Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

23 martie 2025

Comportament inadmisibil al unor diplomati straini acreditati la Bucuresti


senat 1
Comportament inadmisibil al unor diplomati straini acreditati la Bucuresti.
Este inadmisibil amestecul unor ambasade straine in procesul de legiferare din Romania. Cu respect, rugam pe excelentele lor, domnii ambasadori acreditati in Romania sa respecte Constitutia Romaniei.
Art. 1 alin. 1 din Constitutia Romaniei: „Romania este stat national, SUVERAN si independent, unitar si indivizibil.
Art. 61 alin. 1 din Constitutia Romaniei: „Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului roman si UNICA AUTORITATE LEGISLATIVA A TARII” 
Art. 69 alin 2Orice mandat imperativ este NUL
Nu intra in atributiile ambasadorilor acreditati in Romania sa spuna parlamentarilor romani cum sa legifereze.
Atat timp cat Romania respecta tratatele internationale privind conditia sa de stat membru al UE este o jignire adusa poporului roman ca unele ambasade straine sa indice Parlamentului roman cum  sa legifereze.
Oare cum s-ar simti cetatenii britanici sau americani daca ar afla ca ambasadorii Romaniei acreditati in tarile lor ar da indicatii cum sa legifereze Parlamentele din tarile lor?
Tine de demnitatea statului roman ca, presedintele Romaniei, primul ministru si ministrul Afacerilor Externe sa notifice ambasadele straine de la Bucuresti pentru a nu se mai amesteca in procesul de legiferare a Parlamentului roman, organ reprezentativ suprem al poporului suveran.
Este pacat ca traditiile de stima si respect dintre tarile noastre, care sunt partenere strategice sa fie umbrite de comportamentul unor ambasadori, comportament care aminteste de perioadele imperialismului colonialist din secolele trecute.
Este de dorit ca mesajul nostru sa fie perceput ca o chemare pentru respectul reciproc privind independenta statelor, neamestecul in treburile interne si suveranitatea popoarelor.
Un grup de bloggeri politici romani

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

117 Responses “Comportament inadmisibil al unor diplomati straini acreditati la Bucuresti”

  1. 7 mai 2015 at 15:56

    Ai dreptate.

  2. A cinspea doamna
    7 mai 2015 at 18:02

    Cred ca ar fi bine sa se stranga semnaturi pe acest document.

  3. dorian65
    7 mai 2015 at 18:23

    Bună seara!
    Am văzut cine-i semnatarul dar treaba cu jignirea Poporului roman este alta.
    Atât eu cât și alți facem parte din acest Popor roman inclusiv jurnalistii și opinia altora nu trebuie sa te ofenseze.
    Ma întreb de ce nu scrii aici despre tâmpitul ăla francez care spune ca ,,românii sunt niște gunoiaie”.?
    Pai vrei sa spui ca cine dracu i-a trimis acolo?Răspuns Îți pot da eu ,nevoia de un trai mai bun .Socialiști pe care îi aperi au pus tot pe butuci și țiganii au vândut la fier vechi ce s-a pus pe butuci.
    Cum îți explici tu ca eu care nu mai am cont în lei din 2010 primesc 24 de lei în 2012 și nici măcar portarul nu mi-a bătut în poarta,
    Acești bani sunt din investitii scriu ei acolo și eu nu am nici o acțiune din 1998.
    Dacă eram în tara eram curios sa primesc și o copie a documentului descoperit de ANAF. (Asta dacă o exista și de nu am fost folosiți pe post de maimuțoi pentru spălare de bani de către SIF uri pentru fanfaronada din 2012 de pe stadion. )
    Nu sunt în tara sa pot contesta tâmpenia aceea și cred ca sunt bun de plata dar nu-i las eu așa vreau cei 24 de lei ca pentru ei plătesc din cauza unui tâmpit de ministru 468 și asta pentru ca nu pot contesta în timp.
    Mă minunează și mă crucește actualul guvern și parlament.
    PS Sunt sigur ca nu o sa îmi aprobi comentariul pentru ca nu sunt de acord cu to’a’n’tatoare senator dar din când în când, când mai le pleacă mintea pe câmp la aleșii noștri mai le trebuiesc și câteva palme după ceafa sa se trezească .
    România este o tara europeana și membra UE.

  4. 8 mai 2015 at 0:16

    Iata urmarea ,atitutdinii de lingusire a lui Basescu ,marele presesdinte jucator ! Care prin politica lui de lingusire fata de Americani ,a creat precedente ! Va amintiti ca ambasada SUA,indica ce si cum sa se faca politica si implementa Democratia in Romania ? Pe aceeasi lungime de unda ,isi permit si alti pseudo potentati sa se amestece in treburile interne ale Romaniei ,Anglia ,Germania .Olanda ,mai avem putin si femeiea de serviciu de la Casa -Alba ,o sa pretinda sa faca modificari la Constitutia Romaniei . Noi nu avem SEF DE STAT ,NU AVEM PARLAMENT ,MIN. DE EXTERNE ,AMBASADORI ETC ,Este colonie supusa capriciilor UE SI S U A ?

  5. KKK
    8 mai 2015 at 10:15

    eu zic sa revenim la suveranitatea din timpul national comunismului si atunci ii putem declara persona non grata cum cerea scelerata de coana Anghel iubitoare posturi negre!!
    rau ati ajuns voi urmasii fsnistilor!!!!

  6. Rica Venturiano
    8 mai 2015 at 14:46

    Theo, daca te rog poti sa exemplifici? Asa ala modul general, cu „ambasadorii acreditati la Bucuresti” pot sa ma gandesc si la cel al Rusiei care ne-a amenintat. daca te referi la ala, e bine, iti dau dreptate. Dar daca treci sub tacere acea amenintare DIRECTA facuta de un ambasador al altei tari la aresa tarii noastre te pot judeca drept partinitoare si subiectiva.
    Ce ambasador s-a amestecat in legiferarea onor parlamentarilor nostri? Poti sa-mi dai exemplu? Sau facem acuzatii ca pe vremea „inchizitiei GRU” din Romania anilor ’49???
    Ce lege n-a fost lasata sa treaca, sau a fost criticata si de care ambasador??? Poti sa dai un singur exemplu?
    Si repet intrebvarea, daca esti atat de „oripilata” de acest presupus si blamat amestec al ambasadelor straine, cum de n-ai fost „intrigata” macar de amenintarea DIRECTA facuta de seful statul major al armatei rosii (pardon, ruse) Valeri Gherasimov: „”Puterile non-nucleare care vor gazdui elemente antiracheta au devenit obiective prioritare ale reactiei militare a Rusiei”.
    Mda, are dreptate „cineva”. Ati luat-o razna. Sunteti nostalgicii epocii ceausiste, cand soarele rasarea de la Moscova. Saraiti, sariti, ii aresteaza pe ai nostri care au rtot dreptul sa fure, ca doar au furat si altii.
    Theo, daca erai platita macar aveai o scuza. Asa ce scuza poti sa invoci de-i aperi pe 9ncompetentii si hotii astia de acum? Ince masura te deranjeaza hotia? Doar daca e facuta de cei ce nu-s in tabara ta? Cand fura pesedeii tai e ok?

    • 8 mai 2015 at 15:06

      @Rica Venturiano
      eu imi apar tara ….. raul, ramul 🙂 nu ma astept sa intelegi asta … ca sa intelegi asta trebuie sa fii patriot, sa iti iubesti tara si neamul …. chestii grele ptr tine 😀

      Nu am auzit ca ambasadorul Rusiei ne-a amenintat
      Am auzit in schimb ca inscarcinatul cu afaceri al celei mai mari democratii din lume a fost in vizita la camera deputatilor sa discute cu pacaliciul de Zgonea despre modificarea codului penal si a codului de procedura penala …. mai precis inlocuirea „suspiciunilor rezonabile” … cu „indicii temeinice” … se pare ca dl insarcinat si-a exprimat dorinta sa ramana suspiciunile …. adica sa le spuna deputatuilor cums a voteze ca sa placa ambasadei

      ca uite ce scrie pacaliciul de Zgonea: ” În discuția pe care am avut-o astăzi la Camera Deputaților cu însărcinatul cu afaceri al Ambasadei SUA la București, Dean Thompson, am reiterat că votul meu va susține întotdeauna independența actului de justiție. Voi respinge cu fermitate, de fiecare dată, orice propunere de modificare a Codului Penal care protejează în vreun fel parlamentarii de ceea ce înseamna o judecată corectă” … si mai zice ca este coleg cu Mihai Viteazu 😀

      • 9 mai 2015 at 9:34

        Nici postacii nu mai sunt ce-au fost odata… Draga Teo, nu se amesteca nimeni in procesul de legiferare, omul si-a spus parerea, cred ca asta se cheama democratie, in conditiile in care nu a fortat pe nimeni sa faca nimic, iar la final, tot hotii nostri vor decide… Si cum pe seful hotilor nu l-au oprit nici macar legile sa faca ce vrea, crezi ca o sa-i opreasca pe ei parerea unui american?
        Si vorba Rica Venturiano, de ambasadorul rus n-ai auzit nimic? De FMI de exemplu si implicarea sa, nicio vorba?

        Traiasca P̶C̶R̶! Pardon, PSD!

