Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

3 martie 2021

De necrezut – Jandarmii au fost obligati sa semneze ca accepta rezultatele examenelor si renunta la dreptul de contestatie


Vreau sa spun de la inceput ca nu ma topesc de dragul jandarmilor.

M-au “fugarit” si au incercat sa ma intimideze de cateva ori cand, impreuna cu un grup de bloggeri am participat la  niste manifestari organizate in Bucuresti.

Nu au fost agresivi dar nici normali nu as putea sa spun ca au fost.

Ceea ce li se intampla astazi jandarmilor nu poate insa ma ma bucure.

Cu ocazia reformei in Ministerul de Interne, jandarmii au fost obligati sa semneze un raport in care acceptau rezultatul  examenului (testul pentru pastarea postului) si renuntau la dreptul de contestatie.

Cum sa fi obligat sa semnezi ca renunti la dreptul de contestatie?

Cine hotaraste componenta comisiilor de examinare?

Cine ii verifica pe examinatori?

De ce  examinarea s-a facut individual si nu in grupuri de 3 – 5 – 10 persoane?

Vor ramane pe post cei cu pile sau cei cu adevarat merituosi?

Despre acest subiect va invit sa cititi pe site-ul SCMD-ului

Jandarmii si noul drept furat militarilor – dreptul la contestatie

Va invit sa cititi si aici:

Nu soferii ci proprietarii de autoturisme

Funeriu nu a luat bacalaureatul din prima incercare?!

Antitero – Vania

Inocentul – 13 – Ilarie

Rondul de noapte – Caius

FIREHORSE….  -Androxa

Râsul este sănătos! – Cristi Milla

De ce traiesc barbatii mai putin decat femeile ! (galerie foto) – Geoge Valah

Hai sa dansam Rumba… – Luna patrata

Violul lui Dominique Strauss-Kahn(Document FBI) – Plano 10

“Mare tiganie, ma Este in politica Ei se-njura sa se rupa, Ei se cearta, ei se pupa “.Constantin Tănase – Supravietuitor

Poveste de vis (39) – Teo Negura

Intervievata – Intre vis si realitate

Braţul promis – Rokssana

Stiri scurte: 09.06.2011 – George Valah

Tags: , , , , , , , , , , , ,

No Responses “De necrezut – Jandarmii au fost obligati sa semneze ca accepta rezultatele examenelor si renunta la dreptul de contestatie”

  1. 9 iulie 2011 at 14:31

    @Theodora
    “Vor ramane pe post cei cu pile sau cei cu adevarat merituosi?”

    Va ramane pe post cine trebuie! 😀
    N-asa? 😆

  2. 9 iulie 2011 at 14:44

    Summum jus, summa injuria 🙁

    • 9 iulie 2011 at 15:24

      @CARMEN
      Legile nu trebuie sa apere doar drepturile unora …. toti ar trebui sa fim egali in fata legii

      • Marian din Berceni
        9 iulie 2011 at 20:26

        Glumesti nu ? Ai uitat chestia cu bariera , cu dulaul , catzelul si…boul ?Noi suntem …boii!Dura lex…numai pentru noi !Pentru ei…” ori cu totii sa muriti …ori cu totii sa …scapam !” asa graia un prieten d’al meu acum …100 de ani, prin vocea lui Rica Venturiano .

      • 10 iulie 2011 at 23:17

        Ca veni vorba de legi… Legea n-ar trebui sa permita ci sa interzica. Ceea ce nu e interzis ar trebui sa fie permis. Totul e permis de la D-zeu (sau ar trebui sa fie) iar de interzis, primul cod de legi – Decalogul – spune “sa nu ucizi, sa nu furi, sa nu ramnesti la bunul altuia, sa nu aia, sa nu aialalta…” sa “NU”!…”. Legea n-ar trebui sa dea drepturi ci sa le limiteze acolo unde unii sunt tentati sa incalce drepturile altora. Javrele romane ( din Roma antica) ne-au lasat codul lor in care lucrurile au fost rasturnate: Totul iti este interzis pana ce legea iti va permite. Se pune intrebarea: urmasii lui Traian chiar au fost crestinati? In orice caz, acolitii lui Traian (Javra Ordinara) sunt satanisti.

