Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

19 aprilie 2024

Indiferent cum vor evolua lucrurile in Siria nu cred ca locul Romaniei trebuie sa fie in “prima linie” – Crin Antonescu: România va fi în prima linie în cazul unui război în Siria.


F16Ieri, in cadrul unei discuții cu ministrul adjunct al Afacerilor Externe al Statului Israel, Zeev Elkin domnul Crin Antonescu, liderul PNL, presedintele Senatului si candidatul USL la presedintia Romaniei a facut o afirmatie care m-a speriat.

“Nu e vorba doar de lucrurile care se întâmplă acum în Siria, ci de perspectiva îngrijorătoare ca arme chimice, de exemplu, arme nucleare, arme de mare forţă de distrugere să fie la îndemâna unor organizaţii teroriste, de pildă, şi a unor lideri politici iresponsabili. Şi, în sensul acesta, am evocat şi declaraţia primului-ministru şi am asigurat că, în momentul în care partenerii noştri strategici, în primul rând Statele Unite, şi ceilalţi aliaţi vor conveni o formulă de intervenţie, România va fi, şi din punctul de vedere al susţinerii parlamentare, în prima linie a unei asemenea formule de intervenţie împotriva unor lucruri abominabile care se întâmplă în Siria şi de prevenire a uriaşelor pericole care ameninţă practic toată lumea civilizată” a declarat domnul crin Antonescu.

Presedintele Senatului a afirmat ca nu are calitatea oficiala de a exprima pozitia statului roman in problematica siriana, ci pe cea a majoritatii parlamentare.

Indiferent cum vor evolua lucrurile in Siria nu cred ca locul Romaniei trebuie sa fie in “prima linie”. Pot sa inteleg ca domnul Crin Antonescu simte nevoia sa demonstreze ca este pro-american, ca are nevoie de sustinerea SUA, a Israelului si a statelor membre UE, de acceptul lor in viitoarea pozitie de presedinte al Romaniei dar declaratia facuta de domnul Antonescu mi se pare exagerata, ca sa nu spun ca este o greseala. Cred ca o declaratie mai moderata de genul “suntem alaturi de aliatii nostri” sau “sustinem interventia” ar fi fost mult mai buna in acest moment.

Daca sunt cetateni romani care vor sa se duca in prima linie nu ii opreste nimeni. Poate vrea sa se duca in prima linie domnul Niels Schnecker, fost pilot pe F16, actual sef de campanie al domnului crin Antonescu. Sau poate “majoritatea parlamentara” in numele careia a vorbit ieri domnul Crin Antonescu, vrea sa se duca in prima linie. Le uram succes si sa se intoarca cu bine. Romania insa nu cred ca are ce sa caute “in prima linie” si nici nu are cu ce.

Sigur ca trebuie sa fim de partea americanilor ca suntem tara membra NATO. Dar este foarte greu de dovedit ca armata siriana este cea care a folosit gazul sarin. Puteau foarte bine sa il foloseasca si ceilalti. Mai ales ca ceilalti stiau foarte bine ca SUA a declarat ca va interveni in caz de atac cu arme chimice. Bashar al-Assad poate este un dictator dar sigur nu este idiot. Toata porcaria asta cu gazul sarin pute rau de tot a inscenare. Atentie, Nu spun ca Bashar al-Assad este nevinovat. Va rog totusi sa va aduceti aminte cum liderii UE au cazut in plasa minciunilor lui Basescu si a Monicai Macovei care declarau ca in Romania are loc o lovitura de stat si ca Philip Gordon, asistent al secretarului de stat american, Hillary Clinton, chiar a crezut minciuna ca au fost fraudate 2 milioane de voturi la referendumul pentru demiterea lui Basescu.

Sa nu uitam ca mai avem cetateni romani blocati in Siria. Nu stim precis cati sunt, o mie, zece mii, sunt cetateni romani si trebuie sa ii ajutam sa vina acasa. Sunt prinsi intre cele doua forte combatante, in cele mai periculoase zone. Ce facem cu ei? Ii abandonam acolo?

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

85 Responses “Indiferent cum vor evolua lucrurile in Siria nu cred ca locul Romaniei trebuie sa fie in “prima linie” – Crin Antonescu: România va fi în prima linie în cazul unui război în Siria.”

  1. 4 septembrie 2013 at 10:25

    TORTIONARII DE ACUM 50 DE ANI AU INCEPUT SA RASPUNDA !

    SA RASPUNDA SI ACTUALII TORTIONARI AI DICTATURII BASISTE FINANCIARO-MAFIOTO-SECURISTE DIN PERIOADA 2004-2014 !

    ACESTIA AU EFECTUAT O ADEVARATA EPURARE A CONTRIBUABILULUI ROMAN UN ADEVARAT GENOCID – SECURITATEA COMUNISTA ESTE MIC COPIL PE LANGA CE AU FACUT ACESTI VANZATORI DE TARA IN FRUNTE CU DEMISUL (CAPUL)DE LA COTROCENI !

    AU JEFUIT ROMANIA , CONTRIBUABILUL ROMAN SI STATUL ROMAN !

