Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

7 mai 2021

Domnul Mircea Geoana ar trebui sa (nu) demisioneze


UPDATE 1 Se pare ca nu este cea mai buna idee ca Geoana sa demisioneze acum. Asta e parerea altor oameni pe care ii respect si care au mai mare experienta  decat mine. Basescu asta asteapta, sa rupa si sa termine PSD-ul.

Parerea mea de simplu simatizant PSD este ca domnul Mircea Geoana trebuie sa isi dea demisia de onoare din functia de sef de partid.

Nu am aceleasi motive cu domnul Marian Oprisan. Nu urmaresc sa obtin nici o pozitie intr-o functie de conducere in PSD.

In ceea ce priveste pozitia domnilor Vasile Dancu si  Ioan Rus, ii sfatuiesc sa faca naiba ceva la Cluj ca sa se vada si PSD-ul acolo. Ei  sunt  ultimii care au dreptul sa ceara ceva.

Domnul Miron Mitrea ar trebui sa lasa uneltirile si sa puna umarul la treaba. Oricum dansul nu are nici o sansa sa ajunga vreodata liderul PSD-ului.

Cer demisia pentru ca domnul Mircea Geoana

  1. A pierdut o lupta pe care nu avea dreptul sa o piarda.
  2. Prin comportamentul dansului si-a batut joc de toata munca simpartizantilor PSD (si in turul doi si a simpatizantizantilor PNL) din teritoriu si din blogosfera. Eventualele scuze nu sunt suficiente.
  3. Nu a stiut sa isi atraga simpatia cetatenilor romani din Basarabia si a celor plecati la o viata mai buna prin Spania, Italia, Franta si SUA.
  4. Nu a facut nici un efort sa convinga alegatorii ca PSD-ul nu este un partid de comunisti, de baroni locali si imbogatiti din banii statului
  5. Prin comportamentul dansului a sfaramat toate sperantele celor 5.200.000 de votanti care isi doreau cu disperare sa scape de Basescu.

Nu stiu si nici nu vreau sa mai aflu ce naiba a fost in mintea dansului cand a acceptat sa se duca nopatea la ora 12 la Vantu. Unde a fost staff-ul de campanie si de ce nu l-a oprit nimeni asta vreau sa stiu?

Nu stiu ce rol a jucat Vantu in aceasta infrangere. A jucat Vantul la doua capete? Pot sa cred ca a fost totul aranjat si ca Geoana a cazut in plasa intinsa de Basescu si Vantu?

PSD are nevoie de un altfel de lider, un lider puternic capabil sa il infrunte pe Basescu si pe acolitii lui.  PSD-ul are asemenea oameni.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

No Responses “Domnul Mircea Geoana ar trebui sa (nu) demisioneze”

  1. ela
    15 decembrie 2009 at 15:01

    Buna Theodora 🙂

    Cineva are o parere care mi se pare corecta si anume daca Il vor scoate pe geoana de la conducerea psd, nu va mai exista si functiona comisia cu puteri sporite pentru demascarea fraudei celor cu vot multiplu care se poate continua si o perioada de 1 an, totul este ca Bec-ul, omul lui base si pd de la bec, sa puna la dispozitie listele cu votantii.
    Si se mai verifica cum a fost posibil votul masiv la Paris in en’spe secunde.
    Cineva din pd, flutura zvonul ca Geoana trebuie sa plece, cei din PSD nu au zis asa ceva.

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 15:08

      @ela
      Draga Ela, asta e parerea mea. Stiu ca Ioan Rus, Vasile Dancu, Marian Oprisan si Miron Mitrea vor ca Mircea Geoana sa demisioneze. Parerea mea este aceeasi dar din cu totul alte motive. Iti dai seama ca nu eu nu urmaresc nici o functie de conducere in partid. Nici nu sunt membru de partid.
      Sincer nu cred in “comisia cu puteri sporite pentru demascarea fraudei celor cu vot multiplu”
      Asta e, a gresit prea mult. Eu zic ca PSD-ul are nevoie de un lider mult mai puternic.
      Cu respect

  2. ela
    15 decembrie 2009 at 15:22

    Da, problema comisiei este una temporara fata necesitatea unui lider carismatic, puternic, care se exprima in alti termeni, geoana are intentii bune, e ok ca om, nu ca lider.

