Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

19 aprilie 2024

Despre obsesiile unui director de televiziune si despre cum ajung unii protestatari cunoscuti


Craciun Claudiu - obsesia lui Mihai Gadea

Astazi scriu pe scurt despre obsesiile domnului Mihai Gadea si despre si despre cum ajung unii protestatari cunoscuti.

Sa incep cu lucrurile bune.

Tot respectul pentru felul in care realizatorii de emisiuni si reporterii postului de televiziune Antena 3 au informat telespectatorii cu privire la oamenii din judetele Buzau si Vrancea ingropati in zapada si a problemelor grave cu care se confrunta bolnavii de cancer din Romania.

Revoltatoare este obsesia pe care o are Mihai Gadea cu privire la Craciun.

Alaltaieri Mihai Gadea l-a intrebat pe Mihai Razvan Ungureanu daca este dispus sa se intalneasca cu reprezentantii protestatarilor din Piata Universitatii … mentionand ca a avut o discutie telefonica cu Claudiu Craciun.

1:47:00 – 1:49:10

http://inregistrari.antena3.ro/view-13_Mar-2012-Sinteza_Zilei_cu_Mihai_Gadea-12.html

MRU a aceptat sa se intalneasca nu cu unul ci cu trei reprezentanti ai protestatarilor.

Surpriza insa Claudiu Craciun dupa ce l-a informat pe protectorului lui Gadea ca este ignorat de politicieni refuza sa se intalneasca cu Mihai Razvan Ungureanu.

Claudiu Crăciun: “Nu mi s-a făcut nicio invitaţie. A fost, am văzut aseară, o invitaţie adresată Pieţei. Este o invitaţie nesinceră”.

Sa inteleg de aici ca tanarul lector universitar doctor la Catedra de Ştiinţe Politice şi Studii Europene a Facultăţii de Ştiinţe Politice, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative vrea invitatie personala?

http://www.realitatea.net/ce-ii-transmite-vocea-pietei-universitatii-premierului-mihai-razvan-ungureanu_922898.html

Ne putem gandi si ca tanarul Craciun i-a intins o capcana lui Gadea sau chiar ca au gandit impreuna acesta miscare?

Sigur ca ne putem gandi si la asta.

Partea buna, pentru ca in toata mizeria asta este si o parte buna este faptul ca Gadea nu l-a mai numit pe Craciun liderul Pietii.

Nu inteleg DE CE Mihai Gadea nu aminteste DELOC de protestatarii din fata Teatrului National?

Se comporta ca si cum acestia NU AR EXISTA.

Intelege domnul Mihai Gadea ca prin acest comportament isi atrage dispretul si neincrederea celor pe care ii ignora?

Unii dintre ei protesteaza ZILNIC de pe 13 ianuarie  …  4 – 6 – 8 ore pe zi …. nu doar 2 – 3 ore cat protesteaza acest Craciun cu grupul lui.

Surprinzator este felul in care acest tanar Craciun intervine telefonic intrerupand emisiunile de la Antena 3, ca sa anunte ca este legitimat si /sau urcat in duba jandarmeriei.

Este Claudiu Craciun reporter de teren la Antena 3?

Ieri domnul Mihai Gadea l-a intrebat pe presedintele PNL Crin Antonescu despre unul dintre liderii Pietii Universitatii dupa care a rectificat spunand “unul dintre cei mai cunoscuti protestatari” din Piata Universitatii.

Cum poate sa ajunga un protestatar cunoscut?

Cu sprijinul televiziunilor si ziarelor, fireste.

Pot sa contruiasca televiziunile un lider?

Sigur ca pot  … ptiviti cu atentie jocul de glezne de  la Antena 3.

Un singur lucru vreau sa va mai spun … eu nu ies la vot daca acest Craciun este pe lista celor pe care eu intentionez sa ii votez.

Domnul Gadea nu vrea sa priveasca deloc spre Teatru National … priveste doar spre Arhitectura de la ora 20 pana la ora 23. Atunci stie domnul Gadea ca se protesteaza in Piata Universitatii. Ceilalti NU EXISTA pentru directotul postului de televiziune Antena 3.

Propaganda pe care domnul Mihai Gadea o face acestui tanar este suparatoare pentru noi ceilalti, INVIZIBILII.

Mihai Gadea incearca sa construiasca UN POLITICIAN DE CARTON dupa modelul MILIARDARILOR DE CARTON

Ce parere aveti despre poza?

Claudiu Craciun salvatorul 😀 oamenilor inzapeziti din comuna Mircea cel Batran judetul Dambovita.

El singur impotiva nametilor … un adevarat lider …. un tanar caruia ii pasa de suferintele semenilor lui.

Nu exista nici o poza de grup desi, asa cum va imaginati, Craciun nu a fost singur la deszapezire.

Priviti cu atentie fata salvatorului care, in lupta cu nametii, gaseste o secunda libera sa zambeasca la aparatul de fotografiat.

Si raspunsul domnului Crin Antonescu m-a nemultumit. … dupa parerea domnului Crin Antonescu, tanarul Craciun este “un om absolut remarcabil”

01.08.:23 – 1:13:00

http://inregistrari.antena3.ro/view-14_Mar-2012-Sinteza_Zilei_cu_Mihai_Gadea-12.html

L-as intreba eu pe domnul presedinte Crin Antonescu daca are idee ce a strigat Craciun Claudiu in Piata Universitatii … daca stie si raspunsul a fost replica unui politician care vrea sa atraga noi votanti se gandeste domnia sa ca ignorand proprii votanti risca sa ii indeparteze?

In rest discursul domnului presedinte Crin Antonescu a fost foarte bun.

Si ca se fie clar pentru toata lumea eu votez Crin Antonescu la presedintia Romaniei.

Astazi la Antena 3, la emisiunea Sinteza Zilei realizata de Mihai Gadea, protestatarul Craciun Claudiu ii raspunde prim-ministrului Mihai Rasvan Ungureanu.