        http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/07/camere-si-camarute.html

  3. olimpiu
    9 iulie 2011 at 15:39

    ce intrebari zau asa!!! arata-mi unul de pe blog care sa nu banuie macar raspunsul

    • 9 iulie 2011 at 15:49

      @olimpiu
      Ma gandeam cum ar fi fost daca erau solidari intre ei …. refuzau sa semneze …. si plecau toti

      • 9 iulie 2011 at 20:04

        Plecau spre Bucuresti… Cu armamentul din dotare 😀

        Cine, ma?! Jandarmii?! Tu ai vazut cine sunt jandarmii?!

        Tara de cacat, oameni de cacat… Mai impusca un “confundat” si asta e, se simt zei cu foamea-n gat… Restu’ se fac pazarici la spelunci, sa le suga tocurile prostituatelor si sa-i pupe-n cur pe proxeneti si drogati.

      • Marian din Berceni
        9 iulie 2011 at 20:16

        Pai din acest motiv au fost ” chemati ” cate unul. Asa se proceda si-n anii de dinainte de ’89…unul este mai usor de intimidat si de ” dus cu presul” decat cinci sau zece !

  4. 9 iulie 2011 at 16:19

    In toate institutiile unde s-a facut restructurarea au ramas numai cei cu pile: amante, cumnati, cumnate de directori, nepoti, nepoate, membrii de partid. Intr-o zi o sa-ti povestesc cum s-a facut restructurarea la Primaria Sectorului 1.

    • 9 iulie 2011 at 16:31

      @
      Si la liberalul Chiliman s-a procedat la fel?! 🙁

      • 9 iulie 2011 at 16:33

        Exact la fel. Dar erau si multi angajati.

        • 9 iulie 2011 at 16:53

          @Cristi
          Trebuia sa faca un examen cinstit

        • 9 iulie 2011 at 18:48

          S-a repetat examenul la o directie pt. ca nu luasera examenul cei care trebuiau sa ramana.

          • 10 iulie 2011 at 0:11

            @Cristi
            Trist!

        • olimpiu
          9 iulie 2011 at 19:25

          cine crede ca USL nu va politiza institutiile si toate balivernele pe care acum le promit Ponta si Antonescu este cel putin naiv!
          Iata ca in incercarea de a-l inlatura pe Vanghelie a dat gres si acum Ponta se fofileaza de intalnirea cu activul psdist bucurestean…de cazul primarului de Iasi ce sa mai zic???
          cat despre calitatea multor membrii ce compun corpul politistilor si jandarmilor… cred ca a avut dreptate seful lor cand i-a catalogat!!!!

          • 10 iulie 2011 at 0:14

            @olimpiu
            Eu ii cred pana la proba contrarie …. de ce sa pornesc de la premisa ca nu vor face asa?
            Vanghelie? pana acum te deranja Vanghelie

        • olimpiu
          10 iulie 2011 at 6:29

          nu locuiesc in sectorul 5 asa ca ma deranjeaza prea putin Vanghelie. speram ca Ponta sa il inlature pt ca e un gunoi care aduce prejudicii de imagine PSD in tara….dar iata ca nu a reusit si psdistii din Bucuresti l-au facut sa se retraga cu coada intre picioare
          fac pariu pe ce vrei ca aceasta uniune nu va rezista daca nu ia 50%+1 la alegerile viitoare, iar daca va da Dumnezeu si va lua, max 5% din programul ei se va aplica

          • 10 iulie 2011 at 9:00

            @olimpiu
            Ei vezi … de aia nu sunt eu membru PSD …. cu oamnei care il adora pe Vanghelie nu pot sa fiu colega de organizatie 😀
            O sa reziste uniunea … stim cum totii ca nu avem alta sansa …. nici PSD si nici PNL nu pot castige singure ….. si de realizat cred ca vor realiza 60 -80% din program daca nu vor sa dispara

