Skip to content
  • Media
  • Valori romanesti
  • IT
  • Solidaritate
  • Fonduri europene
  • UE
  • Turism
  • Sustinem
  • Monden
  • Opinii

Hai ca se poate!

Stiri Analize Comentarii

Header Widget Area

  • Actualitate
  • Politic
  • Extern
  • Social
  • Justitie
  • Economie
  • Sanatate
  • Stiinta si Tehnica
  • Cultura
  • Sport
  • Pamflet si Caricatura

6 iunie 2023

  • Home
  • Adevar
  • De ce face domnul Viorel Hrebenciuc asemenea declaratii?
Viorel Hrebenciuc

De ce face domnul Viorel Hrebenciuc asemenea declaratii?

17 mai 2012


Update 1 – Deputatul PSD Viorel Hrebenciuc respinge interpretările din presă potrivit cărora la RoNew Media ar fi lăsat să se înţeleagă că unii dintre protestatarii din ianuarie din Piaţa Universităţii ar fi fost manipulaţi politic, precizând că s-a referit la faptul că mobilizarea s-a făcut prin mediul online.

http://www.mediafax.ro/politic/hrebenciuc-declaratiile-de-la-ronewmedia-se-refereau-la-mobilizarea-online-nu-la-manipulare-politica-9638485/

“Am văzut că a ajuns un subiect de presă astăzi o discuţie care a avut loc într-un work-shop la RoNewMedia în care m-am referit la rolul social-media în Revoluţiile din Nordul Africii şi, în context, la Piaţa Universităţii, eu gândindu-mă la faptul că oamenii au fost invitaţi în Piaţa Universităţii prin Facebook. Şi asta o ştim cu toţii, nu era o cascadă de informaţii“

Sper ca nu vor aparea unii cu inregistrari video sau/si audio care sa demonstreze altceva 😀

_________________________________________________________________________________________________

Nu stiu daca ati aflat ultimile declaratii facute de domnul Viorel Hrebenciuc ieri la RoNewMedia:

“Uitaţi-vă la revoluţiile din nordul Africii. Am încercat şi noi ceva de genul ăsta în ianuarie, unele subiecte ne-au reuşit, altele, nu. Dar nu intru în detalii….” (!!!!)

“De foarte multe ori ne-a ajutat internetul pentru că acolo poţi fi necunoscut. Eu nu văd online-ul ca pe o campanie directă. Eu mă refer la campania persuasivă, la manipulare.” (!!!!)

“Nu te întrebi cum a apărut Piaţa?”

“E o mare bătălie pe bazele de date. Unii umblă după CNP-uri, eu umblu după adrese de email”.

“O mulţime dacă stă 2-3 zile în piaţă, începe să-i placă. Apar chioşcurile cu băutură …. (amintindu-şi o negociere de la Reşiţa, cu sindicaliştii).” (!!!!)

“Nu ştiu câţi postaci au alte partide, dar la noi sunt puţini, nu avem mai mult de cinci, dar şi aceia doar în perioadă de campanie.”

Ce trebuie sa intelegem noi din aceste declaratii?

Ca PSD-ul a incercat sa ii manipuleze pe cei care au inghetat in viscol si ger?

Noi cei care am protestat in fata Teatrului National nu am fost manipulati de nimeni …. am iesit in strada pentru ca nu mai puteam suporta … am iesit sa strigam “Jos Boc” si “Demisia Basescu Traian” … poate domnul Hrebenciuc a incercat sa ii manipuleze pe cei din grupul lui Claudiu Craciun care strigau “pdl=usl  aceeasi mizerie” si “pdl si usl fura prin rotatie” …  stiu SUNT REA … dar cum altfel poti sa reactionezi la declaratii de genul asta?

De ce doreste domnul Hrebenciuc ca noi, cei care am ingetat la – 20 de grade celsius sa parem in ochii oamenilor drept niste amarati care s-au lasat manipulati si nu niste oameni hotarati care au inteles ca asa nu se mai poate ?

Adevarul este ca parlamentarii USL s-au hotarat sa intre in greva dupa ce au vazut romanii in strada.

Adevarul este ca si noi, amaratii inghetati in Piata Universitatii, am contribuit (intr-o foarte mica masura este adevarat) la victoria din Parlament.