        • 9 mai 2015 at 9:40

          @China White
          cred ca glumesti … ai auzit tu ca isi permite ambasadorul nsotru in SUA sa isi exprime revolta ptr ce se intampla in Baltimore? Nu ai auzit ptr ca nu isi permite.
          Tu nu simti deloc romaneste? Chiar nu iti iubesti deloc tara in care te-ai nascut?
          Chiar iti convine ca nu mai avem suveranitate, ca vin unii si altii si ne impun ce sa facem la noi in tara?
          Daca vin eu la tine in casa si iti spun sa iti schimbi mobila si sa iti alungi bunicul ca a fost comunist iti convine?
          Ce legatura are PSD-ul aici?
          Voi v-ati pierdut mintile? Chiar nu mai puteti gandi clar?
          Aici este vorba de Romania, de suveranitatea tarii …. daca nu va treziti din ura voastra impotriva PSD o sa ramanem faRa tara si nu vom mai fi un popor vorm ramane o populatie care traieste pe teritoriul care s-a numit Romania 🙁
          Si sa stii ca nici eu nu ma omor dupa fatalaii din PSD.
          Cand il vad si il aud pe zgonea imi vine sa spar televizorul … sa ii cerceteze si sa ii condamne pe toti care au furat … nu au furat cu mine … eu sunt un om sarac care se chinuie sa supravietuieasca de la o luna la alta … nu primesc nici un ban de la nimeni sa scriu sau sa nu scriu ceva … sunt unul dintre ROMANII LIBERI CARE ISI IUBESC TARA

          • dorian65
            9 mai 2015 at 16:44

            @Theo
            Eu unul sa ma bati si in cap nu pot sa pricep cam ce inseamna in viziunea ta patriot!
            Sa restrangem acest land si sa consideram Romania ca proprietatea unei famili care ,o spun si eu si tu,este intantigibila(neica Iliescu a spus despre proprietate ca este un moft) capul familiei este cam dus cu capul si face ce face incat unii membri ori isi ia lumea in cap si pleaca sau se consoleaza(cunosti efectul victima-tortionar cand victima ajunge sa fie de accord cu tortionarul).Pleaca cu durere in suflet ca eforturile lor de-a face familia sa aibe un prestigiu s-au naruit,tatal ii considera niste lasi dar continua sa le ceara bani,ca de, sunt si ei membri din familia aceea,in rest sunt niste tradatori ai cauzei pe care ei nu o inteleg.
            Cum poate fi rezolvata problema acestei famili,se intreaba toata lumea?
            In satul Europa s-a incercat punerea la munca a altei famili ajutand-o cu bani dar fara succes.
            Ce trebuie facut?Grecia a inceput deja sa fie marginalizata pentru ca asfel nu se mai poate.Te ajut ,te ajut dar pana cand?
            In cazul Romaniei este mai bine sa ii se dea cateva la fund ca-sa nu se duca la fund(un sut in fund un pas inainte) ca cei din sat s-au saturat sa tot fie facuti de ras si nu mai vor o alta pata pe obraz.
            Eu am zis ,,sat” ca-s mai de la tara(sic) dar putem sa ii spunem si ,,bloc” ca la oras si atunci se poate spune ca ne-a batut vecinii de pe scara ,,V” in teava de la calorifer ca pe scara ,,E” a blocului unde locuieste Ungaria,Romania,Bulgaria si Grecia se cam fluiera ca in biserica.(As avea si alte comparatii dar sunt mai indecente.)
            Romania,tara mea,in cotro!

          • 10 mai 2015 at 12:44

            @dorian65
            cauta in DEX ce inseamna patriot
            in satul Europa trebuie sa fim o familie respectata cu drepturi egale … nu cosul lor de gunoi … nu importatorii tuturor mizeriilor lor de care edi nu mai au nevoie … nu slgi carora stapanii le spun ce sa faca … sa le spele chilotii, sa le lustruiasca pantofii … sa ii pupe in fund …. refuz sa cred ca poporul asta este nascut sa fie un popor de slugi

      • Rica Venturiano
        9 mai 2015 at 11:05

        Theo, m-ai dat pe spate. Asa este; ni stiu ce insramna patriotism daca nu accept hotiile si minciunile. Brava la tine. Thei, daca la tine patriot este un nascase, un dragnea sau tov ilici, atunci da, ai dreptate. Daca tu consideri ca nu sunt patriot pentru ca nu mai vreau cizma ruseasca pe gat, ci vreau o Romanie normala, unde fiecare sa aiba dreptul la proprietate chiar daca il deranjeaza pe vecinul care-si bea toti banii, atunci ai dreptate. Bine ca ai tu un patriotism rosu. Da., nu sunt patriot pentru ca nu mai vreau parlamentari hoti, demagogi si care sa se imbogateasca pe carca mea. Cum zicea cineva, traiasca comunismul vostru atat de mult cat sa vada cum prospera capitalismul.
        Si mai vorbeai de postacii altora. Theo, din tot ce postezi mai nou rabufneste izul pesede.

        • 9 mai 2015 at 11:25

          @Rica Venturiano
          Patriot este ala pentru care Romania conteaza …. nu mai incerca sa schimbi subiectul …. ura pe care unii o simt pentru PSD este atat de nebuneasca incat se fac sclavi vestului … putem sa fim parteneri egali fara sa cersim in genunchi … fara sa executam orbeste tot ce ni se cere … nici rusii dupa 1962 nu si-au permis sa ne spuna cum sa ne facem legile … stam mai rau decat inainte … suntem slugi la 3 stapani acum

        • Rica Venturiano
          9 mai 2015 at 13:06

          daca ura impotriva PeSeDe si a comunistilor este nebuneasca, atunci cum numesti ura impotriva celor care vor o Romanie fara comunism??? Legitima???? 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

          • 10 mai 2015 at 12:38

            @Rica Venturiano
            fara comunism inseamna in mintea ta capialism salbatic?
            Nu mai avem nimic al nostru … tot ce era de cumparat s-a cumparat PE NIMIC …. tot ce deranja s-a dezmembrat si s-a dus la fier vechi … am ajuns scalvi in tara noastra

          • 10 mai 2015 at 12:44

            @Theo
            Cine a fost la guvernare cand s-a vandut ce s-a vandut?
            Cand s-a opus PSD unei vanzari?

          • 10 mai 2015 at 13:05

            @dorian65
            Vad ca o dai in continuare cu PSD-ul … ce treaba are aici PSD … aici este vorba de comprtamentul inadmisibil la ambasadorului SUA in Bucuresti. Clar?! … tu esti platit sa ataci PSD-ul orice as scrie eu? Daca postez o poezie de Eminescu o sa scrii si la postarea aia ca PSD-ul a facut si a dres …. TE FACI DE RAS 😀

          • 10 mai 2015 at 13:27

            @Theo
            Scuze treabuia sa spun USD,USL dar pe atunci nu era formate aliante acestea si PSD scutul celor saraci a fost mai tot timpul la guvernare.
            Referitor la acel ambasador,dupa cate stiu eu el este reprezentantul unei tari si poate a exprimat punctul de vedere al guvernului care l-a trimis.
            Consider ca un intelept asculta un sfat dar nu este obligat sa-l si urmeze.

          • 10 mai 2015 at 13:41

            @dorian65
            Nu, nu, nu, corect ar fi fost daca spuneai despre toti politicienii care au distrus tara, indiferent de coloratura politica deci si despre basescu, udrea, videanu, berceanu, boc anasatse, falca si toti ceilalti basisti
            Deci consideri intelept sa ajungi sluga …bravo !!!! continua asa 😀

          • Rica Venturiano
            10 mai 2015 at 14:30

            EXACT THEO!!! Insa omitin sa spui tot ce spui tu, a inceput pe vremea guvernarii idolului tau, TOV ILICI ILIESCU, Tot ce a insemnat industrie romaneasca, invechita sau nu, s-a privatizat sub ochiul atenta al lui nascase si sub obladuirea tov secretar de partid ilici iliescovici.

          • 13 mai 2015 at 14:25

            @Rica Venturiano
            cel care a distrus industria este Petre Roman, fost deputat PNL … acum l-au dat afara ca din cauza de ANI

          • Rica Venturiano
            14 mai 2015 at 8:49

            Ha ha ha ha ha, Petre Roman PNL, ha ha ha ha ha.
            Omiti sa spui ca atunci cand a distrus-o, era mana in mana cu Ilici, ha ha ha ha.
            Uite inca o dovada ca esti dezinformata Theo, sau vrei sa dezinformezi. Petre Roman a fost complice cu Ilici la distrugerea Romaniei inca din Decembrie ’89.

          • 14 mai 2015 at 11:14

            @Rica Venturiano
            ha ha ha atribtiile presedintelui nu il pot forta pe premier sa faca ceva ce premierul nu vrea ha ha ha

        • Rica Venturiano
          14 mai 2015 at 15:26

          Theo, ce vrei sa spui? Ca Roman „a distrus industria” impotriva vointei lui ilici? Ca ilici s-a opus de fapt, dar Roman a facut-o de capul lui? 🙂 🙂 🙂
          Theo, ti-ai cam iesit din mana, ce facem, avem standarde duble? Adica „ai altora” pot si „ai tai” nu?
          A zis cineva ca „atributiile presedintelui’ l-au fortat pe Roman? Nu Theo, eu am spus doar ca pe vremea cand Roman „a distrus industria”, a facuta sub atenta supraveghere si obladuire a lui ilici. N-am zis ca a facut-o FORTAT sau imnpotriva vointei lui. Dovada sta si in faptul ca atunci cand n-a mai dansat cazacioc dupa muzica pusa de iliescu, a fost demis. Nu l-au fortat astributiile tovarasului presedinte ilescu, ci minerii veniti tovaraseste in Bucuresti sa implementeze vointa proletara.
          Tot aceasta diferenta de opinii (nu neaparat politice, ci mai mult de mentalitate si gandire pragmatica) l-au si determinat pe Roman sa-si faca partid, pe care ulterior i l-a furat baselu, tot pe baza de diferente de gandire si interese.
          Se pare ca omiti sa spui ca de fapt PDL este copilul rebel, fiul ratacitor, al PSD-ului. ca sa fiu mai pe intelsul tau, PSD e un fel de „nicolae ceausescu”, iar PDL un fel de „nicushor ceausescu”
          Hai ca m-ai facut sa rad Theo cu „indignarea” ta impotriva lui Roman. Da, ai dreptate cand spui de Roman, dar trebuie sa accepti si faptul ca la fel de vinovat ca Roman este si Iliescu „al tau”.

      • Rica Venturiano
        9 mai 2015 at 11:07

        Asta consideri tu amestec? Theo, ai absolvit cumva Stefan Gheorghiu??? 🙁 🙂 🙂

      • Rica Venturiano
        18 mai 2015 at 12:14

        Theo, ai incepout ca personajele lui Caragiale, sa bagi „patriotismul” in fatra. mai ramane sa bagi si replica „Mă gândesc la ţărişoara mea, la România,…, la viitorul ei”
        Vorbe mari, menite sa ascunda de fapt golicciune acelorlate vorbe.
        Hai sa vedem, cu ce te consideri TU mai patrioata decat altii???
        Ce te face pe tine mai patrioata fata de mine, de-ti permiti sa arunci cu asemenea vorbe?
        Theo, in lipsa de „jos base”, vad ca ai inceput sa nu mai ai subiecte si nici stil.