Sa nu imi spuneti ca nu va asteptati la asta 😀

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No Responses “Despre obsesiile unui director de televiziune si despre cum ajung unii protestatari cunoscuti”

  1. felicia doleanu
    15 martie 2012 at 19:30

    DIN NOU ACEST CRACIUN?!….THEO,EU CRED CA AFIRMATIA DOMNULUI CRIN ANTONESCU A FOST FACUTA DIN COMLEZENTA SI POATE CHIAR O USOARA IRONIE! ….. MI S-A PARUT CA A INSISTAT MAI MULT PE CEILALTI PROTESTATARI

    • 15 martie 2012 at 19:38

      @felicia doleanu
      Este posibil .. sper sa fie asa cum spui … sa fie de complezenta

      • 16 martie 2012 at 23:59

        Absolut clar e ca a fost o complezenta, Crin e un tip elegant. Posibil habar n-are de impostorul Craciun si de traseismul politic al acestuia. Insa faptul ca Mihai Gidea i-a promovat si pe ofiterul patriot (plus securistul fost militar care-l coordona) si ca il promoveaza si pe dandiaconescul “protestatar” (plus securistul actual analist care-l coordoneaza) ARATA CLAR CA GIDEA ESTE VINDUT. Cind l-am intrebat pe Gidea, la modul foarte politicos, dar direct, de ce face asta, in rasparul adevaratilor protestatari, Gidea mi-a interzis accesul pe site-ul sau. Iata o reactie de adevarat director de stiri, nu-i asa? Si mai are in echipa sa si o asistenta intru promovarea imposturii, Alessandra Stoicescu. Ei doi sint DEJA DE MULT SI TOT MAI VIZIBIL niste tradatori ai cauzei Pietei Universitatii.

        • 17 martie 2012 at 0:45

          @Lucian Florescu
          Nu intelege ca, atunci cand nu suntem de acord cu ceea ce face este normal sa il atentionam … vrea doar laude ….nu se poate

        • ALM
          17 martie 2012 at 9:00

          Hai să facem un exerciţiu de logică. Să presupunem că Gâdea este “vândut” şi promovează tot felul de indivizi care, unora dintre noi, nu ne plac. Atunci, este obligatoriu să acceptăm că suntem un popor de idioţi, care mestecăm tot ceea ce ne bagă alţii în gură. Poate că expresia este prea dură, dar altfel nu pot să înţeleg ce este cu frica asta faţă de “promovările” Antenei 3. Iar ca să numeşti doi redactori de ştiri “niste tradatori ai cauzei Pietei Universitatii”, redactori care nu au semnat vreun contract cu “Piaţa Universităţii”, găsesc că este o greşală provenită din lipsa cunoaşterii regulilor televiziunilor comerciale. Televiziunile comerciale au un singur indicator al eficienţei: rating-ul! În special cel de la orele de maximă audienţă. Aşa că nu trebuie să aşteptăm ca o televiziune comercială să devină o tribună politică, asta fiind treaba Televiziunii Naţionale (teoretic echidistantă), plătită prin taxe obligatorii. Din păcate, aşteptăm ca Antena 3 să preia sarcinile TVR şi nu vedem că TVR a devenit vuvuzeaua Puterii, că a devenit un post băsist pe banii noştrii.

          În legătură cu “securistul fost militar care-l coordona”, mă gândesc la un monolog al regretatului Toma Caragiu, modificat în interesul dialogului: “Pe directorul unei fabrici de mezeluri cică l-a pus dracul (securistul) să fabrice numai parizer. Eu l-am pus? Da ce, eu n-aş mânca şi altceva. Că umbli după o felie de şuncă până de mi-am înţărcat eu copii.” Pentru cine nu ştie, Armata este altceva decât cooperativa Higiena. Sarcinile ofiţerilor proveniţi pe căi normale sunt deasupra frecuşurilor politice. În momentul în care un om a ales cariera militară, el este informat despre toate restricţiile serviciului, precum şi despre sancţiunile pe care le va suporta în caz că le încalcă. A spune despre un ofiţer care încalcă cu bună ştiinţă Regulamentele Militare că este patriot, deja intrăm în domeniul paranormalului. Pentru civili, pedeapsa aplicată locotenentului Gheorghe Alexandru poate părea disproporţionată. Problema este că Justiţia Militară are alte reguli şi că judecata este extrem de simplă: dacă faci A, atunci încasezi B! Fără interpretări şi subtilităţi avocăţeşti.

          Cred că am scris prea mult cu referire la nişte subiecte minore (faţă de aspiraţiile momentului) şi voi aştepta deschiderea campaniei electorale, fiindcă atunci se alege grâul de neghină. Deocamdată constat că spiritul lui RH încă mai bântuie pe aici …

          • 17 martie 2012 at 11:27

            @ALM
            Nu este vorba de frica … este o reactie la ce observ eu ca se intampla …. tocmai pentru ca nu mestec ce inceraca antena 3 sa imi bage in gura … de aia reactionez …. cum credeti ca ar fi mai bine? sa ma fac ca nu observ?
            Da … asteptam de la antena 3 sa prezinte corect ce se intampla … de ce am asteptarile astea? … doar ptr ca apartine familiei Voiculescu si ptr ca PC este in USL .. daca PC -ul nu era in USL … nu aveam nici o asteptare deoarece este o televiziune comerciala 🙂

  2. anghel.
    15 martie 2012 at 19:44

    @Theodora, pe mine antena 3 a inceput sa ma enerveze,chiar in acest moment, Dana Grecu turuie in stilu-i cunoscut, atacandu-l pe D-ul Ponta si acuzandu-l ca se toarna reciproc, cu MRU, am inceput sa am rezerve in ceea ce-i priveste pe Dni de la antena 3, Dana Grecu nu face pentru prima oara atacuri la adresa D-ului Ponta,nu stiu ce sa mai cred!!!