    LUPEA NICODIM EUGEN CNP1631124080034(BRASOV-ROMANIA)

  2. olimpiu65
    4 septembrie 2013 at 11:40

    porecla lui Crin: Hypnos sau Zeul Somnului! asa ca el viseaza frumos ca este viteaz si lupta (si da-i si lupta) in prima linie la bratul unchiului Sam.colegul lui, copresedinte, viseaza ca e mare barbat de stat care isi asuma raspunderi si proiecte grele, dar il trezeste sotia lovindu-l cu maturoiul ecologic in cap si promite sa voteze altfel in Parlament. si ultimul pe lista(cu voia dumneavoastra) psihopatul natiei viseaza ca revine in sondaje si da indicatii pretioase tuturor institutiilor,iar mormaitul ursului rus ii creeaza cosmaruri ,,moldovinesti”!!!

  3. 4 septembrie 2013 at 12:49

    Dora
    Cred ca “miezul” articolului tau este asta:

    “Poate vrea sa se duca in prima linie domnul Niels Schnecker, fost pilot pe F16, actual sef de campanie al domnului crin Antonescu.”

    Restul e “staniol…”,”fundite…”, “panglici…”, pavoaz pentru o campanie electorala.

    • 4 septembrie 2013 at 15:26

      @incognito
      si majoritatea parlamentara .. nu? le uram succese si sa se intoarca sanatosi

      • 4 septembrie 2013 at 16:05

        Majoritatea parlamentara..ce?

        Stii cum ai facut tu? Ca Itzak.
        Statea in cur pe bordura si se prapadea de plans: “Ce grea e muncaaaa! Ce grea e muncaaaa!”
        Il vede Schtrull, vine la el si-l ia la intrebari: “Da’ la ce muncesti ma de te darama in halul asta?”.
        Intre doua sughituri, itzak apuca sa-i raspunda: “Nu stiu ca… hî, hî… abia de luni incep…”

  4. dorian65
    4 septembrie 2013 at 13:42

    @Theo
    Asta-i prea mult pentru amicul Incognito!
    Ti-ai facut un ,,prieten”.

    • 4 septembrie 2013 at 15:27

      @dorian65
      hmmmm crezi? 🙂

    • 5 septembrie 2013 at 14:10

      N-a durat mult si s-a dat in fapt, nu-i asa? pai in lipsa de idei “combative” atacam persoane, 🙂 🙂
      Theo, stai linistita ca de acum, ptr inca vre-o doua trei saptamani am sa intru iar eu in “vizorul” vigilentei, si scapi, 🙂 🙂 🙂
      Vezi ce se intampla daca dai in PSD???

      • 5 septembrie 2013 at 21:20

        Pai……

        • 5 septembrie 2013 at 22:48

          😉 Doriane, sal’tare monsher, 😉

          • dorian65
            5 septembrie 2013 at 23:52

            Salutari din indepartata Africa!
            Nu am incetat sa citesc pe bloguri cu toate ca ama vut si ceva treaba in ultima vreme.

          • 5 septembrie 2013 at 23:55

            @dorian65
            da, bine … si eu iti raspund de pe Marte … uite sunt aici cu Curiosity Rover si incercam sa organizam un protest 😀

          • 6 septembrie 2013 at 0:20

            @dorian65
            nu, nu imi apare asta .. apare unul cu 41.190 …. vezi ca le-ai incurat …. pot sa iti fac un print screen

        • Rica Venturiano
          6 septembrie 2013 at 9:38

          Theo, de ce esti sarcastica gratuit?? Tu care chiar poti verifica IP-ul?
          Din cate mi-am dat seama, “dorian65”, are si “endorsment” si “CM” si “BC” sau “CC” (fara sa aiba legatura cu bc-ul si cc-ul de la email), deci chiar este pe unde zice.
          Iar tu, chiar poti sa verifici adevarul spuselor sale legat de “locatia” sa. Te asigur ca nimeni nu-si bate capul sa faca “re-routing” ptr un blog. Poate altii, care vor sa foloseasca un limbaj licentios, “ca unii preteni”, dar nu cred. De ce as face eu, sau dl ALM, sau dl Emil, sau dorian, re-routing??

      • 6 septembrie 2013 at 11:19

        Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8

        Ma intristati… Dece numai doua-trei saptamani? Intrati in campanie de strans cucuruzul? …Ca de macinat morisca trebuie sa se invarta tot anul daca bate vantul…

  5. 4 septembrie 2013 at 14:15

    O astfel de declaratie arata incompetenta celui care doreste sa fie Presedintele Romaniei: Crin Antonescu!!

    • 4 septembrie 2013 at 15:28

      @Motanul Incaltat
      sa nu exageram … sa zicem ca deocamdata are consilieri prosti care il invata prostii …. Crin nu trebuie sa uite ca voturile le ia de la alegatorii romani chiar daca are nevoie de sustinerea SUA, Israel, si UE

  6. 4 septembrie 2013 at 15:44

    In umila mea nestiinta as dori sa intreb (poate imi va si raspunde cineva…) :
    Care au fost relațiile Romaniei cu Siria de-a lungul instoriei ? Am avut vreodată de împarțit ceva cu ei ?
    Știe careva sa-mi spună aproximativ câti studenti sirieni învata (sau cel putin sunt prezenți ) în centrele noastre universitare?

