Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

2 mai 2024

Dupa ce a distrus tot ce a atins Basescu se vrea primul mediator al tarii


basescu traian aple USL

Dupa ce in urma cu doua zile a amenintat ca scoate romanii in strada, ieri Basescu Traian a incercat sa se joace de-a primul mediator al tarii.

Demolatorul si instigatorul Basescu cere stabilitate si responsabilitate?

Basescu se joaca cu focul. Poate vrea sa fuga cu elicopterul de la Cotroceni si nu stie cum sa procedeze. Daca aia 7.4 milioane de roamani care au votat ca el sa fie demis se hotarasc sa raspunda chemarii lui? Romanii se urnesc greu dar si se hotarasc sa iasa din casa nu ii mai opreste nimeni.

Faptul ca Basescu Traian incita la violenta si la dezordine sociala nu cred ca mai mira pe nimeni. Stim cu totii ca la asta se pricepe foarte bine. Este foarte bun sa distruga, sa dezbine si sa invrajbeasca. Cum sa medieze Basescu ceva? Glumim? Nu ii spune nimeni ca declaratia lui este un atac la statul de drept? Nu ii spune nimeni ca, daca incearca sa isi scoata la bataie de strada putinii sustinatori pe care ii mai are, actiunea lui poate fi considerata o incercare de lovitura de stat?

Da, Constitutia Romaniei la Art 80 alin. (2) spune ca: Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate. Dar Basescu este incapabil sa medieze ceva.

Asta este “apelul” lui Basescu publicat pe site-ul Administratiei Prezidentiale:

“Președintele României, domnul Traian Băsescu, lansează un apel către liderii Uniunii Social-Liberale (USL) să găsească de îndată o soluție la actualele dispute din interiorul alianței pentru a nu se ajunge la o criză politică. România are nevoie de stabilitate și de un guvern pe deplin funcțional, care să poată gestiona în mod eficient problemele țării și să asigure o bună guvernare.

Disfuncționalitățile apărute în alianța de guvernare după anunțul privind demisia mai multor miniștri liberali, precum și intenția exprimată de prim-ministrul Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, de a schimba structura actuală a Guvernului au creat un climat de instabilitate menit să afecteze, deopotrivă, credibilitatea țării, instituțiile publice, mediul de afaceri și cetățenii. Domnul președinte Traian Băsescu roagă liderii USL să dea dovadă de responsabilitate.”

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

55 Responses “Dupa ce a distrus tot ce a atins Basescu se vrea primul mediator al tarii”

  1. 13 februarie 2014 at 16:44

    Vaaai cat de rau i-ar parea Cucului daca s-ar rupe USL-ul ! Mira-m-as daca in toate aceste divergente intre cei doi copresedinti nu si-a bagat coada insasi Sarsaila cotroceneanul!
    Acum, sincer, eu nu doresc destramarea USL-ului. Am votat cu Ponta la Tg-Jiu avand in vedere aceasta constructie USL, cu speranta ca Basescu va fi dat jos. Nu neg faptul ca am fost ulterior dezamagit de cel pe care l-am votat pentru actul coabitarii cu basescu, sustinerea proiectului RM si a explorarii si exploatarii gazelor de sist si multe altele. Totusi, sunt alaturi de USL atata timp cat rezista pana dupa alegerile prezidentiale dar daca acesta se rupe din vina unuia sau altuia dintre copresedinti, SORRY, fie nu ma voi prezenta la vot, fie voi vota un independent atat la europarlamentare cat si la prezidentiale.

    • 13 februarie 2014 at 16:56

      @Constantin Stanoiu
      la noi independentii au sanse foarte foarte mici

      • Cocobinozaurul Biguminizat
        14 februarie 2014 at 9:17

        “la noi independentii au sanse foarte foarte mici”

        @Theodora

        Eu ma gandeam ca la noi independentii de fapt nu exista. Singura problema pe care ar trebui sa ne-o punem fata de independenti este DIN PARTEA CUI sunt ei independenti ? 🙂

    • Cocobinozaurul Biguminizat
      14 februarie 2014 at 9:19

      “SORRY, fie nu ma voi prezenta la vot, fie voi vota un independent atat la europarlamentare cat si la prezidentiale.”

      @Constantin Stanoiu

      Sa aveti mare grija domnule Stanoiu deoarece EBA stim toti ca data trecuta a candidat ca independenta la europarlamentare. 😀

  2. Rica Venturiano
    13 februarie 2014 at 18:28

    Theo, eu n-as mai conta acum pe aceleasi 7,4 milioane de romani. Eu crerd ca cel putin un sfert din ei sunt deja dezamagiti. Adica acei care au votat ca base sa plece, nu ca Ponta sa faca pact de coabitatre. Din acei multi care au votat impotriva lui base, destui sunt care au facut-o nu ca I-au vrut pe PSD-isti, ci au vrut doar ca base sa plece CU ORICE PRET. Pretul insa a fost prea mare ptr unii, si de base tot n-au scapat.
    Asa ca uite ca ia se adevreste ca baselu a fost mai viclean ca ei, si I-a lucrat cu propriile arme pe USL-asi. Una din dovezi este USD-ul.

    • 13 februarie 2014 at 21:19

      @Rica Venturiano
      unii dintre ei poate sunt dezamagiti dar @dragostea@ pentru basescu a mai crescut

      • Cocobinozaurul Biguminizat
        14 februarie 2014 at 8:53

        “Theo, eu n-as mai conta acum pe aceleasi 7,4 milioane de romani. Eu crerd ca cel putin un sfert din ei sunt deja dezamagiti. Adica acei care au votat ca base sa plece, nu ca Ponta sa faca pact de coabitatre.”

        @Toti

        Nu inteleg de ce scarbitii de pactul de coabitare se afla doar in tabara USL si nu si in tabara basista 🙂

        N-am pomenit un basist care sa se supere , sa se planga
        ca Basescu i-a dezamagit semnand un act de coabitare cu Ponta. Invers da, stiu foarte multi USL-isti care se plang de aceasta coabitare, eu fiind unul din ei !

        Se pare ca desi coabitarea este reciproca intre Basescu si Ponta, pe sustinatorii lui Basescu nu-i deranjeaza absolut deloc! Pe sustinatorii PSDului ii deranjeaza, insa nu la un nivel foarte profund, ci doar asa…. un regret superficial si lipsit de forta. Suspina, dar nu injura …

        Paradoxul provine de la liberali ! 🙂 . Adica desi ei nu au semnat aceasta coabitare si nu sunt deloc parte a acelui act, sunt cei mai suparati . 🙂
        La dracu’ daca mai intelegi in tara asta cine, cand si din ce cauza se supara … 🙂

    • ALM
      13 februarie 2014 at 22:07

      Liberal adevărat! Conform ultimelor declaraţii Ponta a semnat şi Antonescu i-a ţinut călimara …

      • Judyindesguise
        13 februarie 2014 at 23:04

        @ALM
        Cum ai da-o nu e bine. Sigur ca Antonescu a stiut si n-a fost de acord.
        Din respect pentru alegatori n-a semnat. Nu vad ce altceva l-a oprit sa semneze. Nu ne-a spus din loialitate pentru cel pe care il considera prieten atunci.
        Nici mie nu imi place ca nu se controleaza si foloseste cuvinte grele, mai ales ca ma incanta prietenia lor paradoxala, dar il si inteleg. Tradarea se duce greu.

        • ALM
          14 februarie 2014 at 10:37

          Domnule Incognito, dvs sunteţi liberal şi eu sunt neutru (fără de partid), aşa că există o deosebire de vederi. Sunteţi sigur că nu a fost de acord, ştiind ce presiune externă exista?
          Până la urmă, care este problema cu pactul de coabitare, afară de “loialitatea faţă de alegători”? A împiedicat cu ceva guvernarea? A intrat Băsescu la şedinţele USL-ului? Le-a dictat deciziile? Nu vedeţi că motivul ăsta seamănă cu bancul cu basca?

