Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

24 ianuarie 2025

Argumente ridicole: protestatarii din Piata Universitatii au iPhone. Si statistici nereale: doar 20% din romani ar fi impotriva proiectului minier


Salvati Rosia Montana

Am aflat astazi cu surprindere de la distinsul domn Bogdan Chiriac, ca cei care protesteaza in Piata Universiatii au iPhone. Nu as fi crezut. Asa ceva ?!  Si asta este un motiv care sa ma convinga pe mine ca nu trebuie sa fiu de aceeasi parere cu ei, ca nu trebuie sa fiu impotriva proiectului Rosia Montana?  De ce ma dezamagiti domnule Bogdan Chiriac? La experienta dumneavoastra sunt sigura ca puteti mai mult

Pe surse citesc ca la sedinta USL care a avut loc ieri participantilor li s-au prezentat niste cifre potrivit carora doar 20% din romani ar fi impotriva proiectului minier si de partea celor care protesteaza intr-un fel sau altul.

Procentul este de fapt exact invers. Cel putin 80% dintre romani sunt impotriva acestui proiect. In forma lui actuala proiectul Rosia Montana nu este de interes national, nu este in beneficiul economic al Romaniei.

Va reamintesc si alte argumente folosite de moderatorii si invitatii Antenei 3: tinerii sunt bine imbracati, au biciclete scumpe, au serviciu, au masini de teren, curent electric in casa si lanturi de aur la gat.

Ar fi fost mai credibili protestatarii din Piata Universitatii daca erau imbracati in zdrente ?

S-a dat spaga barosana pentru Rosia Montana? Poate se autosesizeaza DNA-ul si incepe niste investigatii. Poporul roman are dreptul sa stie cine a luat spaga de la Rosia Montana Gold Corporation

Reţeta secretă a afacerii Roşia Montană

DESECRETIZARE Roşia Montană – Documentele desecretizate NU sunt autentice

Transmisiune LIVE din mijlocul protestelor

NU proiectului Rosia Montana. In forma lui actuala proiectul Rosia Montana nu este de interes national, nu este in beneficiul economic al Romaniei. Tradarea de tara in aur se masoara.

Antena 3 este aici? Nu, Antena 3 nu mai este aici.

Nu insistati. Este ordin de sus. Partidul Conservator este pentru exploatarea resurselor de la Rosia Montana

Daca locuitorii din Rosia Montana vor sa se scalde in cianura este doar problema lor. Dar ce au cu noi?

Se incearca insistent discreditarea celor care se impotrivesc Proiectului Rosia Montana

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

51 Responses “Argumente ridicole: protestatarii din Piata Universitatii au iPhone. Si statistici nereale: doar 20% din romani ar fi impotriva proiectului minier”

  1. Rica Venturiano
    13 septembrie 2013 at 18:53

    Lasa Theo ca au ” aifoane” da’ i-ai vazut pe aia cu Samsung Galaxy S4??? Ai naibii chiaburi.

  2. 13 septembrie 2013 at 19:31

    „Va reamintesc si alte argumente folosite de moderatorii si invitatii Antenei 3: tinerii sunt bine imbracati, au biciclete scumpe, au serviciu, au masini de teren, curent electric in casa si lanturi de aur la gat.”

    Poti Dora sa ne spui „argumente folosite de moderatorii Antenei 3” la ce? Ominsiunea este unul din mijloacele de manipulare ale imbarligatorilor. Hai sa-ti spun eu „la ce?”! La devoalarea ipocriziei asa zisilor ecologisti, toti mari consumatori de „minuni tehnologice”. Aata e sensul in care s-au pronuntat atat Mircea Badea cat si Bogdan Chireac.

    Referitor la procentele alea, la 80% li se rupe de Rosia Montana la modul cel mai neaos, restul de 20% fiind impartiti in cele doua tabere, in proportiile in care vrei tu.

    Din cei ce sunt „pentru”, 100% n-au ce pune pe masa nici dimineata, nici la pranz, nici seara, motiv pentru care nici macar in fundul curtii n-au nevoie de WC si n-au.
    Din cei ce sunt „impotriva”, !0% au biciclete scumpe, 30% au iPhone5, 9% au si una si alta, 5% vin cu sanwich de acasa dar n-au biciclete nici iPhone ci doar telefon mobil, 50% se racoresc cu bere in centrul vechi, 2% au slugi (trimit pe altii dupa bere), si tot asa… unii avand si una si alta, altii avand de toate dar le mai trebuie, toti insa depinzand de tehnologii mai mult sau mai putin poluante. Numai peturile alea pe care le bat pana le rup si la sfarsit le arunca la rigola ar fi destul sa ilustreze fitele de imbuibati ale unora ce se dau, „trendy”, ecologisti.

    • 14 septembrie 2013 at 11:06

      Incognito, nu cred ca cine are doua maini apte de munca, un cap care sa-l ajute sa tina o ustensila in mana, o lopata, un tarnacop, moare de foame. Daca imi dai exemplu de tiganii aia cu multi copii ce aduna PET-uri de prin gunoaie, sau altii de teapa lor ce sunt analfabeti CA ASA AU VRUT EI, nu ca i-a gonit cineva din scoala, atunci ai dreptate. Dar nu cred ca deschidera unei mine, indiferent de ce scoate ea la suprafata, o sa le dea de munca ANALFABETILOR, PUTUROSILOR, SI INCOMPETENTILOR.
      E drept, minerii de acolo au dreptul la munca, dar NU CRED ca solutionarea problemelor lor trebuie facuta cu aprobarea hotiei din bunul statului, adica al TUTUROR, nu doar al celor din acea zona.
      Asa cum am spus-o de nenumarate ori, nu sunt impotriva exploatarii resurselor statului, indiferent de care sunt ele, dar sa fie facuta INTR-UN MOD ECHITABIL PTR STAT. Documentati-va si o sa vedeti ca NICAIERI IN LUME, aurul, petrolul, sau alte minerale scumpe si de valoare,, nu sunt date pe daiboj. Poate ca un procent cat mai aproape de 50% (eu as spune 51%) in favoarea statului, ar fi mai acceptabil, deoarece ceea ce ar ramane ar fi suficient ptr oricine ar investi acolo.

      • 14 septembrie 2013 at 15:33

        Toa’L’ent Cucuruzer V(nturici)8
        Comentariul dvs. nu e – nici pe departe – un „raspuns” la comentariul meu. De aceea nu prea inteleg de ce mi v-ati adresat si ati postat in subsolul comentariului meu. (????).

        Este fara indoiala o tema bine „preparata” dar nu va pot spune „Bine! Stai jos! Ai 10!” pentru simplul motiv ca ati recitat dintr-o alta lectie.

        Deci: nu v-am dat exemplu tigani. V-am dat exemplu cum Dora, este incapabila sa articulese o acuzatie impotriva Antenei3 decat cu jumatati de cuvant, dar nu se opreste sa o faca, fiind sigura de suficienta cititorilor ei in a-i analiza semiargumentele.