  7. 4 septembrie 2013 at 15:50

    Dora
    Ia sa tragem un picutz de funditze si de panglicutze…

    Ca “trebuie sa fim de partea americanilor” e – fara “dar…” si poate…” – mai mult decat “sigur”. Nu stiu insa daca vom face noi ceea ce trebuie…
    Parlamentul, vocea autorizata a natiunii, nu s-a pronuntat inca, pe o chestiune care e inca ipotetica. Nici parlamentul american nu s-a pronuntat dar urmeaza sa se pronunte si… om vedea.

    Antonescu n-a vrut sa spuna ca e pro-american.
    Antonescu de acum ca si cel ce a condus in al doilea razboi mondial destinele Romaniei, parte si atunci dintr-o alianta militara, n-a vrut sa spuna decat ca, “in cazul” in care (adica “DACA”) aliatii vor hotara un mod de actiune, Romania nu va mai fi socotita de nimeni, nici de invinsi nici de invingatori (nici macar de germani), o tarfa.
    In fine, asta o crede si o zice Crin Antonescu… El nu reprezinta o majoritate.

    In conditiile in care ne vaicarim ca nu exista “verticalitate” cand cineva, stropit de cacaciosi cu cacat, nu-si da demisia dar, cum vine vorba sa ne “tinem” cuvantul dat, semnat si parafat fata de parteneri si o dam “cotita”, cred ca atitudinea lui Antonescu este doar una de Antonescu (nume sinonim cu onoarea in istoria Romaniei), transmisa pe o filera romaneasca foarte foarte ingusta.

    Antonescu nu uita sa precizeze:

    “în sensul acesta, am evocat şi declaraţia primului-ministru”

    dar tu, in intentia de a minimaliza referirea lui Crin Antonescu la Declaratia lui Victor Ponta, lasi textul neingrosat, fara sa-ti dai seama ca, intr-un text ingrosat la greu, grose menita sa sublinieze cat de de important e ce si cum gandesti tu, neingrosarea unei bucatele de text a aparut chiar ca o subliniere.

    E foarte bine asa (pentru adevar si pentru cititor) dar pentru tine a fost un reflex care te tradeaza. Ieri il vaitai pe Crin Antonescu (al carui prenume nu stiu de ce il scrii mereu cu “minuscula”; am sa zic ca doar banuiesc…), “temandu-te” pentru cariera sa prezidentiala, iar azi vii cu chestiuni grosiere (la propriu si la figurat), asa, ca sa se stie stie cat de mult iti pasa.

    Ma tem ca ai exact aceeasi atitudine si comportament pe care le propui tu onoarei Romaniei.

    • 4 septembrie 2013 at 15:56

      @incognito
      Ponta nu a spus ca vom fi in prima linie … a spus ca vom fi solidari … ceea ce inseamna cu totul altceva 🙁
      Regret ca am scris prenumele cu litera mica .. te asigur ca a fost fara intentie … o sa intru mai tarziu un pic, sa verific si sa corectez

      • 4 septembrie 2013 at 16:52

        Dora
        Insasi modul in care ai speculat chestia cu “prima linie” doua zile la rand arata angajarea ta talibana in campania care doar sugereaza tradarea ce va urma.
        Declaratia lui Antonescu arata ca – cel putin formal – Parlamentul Romaniei are o majoritate care nu va mai fi curva.
        Am si spus ca Antonescu nu e majoritatea, ca majoritatea asta are si ea in ea o alta majoritate, una cu cur fashnetz, gata sa incheie cohabitari cu dusmanul, gata sa-si tradeze aliatii la cel mai mic zanganit de arme sau – mai putin – la cea mai mica fosnire de bancnote sub pretextul “binelui natiunii”. …Si cum sa fie socotita o Romanie daca nu dupa majoritate? Uitati-va in varful statului! Pe betivul ala ordinar de acolo betivii si curvele l-au ales, democratic, in majoritate. De aia n-am nici o nadeje, nu de la…, ci in privinta lui… Crin Antonescu. Poporul asta nu va apuca pe drumul bun decat “din greseala”. Ma tem insa ca nici Victor Ponta (ca si baSSe) nu-l va lasa sa “greseasca”…

        • 4 septembrie 2013 at 20:02

          @incognito
          da, si tu incepi sa reactionezi exact ca talibanii liberali de pe facebook care nu suporta sa le spui nimic …. nu suporta sa le arati ca au gresit …. ce conteaza ca spui adevarul … in loc sa invete si sa nu mai repete greseala te eticheteaza ca anti crinist … ei bine nu este asa .. asta este rolul unui blogger … nu sa pupe si sa aplaude … daca arat greselile le arat in speranta ca cineva va invata si nu va mai repeta
          care 2 zile la rand?
          astazi am scris articolul … ieri am vazut pe site-ul lui Buble ce a declarat Crin Antonescu si am scris ceva in comentarii?
          Nu sunt 2 articole.
          Nu am speculat nimic … asta a declarat …. ce ai fi vrut? probabil sa ma fac ca nu vad … de ce? ca sa ramana lumea cu impresia ca totul este ok? … crezi ca este bine?

