Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

9 decembrie 2024

Conform rezultatului final al Recensamantului din 2011 anuntat astazi de INS, Referendumul de demitere a lui Basescu Traian a fost valabil, cvorumul a fost indeplinit. Cum procedam?


Poporule pentru ca raul sa triumfe este suficient ca cei buni sa nu faca nimic

Conform rezultatului final al Recensamantului din 2011, anuntat astazi de INS, Referendumul de demitere a lui Basescu Traian a fost valabil. Cvorumul a fost indeplinit.

Numarul persoanelor de peste 18 ani din România este de 16.269.839, ceea ce înseamna ca cvorumul la referendum trebuia sa fie de 8. 134.920.

Populatia prezenta la referendum vara trecuta a fost de 8.459.053.

Rezultatele finale ale RECENSAMANTULUI din 2011. Populatia Romaniei: 20.121.641 de locuitori

Basescu trebuia demis la referendum!!!

Basescu este ilegitim la Palatul Cotroceni !!!

Basescu nu are calitatea oficiala de presedinte in exercitiu, este doar un individ care se duce la Cotroceni prin abuz de putere si uzurpare de calitati oficiale, mimeaza functia de presedinte si semneaza acte in numele Romaniei.

Cum procedam?

Vor reactiona Ministerul Public, Guvernul, Parlamentul si CCR???

Daca ar avea o farama de bun simt Basescu Traian si-ar da demisia si ar cere scuze poporului roman.

De ce un om care nu are calitatea oficiala de presedinte in exercitiu, se duce la Cotroceni prin abuz de putere si uzurpare de calitati oficiale, mimeaza functia de presedinte si semneaza acte in numele Romaniei?

„Pentru ca Răul să triumfe este suficient ca cei buni să nu facă nimic”

Dragii mei frati romani, invatati sa va aparati demnitatea si votul

Inacţiunea Parlamentului perpetuează starea de tulburare a ordinii de drept constituţionale, ceea ce creează premisele instaurării dictaturii în România

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

90 Responses “Conform rezultatului final al Recensamantului din 2011 anuntat astazi de INS, Referendumul de demitere a lui Basescu Traian a fost valabil, cvorumul a fost indeplinit. Cum procedam?”

  1. dorian65
    4 iulie 2013 at 13:57

    Cam multă lumea a murit!
    Ori cei ca mine pribegi nu mai contează?
    Acum este prea tarziua.Am spus ca s-au grăbit ca fata mare la măritat.

    • 4 iulie 2013 at 18:55

      Iertati-ma d-00-e Aspirant 006,5 dar…
      n-aveti stofa de Mafalda. Poate doar de o stamba… iah, o carpa acolo…!
      Mai bine n-ati mai pribegi si v-ati duce la scoala, fie ea si de imbarligatori. Va va pune ordine in ceea ce stiti si va va face constient de ceea ce nu stiti.

      • dorian65
        4 iulie 2013 at 21:04

        @incognito
        Marite razboinic al luminii ai scos sabia din teaca si ai pornit la atac?
        Multumesc pentru pretioasele dumneavoastra indicatii!

  2. 4 iulie 2013 at 15:20

    Da, dar daca CCR a spus ca cvorumul nu a fost indeplinit…

    • 4 iulie 2013 at 15:23

      @Motanul Incaltat
      Art 44 si 45 al CCR

    • 4 iulie 2013 at 19:43

      CCR anul trecut nu cunostea rezultatul recensamantului din 2011. Ar fi o scuza pe care am accepta-o daca si-ar revizui hotararea privind referendumul privind demiterea derbedeului national. Ma tem insa ca la CCR si rezultatul recensamantului din 2011 va fi valabil si – deci aplicabil – din 2018.

  3. ALM
    4 iulie 2013 at 16:03

    Mai contează? Deja, citind pe „bloguri prietene”, Băsescu pare un heruvim faţă de Ponta.şi Antonescu. Aţi avut vreodată o senzaţie de greaţă numai citind?

    • 4 iulie 2013 at 16:46

      @ALM
      Da, de multe ori … daca ati stii …. cateodata imi creste tensiunea periculos de mult si ma doare si fierea ca la balamuc … pai cum as putea sa reactionez cand aflu despre mine ca sunt socialista de sorginte comunista si trebuie neaparat sa fiu data afara din grupurile PNL si stearsa din pozele de grup pe care bloggerii le-au facut cu presedintele PNL … si cine cerea asta? …. unii care in timpul protestelor de la Universitate il injurau pe Crin … indivizi care si-au dat seama ca daca vor sa pape si gura lor ceva …. trebuie sa schimbe barca … respectivii au ajuns mari lupatori in online din partea PNL si sa vedeti ce il pupa acum pe Crin saracul … am uitat sunt si republicana 😀 … lucru foarte grav pentru ei …. ca nu au devenit doar mari crinisti sunt si mari monarhisti

      • ALM
        4 iulie 2013 at 18:11

        După ce am aflat câţi suntem şi presupunând că este adevărat, încep să înţeleg sensurile discursului de ieri al însărcinatului cu afaceri al SUA, Duane Butcher. Cum era şi firesc, ambasada SUA a avut datele înaintea tuturor şi a ţinut să întărească „sfatul” de a menţine „democraţia” prin coţăială (coabitare în limbaj diplomatic).