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          14 februarie 2014 at 12:17

          “Da, dar dacă ai acceptat să fi martor, nu te trezeşti după doi ani ţipând că te-a luat cu forţa! Sursele spun că Antonescu a participat lângă Ponta la redactarea actului. Nu pot să cred că, în “luna de miere”, Ponta nu s-a sfătuit cu Antonescu …”

          @ALM

          Antonescu nu a semnat, pe cand Ponta a facut acest lucru! Daca era invers, credeti ca Ponta n-ar fi spus acum ca el spre deosebire de Antonescu n-a semnat nimic ?…

          Ponta spre exemplu ii tot da inainte, AUIREA DE TOT, cu prietenia Basescu -Antonescu, lucru extrem de necinstit in conditiile in care nu liberalii si-au facut o majoritate cu care sa poate guverna singuri, nu liberalii au semnat pactul de coabitare, nu ei au mentinut un general basist ca Oprea la putere, nu ei au invitat UDMR la guvernare imediat dupa seara alegerilor, nu liberalii au numit-o pe Kovesi, etc. etc. etc. Probabil ca spunand de prietenia Basescu-Antonescu, vrea Ponta sa prezinte ACD-ul ca o noua coalitie antibasista 😀 facuta in conditiile odioasei “tradarii” liberale, in care Basescu si Antonescu au batut chipurile palma pe sub masa 🙂 .Noroc cu PSD, cu adunatura lui Oprea si cu partidul TV al lui Voiculescu ca sunt vigilenti si apara tara de Basescu…. tragandu-le teapa liberalilor si semnand coabitari.

          Cine este adevaratul prieten al lui Basescu, daca ne uitam la fapte si de ce n-ar mai aminti Crin de semnarea coabitarii, in conditiile in care acum se intampla astfel de lucruri ?….Adica Ponta poate sa spuna ca Antonescu este prieten al lui Baaescu, dar Crin nu poate nici macar sa aminteasca de semnarea coabitarii ?!

          Nu este o minciuna, nu este o exagerare, ci chiar asa s-au desfasurat lucrurile: Ponta a semnat, iar Antonescu nu! Le poti spune si dupa doi ani, au fost spuse si atunci, vor mai fi spuse si peste doi ani de acum inainte.

        • Judyindesguise
          14 februarie 2014 at 21:11

          @ALM
          Eu credeam ca
          >>afară de “loialitatea faţă de alegători”<<
          ar trebui sa mai ramana foarte putin loc.
          In orice caz, insuficient pentru a o intoarce – nici macar ca la Ploiesti.
          Cat despre participarea lui baSSe la sedintele USL, s-ar fi intamplat cu siguranta si nerusinarea asta daca Antonescu ar fi semnat si el.
          Probabil ca si Elenea Udrea ar fi jucat pe mese in ritm de ceardas.

      • Cocobinozaurul Biguminizat
        14 februarie 2014 at 8:24

        “Conform ultimelor declaraţii Ponta a semnat şi Antonescu i-a ţinut călimara …”

        @ALM

        Una este te casatoresti tu si alta este sa fii doar martor la casatoria altuia…. 🙂 .

        • ALM
          14 februarie 2014 at 10:29

          Da, dar dacă ai acceptat să fi martor, nu te trezeşti după doi ani ţipând că te-a luat cu forţa! Sursele spun că Antonescu a participat lângă Ponta la redactarea actului. Nu pot să cred că, în “luna de miere”, Ponta nu s-a sfătuit cu Antonescu …

      • ALM
        14 februarie 2014 at 13:17

        @Coco …
        “Antonescu nu a semnat, pe cand Ponta a facut acest lucru! Daca era invers, credeti ca Ponta n-ar fi spus acum ca el spre deosebire de Antonescu n-a semnat nimic?”

        Văd că renunţaţi la prezumţia de nevinovăţie. Din câte ştiam, pactul a fost semnat între Preşedinte şi Prim Ministru, ca reprezentant al Guvernului. Antonescu, ca Preşedinte al Senatului, putea să fie acolo în calitate de înlocuitor al Preşedintelui României în caz de indisponibilitate.

        Habar n-am ce ar fi făcut Ponta … fiindcă n-a avut ocazia să facă! Dar, semnarea acelui pact devenit caduc, este un motiv pueril, penibil, de bălăcăreală publică între liderii USL-ului? Nu credeţi că ăsta este doar un pretext care să ascundă ambiţii, orgolii şi pofte nepotolite? Deja cred că am bătut apa în piuă suficient pe subiectul pactului …

        Văd că unii membri de partid liberali au început să mârâie faţă de măsura lui Antonescu de a se prezenta la euro-parlamentare pe liste separate. Au simţit cumva că, după atâtea fiţe, s-ar putea să ia praful de pe tobă? Sunt voci liberale care spun că este posibil ca Antonescu nu numai să nu ajungă Preşedintele României dar să piardă şi preşedenţia partidului. Cine ar veni, Johannis sau Frunzăverde? Doar voci care ar trebui să activeze semnalul de alarmă …

        De ce tot ce pare bun în vitrină, după ce intră în funcţiune scoate în evidenţă greşeli de proiectare?

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          14 februarie 2014 at 15:25

          “Văd că unii membri de partid liberali au început să mârâie faţă de măsura lui Antonescu de a se prezenta la euro-parlamentare pe liste separate. Au simţit cumva că, după atâtea fiţe, s-ar putea să ia praful de pe tobă? ”

          @ALM

          Si eu daca ar fi dupa mine as propune tot candidatura comuna pe liste la europarlamentare!

          Motivul nu este un eventual rezultat electoral prost, deoarece eu cred ca liberalii vor avea ca mai mereu in jur de 20%, ci faptul ca PSD si PDL devin competitori, chiar daca nu adversari cu adevarat. Cu competitiile electorale insa nu-i de joaca 🙂 si s-ar putea sa iasa altceva, mai serios decat niste banale si obisnuite flegme si paruieli electorale dambovitene pe la TV, ca cele de acum si din ultima perioada de “framantari” USListe.

    • Judyindesguise
      13 februarie 2014 at 22:53

      @Rica
      Chiar nu ai pic de rusine. Amesteci cu nerusinare Alegerile Parlamentare in care “oferta” este din MAI MULTE partide (chiar foarte numeroasa avand in vedere votul uninominal), cu Referendumul – in care problema este UNA SINGURA, “taxata” cu DA sau NU – nu pentru a lamuri pe cineva ci tocmai pentru a-l zapaci.

      Asta se cheama DIVERSIUNE si tu pentru asta bajbai pe aici servind, alora pe care ii plangi cu lacimi baSSesciene, ciorba ta de minciuni in care inghesui bucatele ciuntite de adevar.

      Cata bucurie baSSista nedisimulata la tine ca mult iubitul si stimatul tau baSSelu – de higiena baSSului caruia aveti grija (cu toata viclenia de care sunt in stare toti lingaii sai) sa nu-si piarda aspectul de “imaculat” – “a fost mai viclean ca ei”.

      Tocmai ma gandeam sa-ti zic sa zici ceva si de baSSelu daca tot zici ca toti, din ’90 incoace, au fost o apa si-un pamant… si uite ce zici…

      Sa-ti fie rusine, macar de aia cel putin 7,4 milioane care ar ar vrea reeditat acel referendum si care ar insemna cea mai groasa felie de “dreptate pana la capat. ”

      USL n-avea cum sa treaca prin alegeri fara tentatia “celor mari” de a vedea ce mai pot fiecare, de capul lui si pe asta ati mizat cu viclenie.

      Daca n-ar fi fost aceste alegeri pt. PE, Ai fi avut posibilitatea si oftica totodata sa vezi cum romanii ar fi asigurat un qvorum de 80% si ar fi zis DA in proportie de 99%.

