Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

28 martie 2024

Bunica lui Ionut Anghel nu apare in mai mult de doua ore de filmari !!!


Bunica lui Ionut Anghel nu apare in mai mult de doua ore de filmari !!!

IonutSursa foto: cancan.ro

Nu condam pe nimeni. Vreau doar sa spun ca, uneori este suficient un minut de neatentie ca sa se intample o nenorocire. Dupa parerea mea, cei doi copii nu au fost supravegeati. Copiii sunt curiosi. Copiii vor sa exploreze, sa descopere lucruri noi, teritorii noi. Este firesc, nu trebuie sa ii oprim dar trebuie sa ii supraveghem permanent. Sa ii avem permanet in raza vizuala ca sa zic asa. Zilele trecute am avut o stire ca un copil a cazut de la etajul opt. Mama copilului era in casa. Acum aproximativ o luna un alt copil a cazut intr-o oala cu apa fierbinte. Mama copilului a lipsit 2 – 3 minute cat s-a dus sa aduca o galeata cu apa de la  fantana aflata in curte. Vroia sa ii faca baita copilului.

VIDEO: Imagini incredibile din Parcul Tei, cu Ionuț înainte de a muri – Starea Natiunii

Tags: , , , , , , , , ,

31 Responses “Bunica lui Ionut Anghel nu apare in mai mult de doua ore de filmari !!!”

  1. 19 septembrie 2013 at 14:04

    Asa cum am spus, faptul ca a murit un copil de 4 ani, este o tragedie imensa. Ma intreb insa, in conditiile in care in locul bunicii ar fi fost O BONA ANGAJATA, care ar fi fost reactia “multimii”. Din punctul meu de vedere, BUNICUTZA IRESPONABILA este principala cauza. NU LASI NESUPRAVEGHEAT UN COPIL DE 4 ANI!!!!! Nu lasi nesupravegheat NICIUN copil de fapt.

    • ALM
      20 septembrie 2013 at 6:48

      Domnule Venturiano, am un nepoţel cam de vârsta lui Ionuţ. Vârsta mea cred că se apropie de a “bunicii iresponsabile”. Am ajuns la o concluzie tristă: dacă vrei să mergi într-un parc public, trebuie să ţii copilul în lesă!!!

      Înţeleg până la un punct “iubitorii de căţei”. Ce este aşa de greu de priceput în cazul Ionuţ? Dacă Bucureştiul n-ar colcăi de câini vagabonzi, Ionuţ ar fi trăit astăzi, indiferent cât de iresponsabilă ar fi fost bunica!

      Rezumând, propun o lozincă: CÂINII VAGABONZI LIBERI ŞI ÎN HAITE, COPIII ÎN LESĂ, EVENTUAL CU BOTNIŢE!