        • 4 iulie 2013 at 18:26

          @ALM
          Da si nu mai asta … ma uit cu surpindere cum romanii discuta infrigurati despre „marea frauda” de la bacalaureat … mai sa fie, chiar nu banuia nimeni ca asa ceva se intampla? intr-o societate in care frauda si mita sunt peste tot de ce ar lipsi din Invatamant? …. praf aruncat in ochii oamenilor … circ … oamenii trebuia sa discute despre orice altceava nu despre rezultatul referendumului … baietii sunt buni … jos palaria … nu am nimic cu operativii … li s-a spus sa faca si au facut … dar aia care au pus la cale? … de ce nu isi dau oamenii seama de manipulare asta nu inteleg ???!!!

        • 4 iulie 2013 at 18:28

          Mark Gitenstein : „Este esenţial ca poporul român să aibă încredere că referendumul s-a desfăşurat în mod liber şi corect şi că regulile stabilite au fost aplicate” 🙂

          • 4 iulie 2013 at 18:38

            @acuvio
            Da, da , da … foarte bine punctat !!!!!

        • 4 iulie 2013 at 18:34

          Sa stiti d-le ALM ca inca de ieri m-am gandit ca Ambasada si-a decalat in avans festivitatea, pentru ca urma anuntul INS ce urma sa-i contrazica atat pe predecesorul Ambasadorului, Ghiţa (in ştir), cat si pe cordon(ul) hilarian cli(n)torian.

          • 4 iulie 2013 at 18:41

            @incognito
            ei … puteau sa amane si astia de la INS … ce mai conta o zi 😀

          • dorian65
            4 iulie 2013 at 18:59

            Ai dreptate ce este o zi?
            S-au grăbit băieţii ca de au lucrat un an întreg.
            Sa nu le dăm apă sa bea ca fac aprindere la plămâni.
            Un an a durat?Da,asta este tipic democraţilor leneşi pe care îi plătim.
            Dragii mei degeaba mai vorbim,când am spus ca neamul lui „vino mâine”trebuie plătit cu 50% si aşa este mult sau starpit toată lumea mi-a sărit in cap.

          • 4 iulie 2013 at 19:17

            @dorian65
            Se pare ca este normal … adica cam atat dureaza pana ies rezultatele finale … nu au oameni suficienti

          • dorian65
            4 iulie 2013 at 20:16

            Nu le plang de mila.

    • 4 iulie 2013 at 19:26

      Vai d-le ALM
      dar nu trebuie sa va departati prea mult. Aveti astfel de „prieteni” basiti chiar aici, pe acest blog. Exista un Don Quijote si un Sancho Panza care trag pe nas gaze „divine”, de la Zeus-ul lor, vanturate de „Morile de Vant” moderne ele secolului XXI – eolienele, dar carora sa nu cumva sa le zici basisti ca se rusineaza de parca le-ai luat orice acoperire si i-ai lasat in pielea goala.
      Pentru sec.XXI si pentru acest blog gazele vin de la Baszeus, Rosinanta este un Toyota Land Cruiser V8 iar protagonistii sunt Vanturici si Aspirantul sau.

      P.S. Trebuie sa specific ca alegoria de mai sus face parte dintr-o incercare de pamflet. Asta ca sa n-avem vorbe…

  4. 4 iulie 2013 at 18:19

    Chiar!
    Cum procedam?
    Il intebam pe dl Ponta?
    Poate ne spune Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8 ca tot este d-sa Mafalda.
    In pribeag eu unu nu m-as increde inca; el insusi mai are de invatat pana sa ajunga agent basist 007; deocamdata este inca Aspirant 006,5 la locotenentza basista.

    Probabil ca protocolul privind pactul de coabitare prevede in final ca orice pact de uniune social liberala antibasista, semnat anterior, isi pierde valabilitatea.

    • ALM
      4 iulie 2013 at 19:04

      Domnule Incognito, noi ne putem permite să emitem orice soluţii fără a avea toate „datele problemei”. La Guvern „lucrurile” sunt puţin diferite. Acolo, pe masă, sunt toate angajamentele, tratatele şi înţelegerile încheiate în numele României cu diferite entităţi internaţionale. Acolo sunt angajamentele faţă de Comisia Europeană, faţă de şefii ai guvernelor din Europa şi SUA, înclusiv pactul de coţăială. Dacă vrem să continuam linia politică băsesciană, putem să le transformăm pe toate în hârtie igienică, rămânând numai cu angajamentul (din anul 2005) de a suge (la) licuricii de pe axa Bucureşti-Londra-Washington …

    • dorian65
      4 iulie 2013 at 21:16

      @Incognito
      Cum procedezi?!
      Simplu, mortul de la groapa nu se intorce.Las-o asa cum a picat si asa va fi lasata ca si chestia aia cu 300 de parlamagari in parlamagarie.
      Ce bine imi pare ca ai luat teapa!
      Idolul tau s-a grabit precum fata mare la mariat ,atunci.Credea ca daca este la putere se poate rezolva totul numai si numai cu ordonante de urgenta care au fost,unele, orodoclante.
      Nu-l iubesc atat de tare pe Basescu dar cand vad ca prostia unora este idolarizata si chestia asta pateaza imaginea tarii ,deja patata de de unii de-ai nostrii afara, imi vine sa urlu mai tare decat lupul din poza lui Theodora.