Sigur ca noi nu am putut sa convingem parlamentari de la putere sa se inscrie in USL asa cum probabil a facut domnul Hrebenciuc.

Ce parere aveti despre acesta declaratie:

“O mulţime dacă stă 2-3 zile în piaţă, începe să-i placă. Apar chioşcurile cu băutură….”

Adica noi ne-am dus la proteste pentru ne-a placut sa stam in viscol si ger?

Nici unul dintre protestatarii care au fost ridicati de jandarmi si dusi la sectia de politie nu a fost in stare de ebrietate.

Este revoltator!

Daca domnului Hrebenciuc nu ii convine reactia mea la declaratiile domniei sale nu are decat sa propuna avertizarea, suspendarea sau chiar excluderea mea din partid. 

Ii urez succes! 🙂

Oare stie domnul Hrebenciuc care este diferenta intre postac si blogger ?

Stie domnul Hrebenciuc ca in acest moment sunt 10 – 15 puternice bloguri de stanga?

Daca stie de ce oare nu a amintit nimic despre bloggerii psd-isti in declaratiile domniei sale in loc sa faca declaratii aberante?

Unde sunt oare cei 5 postaci PSD-isti ca la mine pe blog nu a ajuns nici unul din septembrie 2009 de cand am inceput sa scriu?

Ce crede ca face domnul Hrebenciuc cu niste adrese de e-mail?

Poate sa faca niste spam si sa ii enereveze pe cei care primesc acele e-mailuri.

Nu stiu ce urmareste domnul Hrebenciuc cu asemenea declaratii dar pot sa va spun ca a reusit sa ii enerveze pe toti cei care au participat la protestele de la Universitate, indiferent de simpatiile politice.

Tags: adrese de email, bloggerii psd-isti, bloguri politice, campania persuasivă, cei care au participat la protestele de la Universitate, cei care au participat la protestele de la Universitate manipulati, cum a apărut Piaţa Viorel Hrebenciuc, De ce face domnul Viorel Hrebenciuc asemenea declaratii?, declaratii facute de domnul Viorel Hrebenciuc, declaratii facute de domnul Viorel Hrebenciuc despre protestele de la Universitate, Deputatul PSD Viorel Hrebenciuc precizeaza ca s-a referit la faptul că mobilizarea s-a făcut prin mediul online, Deputatul PSD Viorel Hrebenciuc respinge interpretările din presă, hrebenciuc conferinta RoNewMedia declaratii despre protestele de la universitate, Hrebenciuc declaratii, Hrebenciuc declaratii la RoNewMedia, începe să-i placă, m-am referit la rolul social-media în Revoluţiile din Nordul Africii, manipulare, manipulare politica proteste universitate, manipulati politic, Nu ştiu câţi postaci au alte partide dar la noi sunt puţini, nu văd online-ul ca pe o campanie directă, o discuţie care a avut loc într-un work-shop la RoNewMedia, O mulţime dacă stă 2-3 zile în piaţă, oameni politici viorel hrebenciuc, oamenii au fost invitaţi în Piaţa Universităţii prin Facebook., Piata Universitatii, politicieni viorel hrebenciuc, postac, postaci, proteste, proteste piata universitatii declaratie hrebenciuc, PSD, RoNewMedia, Viorel Hrebenciuc, Viorel Hrebenciuc declaratii, Viorel Hrebenciuc declaratii despre protestele de la Univeristate, Viorel Hrebenciuc declaratii despre protestele din ianuarie, Viorel Hrebenciuc declaratii la RoNewMedia, viorel hrebenciuc despre protestele din ianuarie de la piata universitatii, Viorel Hrebenciuc respinge interpretările din presă

Adriean Videanu - Recesiunea pe care o traversează România are fundamente predominant politice, nu economice

«« Tupeul lui Adriean Videanu – “Lipsa de credibilitate a actualului Guvern poate afecta stabilitatea României””

daniel chitoiu

Ministrul Economiei Daniel Chitoiu a reuşit sa elimine preţul fix pentru energie »»

0 thoughts on “De ce face domnul Viorel Hrebenciuc asemenea declaratii?”