    • 15 martie 2012 at 19:58

      @anghel.
      Dana Grecu ramasese ultima la care ma mai uitam cu placere … poate si Mircea Badea … sunt foarte dezamagita de ce se intampla acolo … si era singura televiziune in care mai aveam incredere.

    • Mihaela Pancan
      16 martie 2012 at 11:05

      Te enerveaza Antena3 pentru ca il ataca pe Ponta?…..Pai asta e criteriu de a cataloga?..si apoi acest Ponta face ce face pentru a fii atacat

  3. Emil Vulcanescu
    15 martie 2012 at 19:47

    Theodora
    Domnul @ ALM ti-a explicat , ca Antenele 1 , 2 , 3 sunt posturi comerciale de televiziune, nu lua de bun tot ce se spune acolo , realizatorii si “comentatorii” trebuie sa respecte o anumita politica , nu te “aprinde” asa repede. “Tanarul” Craciun nu o sa fie pe listele USL-ului , in cel mai bun caz va primi si el un oscior , dar dupa alegeri.
    Sa fii iubita…
    Cu stima Emil

    P.S. Nu uita de clipurile publicitare Pro RMGC.

  4. marian
    15 martie 2012 at 20:05

    Alde Craciun…chiar daca a inceput , ce a inceput de capul lui { oare chiar asa sa fie ?} va primi el ceva ” dupa” stai linistita. Antonescu a fost …politicos cand a fost intrebat despre ” tanarul ” Craciun atat si nimic mai mult . Chiar mi s-a parut ca evita sau chiar ca nu doreste sa dezvolte subiectul.Si nu uita : daca n-ar fi unii ca noi…”invizibili’ cum ar devenii astialalti…vizibili ?In priviinta celor commentate de Emil Vulcanescu { Tucu-te onorabile!} are dreptate cu un amendament : tanarul Craciun VA FI PE LISTELE USL…pentru asta bag mana in foc … ca Scevola sau cum dracu l-o fi chemat pe nebunul ala , de n-a avut de lucru, acum nu mai stiu cati ani !

    • 15 martie 2012 at 20:33

      @marian
      Daca acest Craciun o sa fie pe listele USL eu nu merg la vot.

    • Emil Vulcanescu
      15 martie 2012 at 21:05

      Draga Marian
      Nu baga mana in ” foc ” ca te arzi .
      Tucu-te

      • marian
        16 martie 2012 at 14:00

        @Emil vulcanescu Onorabile…Mucius { asa-l chema pe tip ce vina am eu ?} “s-a ars” insa a intrat in istorie ! Eu pentru ce n-asi avea acelasi drept ? Sint in stare sa merg la pariu pe chestia cu ce ” va capata” domnul Craciun …dupa!Trebuie stabilita doar o miza acceptabila si …pariez !

  5. ALM
    15 martie 2012 at 20:10

    Hi, hi, aţi făcut o adevărată pasiune pentru Claudiu Crăciun. Ce să-i faceţi, omu’ vorbeşte frumos, e fotogenic, e bun de intervievat. Ce televizor aveţi, cumva vreun Temp 7M? Alea n-aveau telecomandă …

    • 15 martie 2012 at 20:31

      @ALM
      Am avut TEMP 7 😀
      Nu aveau telecomanda dar aveau butoane … mergeai pana la televizor si apasai pe ele … mai faceam putina miscare

  6. anghel
    15 martie 2012 at 20:48

    @Theodora,acest craciun este unul din aia care actioneaza sub acoperire,de cand l-am vazut in P European,am avut un sentiment,ca tipul nu este ceea ce pare,nu stiu ale c-ui jocuri le face,dar sunt sigur ca tipul este duplicitar,sa dea D-zeu sa-ma insel,dar nu cred!!!

  7. sorin
    15 martie 2012 at 20:48

    Dna Marinescu eu am ajuns sa il cunosc in Piata Universitatii pe Claudiu Craciun. Am discutat in cateva randuri cu el si pot sa va spun ca nu e nici pe departe personajul zugravit de dvs. De la episodul discursului din Parlamentul European a devenit mediatizat si cunoscut iar discursul este reprezentativ pt ce fel de om cred eu ca este Claudiu Craciun. In ultima vreme a devenit incomod pt posturile de televiziune deoarece aduce in prim plan Rosia Montana si pt faptul ca nu doreste sa sustina PC sau USL in ansamblu. Chiar imi spunea ca a refuzat o multime de invitatii la diferite posturi de televiziune. Nu am de unde sa cunosc ambitiile lui dar stiu ca atunci cand a pus problema sa se mearga la deszapezire a mers -eu nu am reusit sa merg, noi manifestantii am mers la Ministerul de interne….a mers, au protestat activistii ecologisti in fata Ministerului Economiei …din solidaritate, poate si convingere, a fost acolo si a fost arestat si amendat….azi la Ministerul Mediului au fost activistii ecologisti si a fost arestat si amendat…din solidaritate in primul rand a fost acolo. Iar in momentele in care am fost in P.U. (cred ca am fost de vreo 20 de ori aproximativ incepand cu 14 ianuarie)a venit si Claudiu si sloganele strigate el sunt extrem de vii si actualizate.
    Mentionati pe manifestantii din fata Teatrului National Buc. Am tot respectul pt dansii dar acestia pe langa protest in sine sustin clasa politica aflata in opozitie…..clasa politica care nu a schimbat nimic in bine cat au fost la putere ba chiar au risipit banii si resursele Romaniei. Cei care venim la fantani in P.U. venim de la locurile noastre de munca sau de la scoala si protestam – de aceea suntem in cursul saptamanii cateva ore si in special seara. Iar Claudiu nu este un lider un Piata…..este unul dintre cei de acolo din piata care este cunoscut de presa din cauza discursului tinut in Parlamentul European si a pozitiilor sustinute ulterior de acesta in diferite situatii.
    Va invit si pe dvs sa veniti pt a avea o imagine reala nu inchipuita si deformata sau daca sunteti doriti le gasiti in mare parte pe Youtube. Daca o persoana publica cum este Briana Caradja sau cum este Claudiu Craciun nu se alatura activistilor ecologisti televiziunile nici macar nu ar pomeni de eveniment in sine. Nu stiu daca este un om ‘absolut remarcabil Claudiu Craciun’ , cum dvs ati citat un politician, dar este un OM. Iar daca este si remarcabil o va dovedi in timp. Vreau sa mai adaug ca prezentarea dvs este facuta la repezeala si pe genunchi…..adica sa inteleg ca acele linkuri au fost puse cu multa grija, la fel aliniatele dar nu aveti timp sa va informati printr-un singur clik ca localitatea Mircea cel Batran este in Ialomita. Nu va intereseaza unde se afla localitatea cu pricina dar in schimb vreti cu tot dinadinsul ca stricati imaginea unui om ale carui fapte nu le cunoasteti, cu care nu ati discutat niciodata!