      • 5 iulie 2013 at 16:08

        D-00-e Aspirant 006,5

        Un singur adevar ati spus: ca unii de-ai VOSTRI se ocupa cu patatul atat a tarii cat si a imaginii ei in fata occidentului.

        A propos!: Sa nu iesim din topic. V-ati luat bacalaureatul la Bolintineanu? Cat costa? Nu erau mai cu folos banii pentru un meditator de Limba Romana? Pe bani orice profesor adevarat poate face dezvaluiri complete in privinta a „unde, cum si cati de „i””.
        Cand sunt prea putini se poate invoca graba, dar cand ei abunda aiurea… e dovada clara ca „interpretul” nu e „notist” ci „urechist”.

        • 5 iulie 2013 at 16:48

          @Incognito
          Este drept ca am ceva cu acei,,i” multi, cam dupa ureche ai dreptate normal se scrie ,,prosti ma’si” asa cam printre dinti si nu naduf pronunti ,,prostii ma’sii” si daca am mai mult naduf voi scrie ,,prostiii ma’siii”cu un si mai multi ,,i”.
          Ei acum esti lamurit?
          Imi cer scuze ca nu am instalat un program cu diacritice.

        • 6 iulie 2013 at 16:23

          Normal se scrie „prostii ma-si” (la plural) sau „prostu’ ma-si” (la singular). Chestia asta se invata inainte de clasa a IV-a, in invatamantul primar. Apostroful se pune pentru a inlocui o litera sau un grup de litere iar cratima este folosita pentru a lega intre ele cuvinte sau pescurtari ale unor cuvinte. Asta ortografic. Dpdv ortoepic, nu e clar cine e prostul si a cui e ma-sa. De fapt, cine sunt prostii si a cui e ma-sa. Dupa cum scrieti, facand abstractie de „i”-ul in plus, bucatica de propozitie s-ar putea spune corect si „prostii mamei sale”, unde prostii – e clar – sunt prostii, „mamei” a fost scurtat la „ma”, „mei”fiind inlocuit cu cratima, „s” vine de la „sale” (mama sa / mamei sale), articolul genitiv „i” fiind luat de la sfarsitul cuvantul „mamei” si adaugat intregii sintagme, unde ii e locul, adica la sfarsit.
          M-am intrebat de multe ori cum poti invata o limba straina cand tu (si aici nu ma refer la dvs. – eu pe mine ma intreb) nu o stii bine pe a ma-ti. Iesirea din dilema mi-au oferit-o tiganii care stiu din fasa doua limbi vorbite si niciuna scrisa (nici nu exista decat una scrisa si aceea numai tiganeasca nu e) si sunt oricand gata sa mai invete una: urechea. Ce plural? Ce genitiv?…Astea se invata la scoala si nu daca te duci ci numai daca vrei.

  5. 4 iulie 2013 at 18:19

    Victor Ponta: „Din păcate …” 🙂

  6. Emil Vulcanescu
    4 iulie 2013 at 21:03

    Draga Theodor a
    Nu te simti nici furata si nici inselata ! ! !
    Gandeste-te la prietena SIBILLA care si-a pus stampila pe USL iar in fruntea listei era FRUNZAVERDE !
    In privinta referendumului …..
    Sa fii iubita …
    Cu stima Emil

  7. Tina
    4 iulie 2013 at 23:37

    Doamna Teodora, articolul dvs nu are niciun temei, vorbiti discutii despre prag care inseamna cele 8 milioane plus cei multi cu domiciliul in strainatate, deci nici vorba de prag atins. Spor la alte discutii mai fundamentate va doresc.

    • 5 iulie 2013 at 0:21

      @Tina
      Desigur doamna Tina …. dreptate au doar basistii 🙂
      Vedeti ca ati intrat in gura lupului

      • Tina
        5 iulie 2013 at 7:34

        Asta e raspuns? Ce legatura are sula cu prefectura? Hai la revedere, ca bloguri de defulat frustrari sunt berechet.

        • 5 iulie 2013 at 9:19

          @Tina
          Dar ce nu va place doamna Tina in raspunsul meu?
          Daca va raspundeam in halul in care a scris prietenul dvs (de pe blogul caruia ati ajuns la mine) as fi intles dar asa ????!!!