      Ar mai face-o si acum daca USL ar mai fi cel din iulie 2012 iar referendumul ar fi maine.

      • Rica Venturiano
        14 februarie 2014 at 7:00

        Stimate Necunoscut, cred ca cel care amesteca tot in mintea lui obosita, “esteti tu”.
        Ori cititi pe litere, ori vi se citeste de catre un balbait si matale latri dupa aceea la monitor. Nu-I nimic, repet pana pricepeti, ca asa este cu cei cu o singura circuvolutiune, si aia de la “cashcheta”.
        Nu am amestecat Referedumul cu nimic, ci doar am afirmat ca din acei 7,4 mil de romani care au votat ca base sa plece, O PARTE, o mare parte, n-au facut-o din dragoste de PSD. Si ca acum, dupa 2 ani de “esecuri cu intentii nobile” nu stiu cati ar mai pune botul la vrajeala USLeo-PSD-ista.
        Atat de mult au tinut astia la dorinta a 7,4 milioane de romani, incat dupa ce au fost alesi au trecut de la “FARA BASE” la “COABITAM CU EL”.
        Hai sa fim realisti stimate latrau cu gura plina, ca PSD s-a folosit de PNL si de ura poporului impotriva lui base ca sa ajunga acolo unde este. Si cum am zis si acum doi ani, imediat dupa Referendum, cum isi vede PSD-ul sacii in caruta, cum va trada orice partener ca d obicei. Chiar nu vedeti ce se intampla?
        Ce sa vedeti, ca suntetiu orb de furie si ura gratuita impotriva cui nu trebuie.
        Spuneti de altii ca vorbesc din izmene, dar dvs vorbiti din hazna, acolo unde va place sa stati cu gura plina.

    • Cocobinozaurul Biguminizat
      14 februarie 2014 at 9:11

      “Theo, eu n-as mai conta acum pe aceleasi 7,4 milioane de romani. Eu crerd ca cel putin un sfert din ei sunt deja dezamagiti. Adica acei care au votat ca base sa plece, nu ca Ponta sa faca pact de coabitatre.”

      @Rica

      Stimabile, din aia 7,4 milioane de romani care au votat impotriva lui Basescu, or fi unii dezamagiti de pactul de coabitare cum spui tu. Nu te pot contrazice, deoarece si eu sunt destul de nervos fata de acest pact de rahat!

      Am insa senzatia ca n-ai inteles deloc ce anume inseamna dezamagirea asta fata de coabitare .Pare ca n-ai inteles deloc corect lucrurile in aceasta privinta !

      Toti acesti dezamagiti de coabitare se CACA si acum cu bucurie pe Basescu si s-ar bucura teribil sa-l vada facut bucati-bucatele ! (politic vorbind, evident, ca doar suntem natie crestina miloasa 😀 ) . Bucati-bucatele, cat mai mici si cat mai imprastiate, duse prin alte galaxii daca s-ar putea. 🙂

      Deci conteaza stimabile cu incredere pe aia 7,4 milioane, deoarece iti spun eu ca nici macar unul nu a trecut de partea lui Basescu, ci simt toti fata de Basescu si basism o ura la fel de profunda ca la referendum !

      • Rica Venturiano
        14 februarie 2014 at 12:56

        Coco, nici n-am spus ca macar o infima parte s-a intors cu fata spre base. Eu imi mentin ideea ca dupa ce au reusit sa treaca motiunea de cenzura, si dupa ce au esuat cu Referendumul, la parlamentare trebuia sa se mearga PE PARTIDE POLITICE. Adica PSD cu lista lui, PNL cu a lui, fiecare cu …a ma’sii. Si in felul acesta, acel act semnat de unii, ingaduit de altii, ar fi avut efectele DOAR asupra celor vinovati. Asa, conform obicieiului la romani, marea majoritate nu judeca USL pe bucati, ci per intreg.
        Nu ura si scarba fata de basism e problema, cum ca ar fi diminuata, ci directia in care se indreapta aceasta ura e problema.
        La cum se tot arunca vina dinspre PSD spre PNL, ca vezi doamne din cauza lui se va rupe (eventual zic unii, in mod cert zic eu) USL.
        Eu raman la ideea mea FIXA, ca odata indepartat guvernul PDL si castigarea localelor, USL-ul putea sa ramana ca o alianta dar la alegerile parlamentare sa fi mers fiecare pe mana lui. Acum am fi stiut EXACT “cine cu cine voteaza” vorba lu’ Conu Iancu.
        Sa fie clar, ca poate n-am fost destul de implicit. Asa cum unii au tot dreptul la ura si scarba vis-a-vis de basescu si basism, poate si altii au dreptul la ura si scarba fata de pesedism si iliescianism. Printre astia ultimii ma numar si eu. Faptul ca vina lor este hat, departe in tim, cam acum 24 de ani, nu inseamna ca trebuie sa uitam.
        “parerea mea”, 🙂

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          14 februarie 2014 at 15:14

          “Asa cum unii au tot dreptul la ura si scarba vis-a-vis de basescu si basism, poate si altii au dreptul la ura si scarba fata de pesedism si iliescianism. Printre astia ultimii ma numar si eu. Faptul ca vina lor este hat, departe in tim, cam acum 24 de ani, nu inseamna ca trebuie sa uitam.”

          @Rica

          Eu inteleg bine de tot ura fata de FSNism si fata de Iliescianism! Inca din 1990 am facut tot ce-am putut sa vad FSNismul cazut!

          Nu stiu insa cum de s-a ajuns in timp ca doar PSD sa mai reprezinte FSN-ul si nu si PD-ul (care a si purtat numele oficial o perioada) si basismul in general. 🙂 La fel nu stiu nici cum s-a ajuns ca in Basescu sa se vada un opozant al lui Iliescu, si nu un urmas, cu metode si apucaturi nu identice, ci chiar mai dure mai ales daca tinem cont ca asta nu mai este perioada de tranzitie de la dictatura la democratie. Nu persoana lui iliescu in sine ne enerva in anii ’90, ci exact cum spui tu, iliescianismul, care este in fond acelasi lucru cu basismul si reprezinta autoritarism comunist, metode securistice de control si propaganda, tendinta neconstitutionala de control absolut si propulsarea fostelor structuri securist-comuniste.

          Adica vorba ta, nu doar ca n-ar trebui sa uitam, dar ar trebui si sa intelegem lucrurile asa cum sunt ele de fapt !

          Ca exista oameni care urasc FSN-ul si pe Iliescu, dar il adora pe Basescu si partidele sale gen PDL, FC sau MP ca fiind chipurile in opozitie cu primii, este un lucru extrem de trist, penibil si jenant , care nici nu merita comentat…Basismul este de fapt FSN-ismul perfectionat, iar Basescu doar un Iliescu ce si-a intrecut si depasit inaintasul in toate defectele sale!

        • Judyindesguise
          14 februarie 2014 at 16:46

          @Rica
          Tu mizezi foarte mult pe ideea ca oamenii ori nu tin minte ori au mintea usor de zapacit de d’astia ca tine.

          Eu – cel putin – tin bine minte ca mult iubitul, mult pupatul si mult rasfatatul (de catre tine) cur basedential a spus ca va numi premier pe cine “vrea muschiu lui” dar in cele din urma a zis ca musciul lui nu va numi decat pe majoritaru rezultat din alegerile parlamentare care este formatiune politica inscrisa la judecatorie, asa ca USL a fost inscris juridic si mentinut pentru a-l opri pe mult iubitul tau sa faca atunci (mosia lui din statul de drept) ceea ce face azi Ponta (cu delicatete numit “parsivel”) din Uniunea Social Liberala, adunand – prin metode bine invatate de la cei “mai vicleni” – majoritati.