  7. 9 mai 2015 at 0:20

    Da, adevarat. Ce tupeu la astia! Sa nu-i lase pe banditii si cretinii din Parlament sa-si traga imunitati beton? Ce neobrazare, tovarasi!

    • 9 mai 2015 at 9:21

      @DanutM
      Despre ce imunitate vorbesti nea Danute?
      Vorbesti aiurea ce auzi prin targ sau astea sunt directivele primite de la seful postacilor pdl-pnl?
      Vad ca stii sa scrii, banuiesc ca stii si sa citesti, ia si citeste Constitutia Romaniei sa vezi ca nu au nici o imunitate.
      Nu mai repetati bai ca papagalii tot ce va spun sefii vostri pe linie de postaci … niste cretini asta sunteti … niste papagali cretini
      Toti parlamentarii din UE au exact aceeasi imunitate pe care o au parlamentarii romani.
      Procurorii pot trimite in judecata parlamentarii si pot efectua cercetarea penala fara sa fie necesar vot in Parlament potrivit primei teze din prevederile art. 72 alin. 2 din Constitutie si prevedrilor articolului 24 alin.4 din legea 96-2006 privind statutul deputatilor si senatorilor.
      Cine ii opreste pe procuri sa ii cerceteze pe parlamentari si sa ii trimita in judecata? Nimeni nu ii opreste. Dar voi vreti arestari preventive, vreti sa vedeti sange pe pereti.
      Retinerea si arestarea sunt instrumente optionale ale cercetarii penale pentru trimiterea in judecata. Retinerea si arestarea nu constituie in scop in sine.
      Finalitatea o constituie trimiterea in judecata.
      Sa iti fie rusine, zici ca esti telog 😀 asta ii inveti tu pe enoroasi?

      Constitutia Romaniei Art. 72
      ARTICOLUL 72
      (1) Deputaţii şi senatorii nu pot fi traşi la răspundere juridică pentru voturile sau pentru opiniile politice exprimate în exercitarea mandatului.(2) Deputaţii şi senatorii pot fi urmăriţi şi trimişi în judecată penală pentru fapte care nu au legătură cu voturile sau cu opiniile politice exprimate în exercitarea mandatului, dar nu pot fi percheziţionaţi, reţinuţi sau arestaţi fără încuviinţarea Camerei din care fac parte, după ascultarea lor. Urmărirea şi trimiterea în judecată penală se pot face numai de către Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Competenţa de judecată aparţine Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.(3) În caz de infracţiune flagrantă, deputaţii sau senatorii pot fi reţinuţi şi supuşi percheziţiei. Ministrul justiţiei îl va informa neîntârziat pe preşedintele Camerei asupra reţinerii şi a percheziţiei. În cazul în care Camera sesizată constată că nu există temei pentru reţinere, va dispune imediat revocarea acestei măsuri.

      • ALM
        17 mai 2015 at 16:33

        Tastatură bătută degeaba! Când vine o formă de viaţă, cu pretenţii de absolvent de curs primar, care spune „sa nu-i lase pe banditii si cretinii din Parlament sa-si traga imunitati beton?”, când e vorba de arestul preventiv ca formă de tortură pentru smuls declaraţii acuzatoare, recunosc că devin visător şi mă cred trăitor pe o planetă a moluştelor …

  8. 9 mai 2015 at 13:12

    O legislație slabă permisibilă și încurajatoare pentru cei care se corup,NE FACE CEL MAI MARE RĂU ȘI ESTE CEA MAI MARE FRÂNĂ ÎN DEZVOLTAREA SOCIO-ECONOMICĂ A NAȚIEI ROMÂNE.

    • 10 mai 2015 at 12:58

      @Anghel Gheorghe
      Ce a facut kovesi cat a fost procuror general si il avea in subordine pe sluga aia care a fost procuror la DNA, daniel morar parca il cheama?
      De ce nu a stopat hotiile?????

  9. Rica Venturiano
    9 mai 2015 at 13:24

    Theo, tu arati ca:
    „Deputaţii şi senatorii pot fi urmăriţi şi trimişi în judecată penală pentru fapte care nu au legătură cu voturile sau cu opiniile politice exprimate în exercitarea mandatului, dar nu pot fi percheziţionaţi, reţinuţi sau arestaţi fără încuviinţarea Camerei din care fac parte, după ascultarea lor. ”
    Pai tocmai aici e gaselnita juridica Theo. Ii convoaca Camera din care fac parte, unde sunt alti colegi de-ai lui, cu care probabil ca a facut maytrapazlacurile, si le spune „bai fraierilor, daca ma ia pe mine o sa spuns i de voi” si aia zic „NU SUNTEM DE ACORD”, si nu-l aresteaza, ca in felul acesta, „onor alesul nemaului”, prin natura poztiei lui sa aiba acces la anumite doicumente pe care sa le distruga sau sa le compromita, cu s-a vazut si in cazul in care au disparut contractele cu Bechtel.
    Hai mai Theo, ce naiba, chiar nu mai pot gandi rational?
    Da, vreau sa le dea cinva peste mana alesilor, sa aiba grija cum elaboreaza si cum voteaza legile. Ca sa fim seriosi, cand vine vorba de aprobarea salariilor si pensiilor lor, sunt toti acolo si voteaza cu doua maini.
    Ai facut finante si nu ti se pare anormal ca actualul Guvern mareste chletuilelile si in acelasi timp scade incasarile.
    Ai facut finante si nu realizezi ca din 2012 si pana acum puterea de cumparare a salariatului roman a scazut, cu toate ca ei se lauda ca au marit salariile.
    Uite, eu n-am facut finante, si totusi constat ca ce cumparam in 2012 cu 100 de roni, acum cumpar cu 130. In Iarna 2011-2012, pe cea mai scumpa luna de iarna mi-a venit intretinerea 700 de lei, si acum, in iarna 2014-2015, in aceleasi conditii de temperatura exterioara, ba chiar un pic mai calda iarna, mi-a venit 1200. Dar ce bine este, nu-i asa?
    Spui ca altii pun botu’ la vrajeala, dar nu vrei sa admiti ca de fapt, aia pe care ii acuzi tu, sunt de fapt cei care s-au lamurit de adevar.
    Daca e sa fim onesti, si memoria blogului o dovedeste, eu, liberal fiind, am taxat derapajele lor de prin 2012. Asa ca etichetele tale, hu fac doi bani. Probabil ca in acelasi fel i-ai nunit si pe cei din Piata Universitatii GOLANI. Decat sa fiu comunist ca tine, mai bine sa ma numesti basisti, si chiar sunt mandru ca am facut parte din GOLANII care i-au stat in gat lui ilici al tau.

    „A fost odata ca-n povesti, a fost in Romania
    O gasca mare de golani ce-au alungat sclavia
    Noi nu ne-am confundat nicicand cu oamenii de bine
    Veniti si neocomunisti si fara de rusine.

    Mai bine haimana, decat tradator
    Mai bine huligan, decat dictator
    Mai bine golan, decat activist
    Mai bine mort, decat comunist.

    Vrem libertate, nu comunism si nici schimbari de forma
    Si de aceea securisti, sa nu ne puneti norma.
    Noi nu vrem neocomunism nici neolibertate
    Democratii originale si nici minciuni sfruntate.

    Ne-ati intrebat ce vrem aici, dar stie toata tara
    Noi sustinem punctul 8 de la Timisoara.
    A cazut 473, ce tinea TVR
    Legata in lanturile ei, dar tot degeaba e.

    Alegeri fara comunisti, fara nomenclatura
    Si nu va temeti de golani fara coloratura.
    Din cei care-au murit aici, ne-am reintors naluci
    Sa nu mai fie cum a fost, macelul de atuncï.”

    Asa ca poti sa-mi spui cum vrei Theo, dar asta nu-ti va aduce comunismul inapoi asa cum visezi.

    • 10 mai 2015 at 12:49

      @Rica Venturiano
      Ce legatura are Iliescu aici si Piata Universitatii?!
      Tu (sper) nu esti naiv … doar te faci …. deci daca senatorii sau deputatii nu isi dau acordul pentru ARESTARE PREVENTIVA … CERCETAREA CONTINUA …. HAI CA POTI SA INTELEGI … PROCURORII AU DREPRUL SA CONTINUE CERCETATEA PENALA SI SA II TRIMITA IN JUDECATA … FARA ARESTAREA PREVENTIVA … ARESTAREA PREVENTIVA ESTE DOAR O ETAPA … CARE POATE SA EXISTE SAU NU … NU SCOPUL IN SINE …. SCOPUL IN SINE ESTE TRIMITEREA IN JUDECATA SI DACA DOSARUL ESTE INTOCMIT BINE, DACA PROCURORII AU DOVEZI CLARE, ATUNCI PARLAMENTARUL VA FI CONDAMNAT …. DECI NU MAI INCERCA CU MANIPULAREA DE 2 BANI PE ACEST BLOG CA TE FACI E RAS

      • Rica Venturiano
        15 mai 2015 at 7:53

        Cred ca tu nu ai clar ce inseamna si cand se cere arestarea preventiva. Hai sa te lamuresc:
        „Art. 146: Arestarea invinuitului in cursul urmaririi penale

        (1) Daca sunt intrunite conditiile prevazute in art. 143 si exista vreunul dintre cazurile prevazute in art. 148, procurorul, din oficiu sau la sesizarea organului de cercetare penala, cand considera ca arestarea invinuitului este necesara in interesul urmaririi penale, numai dupa ascultarea acestuia in prezenta aparatorului, intocmeste propunerea motivat a de luare a masurii arestarii preventive a invinuitului.

        (2) Dosarul, impreuna cu propunerea de luare a masurii arestarii preventive, intocmita de procurorul care efectueaza sau supravegheaza urmarirea penala, se prezinta presedintelui ori judecatorului delegat de acesta de la instanta careia i-ar reveni competenta sa judece cauza in fond sau de la instanta corespunzatoare in grad acesteia in a carei circumscriptie se afla locul de detinere, locul unde s-a constatat savarsirea faptei prevazute de legea penala ori sediul parchetului din care face parte procurorul care efectueaza sau supravegheaza urmarirea penala.