        Dvs sunteti „prospatura” pe aici, aparut pe acest blog in gloria sa maxima, exact cu misiunea de a i-o narui. Impreuna cu D-00 Aspirant 006,5 aproape ca ati reusit, lucru pentru care nu pot sa va felicit in nici un fel ( cu atat mai putin in plic sau cash – are cine s-o faca si sunt convins ca o face) pentru bunul si simplul motiv ca am fost si sunt impotriva imbarligatoriei.
        Spre exemplificare, invit toate „prospaturile” sa deschida oricare dintre postarile anterioare datei referendumului (incepand cu inceputurile blogului), sa vada cine si cati erau comentatorii acestui blog si sa faca comparatia numerica si calitativa cu cei de azi.

        Ce pot sa spun in incheiere e ca apreciez ca nu faceti parada de „ecologismul” dvs.(despre asta era vorba). Nu ca n-ati putea avand in vedere versatilitatea discursului dvs. dar ma gandesc ca nu s-o fi uitat pe aici ziua cand, intr-un spatiu inchis cum e garajul subteran al unui supermarchet bucurestean, destinat unei populatii 80% ecologiste (in acceptia gazdei noaste) dvs. ati parcat ca orice cocalar de Rahova, anuntand pe blog „Atentie! Tancul ala Toyota Land Cruiser V8, alb, e al meu” si ca sa va justificati meltenismul, continuati „E ultimul tip, nu cred ca exista doua in tara dar… puteti sa-l zgariati!”

        Acum, cu regretul ca am nesocotit iar sfatul mamei mele de a nu sta de vorba cu basitii, ma retrag…

        • 15 septembrie 2013 at 6:59

          In primul rand tovarase Incognito, am crezut, am sperat, mi-am dorit chiar, ca sunteti omul care ptretineti ca sunteti, adica logic, rational si cu bun-simt, si puteti sa purtati un dialog civilizat. Ca m-am inselat si mi-ati dovetit (nu doar mie) ca NU SUNTETI DECAT UN OM MIC ATAT LA SUFLKET CAT SI LA MINTE, este clar.
          Ca sa n-o lungesc, raspunsul meu a fost la acea bucata de text in care spuneati:”
          „Din cei ce sunt “pentru”, 100% n-au ce pune pe masa nici dimineata, nici la pranz, nici seara, motiv pentru care nici macar in fundul curtii n-au nevoie de WC si n-au”.

          In incheiere va doresc sanatate, ca e mai buna decat toate. Poate o sa va vina si mintea la cap si o sa va lamuriti ca singurul dvs dusman sunteti chiar dumneavoastra.

        • 15 septembrie 2013 at 7:03

          PS tov Incognito.
          V8-ul v-am ami explicat, e al firmei. Eu am insa PERSONALE, alte masini, putin mai mici.

        • 15 septembrie 2013 at 14:41

          Toa’L’ent Cucuruzer V(anturici)8

          Ca sa fiu sincer chiar am remarcat efuziunea din startul comentariului dvs. precedent si alaturi de faptul ca pur si simplu v-ati bagat in seama postand aiurea in subsolul comentariului meu, m-a cuprins teama sa nu deveniti pupacios, fiindca nici macar „bijuteria” – pe care o ofera presedintia (la mine – in MICIMEA mea – simplu gabloz) – nu este disponibila pentru dvs. Eu nu ma mai las pupat de sarutari parsivele, d’apoi din cele puturoase?

          Cu „tovarasu”, ar trebui sa folositi ghilimelele daca tot vreti sa fiti peiorativ si nu p…., p…., p…. (Nah!…ca am uitat cum se zice… varsta…). Puteti sa le spuneti fara ghilimele celor cu care sunteti intovarasit: baSSe, profesorilor de la imbarligatorie, sefilor dvs…. Stiti dvs. mai bine cui… Spuneti-le, nu-i tineti la distanta cu „domnule”, oricat de flatant ar fi pentru ei includerea in „domnie”…

          Cu explicatia aia cu cei 100%, parerea mea e ca ati cam lungit-o.

          Finalul e apoteotic dar nu luat singur ci cu „suplimentul”: va doare-n V8 si la cat erati de mandru de el prin martie, cand ati venit la congresul PDL, va inteleg. Priviti si cititi!

          22 martie 2013
          „Inca ceva domnule “necunoscut” . (necunoscutul eram eu, atunci ca si acum/ precizarea mea). Daca nu aveti bunavointa si nici interesul de a schimba cu mine doua vorbe si a-mi demosntra mitomania mea proverbisala, puteti sa mergeti in parcarea subterana. Vedeti ca o sa gasiti o Toyota Land Cruiser V8, alba, cu nr de CT. Nu cred ca vor fi doua la fel, asa ca o s-o descoperiti usor. Scrie intr-o parte “60th aniversary” Poate va este mai usor, mai la indemana, va caracterizeza mai bine, sa-mi scrieti pe masina ce aveti de spus. Numai sa nu ma acuzati dupa aceea ca in culmea nesimtirii mele v-am lasat vopsea pe cheie.”

          Oare a spune „<> vopsea pe cheie” nu inseamna ca masina este a dumneavoastra? N-ati dat deloc de inteles nici ca vopseaua ar fi furata si nici imprumutata. Acum insa mi-e clar ca nu era a dvs. si ca „nitica” vopsea acolo, chiar daca mirosea a Japan, ar fi fost un pret mic „pus la dispozitie” pentru a pune mana pe mine.
          Sunt gata sa va inteleg „mandria” impostoare de a va da „propietarul” dar…
          Oare, cum sa fii si cat?, sa te fudulesti cu ce nu-i al tau?
          Eu am luat-o de „grandomania neamului prost parvenit” dar… Nu! N-a fost asta… A fost doar un ciocoism. Seful de echipa visandu-se director. Ofiterul mecanic iesit de sub punte sa fie comandant patru ore, in timp ce capitanul doarme.

          In fine, asta mi s-a parut ca v-a durut cel mai rau si de-aia am lasat-o la urma…
          Nu mai sucesc cutitu-n rana… Poate gasiti vreun tovaras sa va unga, sa va bandajeze…
          Sa fiti sanatos.

        • 15 septembrie 2013 at 22:33

          Va multumesc stimate necunoscut ca ma ajutati, demonstrandu-va singur neputinta si incompetenta de care v-am banuit de la inceput. Cand scoateti niste cuvinte din context, aveti grija sa le „rastalmaciti” bine, altfel se pot intoarce impotriva dvs.
          In orice caz, nu mai este nevoie sa-mi demonstrati superioritatea dvs, pentru ca stiu sigur acum CA AVETI DREPTATE, ESTE ASA CUM SPUNETI DUMNEAVOASTRA!!! Va asigur ca si altii s-au convins de aceasta „superioritate”, mai ales prin „elocventa” cu care combateti pe oricine nu este de acord cu dvs.
          V-am mai spus odata, si puteti sa gasiti si asta in arhiva blogului, CA NU SUNT DESTUL DE INTELIGENT SA VA DEMONSTREZ CA …………….aveti dreptate.
          Va doresc inc’odata SANATATE, sa treceti cu bine peste toate problemele dvs, atat medicale cat si financiare, dar mai ales ……, (ca stiu ca va place atat de mult), SA TRAITZI BINE!!!!!!
          Va pupa …. RICA!