      • 20 septembrie 2013 at 10:57

        Dle ALM, aveti perfecta dreptate, CAINII VAGABONZI NU AU CE CAUTA PE STRADA, Pentru ca oricat de “prietenul omului sunt” in conditiile oferite de strada SE SALBATICESC si redevin animale in lupta ptr teritoriu, hrana, ADICA SUPRAVIETUIRE. Daca imi plac leii ca animale, nu insemana ca m-as baga in cusca unuia. Daca imi plac cainii, am caine, nu insemana ca daca unul dintre ei imi ataca familia sau pe mine, nu ma apar cu riscul de ai curma lui viata ca sa-mi apar famila sau pe mine, CHIAR DACA E VORBA DE CAINELE MEU.
        Eu nu contest anormalitatea existentei acestei “coabitari” 🙂 🙂 🙂 😉 intre cainii maidanezi si cetatean. Eu am spus si o sustin ca ATUNCI CAND AI IN GRIJA UN COPIL NU-L SCAPI DIN OCHI, pentru ca pericole sunt la tot pasul si COPILUL NU STIE SA LE VADA SI SA FEREASCA DE ELE. Ai un copil obisuit cu cainii, ca are unul acasa, dar merge in parc sau pe strada si vede un caine turbat. Stie el sa faca diferenta intre un catel normal, docil, si unul turbat? NU, asta trebuie s-o stii tu OMUL MATUR, iar el o s-o invete in timp,, odata cu varsta si cu educatia pe care i-o dai tot tu, parinte, tutor, bunic, profesor.
        Parafrazand ce ati spus dvs, fara sa va contrazic, spun “daca bunica nu statea la barfa pe banca si avea grija de nepoti ASA CUM AR FI TREBUIT, ca d’aia a iesit cu nepotii in parc, Ionut ar fi trait si azi”. Daca acei copii erau supravegheati corespunzator, nu apucau sa iasa din parc, nu dispareau din raza vizuala a celui care ii avea in grija.
        Si eu sunt parinte, si bunic. Am iesit cu copiii mei la vrema lor, acum ies cu nepotii, in parc, pe strada, la munte, la mare, peste tot. Intotdeauna am fost atent la eventualele pericole ce pot aparea, lacuri, canalizari, cioturi, borduri, gropi, leagane in miscare, cazutul cu bicicleta, etc etc. Chiar daca stateam si pe banca, ochii mei erau pe copii IN PERMANENTA. Aveam un perimetru de siguranta din care nu trebuiau sa iasa. Usile din spate ale masini erau MEREU blocate sa nu “le poata deschide din gresala” copiii, de eram nevoit si cand nu aveam copii sa cobor sa dschid eu usile. Si erau si pe vremea aceea caini maidanezi, ca problema nu este de la 90 incoace, ci a aparut de cand cu demolarile lui ceasca.
        Stimate domn, cand aveti perfecta dreptate, ati vazut ca nu ezit s-o recunosc, dar acum reactionati subiectiv. Daca acel caine il ataca un copil la 10-20-30 de metri de bunica, da, aceasta nu avea vina, dar copii aceia s-au indepartat de raza vizuala a bunicii timp de PESTE DOUA ORE fara ca aceasta sa reactioneze sau sa observe ca au disparut. Dvs asa faceti cu nepotii dvs? Nu e normal sa fie atacti de caini, tot asa cum nu este normal sa-i lasi nesupravegheati. Moartea lui Ionut este efectul, dar nesupravegherea este cauza. Efectul putea sa fie si o masina care sa-l calce pentru ca bietul copil ii sarea in fata. Putea sa cada intr-o canalizare fara capac, furat de “conlocuitorii minoritari-deocamdata”, putea sa e intample ORICE IN ACEST INTERVAL DE PESTE DOUA ORE in care bunicutza n-a dat doi bani ca ea era acolo SA AIBA GRIJA DE NEPOTI, nu sa stea la barfa cu prietenele. Nu esti in stare sa ai grija de un nazdravan, nu te incumeti la asta si te duci la barfa pe banca. Era bolnava? Cu atat mai mult nu trebuia sa se inhame la asa ceva.
        Sunt de acord, nu este usor sa cresti un copil, implica multe, de la bani la timp. dar daca ai avut norocul sa ai copiii pe care ti i-ai dorit, TE DAI PE TINE DEOPARTE PENTRU EI.
        Scuze, iar am ocupat tot blogul, 😉

      • 20 septembrie 2013 at 17:42

        @ALM
        Va inteleg de ce tineti partea “bunicutilor” asa cum ii inteleg si pe cei ce isi fac un titlu de glorie din manjirea “bunicutilor” altora, mai ales daca bunicii lor adoptivi (proprii, personali, si cunoscuti in locul celor necunoscuti) s-au numit Cazanul si Popota.
        Se intreaba niste… uniii, “DACA IN LOCUL BUNICII ERA O BONA ANGAJATA, care ar fi fost reactia publicului???”

        Eu am o intrebare pe care nu s-a gasit sa o puna nici o Mafalda, stiutoare “din start”, a tuturor verdictelor, inclusiv realizarea cvorumurilor la referendumuri si hotararile CCR-ului.
        DACA IN LOCUL LUI IONUT ERA BUNICA? (Ce, nu s-au vazut cazuri? Exista si bunicute hartanite de caini…). Care fi fi fost reactia “publicului” in cazul in care, fie bunicuta, fie (si) cainii ar fi fost exhibitionisti? Nu cumva tatal si mama, cand au plecat la servici i-au spus lui Ionut “Sa ai grija Ionut de bunica! Sa nu o superi! Da?”. Cat de vinovat ar fi fost Ionut neavand grija de bunica? Sigur, Mafalda manjitoare de bunici, va spune ca inca odata fac dovada a “ce zice el” cand se supara pe campi si-i ia la bataie, punand intrebari pe care el nu poate sa le inteleaga.