        (3) La prezentarea dosarului de catre procuror, presedintele instantei sau judecatorul delegat de acesta fixeaza ziua si ora de solutionare a propunerii de arestare preventiva, pana la expirarea celor 24 de ore de retinere, in cazul in care invinuitul este retinut. Ziua si ora se comunica atat aparatorului ales sau numit din oficiu, cat si procurorului, acesta din urma fiind obligat sa asigure prezenta in fata judecatorului a invinuitului retinut.

        (4) Propunerea de arestare preventiva se solutioneaza in camera de consiliu de un singur judecator, indiferent de natura infractiunii.

        (5) Invinuitul este adus in fata judecatorului si va fi asistat de aparator.

        (6) Dispozitiile art. 1491 alin. 6 si ale art. 150 se aplica in mod corespunzator.

        (7) Participarea procurorului este obligatorie.

        (8) Dupa ascultarea invinuitului, judecatorul, de indata, admite sau respinge propunerea de arestare preventiva, prin incheiere motivata.

        (9) Daca sunt intrunite conditiile prevazute in alin. 1, judecatorul dispune, prin incheiere motivata, arestarea preventiva a invinuitului pe o durata ce nu poate depasi 10 zile.

        (10) Totodata, judecatorul, admitand propunerea, emite, de urgenta, mandatul de arestare a invinuitului. Mandatul cuprinde in mod corespunzator mentiunile aratate in art. 151 alin. 3 lit. a)-c), e) si j), precum si numele si prenumele invinuitului si durata pentru care este dispus a arestarea preventiva a acestuia.

        (11) Dispozitiile art. 152 alin. 1 se aplica in mod corespunzator.

        (111) In caz de respingere a propunerii de arestare preventiva, daca sunt intrunite conditiile prevazute de lege, judecatorul poate dispune masura obligarii de a nu parasi localitatea sau aceea de a nu parasi tara.

        (12) Impotriva incheierii se poate face recurs in termen de 24 de ore de la pronuntare, pentru cei prezenti, si de la comunicare, pentru cei lipsa.”
        Sursa: Codul d procedura penala.
        Potrivit art.136 C.pr.pen. scopul masurilor preventive este de a asigura buna desfasurare a procesului penal ori de a se împiedica sustragerea învinuitului sau inculpatului de la urmarirea penala, de la judecata ori de la executarea pedepsei.

        Interventia reala si efectiva a masurilor preventive se manifesta numai daca în cursul desfasurarii procesului penal apar dificultati sau situatii a caror evitare impune luarea lor.

        Arestarea preventiva este cea mai grava dintre masurile preventive si consta în detinerea persoanei în spatii special amenajate si destinate. Prin aceasta masura învinuitul este împiedicat sa înteprinda anumite activitati care s-ar rasfrânge negativ asupra desfasurarii procesului penal sau asupra atingerii scopului acestuia.
        Si cum tovarasii senatori sau ministri AU CUM, AU UNDE SI MAI SI POT sa faca sa dispara documentele care pot face dovada vinovatiei lor, atunci mi se pare normal ca onor alesii care sunt speriati de arestarea preventiva.
        sa fim seriosi Theo, ca in felul asta au disparut contractele cu Bechtel care putea demonstra vinovatia cuiva.
        Pentru asta sunt de acord cu arestarea preventiva in cazul celor care printr-un mod sau altul pot face sa dispara unele dovezi, sau pot influenta martorii. Te deranjeza cumva faptul ca alesii sunt arestati, sau te deranjeaza doiar pentru unii? Ca atunci cand a fost arestata una ca Udrea, sau oricare altul din tabara „dusmana”, n-ai comentat de fel. Pe tine te deranjeaza doar cand vine vorba de „ingenuii si imaculatii” din PeSeDeu.

  10. KKK
    9 mai 2015 at 14:52

    un paralamentar este doar un reprezentant al alegatorului acolo!!! daca intrebam alegatorii cu privire la imunitati si privilegii in fata legilor ale alesilor oare ce raspund???
    cat despre suveranitate : aderarea la UE si NATO a insemnat cel putin renuntarea la o parte din ea, eu cred ca renuntarea de tot dar, ma rog, ma pot insela!!!
    va propun un link edificator; http://www.cab1864.eu/upload/Respectarea_dreptului_european.pdf
    veti citi la incpeutul lui ca Țhttp://www.cab1864.eu/upload/Respectarea_dreptului_european. veti citi acolo ,,respectarea dreptului european in raport cu cel national este o obligatie a Romaniei”.la asta ne-am angajat iar acum musai sa-i ascultam cel putin pe ambasadorii puterilor europene!!!

    • 10 mai 2015 at 12:53

      @KKK
      ABERATII , NU SCRIE NICAIERI IN CONSTITUTIE CA TREBUIE SA ASCULATM PE AMBASADORI …. NU MI-AM DAT SEAMA PANA ACUM CA TE-AI NASCUT SLUGA … PAREAI UN ROMAN LUPTATOR SI VERTICAL

  11. 10 mai 2015 at 12:50

    @Theo
    Am cauta in DEX
    ,,PATRIÓT, -Ă, patrioți, -te, s. m. și f. 1. Persoană care își iubește patria (1) și luptă pentru apărarea și prosperitatea ei.”
    Cine, ma rog, a vandut ,,Petromul” cu reserse cu tot spre ,,OMV”.
    Eu?

    • 10 mai 2015 at 13:02

      @dorian65
      raspunzi pe bucati … incep sa cred ca esti platit pentru dezinformare … nu ma intereseaza cine sunt hotii … hotii la puscarie … TOTI … si basescu si haita lui … nu doar de la stanga … si kovesi si morar la puscarie pentru ca au permis ca hotii sa isi faca treaba nestingheriti

      • 10 mai 2015 at 13:17

        @Theo
        Raspund dupa ce citesc.
        Iti pot spune ,cu mana pe inima,ca pe unde am scris, am scris ce am crezut eu de cuvinta fara sa mi se dea un leut.
        Sunt al dracului de revoltat ca in tara mea un Km de autostrada costa mai scum decat in alte parti si muncitorii din alte parti au salariu mult mai mare decat cei din tara mea.
        Ma revolta faptul ca se pun in unghii ca-sa ne restrictioneze dreptul de vot noua astora plecati in lume.
        Ma revolta faptul ca aparatul de stat in loc sa se restructureze pentru a scadea cheltuielile alesii nostri il maresc.
        Cel ce face laptele si painea are de suferit enorm din cauza tampeniilor inventate de guvernanti.
        Ma irita enorm faptul ca alesii nostri fac legi care sa ma faca dependent de ei.Ei sunt dependenti de noi dar ei se considera dumnezei o data ce sunt alesi.
        Ma irita faptul ca………………..
        Lista poate continua.
        O zi buna tuturor in continuare!

        • 10 mai 2015 at 13:22

          @dorian65
          Pai si cine i-a oprit pe politicienii tai de dreapta sa construiasca autostrazi?
          Fii cinstit … vorbeste despre toti …. nu ataca numai stanga …. ce a facut ministrul transporturilor basescu traian … toti care care au jegmanit tara asta la puscarie … fara diferente … nu doar cei de stanga … TOTI si confiscarea averilor EXTINSE … asta daca vrei sa fii corect … daca nu, scrie doar impotriva PSD ca o sa cedez nervos si o sa iti trimit comentariile direct in spam

          • 10 mai 2015 at 13:41

            Theo continui lista :
            Ma irita fatul ca PSD tacea ca porcul in papusoi si nu lua atitudine in parlament cand un sac pentru autostrada de ciment costa 42RON in loc de 18RON la retail.
            Ma irita si raspunsul lui Ponta cand a raspuns arogant la intreabare unui ziarist despre costul mare al segmentului de autostrada inaugurat de el. ,,Dar s-a facut!” a raspuns.
            Ma………………….etc
            Presa si numai presa trebuie sa urle ca un caine in iarna la luna despre asta.Parlamentarii de ce nu s-au sesizat?
            Theo, banii pentru partid si buzunarul lor le tineau gurita inchisa.
            Cand au avut politicienii nostri vre-un respect fata de alegatorii lor?

          • 10 mai 2015 at 14:23

            @dorian65
            dar spagile de 9 (NOUA) MILIOANE DE EURO LUATE DE COCOS FOSTUL SOT AL ELENEI UDREA, PROTEJATA LUI BASESCU NU TE DERANJEAZA?
            DAR CEI 300.000 DE EURO LUATI DE BASESCU MIRCEA DE LA TIGANI SA IL SCOATA PE MONDIALU DIN PUSCARIE NU TE DERANJEAZA?
            si este clar ptr toata lumea ca mircea basescu a luat banii cu hotararea sa nu ii mai dea DECI SA II FACA PE TIGANI
            Cand te vor deranja si astea atunci te rog sa revi cu comentarii si sa te vad cum scrii revoltat despre JAFUL facut de basescu si haita lui

          • dorian65
            10 mai 2015 at 14:29

            Draga Theo am spus ca ma deranjeaza absolut orice fapta.
            Treaba cu sacul de ciment era pe vremea lui Berceanu si parlamentarii PSD au tacut nu au propus macar o ancheta parlamentara.De ce?

          • 13 mai 2015 at 14:24

            @dorian65
            Zau, rade lumea …. o intorci cum crezi ca iti cade tie mai bine, deci de vine nu este hotul ci ala care a vazut si a tacut … bravo! … aplauze furtunoase … esti sigur ca nu esti parlamentar fost pdl in prezent urmas al bratienilor? 😀

          • dorian65
            13 mai 2015 at 14:48

            @Theo
            Ce tare este treaba cu mine parlamentar! 😀
            M-am tras și pensie speciala ,asta așa ca nu mai merge san glezna și in ciuda mojicilor care au ales. Sa crape toți boșorogii de ciuda ! 😀
            Nu este rea idea ca-sa mă fac parlamentar stau 6 luni și pac 1500 de leuti pensie. 😀
            De acum trebuie sa studiez arta de a minți a lui Ponta și a altora ca-sa am succes în 2016,mă înscriu intr-un partid și spun,,pa!” pribegiei .
            Era sa uit ca mai vreau și o secretara tânără ca,de,un boșorog de 50 de ani mai trebuie sa schimbe și el sângele dar nu o sa urmez exemplul celui din Iași.
            😀
            O zi buna!