    • 15 martie 2012 at 21:38

      @sorin
      Am inteles care este parerea dvs … parerea mea este ca el nu vrea altceva decat sa ajunga SUS … in Parlament sau europarlamentar … impresia mea este ca pe el nu il intreseaza drepturile romanilor … necazurile oamenilor … nu il intereseaza decat de el.
      Nu trebuie sa ma invitati … vin destul de des in Piata … link-urile nu se pun greu intr-un articol 🙂 …sa inteleg ca nu aveti blog

    • marian
      16 martie 2012 at 13:13

      @Sorin Onorabile domn…si eu l-am vazut in Piata universitatii pe domnul Craciun { pe timpul cand il crdeam …student, Teo mi-a spus ca este..lector }si l-am auzit vorbind, la fel ca si dumneata. Problema este ca …tot eu am fost in aceeasi Piata a universitatii si in ’89 si in ’90 si tot acolo am auzit vorbind si pe Patriciu si pe Petre Roman insa…de la ce ne-a “oferit ” atunci prin ” vorbe” si pana la ce am capatat AZI…este cala lunga !Cum sa am incredere intr-un om pe care l-am auzit vorbind si-n Parlamentul European cu un accent britanic 100% si atunci m-am intrebat …CUM ? Cred ca am fost PRIMUL { puteti verifica } care pe blogul Teodorei Marinescu si-a exprimat niste …rezerve privitoare la domnul student { pe atunci repet , il credeam student}si am mai afirmat cu subiect si predicat ca datorita lui si a altora ca el m-am rupt { eu si altii cateva sute de prosti} de grupul celor din piata plecand { de ce dracu?} spre …Cotroceni, de mi-am blestemat zilele si anii pe care-i am ca am fost asa naiv incat sa ma iau dupa gura primului venit si sa las locul unde aram 1000 si sa plec impreuna cu…cateva sute de insi aiurea…pe strazi.Trebuia sa-m fi adus aminte de experienta anului 1990 cand mitingurile se spargeau…tot in acest fel.Teo…du-te frate la vot ! Cum sa faci o asa prostie? Pentru un…nu stiu cine ,sa nu te duci sa votezi…pe cine crezi ca merita votat, si sa le dai astora de la PDL o astfel de sansa, nu se merita surioara! de fapt asta se urmareste !Si spune-i si domnului Sorin ca ” ecologistii’ cam de multa vreme pupa-n fund puterea, iar printesa…Caragea…daca nu mai este de bon ton sa apara la televiziuni, alaturi de tot felul de tipe, in fel si fel de “emisiuni”…nu trebuie sa-si faca si ea putina ” reclama “?Ce reclama mai buna vrei in afara faptului de afi ” saltat ” de jandarmi la un “protest” ?Probabil se viseaza la…Woodstock .Si sa nu-mi spui c a-i o tipa de toata isprava ca…nu te cred!

  8. anton costel
    15 martie 2012 at 21:16

    La revolutie unii au luptat si altii au luat certificate.Ce credeati ca acum nu or sa fie paraziti care sa profite de situatie ? Voiculescu ,patronul lui Gadea,cu banii furati singurul lucru bun pe care la facut este Antena3 acum cat este in opozitie .Dar peste un an cand va veni la putere PC’u sa vedem cat o sa mai trambiteze Antena3 de bine sau rau.In prezent sunt si ei un rau necesar.

  9. mircea roth
    15 martie 2012 at 21:33

    Theodora Prea putin trebuie sa ne intereseze prestatia acestui personaj, probabil, oportunist sau (mai rau) destabilizator, ci faptul ca USL ainceput sa piarda teren in campania pentru alegeri. Ma ingrijoreaza deja mai multe lucruri; prea marea incredere in sondajele de opinie, prea mare incredere in victorie (nejustificat inca), ignorarea (gresita sau voita) a posibilitatilor sau actiunilor adversarilor politici, pierderea ,, cadentei,, incadrul uniunii si inca multe altele. Pe scurt, am senzatia ca ceva nu mai functioneaza bine, ca strategia pentru alegeri e gresita sau nu se actioneaza suficient, Cu alte cuvinte USL parca ii invita pe PDL-sti sa-si faca jocurile. Uita-te cum pierd teren, cum deja majoritatea TV nu le mai acorda atentie. Si asta nu e bine!