          Sigur, toate astea nu ti le spun tie fiindca tu le stii foarte bine si modul in care le prezinti tu, sunt de natura sa creeze confuzie, ceea ce chiar iti si propui in actiunea ta de DIVERSIUNE, ci le spun pentru cei ce se uita la ciorba ta securista, in care bucatelele sunt musai din crampeie de adevar si-si spun “mama!…ce frumusete!…” si pun botu si zic “buna rau!…” si mananca aici si mor acasa ( ca sa ai tu de ce sa plangi ca iunitul tau baselu) nestiind ca zeama e toata minciunita cu E-uri si apa de la canal.

          In 2008, aceeasi coalitie cu Iohanis propus prim ministru, din calitatea de independent, a avut soarta pe care o stii si ar fi avut-o si un USL neinregistrat juridic, din cauza interpretarii abuzive a Constitutiei de catre un basedinte (baSSe presedinte) “faradelege”.

          De fapt (pentru cine are la el SNV-ul si SNC-ul – cum ar zice pe aici o admiratoare de ata nedeclarata in clar – adica, cum spun eu, SAcD-ul si SAnD-ul), asta e tipul pe care il pupi tu de la distanta pe lumina si de foarte aproape pe intuneric, facand pentru el acele “servici” la fel de imputite pe cat e el insusi.

          Iata-ti profesiunea de credinta declarata mai sus:

          “Nu ura si scarba fata de basism e problema, cum ca ar fi diminuata, ci directia in care se indreapta aceasta ura e problema.
          La cum se tot arunca vina dinspre PSD spre PNL, ca vezi doamne din cauza lui se va rupe (eventual zic unii, in mod cert zic eu) USL.”

          absolut imbarligatorie.

          Cica, tu nu te afli aici ca sa diminuezi cumva “ura si scarba fata de basism” Tu esti pe aici ca sa MANIPULEZI “directia in care se indreapta aceasta ura…”
          . Asta “…e problema.” ta.

          Misiunea ta e “sa pui paie pe foc” dar si sa sufli contra vantului sa nu se duca scanteile le Cotarceni. D:) Asta era treaba pentru doi… Daca ati vandut ditamai Toyota Land Cruisser V8, v-ati luat macar niste foale?

        • Rica Venturiano
          15 februarie 2014 at 9:33

          Coco, perfect adevarat. Daca ai timp si chef, ai sa vezi in istoricul comentariilor, ca exact asta am spus si eu, ca baselu si pedeleul lui provin din acel PDSR, ca actualii PSD-isti si PDL-isti au fost colegi, si ca ‘dezastrul” initial a fost din vina celor care azi se acuza reciproc, adoca PSD si PDL, in care este in,inclus si baselu!
          Unul din motivele ptr care n-am vazut cu ochi buni alianta asta, din care doar PNL-ul o sa iasa prost. Al doilea ar fi ca ne-au mai condus PSD-istii si s-a vazut si atunci “bunastarea unora” ca si acum. Dar s-a uitat si asta.
          Acum, PSD-istii n-au facut decat sa profite de ura impotriva basismulkui si au castigat. Dar ce au facut? Au facut macar a 10-a parte din cate au promis? Nu ptr EI ci ptr NOI??
          Crede-ma ca eu ca “Golan” n-am sa inghit niciodata tot ce a nascut din FSN si este urmas al lui ILIESCU! La fiecare dus imi aduc aminte. Un singur lucru mi-a fost benefic de atunci. Ca m-am ambitionat sa demosntrez ca “noi muncim noi nu gandim” este o idiotenie, si ca GANDIND POTI SA MUNCESTI MAI BINE.
          In rest, “s-auzim numai de bine” 🙂

        • Rica Venturiano
          15 februarie 2014 at 10:58

          Nea tovarasu’ necunoscut alias Judy deghizata.
          Pai “dumneatu” ce sa ai tinere de minte? Cu ce? Cu un neuron si ala obosit? De cat ne-am intersectat pe acest blog, o tii una si buna, ca “toti care nu e catine ie basiti”. Dovada ca altceva NU AI in acel craniu numit capatzana. De uitat se pare ca faci parte din categoria celor care uita. Ptr tovarasia voastra e normal sa considerati ca PSD nu are nimic de-a face cu PDSR, cu FSN, iar faptul ca PDL cu mult iubitul TAU basse (ca eu cel putin il ignor) provine TOT din aceeasi familie ilkiesciana, e un mizilic.
          In rest, asa cum ITI urez deobicei, SA AI PARTE DE SANATATE SI VIATA LUNGA SA TE BUCURI DE “SUCCESURILE” DUSMANILOR.

          PS Am vandut Toyota ca sa-mi noul Land Cruiser Sport. 😀 Mi-am luat DOUA, ca sa am de rezerva in caz ca unul se strica, 😀 Te oftici? Hai CA TE OFTICI!!

        • Judyindesguise
          15 februarie 2014 at 15:34

          Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8
          Hai ca faci pe tampitul. Vrei sa starnesti mila? Zi-i lu Base daca vrei sa vezi pe cineva plangand.
          Nu-l credeti oameni buni. E destept “brici” si vrea sa va pacaleasca. Si fiindca e “baiat” destept cred ca se alege si cu ceva banisori pentru minciunile lui.

          Cat despre “talentele tale de “zugrav” promit sa ma las si eu “zugravit” de tine daca o sa-mi placa cum il “zugravesti” pe ala caruia eu ii zic “baSSe” iar tu “baselu”.

        • Rica Venturiano
          16 februarie 2014 at 10:01

          Cata elocventa. Conform mentalitatii dvs de meltean, daca “KKT-uluii” ii spui “rahat” sau “lokum” (asa cum il alinta un prieten de pe blog), nu inseamna acelasi lucru. Ma scuzati ca n-am acelasi vocabular “elevat”. Faptul ca nu injur ca la usa cortului pe cineva, nu inseamna admiratie, ci doar tine de educatie. Dar dvs, crescut in “cartiere selecte” si de “origine sanatoasa”, dupa cum pretindeti, de unde sa aveti cunostinta de asa ceva. V-am mai spus, malitiozitatea si sarcasmul nu inseamna sa injuri si sa stropesti cu “rahat” in jur, asa cum faceti dvs.
          Zau, sunteti jalnic si de compatimit cum incercati sa va ridicati peste nivelul dvs. Sunteti exponentul acelui Dinu Paturica, care vrea cu orice pret sa se ridice peste nivelul sau de meltean, dar doar prin aparente nu si prin fapte.
          Sa fiti sanatos, ca sa va puteti bucura de “succesurile” dusmanilor cat mai multa vreme.
          PS. Ca masina personala detin …..mai multe, fara a avea si o Toyota V8, iar cel mai mic motor este de 2,5 litri, 😀 Ca-mi permit, 🙂 🙂 🙂 🙂 Te oftici? HAI CA TE OFITICI!!
          Ca sa va dau si alte subiecte de mancat rahat.

        • Judyindesguise
          16 februarie 2014 at 12:42

          @Rica
          Vai de melonul tau…
          Stiu ca inca de la Pompierie (inainte de Academia Navala de Imbarligatorie) te-au invatat: “cand intri undeva, sa scoti melonul si sa-l pui la subtioara” dar la tine asta este mai rau decat te-ai descalta.
          Puahhh!…
          …Si asta o patesti numai de la dovleacul ala porcesc porcotaliu ingurgitat-digerat-rengurgitat-redigerat-s.a.m.d., cu care v-a creeat dependenta baselu tau iubit..
          Intelegi? Iti pute Gura!
          Poate la VOI e “parfum”… Doar stii:
          “Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie”.
          “De Gustibus…” (?!…).