          • 13 mai 2015 at 15:55

            @dorian65
            da, trebuie doar sa prostesti lumea cum a facut-o basescu … cu „Sa traiti bine” dar nu iti recomand sa furi cum a facut-o el si cu haita lui

      • Rica Venturiano
        12 mai 2015 at 5:57

        Theo, dar tu ce faci. Altii raspund pe bucati, dar tu nu raspunzi de loc. Tu nu faci decat sa acuzi O PARTE a clasei politice, iar cand cineva zice ceva legat de magariile si hotiile facute de „ai tai” nu faci decat sa raspunzi invariabil cu „dar ala sau alalalt a facut asta”.
        Daca iti cer concret un exemplu, tu bagi mereu aceeasi placa invechita cu base. Daca zice cineva ceva legat de greselile facute de un nascase, de un tonta, sau de ilici, tu imediat dai drumul la placa cu „jos base”.
        Cat o sa ne mai tineti voi astia, pesedistii, ocupati cu base a facut si base a dres? Aveti 3 ani in care n-ati facut nimic, in afara faptului ca v-ati bagat mainile cat mai adanc in ce a mai ramas nefurat de cei de dinainte fredonand la nesfarsit, aceeasi placa veche cu „jos base”.
        Lasa ce n-au facut altii, ca stim toti ce n-au facut ptr tara si ce au furat ptr ei. Zi-mi ce ati facut voi, pesedistii imaculati, in acesti 3 ani. Concret, nu ca la sedinta de partid, cu angajamente si promisiuni.

        • 13 mai 2015 at 14:30

          @Rica Venturiano
          NU ESTE ADEVARAT, AM SPUS CAT SE POATE DE CLAR CA DUPA MINE AR TREBUI TOTI HOTII CONDAMNATI, INDIFERENT DE COLORATURA POLITICA SI CONFISCAREA EXTINSA A AVERILOR …. TOTI … TU NU FACI ASTA …. TU CONTINUI SA SCRII NEADEVARURI CA AI TAI SUNT CURATI CA LACRIMA, EI BINE NU SUNT

        • Rica Venturiano
          14 mai 2015 at 9:29

          Ha ha Theo. Daca mai ai minimul de bun-simt pe care mi l-ai dovedit la inceput, nu se poate sa nu iti aduci aminte ca am fost un critic acerb „alor mei” inca de nasterea avortonului USL. Am fost printre cei care i-au acuzat pe liberalii lui Crin si pe el insusi, de ditrugerea liberalismului pentru interese personale. Nu am aparat niciun hot, indiferent de partidul din care a facut sau face parte. TU esti cea care ii acuza DOAR pe ceilalti, fara a zice nici pas de „ai ei”. TU il aperi pe nascase, spunand ca el nu a furat, ci dosarul e doar unul politic. Theo, vezi ca incepi sa devi acea persoana pe care o criticai la altii.
          Vad ca altii, cum ar fi cel mai „aprig injurator” al meu, Incognito, s-a lamurit ca a fost mintit si a inceput sa vada dincolo de demagocia pesedista. Eu nu-ti cer sa-mi impartasesti opiniile, ci doar sa ai un minim de corectitudine.

      • Rica Venturiano
        12 mai 2015 at 6:01

        Nu te intereseaza cine sunt hotii, atata timp cat nu sunt din tabara ta. Pentru ca despre fondurile europene deturnate de familia lui tov ponta nu pomenesti un rand. Sigur e dezinformare, nu-i asa? Hai sa spunem de toti, nu?

        • 13 mai 2015 at 14:31

          @Rica Venturiano
          NU ESTE ADEVARAT, TU PROCEDEZI ASA … TU NU VREI SA RECUNOSTI CA basescu si haita lui au facut jaf in Romania

        • Rica Venturiano
          14 mai 2015 at 8:46

          Theo, te rog, macar de ata asta, sa-mi arati un singur paragraf din postarile mele in care eu i-am luat apararea lui base si gastii lui. Un singur cuvant in care am spus ca base e curat si imaculat.
          Daca ai avea decenta sa lasi ideile preconcepute deoparte, ai putea sa gasesti prin blogul tau exact contrariul. Eu MEREU am sopus ca „TOTI O APA SI-UN PAMANT”!!! Si cand spun TOTI, ma refer inclusiv la PNL-istii mei fara a exclude pe nimeni. Nu uita te rog ca eu am fost constat de aceeasi parere, nu mi-am schimbat-o dupa cum a batut vantul politic. Eu nu critic acum USL-ul ca n-au facut ce mi-au promis, ci am zis din start ca NU AU CUM SA FACA CE PROMIT. Faptul ca m-amindoit de USL m-a bagat in clica basista, dar ce te faci ca acum sunt si mai multi cei care sunt dezamagiti de ei. Sa inteleg deci ca toti cei care nu mai cred in USL, adica in PSD, sunt basisti???
          Eu tocmai asta spun, ca in primul rand, JAFUL A INCEPUT IMEDIAT DUPA REVOLUTIE, SI CONTINUAT DE TOTI CEI CE S-AU PRINDAT PE LA PUTERE, FARA DEOSEBIRE!!!
          Ce nu vrei tu sa accepti, este ca tu vorbesti de acel „comunism cu fata umana”, unde tu-i vrei pe toti egali, iar eu vorbesc de un capitalism real, in care singura egalitate sa fie cea in drepturi. Nu avem cum sa fim toti egali, ci doar sa avem toti ACELEASI DREPTURI!!!.
          Ce are asta cu basismul la care tot faci tu referrie, nu stiu. Nu merge ca pe vremuri cand, daca nu erai cu noi, erai impotriva noastra. Ce spui tu cu capitalismul salbatic, este pur si simplu luat din manualele de socialism stiintific de pe vrema lui ceasca. In capitalism, mereu cel ce munceste BINE, cu profesionalism si ofera calitate in ceea ce face, INDEFERENT DE DOMENIU, n-o sa fie sarac. In capitalismul modern DOAR PUTUROSII SI INCOMEPTENTII nu-si gasesc de munca. Si ca sa lamurim, vin si specific faptul ca ce avem in Romania NU ESTE CAPITALISM. Pai n-ai cum, atat timp cat esti condus de comunisti, sa ai o dezvoltare reala a capitalismului. Daca tu cunosti capitalismul doar din manualele de economie politice de pe vremea lui ceasca, nu-i de mirare ca faci confuzii.

  12. Rica Venturiano
    10 mai 2015 at 15:05

    Theo, tu iei din context tot ce se spune. Nu conteaza ca eu am acuzat INTREAGA CLASA POILTICA DE JAFUL DIN ROMANIA, tu ii dai in continuare cu „jos base” al tau.
    Da, au furat si unii si altii. care cum s-a perindat pe la carma carutii, a dat jos cati saci a putut. base nu este nimic altceva decat un fost fsnist, psd-ist, pdl-ist (sau cum naiba s-a mai redenumit PCR-ul dupa 89), asa cum toti politicienii sunt fostii unui partid si actualii altuia.
    Corect, Cocos a luat spaga, multumita sotiei sale care a fost in guvern. dar de nascase ce poti sa zici, cu a lui matusa Tamara??? si ala-i la fel de hot ca si cocos. base e la fdel de vinovat ca si iliescu. eu nu le iau apararea nici macar penelistilor mei, asa cum faci tu cu pesedeii tai. daca vorbim de jaful tarii, de hotia genralizata facuta de clasa politica, hai sa vorbim de TOTI, nu doarv de aiai din gashca celuilalt. ca la hotie sunt egali cu totii. daca vrei sa-ti amintesti, eu ti-am spus inca din 2012 ca pe PSD nu i-a dernajta decat faptul ca PDL-ul nu si-a respectat conventia (odata voi odata noi) si ca ei n-au mai apucat osul timp de 8 ani. UITE CE AU FACUT DE CAND AU VENIT. Si unii hoti, si altii hoti. Hai sa ne uitam si la averile pesedistilor, nu doar ale celorlalti. Dragnea de exemplu. Din ce salarii si-a facut averea? Sova e nevinovat, nu-i asa? Videanu, care nu-i mai putin vinovat ca Udrea, cat a facut puscarie? Nascase, cat a facut puscarie si cat a dat inapoi din ce a furat? Copos. Cati bani a dat statului din cat a fraudat?
    ca tot ma intrebai ce amestec are ilici si piatra universitatii, tin sa-ti spun (ca poate erai prea mica atunci) ca la indemnul lui ilici si sub obladuirea lui, cateva zeci de oameni au murit sub batele minerilor si a securistilor deoarece nu vroiau acel comunism cu fata umana al tovarasului iliescu.
    ce numesti capitalism salbatic?? TU CARE AI FACUT FINANTE, cum vezi capitalismul? tu il vrezi doar ca investotorii sa vina cu bani de salarii si atat, ca nu cumva sa se imbogateasca pe spinarea muncii altora, nu??
    E posibil sa fiu naiv, cum spui tu., Sunt naiva sa cred, sa sper, ca romanii se vor dezbara de mentalitatea comunistoida. dar citind ce aberatii debitezi, imi dau seama ca nu prea o sa fie curand. daca tu, care n-ai trait „binefacerile comuniste” faci elogiul unor comunisti care au facut parte din fost nomeclatura, sau sunt urmasii lor, nu mai am cuvinte.
    daca in vizunea ta, patriot este unul ca nascase, iliescu, ponta sau dragnea, prefer sa nu fiu patri(h)ot ca ei.
    Nu Theo, in Romania nu-i un capitalism salbatic, ci un comunsim deghizat, mai salbatic decat capitalismul, deoarece toti fura ca nu fura de la ei. Ca doar nu vrei sa cred ca un patron isi va fura singur caciula. Noi nu avem capoitalism Theo, ca nu se vrea. Ce avem noi, cu statul bagat in toate, este comunism pervertit, mai rau ca ala de pe vremea lui ceasca. macar atunci „tovarasii” aveau teama de ceva. acum nu se mai tem de nimic.,
    Si Theo, retine, alesii nu sunt mai presus ca noi.. Ei nu sunt acolo sa ne sfideze cu legi date pentru imbogatirea lor, ci pentru a duce tara asta spre bunastare. Indiferent cu cine ai votat, nu l-ai votat sa-si faca pensii si salarii babane, si sa fie scutiti de raspunderea in fata legii. Ei nu sunt decat niste slujbasi in folosul nostru. Dar se pare ca noi suntem slujbasi in folosul lor. Si pe tine te deranjeza ca lumea civilkizata ia atitubdine si ne trage de maneca atunci cand onor alesii sar calul si derapeaza de la normalitate.
    Emigratia creste indiferentb de ce sigla guverneaza, si tu faci parada de patriotism. Da Theo, a fi patriot inseamna (in viziunea ta) a-i pupa in kur pe guvernanti si a le justifica marsaviile, nu-i asa? A fi patriot inseamna sa le dam in cap celor de alta opinie, fata de cea a unei gloate, nu-i asa?
    Folsesti cuvinet doar pentru ca-ti suna frumos, fara a da importanta adevaratului sens. Daca faptul ca nu mai vreau sa accept minciunile guvernantilor si abureala lor inseamna ca nu sunt patriot, dupa standardele tale, probabil ca asa este.
    Dupa ale mele inseamna altceva. Inseamna ca atunci cand intru in contact cu strainii sa le demonstrez ca romanii sunt capabili, sunt pregatit profesional, ca sunt educati, ca nu suntem toti tigani si cersetori. Inseamna sa-mi laud tara CA TARA, sa ii prezint frumusetile si sa ma intorc mereu si mereu ACASA. Sa le spiun tuturor ca „ACOLO ESTE TARA MEA”.
    Nu face parada de un patriotism ieftin Theo, ca nu te prinde. Daca ai inceput sa-ti renegi si prietenii pentru ca au alta opinie decat a ta, inseamna ca esti departe de adevar.
    Dar ma rog, esti libera sa ai ce opinii vrei, la fel cum si ceilalti sunt liberi sa nu fie de acord cu tine. NU CREZI???