        • 5 iulie 2013 at 16:27

          Doaaaamne!
          …Tina…
          Titina… Ooooo! …Titina…
          Oameni buni, ce-aveti cu dansa?
          Vrea sa se defuleze si nu este asta singurul blog pe care refuleaza…
          La sati-o sa se duca . Hai la revedere! „A Dieu!” daca „Le Dieu” o vrea asta…

          • 5 iulie 2013 at 17:36

            @incognito
            Sa inteleg ca sunteti „cunostinte” vechi ? 😀

    • ALM
      5 iulie 2013 at 10:26

      @Tina
      Dacă facem puţină „artimetică” cu ce spuneţi dvs, rezultă că sunt mai mulţi băsişti decât oameni normali. Alegerile au arătat altceva dar, oricum, nu contează. Găsesc normal şi faptul că acceptaţi cu bucurie pragul artificial şi „băgat” la erată. Mai mult, sunteţi de acord ca aceia care nu s-au prezentat la vot să fie asimilaţi drept contra. Gândire tipică băsistă!
      Cu un singur lucru sunt de acord: vorbim discuţii în faţa unui val de fraude făcute de instituţiile statului, împănate cu slugi băsiste. Toate protestele ar avea un rost atunci când am avea de a face cu un om cât de cât educat şi nu cu unul la care pingeaua este mătase curată, în comparaţie cu pielea obrazului …

  8. CRISTIAN
    5 iulie 2013 at 0:53

    De la asa zisa ,,revolutie” si pana in prezent toti au tradat, au furat, au distrus si au vandut cate o bucata din tara. In 2004 prin manipularea oamenilor si asa zisa ,,revolutie portocalie”(trasa la indigo cu alta din vecini) a fost adus basescu la putere. Ce a urmat nu a fost decat un experiment (reusit) al ocultei mondiale de distrugere a identitatii, fiintei, unitatii si tuturor valorilor noastre, toate cu un singur scop : inrobirea definitiva financiara si economica si implicit cedarea treptata a suveranitatii noastre.
    Ultima speranta, naiva, a acestui popor a fost USL – ul. Neintelegand ca suntem parte dintr-un experiment, conceput de altii, am crezut ca votul nostru poate schimba ceva, ca noi ca popor mai avem putere de decizie asupra noastra. Cum ponta a semnat si el rapid (sau poate era demult) pe statul ocultei mondiale lucrurile s-au incheiat abrupt. Cu o teapa ! Toti vrem capul lui basescu si nu ne mai gandim ca ramanem cu fiul lui in continuare… sa incheie experimentul, sa vanda ce a mai ramas din tara asta si sa acopere urmele celor care au fost inaintea lui pe stat.
    Cititi cu atentie aici : http://jurnalul.ro/stiri/externe/viktor-orban-in-parlamentul-european-nu-voi-accepta-sa-imi-transformati-tara-intr-o-colonie-646932.html
    Cand vom avea si noi un astfel de conducator, sau vom iesi cu totii in strada, atunci vom mai avea o sansa. Pana atunci suntem morti si ingropati, dar multi inca nu isi dau seama ce se intampla in jurul lor…

  9. The Flower King
    5 iulie 2013 at 9:26

    D-soara blogerita, iti scriu din nou pentru ca bati campii. Mai lasa Antena 3 pentru ca dauneaza grav rationamentului just. Recensamantul are rol statistic si nicidecum nu are relevanta in argumentatia matale. Nu uita a la recensamant tocmai „tovarasul Ponta” a incurajat ca lumea sa nu-si dea CNP-ul (prin urmare nu s-a tinut cont la numaratoare de aceste persoane).
    Bunicii mei care urmaresc la greu Antena 3 au refuzat sa fie recenzati insa la referendum au votat pentru demiterea lui Basescu. La un calcul simplu vei vedea si tu dupa scenariul descris de mine cu bunicii mei ca dupa recensamant sunt 0 persoane in Romania insa 2 persoane au participat la referendum. Acum ai inteles ca bati campii? Din acest motiv referendumul a trebuit validat dupa datele de la evidenta populatiei, pentru ca acolo exista si bunii mei. Stiu ca nu e grea matematica, insa iti trebuie putina vointa sa iesi din carapacea in care te-a bagat Antena 3.

    • 5 iulie 2013 at 10:26

      @The Flower King
      da domnule stiu… basescu este „perfect” noul geniu carparin 😀

    • ALM
      5 iulie 2013 at 10:45

      @Alteţa Regală
      Înainte să jigniţi pe cineva, trebuie să vedeţi că există o relevanţă între recensământ şi persoanele cu drept de vot. Faptul că bunici dvs nu au oferit date la recensământ nu înseamnă că nu au fost luaţi în evidentă. Atunci cănd funcţionarii însărcinaţi cu vizitele la domicilii sună la uşi, ei ştiu că acolo locuieşte cineva! Cine? Se află din Cartea de Imobil, de la Primărie, de la Fisc şi chiar de la Poliţie. Aşa că bunicii dvs sunt prezenţi la numărătoare!
      Culmea este că şi cei plecaţi la muncă temporar în străinătate sunt cuprinşi în numărul declarat de INS. De unde a rezultat numărul celor cu drept de vot? Simplu, după numărul celor care aveau 18 ani la data recensământului. Culmea, acel număr este mai mare decât cel de la evidenţa populaţiei, ştiind că există sute de cazuri de cetăţeni fără acte de identitate.