        • ALM
          10 iulie 2011 at 9:37

          Mi-ar place ca atunci cand se aduc in discutie procente neoficiale, acestea sa fie sustinute si cu niste argumente. De ce 5% si de ce 60-80%? Din punctul meu de vedere, programele USL sunt 100% pertinente. Exista probabilitatea ca ele sa nu poata fi realizate in totalitate deorece nu stie nimeni situatia economica reala a Romaniei. Dar, in aceasta situatie, nu Vanghelie este de vina. Cine este Vanghelie? Un afacerist cu talent nativ, din cate stiu fost achizitor in cooperatie, care, spre deosebire de multi altii, face eforturi sustinute sa-si ridice statutul intelectual. Nu stiu daca oamenii il adora, dar cred ca-i apreciaza calitatile (tot native) de organizator. Sa nu ne amagim cu adoratia oamenilor, oamenii sunt oportunisti prin structura ADN-ului si cercul “adoratorilor” poate fi asemuit cu haita de caini adunata la usa macelariei.
          In legatura cu sansele USL-ului la viitoarele alegeri, consider ca este greu sa facem pronosticuri. Daca nu vor fi inainte de termen, portocaliii au timp la anul sa mai traga o pacaleala gugustiucilor. Si gugustiucii din nou vor privi uluiti la “noul” guvern Boc si vor chema la revolte, rascoale, revolutii si mai stiu eu ce. Adica vor pacani din buze ca si pana acum …

          • 10 iulie 2011 at 9:47

            @ALM
            Eu cred ca asta cu talentul de organizator este o inventie a presei.
            Ce a organizat asa de bine Vanghelie?
            Ce rezultate are Vanghelie cu organizatia din Bucuresti?
            De ce voteaza consilierii PSD (care fac parte din organizatia lui Vanghelie) din CG MBucuresti …… la fel cu PDL-istii?

        • ALM
          10 iulie 2011 at 10:23

          @Theodora
          Pai, ma gandesc la alegerile pentru primaria sect. 5, fara niciun sprijin politic si logistic din partea PSD. Daca n-o fi tot o inventie a presei. Organizatia din Bucuresti? V-ati uitat la fetele lor? N-as avea curajul sa rog pe niciunul sa-mi cumpere un pachet de tigari! Oportunisti, la fel ca si cei din CG al PMB. PSD-ul are inca mari probleme cu calitatea oamenilor. Speranta este in tanara generatie, cu conditia ca sa nu fie si ea prea grabita sa se vada cu lemnele in caruta!

          • 10 iulie 2011 at 10:41

            @ALM
            Vorbeam de organizatia din Bucuresti nu de sectorul 5 … deci la nivel de organizatie nu vad prea mari realizari …. la sect 5 , da, a castigat fara PSD … impotriva PSD …. dar de la asta pana la sa aibe cea mai mare organizatie din tara pe mana este distanta mare …. ma intreb de ce sunt asa de …. sa zicem naivi…. pesedistii din Bucuresti de il voteaza si il sustin pe Vanghelie

        • olimpiu
          10 iulie 2011 at 11:25

          nu e vb neaparat de Vanghelie, e nefericita puterea pe care au dobandit-o baronii locali datorita unor legi strambe si a unei proaste intelegeri a descentralizarii. datorita lor PSD a intrat alaturi de PD-L la guvernare taindu-i craca prostanacului, iar mai apoi au parasit corabia care i-a adus in functii ca sa danseze cu Base la fel cum au facut liberalii de carton ai lui Stoica si draga Stolo
          eu sunt convins ca atat Ponta cat si Crin vor trebui sa faca concesii imense in propriile ograzi si programul frumos aranjat de azi va fi o vesnica speranta. vom trai si vom vedea…desi eu nu-s convins ca vor castiga!!!