    • 13 mai 2015 at 14:28

      @Rica Venturiano
      Nu este nici un comunism, ca in comunism nu exista diferenta asta atat de mare intre bogati si saraci … este capitalism salbatic in care unii fura si se imbogatesc si fostul procuror sef Kovesi si fostul sef al DNA nu ii vad iar altii mor cu zile de foame sau fara medicamente
      ATAT DE MULTI ROMANI SUNT SARACI PENTRU CA , CATIVA S-AU IMBOGATIT FURAND TARA ASTA

      • Rica Venturiano
        14 mai 2015 at 9:47

        Si acei cativa sunt DOAR unii? Pe langa Base, Udrea, Videanu, Vosganian, etc etc etc, dintre „ceilalti” nu cumva ii putem pune si pe Nastase, Patriciu, Dragnea, Sova, Ponta, etc etc etc, dintre „ai tai”?
        Ai macar puterea sa accepti asta? Ai voie? 🙂 Poti sa critici macar pe unul dintre ei? Ai curajul macar sa admiti ca familia lui Ponta este implicata in deturnarea unor fonduri UE? Cu aceeasi indarjire cu care o acuzi pe odrasla lui base ca a profitat de functia lu tac’su (PENTRU CA ASA ESTE) poti sa admiti ca si sora lui Ponta a avut beneficii find SORA PREMIERULUI? Ai libertatea de a face asta? Sau asta nu-i adevarat.
        Poti macar sa raspunzi ONEST?

        • 14 mai 2015 at 11:22

          @Rica Venturiano
          eu am raspuns o data dar se pare ca vrei sa raspund din 3 in 3 secunde
          Toti cei care au furat, indiferent ca sunt de dreapta, de centru sau de stanga sa mearga la puscarie si confiscarea extinsa a averilor
          Multumit?
          Tu esti in stare sa scrii asa ceva?

        • Rica Venturiano
          14 mai 2015 at 14:52

          Theo, tipic pesedist. Tu nu raspunzi, tu doar dai replici. Eu te-am intrebat CLAR, „Ai curajul macar sa admiti ca familia lui Ponta este implicata in deturnarea unor fonduri UE?”
          Uite, eu spun CLAR, Base si-a propulsat odrasla in PE fara merite, Base a profitat de cei 9 ani de functie (hai sa nu spunem suprema) in stat ca sa-si musamalizeze dosarele, sa fie sigur ca n u-l mai agata nimeni. Udrea si-a facut averea din bani publici, Videanu aidoma, la fel ca el si-a murdarit mainile cu bani publici si spagi un Vosganian, un Patriciu, Tariceanu si-a facut averea tot din afaceri NECURATE cu statul, etc etc etc.
          Tu poti, ai voie, ai DEMINTATEA sa admiti, ca in aceasi categorie intra si Ponta, deoarece NU CRED ca sor’sa a putut accesa fonduri europene fara sa stie frsatiorul prim ministru, si fara amestecul acestuia in tot acest drum al demersurilor DELOC USOARE SI LA INDEMANA ORICUI, de accesare fonduri europene. Poti sa spui liber, deschis ca un Dragnea si-a acumulat averea fantastica tot prin „munca NE-cinstita din banii publici si contracte cu staul”???
          Tu spui ca „toti”, dar niciodata n-ai zis nimic de „ai tai”. Cum sare un „coate-goale, matze-fripte” sa zica ceva de „AI TAI”, cum sari cu guyra si zici „DA, DA’ IA UITE LA ALALALT CE FACE SI CE DREGE”. Tu mereu pasezi motanul la altii, te legi de paiul din ochii altora, fara sa vezi barna din ochii alor tai.
          M-a intrebai ca ce amestec are ilici (pardon, tov iliescu, nu-i asa?) in toate astea. Mi-ai dat peste nas ca ROMAN e vinovat. Mai, o fi Roman acukm in PNL, dar el este complicele si acolitul lui ilici. Au stat alaturi la Revolutie, au pus tara pe drumul asta cot-la-cot. Cand Roman trasa directivekle privatizarii, langa el era ilici iliescovici, basa, si alti „fosti tovarasi de-ai oor”, din sleahta comunistoida.
          Asa ca Theo, din pacate, TU esti cea care raspunde fara sa spuna nimic. Te-am intrebat CLAR ceva si mi-ai raspuns precum ponta.
          Avem 3 ani de guvernare PESEDISTA (ca in tot timpul acesta PNL a fost doar o marioneta menita sa aduca voturi) in care in afara de vrajba asta intre romani n-am castigat nimic. Uita-te la tine., Esti in stare sa te certi cu toiti cei care nu sunt de acord cu toine, cu toti cei care s-au dezmeticit intre timp si au vazut ca de fapt ei n-au contat decat atata timp cat au pus stampila unde trebuie, si atat.
          Theo, inca de prin 2012, de la inceput, am spus ca singurul scop al USL este sa acapareze puterea. Nu derapajele PDL i-au deranjat pe pesedisti, ci faptul ca ei nu mai ajungeau la os. De aceea au avut nevoie de PNL-isti. Am spus ca in momentul in care pesedeii se vor vedea cu sacii’n caruta vor face ce stiu ei mai bine, vor trada partenerul cel mai incomod. Cum PNL incepuse sa castige teren, au facut ce au facut si l-au dat jos din caruta. Am spus ca „profesorasul cel viteaz”, in ambitia lui de a sta la Cotroceni va calca in picioare PNL-ul si-l va duce la pierzanie. Am spus ca la ora actuala, NICIUN partid politic nu-si urmeaza doctrina, ci singura lor doctrina fiind „puterea si banul”, motiv pentru care nu dau doi bani pe nimic.
          Theo, eu sunt tot acolo cu convingerile. Da, sunt PNL-ist, dar asta nu ma opreste dsa-i critic si sa-i judec pe „ai mei” pentru imensul rau pe care l-au facut acestei tari si acestui partid. Chiar si acum, stau pe dreapta si asteapta o minune. In loc sa ia atitudine, ei nu se gandesc decat la cum sa-si imparta functiile si puterea. Nici „pe ai mei” nu-i intereseaza de soarta acestei tari, cum nu-i intereseaza nici „pe ai tai” si nici pe „ai celorlalti”.
          Viseaza in continuare Theo, alunga-ti prietenii, mai apropiati sau nu, pentru niste MINCIONSI, NISTE POTLOGARI, NISTE HOTI SI NISTE DEMAGOGI, pentru ca nu vrei sa accepti adevarul.
          Theo, eu am spus-o din prima postare, TOTI O APAP SI-UN PAMANT, indiferent de ce sigla sau culoare politica au.
          Nici macar nu-ti cer sa vezi realitatea, pentri ca este dreptul sa tau sa crezi ce vrei, in cine vrei. Nu incerca insa sa pretinzi ca DOAR TU ai dreptate.
          In concluzie Theo, TU NU MI-AI RASPUNS. Doar ai postat ceva care s-a vrut un raspuns, fara a spuhne nimic concret care sa semene macar cu un raspuns decent al o intrebare simpla si clara. Asa ca repet ingtrebarea, poate o sa ai decenta sa raspunzi CONCRET la intrebare:
          „AI DECENTA SA ADMITI CA FAMILIA LUI PONTA ESTE IMPLICATA SI EA IN DETURNAREA DE FONDURI EUROPENE?????”

  13. KKK
    10 mai 2015 at 18:01

    daca vorbim de hotii si bataie de joc la adresa cetățenilor eu spun clar: la brutarie cu toți in frunte cu Băse, Ponta si nemernicii din jurul lor, liberali pesedei, comunisti, crstin dmeocrați si ce dreak s-or mai crede!!!
    cata vreme noi cetățenii ne scoatem ochii in dispute sterile ei rad si stau cu mainile in buzunarele noastre…si pt ce????
    de ce sa-l apar eu pe Sova, Udrea sau gasca de baroni de toate culorile???? de ce ei au mai multe drepturi ??? nu scrie in Constitutie ca suntem toti egali in fata legii???