        • 16 septembrie 2013 at 9:54

          Toa’L’ent Cucuruzer V(anturici)8

          Mincinos cum va stiu… Deh…. narav….
          Tocmai ca sa nu spuneti ca am scos ceva din context am citat integral comentariul dvs. de la aceea data, acolo unde il poate inca gasi oricine cu toate replicile ce l-au insotit.

          …si… sa mai stiti… chestia de mai sus cu „Eu am insa PERSONALE, alte masini, putin mai mici.” tradeaza tot melteneala de ciocoi parvenit.

          Referitor la ce si cum ati reusit sa le suciti unora convingerile, Asta e! Aveti „scoala” care trebuie si fondurile necesare. Sigur ca nici dvs nu v-ati dus degeaba la „scoala” ca visatorii la „007”. Ati avut de partea dvs. acea inteligenta care – la o adica – ar fi putut face si o scoala scoala (fara ghilimele).

        • 16 septembrie 2013 at 14:28

          Cand spuneti „melteneala” va referiti cumva la pretentiile de geniu neinteles ale unuia care a colindat Institutele de Cercetari ale tarii, inainte de 89, si n-a fost nici membru PCR?? Nu cumva, minciuna este pe alte meleaguri, si poate tocmai de aceea „v-am deranjat obrazul subtire de CERCETATOR” de ati sarit pe mine cu inversunarea unui „meltean” de colhoz, scos din moliciunea grajdurilor si adus la oras de „POLITICA DE CADRE”???
          Vedeti tov cercetator neintels si necunoscut, aici e diferenta intre un meltean si un om de succes. meltean, sunteti dumneavoastra, deoarece va complaceti in postura umila a plangaciosului ITZIC (sau STRUL), la care faceati referire mai deunazi. Nu va preocupa nicidecum sa va depasiti conditia de meltean, ci doar s-o criticati pe-a altora, cat mai virulent posibil. incercand sa aruncati vina neputintei dvs pe altii.
          Dupa cum vorbiti despre scoala si intelctualitate, E CLAR ca nu faceti parte din categoria celor cu scoala multa, dovada stand si modul in care folositi cuvintele, vrand sa epatati prin arogarea de merite iluzorii.
          Daca ati fi ceea ce pretindeti ca sunteti, un „FOST CERCETATOR” de valoare, ce activat in marile Institute de Cercetare romamesti, care au fost de valoare intr-adevar, ati fi stiut ca meltean este definitia care vi se potriveste cel mai bine. Dovada o fac chiar comentariile dvs grosolane, grobiene, la adresa tuturor celor de alta opinie. Daca „faceati munca de cercetare” din cealalta, atunci aflati ca nu va numeati CERCETATOR, ci militian sau securist. ca militian, e drept erati cu mult mai destept decat noi astia „civilii”, deoarece aveati o circumvolutiune in plus. AIA DE LA CASCHETA!!!!
          ca sa va scutesc de un efort intelectual, la cer se pare ca nu rezistati, va spicuiesc din DEX (macar asta sper sa stiti ce inseamna):
          meltean, melteni s. m. (peior.) = om grosolan, necioplit. Este un ARGOU. Vedeti sa nu confundati cumva cu GAROU, ca ala este altceva.
          Si ca sa va dau inca o dovada de „meltenism”, va spun ca pe langa cele trei masini, „MAI MICI” (ca se pare ca in furia orbitoare ce v-a cuprins nu ati priceput mesajul, de aceea il repet) AM SI UN BONUS DE 7% DIN PROFITUL NET ANUAL AL „BRANCH”-ului PE CARE IL CONDUC. Atat doar, ca olandezii sunt mai cumpatati cu cheltuielile. 🙂 🙂 🙂 🙂
          Insist sa va urez SANATATE, ca e mai buna decat toate, si amandoi stim cate nevoie aveti de ea.
          Sa traiti bine in contiunare, sa aveti o viata lunga sa va „bucurati” de bunastarea dusmanilor.
          Va pupa Rica!! 😉
          „Acest blog este un pamflet atunci cand nu se scrie serios pe el. :)”
          🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

        • 16 septembrie 2013 at 23:42

          Toa’L’ent Cucuruzer V(nturici)8

          „BRANCH”-ul pe care il conduceti sper ca nu e o masina de spalat bani… Chiar asa fiind, folositi detergent „automat” fiindca cu „manual” vad ca nu reusiti sa va controlati „spumele”.

          In privinta efuziunilor dvs., n-aveti decat…
          …Sa ma pupati!

          Voi avea grija sa ma sterg „acolo” si inainte (din consideratie pt. dvs.) si dupa (din consideratie pt regulile de higiena).

          Ar trebui s-o faceti si dvs., la gura, de cate ori dati iama prin „bucatele” inventate (de circumvolutiunile propriului dvs. mat gros) despre trecutul si prezentul (chiar si viitorul) meu.
          Pentru mirosul dejectiilor matului cu pricina va recomand ORBIT.

          Despre meltenismul meu eu zic sa nu va lasati pacalit. E de plastic. V-am mai spus, am adunat multe in viata, atitudini de egal-nivel cu interlocutorul.