        • Rica Venturiano
          17 februarie 2014 at 9:07

          🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
          Sunteti extreme de “perspicac” si cu o “intelighentzie” de invidiat. Din fiecare fraza, din fiecare cuvant, “emana” acel spirit de cercetator, cu inalte studii si educatie.
          Se vede de la o posta originea “sanatoasa”, de “BURGHEZ” cu sange albastru, atat de oropsit de comunisti, asa cum pretindeati cu ceva timp in urma, cand ma acuzati pe mine ca mint. Pacat insa ca ati fost mintit, si ceea ce dvs numiti educatie aleasa, este de fapot educatia de maidan. Malul Dambovitei pe care pretindeti ca ati crescut, era muuuuul mai departe de zona Mina Minovici unde pretindeti ca ati fost crescut. Cred ca singurul mod de a fi intrat in casele din acea zona, era fie prin efractie, fie prin vis. iar dupa cum afuirnmati chiar dvs, singura toaleta era chiar Dambovita, de unde luati si apa ptr mancare, de unde si slabiciunea asta ptr “mirosuri si arome” atat de “plutitoare” in acea vreme in apele Dambovitei. Problema dvs nu sta in ceea ce cred eu sau nu, ci in faptul ca am reusit sa va fac sa va dati arama pe fata, sa va aratati in toata splendoarea dvs de om cult si citit. Sunteti de departe cel mai vrednic e mila personaj de pe acest blog.
          De aceea va urez, ca de fiecare data, “SA FITI SANATOS TOVARASE NECUNSOCUT, SA AVETI VIATA LUNGA, CA SA VA BUCURATI CAT MAI MULT DE SUCCESURILE DUAMNILOR DVS”. Ptra ca stiu cat de mult va “bucurati” cand altii resusesc ceea ce dvs nu sunteti in stare. Nu sunteti deghizat in Judy (cimpanzeul) ci sunteti Judy (cimpanzeul) deghizat intr-un necunoscut.

  3. Judyindesguise
    13 februarie 2014 at 20:29

    Paliu’ crede ca are de a face cu femeile lui din casa si de aiurea…

  4. 13 februarie 2014 at 21:54

    Corectie: Base nu se vrea “primul mediator” ci SE DA “primul mediator”. Si citiva prostovani chiar il cred. Asta e, lumea e diversa!

  5. 14 februarie 2014 at 1:36

    Nu se intelege la modul exact ce anume doreste Basescu, pentru ca eu cred ca el intelege situatia asta.
    Chestiunea este urmatoarea: Voiculescu, securist, cu dosar greu, a dorit un loc sub aripa PNL, dar pe care, in cele din urma, nu l-a gasit. Acum s-a dus din nou langa PSD (PC a mai fost in alianta cu PSD multi ani, dupa ce-l tradase mai demult si nu a mers nici atunci) sa gaseasca un loc sub aripa acestuia. Este clar ca PC-ului ii convine o alianta cu PSD si UNPR – actualul USD – mai ales ca o astfel de alianta poate guverna si fara sprijinul liberalilor. USD apara mai bine interesele PC decat USL, din care fac parte si liberalii, care au respins PC, unde se manifesta o “non-relatie intre mine si Dl. Voiculescu”. Asta e si motivul pentru care se poate rupe USL, si anume ca USD poate guverna fara sprijinul liberalilor, singura: au suficient suport parlamentar! PSD este intr-o situatie delicata: o eventuala respingere a pretentiilor conservatorilor ar putea sa conduca la o ruptura cu PC si implicit cu Antena 3 pe termen lung… Este jenant pentru PSD: un partid mare sa stea la mana unui partid minuscul… Pe de alta parte, liberalii au dreptate pentru ca ei vor sa se impuna in Guvern, nu sa fie tratati inferior fata de cum e tratat PC si par hotarati sa nu cedeze.

    • 14 februarie 2014 at 1:58

      Referitor la declaratia lui Daniel Constantin, cum ca:

      “El a aratat, la Romania TV, ca Oprescu poate fi un candidat cu cele mai mari sanse de a castiga alegerile prezidentiale: “Poate fi un candidat la presedintie cu sanse foarte mari, poate cele mai mari”, a mentionat Constantin, notand insa ca USL are in prezent “un candidat si un angajament” pentru presedintie.” (sursa: aici )

      Basescu intelege, fara indoiala, cum sta treaba!
      Dan Voiculescu il prefera pe Oprescu in functia de Presedinte, mai mult decat pe Crin Antonescu! Sorin Oprescu i-ar apara mai bine interesele decat ar face-o Crin Antonescu, care declara ca “e o non-relatie intre mine si domnul Voiculescu”.
      ACD (alianta dintre PNL si PC) parea ca va functiona. De atunci insa Dl. Antonescu a mai facut niste vizite in SUA, private, desigur. S-ar putea sa i se fi pus in vedere ca trebuie sa aiba o “non-relatie” cu un fost securist de marca. De aceea doctorul Oprescu e mai pe placul lui Voiculescu (chiar imi vine in minte cum spunea Dinu Patriciu ca sponsorizeaza partidele care ii sunt “simpatice” 😆 ). Deci pentru Voiculescu Oprescu e mai simpatic decat Crin…

    • 14 februarie 2014 at 22:59

      Motane, tu recitesti ceea ce scrii? De unde ai scos ca PNL e “tratat inferior” fata de PC? Asta intelegi tu din faptul ca in protocolul USL presedintele senatului era la PC, iar PSD-ul l-a dat liberalilor? Asta doar asa, ca un exemplu la repezeala … Hai sa nu mai bagam batul prin gard, daca nu-l avem pe basu in suflet!

      • 15 februarie 2014 at 1:30

        @augustinradescu
        Cititi acest articol din Gandul unde se arata, printre altele, ca:

        ” Liderul PNL a precizat că liberalii nu vor accepta ca preşedintele PC, Daniel Constantin, să fie instalat în funcţia de vicepremier. “Trebuie să ne vedem fiecare de treabă, nu să invetăm funcţii de vicepremieri pentru partide de 1%, nu se justifică. PNL nu poate fi o anexa, ca PC-ul. Se inventează în mod caraghios funcţii de vicepremier”, a punctat Antonescu.

        Crin Antonescu i-a cerut premierului Ponta să „aleagă între Voiculescu şi Iohannis” şi că USL nu este o „moşie socialistă cu o rezervaţie liberală”.”

        Sa vedem cum vor evolua lucrurile…

        • ALM
          15 februarie 2014 at 16:18

          Dacă e de ales, atunci va fi ales Voiculescu fiindcă Johannis n-are televiziune. Şi nu l-aş condamna …

          Spectacol grotesc, cu piesa “iete muşchii mei nu mai vrea Daniel”!

          • 16 februarie 2014 at 1:05

            @ALM
            Spuneam: sa vedem cum vor evolua lucrurile… Insa important este sa vedem care e sensul acestora pentru ca tocmai aici intervin neclaritati. Deocamdata USL exista dar, actualmente, functioneaza destul de prost, cel putin asa pare. Asta nu inseamna ca USL nu va mai putea sa continue. Insa este clar, dupa parerea mea, ca liberalilor nu le convine sa fie marginalizati in acest USL in favoarea unui partid precum PC care este de… 1%, numai pentru ca Voiculescu are televiziune. In conditiile in care multi de la PP-DD au migrat spre majoritate, schimbandu-se structura Parlamentului fata de cea rezultata in alegerile din decembrie 2012, alegerile anticipate ar putea lamuri lucrurile. Dar asta, hai sa zicem asa, ar fi o “solutie extrema”. Insa asa cum se prezinta lucrurile, cu un USD care ar putea guverna singur avand sustinere parlamentara, componenta liberala din USL ar fi de-a dreptul anulata. Or, Crin Antonescu trebuie sa tina cont de acest lucru. Cred ca oricine, ca sef de partid, ar face la fel. Poti sa fii concesiv, dar pana la un punct, pana la o anumita limita. Iar daca Sorin Oprescu ar fi candidat la presedintie din partea USD, cum a avansat ideea Daniel Constantin, atunci ce ar mai ramane liberalilor?
            Nu e foarte clar daca aspectul asta, ca Voiculescu are o televiziune prin care poate face propaganda, va fi unul decisiv..
            Insa daca se anuleaza orice urma de liberalism in USL de ce ar mai sta liberalii in USL…?