    • 13 mai 2015 at 14:32

      @KKK
      da, incep sa te recunsoc

      • Rica Venturiano
        14 mai 2015 at 9:37

        Pacat ca tu mai esti de recunoscut Theo. Ai inceput sa crezi minciunile politrucilor si sa nu mai vezi realitatea.
        KKK (salut „mare necunoscut”) a realizat ca TOTi sunt acelasi aluat, si ca singura realizare a lor, USL, PNL, PDL, etc atc, este invrajbirea romanilor impotriva romanilor, timp in care ei TOTI isi maresc averile, tot pe carca noastra. Ia vezi ce unanimitate au si la ce legi, vezi ce legi sunt aprobate rapid si care sunt taraganate la nesfarsit.
        Este regretabil ca multi nu vor sa vada si sa accepte adevarul.

      • Rica Venturiano
        14 mai 2015 at 14:55

        Cred ca din cauza vitezei iar am omis un „NU”.
        In postarea:
        Rica Venturiano | mai 14, 2015 la 9:37 am | Răspunde
        In loc de „:Pacat ca tu mai esti de recunoscut Theo”, trebuia sa fie „Pacat ca tu NU mai esti de recunoscut Theo”
        Asta este, din cauza „basismului”, nu-i asa, 🙂 🙂 🙂 🙂 :)..

      • 3 ianuarie 2016 at 18:02

        Istina
        Bravo Theo!

  14. Rica Venturiano
    16 mai 2015 at 11:46

    Da Theo, am vazut cum raspunzi si ce inseamna ptr tine libertatea de opinie. Daca e ca tine, e bine, altfel pac la spam. Intrebarile incomode le bagam in spam can raspunsurile sunt deranjante.
    Tipic comunist, oricat de mult negi. ?

  15. 17 mai 2015 at 18:41

    Theodora, am facut un comentariu, sper sa nu fi ajuns in spam… Daca doresti, te rog sa verifici si sa-l scoti de acolo…

  16. Rica Venturiano
    19 mai 2015 at 10:03

    „COMPORTAMENT INADMISIBIL AL CONDUCERII PSD”
    Asta nu spui Theo? Pe de o parte cer ca toti cei care sunt acuzati de coruptie, sa-si dea demisia, dar pe de alta parte fac front comun in fata justitiei cand condamna pe unul de-al lor.
    Da, stiu, totul este facatura si toti PSD-istii sunt nevinovati si toate dosarele si condamnarile sunt inscenari, si sunmt facute la ordinul lui base, care controleaza rtot in tara asta. Iar de frauda nici n-a fost vorba, iar acei 200% de alegatori din unele circumscriptii au foat de fapt cei ce s-au intors acasa sa voteze, pentru ca la ei acolo, unde munceau, era coada.
    Hai Theo, ca oricat ai incerca tu sa le ti palma ei fac ce fac si te contrazic masiv de tot.
    Si pentru ca tu ai aruncat prima piatra, vin si te intreb in acelasi stil, parafrazandu-te, cu o foarte mica mnodificare, in final, pentru ca se potriveste la fix.:altfel
    „Vorbesti aiurea ce auzi prin targ sau astea sunt directivele primite de la seful postacilor PSD?

  17. Rica Venturiano
    21 mai 2015 at 15:11

    Uite Theo, pe langa frauda cu Gala Bute, pe langa toate contsructiile inutile si pe bani multi facute de Udrea, pe langa bordurile lu’ Videanu, ieftine dar platite triplu din banul public, pe langa creditele luate „CIUDAT” de familia lu’ baselu’, pe langa terenuyol de la Nana, care numa „kosher” nu este luat, ,pe langa atatea matrapazlacuri facute de PDL-ei, PNL-ei, si altii ca ei din ALTE PARTIDE, iata si ceva facut de onor „ai tai” pesedisti.
    Am mai frunxarit presa online si iata am intocmit un mic material, sau editorial, cum vrei sa-i spui 🙂 🙂 🙂 Una peste alta, mai toate spun cam acelasi lucru.
    Victor Ponta tot apare in ultima vreme pe sticla si tot se da de ceasul mortii ca vrea interzicerea exportului de lemn neprelucrat din Romania si, foarte dur, ca da bine la alagetoriin naivi, da un ultimatum Ministerului Justitiei, unde se pare ca ideea s-a blocat, sa gaseasca o solutie sau sa isi gaseasca de lucru.
    Uite, explica-mi tu, ca doar esti economista si le ai cu comertul, ce intelege musiu PM Ponta prin lemn neprelucrat?. Doar bustenii? Adica numai acei copaci taiati si toaletati minor de crengi si crengute urcati pe camioanele de le tot vedem noi pe la munte si prin Ardeal? Pentru ca, daca e asa, uita sa specifica ca si cheresteaua, adica acele „scanduri” facute pachet de care geme portul C-ta este tot din padurile romanesti, dar nefiind „neprelucrata” va pleca in continuare cheresteaua randuri, randuri, pentru ca ea reprezinta deja o prima forma de prelucrare, minimala, a lemnului.
    Aduica mare scofala. Bagi bustenii la gatere, faci „blani” din el si le impachetezi ca „pac la export cu ele”.
    „Trebuie sa reprezentati interesele romanilor, vreau o solutie legislativa temporara, pana avem una pe termen lung”, spune musiu Ponta, foarte vehement si fosrte gesticulat.. Dar o intiativa legislativa, depusa de Bogdan Diaconu, fost pesedist, actual presedinte al Partidului Romania Unita, in 9 decembrie anul trecut, exact acest interes al romanilor il reprezenta. Proiectul a picat la Senat cu doar vreo 4 voturi pentru si 92 impotriva. Ca doar nu degeaba are PSD-ul majoritate in Parlament, nu-i asa?
    Deci majoritatea PSD nu era de acord si nu „descoperise inca interesul romanilor”. Dar daca l-a descoperit intre timp, de ce nu voteaza urgent in Camera Deputatilor, decizionala, proiectul dlui Diaconu? Si nu ar mai fi nevoie de ordonanta. Ba chiar avand acest proiect in faza foarte avansata nici macar nu se mai justifica OUG. Ca alte legi care0i favorizeaza trec urgent de vot, ba mai sunt publicate in MO chiar dupa sedinta si intra in vigoare a doua zi.
    E drept ca mai avem antecendente. Guvernul a adoptat proiectul de lege prin care se cerea dublarea indemnizatiilor acordate victimelor regimului communist, copy paste dupa un proiect similar al PNL pe care in exact aceeasi zi, 3 noiembrie 2014, Guvernul l-a avizat negativ.
    Dar sa ma scuzi, astia „ie patrioti”, ii doare de tara si cauta sa faca totul ptr ea, nu-i asa?
    Uite, concret, nu pe vorbe de claca, sau pe ” zis ala, sau alalalt”.
    DECI?? Pac la spam, sau imi editezi postul ca sa iasa cum vrei tu?
    Ca sa nu mai vb de faptul ca onor „SOCIALISTII TAI”, care prin definitie au ca scop bunastarea cetatenilor, si nu a patronatului, s-a opus cat a putu cresterii alocatiilor copiilor, insa pentru cresterea indemnizatiilor, salriilor si pensiilor „dumnelaor” s-a facut luntre si punte sa gaesasca bani, farav sa ii doar grija de „bugetul de la anul”.
    Da, sunt socialisti cu deviza „TOTUL PENTRU OM” Omit insa sa precizeze CINE ESTE OMUL ALA… Pe vremea lui ceasca, EL era OMUL, acum SUNT MAI MULTI, dar din pacate nu „CEI MULTI”. Diferenta de nuanta, nu-i asa??? 🙂 🙂
    Sau te pomenesti ca toata presa on-line, scrisa, audio, sau video este aservita lu’ baselu si camarilei lui, doar A3 este echidistanta, corecta si impartiala???
    Uite, spune-mi tu la ce post de stiri sa ma uit, ce ziar sa citesc, pentru a nu avea parte de informatii denaturate si rau-voitoare.

  18. Rica Venturiano
    29 mai 2015 at 15:31

    ntru ca vorbesti de PATRIOTISM, uite un exemplu de patriotism. Nu ce declaratii faci tu, ci aceasta tanara a dat dovada de un patriotism adevatrat, nu declarativ:

    Asta ca sa intelegi si tu ce legatura are Piata Universitati+iliescu (al tau) si dezastrul din Romania de azi.

    Copy-paste (ca vad ca se poarta la voi, la pesedisti fara sa fie careva vinovat):

    „Textul intergral al scrisorii publicate de Mihaela Grădinaru:

    «“Mai dragă” Domnule Ion Iliescu,

    Vă scriu aceste rânduri pentru că zilele astea am primit o veste fabuloasă şi m-a făcut să mă gândesc intens la dvs. Vă scriu pentru că pe 17 Septembrie 2014, CEDO a decis că mineriada va fi investigată în continuare de statul român (considerată chiar crima împotriva umanităţii) şi de atunci nu mai am stare. Vă scriu pentru că dumneavoastră sunteţi păpuşarul absolut al acestor întâmplări sinistre pe care nu le putem uita. Nu avem cum! Cineva mă întreba zilele trecute dacă nu s-au prescris faptele. Nu! Anumite măgării şi orori nu se pot prescrie niciodată. Istoria nu poate uita. Nu trebuie! Nu am fost fizic prezentă la mineriade. Moral însă, mă simt lezată de fiecare gest nesăbuit care a înăbuşit democraţia şi a instaurat tirania nesimțirii şi cultul urii. Moral, şi eu simt că m-au bătut minerii în Piaţa Universităţii. Moral, pe toţi ne-au rănit evenimentele de atunci, au lăsat răni adânci ce se vindecă greu şi ne-au trimis cu zeci de ani în urmă , la coada istoriei. Moral, aţi făcut pipi cu boltă, de la trambulină, pe democraţie şi pe popor. Moral, doar pe dumneavoastră nu v-au atins întâmplările şi urmările. Moral, şi nu numai sper să va atingă. Moral…Să va fie ruşine!