  1. olimpiu65 spune:
    17 mai 2012 la 13:23

    tembela rau dizertatia ,,guzganului rozaliu”. sa-i scuipi in fata pe cei datorita carora ai ajuns la putere… asta da arama data pe fata!
    nu face el diferenta blogger-postac! e un arogant obsedat de jocuri de culise pe culoarele Parlamentului.
    sa stii insa ca la Resita, la negocierea din anii 90 perioada guvernului Vacaroiu, a fost the best…sigur si pe fondul unui infantilism al liderilor sindicali!!!

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      17 mai 2012 la 16:17

      @
      Cum sa faca diferenta intre postac si blogger … zice ca este specialist in online 🙂

      Autentifică-te pentru a răspunde
  2. felicia doleanu spune:
    17 mai 2012 la 13:26

    Sa vina totusi cu “detalii” …Sa stim si noi care au fost incercarile? …Cu Junele Craciun ..Cu principessa ..Cu militarul dus cu pluta?????
    Dom`Hrebenciuc sa-si amintesca totusi ca nu mai tovar`su di la BACAU …e totusi intr-o alta pozitie ,iar bucurestenii sunt cam sensibili…! (sau vrea sa iasa la pensie mai devreme????)

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      17 mai 2012 la 16:18

      @felicia doleanu
      da … chiar … am vrea sa stim si noi cu cine a incercat 😀

      Autentifică-te pentru a răspunde
  3. marian spune:
    17 mai 2012 la 13:51

    Ei vezi Teo? De …” d’aia ” ai stat tu acolo {in Piata Universitatii} in frig, in ploaie sau ninsoare si “parfumata” cu lacrimogene … ca sa poata acum domnul Hrebenciuc .. sa -si exprime punctele de vedere. A uitat doar sa adauge chestia cu fiertul in “suc propriu” …dar probabil ca pentru asta ar trebui sa-i plateasca “drepturi de autor” lui Ion Iliescu asa ca….Nu-i ajunge cat a mancat …. pe cand era in “opozitie”, acum al mananca de pe pozitii … oficiale. De d’aia au trebuit sa fie omorati atati oameni in Decembrie ’89 …ca sa poata exista OFICIAL niste insi ca Videanu, Udrea, Basescu, Boc, Lazaroiu, EBA si altii ca ei plus mancatorii de …rahat : Cristoiu, Pora, Turcescu Iata “binefacerile unui sistem …constitutional” ! MURDAR ….CONSTITUTIONAL !

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      17 mai 2012 la 16:19

      @marian
      noi ii votam sau nu ii votam

      Autentifică-te pentru a răspunde
      1. marian spune:
        17 mai 2012 la 16:53

        Ce tu chiar te astepti sa pun ” stampila” pe unul ca….Hrebenciuc ?Poate , doar daca pe acea stampila ar scrie..”condamnat” nu …votat !

        Autentifică-te pentru a răspunde
        1. Theodora spune:
          17 mai 2012 la 17:04

          @marian
          Hai mai Marian ca Hrebenciuc nu este chiar atat de rau 🙂

          Autentifică-te pentru a răspunde
        2. marian spune:
          18 mai 2012 la 13:55

          Hrebenciuc nu-i asa de rau…Pamantul este rau ca-l tine , pe el si pe altii ca el !

          Autentifică-te pentru a răspunde
  4. StareaNatiunii Ro spune:
    17 mai 2012 la 14:46

    🙁 NO COMMENT

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      17 mai 2012 la 16:19

      @StareaNatiunii Ro
      pacat!
      mi-ar fi placut sa stiu parerea ta

      Autentifică-te pentru a răspunde
  5. razvanrc spune:
    17 mai 2012 la 15:15

    Felicitari protestatarilor. Unii, animati de cele mai bune intentii, au ajutat la inlocuirea unor derbedeii cu altii de teapa lui Hrebenciuc. Cand auzi asa ceva, ce sa mai crezi?

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      17 mai 2012 la 16:21

      @razvanrc
      nu toti sunt ca gandesc su actionaza ca Hrebenciuc

      Autentifică-te pentru a răspunde
    2. marian spune:
      17 mai 2012 la 16:51

      @Razvanrc..ce dumneata chiar crezi ca vechii derbedei politici au fost inlocuiti cu…astia mai noi de dragul nostru …al protestatarilor , al…poporului , al “poporului suveran ” ??? Se cunoaste ca esti tanar pretene .

      Autentifică-te pentru a răspunde
  6. renata spune:
    17 mai 2012 la 16:01

    Să ne amintim că Hrebenciuc ne-a luminat pe noi la tv ce şi cum cu flacăra violet?