        • Judyindesguise
          15 februarie 2014 at 23:23

          @Motane
          @Toti

          Uitati un comentariu luat de pe Q&A cu care ma declar 100% de acord.

          “USL este o uniune Social – Liberala,
          parte Sociala fiind formata din PSD-UNPR
          iar cea LIBERALA din ACD (PC+PNL)

          La alegeri
          PSD+ UNPR (partea SOCIALA)au obtinut mai multe locuri in Parlament ceea ce le-a dat
          postul de Presedinte al Camerei Deputatilor,
          postul de prim ministru si
          doi viceprimministri si
          mai multi ministri in Guvern,

          iar ACD (Partea LIBERALA) – cu mai putine locuri in Parlament –
          postul de Presedinte al Senatului (Inlocuitorul presedintelui Basescu),
          un singur post de viceprimministru,
          mai putini ministri in Guvern.

          Partea Sociala a hotarat sa dea UNPR
          unul din posturile sale de vicepresedinte (mai precis sefului UNPR)

          Partea LIBERALA a hotarat sa dea PC
          2 ministere.

          Partea Sociala si-a propus si arsi eusesit in final sa smulga PC-ul din partea LIBERALA, promitand un post de vicepremier.
          Dincolo de
          imoralitatea PSD dedat la aceasta “smulgere” si
          imoralitatea preacurviei PC-ului,
          lucrurile n-ar frapa atat daca PSD ar perfecta aceasta operatiune de vanzare-cumparare platind cu locul sau de viceprimministru – adica al lui Dragnea si nu unul scos din palarie
          cum numai baSSe credeam ca stie.
          Coabitarea a fost “curs de specializare”
          pentru Ponta.”

          Ma bucur sa aflu ca nu sunt singurul care gandeste asa.

        • 16 februarie 2014 at 1:59

          Meditam la urmatoarea problema: cea a mentalitatilor. Citesc si blogurile Opozitiei, fac si acolo comentarii. Si ma gandesc la faptul ca la noi, la clasa politica romaneasca si nu numai, in chestiunile economice, in chestiunile sociale, morale, se manifesta nu atat o mentalitate etatista, ci un lucru mult mai rau: ceea ce as numi mentalitatea tovarasului secretar de partid , cu paternalismu-i bine cunoscut, cu un aer de autoritate si superioritate ce pluteste deasupra a tot si toate, dar docil, bland cand e vorba de superiori. O astfel de mentalitate o intalnim si la PDL, si la Basescu, si la USD (spre exemplu: Liviu Dragnea sau chiar Victor Ponta). Ce observam? Atat PDL (pe vremea guvernarii Tariceanu) cat si acum, PSD, doresc sa marginalizeze liberalismul. In primul caz, PDL a impins PNL in “bratele” PSD, deoarece Tariceanu a guvernat cu sprijinul masiv al PSD. Acum e randul PSD sa nu se simta prea confortabil alaturi de PNL, tinzand sa-l impinga in “bratele” PDL (cel putin asa par ca ar sta lucrurile). Nu discut aici calitatea liberalismului romanesc la ora actuala. Insa ceea ce pot sa constat este ca Basescu l-a considerat rau, intrucat si declarase ca daca e sa aleaga intre PNL si PSD ar alege raul cel mai mic, PSD. Iar acum tinde sa fie din nou considerat rau, de catre PSD (sau poate de catre PC…), dar nu se spune pe fata lucrul asta, decat voalat (“ce e liberal in asta…”, cum declama Victor Ponta) . Or, mi-e teama ca respingerea aceasta continua a liberalismului nu face altceva decat sa perpetueze mentalitatea de care vorbeam mai sus. Mentalitate care-si are originile in vremurile indepartate ale comunismului tarziu, cu radacini in Codul eticii si echitatii socialiste. Chestiunea este daca Romania poate progresa cu o astfel de mentalitate ce poate fi considerata vinovata si pentru politica “in genunchi” pe care o practicam fata de Bruxelles.
          Nu ne comportam ca niste oameni liberi! Imaginati-va cum ar fi reactionat un american la glumele ce s-au facut pe seama noastra, ca suntem o natiune cu mana intinsa… Unul din acela de doi metri, cu 46 la pantof, ca Lee Marvin sau Gregory Peck 🙂 daca s-ar fi spus asa despre americani… I-ar fi pocnit respectivului un pumn de l-ar fi trimis… in rai! 😆 Asta inseamna sa te comporti ca un om liber! Noi pupam in continuare papucul sultanului!

        • ALM
          16 februarie 2014 at 12:02

          @Motanul Încălţat
          Din păcate, nu prea înţeleg raţionamentul dvs! Cumva vreţi să sugeraţi faptul că liberalii sunt marginalizaţi dacă se crează un nou post de vicepremier pentru PC? Ce pierd în afară de orgoliu? Uite că PC-ul a anunţat că nu doreşte postul zăzaniei. Ce mai trebuie? Să renunţe şi UNPR-ul la postul de vicepremier fără portofoliu? Puţin probabil, Găbiţă ţine la funcţii, titluri şi proprietăţi!

          Dar vă întreb şi eu, noi, pălmaşii, unde suntem în ecuaţia asta? Ce mă interesează pe mine care va fi structura politică a USL-ului dacă anul 2014 va fi mai bun decât 2013? Dacă pleacă liberalii unde se duc? Poate la cei care-i curtează cu insistenţă. Dar, credeţi că dacă rămâne PSD-ul singur n-ar fi posibilă o guvernare gen Adrian Năstase? Până acum, cu statistici în mână, guvernarea Năstase a fost cea mai bună.

          Eu am vrut o guvernare combinată: liberalism şi social-democraţie. Primii (teoretic) ştiu “să facă bani”, ceilalţi (tot teoretic) ştiu cum să împartă surplusul, pentru menţinerea unei păci sociale. Din acest motiv am susţinut şi am votat USL-ul. Nu merge? Foarte bine, mai aştept ca politicienii să se maturizeze. Să nu se mai supere ca văcaru’ pe sat, că au fost loviţi mortal în orgoliu! Am să fiu mai atent la cei care au orgoliul de a guverna bine, de a aduce bunăstare României …

          Văd că şi dvs manipulaţi ideea USD. Din câte cunosc, USD este o alianţă electorală pentru alegerile europarlamentare. N-are legătură cu guvernerea. Dar, nu este imposibil ca fiţele liberale să-i extindă limita de funcţionare …

          Închei cu rugămintea să-mi explicaţi fraza “Crin Antonescu i-a cerut premierului Ponta să „aleagă între Voiculescu şi Iohannis” şi că USL nu este o „moşie socialistă cu o rezervaţie liberală”. Am văzut că Ponta a îmbrăţişat, aproape cu entuziasm, propunerea ca Johannis să primească portofoliul MAI. L-a propus cineva pe Voiculescu pe acelaşi post? Şi iar întreb, în toată fraza asta antologică, unde suntem noi, pălmaşii plătitori de taxe şi impozite?

    • Judyindesguise
      16 februarie 2014 at 11:46

      @Motane
      Chiar nu cred ca trebuie sa intru si sa spun ca ai dreptate. Cand ai, ai! N-am putut sa fac eu comentariul pe care l-ai facut tu (si – in mod cert – n-ar fi iesit identic) fiindca sunt ocupat cu trimiterea la origini (mamuca lor securitate) a unor derbedei basisti imbarligatori, pe aici, dar sunt de acord – de data asta – cu tine, intrutotul, ca si cu comentariul de la 1:59am, ca raspuns la comentariul meu de ieri de la 11:23pm.