          • 10 iulie 2011 at 11:40

            @olimpiu
            Eu sunt convinsa ca de data asta vom castiga

        • ALM
          10 iulie 2011 at 12:49

          Stimata Theodora,
          Tocmai voiam sa va inteb daca ati fost membru al vreunui partid, dar m-am abtinut cand am vazut intrebarile dvs candide. Aveti impresia ca face fiecare ce vrea intr-un partid, de la stanga la dreapta? Sa va spun caum este cu votarea si sustinerea. Presupunand ca functiile la varf din organizatie nu vin in plic de la centru, ca in PDL. Birourile organizatiei, cele vechi, au datoria sa organizeze alegerile. Trebuie sa va spun ca intre alegeri se formeaza un fel de clan al secretarilor si membrilor birourilor, fiecare cu grupul lui de sustinatori in masa partidului. Asa ca, atunci cand au loc noile alegeri, cate un Gogu din grupurile respective primeste o listuta cu nume. Se ridica si face propuneri. Mai incerca si altii sa sa se ridice dar, in general, daca nu sunt dintre cei “agreati”, se trece cu privirea peste ei. Apoi se completeaza (uneori se tiparesc) buletinele de vot. In general, mai apar 2-3 candidati peste numarul necesar, dar sunt mai spre coada listei. La vot, fiecare trebuie sa “taie” candidatul pe care nu-l vrea si poate propune alt nume, din afara listei. Vreau sa va spun ca, statistic, candidatii propusi in afara listei, nu intrunesc un numar semnificativ de voturi. Asa ca in cursa raman cei propusi de vechiul birou, tipic in ordinea in care au fost inscrisi in buletine. Dupa validare, functiile se impart numai dupa vointa noului birou.
          Dupa cum vedeti, mentinerea lui Vanghelie in fruntea organizatiei nu este rezultatul vointei intregii organizatii, nici al mass-media, ci al vechii conduceri, in modul cel mai “democratic” cu putinta.

          • 10 iulie 2011 at 13:17

            @ALM
            Nu, nu am fost membra a nici unui partid.
            Trist!
            Pai sunt vinovatii si membrii simpli daca nu au curaj sa sustina pe cine vor si ii voteaza pe cei impusi.

        • ALM
          10 iulie 2011 at 13:54

          @ Theodora
          Eu am impresia ca vreti sa picati BAC-ul! E chiar asa greu de inteles ca masa de votanti nu poate fi adusa la un numitor comun, astfel incat sa intoarca lista propusa? Nu poate, statistic, tehnic sau cum vreti! Suntem cativa aici, pe blog, care scriem si, daca se aduce in discutie conducerea USL, nu cadem “la pace”. Dar intr-o organizatie cu o mie de membrii (cifra aleatoare)? Cel putin 100 de pareri! Tehnic, voturile contra si alte propuneri se disipa din cauza lipsei de optiuni valide!
          Sa zicem ca ati fi membru PSD sau PPDD. Unii, va cunosc, majoritatea nu. Totusi, pe buletine, cei care va cunosc si au incredere va trec la capitolul “altii”. Cate voturi puteti aduna ca sa detronati pe cineva din lista initiala?

          • 10 iulie 2011 at 14:48

            @ALM
            Sunt un blogger trist …. nimeni nu vrea sa ma voteze 🙂

    • Marian din Berceni
      9 iulie 2011 at 20:22

      Cine ma ? …. asta de Chiliman ? Pai …o fi el la liberali insa are d’a face cu liberalismul tot atat cat am eu cu…Papa de la Roma !Asta-i un vechi activist, are in spate o veche familie mosiereasca si a mostenit de la familia respectiva daca nu mari averi [ stiu ca si asa ceva a mostenit insa s-ar putea sa ma-nsel si atunci imi cer anticipat scuze ] deci daca nu mari averi in orice caz a mostenit o scarba totala fata de oamenii ce sint asezati pe o treapta inferioara lui din punct de vedere social .Daca printr-o minune ar fi mutat primar la 5[ stiu ca nu se poate …faceam doar o supozitie ] sa vezi ca ar face nu zid ca primarul din Baia Mare , ar pune sarma ghimpata intre Ferentari si…restul lumii…Nazistu’ dracului!