        Exista in toata drama familiei Anghel un lant de vinovatii morale in care prima veriga ar putea fi considerata “bunicuta”, desi, daca ar fi sa-i gasim o vina (oricat de mica) si tatalui (poate o are, fie si numai pentru ca, inca de la nasterea s-a indreptat catre acest oribil deznodamant) apoi, si tatal tatalui are o vina… alta nevasta nu putea sa-si gaseasca? Dar tatal tatalui tatalui?…In tot acest lant insa, elementul concret (ca si Ionut), nu-l vad. Discutia trece peste caini. De ce?

        Pai, dupa ce ca sunt mai bine de doua saptamani in care, pe acest blog, subiectul nu si-a gasit loc, nu stiu de ce dar am senzatia ca ma aflu pe un blog al “cainosilor”. Este prima postare despre subiect pe acest blog si inca din titlu, lipsesc cainii (nici Ionut n-au mancat, nici botul nu le e insangerat) in schimb, apare plna de sangele lui Ionut, “bunicuta”.
        Numai in locul ei sa nu fie careva, chiar daca procurorii n-o vor putea acuza nici macar de lipsa de “telepatie”.

        Legea face referire numai la obligatiile parintilor.
        Intre o bona fara “contract” de prestare si o “bunicuta”, diferenta e ca bona va fi acuzata intai de “munca la negru”, apoi (daca se confirma, fiind la munca si deci avand responsabilitati legale) acuzata de neglijenta in serviciu si omor din culpa, pe cand, pentru “bunicuta”, va fi foarte greu pentru procuror sa faca acuzatii nedemontabile pentru orice aparator. Bunicii au numai raspundere morala, nicidecum legala fata de nepoti. Bunicii, cand au grija de nepoti pot fi acuzati (pe bune sau nu) de orice, numai ca “muncesc la negru” pentru copii lor, nu.

        Cred totusi ca nici un tribunal nu le poate da acestur parinti si bunici o pedeapsa mai mare decat cea pe care deja au inceput s-o ispaseasca. Chiar pedeapsa capitala ar fi mai usoara si numai Andrei ar putea impiedica aceasta “isbavire” ce sunt singur ca atat parintilor cat si bunicilor le-ar putea deveni tentatie, incepand din acele clipe nefaste. Gandindu-ma cat sufera nici nu indraznesc sa zic “Doamne-ajuta…”. Pana la urma, si D-zeu, isi are socotelile lui… Faca-I-se voia…

  2. Emil Vulcanescu
    19 septembrie 2013 at 14:22

    Draga Theodora
    Sa stii ca am stat doua ore intr-un copac ca sa nu manance haita de caini niste oase , adica pe mine ! ! !
    Am trecut gardul de la pavilionul expozitional si ma indreptam spre Hotel Perla cand au aparut MAIDANEZII , 57 la numar , am avut “grija” sa-i numar , asta se intampla in 1998 , am mai numarat apoi cainii care se aflau ziua in amiaza-mare in fata Ministerului Sanatatii si au fost 27 de caini , de cei din fata de la Hanul lui Manuc nu mai vorbesc !
    Aveti un PRIMAR DE CACAT !
    Sa fii iubita …
    Cu stima Emil

    P.S. De gunoaiele care se afla in CAPITALA nu mai spun nimic.

  3. Tatomirescu Nelly
    19 septembrie 2013 at 14:32

    Deci sunt de vină părinții în primul rând , că și-au lăsat copiii cu bunica . 🙁 Societatea în care trăim e singura vinovată , din cauza sărăciei nu ne mai permitem să ne ducem copiii la ,,grădi ,, . De dădace specializate nu mai vorbim . Indiferent de ce-a fost acolo , câinii nesupravegheați nu au ce căuta pe străzi !!!

  4. 19 septembrie 2013 at 21:35

    Abia astept sa vad ce spune Marian legat de asta, ca ma dojenea pentru faptul ca am spus ca BUNICA ESTE DE VINA in primul rand, de la inceputul mediatizarii acestei tragedii. Cum e posibil, sa mergi cu nepotii in parc, chipurile sa ai grija de ei, si timp de doua ore sa nu observi ca au disparut de langa tine. Ori e senila, ori e senila, ca la TV spunea ca “o fractiune de secunda” i-a scapat din ochi. CUM E POSIBIL?????? Revin cu intrebarea pe care am pus-o inca din prima clipa cand am auzit ce s-a intamplat, DACA IN LOCUL ACESTE INDIVIDE (ca nu merita sa-i spun bunica) ERA O BONA ANGAJATA??? Primo, NU CRED CA SE AJUNGEA AICI, secundo, IN CAZUL IN CARE PRIN ABSURD S-AR FI INTAMPLAT ACEST LUCRU, era deja linsata de tatal acelui copil.