        • 4 septembrie 2013 at 22:02

          Deci, tu, de la inaltimea atestarii tale de bloger, cu cel mai cel blog, poti sa spui ce e adevarat si ce nu, poti sa arati greseli, poti sa dai lectii de moralitate politica, cu o autoritate indiscutabila…

          Sigur, nu mie.
          Nu cred ca te amagesti cu vreun astfel de gand… Sau… stiu eu?… gloria e placuta ca alcoolul aromat, parfumat, indulcit, dar…

          Acum, intre doua tzoiuri de glorie, se cam simte nevoia unor firimituri… Daca inca n-au venit… ar cam fi cazul. …si “esentiale”.

          Sigur, nici lui Ponta.
          Doar Antonescu greseste. Ponta le face cu buna stiinta. …Plus ca nu se musca mana care…
          Tu stii sa fii loiala. O dovedeste atasamentul tau fata de valorile Europei Orientale si ale Orientului in general…

          Te pot intreba? Cineva din familia ta a lucrat si in Siria?
          Numai cunoscandu-te pe tine, in conditiile presupuse in intrebare, s-ar intelege (nu justifica) afirmatia ta:

          “Indiferent cum vor evolua lucrurile in Siria nu cred ca locul Romaniei trebuie sa fie in “prima linie”.

          fiindca eu cred ca doar incapacitatea de a imagina lucruri statice, existente, nu mai vorbesc de evolutii, te poate face sa spui un cuvant cu valoare absoluta, cum este “INDIFERENT”.

          Am vrut sa subliniez asta, legandu-ma de un cuvant al tau, asa cum tu te-ai legat de doua ale lui Antonescu – “linia intai”.

          Dar, tu nu te-ai legat de doua cuvinte doua zile la rand. Te-ai legat de o persoana care a dat frimiturile tale unora care – pretinzi tu – ti-au inchis contul pe Faceboock (sanky), trei zile la rand…

          Fii linistita, da-i inainte. te afli intre prieteni.

          • 5 septembrie 2013 at 0:12

            @incognito
            Deci ce trebuie sa inteleg eu din comentariile tale de astazi?
            Ca sunt un nimeni si cum imi permit sa scriu despre greselile lui Crin? 😀
            Dar cand am scris despre greselile lui Ponta era bine?
            Atunci nu am vazut sa reactionezi
            Nu au fost 2 zile … ieri a fost doar un comentariu … da, a spus linia intati … si a fost o greseala … asa cum greseala a fost si iesirea aia cu PNL-ul se opune categoric impozitarii suplimentare a salariilor peste 1000 de euro …. voi ce faceti, astia care il apreciati? il lasati sa greseasca? … il aplaudati cand greseste? … nu intelegeti ca isi taie craca de sub picioare … Ponta nu mai are nevoie de voturi … Crin are …. de ce inista prin declaratii …. sa piarda din votanti?

        • 4 septembrie 2013 at 22:09

          @incognito
          Theodora are dreptate: declaratia D-lui. Antonescu nu este diplomatica. Si gandeste-te ca a discutat cu ministrul adjunct al Afacerilor Externe al Statului Israel, Dl. Zeev Elkin.

          Theodora, care nu cred ca e experta in diplomatie – mai ales ca are o exprimare directa, fara menajamente 🙂 – a reusit sa gaseasca o formulare adecvata:

          “Cred ca o declaratie mai moderata de genul “suntem alaturi de aliatii nostri” sau “sustinem interventia” ar fi fost mult mai buna in acest moment.”

          Si Theodora nici nu candideaza la functia de Presedinte…

          “Suntem alaturi de aliatii nostri” sau “sustinem interventia” ar fi fost declaratii diplomatice, nu stiu cat de moderate, asta ramane la apreciererea fiecaruia (ceea ce dovedeste ca astfel de declaratii ar fi fost diplomatice).

        • 5 septembrie 2013 at 14:16

          Theo, inca nu ai priceput? ADEVARUL despre TOT, TOATE si TOTI, il detine doar “ilustrul necunoscut in viata”. Tu, ca si toti ceilalti, sunteti manati de ganduri reactionare, de mitomanii si inchipuri basiste (sau basite) fiind in sluba unui servicuu sau altul, 🙂 🙂 🙂 🙂
          Parol, sa-i sara ochii lu’cine stiu eu, ca asa ii place cuiva sa se spuna.

        • 5 septembrie 2013 at 17:27

          @Motanul Incaltat
          Domnule
          Va scapa ceva…
          Nu e vorba de aparare, este vorba de acuzare. Numai ca Dora ar vrea ca eu sa il acuz pe Crin Antonescu (sau sa il apar) dar sa nu o mai acuz pe ea.

          In privinta lui Antonescu sunt de acord cu dl ALM (originalul, nu clona). A fost o figura de stil pe care un om lipsit de subtilitate (si deci si de perceptie a subtilitatilor) – lucru rar la romani (lipsa subtilitatii), dar care e in crestere – il poate lua ca atare.

          P.S. Apelare cu “Domnule” si atat mi se pare a da o nota de agresivitate, ceea ce nu este in intentia mea cu dvs. Pe de alta parte, “Domnule Motanul Incaltat” pare peiorativ – oricum, mai putin decat “Domnule Motan Incartat” – iar “Domnule Motan” sau “Domnule Incaltat”, la limita cu insulta.