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 15:29

      @ela
      Da, ai dreptate, Mircea Geoana este ok ca om si probabil ca are si intentii bune.
      Nu este un om puternic si PSD-ul are nevoie de un lidre puternic, gen Crin Antonescu sau chiar gen Oprescu.
      Cum astia doi domni nu sunt in PSD va trebui sa gaseasca pe cineva in PSD asemenea lor.
      Continui sa ma intreb ca prostu….. ce naiba a cautat la Vantu? Unde a fost stafful de campanie in momentul ala? De ce nu au avut grija de el???!!!! Din cauza lui noi toti cei 5.200.000 de oameni care am vrut schimbarea am luat leapsa. 🙁

  3. ela
    15 decembrie 2009 at 15:46

    Theo,
    Eu cred ca a fost atras intr-o capcana, poate nu vom sti decat peste 50 de ani 🙁

    eu m-am intrebat si chiar am afirmat ca Vantu e omul lui basescu! iar base face perdeaua de fum cu anatemizarea lui pentru prostirea populatiei.
    O seara buna!

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 15:49

      @ ela
      Chiar asa sa fie…. sa zicem ca a cazut in capcana…………NU AVEA VOIE SA GRESEASCA ATAT DE RAU
      O seara buna si tie! 🙂

  4. olimpiu
    15 decembrie 2009 at 15:47

    cu siguranta va plati greselile de care aminteai in articol. va hotara PSD-ul. eu nutresc compasiune fata de Geoana, e cred singurul psdist fata de care nutresc acest sentiment. ar fi fost un presedinte mai bun decat Traian Basescu cu toate naivitatile si prostovaniile lui. dar cand vad cine e primul care-i cere demisia….Oprisan ma apuca greata. pai se compara Oprisan cu Hrebe??? poate cu primarul care este si cred nici cu ala

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 15:54

      @ olimpiu
      Te inteleg, de aceea am si specificat ca nu am aceleasi motive ca Ioan Rus, Vasile Dancu, Marian Oprisan si Miron Mitrea .
      Sigur ca ar fi fost un presedinte mult mai bun decat Basescu…. dar uite ca NU ESTE pentru ca s-a dus sa se relaxeze la Vantu. Si pentru asta suferim noi toti cei 5.200.000 de insi care ne-am pus nadejdea in el
      Pentru asta eu nu pot sa il compatimesc si nici sa il iert.
      Cu drag

  5. 15 decembrie 2009 at 16:02

    Cum înclin mai mult către PNL, parcă nu m-aş amesteca excesiv, dar îmi par pertinente toate cele spuse. De altfel, şi fără gafe, nu prea mi-l doream pe domnul Geoană preşedinte, atâta doar că a fost contracandidatul odiosului…

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 16:11

      @Vania
      Eu inclin spre PSD pentru ca sunt un om sarac.
      SD-ul este sau ar trebui sa fie partidul care sprijina aceasta categorie numeroasa din Romania.
      Eu chiar mi-l doream pe Geoana presedinte pentru ca asta ar fi intarit PSD-ul.
      Sigur ca mi-a placut mult Crin. A fost surpriza placuta a acestor alegeri.
      Si Oprescu ar fi fost bun……….. dar uite ca a ramas Basescu. 🙁
      Cu drag

  6. 15 decembrie 2009 at 16:18

    Eu sunt tot sărac, dar am aere de conte, căci mă trag – pe linie maternă – dintr-o familie nobilă vieneză. Aşa, ca orientare, aş fi pentru Ortodoxie şi non-slugărnicie. Cum nu există asemenea ofertă, mă orientez şi eu după feţele cele mai umane. La PNL şi PSD se găsesc, la PD-L a tunat şi i-a adunat, zici că-i pubelă, nu partid!

  7. 15 decembrie 2009 at 17:10

    Theodora ,buna intrebarea,dar Basescu de ce nu a demisionat in 5 minute?!,acestia sunt politicienii nostri,o seara frumoasa 🙂

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 17:17

      @octavpelin
      Octavian eu zic ca Geoana ii este superior la moralitate lui Basescu.
      Sigur ca nu ii convinge lui Geoana sa demisioneze.
      Poate ca nici partidul nu o sa ii ceara asta.
      Asta e pararea mea ca simplu simpatizant
      O seara buna si tie! 🙂

  8. matilda
    15 decembrie 2009 at 19:10

    Draga mea, parţial ai dreptate. De ce parţial ? Pentru că orice mişcare negativă din PSD, dar nu numai, înseamnă o minge la fileu pentru Băsescu.
    Dacă partidele înţeleg în ce pericol se află democraţia romînă, atunci ele trebuie să-şi gîndească foarte bine paşii, pentru a împiedica formarea partidului-stat băsescian.
    Seară plăcută.