          Bunicul meu a fost (intr-adevar) „taran” si de mai multe ori, inainte de razboi, primar taranist. A murit cand avea tata 13 ani iar tata a fost infiat de o matusa a sa, la Bucuresti, o verisoara a lui Bunicu, propietara de magazin en gross si en detail de „coloniale”.
          Tata, impreuna cu varul sau de al II-lea (care mi-a fost – cat a trait – si nas de botez) au avut o fabrica de jucarii, pana la nationalizare.
          Din casa din Mircea Voda i-a fost luat, tatalui si mamei mele, de catre comunisti, parterul.
          In ciuda samavolniciilor regimului comunist nou-instalat, tata a reusit sa fie ales primar independent in satul natal. N-a apucat anul si a fost arestat, dar a apucat sa termine costructia scolii care si astazi e la locul ei.
          Acuzatia: „colaborationist” – a cumparat materiale de constructii (pentru a putea fi gata pana la inceputul anului scolar) de la „particular”, adica de la „reactiune”. Proces politic.
          Arestarea a determinat nasterea mea cu doua luni inainte de termen. Am pornit in viata cu handicap…
          Advocatii au terminat ce incepusera comunistii. Pana la proces (nu exista recurs) mama a fost nevoita sa vanda si saltelele de pe paturi si s-a indatorat, dar a meritat: pedeapsa a fost numai de 1 an. Cand tata a venit acasa a trebuit sa „coboram” de la Mircea voda la Litovoi Voievod, Seneslav Voievod, Ipsilanti Voevod, Tugomir Voievod.
          Casa, parintii mei au „vandut”-o unuia dintre advocati care insa ne-a ramas loial toata viata sa.
          In ciuda unui astfel de „dosar” n-am stat niciodata cu chirie. N-am avut niciodata pretentia sa ne dea statul casa si butelie.
          Tata fost un specialist apreciat profesional iar mama n-a trebuit sa fie angajata pana am plecat militar, dedicandu-se cresterii si educatiei noastre.
          Nasu, avea o vila superba, chiar in statia de tramvai, pe chei, undeva, la mijloc, intre Morga si locul pe unde pretindeti dvs ca va tarati mucii in copilarie.
          Da, Toa’L’ent Cucuruzer V(anturici)8, i-am urat si ii urasc (si poate ca nu mai aveti de ce sa va intrebati „De ce?”) pe comunisti, pe militieni, pe securisti si pe imbaligatoristi in general, in grijania mamei lor.
          Nu sunt (acum chiar ca nu mai am de ce) invidios pe dosarele unora care, daca nu era de neam prost n-ar fi avut ce cauta la inscrierea intr-o institutie de invatamant superior militar, dar nu pot sa nu-i urasc pentru cat de greu a atarnat dosarul meu, in urcusul din care, vrand/nevrand, biologic, a trebuit sa ma opresc pe la 55 de ani.
          Nu ma plang. Are cine sa-mi duca si numele si ambitiile mai departe. Zilele acestea am „luniversat” (caci despre luni e vorba) 2 luni de la nasterea nepotului nostru, fiul fiului nostru.

          Asa ca, Toa’L’ent Cucuruzer V(anturici)8,
          in conditiile stipulate in pretext, puteti sa…
          MA PUPATI !
          Va dau voie.
          ACUM !
          Accept si melteneste…

        • 17 septembrie 2013 at 8:23

          🙂 🙂
          va multumesc din suflet Tov Necunoscut pentru demonstratiile de „inteligenta” si „eruditie”. Asa cum am mai spus-o, „TRAIASCA GOAGAL” si era IT.
          N-am nici timp, si nici impulsul necesar sa cotrabai prin memoria blogului sa va demonstrez CA MINTITI CU NONSALANTA (se poate citi si nerusinare), dar mai ales CA UITATI de la o luna la alta ce mintiti (era sa scriu mancacati).
          Pai nu va dadeati Bucurestean pana mai deunazi, cu adanci obarsii intr-un anume cartier? Eu v-am asezat geografic in Rahova, sau Ferentari, dupa limbajul folosit, insa dvs ati ripostat si ati numit un alt cartier al Bucurestiului. Ce sa-i faci, neamtul ala de ascunde lucrurile prin casa.
          In al doilea rand, e cazul sa va hotarati. ori ati fost cercetator prin Institutele tarii, ori n-ati fost. Pai cu ce genealogie si „origine nesanatoasa” aveti nu cred ca ati fi putut ocupa o functie mai inalta decat cea de PORTAR la acele institutii.
          Inca ceva tov necunoscut. Nu mai pretindeti ca ati avut taranisti in familie, ba au mai si tras ponoase pentru asta, ca iar demonstrati tuturor ca mintiti. Ori nu aveti varsta pe care pretindeti ca o aveti, ceea ce ar explica cum un descendent dintr-un membru al PNT este un infocat sutinator PSD, ori o aveti, si in cazul asta MINTITI CU NERUSINARE, pentru ca un nepot de taranist NU POATE SA FIE SUSTINATOR PSD, decat in cazul in care a crescut la „casa de copii a marelui si unicului partid”, sau a fost membru PNT de complezenta, sa nu-i spun oportunism.
          La cum „sustineti dvs” propietatea privata si intelctualitatea, imi vine foarte greu sa va diger aberatiile cu „bunicul taranist”.
          In fine, e dreptul dvs sa va credeti si Napoleon, daca asta va face placere. Tineti minet insa ce aberatii debitati, ca va faceti de ras atunci cand uitati. Ori notati pe o hartie ce sunteti pe fiecare blog, ori faceti o nota cand salvati link-ul.
          In legatura cu „vila superba” a nsului dvs, „undeva intre Morga si fosta pompierie” va multumesc inca odata ca imi deminstrati ca NU SUNTETI CEEA CE PRETINDETI . In acea zona, plina de VILE NATIONALIZATE, locuiau IN VILE doar MEMBRII DE VAZA AI SISTEMULUI. E drept, ca mai erau si unele, ca cea de pe Hameiului, in care erau inghesuiti si oameni ai muncii, la genul doua familii pe un etaj, cu baie si bucatarie comuna. Daca „Nasu, avea o vila superba, chiar in statia de tramvai, pe chei, undeva, la mijloc, intre Morga si locul pe unde pretindeti dvs ca va tarati mucii in copilarie.” inseamna ca NASU’ avea „fonctie” importanta, cu Popeda sau Volga la scara, pentru ca la multe din vilele acelea, venea mereu cate o masinutza d’asta (de meltean) sa-i duca la „servici” pe „onorabili”.Asa ca iar nu prea se brodeste povestea cu „Bunicul meu a fost (intr-adevar) “taran” si de mai multe ori, inainte de razboi, primar taranist. A murit cand avea tata 13 ani iar tata a fost infiat de o matusa a sa, la Bucuresti, o verisoara a lui Bunicu, propietara de magazin en gross si en detail de “coloniale”.
          Tata, impreuna cu varul sau de al II-lea (care mi-a fost – cat a trait – si nas de botez) au avut o fabrica de jucarii, pana la nationalizare.”
          Eu zic sa va faceti oridine in minciuni, sa vedeti ce tineti minte si ce nu, iar pentru ca NU VA CRED si va consider un MARE MINCINOS, va las sa va desfasurati in voie, cum o faceati la inceput, dand dovada de „aleasa crestere” datorata originii chiaburesti.
          Sincer, un om cu „educatie”, un om elevat, nu ar fi facut ce ati facut dvs vis-a-vis de Theo. Admitand ca v-au dranjat „emotional” afirmatiile sale legate de politicienii dvs favoriti, nu se cadea s-o „balacariti” in public. Cred ca nu v-ar fi refuzat un tete-a-tete, in care sa-i spuneti nemultumirea dvs. Insa, cum sangele apa nu se face, si opiniile ei v-au deranjat firea sensibila de meltean, v-ati dat arama pe fata si fata de ea,
          In incheiere, va doresc IAR multa sanatate, ca-i mai buna decat toate, mai ales sanatate la minte, sa va ajute sa nu nu uitati, si SA TRAITZI BINE!!!
          Si pentru ca l-ati pomenit pe Marele EMINESCU, si pentru ca va declarati un mare admirator al lui, toata aceasta „peroratie” legata de „obarsia” dvs, nu pot sa nu va raspund cu o strofa dintr-o poezie a carui titlu vi se potriveste;
          EPIGONII
          Mihai Eminescu
          ………………………………..
          „Iară noi? noi, epigonii?… Simţiri reci, harfe zdrobite,
          Mici de zile, mari de patimi, inimi bătrâne, urâte,
          Măşti râzânde, puse bine pe-un caracter inimic;
          Dumnezeul nostru: umbră, patria noastră: o frază;
          În noi totul e spoială, totu-i lustru fără bază;
          Voi credeaţi în scrisul vostru, noi nu credem în nimic!
          …………………………………..”