          V-as fi recunoscator daca m-ati scoate din impas…

        • Rica Venturiano
          6 septembrie 2013 at 19:06

          Theo, pai tu trebuie sa fii prima care sa constientizeze ca ”ilustrul necunoscut” NU ACCEPTA alte pareri, decat cele proprii. Cum esti pe langa, cum te ”apostrofeaza” in stilul caracteristic. Acum cred ca are buzele sangerande de la atata muscat, ca nu-si permite cu tine, cum ii sta in obicei cu ”necunoscutii”.
          Ti-am mai spus data, mai in gluma, mai in serious, ca NEAMURILE nu ni le alegem, in schimb prietenii putem. Asa ca de ai neamuri proaste, nu-i vina ta, dar cand ai ”prieteni” de alta factura, atunci esti de vina (nu divina, 🙂 )

  8. 4 septembrie 2013 at 17:28

    Ca să începi un război, dacă vrei să-l începi cu adevărat, nu trebuie să te străduieşti prea mult să găseşti motive. Ele sunt acolo. Te aşteaptă. Antrax, unşpe septembrie, arme chimice…Zău! Există o piaţă de desfacere a motivelor de război mai bogată ca Piaţa Dorobanţi şi mai ieftină ca Piaţa Berceni. Mi-e teamă că, aşa cum există victime colaterale, există şi participanţi colaterali. Care, la momentul potrivit, devin victime colaterale. Nu ţine cont de părerile mele, că eu am cap de câlţi, umplut cu zegras.
    Dar dacă există un singur motiv, demn de luat în calcul, pentru care n-ai începe un război, eu l-aş întoarce pe toate feţele mai întâi pe-acela.

  9. Emil Vulcanescu
    4 septembrie 2013 at 19:35

    Draga Theodora
    IN REGIMUL COMUNIST INTRAU IN PCR CEI MAI BUNI DINTRE CEI BUNI … CRIN ARE DREPTATE … ! ! !
    Eu personal am o propunere in Prima Linie in cazul unui razboi in Siria sa fim reprezentati de cei 580 de parlamentari , DE CE ? sa moara acolo niste”neprofesionisti” !
    Sa fii iubita …
    Cu stima Emil

    • 4 septembrie 2013 at 19:58

      @Emil Vulcanescu
      si judecatorii de la CCR … DNA-ul , ANI, aia care s-au imbogatit prin furt … avem destui pentru prima linie

      • Emil Vulcanescu
        5 septembrie 2013 at 7:43

        Scuze Draga Theodora , ca i-am uitat pe cei susnumiti , la care se pot alatura si cei de la Palatul Cotroceni !
        Sa fii iubita …
        Cu sitma Emil

    • dorian65
      4 septembrie 2013 at 20:13

      Domnule Emil va stimez si va asigur ca sunt de accord cu dumneavoastra.

    • Marian
      5 septembrie 2013 at 10:40

      @Emil Vulcanescu APROB POZITIV !!!!!

    • Adela
      6 septembrie 2013 at 8:32

      condusi toti parlamentarii si cei din Guvern de dl Crin Antonescu si Victor Ponta…cum faceau adevaratii nostri conducatori de alta data (Mihai Viteazu, Stefan cel Mare s.a.)

  10. 5 septembrie 2013 at 4:02

    Adevărul are multe fețe și niciun obraz – Roșia Montană și ” preșul ” pe care zboară !
    http://sfinx777.wordpress.com/2013/09/05/adevarul-are-multe-fete-si-niciun-obraz-rosia-montana-si-presul-pe-care-zboara/