    • 15 martie 2012 at 21:44

      @mircea roth
      Si Geoana a fost sigur ca a invins

      • ALM
        15 martie 2012 at 22:20

        N-ar fi mai bine să aşteptăm deschiderea oficială a campaniei electorale? V-am mai spus că USL-ul refuză să se comporte precum portocaliii. Aveau ocazia să-i dea în judecată pe cei care au ridicat bannerele alea mizerabile. N-au făcut-o, i-au lăsat să fiarbă în suc propriu, vorba lui Iliescu într-o situaţie nefericită. Onţanu le-a dat jos. Dacă şi Onţanu şi-a dat seama că este un carghios, vă daţi seama ce oftică au stârnit în tabăra portocalie? Mă uit cu uimire la ce susţinători are USL-ul. Ce repede se dau dezamăgiţi, câtă încredere au în poporul ăsta.
        Acum, băşiţii încercă altă strategie: vă dăm salariile înapoi! Evident că n-au cum, decât dacă mai iau o tranşă de la FMI. Poate o să mai dea câteva procente celor cu salariile ciumpăvite. Ideea este însă mai parşivă: se aşteaptau ca economiştii din USL să spună că acum nu se poate şi, dacă PDL&Co va da curs acestui demers, când vor prelua Puterea vor proceda la revenirea la valorile de la începutul acestui an. Deocamdată este linişte în tabăra USL, se fac socoteli şi se aşteaptă acţiunea Puterii. Acum portocaliii se dau de “ceasul morţii” ca să găsească bani, deoarece au intrat în propria cursă. De aia a scăldat-o şi MRU când a fost întrebat de revenirea la vechile salarii. O să iasă Băsescu pe sticlă şi o să spună că a fost greşit informat şi-şi asumă greşala …

  10. 15 martie 2012 at 21:33

    Theo,
    lasă-l, bre, că să-mbolnăveşte dă sughiţ! 🙂
    Ce era să zică şi Crin?
    Posibil ca Gâdea să fie sincer şi personal impresionat de acest Crăciun. Dă-l în Doamne-iartă-mă! Pe mine mă deranjează mai mult ghiolbani gen Vanghelie în USL, decât Crăciun.
    Ce-o să facă? O să candideze la preşedinte?! Nu. Poate are pile la tv. Poate e iubitul cuiva. Sau iubita cuiva.
    La mine are o bilă albă, că nu se duce la întâlneală cu premierul. Am înţeles că nu se duce, fiindcă n-are ce vorbi cu el.
    Îl mai ştii pe Marian Munteanu? Ce s-a ales de el? ZERO.

    • 15 martie 2012 at 21:42

      @renata
      Da … a ales bine Craciun ca nu s-a dus la intalnire cu MRU … daca se ducea era o dovada ca nu urmareste altceva decat sa urce
      Offf ma duc sa corectez 😀

    • Emil Vulcanescu
      15 martie 2012 at 22:00

      Renata
      Nu ma pot supara pe Marian , ii om si el si ii supus greselii , totul ii sa nu insiste… , litera C si V pe tastatura sunt una langa alta , asa ca daca a gresit a facut-o din graba sau din neatentie.
      Imi pare bine ca te-a facut sa razi … sper ca nu te-ai gandit si tu la ce m-am gandit eu !
      Sa fii iubita…
      Cu stima Emil

      • 15 martie 2012 at 22:24

        @Emil Vulcanescu
        Am corectat eu domnule Emil 🙂
        Si eu mai scriu aiurea din graba

      • 16 martie 2012 at 6:20

        Asta ziceam şi eu, domnule Vulcănescu! A fost o chestie involuntară, care ne mai descreţea frunţile p-acilea. Nu ştiu de ce s-a apucat Theo să corecteze, că arăta nostim…
        Ştiu că “v” şi “c” sunt alăturate pe tastatură. E suficient să-mi las ochii în jos întimp ce scriu, şi observ amănuntul ăsta. Ce nu ştiu, însă, e de ce? Când s-a născocit tastatura, de ce s-au pus cîul şi vîul învecinate?
        O posibilă explicaţie ar fi – să-şi născocească unii civiurile pe bandă rulantă…

    • marian
      16 martie 2012 at 13:23

      @Renata Nu-ti mai face “griji” in priviinta lui Marian Munteanu, nimeni sa nu-si mai faca griji in priviinta lui. Te pot asigura ca spre deosebire de mine sau de Teo o duce extrem de bine .Poate unde si eu si Teo…am incasat mai putine suturi si scuipati de la ortacii lui …Cozma decat el. N-a ajuns presedinte { desii am fost la un miting unde s-a strigat si asa ceva} insa de dus…o duce FOARTE BINE asta spre deosebire de multi din noi.Pana si asta trebuia sa ma faca ceva mai reticent la “imaginea” prezentata de domnul Craciun insa din nefericire…am uita…tocmai asta am uitat desii ” despre Coriolan …studentul luat de zbirii politiei…citisem intr-o lucrare scrisa de Caragiale cu…100 de ani inainte si culmea si ala …tot intr-o “piata ” !