      • 5 iulie 2013 at 19:42

        Nu am jignit pe nimeni. Sensibilitatea de care dati dovada toti care faceti spume la gura cand il vedeti pe Basescu ma face sa cred ca toti sunteti niste panselute delicate. Imi bat gura degeaba daca va spun ca dvs. sunteti cel care se insala amarnic afirmand asemenea aberatii. Si ca sa va spun pe scurt cum sta treaba: RECENSAMANTUL OFERA DOAR DATE STATISTICE. LA EVIDENTA POPULATIEI SE AFLA NUMARUL REAL AL CETATENILOR CU DREPT DE VOT. PUNCT .

        • 5 iulie 2013 at 19:48

          @The Flower King
          chiar nu observi ca repeti exact aceleasi fraze pe care le rostesc liderii pdl 😀
          voi chiar nu puteti sa va exprimati cu cuvintele voastre?

        • The Flower King
          6 iulie 2013 at 9:51

          Doar pentru ca nu sunt de acord cu aberatiile emise de tine nu inseamna ca sunt PDL-ist. Despre tine nu pot spune insa ca nu esti USL-ista in schimb, ca marturie fiind chiar linkurile de pe blogul tau. Cum sa-l admiri de hotul de Adrian Nastase si sa-i promovezi blogul? PENIBIL ! Daca vorbesti de moralitate, invata mai intai ce inseamna asta si apoi poti sa emiti si tu pareri…pana atunci nu esti decat o trompeta cu blog.

          • 6 iulie 2013 at 10:40

            @The Flower King
            Nu sunt USL-ista sunt doar antibasista 😀
            Tu folosesti exact expresiile pedelistilor eu pot sa scriu cu cuvintele mele, ce cred eu, nu repet ca papagalul ce spun altii
            Il admir pe Nastase si ii promovez blogul pentru ca este un om inteligent si cult … lucruri care nu se pot spune despre iubitul tase base
            trompeta cu blog … dar ce blog 😀

        • The Flower King
          6 iulie 2013 at 12:12

          Promovezi hotii? Nastase este un hot si un prefacut, este exemplul perfect de ipocrit perfid si tu spui ca este un om de valoare? Cine se aseamana se aduna. Din nou te dezamagesc insa eu nu sunt Basist. Stiu ca te doare ca te-am prins cu USL-ul in carutza insa ma intreb ce motiv ii sustii pe acesti derbedei care nu fac nimic diferit fata de ce au facut derbedeii din PDL. Iti iei cumva cota parte ca sa faci propaganda de prost gust si sa arunci mata moarta in curtea vecinului? Nu am gasit nicaieri pe blogul tau cuvinte de ocara pentru USL…toate relele dupa tine vin de la Basescu. Deh, si eu sunt Basist…cand la tine pe blog se vede clar culoarea rosie si trandafirul lui Iliescu:)

          • 6 iulie 2013 at 12:17

            @The Flower King
            vorbe de ocara nu o sa gasesti, o s agsesti in schim atentionari … cand vad greseli atentionez … cu basescu si pdl-ul nu mai era cazul … ei faceau intentionat nenorocirile … de banii aia sa ai tu parte 😀 dar numai de aia, nimic mai mult
            Da, ii stimez pe Iliescu si pe Nastase

        • The Flower King
          6 iulie 2013 at 12:47

          SI eu iti doresc sa ai parte de binele pe care l-a facut Iliescu si Nastase acestei natiuni. NUMAI DE BINE ALA:)

    • Emil Vulcanescu
      5 iulie 2013 at 13:11

      @ Trandafiras
      Vezi ca „vorbesti” pe nas , ai polipi ?
      Dumnezeu sa te lumineze !

      • 5 iulie 2013 at 19:50

        @The Flower King
        raspunsurile de genul asta nu trec de moderare pe acest blog
        domnul Emil Vulcanescu nu te-a jignit.
        nu sunteti capabili sa aveti o comunicare normala…. cand nu aveti argumente jigniti

        • The Flower King
          5 iulie 2013 at 20:29

          @ Trandafiras
          Vezi ca “vorbesti” pe nas , ai polipi ?

          DAR ASTA CUM SE NUMESTE? Acesta e un dialog civilizat ?

          • 5 iulie 2013 at 20:38

            @The Flower King
            este o ironie, tu l-ai jignit

          • The Flower King
            5 iulie 2013 at 21:55

            Mai bine sterge-mi toate postarile pentru ca esti partinitoare. Ala ce-mi spune ca vorbesc pe nas si ca am polipi zici ca glumeste iar eu daca-i dau replica il jignesc. Esti trista d-soara…si frustrata probabil. Sterge-mi comentariile pentru ca blogul tau nu are valoare nici macar cat hartia igienica. PA

        • The Flower King
          5 iulie 2013 at 20:30

          Emil Vulcanescu | iulie 5, 2013 la 1:11 pm | Răspunde

          @ Trandafiras
          Vezi ca “vorbesti” pe nas , ai polipi ?