          EPIGÓN s. m. 1. denumire dată fiilor celor șapte comandanți la asediul Tebei. ◊ diadoh. 2. urmaș lipsit de orginalitate, inferior predecesorilor; scriitor minor din faza de declin a unei școli literare. 3. (biol.) descendent al unui tip animal care prezintă variație în formă. (< germ. Epigone, fr. épigone, lat. epigonus, gr. epigonos)

          Va pupa Rica Tovarase EPIGON NECUNOSCUT!!!!! 😉

          FINAL DE SEZON, ca la seriale. 😉 Sunteti atat de mic (la suflet) si de neinsemnat, incat nu merita sa va ajut sa va mai dati in spectacol. O puteti face si singur.

        • 17 septembrie 2013 at 8:29

          Theo, imi cer scuze ca blogul tau este obligat sa suporte atatea. Imi cer scuze si tutror vizitatorilor tai, pentru ca le-a fost pusa rabdarea la (grea) incercare. 🙂
          Nu promit (promettre c’est noble tenir c’est bourgeois) dar te asigur ca nu te voi mai obliga sa accepti aceste „iesiri” din partea mea.

        • 17 septembrie 2013 at 16:34

          Upss, iar am sfeclit-o. Ce sa fac, cunostinte proaste de limba rusa, 🙂
          Trebuia POBEDA, nu popeda, Scuze!!!

          • 17 septembrie 2013 at 18:23

            @Rica Venturiano
            pai, se poate? si eu am auzit de Pobeda 😀

        • 17 septembrie 2013 at 18:18

          Toa’L’ent Cucuruzer V(anturici)8

          Imi pare rau pentru slabiciunea de a va fi spus atatea adevaruri din viata mea. E ca si cum as fi umplut hardaul porcului cu diamante. Imi dau seama ca nu am facut altceva dacat sa va fi oferit pretexte, cu carul, de a rastalmaci in stilul mizerabil in care ati fost pregatit, lucruri care, poate nici nu v-ar fi trecut prin troaca.

          Dora a fost tot timpul la curent cu atitudinea mea brutal de sincera. A fost o sinceritate care pana de curand n-a deranjat-o. Intelesese ca asa e sinceritatea – expresia adevarului – brutala si cinica uneori.

          E treaba dumitale daca ai interes sa o vrajesti, sa o ametesti, pentru a profita de ea, in interesul politic personal si al gastii pe care o servesti. Eu NU (deci NU) am vrut sa o las sa iasa in strada, in Piata, oricum, ba sa se mai si poceasca, pentru ca lumea sa-mi fi dat mie dreptate daca o inselam… I-am spus „uita-te in oglinda, te-ai schimbat… trebuie sa vezi singura cum arati…”

          Poate am fost chiar mai dur dar, am fost sincer, nu ca d-ta, care, speculandu-i slabiciunile, nu ai urmarit decat a o compromite.
          Bine, ca si ea a fost “lemn de lucru”. Ea a fost cea care s-a facut ca nu pricepe sa ca nu aude… deh, daduse de V(anturici)8-ul care fosneste si straluceste, ajungand incet, incet ca o fata careia i-a intrat in cap sa fuga de acasa.

          Asta e… Ne-am fi putut certa ca doi adulti trecuti de prima tinerete, in continuare, cu sinceritate, pe defectele mele (liberale) si ale ei (socialiste) dar…, daca s-a gasit cine sa o indese pe sub masa cu parsivele de la Parsivenia-Muma aflata in cohabitare si sa-i spuna ca asta o face iar tanara si frumoasa…

          Eu nu pot sa va dau „binecuvantarea”.
          Nu pot sa va mai spun decat “Sa le mancati sanatosi!” si „Sa va stea in gat”.

          Pot insa, pamfletistic, incat sa va las sa credeti ca am glumit, ca n-am vorbit serios, sa va ajut si sa va dau peste mana sau peste ceafa (in nici un caz peste gura, sa nu ma murdaresc), din cand in cand, cand duceti tiriplicul la gura.

        • 18 septembrie 2013 at 6:26

          Daaaa, si vine un venetic si demonstreaza ca diamantele erau de fapt cioburi de sticla. Va inteleg frustrarea. Sa muncesti atata timp, sa construiesti un intreg esafodaj de minciuni si de pretentii false, si brusc, vine un oarecare si-ti demoleaza tot. Probabil ca e si dureros, dar asa-i viata. Cand construiesti totul pe minciuna, se naruie. Uite si cu USL-ul asta. S-au cocotat la putere prin minciuni si promisiuni desarte, si acum dau din colt in colt ca s-au prins alegatorii, si nu de alta dar mai vin niste alegeri si e posibil ca romanii sa nu uite.

        • 19 septembrie 2013 at 8:08

          Theo, nu contest ca ai auzit „si tu” de POBEDA, dar sigur nu aveai de unde sa stii ca incepand de la Insititutul Mina Minovici (Morga cum i se spunea mai simplu pe vremeuri) si de-a lungul Dambovitei, pana spre Le Maitre (LEMETRU, cum spuneau bucurestenii) erau multe case (vile) boieresti, ale „chiaburilor” vremii, ale industriasilor inter-belici. Intamplator sau nu, mai toti aveau nume cu „ICI” in coada. Vis-a-vis de noi, statea chiar un fost „propietar de fabrica de incaltaminte”, MARCOVICI. In casa lui (fosta lui casa expropriata) el statea la demisol, care initial era magazie de lemne si carbuni, ulterior amenajandu-se acolo doua camarute, iar la cele trei etaje ale vilei statea NISTE TOVARASI dupa care veneau niste masini negre sa-i duca la „servici”. Pe la de statea la parter (nu dau nume) il lua o limuzina neagra, CEAIKA, deci era „tovaras de seama” al partidului. Asa ca mi-e greu sa inghit genealogii inventate, cand „eu mi-am tarat mucii CHIAR ACOLO”.

      • 14 septembrie 2013 at 20:06

        Aici am avut un comentariu. S-a pierdut?