  5. 19 septembrie 2013 at 22:45

    Daca e sa te tii dupa un copil toata ziua nu mai faci nimic. Crezi ca trebuiesc pusi in lant, in zgarda, in lesa, legati de pat, inchisi in custi? Ti se pare normal ca un animal de companie sa se salbaticeasca in strada, sa ajunga sa o terorizeze, sa ajunga stapanii unor arealuri civilizate, construite de oameni, nu de caini?.
    Cu articolul asta cred ca vrei sa lasi impresia ca, de fapt, vorbesti ca sa nu taci, ca sa nu treaca ziua fara “postare”. Doar impresia.
    De fapt, s-a “impacat” Ponta cu Antonescu si voua vi s-a dat urma falsa a unei blanite de sosoi, trasa de sfoara pe o directie paralela, ca sa nu va ia somnul in stand by. Altfel, de unde Hodoronc-Tronc, interesul tau pentru un subiect mai vechi de doua saptamani despre care n-ai scos un cuvant pana acum?
    Asta ma supara la tine Dora, de la un timp incoace. Nefirescul. Nu mai esti cine ai fost in ciuda negarilor tale. (neinteresata, neplatita, nebaSSita, neaifonita si nebiciclita, nenene si nenene…)
    In fine, asta e felia ta… Sa-i umplu acum frigiderul si lui

    @ Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8
    Miloaga dumitale cerere, adresata Dorei, arata ca esti d-ala caruia ii place sa dea si sa fuga sau daca a luat-o, sa fie ultimul care da. Cu mine nu ti-ai gasit omul fiindca eu n-am sa intorc spatele unui sisangiu, mai ales ca am crescut in Obor, lucru pe care n-am cum sa-l uit si ai sa vezi de ce. Ceea ce fac acum cu tine e un “duel” in care amandoi folosim atat verbul, ca floreta, cat si atributul ca pumnal.
    Ti-am spus de multe ori ca sunt gata sa apreciez un pripas, copil de trupa si nepot al cazanului, ce a deprins In ciuda genealogiei sale “furtunoase”, cu tati (adoptivi, poate chiar biologici) futunari, arta scrimei verbale, desi poate ar fi fost tot atat de util sa invete si sa stinga fervoarea proprie si – eventual – pe a adversarului.

    A propos! Stiti de ce li se spune stingatorilor de incendii, pompieri? Fiindca pompau. Pompau tot ce prindeau dar mai ales pompau apa cu pompele. Era ciucure de muieri in jurul “pompieriilor” si din cand in cand, pompierii se trezeau cu cate un copil de trupa in poarta, pe care trebuia sa-l treaca in subzistenta “bunicului”, batranul Cazan de la bucatarie.
    De unde stiu asta? Din “Povestiri adevarate” vol. I, din care am sa-ti citesc si tie candva… Promit!

    Acum sa lamurin putin “aritmetica” de la care n-aveai cum sa lipseti, in “pensioanele” disciplinate militar, dar la care se pare ca nu te prea te puteai concentra.
    Nu-ti dau date fixe in timp fiindca nu vreau sa te pasionez in Puzzle.
    Dar…

    Tata a fost ultimul dintre copii bunicului meu, facut la o varsta la care nu mai era tanar. Nici ceilalti copii bunicu nu i-a facut de tanar, prin vii si prin porumbi, tineretea petrecandu-si-o pe la scoli.
    La cinci ani dupa bunicul a murit si bunica si intrucat adoptia tatei de catre verisoara bunicului a fost una formala (o intelegere care sa-l ajute pe tata sa mearga la scoala in Bucuresti, in conditii de “supraveghere”), tata a mostenit casa parinteasca, asa cum era obiceiul locului in acele vremuri. Sunt lucruri ce se intamplau candva, intre cele doua razboaie, si nu e ciudat decat pentru neamul prost ca aveau proprietati agonisite in generatii.

    Strazile cu nume de voievozi Litovoi, Seneslav, Tugomir, Ipsilanti, se afla si acum in spatele Pietii Obor, intre fosta fabrica de sapun STELA (primul loc in care Colgate a produs in Romania) si Gara de Est. Pe-acolo au cumparat ai mei o casa. Pe acolo am facut si scoala, clasele I-VIII.
    Norocul a facut ca, asa cum am fost nevoiti sa vindem casa din Mircea Voda pe nimic, unui advocat evreu, tot asa au gasit ai mei, tot la un advocat evreu, dornic de a avea “tara lui”, inca o casa(ocupata de doua famili de chiriasi), casa de la “Pache” (Protopopescu), sa fie pentru sora mea.
    NEnorocul a facut ca numai dupa cativa ani de la cumparare ceausescu sa interzica dreptul de a avea mai mult de o proprietate in aceeasi localitate si mai mult de ocasa de vacanta in alta localitate, pentru a ameliora (cica) situatia locuintelor in Bucuresti .