  11. Thommas Anderson
    5 septembrie 2013 at 7:04

    Sper c-am nimerit de data asta…

    Asta sper sa fie un mesaj mai lung ca am muuulte de spus…
    Nu vreau sa vorbesc nici de maidanezi, asta e alta diversiune, sa uitam de Rosia Montana si altele mai presante.
    I-am tot vazut pe Pic si Poc, Lolec si Bolec (ma refer la Antonescu si Ponta!) facand declaratii despre ce se intampla in Siria. Mai intai iese tonta si zice ca regimul Assad e “ilegitim”. C-asa a auzit el de la televizor. Asa i-a soptit lui o pasarica. Stie el care, e una cu cuibul sub streasina sediului ambasadei americane. Il mai viziteaza din cand in cand si-i spune ce se intampla-n lume. Si-o plateste in seminte si gaze de sist…
    Dupa aceea iese alalaltu’, Antonescu si zice: “Sigur, da o sa fim acolo-n prima linie cu SUA!”
    Sssa mori tu, papusel?!… :-< Da' pe noi nu ne intrebi?…. Noi, usa si mai cine?…. Vanuatu, poate?!… Pai zic sa va duceti… Luati uniforme si chiloti de la oprea (chiloti de cauciuc, ca-s impermeabili si o sa-i udati des, va garantez!), o puscoaica si ceva munitie, urcati-va-ntr-un belicopter la baza americana de la Marea Neagra (am uitat locatia!), decolati frumusel si zburati paaana ajungeti la flota de vreo 6 nave americane din largul coastelor siriene (preferabil p-aia care transporta puscasi marini, USS San Antonio-i zice, vedeti voi care e ca scrie pe ea!) aterizati colea si asteptati pana va zice obama cel maret sa intrati in Siria. Ca bate din picior a nerabdare… Il mananca palmele si vrea scarpinat… Si eu zic sa nu va uitati in zare ca francezii nu vin… Nici nemtii, de fapt nu vine nimeni din nato, ce sa mai vorbim… Olandezii au zis ca vin, da' s-au sucit, nu mai vin… Nici onu nu se baga, sa stiti… Canadienii se fac ca nu vad problema… De englezi ce sa mai zic, taman ce-au votat in parlament ca nu se baga… Daaaar…. puteti conta pe rusi ca vor fi p-acolo… China are un pic de treaba cu niste insule, pe care le vor si japonezii, da' rezolva repede si vin si ei…. Iranul v-asteapta si el, cu bratele deschise si arma la ochi…
    Bai, voi v-ati prostit de tot??? In ce vreti sa ne bagati??? Iar…. N-au murit destui soldati romani in Afganistan si Irak? Daca boul ala de la casa alba chiar da ordin de atac, voi credeti ca Putin n-o sa faca la fel?
    Pai stai sa va povestesc…
    Pe 18 iunie a avut loc o intalnire G8 in Enniskillen, Irlanda de Nord, iar Putin si Obama au avut o convorbire intre 4 ochi. Cand au iesit din camera, Obama era cam palid la fata… Eu bag mana-n foc ca Obama a incercat sa-l convinga pe Putin sa-si ia mana de pe Siria. Si Putin i-a dat cu flit… Si le-a dat cu flit si sauditilor care au incercat sa-l mituiasca fluturand niste oferte de cumparare de echipament militar rusesc, aducand vorba de niste teroristi din Cecenia pe care sauditii-i controleaza si sugerand niste posibile atentate la jocurile olimpice de iarna de la Soci, anul asta… Si Putin le-a ras in nas…
    Vaca de Hillary Clinton a incercat sa-l ameninte pe Putin (si pe chinezi!) zicand ca atitudinea lor va avea "consecinte"…. Putin i-a spus: "Stiu ca voi credeti ca armata rusa e un morman de fiare ruginite, da' nu mai e asa demult!"…. (http://www.youtube.com/watch?v=P0TEPO9jomE)
    Cine crede ca Rusia e o tara de saraci betivi, cu economie la pamant se insala amarrrrnic: http://intellihub.com/2013/08/08/the-rise-of-the-bear-18-signs-that-russia-is-rapidly-catching-up-to-the-united-states/
    Uitati-va bine la comparatia Russia vs SUA…
    Cine crede ca armata rusa e la pamant, vai de el: http://www.youtube.com/watch?v=4yyRLjvEphI
    Americanii cica vor sa dezvolte rabla aia de F35… Se pare ca e atat de prost incat se gandesc sa renunte la proiect. Nu poate zbura in ceata, in ploaie, nu poate ateriza pe un portavion iar carlinga isi sufoca pilotii… Au cheltuit mai multi bani pe el decat tot pib-ul Australiei… Rusii pe de alta parte au Suhoi-ul 235: http://www.youtube.com/watch?v=r3h2PIo0tt0
    Plus Suhoi-37: http://www.youtube.com/watch?v=H1wXsygQTVA
    La sfarsitul lunii martie anul asta rusii au tinut cel mai mare exercitiu militar de la incheierea razboiului rece: http://www.youtube.com/watch?v=yO87OEpoaK8 In MAREA NEAGRA!….
    In privinta Siriei, Putin a avertizat-o pe tuta de Hillary Clinton si pe boul de Kerry (ala care se da de ceasul mortii sa-i convinga pe americani ca Assad a dat cu bombardeaua chimica!) ca daca SUA intra in Siria sisau Iran, Rusia va transmorma conflictul asta intr-un nou Vietnam si va furniza armament si echipament militar partii adverse si va macina SUA intr-un razboi de uzura pe care rusii il POT CASTIGA… Pentru ca au resursele necesare… Americanii ce au?… Datoria SUA creste exponential, somajul e in crestere rapida, orasele lor au inceput sa dea faliment (remember Detroit, urmeaza Chicago si Huston!), armata americana e raspandita peste tot in lume, macinata de atatia ani si atatea razboaie (al' din Afganistan dureaza de ZECE ani!), infrastructura americana se degradeaza rapid si n-au bani s-o refaca (au fost prea ocupati sa salveze bancile!), sistemul de sanatate e la pamant (cautati OBAMA-CARE!), de invatamant nu mai vorbesc… Dar Obama vrea musai paruiala mondiala nr. 3, ca altceva n-are de facut… E disperat sa-si salveze administratia ticaloasa pentru ca toate scandalurile in care e implicat ii ameninta scaunelul. Ma refer la toate: NSA, IRS, Benghazi, asasinate cu drone, asasinarea lui Michael Hastings, si altele… N-am timp sa le expun acu'… Obama e disperat dupa un nou razboi. Si culmea, a primit premiul Nobel in 2009!… Si daca credeti ca ma insel in privinta prezentei rusilor in estul Mediteranei, cititi aici: http://intellihub.com/2013/09/03/russian-intelligence-ship-ssv-201-priazovye-sent-coast-syria/
    Acu' 2 zile Putin a facut o oferta Ciprului, care are o datorie de vreo 2.5 miliarde de… ceva, nu conteaza… Rusia va reesalona datoria Ciprului, pe o perioada mai mare si la o dobanda mult mai mica, cerand in schimb Ciprului (acolo se afla o baza aeriana a NATO!) sa nu permita folosirea bazei pentru atacul asupra Siriei. Sah! Pentru ca Putin asta joaca… Si e un bun jucator… Obama joaca poker… Si joaca prost….
    In asta vreti voi sa ne bagati?… Si pentru ce?…
    Apropos, Ponta, intreaba-l pe nas'tu (sau fina'tu, uit mereu care-i unu si care-i celalalt!) Maior (stiu, e preocupat de cartelele preplatite, teroristii le-ar putea folosi sa-si comande pizza sau un taxi sau… ceva!…): de ce ar utilizat Assad arme chimice? Aproape castigase… El insusi chemase inspectorii onu si in ziua in care au ajuns la Damasc el ce face: foloseste niste gaze letale impotriva PROPRIILOR LUI cetateni si soldati… Cat de idiot sa fii sa faci asa ceva?!… Mai tineti minte armele de distrugere in masa ale lui Sadam Hussein? Sau ati uitat?!… Cat de retardat sa fii sa crezi inca o gogomanie ca asta? Asta-primavara mi se pare, in Turcia (am uitat unde!) politia turca a gasit intr-o casa cospirativa a "rebelilor" (cititi "mercenarilor"!) sirieni (care nici nu sunt sirieni, decat vreo 5% dintre ei!) exact aceleasi gaze… Englezii tocmai au aflat ca gazele ucigase fusesera cumparate de la ei… Si acu' parlamentul britanic e furios ca guvernul britanic a aprobat asa o grozavie. De ce credeti c-au dat inapoi?!…
    Si vine intrebarea: de noi ce-o sa se aleaga? Crede cineva ca mizeria aia de "scut" de la Deveselu o sa ne ocroteasca? Nici macar nu e gata. De curand au incercat sa-l testeze in Hawaii si a esuat lamentabil. Daca mai tinem cont si strategul idiot de la Cotroceni care-i tot sacaie pe rusi ca e el smecher, reteta e completa… Acuma vrea sa-i dea lui Putin Transnistria, ca-i a' lu' taxu si-a' lu' ma'sa, moneda de schimb. Cred ca rade Putin tavalindu-se…