          • 5 iulie 2013 at 22:29

            @Basina Porcului
            Domnule BP
            Stiti ca aveti exact aceleas angoase si aceleas pretentii si aceleas apucaturi cu Toa’ L’ent Cucuruser V(anturici)8, cand se numea Sorin? Sunteti cumva clonat? Ce aveti dvs in plus ar fi un blog si – in minus – cariera de mariner, daca e sa va cred si pe unul si pe celalalt. O! Si – sigur, dvs sunteti o floare, pe cand dansul e mecanic de vartelnite de apa si – mai nou – de aer. Aveam o vecina batrana pe strada unde am crescut care ii spunea nepotului sau care nu prea statea pe acasa ca e „Fute Vant”. Acum, sa ma iertati dar n-aveam cum sa zic altfel decat ca ea.
            Referitor la altitudinea la care va trebuie probabil masca de oxigen – siu ca o sa va suparati; si dl V(anturici)8 s-a suparat si nu-nteleg de ce – eu va spun cum imi spuneau si mie profesorii la scoala: „Stai jos! Ai zece!”.

        • The Flower King
          5 iulie 2013 at 21:56

          Prima care a ramas fara argument ai fost chiar tu:))
          ADIO ! Pardon, mai bine sa nu ne vedem niciodata pentru ca sigur nu am pierdut nimic.

    • 5 iulie 2013 at 15:00

      @ The Flower King

      Cum noi nu ne-am intors inca la monarhie – deci: de unde King? – pe la noi floarea ast , de care va vad apartinator, este basedentiala si se numeste Basina Porcului si cum, asa cum n-am de gand sa-i spun tiganului pe limba lui ci pe cea neaos-romaneasca, dati-mi va rog voie sa fiu nasul dvs. si sa va numesc la modul romanesc cel mai republican-basesc.

      Antena 3 da dovada de multa stangacie in lupta sa impotriva basescului si basitilor dar – din pacate – ea este campioana acestui „Maraton” in care putinii care o urmeaza se afla abia la „recunoasterea traseului”.

      Fiindca imi pareti – sincer – basit rau de tot, indraznesc sa va intreb:
      Ce mai fac bunicii dvs.? Mai traiesc? Nu i-ati lichidat? Mai au televizor?Sau li l-ati spart? Sunt liberi? Nu i-a saltat Parchetul?
      Fiindca daca nu sunt liberi inseamna ca are cineva grija de d-lor si le da de mancare si – poate se uita si la antena 3…
      Pensia cine le-o ia? Merita? …Sau le-a taiat-o Bocciu vostru?

      A propros de carapace: Nu mai terminati odata cu Haloweenul asta puturos, in care porcotaliul dovleacului porcesc a dat culoare flatulatiilor basesciene? Ce va impiedica sa iesiti din carapace? Betia gazului? Sau frica de Kovesi?

      P.S. Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8, ca sa pareti mai multi apelati – vad – la tehnica dvs. veche de dedublare si chiar „detriplare”, dovedita cu ceva timp in urma.
      Chestia e ca sunteti atat de Sorin in exprimare incat imbarligatoria asta va va reusi abia atunci cand tehnica dvs. – in evolutia ei – va trece 100% in manifestare clinica, cu pericolul ca in loc de Napoleon Bonaparte sau Rica Venturiano veti fi dorind sa fiti insusi Traian basescu-l..
      V-am intrat in joc doar pentru variatie si pentru ca mi-a placut ultimul dvs. nickname ce mi-a oferit ocazia de a va mai năşi odata.

      Nu nutriti sperante: Nu ma voi compromite niciodata sa va zic „finule!”.

      • 5 iulie 2013 at 15:02

        @incognito

        crezi ca este .. ????

      • dorian65
        5 iulie 2013 at 15:37

        @incognito
        Hahahaha!
        Vezi domnule gaspadin Icognito daca nu ai mai posta pe blogul asta ar fi o mare pierdere.
        Sincer iti spun ca dai un pic de farmec cu agresivitatea limbajului folosit si de aceea mai si citesc acest blog.

        • 5 iulie 2013 at 16:41

          @D-00-e Aspirant 006,5

          Mai rar un sancho Panza atat de credincios. Nici nu m-ar mira candva sa aflu ca v-a „decorat” cu „serviciu credincios” ala pe care spuneti ca nu-l iubiti prea mult, dar ca – de dragul putorii sunteti oricand gata sa serviti – oricat ar fi de consistent.

          @Dora
          Ai vazut cine iti produce rating?

          • 5 iulie 2013 at 17:37

            @incognito
            Am vazut

      • dorian65
        5 iulie 2013 at 18:02

        @ incognito>>>>>>O fi Crin al dumitale ca uite si la ce ora a intrat in ciorba.Hahaha acum este timpul domniei sale sa se trezeasca.