    A trebuit sa vindem si am vandut casa din Obor.

    Daca nici acum nu ti-e clar, inseamna ca ai probleme si trebuie sa te cauti.

    Ai dreptate cu hotia de vile si circulatia de Pobede si Volgi pe chei, in zona Marasesti, dar asta se intampla mult mai incoace, pe vremea cand, schpielhosen-ul tau nu se mai ingreuna atat cat sa-ti limiteze aria escapadelor din cazonul parental, pe vremea cand noi deja capatasem oarece vechime in “Cartierul Voievozilor” din Obor.

    In incheiere, parerea mea este ca totusi nu am scapatat atat incat sa fiu la nivelul la care ai parvenit tu si asta conteaza. Una e sa “scuipi” in jos, asa cum fac eu si alta e sa scuipi in sus, asa cum faci tu, inchipuindu-ti ca, daca nu stii “ceva”, acel “ceva” nici nu exista – de pilda Newton si faimoasa lui “Lege a Gravitatiei” – luand insa de bun tot ce nebuloasa gazoasa din tartacuta ta reuseste din cand in cand sa se aglomereze si sa conglomereze, pentru a putea “onora” cititorii blogului si cu “praf” in ochi, nu numai cu “gaze” de baSShist.

    Doar o vorba sa mai spun : FURTUN,
    In ideea ca poate n-ai fost atent nici la lectiile de Limba Romana si in corelatie cu ratarea TA (se poate spune ca zodiacal nu esti “semn de apa” fiindca n-ai avut parte nici de “apa IN furtun”, nici de “apa PE futun” – mai degraba varsator-turnator), este o mare diferenta intre furtun si furtuna. Mare atentie la declinare! “Un futun/doua furtune” este la fel de incorect ca “o furtuna/ doua furtunuri”. Totul a fost explicat in clasa a III-a si reexplicat in clasa a V-a: Confuzia pleaca de la pseudo-pluralul comun “FURTUNE”, folosit – mai ales de turnatorii care au trecut prin scoala ca ratoii prin apa – asa cum le vine lor pe furtun sau pe furtuna.

    Pe de alta parte furTUN inseamna, daca e sa il impart in silabe, amplitudinea maxima a unui furt, iar furTUNA e cam ce incearca sa ishte (povoace) imbarligatorii in acel pahar in care au ei grija ca justitia sa fie, in cantitatile si concentratiile masluite de ei, apa, apa de ploaie, impotriva acelor furturi TUN, dar care nu sunt ale lor, sunt ale altora.

  6. 19 septembrie 2013 at 23:32

    mda………..mai multa atentie din partea parintilor asupra copiilor lor! Asa ceva trebuie sa fie inscris in codul genetic al oricarei mame, nu in codul penal! Este absurd sa condamni un parinte……….

  7. 19 septembrie 2013 at 23:39

    Bunica copilului nu are nicio vina, da? Ati argumentat dvs. ca nu poti fi in fiecare minut, langa un copil, da? Deci? Soarta, destinul, etc, …… e de vina, atata timp cat nu exista un program educational al mamelor, care se poate face in momentul in care au nascut si sunt internate in maternitate! Stimabili guvernanti, puteti initia o O.G. prin care sa se prevada o instruire a mamelor (………..), imediat dupa nastere, da?

    • ALM
      20 septembrie 2013 at 6:58

      Hai că mi-au dat lacrimile! Deci mamele au ajuns să fie de vină? Vina lor că nu sunt adaptate să crescă copiii de la distanţă, că sunt obligate să caute o soluţie pentru copilul de doi ani, pentru că nu mai există suficiente creşe şi grădiniţe, că sunt obligate să convieţuiacă împreună cu haitele de câini vagabonzi şi să se complacă în situaţia de a trăi printre maidane pline de gunoaie!