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      17 mai 2012 la 16:21

      @renata
      O da … atunci ne-a luat pe toti drept prosti

      Autentifică-te pentru a răspunde
      1. marian spune:
        17 mai 2012 la 16:47

        Si acum …tot asa !

        Autentifică-te pentru a răspunde
  7. tic tac spune:
    17 mai 2012 la 17:18

    au aparut si……vechea garda

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      17 mai 2012 la 17:52

      @tic tac
      da … si noi trebuie sa reactioam … sa nu aiba impresia ca pot sa faca orice si sa spuna orice

      Autentifică-te pentru a răspunde
  8. Emil Vulcanescu spune:
    17 mai 2012 la 18:26

    Theodora
    ESTI O DRAGALASA !
    Sa fii iubita…
    Cu stima Emil

    P.S. Cred ca pe Hrebenciuc il strang chilotii sau are probleme cu prostata.

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      17 mai 2012 la 18:41

      @Emil Vulcanescu
      sunt 2 variante …. 1 isi cumpara o pereche mai mare si 2. merge la un medic specialist … sper ca nu citeste blogul 😀

      Autentifică-te pentru a răspunde
  9. Pingback: De ce face domnul Viorel Hrebenciuc asemenea declaratii? | Blog Search » Blog Search
  10. incognito spune:
    17 mai 2012 la 22:15

    Hrebenciuc devine important atunci cand nataraii ii dau atentie. (Evident, intotdeauna, persoanele de fata sunt excluse).

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      17 mai 2012 la 22:20

      @incognito

      😀

      Autentifică-te pentru a răspunde
  11. Motanul Incaltat spune:
    17 mai 2012 la 23:59

    @Theodora

    “Uitaţi-vă la revoluţiile din nordul Africii. Am încercat şi noi ceva de genul ăsta în ianuarie, unele subiecte ne-au reuşit, altele, nu. Dar nu intru în detalii….”

    Declaratia asta reprezinta o aiureala. Ceea ce s-a petrecut in Piata Universitatii n-are legatura cu revolutiile din Nordul Africii. Ele se inscriu mai degraba in cadrul manifestatiilor de protest care au avut loc in toata Europa datorita masurilor de austeritate bugetara si politicilor slabe duse de Dreapta europeana, care e la Putere in Europa. Astfel de proteste au fost si in alte parti in Europa, nu numai in Romania, si cu un numar mult mai mare de manifestanti decat la noi. Au avut loc chiar recent astfel de mari demonstratii de strada in Spania, daca nu ma insel. Societatea este un organism viu, care reactioneaza; si reactioneaza puternic in conditii de criza economica, mai ales atunci cand politicile duse nu sunt cele potrivite. Astfel de lucruri se intampla in vremuri de criza economica. Spre exemplu in SUA – Occupy Wall Street. Or, revolutiile din Nordul Africii au mai avut si alta cauza. O cauza a fost tot criza economica globala. Dar acolo oamenii s-au ridicat si impotriva unor regimuri dictatoriale. Or, in Europa nu exista astfel de regimuri dictatoriale. In Europa e democratie, desi au existat derapaje. Derapajele au fost, bineinteles, si ele sanctionate de oameni prin aceste mitinguri. Insa referitor la Nordul Africii, ca sa fiu mai clar, acolo nu era democratie. La fel ca in Siria (fenomenul a fost mai amplu, nu s-a limitat strict numai la Nordul Africii). De remarcat ca a avut loc in state musulmane. De unde rezulta ca exista o dorinta de emancipare si de dezvoltare moderna a societatii in aceste state. Adica o dezvoltare sub o forma de guvernamant democratica.
    Deci sunt diferente majore, lucrul e foarte clar. Insa din ceea ce declara Dl. Hrebenciuc, rezulta ca domnia sa nu are cultura necesara pentru a intelege pe deplin astfel de fenomene si, drept consecinta, abordeaza securistic problema. Este un stil de abordare care-si are radacina in ceausismul tarziu si care a marcat pe foarte multa lume din generatia D-lui Hrebenciuc. Se poate vorbi, din pacate, de o adevarata cultura a ceausismului tarziu in Romania pentru ca unora le-a placut tenta securistic-oculta a acesteia. Insa abordarea e eronata. Daca te intrebi in legatura cu manipularile posibile in vederea daramarii regimului Basescu atunci de ce sa nu te intrebi daca nu cumva aceiasi manipulatori l-au adus pe Basescu la Putere. Insa nu totul se explica prin teoria conspiratiei. O astfel de teorie este, deseori, o abordare comoda pentru unii. Cu “sare si piper”. Dar poate fi una foarte superficiala…