  5. Marian din Berceni
    9 iulie 2011 at 20:09

    In armata , iar jandarmii au un regim militar , nu se practica democratia. Singurul lor drept al militarilor{ fie ca sunt jandarmi , pompieri, sau…alte arme} este sa spuna …:” Sa traiti ! Am inteles !” Ce-i peste ….constitue insubordonare si se pedepseste ca atare la …Tribunalul Militar. Se pot considera fericiti in cazul unui proces daca scapa doar cu…degradarea militara si cu , concedierea.Are cineva impresia ca s-a uitat CADA si mitingurile ei ?Parca CADA se chema acea organizatie a …cadrelor militare [ cred ca a celor active ] ce luase fiinta prin ’90 si parca tot domnul colonel [ pe atunci capitan sau …maior ?]Dogaru o initiase sau chiar o conducea.Prin ’98 sau 2000 baiatul meu cel mai mare a incercat sa se angajeze la Jandarmerie, abia terminase serviciul militar [ inca obligatoriu la acea data ] nu spun cati bani a fost nevoit sa dea unor sefi de la aceasta structura, asta-i alta treaba, insa a fost refuzat pe motiv ca nu avea bacalaureatu luat .Nu terminase inca aXIII-a…Azi ma bucur si -mi fac cruci de multumire ca n-a fost admis….Poate as fi avut ” bucuria ” sa ma aflu fata in fata cu el si ai lui , atunci cand m-as fi aflat in postura de manifestant Nu este ” dupa ei ” , n-au cum sa conteste , o comisie care-i examineaza la…” competente”.Cel putin tu , insa cred ca si alti vizitatori ai blog-ului tau, cunosc parerea mea vis avis de jandarmi si in general de toate aceste structuri de forta ce au menirea [ asta-i menirea lor in Romania ] sa tina sub control populatia si nemultumirile ei.S-o tina sub controlul celor ce detin puterea .Cine hotaraste componenta comisiilor ? Intrebare copilareasca . Cine ai verifica pe examinatori…abia asta-i intrebarea de 1000 de puncte.De ce examinarea se face individual ? E foarte simplu: este mai usor sa ” neutralizezi” unul decat cinci , zece.Da vor ramane pe post cei cu pile !” Traim in Romania si asta …ne manaca tot timpul ” spunea un ” clasic ” in viata ! Cat adevar !Ca nu-i ” inghit ” eu pe jandarmi, cu mitocania lor …asta-i deja altceva!Atunci cand faceau ” zid” in fata Cotrocenilor nu s-au gandit ca va venii o zi a socotelilor ? Lasa sa vada si ei ce inseamna sa strigi [ ai vazut ” figura” de la Iasi nu ?] si sa fi ” saltat” …pentru…” tulburarea linistii publice ” !Poate daca si ei [ jandarmii…tablajorii nu ofiterii ] ar realiza ca slujesc unui regim ce distruge societatea romanesca si Romania in general si la alte manifestatii de protest ar sfida Regulamentele Militare in vigoare si Tribunalul MIlitar si ar trece de partea demonstrantilor [ ce pot Tribunalele sa faca inpotriva a sute de jandarmi …au sa-i decimeze ?] cu arme si bagaje ar contribui la daramarea acestui regim criminal si abia atunci vor fi ce s-a dorit initial ,: sa fie ca cei din Franta sau chiar precum Carabinierii italieni .pana atunci…lasa sa-i mai inputineze…ca nu-i rau ! Poate la urmatoarele mitinguri [ caci vor fi mitinguri !] sa pot iesii si sa-m strig nemultumirile fara sa fiu luat ” pe sus” sau amendat de jandarmerie ..pentru ca am tulburat :” linistea publica ” !