  6. Marian
    14 februarie 2014 at 10:56

    Pentru al parafraza pe …. Ion Iliescu 😉 : ” acei 7,4 milioane pe care-i aveau ca spijin USL-asii sant acum cu unul mai putzin iar acela sunt eu !!! ” 😎

    • Judyindesguise
      14 februarie 2014 at 15:28

      @Mariane
      Se pare ca si tu le cam amesteci… Pui si gheata?
      Ce treaba au cei 7,4 milioane cu USL. Aia au treaba cu baSSe. Tu ce treaba mai ai cu baSSe? Sau te-a facut Rica ca, daca nu ai treba cu usele, ai neaparat cu baSSelele?

      • Rica Venturiano
        15 februarie 2014 at 15:33

        exact ce spuneam tov Incognito aka Judy deghizata. Cum spune unul ceva rau despre USL, cum hop “pac la razboiu”, ca deh, atat duce neuronu’ ala de care vorbeam. daca omul e dezamagit de prestatia USL, ce ai cu el? Sau numai cine canta dupa aceeasi partitura ca “dumneatu” merita atentia? Si ca sa fim “documentati”, ca vad ca faceti referirre la posturiule trecute, n-am vazut un commentator care sa fie putin diferit in opinii fata de “tovarasia ta”, pe care sa nu-l umpli de “inteligenta gandurilor din creeri capului lu’ matale”, ca sa ma “esprim pe intelesu’ lu’ matale, stimate tovaras”. Asa “ca caracteru” lu’ matale tovarase e limpede si poe intuneric. Cercetator “mai as”.

      • Marian
        15 februarie 2014 at 17:01

        @Judyindesguise Cu tot respectul dar… nu le amestec chiar de loc !!! I-am aplaudat , -am votat { daca puteam , o faceam la ” doua tzambale ” dar…mi-a fost tashe deoarece , nu-s neam cu Becali } pentru a ma scapa de Basescu si gasca sa PDL-ista ! Nu i-am vota sa stea ” in pat cu dusmanul ” si cu atat mai putin nu i-am votat ca sa faca ” amor ” cu el ! Au promis 1 .000.000 de locuri de munca . Fireste ca n-am pus botul la vrajala aia dar macar shapte sute cinci zeci de mii ….macar cinci sute de mii ….macar doua sute cincizeci de mii….macar o suta de mii….nici macar pe astea n-au fost in stare ! Au promis pensii marite , returnarea banilor pensionarilor FURATI de Basescu si gasca sa politica si cresterea pensiilor atat d e mult incat….chiar am crezut ….inclusiv eu care nu prea obisnuiesc sa ma-nbat din apa rece ! Au promis marirea bugetului la invatamant si….lulu !!! A spus Victor Ponta ca are un guvern pregatit in ” 30 de secunde format doar din oameni integri ” si …am vazut ce guverne a avut ! Cumva Basescu a promis asta ? Da-l in mortii ma-sii de bandit ca doar nu-ti inchipui ca m-am indragostit subit de el sau de EBA sau Ioana sau Maria !!!! Nu frate , USL-asii prin vocile autorizate Victor Ponta si Crin Antonescu au facut acele promisiuni . Le-au onorat cumva si eu n-am simtit asta ? Pai ar trebui sa fiu mort insa din fericire….inca traiesc ! Sti onorate domn ce-nsemna in 2012 pentru mine un loc d e munca pe care….nu-l puteam obtine ? Sti stimate domn ce-nseamna pentru mine ca dupa patru zeci d e ani d e munca sa am parte de-o pensie in cuantum de doar 760 de lei deoarece am iesit obligat , fortat la pensie inainte d e inplinirea ” varstei standard ” deoarece doar dracu ma mai angaja ! ?Las deoaparte faptul ca sant multe sute de mii de oameni ce au parte de pensii infinit mai mici chiar decat cea pe care-o am eu dar USL-asii au promis inclusiv majorarea pensiilor pana la un nivel …cel putin decent . SI-n conditiile astea dumneata sugerezi ca eu asi fi fost ” deturnat ” d e catre unul sau altul ? Am mai spus-o si-o repet din respect pentru dumneata : nici pe timpul ” comunistilor ” adica de prin 1970 cand am ” facut ochi ” pana in 1989 si nici azi , inca nu s-a nascut omul care sa judece in locul meu , sa judece si eventual sa acuze ! Si o intrebare in incheiere stimate domn : daca despre coabitarea cu Basescu s-ar fi pomenit alora ce au votat USL-asii { inclusiv eu dupa cum am mai spus } plus despre uniunea cu UNPR { las deoaparte ” necesitatea ” ca Barosso sa dea OK pentru functionarea aceli aliante } , adica cu ” partidul ” lingailor lui Basescu , daca le-ar fi pomenit votantilor cu doar doua zile mai inainte de data alegerilor ….cati ar mai fi votat aceasta USL ? Acelasi respect deosebit din partea mea , in continuare stimabile !

        • Judyindesguise
          16 februarie 2014 at 1:12

          @Marian
          Te rog in primul rand ca n-am sa ma fandosesc cu chestii ca Respect sau stimabile. Eu ii divinizez pe cei 7,4 milioane si sigur esti unul dintre ei. Mai stiu ca la Parlamentare n-au fost atatia si ai fi putut sa fii unul dintre cei care au lipsit. Aflu ca n-ai lipsit si chiar ai votat cu USL. Nici nu ma asteptam la altceva. Nu m-ar deranja sa vad cum amesteci alegerile cu referendumul fiindca si atunci cand faci o asemenea greseala stiu ca esti un om cinstit. Ma deranjaza insa – cu atat mai mult – sa vad cum chestiuni elementare de cultura generala – altfel stiute din scoala dar numai de nota 5 sau 6 – sunt distorsionate intentionat de personaje angajate sa faca asta, profitand de nemultumirea si dezamagirea celor sinceri in folosul celor vicleni.
          Cat priveste destainuirile tale privind situatia profesionala, am trecut si eu prin situatia ta la o varsta la care nici sa ma pensionez nu puteam. Dar, daca nu stii cine e vinovat pentru situatia in care te-ai aflat si temai afli poate, nu trebuie sa-l intrebi pe Rica, intra pe comentariile lui adresate mie si ai sa afli si ce n-ai facut. Daca n-ai fost membru de partid ai sa afli ca ai fost. Daca a dat faliment firma unde lucrai ai sa afli ca a dat faliment din cauza incompetentei tale si tot din cauza asta nu esti angajat inainte de pensie in alt post decat de baSSist turnator sau imbarligator baSSist sau de mancator de dovleac porcesc porcotaliu redigerat.
          Mi-ai pus o intrebare si n-am sa ma eschivez.
          “Si o intrebare in incheiere stimate domn : daca despre coabitarea cu Basescu s-ar fi pomenit alora ce au votat USL-asii { inclusiv eu dupa cum am mai spus } plus despre uniunea cu UNPR { las deoaparte ” necesitatea ” ca Barosso sa dea OK pentru functionarea aceli aliante } , adica cu ” partidul ” lingailor lui Basescu , daca le-ar fi pomenit votantilor cu doar doua zile mai inainte de data alegerilor ….cati ar mai fi votat aceasta USL ?”
          Am sa raspund desi intrebarea este la fel de alambicata, amestecand evenimente legate de referendum cu cele legate de alegerile parlamentare asa ca am sa incerc mai intai sa fac putina ordine in intrebare.
          In primul rand La alegerile parlamentare s-a stiut de UNPR, s-a stiut de Barosso, nu s-a stiut despre coabitare. Daca s-ar fi stiut despre coabitare, cu siguranta foarte putini s-ar mai fi prezentat la vot. Atunci chiar ca n-ar mai fi ramas nimeni demn de vot in fata romanilor. Oamenii au mai venit la vot sperand ca USL sa reia suspendarea si nu sa pactizeze cu baSSe.
          Sper ca ti-am raspuns si ca chiar esti multumit de raspunsul primit.

          dar, pentru ca veni vorba de “partidul lingailor”, UNPR nu e mai putin curva decat PC dar PC s-a nascut din Neant… a fost PUR si a fost curva tuturor (acum e curva batrana) pe cand UNPR e inca doar o curvistina, fugita de-acasa si intoarsa acasa, luata de la PSD (autodeflorata cu ce-si face fata cu mana ei – fusu’?), facuta de baSSe in toate gaurile si data inapoi lu tac-su sa se iubeasca cu ea incestuos.