      De ce nu avem salarii ca în Occident? D-aia, că aici e mai rău ca în India sau Pakistan! Norocul indienilor că vacile nu muşcă …

  8. 20 septembrie 2013 at 0:23

    Dar asta nu inseamna ca daca nu e supravegheat sa fie omorat de cainii vagabonzi!! Adevarul este ca s-a pierdut de sub control problema asta a cainilor in contextul in care in capitala exista, din cate inteleg, peste 60.000 de caini fara stapan, multi dintre ei foarte agresivi: e greu sa le faca fata un om matur, dar un copil de 4 ani!!! De aceea Primaria ar trebui sa depuna toate eforturile pentru ca in cel mai scurt timp sa nu mai vedem pe strazi acesti caini vagabonzi care pun in pericol oamenii.

    • 20 septembrie 2013 at 7:48

      Motane, perfect adevarat, cainii fara stapan NU AU CE CAUTA LIBER PE STRAZI! Asta nu se discuta si nu se comenteaza, punct. Intr-o forma sau alta, ei trebuie sa dispara de pe strazile urbei, DE PE DOMENIUL PUBLIC. Pentru situatia asta PRIMARIA este in primul rand vinovata. Asta e rolul Primariei, sa gestioneze TOATE problemele legate de urbea repectiva, , pentru ca cel putin asa promit toti inainte de alegeri, doar-doar vor fi ei alesii. Asta nu inseamna ca a lasa un copil de varsta asa fragedea, 4 ANI, nesupravegheat. Indiferent cine ar fi fost persoana in grija caruia era lasat, este o vina mai mica sau nu este deloc. Omul matur se presupune ca judeca si de aceea i se da in grija un copil. TU, OMUL MATUR, trebuie sa iei in calcul toate riscurile la care se poate expune un copil, pentru ca EL NU POATE SA REALIZEZE CE INSEAMNA PERICOL, RISC, MOARTE!!! In primul rand vorbim de un interval destul de mare, imens chiar, avand in vedere varsta copilului, in care persoana in grija careia era copilul n-a avut NICI-O REACTIE. Nu legi copilul in lanturi, nu-l bagi in cusca, dar cand IL AI IN GRIJA, NU TE OCUPI DE ALTCEVA. Normal ca a creste un copil iti ia tot timpul, dar asta nu inseamna ca il lasi pe trotuar in fata coaforului sau magazinului, cat iti faci tu treaba. Daca vrei sa cresti un copil sanatos si la trup si la minte, pana la varsta la care poate sa intelega TE OCUPI DE EL NON-STOP. Nu poti fi parinte cu 1/2 de norma. Sigur, or sa-mi spuna unii ca multi nu au bani sufieicenti sa-si creasca copiii. Pai daca esti rational, daca gandesti putin si nu ai mintea incetosata de “beutura”, inainte de a concepe un copil te gandesti daca ai cu ce sa-l cresti. Daca nu ai cu ce, oricat de mult il vei iubi, acel copil va fi condamnat din start.
      In felul asta putem spune ca si in cazul copilului cazut de la etaj, de vina este constructorul ca a facut blocul asa inalt, sau ca l-a facut cu ferestre. In cazul copilului cazut in oala cu apa fiarta, de vina este apa, ca era prea fierbinte.
      De aceea intreb, DACA IN LOCUL BUNICII ERA O BONA ANGAJATA, care ar fi fost reactia publicului??? Toata lumea judeca prin prisma “bunicutzei”, care deh, are o scuza ca era batrana si “ce era sa faca, sa-l lege cu lantul”? Daca bunicutza ar fi fost CU ADEVARAT BUNICA, cu drag de nepoti, nu i-ar fi scapat din ochi, si nu cred eu ca in cazul in care ar fi strigat dupa ei sa nu se indeparteze, nu ar fi reactionat nimeni daca acei copii nu ascultau. Pana la urma EA IESISE CU COPII IN PARC, SA AIBA GRIJA DE EI. Altfel, nu vad ce nu ar fi normal, sa duca toata lumea copiii in parca si sa ii lase acolo pentru cateva ore, ca NU SE POATE INTAMPLA NIMIC.
      Haideti sa lasam cainii putin deoparte si sa ne gandim si la alte pericole la care s-au expus copiii atata timp. Daca ajungea la lac si murea inecat? Era de vina lacul, ca era acolo? Daca alergand, se impiedica, cadea cu capul de o bordura si ramanea acolo lat? Era de vina bordura?
      Haideti sa judecam fara patimi, si sa vedem intai CAUZA care a dus la EFECT! Cei care sunt parinti, sau bunici, cum gandesc atunci cand sunt cu copiii undeva? Nu se iau in calcul eventualele pericole?
      Haideti sa nu fim ipocriti, ca in alte cazuri se tot face caz “CA DACA SE RUPE BARAJUL, DACA SARE IN AER, DACA SE INFILTREAZA … DACA…..DACA….” Aici de ce sa nu luam in considerarare “DACA CINEVA AVEA GRIJA DE COPII NU SE AJUNGEA AICI”!!