  3. Marian
    13 septembrie 2013 at 19:45

    Asta cu i Phone , biciclete scumpe , lanturi de aur la gat { da ce vroia frate ,sa aibe aia lanturi de otel in jurul gatului ? 😉 } si …sant bine imbracati { probabil ca era bine ca protestatarii sa se imbrace in zdrente desii , chiar nu-mi dau seama cum ar fi privit ” Europa ” o chestie din asta } …aduce al dracului de bine cu aia din ’90 cu cei din Piata Universitatii ce ” primeau dollari ” de la Ratiu sau cu ” drogurile si masina de tiparit bani gasite la sediul PNT ” …al dracului d e bine aduce si chiar ma mira ca abia acum i-a dat cuiva prin minte sa-i acuze pe aia !!!! Inseamna ca …avea dreptate Iliescu cand ai categorisea pe cei din Piata Universitatii drept niste …golani ! 🙁 ” Corporatisti ” spunea Radu Banciu despre cei din Piata Universitatii care manifasta impotriva inceperii exploatarii d e la Rosia Montana .Oare aia ce au manifestat in iarna lui 2012 …aia cum vor fi categorisiti de catre ” inteleptii neamului ” ? DA s-a dat , si DA s-a luat spaga serioasa pentru Rosia Montana asta o stiu si copii ce incep peste cateva zile scoala in clasa …I-a . Asta e ceva obisnuit in lumea capitalului , in lumea in care banul este cel ce dicteaza si in care profitul este Dumnezeu ! Cat despre ” documentele desecretizate ” { dracu’ ai crede ?} referitoare la contractul cu Gold Corporation….ori Ponta si Sova ne cred chiar pe toti prosti , ori chiar cred ca ei sant cei mai destepti oameni din tara asta ! Daciana trebuie sa fie mandra ca are un asemenea barbat …. la curul ei de europarlamentar 😉 !

    • 14 septembrie 2013 at 16:55

      D-le Marian

      Nu i-a acuzat nimeni pe cei din PU ca ar fi platiti in „aifoane” sau biciclete sau lanturi de aur. Acuzat n-a fost decat „ecologismul” ipocrit pe care se catara, demersul lor nesincer si interesat. A3 n-a vrut decat sa atraga atentia ca si „aifoanele” si bicicletele si lantucurile de aur purtate de protestatari, ca si o gramada de alte lucruri ce au devenit indispensabile traiului civilizat, inglobeaza in ele tehnologii poluante

      Steagurile celor din PU sunt tot atat de „recuzita” pe cat sunt banerele celor de la mina, lasand la o parte faptul ca toate sunt „masa plastica” din petrol sau gaze.
      In PU se afla ONG-uri, la mina se afla GCRM, persoane juridice cu reprezentare (normal: umana), cu bugete si interese dar, a trimite la acuzatiile din ’90, mi se pare „retard”, „trop retard”.
      A3 nu e TVR-ul de atunci si nici macar cel de acum… Datorita A3 nici noi nu mai suntem cei de atunci… Numai imbarligatorii sefi mai sunt cei de-atunci… Batranii securisti ce-i pregatesc pe cei noi, asigurand continuitatea, facand ca unele „servicii” sa fie tot alea de atunci…

      Referitor la cum sunt numiti cei din ianuarie2012, din PU, iata ce spunea Dora in 28 iunie 2013:

      “o sa iti spun care a fost smecheria … a fost o lingurita de tort de impartit si nu au vrut sa ajunga si la mine cateva frimituri si atunci au inceput cu mizerii de genul ca sunt socialista de sorginte comunista … eu, omul care a inghetat cu ei in timpul protestelor de la Universitate”.

      Eu i-am numit „frimituristi”.
      Iar pe cei ce firimituresc torturi, „tort-ţionari”.

      Asa ca… nici o legatura cu ’90! poate doar chestia cu „Nu ne vintem tara!”.

      Cat despre ce stiu copii si n-ar trebui sa stie sau nu stiu si ar trebui sa stie, numai noi suntem vinovati. In multe feluri…

      Greu cu copiii…
      Mult mai usor cu cainii. Daca sunt maidanezi… e si mai usor si exista si profit imediat. Pericol? dai fuga la ONG si „Hop-Ţop la Izvor!”

  4. 14 septembrie 2013 at 11:30

    Bun, ok, minerii de acolo NU AU BANI, NU AU DE NICUNELE, dar cu ce bani s-au facut acele bannere, cu ce bani s-au pregatit toate acele materiale de propaganda??? Cine este in spatele acestui protest? Sunt curios, daca protestau impotriva conducerii RMGC, erau lasati sa protesteze IN INTERIORUL MINEI???

    • 14 septembrie 2013 at 11:42

      @Rica Venturiano
      da, chiar … de unde au avut banii de bannere?

      • Marian
        14 septembrie 2013 at 13:33

        Ce dracu’ mai Teo !!! Cu 300 de lei imi iau angajamentul sa fac banere la fel si chiar mai de Doamne ajuta ! Ce , in ianuarie 2012 ai primit bani de la cineva pentru a-ti confectiona lozinca scrisa pe bucata aia de carton ce-ti tremura in mana din cauza frigului ? Si pentru a raspunde si lui Rica Venturiano { Sal’tare si respect onorabile 😉 !} : pai ai uitat ca sindicatele au oarece fonduri pe care le pot folosii si pentru achizitionarea de material care sa le fie de folos in ceea ce au ei de facut conform statutului , si anume protejarea intereselor celor pe care se presupune ca-i reprezinta , si anume clasa muncitoare ?

        • 15 septembrie 2013 at 8:33

          Mariane, hai sa ne intelegem, eu nu contest dreptul la munca. Nu le contest nici minerilor de la RM, si nici din alta parte dreptul la munca. Repet, NU SUNT IMPOTRIVA EXPLOATARII, ci doar IMPOTRIVA HOTIEI. De ce nu se leaga NIMENI de modul in care s-a incheiat contractul? Eu asta tot „latru” pe aici. Care este castigul daca „o mana” de mineri isi gasesc de lucru, in detrimentul altor „zeci de mii de maini de lucru”??? Bun, cei de acolo isi iau salariile, dar din cauza ca statul nu are bani la buget, din cauza ca acest contract este in detrimentul sau, nu poate sa plateasca alte salarii???
          Mai oameni buni, incercati sa vedeti dincolo de aparente.