  11. Costiputza
    15 martie 2012 at 23:29

    Eu am o parere despre craciun si anume ca s-ar putea sa fie arestat ptr a fi propulsat politic. Eventual in urma unui protest, poate se insceneaza ceva, nu stiu dar se poate ca el sa urmeze traseul diaconescului ptr cresterea capitalului politic cu liderin. Oricum se pare ca unde e craciun e si antena 3 iar mutantul de gidea n-a reusit decit sa ma enerveze la emisiunea cu tuzgureanu, ma uitam 5 minute dupa care nu mai suportam si plecam. Am mai spus voiculescu n-are cum sa urmareasca acelasi scop cu al meu, ca simplu cetatean. In continuare ma bucura un singur lucru, desi dezbinarea a reusit (chiar daca nu se mai striga usl=pdl grupurile sint divizate), desi diversionistii de multe ori sint mai multi decit noi, tot îi stam in git lu’ base, tot incearca. Ca ex sint multi tineri care incearca diverse chestii, ori sa strige prostii (nu ma refer la obscenitati ca doar e protest nu socializare), ori sa ne cheme spre arhitectura, ori sa inceapa cu reformarea clasei politice desi noi n-am spus ca-i iubim pe cei din opozitie, ori pur si simplu incep diverse scandaluri mai mici sau mai mari in functie de disponibilitate. Asta ma convinge zi de zi ca usl-ul sta fix de-a curmezisul pedeleprelor si ca îi disperam zi de zi pe jefuitorii neamului. iar ptr sorin care striga sus si tare ca craciun este un neprihanit sau ca opozitia este de porc, ia fa un simplu calcul, inainte de pdl datoria externa a romaniei era de vreo 30 de miliarde de euroi, acum in timpu la guvernarea lor a ajuns la 100 de miliarde si vezi cam care e raportul intre furaciuni. Sau cine l-a retinut pe bas sa-i judece pe ilici, nascase (dar proces corect neinterpretabil), pe patriciu, vintu, si toti nenorocitii de pina acum? Cumva opozitia l-a salvat pe vreunul din astia, cumva opozitia e de vina ptr distrugerea sistematica a tarii? Atunci sorinele lasa-ne tata ca esti sectant de-a lu’ craciun, chestii din astea ieftine merg la fatucile care se uita in gura liderilor de pe partea cu arhitectura. Si “argumentul” ala ca vezi doamne nu sintem acolo nu tine, am facut azi 50 de zile de piata, cred ca ma stiu si jandarmii fiecare in parte si trecatorii dupa fluierat, asa ca iar las-o, nu tine cu oameni maturi, de-aia nici n-au reusit sa ne scoata din piata!

    • 16 martie 2012 at 0:59

      @Costiputza
      Da … este foarte posibil sa se arenjeze o arestare 🙂
      Am observat si eu ca unde este Craciun este si un reporter de la antena 3 … este prea pe fata … ce naiba? 🙂
      Cat de naiv poate sa fie cineva incat sa nu isi dea seama … pe facebook am gasit vreo 10 – 15 naivi … unii sint grupati pe in grup care se declara liberal republican si vreo 3 sunt pierduti in spatiu
      Ma bucur ca ti-ai facut timp sa treci pe la mine
      Tinem aproape

  12. abbilbal
    16 martie 2012 at 1:48

    La urma urmei credeţi că cei de la Antena 3 sunt chiar aşa de imparţiali? Uitaţi de vremurile când îi hărţuiau pe cei de la PSD şi îi ridicau în slăvi pe cei de la PD azi PDL? Eu m-am convins demult că antena 3 lucrează după principiul “Gică contra”. Ieri îl aveau pe domnul Cristoiu mare comentator şi acesta îl înjua de mama focului pe domnul Băsescu, pe domnul Iliescu şi pe oricare altul fără să-i aleagă. Astăzi “la putere” este domnul Gâdea, mâine cine ştie care va mai fi. Doamna Dana Grecu nu de puţine ori s-a ambalat încât s-a încurcat în propriile-i comentarii. Aşa că nu este greşit când se spune că televiziunea minte poporul. Dar tocmai pentru aceasta poporul trebuie să-şi facă o opinie proprie şi să răspundă şicanelor prin participare la vot. Să voteze cu cine doreşte dar să voteze. Dacă un X nedorit este inclus printre cei doriţi să-l elimine. Adică să-l şteargă cu un pix de pe listă. În acest fel votul va fi anulat, dar omul respectiv are satisfacţia că a votat ce a dorit. Este mai bine aşa decât să nu participe la vot.

    • 16 martie 2012 at 2:00

      @abbilbal
      Aveti dreptate … este o greseala sa nu participi la vot
      Eram suparata cand am scris articolul …. nu imi place deloc cand cineva incerca sa ma pacaleasca … ptr ca asta inceraca sa faca antena 3 in acesta situatie … si problema nu este ca m-ar pacali pe mine … problema este ca vor sa ii pacalessca pe telespectatorii si au multi telespectatori care pot sa creada ca tanarul Craciun este un adevarat protestar

  13. 16 martie 2012 at 3:15

    Sunt unii oameni pe care basescu si pdl-ul i-a pierdut definitiv. Adica orice ar face, si daca ar sta in cap si-n coada pdl-ul, nu-i mai pot recastiga ca si votanti. Decat sa-i lase sa mearga catre USL, sa duca voturile lor la USL, ei inventeaza personaje, asa-zisi independenti, care sa atraga simpatia oamenilor dezamagiti de PDL si basescu, pe principiul: noi i-am pierdut, dar nici voi sa nu-i aveti
    Manevra si facatura de la cap la coada

    Orice om normal si constient realizeaza ca nu scapam de basescu decat prin USL. In masura in care esti anti-USL (foarte vocal) cum e Craciun, acel “jos basescu” pe care il striga nu mai este credibil. Poate sa strige asta pana raguseste. In masura in care discursul lui este anti-USL, acel jos basescu se anuleaza brusc si definitiv.
    Orice om matur si normal la cap realizeaza ca singura posibilitate de a scapa de basescu este USL-ul. Fie ca ne place sau nu PSD-ul, sau x, sau y, sau z….

    • 16 martie 2012 at 10:29

      @Mirandolina
      Inca nu imi dau seama cine este in spatele lui … insitenta cu care este promovat este revolataoare … ca un detergent prost pe care nu il cumpara nimeni … si faptul ca ceilalti protestatari sunt ignorati … oare de ce nu le este rusine celor de la antene care nu amintesc deloc de protestatarii de la Teatru National?

  14. Emil DRUNCEA
    16 martie 2012 at 5:34

    Theodora, mereu au fost, sunt şi vor fi oameni predestinaţi iar Crăciun este unul dintre ei. Orice supărare a ta, va avea finalizare fără scop. Crăciun are faţă, verb şi priceperea de a trece de sticlă. Asta este, n-ai ce să-i faci. Se va vedea la urmă ce a vrut şi ce a realizat, căci revoluţiile, mici ca aceasta sau mari ca cea din 89 îşi devorează fii şi apoi vin pe val profitorii.