    • Emi Vulcanescu
      14 februarie 2014 at 20:34

      Cu Doi !
      Sa fii iubit … prietene sudist .
      Cu stima Emil

  7. ALM
    14 februarie 2014 at 12:13

    Iote-te! Ieuropenii au găsit că taxa auto din 2012 a fost ilegală şi trebuie returnată!
    Taxa auto instituită de Guvernul României în ianuarie 2012 contravine Articolului 110 al Tratatului de Funcţionare al Uniunii Europene, a decis Curtea de Justiţie a Uniunii Europene.
    Nu mai ţin minte, parcă nu era Ponta premier? Există o singură întrebare, de unde bani? Că tot ce se adună se duce pe cârpit găurile făcute de băsişti …

    • Marian
      15 februarie 2014 at 17:31

      @ ALM Ca de obicei dumneata stimate domn , esti moderat , esti delicat si pui niste intrebari de mare bun simtz . Respect deosebit pentru asta ! Pun si eu doua intrebari , si asi fi extrem de onorat daca s-ar gasii cineva care sa-mi poate raspunde la ele …. eventual Judyindesguise . 1] Taxa de drum { mai tine-ti minte : ” Aici sunt banii dumneavoastra !? ” } , instituita pe vremea cand Traian Basescu era ministru al transporturilor ….gologanii aceia , purcoiul ala de parale care este FURAT din buzunarele romanilor de fiecare data cand fac alimentarea cu benzina sau motorina la masinile personale sau al diferitelor firme ….cu paralele alea ce se aude , deoarece ….vad ca , ” drumurile ” romanesti sant in continuare si foarte scumpe la vedere { atunci cand ele ” eczista ” } si foarte scumpe in materie de executie ? 2] Taxa pe viciu , acea taxa instituita de Eugen Nicolaescu in timpul ministeriatului sau sub Calin Popescu Tariceanu si care ai obliga pe TOTI cei ce cumparau un pachet de tigari sau o posirca de bere amarata si despre care se spunea pe atunci ca banii colectati astfel vor fi folositi in domeniul ” sanatatii”….cu acei gologani , multi , putini chiar ca nu conteaza , mai stie cineva ce s-a ales din ei deoarece …” sanatatea ” in Romania este la fel ca mai-nainte ?!! Si acestia au fost folositi la ” carpit gaurile ” ? Atunci { iata o a treia intrebare , de data asta absolut retorica } chiar nimeni nu vorbeste despre ilegalitati , chiar nimeni nu se ” autosesizeaza ” in aceste priviinte iar vinovatii sa ” mearga la cremenal ” ? Astia de la Curtea d e Justitie a Uniunii Europene ….astia n-au nimic de zis in povestea asta daca tot isi baga nasul in alte rahaturi ?

      • Judyindesguise
        16 februarie 2014 at 12:14

        @ Marian
        Era o zicala provocatoare de pe vremea cand Tudor Gheorghe (revenindu-si pe o scena parisiana dintr-un lesin de inanitie socialista romaneasca – terapia fiind amusinarea unor ciorapi exploatati la maximum) s-a trezit cantand “Acolo este tara mea”:

        “In intrebari sa ne balacarim
        sau in ciorapi sa ne mirosim?!”

        si eu am sa-ti zic ca Fat Frumos Nu-i Fie de Deochi:

        “Ba in intrebari, ca-i mai cinstit asa”

        Asa ca la intrebarile tale (trei Doamne si toate trei), foarte taioase dar cam scurtute, am sa parez cu o singura intrebare (scut): Ce s-a ales de banii luati de la FMI si BEI?

        Poti sa nu-mi raspunzi… Poti sa-mi mai pui eventual niste “retorice”, sa nu ne plictisim si sa zicem ca facem si noi ceva.

  8. ALM
    15 februarie 2014 at 18:28

    Ieri s-a întâmplat ceva ciudat: Cristian Cioacă a fost eliberat din arestul preventiv, sub control judiciar. Ciudat fiindcă s-a întâmplat în România, ciudat fiindcă un complet de judecată a auzit de maxima lui William Blackstone “mai bine scapă zece vinovaţi decât să sufere un nevinovat”!
    Nu ştiu dacă Cioacă este vinovat (de fapt nu ştie nimeni), dar acţiunea “celebrului” procuror Marius Iacob se bazează pe o singură frază, pronunţată de el însuşi: “Daca Elodia traieste, eu imi dau demisia”. Dacă! Astfel lucrează un procuror, propus de ministrul Cazanciuc (şi numit prin decret prezidenţial) pentru funcţia de procuror şef adjunct al DNA. Fără probe, fără martori, fără corpul presupusei defuncte. Justiţie făcută cu “dacă”! E bun pentru DNA, acolo Legea este ultimul lucru de care se lovesc procurorii …

    • 15 februarie 2014 at 22:15

      @ALM
      tind sa cred ca Cioaca nu este vinovat de crima …. oricum nu mi se pare intreg la cap

      • ALM
        16 februarie 2014 at 9:19

        @Theodora
        În replica mea, Cioacă a fost doar preambulul altei idei: Justiţie românească şi procurorii “de frunte”! Să zicem că “probele” găsite (haine aruncate, pete de sânge, perdeua de baie lipsă etc) sunt valabile. De aici până la a pune verdictul “crimă” lipseşte ceva: “obiectul crimei”, respectiv cadavrul. Până atunci nu se poate vorbi decât de o bănuială! Toţi aruncăm haine şi obiecte uzate sau murdare, toţi ne-am tăiat la mână prin bucătărie (de exemplu) şi ne-am spălat la baie. Şi, dacă ne dispare partenerul de viaţă suntem neapărat criminali? Dacă a fost răpită şi “prestează” sub o identitate falsă pe acolo, pe unde sunt exploatate femeile? După părerea mea, procurorii trebuiau întâi să identifice cu exactitate locaţia şi starea Elodiei (vie sau moartă) şi apoi să-şi “brodeze” rechizitoriul …

        • Rica Venturiano
          16 februarie 2014 at 11:40

          Dle Alm, asa cum spuneti si dvs, in Romania se catalogheaza drept vinovat sau innocent, doar dupa aspect. Cioaca e vinovat de crima ptr ca: “uite-l cum rade”, “uite-l ce sfidator este” sau “uite-l ce moaca are”, dupa cum se fac in Romania toate catalogarile. Nu-I sustin nevinovatia, si nici nu-l acuz, din doua motive. Nu-s in masura sa decid asta, si asa cum ati spus, cum sa acuz e crima pe cineva, cand nu ai un cadavru? Sau macar niste parti ale acestuia.
          Un om este bandit hot sau “de toata isprava”, dupa cum te imbraci, dupa “e moaca ai’. Daca te imbraci elegant si hainele tale nu sunt de la Dragonul Rosu, automat esti bandit. Daca ai tupeul sa conduci un BMW in loc de un Logan, automat esti bandit sau hot.
          Probele care sa dovedeasca sau nu o vinovatie, NU CONTEAZA. Ce daca nu exista probe, inseamna ca “le-a ascuns”.
          Spuneati candva ceva legat de noi ca Brucan afirma ca ne vor trebui 25 de ani sa scapam de morbul unei societati “defecte”. Eu am spus ca ne sunt necesari 50. Degeaba facem schimbul cu o generatie care este cresucta si educata in acelasi spirit.
          Spuneti doar ca “Justiţie românească şi procurorii “de frunte”, dar ce te faci ca si cetateanul de rand, fara sa fie procuror sau judecator, are mentalitatea asta??

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58