        • 15 septembrie 2013 at 22:05

          Mariane, stiu ca „SINDICA(ca)TELE au bani. Iar liderii de „SINDICA(ca)AT au si ei bani, multi, ca salariu. Unii au ajuns din soferi oameni mari in politica romaneasca, doar pentru ca „AU PROTESTAT CAND TREBUIE, IMPOTRIVA CUI TREBUIE, CAT TREBUIE”. Insa pana acum, n-am vazut niciun sindicat sa sara in ajutorul unui „ortac” mai oropsit de viata. In ce priveste „subiectul” cu pricina, nu cred ca e vorba de sindicat.
          In fond si la urma urmei, pe cei de acolo, nu-i poti condamna prea mult. EI VOR SA MUNCEASCA. Crezi ca pe cei de acolo ii intereseaza ca „CINEVA FURA STATUL” prin munca lor, atata timp cat ei isi iau salariul? NU!! Dar au pretentii sa aiba profesori ptr odrasle, politisti pe strada, asistenta medicala, si etc etc,”CHESTII SIMPLE DE CARE STATUL TREBUIE SA SE INGRIJEASCA”. PUNCT!!!
          Cand am spus „de banii de bannere” m-am referit LA CEI CE AU INTERES ACOLO, SI-I SPONSORIZEZA, profitind de nemultumirea lor si de faptul ca EI VOR SA MUNCEASCA. Mariane, cand ai iesit in strada in ianuarie, TI-AI SCRIS TU CU MARKER-ul NEMULTUMIREA PE O BUCATA DE CARTON. Ca tine si ca Theo, au facut MAJORITATEA celor care au iesit atunci in strada, CU PANCARTE SCRISE DE MANA PE O BUCATA DE CARTON. Parca asta inseamna SPONTAN, nu??!!
          Scuze, dar eu nu cred in „SPONTANEITATEA REGIZATA SI PROGRAMATA”!!

        • 15 septembrie 2013 at 22:55

          Te pomenesti ca si masinile „alea de import” tot asa, „le-au primit”???
          Pai daca nu mai ai bani sa-ti trimit copilul la scoala, ca TU vrei sa invete, de ce nu-ti vinzi masina? Scapi de mai multe cheltuieli de’odata.
          Pai daca TOATA Rosia Montana n-are ce manca fara aceasta exploatare care E MUSAI A FIE FACUTA IN CONDITIILE DE ACUM, „ale cui ie toate masinili alea straine”??

        • 17 septembrie 2013 at 15:00

          Mariane, daca „minerii” aia din mina si din afara ei, protestau ca le este refuzat dreptul la munca, sau ca au conditii inumane de munca, eram primul care le dadeam dreptate (chit ca am eu un junghi intre coaste gand ma gandesc la mineri). Problema este ca ei protesteaza impinsi de alte „nevoi”. Sindicatul de acolo, menit de fapt sa le protejeze INTERESELE LOR CA ANGAJATI, face ce i-a ordonat stapanirea,RMGC pe principiul „banul meu, eu platesc, tu faci ce spun”. Fara RMGC, adio sindicat, adio functii, adio privilegii.
          De unde pana acum, in virtutea aprobarii exploatarii, preturile la terenuri erau „sky high”, deodata, sub sabia respingerii proiectului, s-au vazut bietii „apropitari” „in faliment” pentru ca a ajuns pretul la 4 euro (PATRU EURO) si chiar mai jos, pe MP. Unii, cei mai vehementi, au facut investitii serioase in zona, au cumparat cat au putut, in speranta ca odata aprobata exploatarea isi vor scoate banii INZECIT!! Un exemplu este si „DOAMNA” (tzatza de fapt) care „face calcaiul” si „are treaba” cu Dl Buha din sat. La o mica „indiscretie” se poate afla cat teren are repectiva in zona, si ce rentabila este „crosetarea de sosete” daca doar din asa ceva si-a luat „o masina” (chiar daca nu-i V8) si-si mai si permite vacante prin tarile vecine, 😉

      • Emil Vulcanescu
        14 septembrie 2013 at 15:09

        Draga Theodora
        Sa stii ca prietenii nostri @incognito , @ Marian si @ Rica Venturiano au dreptate fiecare in felul lui , cel mai aproape de felul meu de a gandi este RICA , nu Raducanu !

        Sa fii iubita …
        Cu stima Emil

        P.S. @Incognito , imi cer scuze ca in loc de „anticrinist” am citit anticrist !
        Sa fiti iubiti …
        Cu stima Emil

      • 14 septembrie 2013 at 17:36

        Protestatarii de la RM nu si-au cumparat ei banerele. Le-au primit.
        A te intreba „de unde au avut banii de banere?” – cel putin aici, intre noi – dupa atata timp de cand s-au lamurit toate resorturile ce ii imping pe protestatari la actiunile lor (inclusiv frimiturile), mi se par tarzii, foarte tarzii, iar pe cei ce inca le mai pun, intarziati.
        Totusi, pentru antrenament, o gargara si un chiot – mai ales daca ai si ecou – nu strica. „Uu! …de unde au avut banii de banere?…banii de banere… de banere… banere…nere…”.
        Las’ ca-i bine… conteaza si numarul comentariilor, nu numai calitatea lor… La anu si eu voi fi mandru ca am comentat pe blogul cel mai cel…

        • 15 septembrie 2013 at 22:58

          Tov cer(ce)tator necunoscut:
          Era mai inspirat sa va luati ca nick „CONU’ LEONIDA”, pentru ca sigur l-ati face gelos pe nenea Iancu. Al sau Conu’ Leonida era mic copil, nici pe departe la inaltimea dvs.

        • 16 septembrie 2013 at 13:19

          Cine „era mai inspirat”? Poate dvs in mintea dvs.
          Circula, in copilaria mea, o parafraza a unor versuri din „Scrisoarea a III-a” a marelui Eminescu… El mare, noi mici… dar uite ca dvs. mi-ati adus aminte de unul dintre acele versuri parafrazate, atat de actuale azi (n-o sa spuneti ca nenea Iancu al dvs e mai mare decat Eminescu…):

          „… Si in sunet de basina trece oastea lui intreaga.”

          Pai, cum sa-mi iau eu un nume pa care il vreti dvs.?
          Ce ati vrea dvs., sa bat pas de defilare dupa cum baSSiti dvs.?
          Dca va place atat de mult, luati-v-il ! Pentru mine tot „Toa’L’ent Cucuruzer V(anturici)8” cred ca vi se potriveste cel mai bine… Va descrie integral. V-as mai adauga, ca ciocoilor burjuiti, un titlu de „noblete”: Marquise D’Eolienne.