    • 16 martie 2012 at 10:15

      @Emil DRUNCEA
      Craciun predestinat!? 😀 😀 😀
      Nu stiu ce fata si ce verb vezi tu … eu vad cativa de la antena 3 si JN care il tot promoveaza … nimic mai mult
      Te rog eu frumos … inceraca altceva … pe aici nu umbla naivi
      Vai …. acum tu vrei sa il faci erou … va fi devorat de revolutie ha ha ha … si pe urma vin profitorii ha ha ha …. aici nu gasesti profitori .. suntem in Piata universitatii de mai multe zile decat Craciun si ai lui … si nu am stat cateva ore ca ei

  15. anton costel
    16 martie 2012 at 6:21

    buruienile cresc in fiecare an pe unele le taiem pe unele le lasam dupa utilitate

  16. 16 martie 2012 at 10:24

    @Theodora
    “Domnul Gadea nu vrea sa priveasca deloc spre Teatru National … priveste doar spre Arhitectura de la ora 20 pana la ora 23”.

    Normal că privește doar acolo, doar e vorba de Piața Universității, nu de Piața Teatrului Național!

    La ce să candideze Crăciun? Poate la postul de Moș Crăciun!

    • 16 martie 2012 at 10:46

      @Asterisc
      Omul este impins in fata de Gadea si ceilalti …. sa ajunga politician … pe mine ma deranjeaza FELUL in care procedeaza cei care sunt in spatele lui …. prin MINCIUNI construiesti o MINCIUNA

    • 16 martie 2012 at 11:31

      @Theodora
      Nu știu ce interes ar avea Gîdea să-l promoveze pe Crăciun! Cred că este doar un personaj în demersul lui Gîdea.
      Mie nu-mi plac deloc emisiunile lui Gadea. De fapt, nici nu mă uit la el. Nu-mi place deloc emisunile cu mulți învitați în care fie vorbesc unii peste alții, creîndu-se o zarvă ca la piață, fie așteaptă cîte unul, mai modest, o jumătate de oră să-i vină și lui rîndul să vorbească un minut.

      • 16 martie 2012 at 13:01

        @Asterisc
        Vom vedea ce interes are … pentru ca are sigur un interes .. il promoveasza agresiv

      • 16 martie 2012 at 14:57

        @Theodora
        Pusesem o erată, unde a dispărut? Dacă a dispărut, trebuia să faci corectura pe text.
        Nu cred că Gîdea are interes să-l promoveze pe Crăciun. A mai dat-o el în bară cu un judecător din Arad, știi cazul?

        • 16 martie 2012 at 15:12

          @Asterisc
          Am facut corectura … verifica si daca nu este bine spune–mi ce sa modific
          In acest caz Craciun este propus de Cristian Parvulescu de la ProDemocratia … cel care de fapt i-a facut si invitatia sa vorbeasca in PE … el il sprijina … este alta situatie

        • Ilie
          16 martie 2012 at 19:45

          @Theodora
          Da, cu Cristian Pîrvulescu s-ar putea să aibă nişte relaţii. Totuşi, pe cei doi, Pîrvulescu şi Crăciun nu-i văd ce ar putea face dacă nu sunt înrolaţi în partide. Dar, ţinînd seama de cazul MRU, orice este posibil.

          • 16 martie 2012 at 21:24

            @Ilie
            Parvulescu poate nu …. Craciun aproape sigur da
            Vom vedea

  17. 16 martie 2012 at 18:06

    Craciun e un viitor candidat la alegeri! Parol! 😀

  18. Ildiko Badescu
    17 martie 2012 at 11:59

    Luati si voi partea buna a lucrurilor; Eu i-am scris lui Craciun si si-a mai schimbat mentalitatile, pentru ca daca este sa fiu obiectiva i-as cam da dreptate, cu diferenta ca eu vreau ca in Biblie: Indreptarea pacatosului si nu moartea lui.
    In Romania lipsesc mentalitatile noi, nu oamenii sau partidele noi sau providentiale !

    • 17 martie 2012 at 13:05

      @Ildiko Badescu
      Eu nu il invidiez pe Craciun .. nu il urasc … nu am nimic impotriva lui … asa cum mi-au reprosat unii apropiati de-ai lui … ma deranjeaza insa cateva lucruri .. la inceput a fost promovat de antena 3 si JN ca lider al pietii … nu este liderul pietii .. este liderul grupului lui …. mie mi se pare FALS … mi se pare ca NU CREDE IN CEEA CE SPUNE …mi se pare ca joaca un rol … cum priveste in camera … cum vorbeste … imi lasa impresia ca de fapt nu il intereseaza decat SA FIE EL CAT MAI VIZIBIL … asa cum am scris si articol ma deranjeaza (ne deranjeaza de fapt) ca in timp ce el este mediatizat EXCESIV … despre noi cei care protestam la Teatru National nu se spune nimic ca si cum nici nu am exista …. sunt multe lucruri care ne fac pe noi cei de la TN sa nu avem incredere in el.

    • 17 martie 2012 at 21:30

      Da, indreptam pacatosul prin tragerea pe roata!

      MOARTE SCARNAVIILOR PD-Lproase! Din bolsevicii cei infecti se trag, in stil bolsevic sa fie lichidati!

  19. 17 martie 2012 at 21:32

    Simplul fapt ca vin doar cat sa fie remarcati denota faptul ca avem de-a face cu niste profesionisti ai manipularii, care isi folosesc timpul in mod optim pentru a-si atinge scopurile fara a consuma prea multe calorii.