    Ca sa inchei, c-am obosit, pentru Pic si Poc, Lolec si Bolec: NU VA BAGATI! Stati deoparte… Eu personal, si FOARTE PROBABIL si altii ca mine, nu vreau sa ma pun intre rusi si drogatii din Washington… Ce se-ntampla acolo poate degenera intr-un razboi generalizat. Si SINGURUL care se comporta ca un adult e Putin… Restul sunt ca niste copii rasfatati…

    PS: Scuze Theo, trebuia sa ma descarc. Urmaresc toate astea de mult timp…

  12. Thommas Anderson
    5 septembrie 2013 at 7:10

    Ei bine, rusii au investigat pe cont propriu atacul chimic:
    http://rt.com/news/chemical-aleppo-findings-russia-417/

    • 5 septembrie 2013 at 14:49

      Thommas, de cand s-a inventat “Razboiul Rece” si rusii si americanii au adus dovezi “incontestabile” care sa vina in ajutorul adevarului lor, ca au fost unii sau altii. Pe care sa-i crezi? Nu vreau sa fiu Toma Necredinciosu’, dar chiar nu cred in adevarul clamat de o parte sau alta. Sa-i cred pe americani, sau pe rusi? Care sunt dovediti a fi de incredere? 🙂 🙂 🙂

      • 5 septembrie 2013 at 21:16

        @Rica Venturiano
        adevarul este unul singur

        • 5 septembrie 2013 at 22:49

          Care este ala Theo? Legat de Siria, CARE ESTE ADEVARUL??? Unul singur, dar CARE????

          • 5 septembrie 2013 at 22:54

            @Rica Venturiano
            Nu il stiu … poate este undeva la mijloc 🙁

        • 6 septembrie 2013 at 17:16

          Dar pe sirieni i-a intrebat cineva ceva? Sau avem nevoie de un al doilea Irak sau al doilea Afganistan??
          Oameni buni, ca sa intelegi lumea araba, trebuie sa ii cunosti la ei acasa, si dupa aceea sa iti dai cu pararea ce e bun ptr ei.