      • 20 septembrie 2013 at 14:42

        @Rica
        Da, si eu cred ca ar fi trebuit supravegheati mai bine… Oricum, bunica trebuia sa fie cu ochii pe ei tot timpul, mai ales daca sunt mici.
        Insa din toata povestea asta trista cu Ionut nu rezulta foarte clar ca bunica nu i-ar fi supravegheat cum trebuie… Ca poti sa-i supraveghezi si sa se intample, mai ales cand ai de a face cu caini foarte agresivi. Am fost zilele trecute in zona aceea, Lacul Tei, unde s-a intamplat nenorocirea: sunt inadmisiibl de multi caini pe strazi, pe aleile dintre blocuri. Cei care nu sunt din Bucuresti poate ca nu-si dau seama bine de situatie… Si e vorba de caini de talie medie si mare!! Rica, Doamne fereste, dar daca doi sau chiar unul din acesti caini te ataca, nu te vad bine…

        • 21 septembrie 2013 at 6:28

          Motane, repet, CAINII N-AU CE CAUTA LIBER PE STRAZI!!!
          In schimb, daca bunica era atenta si avea grija de copii asa cum se presupune ca trebuie sa avem de grija de ei, acestia NU IESEAU DIN PARC SUBT NICIO FORMA. Nici macar NU AVEAU VOIE SA IASA DIN RAZA EI VIZUALA!!
          Decesul datorat atacului cainilor este URMAREA NU CAUZA!! Nu admit ca este nevinovata, pentru ca SI EU SUNT PARINTE SI BUNIC LA RANDUL MEU. Il ataca un caine, fie el si de lupta, ma interpuneam eu intre copil si caine. Viata copilului mei, a nepotului meu E MAI PRESUS DE A MEA. IL APAR CU PRETUL VIETII MELE!!!

        • 21 septembrie 2013 at 9:55

          Situatia asta cu cainii, agresivi sau nu, DAR LIBERI PE STRADA, din varii motive, insa care toate tin tot de noi oamenii, este peste tot in tara, in toate orasele mari, nu doar in Bucuresti. Eu cred insa ca dam o importanta prea mare acum, cand problema persista de ani buni. Nu este primul caz de OM ucis de caini. Au mai fost, dar nu stiu sa se fi facut atata valva. O viata este O VIATA, indiferent ca este vorba de un om in varsta, de un copil, de un roman, sau de un japonez, de un barbat sau de o femeie.
          Hai sa analizam liberi de patimi, ca altfel nu rezolvam nimic. Daca ar fi sa judecam toate neregulile, toate faradeligile, sau toate lucrurile care nu ne plac, dupa patimi, am avea un Vestul Salbatic actualizat, cu rafuieli si “dreptate” facute dupa cum ne place sau nu ne place ceva. E drept, numai cei rationali pot judeca la rece, fara subiectiviate, restul dau glas primului impuls, ca “asa este normal”. Si cainii aia, tot in virtutea primului impuls au actionat. Se presupune insa ca noi suntem “evoluati”, NU??

    • 20 septembrie 2013 at 15:29

      Ar mai fi si o alta solutie in legatura cu cainii vagabonzi: adoptiile internationale! E clar ca in lumea aceasta larga sunt multi iubitori de animale. De asemenea e foarte clar ca Bucurestiul are un excedent, ca sa zic asa, de caini. Atunci adoptiile internationale de caini ar putea rezolva o mare parte din problema (pe langa cele interne). Mai ales ca s-ar putea valorifica si un brand, daca se poate spune asa, spre exemplu: “maidanez de Bucuresti”. Deci, iata un tip de caine, ca sa zic asa – nu stiu daca se poate spune o rasa distincta de caini… Insa de ce sa nu-i valorificam in felul asta si sa-i vindem pe bani frumosi, bani care ar intra in visteria Primariilor, ca tot se plang ca nu au bani.
      Ar trebui valorificat brand-ul asta: cainele de Bucuresti – ar putea fi o mascota a orasului! Ar putea face Bucuestiul atragator din punct de vedere turistic daca valorificarea brand-ului s-ar face la modul profesionist. Ceea ce nu inseamna sa mai vedem haite de caini vagabonzi pe strazi. Insa de ce sa nu facem, de ce sa nu cautam sa facem de asa maniera ca in urma acestei situatii neplacute, cu atatia caini fara stapan, sa castigam bani frumosi pentru orasul nostru? Bani care ar putea fi investiti mai apoi in alte lucruri trebuincioase pentru urbe (amenajari de parcuri, asfaltare de strazi etc).