  20. ALM
    19 martie 2012 at 9:38

    Un răspuns al lui Victor Ciutacu, mai bun decât toate părerile noastre cu privire la Antena 3:

    “Isteria mediatică de după interviul Gâdea-Ungureanu, dincolo de tonul ei fals şi vindicativ, mi-a reamintit o chestie care mă scoate din minţi. De-o bună bucată de vreme, polarizarea politică excesivă a dus până acolo încât am început să simţim, din reacţiile publice la micile sau marile noastre nefăcute, că nu ne mai aparţinem. Mă refer la noi, băieţii răi de la Antena 3. Cei care, până la urmă, oricât nu le-ar plăcea unora să recunoască, am ridicat împreună postul în topul audienţelor, am generat trendul crescător pe care s-a urcat şi restul echipei şi am făcut ca Antena 3 să fie percepută drept singura opoziţie zdravănă şi consecventă la regimul politic dominant până la sufocare. Am devenit un soi de bun public sau, după caz, într-o oglindă politică, adevăratul inamic public. Nouă nu ni se mai permite nici unul dintre privilegiile muritorilor. Noi n-avem voie să avem zile proaste, noi n-avem voie să fim măsuraţi, noi n-avem voie să ne irite anumite atitudini şi decizii politice, noi n-avem voie să ne abatem de o linie închipuită. Noi trebuie să ţinem cu orice preţ, uneori chiar împotriva voinţei ei, opoziţia unită. Noi trebuie să-i executăm, în numele nobilului deziderat al reinstaurării democraţiei şi al răzbunării umilinţelor la care un întreg popor s-a supus prin vot democratic, pe portocalii. Noi trebuie să-i scăpăm pe unii de ceilalţi. Nu că n-am face-o cu plăcere. Altfel n-am fi rezistat, într-o componenţă standard (ulterior extinsă), atâţia ani împreună. Şi, credeţi-mă, au fost şi sunt multe încercări (de la propuneri financiare apetisante până la presiuni exercitate în diverse forme) de a ne despărţi sau a ne întoarce unii împotriva altora. E flatant că multă lume are aşteptări de la noi. Dar a devenit invaziv şi obositor. Pentru că nici n-avem valenţe istorice de eroi, nici n-am fost câştigaţi la belciuge, nici nu urmărim obiective politice proprii, nici n-am semnat vreun contract cu poporul nemulţumit că-l rupem în bucăţi pe cel mulţumit. Putem fi umflaţi sau ucişi cu telecomanda, folosiţi-o!”

    Iniţiatorii USL-ului au vrut altceva decât o formaţiune politică bazată pe forţa brută şi “inteligenţa” docherilor. Deocamdată susţinătorii lor nu prea se deosebesc de susţinătorii portocalii. Prea mulţi “talibani” şi de o parte şi de alta. Personal, m-am “înrolat” în conceptul lansat de Crin Antonescu “România bunului simţ” şi-l voi respecta indiferent de rezultatul alegerilor. Cred că am spus totul …

    • 19 martie 2012 at 13:00

      @ALM
      Da … am vazut emisiunea …. ma doare in cot pe mine ca isi iese el din minti … adica ce vrea el? vrea ca el sa poata sa il atace imund pe Ponta si pe Crin si noi sa nu ii atingem nimici marac cu o floare …. SA SE DUCA LA ANETNA 2 SA FACA EMISIUNI DE DIVERTIZMENT daca nu ii convinedaca a o obosit sa se retraga … sunt altii de la anetena 3 care pot sa ii ocupe locul si sa faca treaba lui cel putin la fel de bine … in ultimul timp nu mai imi place Ciutacu … este deosebit de arogant …. pot sa accept aroganta dar pana la o limita .. el a depasit cu mult limita suportabilitatii mele … aroganta lui
      Spune ca “nici nu urmărim obiective politice proprii” … nu … dar in cazul Craciun pune umarul serios la obiectivele politice ale altora care nu fac parte din USL.
      Oamenii de televiziunie, Jurnalistii au un rol … si bloggerii au rolul lor... chiar daca lui Ciutacu nu ii convine …. suntem o FORTA noi bloggeriisi asta se poate vedea usor la orice interogare in googlepe internet multi dintre noi depasim in accesari ziarele online … suntem mai cititi decat acele ziare … daca aveti timp interogati in google …. antena 3 Craciun …. veti vedea ca articolul meu IN ACEST MOIMENT ESTE PE PRIMA PAGINA LA CUATARE PE LOCUL 5 … locul asta in google nu este fix il ocupi si gata … poti sa ajungi pe locul 1 sau pe pagina a 10 … depinde cat de mult este cititi articolul intr-un fel noi bloggerii suntem al doilea caine de paza … si la fel procedam si cu politicienii nu doar cu jurmalistii si stiti care este marea diferenta intre noi si jurnalisti PE NOI NU NE PLATESTE NIMENI PENTRU CE SCRIEM PE BLOG …. NOI PRIMIM AMENITARI CU MOARTEA SI DACA NE DUCEM LA POLITIE SA RECLAMAM POLITISTII SE UITA LA NOI CA LA NISTE NEBUNI ALTFLE S-AR MISCA DACA SE DUCE CIUTACU SA RECLAME…. RISCAM MULT MAI MULT DECAT JURNALISTII
      Nu voi folosi telecomanda …. raman pe antena3 si ii voi pocni peste moaca de cate ori fac prostii.

      • ALM
        19 martie 2012 at 17:26

        @ Theodora
        Îmi pare rău că nu mă fac înţeles. E posibil să fiu eu prea aerian. Dar am răbdare. Am răbdare fiindcă ştiu că dvs, bloggerii care sunteţi o forţă, în calitate de bloggeri nu aduceţi nici măcar un ppm la rating-ul Antenei 3 şi nici vreun bănuţ în caseria aceleiaşi televiziuni comerciale.

        • 19 martie 2012 at 17:56

          @ALM
          Da … sunteti un om rabdator 🙂
          In calitate de bloggeri nu intentionam sa aducem banuti in caseria acelei televiziuni comerciale … nu asta este rolul nostru … rolul nostru este sa observam cu atentie si … atunci cand observam ca lucrurile se intampla altfel decat cum este normal/corect .. cand observam tentative de manipulare si dezinformare sa ne anuntam cititorii

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58