos? Poate ar fi timpul daca n-ai habar de viata reala sa faci un pas in afara coconului, citeodata nu conteaza virsta ci experienta. Stiu de la rude de-ale mele care au peste virsta mea 20, 30 de ani si n-au habar de viata reala. In romania este rau, institutiile statului nu functioneaza corect, sint viciate, sa te judeci cu statul este cel mai mare cosmar, sa te apere politia la fel, ok nu sint toti la fel, sint doar 80%, criminalului i s-a descarcat pistolul accidental (pistol care nu se poate descarca decit cu degetul pe tragaci, aia este siguranta lui, tragaciul si daca apesi pe tragaci, trage cite un foc ca este semiautomat) si cazul poate se va musamaliza, poate cade iar vreun sef de la politie si eventual se musamalizeaza, apropo mai tine minte cineva ce s-a intimplat cu cazul huidu, dar cu casa prezidentiala din mihaileanu? O tot dam cotita ca politistii sint buni, de ce li s-au taiat salariile, ptr ca si cei ramasi cumva buni sa devina la fel cu ailalti, numai cine n-a avut contacte cu ei si nu, nu ma refer la 112, ala sa vorbeasca. La noi in romanica toata lumea are obiceiul de-a se baga in vorba chiar de n-are nimic de spus, si toti devin analisti politici, economici, samd. Hai sa privim adevarul asa cum e, este JALE, DAR surpriza, depinde de noi, de implicarea noastra si de consecventa noastra, cine va gresi sa plateasca, indiferent cine placinta e! Sa nu mai albim pe toata lumea ca la rindul nostru noua nu ni se iarta nimic de catre organe, ba chiar sintem luati de organe daca nu respectam legile facute in majoritatea lor de catre cei cu bani/putere tocmai ptr cei cu bani/putere! Si aviz tuturor celor care ne vor sclavi… puteti sa-mi spuneti SPARTACUS!

      • 11 martie 2012 at 14:04

        Tocmai zisesem într-un comentariu anterior că nu mă prăpădesc cu dragul după poliţişti. În general. Dar, acum ziceam că nu putem generaliza. M-ai înhăţat la ultima zicere, de guler, şi nu-mi mai dai drumul! 🙂
        …Şi dacă aş trăi într-un basm în care binele învinge răul, nu pare genul de păcat pentru care să mi se întocmească dosar penal, nu crezi?

  21. 11 martie 2012 at 1:36

    @Theodora
    „Are loc o campanie de denigrare a Politiei Romane? ”
    Eu nu am perceptia asta, ca Politia Romana ar fi denigrata prin gestul lui Vladan… Cum sa spun…? Chiar daca Gheorghe Vladan ar fi fost politist (tu spui ca nu e, dar: „Ministrul Administraţiei şi Internelor, Gabriel Berca, a declarat, luni, că „personajul” care a deschis focul la coaforul din complexul Perla este poliţist din 2007, angajat din sursă externă.” – v. aici ) si tot mi se pare fortat sa spui ca, prin ceea ce a facut, ar fi atins Politia Romana… Faptul ca la un moment dat a avut un moment de intunecare a mintii si a comis un omor, din gelozie daca am inteles bine, nu inseamna ca toataPolitia e plina de astfel de indivizi. Sau ca lucrul asta ar fi caracteristic politistului roman . Ca se mai intampla, fereasca Dumnezeu, si astfel de evenimente, e cu totul altceva. Daca, spre exemplu, acest Vladan ar fi lucrat ca sofer in alta parte, spre exemplu la ministerul Finantelor (exemplul e absolut arbitrar, aleator), facand ceea ce a facut, de aici poate rezulta, oare, ca tot ministerul Finantelor e populat cu astfel de indivizi??

    Interesant e de citit ce avere avea acest Vladan:
    http://www.mediafax.ro/social/cine-este-gheorghe-vladan-autorul-atacului-armat-de-la-coaforul-din-zona-perla-ce-avere-avea-agentul-de-politie-impreuna-cu-sotia-sa-9372919/

    „Potrivit unei declaraţii de avere din iunie 2011, postată pe site-ul Ministerului Administraţiei şi Internelor, Gheorghe Vlădan moştenise un teren de 800 de metri pătraţi în Teleorman, iar soţia sa, Florina Vlădan, primise ca moştenire în 2007 4 hectare de teren în judeţul Prahova.

    Cei doi soţi aveau trei autoturisme: un Mercedes din 1996, un SMART din 2003 şi un Renault Megane din 2006. Creditul la Bancpost a fost contractat în 2007 (42.000 de euro, scadent in 2032 – dupa cum arata articolul Mediafax. n.m.).

    Conform aceleiaşi declaraţii de avere, în 2010 Gheorghe Vlădan a realizat un venit anual de 20.000 de lei, iar soţia sa Florina a încasat de la SC Igiena 12.000 de lei şi alţi 9.357 de lei pentru servicii de coafură ca persoană fizică autorizată.

    Cei doi au şi un fiu, care la acel moment era student.

    Soţia lui Gheorghe Vlădan introdusese acţiune de divorţ la Judecătoria sectorului 4 Bucureşti, primul termen de judecată fiind stabilit pentru miercuri, 7 martie.”

    Observa ca nu se poate spune ca o ducea rau… Altii n-au nici macar pe sfert cat aveau ei. De remarcat ca are un fiu student!!

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58