    • 10 iulie 2011 at 15:39

      @marian
      Tu spui asa:
      “In armata , iar jandarmii au un regim militar , nu se practica democratia. Singurul lor drept al militarilor{ fie ca sunt jandarmi , pompieri, sau…alte arme} este sa spuna …:” Sa traiti ! Am inteles !”
      si:
      “Nu este ” dupa ei ” , n-au cum sa conteste , o comisie care-i examineaza la…” competente”.”
      Atunci pun si eu o intrebare simpla: de ce au fost obligati sa semneze ca accepta rezultatele examenelor si renunta la dreptul de contestatie?, daca e adevarat lucrul asta. Daca e adevarat, atunci observa doua lucruri: ‘au fost obligati’ si ‘sa renunte la dreptul de contestatie’. Deci aveau dreptul de a contesta, dar au fost obligati sa renunte la el, prin semnatura. Pe ce baza? Pe ce baza au fost obligati sa renunte la un drept al lor, daca au acest drept? Caci daca n-ar fi avut acest drept, atunci de ce sa mai fi fost obliati sa renunte la el prin semnatura??
      Mie mi se pare ca ce s-a intamplat, daca lucrurile stau cu adevarat asa, este o incalcare a drepturilor omului! Pe ce baza e obligata o categorie sociala, in cazul de fata jandarmii, sa renunte (prin semnatura!!!) la drepturile lor? Si ce s-ar fi intamplat daca refuzau sa semneze?
      Pentru ca una reprezinta rigorile serviciului militar si alta drepturile de care se bucura militarii. A fi obligat sa renunti la un drept al tau, daca ai acest drept si el este recunoscut, reprezinta un abuz evident. Repet, daca n-ar fi avut acest drept, atunci e absurd sa renunte la el prin semnatura, adica sa renunte la un drept pe care, de fapt, nu-l aveau.

      • 11 iulie 2011 at 10:10

        Doamneeee! Motaneeee! Incaltatule,
        Tu te auzi? Citeste-te cu voce tare fara sa te uiti in oglinda. Uuita-te la TV cu sonorul pe mute, cand vorbeste Spanu si “O SA te AUZI PE el”.

        http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/07/camere-si-camarute.html

      • Marian din...Berceni
        11 iulie 2011 at 19:19

        Ce nu-nteleg e faptul ca nu realizezi un fapt mai mult decat evident : jandarmii au totusi un salariu infinit mai mare decat cei care se chinuie zilnic pentru o bucata de paine amarata si deci cat de nebuni sa fie incat sa se ” ia in gura ” cu superiorii ?Si matalutza faceai la fel …daca erai ” angajat” asa cum au fost angajati multi , foarte multi dintre jandarmi : renuntai asa cum au facut si ei inclusiv la a apara legea si nu pe cei ce o incalca.Pentru ca-i clar : jandarmii sint cainii de paza ai potentatilor vremii…sau al vremurilor . Treaba lor este relativ simpla : sa latre sau [ dupa caz ] sa muste pe cei ce indraznesc sa protesteze la adresa regimului . Deoarece ” regimul ” le da …painea cea de toate zil;ele …chiar daca aceasta paine nu-i intotdeauna nici foarte alba si …nici grozav de dulce . Chiar daca ai fi in locul lor ce-ai face ? Ai renunta la postul din jandarmerie [ esti respectat , reprezinti ” legea ” deci …statul ] pentru un post de necalificat la….IMGB…caci majoritatea jandarmilor asta sint : necalificati ! Cat despre renuntarea la …” un drept ” repet : in armata nu exista decat ” Sa traiti …am inteles !”Asa era si inainte de ;’89 asa este si azi …in toate armatele din lume chiar si cele mai….” democratice ” ! Armata si democratia….baba si mitraliera ! Nu se potrivesc …nu se leaga ! Imi pare rau poate te supara comentariul meu insa repet STIU ce vorbesc ! Mai mut de atat… Cu respect…

      • Marian din...Berceni
        11 iulie 2011 at 20:00

        Sti ca azi 11 Iulie un pompier din Prahova care a avut ” proasta inspiratie ” sa ….iasa pe ” sticla ” la Realitatea si sa arate cum se fac aceste …” examinari ” si mai ales de catre cine…a fost chemat la brigada la Bucuresti si a fost atentionat ca i se va deschide dosr penal pentru …INSTIGARE la revolta ? Sti ? Ei ai aflat-o de la mine acum !Repet nu-i iubesc pe jandarmi insa si ei ca si pompierul respectiv, sunt supusi acelorasi presiuni din partea politicienilor…deoarece numai un tampit , asi poate inchipui ca sefii din Jandarmerie sau de la Pompieri sunt pusi altfel decat pe criterii politice !