      • 5 iulie 2013 at 19:49

        Sa stii ca nu am sa ma cobor la nivelul tau, dar imi pare foarte rau ca nu te poti ridica tu la nivelul meu. poate asa ar exista mai multi oameni in tara asta care aduc valoare si mai putine …. cu ochi ca tine care fac tara asta uneori sa fie insuportabila.

        • 5 iulie 2013 at 19:53

          @The Flower King
          acest aeste a doua avertizare … nu am timp sa iti modific tie comentariile … te bag in spam daca nu te exprimi civilizat … vrei sa poti sa iti spui punctul de vedere … incearca sa nu jignesti

  10. mell
    5 iulie 2013 at 14:07

    Pai cum sa procedam?!? Sim-plu!!!!!! Procedam cu acest referendum cum s-a procedat cu celalalt…. Cel cu 300 de parlamentari si o singura camera parlamentara! IL IGNORAM!!!! si-i obligam pe initiatori sa plateasca suma cheltuita cu organizarea lui!…despre imensele prejudicii de imagine,morale, emotionale la care ati luat parte si voi, presarii manipulatori avem noi grija! La vot! ptr.politicieni si la chioscul de ziare ptr. ziaristii manipulatori! S-or trezi in sfarsit si asistatii sociali ai uslinosilor cand nu-si vor mai primi pomenile! Usor- usor ne vom integra in civilizatie…..REFUZ SA MA LAS MANIPULATA!

    • 5 iulie 2013 at 14:21

      @mell

      Initiator a fost guvernul basescu boc.
      Nu am nimic impotriva sa plateasca … sa plateasca tot nu doar asta
      presari manipulatori ???!!!
      ziaristi manipulatori ???!!!

      ha ha ha ha ha ha ha
      esti comic/comica rau … voi vorbiti de manipulare?
      da, da … ne vom intergra in …. toti ne vom intergra 😀

    • 5 iulie 2013 at 16:59

      Sunteti nou pe aici. Navala asta de melli si Tine pe aici este f. bine sincronizata cu tambalaul de la liceul lui Vanghelie si are un singur scop: sa abata atentia de la raportul INS. Domniile voastre (sic) nu sunteti blogeri, in spatele nickname-ului sub care comentati nu se afla vreun blog ci sunteti haita inregimentata in solda lui Base, poate acelas individ, folosind IT-uri performante al serviciilor basite, cu posibilitatea de a utiliza terminale ci IP-uri diferite.
      Cand, din pomana acordata ca subventie acordata „baietilor destepti din energie” – mai ales eoliana – unii calaresc romanii si Romania calare pe Toyota Land Cruiser V8 e o nesimtire sa vorbesti de pomenile primite de asistatii sociali.
      Mai Mellica, daca ai avea constiinta cred ca s-ar tine mortii ciucure pe ea.

      • 5 iulie 2013 at 17:47

        @incognito
        majoritatea basistilor care scriu pe blog sunt totusi decenti … ai vzut pingul ala Romanic Blues?
        sa vezi acolo exprimare ….

      • 5 iulie 2013 at 18:16

        De mine vorbesti ?Eu pot sa iti spun ca am 4 conexiuni diferite si cu toate ca le am voi tot aveti tehnologie mai buna de a ma cenzura.
        Referitor la morile de vant ale lui ,,Vanturici”, asa cum ii spui domnia ta,imi permit sa te intreb de ce nu te duci la USL si sa le spui ca este nedrept sa platim certificate verzi cu TVA la ele?
        Taie domnule macaroana lui Vanturici !
        Promit solemn ca daca datorita interventiei tale dispare din factura de la curent certificatele verzi o sa iti aduc osanale mai multe decat au adus altii lui Ceausescu.

        • 6 iulie 2013 at 16:48

          !. Chelu-si pune mana-n cap.
          2. Nu e treaba magarului ce face stapanul.
          3. Ma credeti naiv? Nu stiu eu promisiunile basistilor?!…

          • 6 iulie 2013 at 21:12

            @Incognito
            Mulţumesc pentru lectia de gramatică.
            Treaba cu nu măgarul poate fi interpretabila dar există acum două mari categorii de măgari care rag uni la ceilalţi.
            Mi-ai dat o idee bună pentru o postare pe blog.
            In rest, nu mai insist cu nedreptatea aceea cu factura la curent.

  11. The Flower King
    5 iulie 2013 at 20:31

    Pe dansul vad ca nu l-ai moderat:))

  12. The Flower King
    5 iulie 2013 at 20:32

    Sa nu mai vorbim de incognito care m-a intrebat daca nu cumva mi-am lichidat bunicii. Ori sunteti impartiali ori daca nu mai bine renuntati…

    • 5 iulie 2013 at 22:33

      @BP
      Sa n-avem vorbe! Eu am intrebat, n-am afirmat! Iar pe dvs. nu v-a obligat nimeni sa raspundeti la intrebari.
      Si daca as fi afirmat se punea ca am zis, n-am dat cu parul, dar eu doar am intrebat.

      • The Flower King
        6 iulie 2013 at 9:44

        Eu te intreb daca ai IQ peste 50 macar si daca maica-ta lucra pe …. ca sa-ti dea tie educatie. Tot la modul ironic sa-i spunem. Nu am afirmat nimic, doar am intrebat.