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 19:24

      @matilda
      Trebuie sa recunosc ca si tu ai dreptate 🙁
      Dar Geoana trebuie sa inteleaga ca a gresit si ca greseala lui ne costa acum pe noi toti care am sperat ca el va castiga.
      De obicei pentru greseli platesti. Nu vad de ce el ar trebui sa fie scutit.
      O seara buna si tie!

  9. cristian
    15 decembrie 2009 at 19:14

    Lucrurile nu stau chiar asa.La momentul 22 noiembrie MG era singura persoana care putea aduce cele mai multe voturi psd-ului.Acum ce fac il scot responsabil ptr esec si-l dau deoparte. Nu este corect eu asa cred.L-am votat pe CRIN ptr. ca eu chiar cred in el dar daca e sa fim corecti atunci hai sa fim.Credeti ca NASTASE,HREBENCIUC sau VANGHELIE obtineau acelasi rezultat? Eu nu cred sau poate ma insel.In aceasta situatie gasesc de cuviinta ca MG sa-si dea demisia fara sa fie vanat si acuzat ptr. un rezultat al unei ECHIPE (destul de discutabila).Problema e ca f.multi PIPIREI nu pot renunta la o bucatica din ce mai e de furat in tara asta indiferent de culoarea politica.

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 19:31

      @cristian
      Cu tot respectul, nu cred ca Nastase, Hrebenciuc sau Vanghelie s-ar fi dus noaprea la Vantu.
      Nastase si Hrebenciuc pentru ca sunt mai inteligenti iar Vanghelie are “scoala strazii” si simte cand i se intinde o cursa.
      Intelegi ce ma doare si de ce vreau sa demisioneze?
      Noi toti cei 5.200.000 de insi care l-am votat am pierdut pentru ca el nu s-a prins ca aia este o cursa si pentru ca stafful lui de campanie nu l-a oprit.
      Deci noi trebuie sa il suportam inca 5 ani pe Basescu pentru ca el a fost….. of Doamne… uite ca ma abtin sa spun cum a fost.
      Cu respect

  10. Florin Matei
    15 decembrie 2009 at 19:24

    Theodora,

    Motivele pentru care ceri demisia lui Geoană sunt oneste. Îmi e teamă însă că, după el, va urma la cârma PSD, nu unul dintre liderii ,,puternici şi capabili să-l înfrunte pe Băsescu”, ci unul cu simpatii nefireşti pentru zona portocalie. Nu ştiu de ce, dar aşa presimt eu…

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 19:35

      @Florin Matei
      Nu cred ca asta este posibil Florin.
      Sunt oameni in PSD puternici care ar putea sa preia conducerea partidului.
      Dau un singur exemplu (desi pana acum nu am vrut sa dau) Diaconescu este un om respectabil, inteligent si diplomat. Nu cred ca ar fi capabil de greselile lui Geoana.
      Cu drag

      • Florin Matei
        15 decembrie 2009 at 20:35

        Theo dragă,

        Nu-mi face absolut nicio plăcere să te contrazic, dar tare mă tem că preacinstitul şi respectabilul Diaconescu face deja parte dintr-o tabără… nu ştiu cum să zic să nu te dezamăgesc… hai, fie, dintr-o tabără mai deschisă un pic la culoare decât roşul. Un fel de tabără pro… pro… scuză-mă, dar nu pot să-i pronunţ numele. Atenţie la insul numit Miron Mitrea, Theodora! Atenţie mare la următoarele sale mişcări!
        A, da, să nu uit: am oarece circumspecţii vis-a-vis de unele persoane din staff-ul de campanie al lui Geoană. Uff! Sper că nu te-am supărat cu umilele mele păreri.

        • theodora0303
          15 decembrie 2009 at 20:50

          @ Florin Matei
          Stai linistit ca nu am de ce sa ma supar.
          Nu cred ca Diaconescu face parte din tabara aia… spre portocaliu. 🙁
          Sper sa am dreptate…. o sa vedem cu timpul.
          De Mitrea si de cei doi de la Cluj stiu.
          Din staff-ul de campanie chiar ca nu sunt persoane infectate de virus. Ca doar nu il banui pe Hrebenciuc ca este prieten cu Basescu. Asta ar fi un soc. Offf Doamne in ce lume traim.
          Dar sti ce mi se pare curios…. e curios ca voi….. liberalii …. sunteti mai echilibrati decat mine.
          Eu vreau sa isi dea demisia si voi incercati sa ma convingeti ca nu este bine acum…. 🙂
          Incep si eu sa am indoieli dar totusi cum facem cu greselile mari pe care le-a facut…. si pentru care noi va trebui sa il suportam pe Basescu inca 5 ani.
          Noapte buna!