    • ALM
      10 iulie 2011 at 17:18

      Domnule Marian, in zilele astea numai lucrator in MAI sa nu fi! Exista un site al militarilor si sa vedeti ce jale este acolo, printre jandarmi, pompieri si politisti. Nu comentez modul si structura examenelor ca nu stiu din sursa sigura. Totusi, parerea majoritatii este ca Puterea isi consolideaza … puterea. In general raman loialii. A, sa nu omit, examinarea consta mai mult din probe teoretice. In general documentele pe care ar trebui sa le cunoasca sefii lor …

      • Marian din...Berceni
        11 iulie 2011 at 20:10

        Tocmai ca stiu acest fapt. Sunt mai mult sau mai putin inplicat.Si pompierii si jandarmii sa faca bine sa-si aduca aminte de CADA ! Pot s-o …reinfiinteze ? Se poate o CADA…in zilele noastre ? Domnul Colonel [ r] Dogaru vad ca tace. Poate ca fiind doar lider la …sindicatul pensionarilor militari nu-l intereseaza de militarii activi..Poate…Intrebam mai demult despre ce domnul colonel [r ] Dogaru sau domnul colonel [r] Pricina vorbeau si anume despre solidaritatea de breasla…Ce solidaritate ? Daca ar iesii in strada [ “cacandu-se pe …juramant ” vorba lui Sveck ] , daca ar iesii si jandarmi si pompieri si militarii activi [” tablajorii” nu ma astept de la ofiteri ..] si ar protesta asa cum stiu ei,adica cu ceva AK-uri si niscai ” 7,62-uri ” aferente si eventual cu doua trei TAB-uri poate ca am asista si la caderea acestor ticalosi de guvernanti si am avea si speranta ca vor fi si arestati si judecati si…condamnati . Sigur nu-mi fac iluzii…

        • 11 iulie 2011 at 21:01

          @Marian din…Berceni
          Nu este bine …. ii activezi pe cei care NU supravegheaza blogul 🙂

        • Marian din...Berceni
          11 iulie 2011 at 22:17

          Mai dai in ma-sa ! Si ce ” farmec ” ar mai avea un blog ce n-ar fi monitorizat ?Ar putea oamenii sa creada ca-i …blog-ul lui …Boc !?Ce te-au ” atentionat ” in vre-un fel ?

          • 11 iulie 2011 at 22:34

            @Marian din…Berceni
            A nu …. ne facem ca nu stim unii de altii 😀

  6. 10 iulie 2011 at 10:02

    N-aveau cum sa fie solidari si sa refuze sa semneze in corpore. Si ei sunt oameni si au acasa neveste si copii… Pe asta s-au si bazat cei care le-au cerut sa semneze ceva atat de ilegal si de imoral.

    • 10 iulie 2011 at 10:10

      @Zina
      Da, sunt romani ca si noi

      • Marian din...Berceni
        11 iulie 2011 at 20:43

        Vrei sa-ti spun una ” buna ” ? Nici un jandarm ce a fost ” recomandat ” de Partida Rromilor…n-a fost trecut pe nici o lista de disponibilizari si nici pe vreuna de …examinare !” Sursa ” sigura…chiar un jandarm …rrrom.

        • 11 iulie 2011 at 21:02

          @Marian din…Berceni
          Ar fi fost banuiti de rasism

        • Marian din...Berceni
          11 iulie 2011 at 22:19

          Si vrei sa-ti mai spun ” una ” la fel de verificabila ? La majoritatea liceelor locurile rromilor au fost ” repartizate ” …romanilor , ce s-au declarat rromi cu aceasta ocazie .Repet …sursa sigura !