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      18 mai 2012 la 0:51

      @Motanul Incaltat
      abordeaza securistic problema … este un stil de abordare care-si are radacina in ceausismul tarziu … vaiiii 😀 sa nu spui asa ceva pe blogul lui AN unde am vazut ca ti se raspunde la intrebari … adica esti vazut ca o persoana care merita atentie

      Autentifică-te pentru a răspunde
      1. Motanul Incaltat spune:
        18 mai 2012 la 1:04

        🙂

        Autentifică-te pentru a răspunde
  12. Pingback: Doua citate despre libertate. Ce parere aveti? « Motanul Incaltat
  13. vladcelgroaznic spune:
    18 mai 2012 la 11:58

    ASTAZI, 18 mai 2012, ora13 – in parcul IOR la statuia Alexandru Ioan Cuza, intrarea dinspre Campia Libertatii, FPAM va invita la demararea unei campanii de sterilizari, dresaj si adoptii.
    Vine mass-media.
    Iubitorii de animale sunt asteptati in numar foarte mare, pentru a da semnalul ca suntem uniti si ca ne pasa cu adevarat de animale.
    Ganditi pragmatic: in timpul campaniei electorale este cel mai important sa demonstram forta numerica – pentru creierul gaunos al politicianului roman, un om este un vot. Tot ce conteaza acum este sa punem presiune pe clasa politica, si cel mai important aspect este cel cantitativ.
    Din 2001, toate “guvernarile” au exploatat gruparea de crima organizata axata pe activitatea de ecarisaj pentru a obtine tone de bani (la propriu!) si a teroriza populatia civila! Distrugeti HINGHERII, distrugeti MAFIA care stapaneste Romania!
    Sunteti asteptati astazi, la ora 13, in parcul IOR, pentru a da un semn ca poporul roman doreste sa isi urmeze vocatia europeana, sa traiasca in demnitate si libertate, nu sa fie ingenunchiat de cea mai odioasa grupare de criminali abjecti!

    Autentifică-te pentru a răspunde
  14. razvanrc spune:
    18 mai 2012 la 18:24

    [youtube http://www.youtube.com/watch?v=HDSJml5HIuo&w=960&h=720%5D
    De fapt asta cred ca merge!

    Autentifică-te pentru a răspunde
  15. MIHAELA spune:
    18 mai 2012 la 19:04

    @ Theodora
    Sa-l lasam pe Hrebe in plata Domnului!
    Am auzit azi o “bomba”: Laura Codruta Kovesi a plagiat lucrarea de doctorat sustinuta in 2011!
    O fi adevarat?

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      18 mai 2012 la 19:27

      @MIHAELA
      Cred ca da .. uite pun aici un link und poti sa citesti … sunt documente
      http://blog.grupul.ro/?p=2435

      Autentifică-te pentru a răspunde
      1. MIHAELA spune:
        18 mai 2012 la 21:39

        @ Theodora
        Multumesc mult pentru link!
        Acum pedelistii experimenteaza pe propria piele zicala romaneasca “Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”, sau “Cine seamana vant, culege furtuna”.
        Ah, ce-mi place! (sunt rea, stiu, dar tot imi place.)

        Autentifică-te pentru a răspunde
        1. Theodora spune:
          18 mai 2012 la 21:44

          @MIHAELA
          Da … si eu sunt rea .. si mie imi place 😀

          Autentifică-te pentru a răspunde
  16. zincabeiu spune:
    18 mai 2012 la 19:14

    eEHeeee, suntem prea mici !
    Sigur, in Piata au venit oameni cu buna credinta si entuziasm real.Dar si…….Tu, Theodora, care ai rabdat multe zile de frig acolo stii mai bine.Si diversiunile, si falsii lideri si jandarmii jalnici.
    Sunt ” situatii operative”, trecute prin sablon, ca si-n’89, ca si-n Nordul Africii.SA nu fim naivi.
    Hrebenciuc a vorbit sa se “afle-n capu’ trebii”, vorba lui Sorescu.Mi-a spus ca apa-i uda …