    • 20 septembrie 2013 at 15:31

      Theo, cred ca un comentariu a nimerit in spam… te rog sa verifici si, daca doresti, sa-l aprobi.

  9. ALM
    21 septembrie 2013 at 19:10

    Mi-e lene să mai gândesc şi să concep noi mesaje, aşa că transfer unul pe care l-am scris în altă parte. La baza lui stă o “reconstituire cu martori şi probe” 😆 privind traseul “sigur” al lui Andrei şi Ionuţ:
    https://www.youtube.com/watch?v=vPSE_s9WHyI

    Iaca mesaju’:
    Nu că zic, da’ spun! Nici nu mi-am închipuit câte Melania Lupu şi Hercule Poirot are România. Am sacrificat 33 de minute din puţina viaţă pe care o mai am ca să urmăresc lamentările “operatorului” în faţa dovezilor indubitabile că, pe traseul ales, un copil de 4 ani nu poate merge. He, he, dacă n-ai un copil habar n-ai ce fac … doi! Dar, înclin să-i dau dreptate. Dacă micuţii (că erau doi) n-au mers pe acolo? Dacă au ieşit binişor din parc şi au mers pe trotuar până “la doi paşi”, la Bamboo? Acolo unde a fost găsit Andrei şi de unde a fost adus de un nou martor (?) înapoi în parc. Nu susţin, doar văd o nouă variantă de traseu, apărută pe “feisbuc”:
    “Dan Lascu Cioaca Raluka: Primele comunicate, cele din data de 2 septembrie, indicau un loc din strada Tuzla drept punct prin care copii au pătruns pe proprietate. Tânărul care l-a adus pe Andrei spunea că l-a găsit ÎN FAȚĂ LA BAMBOO. Cautând acum pagina de contact a clubului Bamboo, stupoare: adresa este ACEEAȘI cu cea a Lacul Tei Laguna SRL – strada Tuzla nr. 50. Să fi fost primele comunicate corecte și apoi să fi inventat acel traseu aberant prin bălării și râpe? Ca să disculpe clubul de fițe?”

    • 22 septembrie 2013 at 10:48

      Sper din tot sufletul sa se faca lumina in acest caz. Astept sa vad rezultatul anchetei. Nu cred ca nu avem si oameni capabili care sa ancheteze asa cum trebuie. Adevarul trebuie sa iasa la iveala si vinovatii sa RASPUNDA PTR ASTA. Fiecare dupa gravitatea faptei. Fara patima, fara subiectivism, ci doar in lumina adevarului. Noi putem in cel mai bun caz sa ne dam cu pararea, fara sa avem datele corecte. Intr-un cavant, SA VORBIM DISCUTII, pe subiect, sau pe langa el. Si fiecare dintre noi suntem partizanii unei variante, fara sa STIM EXACT ce s-a intamplat.
      Mie unuia imi vine cam greu sa cred ca cei doi copii, care nu aratau a fi obisnuiti cu asemenea “decor”, s-o fi luat la “cutreierat” pe acolo pe unde se spune ca au luat-o. Tie, om matur, nu prea-ti vine la indemana.

  10. Emil Vulcanescu
    21 septembrie 2013 at 19:32

    Draga Theodora
    Piticania de BOCanila “maistru” in Drept Constitutional a dat … o gramada de “legi” …neconstitutionale !
    Cu ce ii mai bun TONTA decat “clujeanul” meu ?
    Sa fii iubita …
    Cu stima Emil

  11. Raluca
    24 septembrie 2013 at 13:52

    Totul este din ce in ce mai dubios:
    “”Cât priveşte faptul că martorii au povestit despre faptul că Ionuţ a fost găsit dezbrăcat şi cu pantofiorii aruncaţi la 50 m de cadavru, Andreea are şi de asta asta o explicaţie.

    „Este normal să fie aşa. Câinii i-au sfâşiat totul “, a conchis mama îndoliată.””

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58