          • 11 iulie 2011 at 22:38

            @Marian din…Berceni
            Asta nu este bine deloc …. tiagii trebuie sa merga la scoala …. educatia este singura lor sansa … si sigura noastra sansa

  7. 10 iulie 2011 at 12:52

    Mă întreb cum se fac testările pentru menţinere pe post… Teoretic, subiecte cu răspunsuri scrise? Test-grilă? Sau practic?! Se aşează examinatorul în faţa unei bucăţi de gard de fier şi împinge în el cu toată puterea, iar jandarmul examinat îl contrează pe pe partea cealaltă?
    Zău! Despre ce vorbim?
    Eu, mărturisesc, habar n-am la ce sunt buni jandarmii. Ce ordine păzesc ei? Sunt un fel de poliţişti de mâna a doua sau cum?

    • 10 iulie 2011 at 13:18

      @renata
      Imi place varianta cu testarea practica 😀

    • 10 iulie 2011 at 14:42

      Jandarmii sunt militienii modernisati, resapati.

      Politistii sunt un fel de sectoristi mai prosti.

      Politia locala e o militie oficializata.

      “Se aşează examinatorul în faţa unei bucăţi de gard de fier şi împinge în el cu toată puterea, iar jandarmul examinat îl contrează pe pe partea cealaltă?” Unde se depun CVuri de examintor de jandarmi? Eu testez cate 10 deodata 🙂

      • 10 iulie 2011 at 14:49

        @vladcelgroaznic

        Banuiesc cum vrei sa ii testezi tu 😀 😀 😀

        • 10 iulie 2011 at 18:59

          Si aport cu dintii la cocktailul Molotov 😀

          • 10 iulie 2011 at 23:25

            @vladcelgroaznic
            Banuiam 🙂

        • 11 iulie 2011 at 10:22

          Testele se fac in felul asta:

          Se ia una bucata PAL (mai nou OSB) de grosime maxima (22) din care se decupeaza cu “soricelul” (un tip de fierastrau) figurine geometrice (triunghiuri, cercuri, patrate, etc,) pe care jandarmii sunt pusi in cadrul testarii sa le treaca prin placa prin locurile de une au fost decupate. Este proba la care de obicei trec toti dar in care se si departajaza in doua categorii principale: 1) – ün grup restrans de “Foarte Inteligenti” si 2) – majoritatea coplesitoare de “Foarte Puternici”.

          http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/07/camere-si-camarute.html

          • 11 iulie 2011 at 10:46

            @incognito

            😀 😀 😀

      • Marian din...Berceni
        11 iulie 2011 at 20:46

        Stimate Incognito…in OSB se decupeaza doar un…patrat, pentru introdus capul de jandarm. Daca-i patrat …trece , daca-i rotund….pica. Ce nu stiu sigur …aia ce au capetele …tzuguiate…aia ce fac ? Or fi “promovati” la grade superioare ?!

    • 10 iulie 2011 at 15:51

      @Renata
      “Mă întreb cum se fac testările pentru menţinere pe post…”
      Daca se fac cu abuzuri, cu incalcarea unor drepturi, atunci e grav!

  8. 11 iulie 2011 at 8:11

    Theo, mi-am vazut blogul in primele 100 de bloguri din wordpress. E prima data cand il vad acolo. 🙂 Sunt pe locul 36 acum. Am remarcat ca postarea mea cu Braila curata a avut peste 200 de vizualizari.

    • 11 iulie 2011 at 9:34

      @razvanrinder
      Felicitari!
      Razavan eu nu ma mir deloc….. ti-am spus de acum un an ca esti talentat. 🙂
      Trebuie sa ajungi la 1000 de vizualizari de articol 🙂
      Descopar acum ca articolul meu de pe Dum Sipiro Spero “Elena Udrea a fost huiduita – Se astepta la altceva?” este pe locul 23 🙂

Lasă un răspuns