          Sigur, ca tot ce-am scris pe blogul asta, n-am scris serios… Doar „M-am ras” de unii…

  5. 14 septembrie 2013 at 12:28

    Aceasta maniera de a aborda problema e de un cretinism absolut! Valoarea de adevar a afirmatiei unei persoane nu depinde niciodata, NICIODATA, de persoana respectiva, de inaltimea sa, de culoarea ochilor, de salariul sau, de numarul de amante sau contul din banca.
    Cum pe Bogdan Chireac nu-l pot suspecta, nici macar o secunda, de cretinism, sint nevoit sa accept ca o „comite” deliberat, ca o forma disimulata, subliminala, de manipulare.
    Sigur, nimic nou sub soare: cind Ceausescu pomenea despre amestecul „agenturilor” in Marea Aplicatie din Decembrie, multa lume a aplicat acest mecanism logic stupid, unii din prostie, altii, cu buna stiinta, cu un anume interes. „Cine spune asta? Tiranul odios. Asadar, afirmatia e falsa”. Sigur, azi e tot mai limpede ca afirmatia „tiranului” era absolut corecta, dar cine se mai impiedica in asa ceva?
    Evident, eforturile, fortele si mijloacele puse la bataie in chestiunea Rosia Montana, unde NU aurul e miza principala, sint pe masura TUNULUI IMENS ce se incearca.
    O logica pragmatica ne spune ca daca cineva pune la bataie o suma x pentru a ajunge intr-o functie, estimeza un parandarat de minim 5x ( se pare ca la noi, in Romanica, e mai rational sa ne gindim la 50x!!). E limpede ca si sumele investite in publicitate (la ora asta, netul e literalmente inecat de reclama agresiva RMGC!) reprezinta un indicator important cu privire la cistigul estimat. Dar cistigul estimat nu se explica prin partea vizibila a contractului.
    Macar pentru atit, pentru lipsa transparentei, si tot e suficient ca sa fii impotriva proiectului.
    (am bicicleta ieftina, deci sint credibil! :D)

    • 14 septembrie 2013 at 21:53

      @augustinradescu
      Da si eu cred ca o face deliberat … cretin nu este … este o forma de manipulare

    • 15 septembrie 2013 at 22:16

      Nu cretinism dle Radescu, ci lipsa de informatie. Tot omul stie ca CIANURA este o otrava si ca TE OMOARA. Cine credeti ca mai da importanta unui aspect atat de „neimportant” cum ar fi felul in care s-a incheiat acest contract, cand avem mineri inchisi de buna voie in mina, iar acasa le plang copiii si sotiile?? Cine se mai gandeste ca „CINEVA” (nu spui cine, da’ e om mare, 😉 ) a baga BANI GREI in buzunar ca sa nu cometeze la clauzele din contract, cand avem un copil ucis de niste caini maidanezi, iar Natura omoara oameni, animale, si le ia oamenilor casele??
      Nu e cretinism dle Radescu, e manipulare prin lomiterea de informatii si intoxicarea cu altele, mai grave.

  6. Emil Vulcanescu
    14 septembrie 2013 at 19:03

    Draga Theodora
    Pe blogul ” Carcotasului „am aflat ca a trecut la cele vesnice @ Bibliotecarul , Dumnezeu Sa-l Odihneasca .
    Sa fii iubita…
    Cu stima Emil

  7. Thommas Anderson
    14 septembrie 2013 at 19:48
    • 15 septembrie 2013 at 22:45

      Pai da Thommas, dar astea sunt date si informatii pe care nu are nimeni interes sa le mediatizeze. Cine crezi ca ar face rating cu asa ceva? Nu are violente, nu are problema copiilor care merg maine la scoala si tata care este miner somer n-are bani de caiete.
      Daca sapi dupa adevar, este imposibil sa nu-l gasesti. Dar e mai comod sa iei „INFORMATIA GATA PRELUCRATA”. E mai usor de inteles, nu-i asa??

  8. 14 septembrie 2013 at 21:38

    @Theodora
    Ii raspundeam lui Incognito, la postarea precedenta, ca nu mi se pare ca Victor Ponta a procedat corect. Insa acum, pentru prima data cred, s-a pus problema USL-ului. Ce se intampla? In sondaje USL-ul conduce autoritar, strangand majoritatea simpatiilor politice ale electoratului. Sigur, puncte de vedere diferite intre PSD si PNL trebuie sa existe, atata vreme cat aceste partide isi pastreaza fiecare identitatea politica. Pe de alta parte, nu e prea democratica impunerea USL-ului cu o majoritate absoluta – seamana ca RPR – Republica Populara Romana… 🙂 Un fel de RPR cu pluralism politic. 🙂
    Pe de alta parte la anul sunt alegerile pentru PE, iar PSD si PNL trebuie sa mearga separat in aceste alegeri intrucat fac parte din familii politice diferite si campania electorala se apropie.

  9. 15 septembrie 2013 at 10:57
    • 15 septembrie 2013 at 11:14

      @corttex
      Multumesc Corttex !!!
      fac un articol

      • ALM
        15 septembrie 2013 at 11:24

        Da, am văzut ceva mai devreme clipul. Mi-a plăcut faptul că Mircea îşi schimbă haina la fiecare frază! L-au demascat, varanu’ i-a cumprat două haine …

      • 15 septembrie 2013 at 12:35
        • 16 septembrie 2013 at 19:23

          corttex, multumesc de link-uri. E drept ca mi-a crescut tensiunea, pentru ca i-am revazut pe acei mineri „cu putini neuroni” care fac ei ordine si pun ei lucrurile la punct, asa cum i-a rugat tov Iliescu. Filmarile singure spun totul, fara sa mai fie nevoie de comentarii. Cu atata mai mult am convingerea ca ACOLO E CEVA PUTRED, si scandalul cu cianurile si cu „sarmanii someri” are rolul de a abate atentia de la problema.
          Si acum, pentru asta, tot „aia de dinainte sunt de vina”??? Nu cumva aici e mana „astora de acum”???

          • 17 septembrie 2013 at 7:56

            Din pacate de 22 de ani nu m-a convins nici o tabara ca ar fi diferita fata de restu. Dupa revoluite tara a fost pradata si inca se mai pradeaza. Problema este ca la cum se misca lucrurile si la cum evolueaza noile mentalitati ale tinerilor politicieni tara va fi pradata si in viitorul mai mult sau ma putin indepartat. Trist dar ochii mei asta vad….
            Cu maxima stima.

        • 17 septembrie 2013 at 9:04

          Nu corttex, nu e trist, e INFIORATOR, ca ai dreptate. Acelasi lucru am incercat si eu sa explic, si anume ca de la 90 incoace, TOTI, fara deosebire n-au facut altceva decat sa acumuleze bogatii prin furt, frauda, delapidare, deturnare. Romania este o gaura neagra in care intra banii si nu iese nimic. Nu DOAR PDL-ul, sau PSD-ul, sau altii ca ei au furat, CI TOTI fara deosebire de sigla politica.
          Tinerii, ce sa invete cand s-a distrus invatamantul, cand la TV se mediatizeaza numai fufele, poitipoancele, cocalarii de mall si de Dorobanti??
          O diploma este fara valoare, datorita afluentei de absolventi cu diplome „cumparate”.
          Intr-o tara in care se accepta ca 30% poate reprezenta o „MAJORITATE” cum ai vrea sa decurga lucrurile??? Cum vrei sa evolueze Romania daca multi nu cunosc ce inseamna „DEMOCRATIE”???
          Asa cum am spus-o de multe ori, cu ocazia alegerilor, „VIN AI NOSTRI, PLEACA AI NOSTRI, NOI RAMANEM TOT CA PROSTII”

  10. 17 septembrie 2013 at 8:03

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58