  11. Mihai
    15 decembrie 2009 at 20:43

    Iti respect in totalitate parerea si o sustin. Nu sunt simpatizant PSD, nu stiu nici cine musca mai rau sau cum arata mai nou grupurile de interese de la nivel inalt, dar extrapoland aceste lcururi, avand in vedere exact argumentele tale, MG ar trebui sa-si depuna mandatul.

    Esti din Cluj?

  12. 15 decembrie 2009 at 21:18

    Buna, Theo, hai s-o iau in ordine:
    – eu nu sunt simpatizant PSD, ba dimpotriva, dar ca un tip obiectiv, cred si eu ca Geoana ar trebui sa cante la alta masa;
    – Oprisan e un nesimtit profitor; Dancu si Rus n-au ce sa reformeze PSD-ul din Cluj, ei sunt portocalii in cerul gurii si ar fi sanatos pentru rosii sa ii treaca prin tocator si sa se debaraseze de ei, n-ar pierde nimic; Mitrea Cocor e un vanator la fel de frustrat si el ca Oprisan, doar ca putin mai smecher, gata sa-si vanda si mama chiar lui Basescu, de e nevoie;
    – ma intreb si eu ce dracu’ a cautat Prostanacul noaptea la Vantu, si nu pot decat sa constat amar ca ca a fost lucrat si ca naivitatea lui tampa i-a fost fatala;
    – Geoana nu merita nici macar studiu de caz, e pierdere de vreme, e oricum mana moarta, un om fara aura si exasperant de sec;
    – PSD are oameni, dar lupta pierduta de Geoana s-ar putea sa ii coste chiar pe termen lung mai mult decat estimeaza ei in momentul asta;
    In rest, o seara frumoasa!

    • theodora0303
      15 decembrie 2009 at 21:32

      @ teonegura
      Uite eu la asta nu m-am gandit …. ca ar putea sa ii coste pe termen mai lung.
      In ce priveste demisia, eu incep sa am dubii. Se pare ca marea majoritate este de parere ca nu e bine sa demisioneze acum.
      Eu stiu ca daca gresesti platesti. Pe mine asa m-au invatat parintii. Nu am scapat niciodata fara “rasplata” cand am gresit. Vad ca nu e o regula generala. Se pare ca sunt oameni care desi gresesc rau de tot, atat de rau incat sufera 5.200.000 de romani, nu platesc in nici un fel pentru greala lor, pentru ca nu este cel mai bun moment.
      Ce sa zic poate acesti oameni au dreptate. O sa ma gandesc mai bine maine dimineata.
      Noapte buna!

    • ela
      16 decembrie 2009 at 6:54

      Buna tuturor 🙂

      @teonegura
      decembrie 15, 2009 la 9:18 pm
      Din pacate ai dreptate, geoana, implicit Romania a pierdut pe mana lui, desi sicer cred ca omul asta are cele mai bune intentii, muuuuuult mai bune decat Mitrea.

      Si aporopo, de ce Vanghelie este atat de ponegrit de toata lumea? eu chiar nu stiu, nu m-a interesat persoana lui, stiu doar ca este ales de conationalii nostri de culoare si cam atat, nu stiu ce putere grozava are el in psd, si vreu sa cred ca daca aia l-au ales mereu inseamna ca pentru sectorul ala 3 parca, este bun.
      Lamuriti-ma si pe mine ce bube are vanghelie, nu ce zice pd si turcescu, ce are in realitate!
      merci !

      • theodora0303
        16 decembrie 2009 at 7:58

        @ela
        Sigur ca Geoana are intentii mult mai buna decat Mitrea. Dar a pierdut pe mana lui si a bagat 5.200.000 de insi intr-o criza de nervi nationala.
        Vanghelie este ponegrit pentru ca nu vorbeste prea bine limba romana. Face dezacorduri, inventeaza cuvinte noi ca de plida almanahe si altele de genul asta.
        Dar Vangelie nu este omul care sa tradeze si sa loveasca pe la spate, are si calitati. Daca porneste cu cineva la un drum nu il vinde sau/si nu il abandoneaza.
        Nu este primar la sect 3, parca la 5 sau la 6.
        Cu drag

      • Mihai
        16 decembrie 2009 at 8:08

        la sect 5

        • theodora0303
          16 decembrie 2009 at 8:13

          @Mihai
          Multumesc. 🙂

          • Mihai
            16 decembrie 2009 at 8:23

            pe mes de ce nu raspunzi?