    Am doar 30 de ani dintre care ultimii 25 au fost trăiţi într-o permanentă tranziţie de nicăieri spre niciunde. O tranziţie grea de care sunteţi răspunzător împreună cu acoliţii dumneavoastră, întreaga “minunata” clasa politică postdecembristă. La fel şi de jaful naţional care a luat tot din ţara asta…inclusiv speranţa oamenilor, mai ales speranţa.. Sub rânjetul ăla perfid al dumneavoastră se ascund 25 de ani de colaps, intrigi şi minciună. Să va fie ruşine!

    Trebuia să fiu un copil blând şi visător, crescut în “liniştea” de după căderea comunismului, dar am învăţat să urăsc. Am învăţat să urăsc pentru că dumneavoastră şi cei la dvs există. Am învăţat să urăsc pentru că furaţi. Am învăţat să urăsc pentru că minţiţi. Am învăţat să urăsc pentru că manipulaţi şi distrugeţi. Am învăţat să urăsc pentru că dezbinaţi. Am învăţat să urăsc pentru că am crescut văzând nişte politicieni demni de dispreţ care au sfidat şi au alimentat ura unui popor. Un popor care fără dumneavoastră ar fi fost acum departe. Un popor care mai avea poate o şansă să înveţe să iubească ţara asta frumos, să o ocrotească şi să o crească, dacă nu aţi fi insistat cu lăcomia şi jaful până nu a mai rămas mai nimic. Un popor care a trebuit să îşi trimită fiii şi fiicele să spele bătrâni la fund în Spania şi Italia în timp ce bătrânii lor mor singuri şi măcinaţi de dor, acasă, în bătătură, aşteptând să fie bine şi în ţara lor şi să li se întoarcă odraslele. Da! De la dumneavoastră a început! Ne-aţi alungat din propria ţară iar pe cei rămaşi i-aţi învrăjbit unii împotriva alora. Să va fie ruşine!

    Este incredibil cum mă întâlnesc cu prieteni la fel de tineri şi sarbatorim că a intrat un alde’ Voiculescu la închisoare pentru 10 ani şi ne trezim spunând cu patos “Băi nene, eu pe Iliescu vreau să îl văd la răcoare”; „Iliescu trebuie să plătească”. Unii vă doresc şi chestii mai urâte dar eu sunt o delicată şi va las pe dumneavoastră să le ghiciţi. Nu vi se pare ciudat că oameni atât de tineri va urăsc atât de tare? Că îşi doresc atât de mult să vadă dreptate pentru o nedreptate întâmplată unor oameni mari, pe când ei erau încă la grădiniţă? Să vă temeţi de copiii ăştia frumoşi care au învăţat să gândească singuri şi să spună adevărul cu glas tare şi minte limpede. Ei au mai învăţat ceva de mare preţ: cum e să ai demnitate, decentă şi integritate. Ceva ce dumneavoatra nu aţi avut şi nu aveţi. Să vă fie ruşine!

    Prin măsurile luate în toţi anii din urmă şi prin atitudinea despotică, aţi adus minerii printre noi în fiecare zi. Ne-aţi făcut să credem că orice opinie sau crez, odată exprimate, vor fi stinse cu o bată în cap. Aţi ucis cu sânge rece zeci de oameni în ’90 (cimitirul Străuleşti II nu minte şi chiar vă invit ca împreună cu Dl Petre Roman să îl vizitaţi zilnic, începând de astăzi şi să cugetaţi). Aţi ucis cu sânge rece civismul. Să vă fie ruşine!

    Dacă astăzi se fură, se minte, se devalizează şi clasa politică nu îşi asumă nimic şi nimeni nu e e pedepsit, tot dumneavoastră vi se datorează. Pentru că aţi scăpat nepedepsit cu toate porcăriile făcute. Şi ei au văzut că se poate. Şi au făcut precum au văzut. Pentru că aţi dat naştere unei generaţii de monştri politici tupeişti care urmăresc doar interesul propriu şi au obrazul mult prea gros să îi mai atingă nevoile oamenilor. Să vă fie ruşine!

    Anul trecut am ieşit în stradă şi am protestat pentru Roşia. M-am bucurat că sunteţi bătrân şi neputincios şi nu ne mai puteţi face nimic. M-am bucurat că sunt în 2014 într-o ţară UE (dar asta nu vi se datorează) şi jandarmii m-au privit cu simpatie, mi-au spus sărumana şi mi-au mărturisit că suntem faini şi tare s-ar bucura să fim un million, să nu aibă ce ne face şi să negociem mai bine viitorul ţării, pentru toată lumea. Bănuiesc că faceţi alergie când auziţi asta. Vremea pumnului în gură a trecut. Am fi fost în Rusia lui Putin dacă rămâneaţi la butoane. M-am bucurat că pot vorbi liber fără să îmi dea ortacii una peste bot…sau să îmi distrugă laptopul precum au fost distruse maşinile de scris “automate” găsite în 90…..sau cum au fost vandalizate laboratoarele din Universitate şi sediile partidelor din opoziţie….sau distruse vieţile unor oameni care încă mai credeau în bine şi în democraţie dar a fost ultima oară când au mai crezut în ceva. M-am bucurat în toamna lui 2013 că Iliescu şi minerii lui sunt doar o amintire sinistră, o pată pe obrazul ţării ăsteia şi că pot sta în Piaţa Universităţii fără să mă tem de ei. Domnule Iliescu, aflaţi că şi Scaraoschi ar fi fost poate o varianta mai bună de lider decât dvs. Măcar ăla nu ar fi pretins că face bine în timp ce făcea atâta rău. El ar fi fost sincer de la bun început. Dumneavoastră însă, ne-aţi minţit cu neruşinare. Să vă fie ruşine!

    M-aş bucura tare să plătiţi. Atât de tare încât am decis că dacă ajungeţi să faceţi chiar şi o zi de închisoare…nu le mai cer nimic vreodată următorilor: Lui Moş Crăciun, Moş Nicolae,, Iepuraşului sau lu’ tanti Ziua mea de naştere & nume. Am avut mereu aşteptări mari de la cei menţionaţi şi cadouri consistente dar imaginaţi-vă că demascarea şi acuzarea dumneavoastră ar fi cadoul suprem, pe viaţă.

    Din nou, închei fără stimă, respect şi fără aşteptări prea mari. Vă amintesc însă ca in inimile multor cetateni sta scris asa: “Dreptate, ochii plânşi cer să te vadă”. Drepatea însă s-a rătăcit şi umblă năucă încă, cu capul spart …de la mineriada, revolutie şi nu numai. O asteptam, ca si cand…

    În încheiere aşadar, vă doresc doar un sincer : SĂ VA FIE RUŞINE!»

    Sursa „http://adevarul.ro/”

  19. Asterisc
    4 iunie 2015 at 13:26

    Atitudinea unor ambasadori străini este încurajată de atitudinea lingușitoare, de slugă, a conducătorilor noștri de după 1989. Un adevărat șef de stat n-ar trebui să permită așa ceva, chiar dacă indicațiile acelor ambasadori ar fi bune. S-a dus vremea cînd România clama neamestecul în treburile interne ale țărilor!

  20. Rica Venturiano
    15 iunie 2015 at 21:28

    Ce faci Theo? Nu mai are PeSeDe–ul fonduri? Vin alegerile, curand, voi ce faceti? Nu va pregatiti armele „bloguitoare” ptr a lupta impotriva urmatoarei motiuni? Nu pot sa cred.
    Sa fie oare cum am banuit eu? Fara „jos base” pesedeu’ nu mai are platforma politica?
    „Succesuri”!!!

  21. Rica Venturiano
    19 iunie 2015 at 18:49

    Ehe Theo, fara subiect si predicat, fara jos base, nu mai vezi tu „BLOG DE BLOG” ca in urma cu ceva ani. A zburat puiu’ cu ata. Uite, daca vrei sa fie acecst blog iar ce a fost candva, ti-as sugera sa schimbi subiectul. In loc de baselu, sa-l pui pe pontelu, si sigur vei avea un succes mult mai mare. Uite, tontelu tau, fara sa fie chior sau chel, a reusit sa faca in 3 ani mult mai mult rau decat baselu in 9 ani. Deh, tineretea isi spune cuvantul nu??? 🙂 🙂 🙂 🙂

  22. Rica Venturiano
    15 iulie 2015 at 15:28

    Theo Theo, ori ai emigrat, ori se pare ca am avut dreptate si v-au taiat pesedeii „fondurilii”, ocupati acum cu „tratamentul” (scump) ptr genunghiullui dottore. De unde pe vremea lui „jos base”, cand blogul asta era „cel mai combativ” si „blog de blog”, a ajuns ca o curte in paragina. Pacat, ca-mi erai simpatica, ? cu inversunarea ta impotriva „nedreptatii”. Din pacate, s-a dovedit ca si „stapanii” tai sunt facuti din acelasi aluat ca si aia pe care-i blamai tu de zor.
    Cum altfel sa explici lipsa de la „vocatia ta neplatita”. Ca ti-ai gasit alt job, mai banos, e imbucurator. Pacat ca te-ai dovedit falsa, ca si cei ce te-au platit pana acum.
    Succesuri si bafta!!!
    ?????

  23. Rica Venturiano
    23 iulie 2015 at 17:48

    Hai Theo, „HAI CA SE POATE” !!
    Nici acum nu ai nimic de zis, cand „puscariasii” candideaza la sefia voastra, a pesedeilor? Pai la un partid de hoti, nu era normal ca sef sa fie „unul cu experienta”???
    Bravo voua!! Ati reusit ce nici pedeleii nu au facut. Dar stati linistiti, ca la asa popor, asa partid majoritar.
    Va doresc „succesuri”??????

  24. Emil Vulcanescu
    24 iulie 2015 at 3:59

    Draga Theodora
    Sa fii iubita
    Cu stima Emil

  25. 29 iulie 2015 at 22:18

    Ma bucur sa vad ca sunteti bine, sanatosi si ati mai comentat pe aici.
    Hai ca promit sa scriu cel putin un articol pe saptamana.

    • dorian65
      30 iulie 2015 at 9:59

      Buna ziua!
      Va salut din România.
      Ca în orice vacanță iau pulsul plebei, poate mai târziu va spun și vouă cum mai sta plebea mea cu încrederea.
      Cu respect va saluta plebeul Dorian!

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58