    Autentifică-te pentru a răspunde
    1. Theodora spune:
      18 mai 2012 la 19:28

      @zincabeiu
      A declarat a doua zi ca nu a spus asa ceva

      Autentifică-te pentru a răspunde
  17. Pingback: Am fost dirijoare… | absolut obişnuit
  18. dobrogean spune:
    31 iulie 2012 la 9:06

    suntem o natiune proasta,ne meritam soarta.da.clasa politica trebuie demisa,avem destui oameni competenti .ne lasam calcati in picioare de javrele astea.

    Autentifică-te pentru a răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.

Right Asides

Articole recente

  • România
  • Moțiunea, ca-ntre prieteni
  • Trotineta lui Cîțu, incompetența!
  • Clarvăzătoarea ANISIE
  • De ce iau foc locomotivele, Drulă?
  • Victorie importantă a opoziției parlamentare
  • Lupul din vâlceana oltenească
  • Nu atingeți întrerupătorul! Pericol de electrocutare la portofel!
  • Banii, batista și țambalul
  • Lume, lume, soro lume!
  • Din beție în beție, am intrat în sărăcie
  • SASE CASE: În niciun caz nu voi desemna o persoană urmărită penal, condamnată penal sau care are probleme de integritate.
  • Cu pantofii la pingelit.
  • Chefi la cuțite sau români ciupiliți!
  • In timp ce Citu jefuieste tara
  • De ce lipseste Euthyrox din tara?
  • Neluțu de la Sănătate, verișoara și cumătrul Timofticiuc au luat cu japca Antibiotice Iași
  • Sustinem produsele romanesti
  • Pactul pentru bunăstarea românilor
  • Va rog NU ma votati
  • Mama Luizei Melencu a acceptat să i se recolteze noi probe ADN. Nu avem cum să ne luptăm cu SISTEMUL – video
  • Ce nu face candidatul pentru voturi
  • Urmarim cu atentie si ingrijorare
  • Cei de la Comisia europeana care scriu rapoartele MCV au aflat?
  • Procurorii DNA îl acuză pe Călin Popescu Tăriceanu că a primit indirect, când era premier, „foloase materiale” de aproape 800.000 de dolari de la o firmă austriacă
  • Pe cine apreciaza ingrijoratul consilierul politic al Ambasadei SUA, David Allen Schlaefer?
  • Dictatura minoritatilor este benefica democratiei?
  • Dictatura unor minoritati este benefica pentru democratie? 
  • Sa ramanem in pielea goala si fericiti ca suntem toleranti?
  • Si acum ce facem sa oprim mizeria asta?
  • Scrieti-le parlamentarilor alesi in colegiile dvs!
  • Felicitari popor roman! Esti la un foarte mic pas de autodistrugere! 
  • Mergeti la vot ca la o sarbatoare. Votati DA!!!
  • Merg la referendum si votez DA !!!
  • Republica Populară Chineză sarbatoreste la 1 Octombrie Ziua Naționala. La mulți ani China!!!

Va rog nu ma votati

https://www.haicasepoate.eu/wp-content/uploads/2019/10/YouTube5-online-video-cutter.com1_.mp4

Dictatura majoritatii daunatoare democratiei?!

https://www.haicasepoate.eu/wp-content/uploads/2019/10/Veninosul1.mp4

Si asa a ajuns foarte prost

https://www.haicasepoate.eu/wp-content/uploads/2019/10/foarte-prost-online-video-cutter.com_.mp4

Cum reactioneaza Iohannis

https://www.haicasepoate.eu/wp-content/uploads/2019/10/lesin-1.mp4

Ne plimbam, ne facem poze dar nu ne atingem

https://www.haicasepoate.eu/wp-content/uploads/2019/10/Iohannis-papa-Segment100_00_00.000-00_00_06.408.mp4

Excede sfera preocuparilor

https://www.haicasepoate.eu/wp-content/uploads/2019/10/Ioha-venitul-online-video-cutter.com_.mp4

Cele mai comentate postari

Pactul pentru bunăstarea românilor

Pact

Arhive

Facebook ProfileTwitter ProfileYouTube ChannelRSS Feed

© 2023 Hai ca se poate!