          • theodora0303
            16 decembrie 2009 at 8:34

            @Mihai
            Nu prea stau pe mess.
            O sa intru pe 11.30-12

  13. 16 decembrie 2009 at 5:06

    tare as vrea sa vad demisia de onoare a lu geoana. hmmmm nu ca mai repede ajung eu la soare?
    in afara de oprescu care nu ced ca va reveni ar mai fi bun nastase.
    cat despre cei de la cluj aia au fost mereu in mana cu pdl-ul. toata lumea o stie.

    sa-i ia dracu pe toti ….

    • theodora0303
      16 decembrie 2009 at 7:52

      @analfabetul
      Se pare ca nu e prea bine. Cica asta astepta Basescu ca sa faca PSD-ul vraiste.
      Cred ca o sa ma gandesc mai bine si o sa scriu un Update. 🙁

  14. 16 decembrie 2009 at 13:30

    stiu ca asta vrea base, dar nu cred ca o sa-i iasa aceasta pasenta.
    primul pe lista lu basescu e PNL.

  15. 16 decembrie 2009 at 13:58

    … Geoana este omul care ar putea schimba fata partidului al carei suporter esti !
    Oameni de calitate sunt raspanditi prin toate partidele – la PSD, Geoana, Diaconescu sunt intelectuali cu formatie diplomatica,,,daca-i iei tare cu mitocanii, se blocheaza (nu ei, toti care au formatie de intelectuali)…
    So,think free ! … a darama e usor, a construi – vangele este foarte bataios care este – iti place mai mult ?
    Simple opinii de liberal – nu le lua in seama …

    • theodora0303
      16 decembrie 2009 at 14:07

      @ brad
      Bine ai venit pe blogul meu si multumesc pentru comentariu. 🙂
      Da, asa este Geoana ar putea schimba fata partidului.
      Imi place mai mult de Diaconescu pentru ca mi se pare ca il depaseste in inteligenta pe Geoana.
      Nu cred ca Diaconescu s-ar fi dus in noaptea aia la Vantu. Geoana este bine intentionat dar prea naiv
      Sigur ca ii apreciez pe intelectuali dar trebuie sa recunostem ca fiecare partid are nevoie si de cativa “bataiosi”.
      Cu respect

  16. 16 decembrie 2009 at 14:15

    Hey, pari o PSD-ista cool !
    LOL
    Ce parere ai avea de un meci Vanghele – Orban ?! Daca se termina egal, se cheama ca ne facem un serviciu reciproc …

    • theodora0303
      16 decembrie 2009 at 15:06

      @brad
      Cu un meci Vanghele – Orban sunt de acord. 🙂 cu conditia sa nu se ajunga la knockdown.
      Eu zic ca mai avem nevoie de ei.
      Mie imi place de Orban, fara gluma. De Vanghele imi place vreau nu vreau. 🙂

  17. 16 decembrie 2009 at 14:59

    Citesc foarte multe bloguri şi foarte multe comentarii. Asta ,spun eu, îmi dă dreptul la o concluzie: PUI FOARTE MULT SUFLET unde nu trebuie. De exemplu, te-ai gândit la faptul că Geoană a putut fi şantajat de Vântu?
    sau de Băsescu? Nu ştiu nici eu prea multe, dar un lucru e sigur: politica este f.f.f.f. parşivă, iar de multe ori (dacă nu întotdeauna) primează interesele personale sau cele de grup faţă de cele naţionale, indiferent despre ce politician vorbim.

    Ascultă-mă! Este viaţă şi după 6 decembrie!!!!

    • theodora0303
      16 decembrie 2009 at 15:08

      @Nedumeritul
      Pun suflet in tot ce fac si fac numai ce imi place.
      Da, m-am gandit ca Geoana a putut fi santajat de Vantu sau de Basescu?
      Mi-am facut milioane de ganduri.
      Viata dupa 6 decembrie exista dar este grea si urata. 🙁

  18. 18 decembrie 2009 at 18:57

    Geoana a avut astazi …o cumpana – dar a rezistat !
    Congrats !
    😀

Lasă un răspuns