        • 6 iulie 2013 at 17:59

          ATT. The Flower Basident
          Modul dvs de a va adresa si de a intreba este unul de grajd, nu unul de blog.
          Stiu! Dvs. sunteti „tipul” de basist tipic pentru care basescu nu trebuie atins nici macar cu propriu-i nume. Tabu!
          Ta-Bum-Ta-Fas!
          Pareti a fi (dupa profilul din blogul propriu) „tipul” care vegheaza pe gratis si are grija sa razbune orice „error”, orice nu se suprapune peste listingul programului in care a fost setat, supraveghetorul si razbunatorul mioritic de la stana „celui dobrogean”, ajuns ortoman.
          Pareti a fi „tipul” care nu stie cum e in lant dar nici nu stie cum e fara jujeu. Nu-l deranjaza… „Cel dobrogean” e meserias. Stie sa mulga, stie sa jupoaie si stie sa-si hraneasca mioriticii.

        • The Flower King
          7 iulie 2013 at 0:31

          Incognito, iti respect punctul tau de vedere chiar daca avem opinii diferite.
          Si tu pari inteligent la fel de mult cum cred ca vrei sa pari si mai inteligent decat esti. Basescu trebuie impuscat daca vrei sa-ti spun si punctul meu de vedere, insa nu acum…ci la finalul mandatului. Si asta ti-o spun cu toata convingerea mea „BASISTA”. Daca esti baiat destept intelegi ce vreau sa spun, daca nu poti sa-mi pui apelativul BASIST in continuare.

          • 7 iulie 2013 at 9:25

            @The Flower King
            la finalul mandatului … ce tare !!!! 😀

  13. 6 iulie 2013 at 11:14

    https://www.facebook.com/events/408154015915686/ Piata Universităţii – Teatrul Naţional veniti la ora 18 00 pana 21 00 Azi pe 6 iulie

  14. 6 iulie 2013 at 11:15
  15. 13 iulie 2013 at 21:53

    iesim in strada 2013

  16. 5 iulie 2013 at 10:52

    @romanicablues
    Doar atat poti?! 😀

  17. dorian65
    5 iulie 2013 at 13:45
  18. 5 iulie 2013 at 14:06

    @dorian65
    Sigur ca est irelevant … daca ieseam vreo 22 de milioane era relevant 😀

  19. dorian65
    5 iulie 2013 at 14:17

    @Theodora
    Pai Theodora invocam poporul suveran tot timpul si vorbim despre el dar eu care sunt nascut in Romania si am cetatenie de ce as fi exclus din calcule?
    Vreau sa imi exprim vointa mea prin vot !
    Traim intr-o era a tehnologiei si de la evidenta populatiei se putea obtine o statistica in cateva minute nu in cativa ani.
    Asa cand spun ca platim un aparat functionaresc ineficient nu spun prosti.
    Inca ceva postez foarte greu pe acest site nu stiu cine are probleme cu mine de imi limiteaza accesul la site il rog pe domnul gaspadin sa nu uite ca suntem liberi sa ne expunem punctul de vedere si nu am fost sau voi fi pupincurist .

  20. 5 iulie 2013 at 14:24

    @dorian65
    foarte bine .. si cine nu te lasa sa iti exprimi votul … mergi la sectia de votare si voteaza
    da, traim in era tehnologiei dar la halul in care s-a furat la noi … nu are nimeni incredere in votul electoronic
    asta este … regret … eu nu iti limitez accesul la blog … nu esti bagat in spam

  21. dorian65
    5 iulie 2013 at 14:41

    @Theodora
    Treba cu votul electronic este alta eu vorbeam de trasmiterea datelor de la evidenta populatiei.
    Intrebam de ce mama dracului le-a transmis si insotite printr-o declaratie de presa cu ceva de genul :pana astazi noi avem inregistrati x persoane cu varsta peste 18 ani.BEC putea sa spuna avem in evidente nr x de persoane care li s-a restarns drepturile cetatenesti inclusiv dreptul de vot.
    Suntem tara cu cel mai bun internet din lume dar in problema asta nu s-a putut pune ordine ca functionarasii nostrii sunt asa cum sunt.
    O sa iti dau in exemplu clar de ignorare a omului.
    Eram in Ploiesti pe strada Romana si in fata unei cladiri asteptau oameni in caruciaore sau in carje pe un ger crunt in luna lui decembrie si am trecut chiar cand venea doctora care trebuia sa le faca verificarea acestor handicapati reali, la ora 10 si ceva ,oamenii s-au revoltat ca asteptau in frig si madam a intrat in cabinet fara a le cere macar o scuza pentru ca a intarziat.
    Nu mai tin minte anul ca sunt ceva ani de la acel incident peste 7 ani dar m-a marcat total.

  22. 5 iulie 2013 at 15:00

    @dorian65
    transmiterea datelor de evidenta a populatiei cred ca se face cu ajutorul STS

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58