          • 6 septembrie 2013 at 20:04

            @Rica Venturiano
            Da

        • 6 septembrie 2013 at 22:08

          Pe cine? A facut careva referendum in Siria si a vazut ca sirienii nu-l mai vor p-ala? Cine are dreptate in Siria Theo, adeptii lui Assad, sau cum naiba (pardon, Seitan) l-o mai chema, sau contestatarii? Tu stii cum traiau sirienii inainte? Ai fost in Siria pana acum? Cine stie care e adevarul Theo? Cine stie ce a aprins flacara nemultumirii unora. Theo, nu-i simplu, ca nu vorbim de un popor impotriva unei clici de conducatori, ci vorbim de o natiune impartita in doua. Cei care sunt pro si cei care sunt contra. Eu cred ca trebuie lasati sa-si vada de viata lor ASA CUM VOR EI, nu sa le impunem O DEMOCRATIE ANUME.
          Vezi, unii spun ca atacul a fost al guvernului, altii ca al rebelilor. pe cine-i crezi? Cand in ziua de azi gasesti “focoase pe net” ce te-ar mira sa fie valabila si partea a doua, cum ca rebelii au facut-o. sau de ce nu, se poate sa fie “O MANA CRIMINALA CARE A DAT CU PICIORUL” tocmai ca sa legitimizeze interventia straina??
          Putem sa divagam pe tema Siriei mult si bine. Si Theo, americanii si NATO, ONU, UE, si alte organisme internationale N-AU REUSIT SA REZOLVE PROBLEMA PIRATILOR DIN GOLFUL ADEN, si tu crezi ca o vor rezolva pe asta? Cum?? In ce sens? In folosul cui????
          Si noi cine suntem sa mergem acolo sa i invatam páia democratie. Stiu, suntem in NATO, avem niste aliante si niste angajamente, dar nu cred ca nu avem voie sa spunem NU. Nici macar presedintele SUA nu decide SINGUR daca declara razboi sau nu, asa ca de unde pana unde are la noi aceasta putere un politician, fie el presedinte, prim-ministru sau presedintele Senatului. Ei ca persoane, ca indivizi, n-au decat sa se duca voluntari daca le da mana, dar nu sa “numeasca” ei voluntarii in locul lor.

      • Thommas Anderson
        8 septembrie 2013 at 18:56

        Am trecut de mult de epoca aia: rusii sau americanii… Trezeste-te, ce-ti spune bunul simt?!… Urmaresc de mult timp ce se intampla in state si la rusi… N-am nici timp nici buna-dispozitie sa-ti descriu situatia intr-o parte sau cealalta… Nici sfaturi nu dau, in privinta asta. Nici macar la prieteni. Am obosit sa ma tot cert cu ignorantii…
        E drept, am si timp sa cercetez.. Copii de hranit si crescut, n-am… Tot timpul meu liber e dedicat cercetarii… dah, stiu e corny, dar eu asta fac… Pentru ca nu vreau sa fiu o coaja de nuca intr-un ocean, impins incolo si-ncoace de valuri…

  13. ALM
    5 septembrie 2013 at 7:44

    Din punctul meu de vedere, o declaraţie gratuită şi nefericită. Gratuită, deoarece Antonescu nu deţine nici o prerogativă care să-i permită să ia angajamente în numele României. Nefericită, fiindcă nu avem cum să participăm în prima linie. În cazul unui atac împotriva Siriei, atacatorii se vor rezuma la lovituri aeriene (bombardamente), luptele terestre fiind excluse. Ori, ca să participăm la lovituri aeriene, ar trebui să avem cu ce!
    Cred că a fost o încercare stângace de a oferi o figură de stil, ca să nu spună direct că România va participa empatic la băgarea în “balamuc” a încă unui popor …

    • 5 septembrie 2013 at 8:13

      @ALM
      Si nu este prima declaratie nefericita, de data asta vinovat este Niels Schnecker …lui trebuie sa ii multumeasca Crin pentru “figura de stil”

    • Thommas Anderson
      5 septembrie 2013 at 8:25

      Nu e adevarat. Obama e pregatit de invazie. Ne uitam la Irak – episodul doi. D-aia USS San Antonio e acolo. Transporta trupe de infanterie, Puscasi marini… Obama minte asa cum respira… Assad are la dispozitie armament rusesc… Si-n timp ce McCain joaca poker pe telefon in timpul sedintelor comisiei pt politica externa a congresului american, sirienii se pregatesc… Pt Obama this is a looser…

      • 5 septembrie 2013 at 16:35

        D-le Thommas Anderson
        Sigur va cheama Thommas si nu Tolea? Poate Thollea… Sigur va numiti Andeson si nu Andrushev?
        Daca Dora, luata la pachet cu blogul, facand abstractie de ceva sisteme de raportare si aplicand indulgentele necesare comparatiei, nu e cu nimic mai prejos decat Crin Antonescu (fara senat si fara partidul al carui presedinte este), dumneata, pe langa “boul de Obama” si “vaca de Hillary Clinton” (pe langa Marele Putin, cred ca sunt in asentimentul dvs. ca ar fi “incontienta” din partea mea si tupeu din partea dvs. sa recurgem la comparatii), sunteti un ……. care, daca n-ar exista “vacile” si “boii” si deci, balegarul, cred ca n-as fi avut placerea – da, cred ca mai e o lamaie prin frigider… – de a va citi.

        P.S. Daca veti avea placerea (cu sau fara de citrice) sa-mi raspundeti, as fi incantat sa pastrati – daca se poate… atmosfera de pamflet pe care acest blog o statueaza.

        P.P.S. Nici nu stiti cu cata nerabdare am asteptat sa repostati… Aproape sa cred ca ati renuntat…

        • 5 septembrie 2013 at 21:24

          @incognito
          Il cunosc personal pe Thommas Anderson.
          Si il consider un prieten
          Am fost obligata sa iti modific comentariul.

        • 5 septembrie 2013 at 22:42

          OK! Deci orientarile tale rusofile se confirma. Nu stiu ce are atat de special cuvantul viermuş…
          Vrei tu ca ciolavecu’ sa creada ca am zis ce n-am zis?
          Faptul ca – sa zicem – stiti sa cantati amandoi la balalaica, are doar relevanta confirmarii pentru care mi-am si dat OK-ul…
          Faptul ca pentru Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8 nu mi-ai modificat niciodata textul dovedeste doua lucruri:
          1) Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8 nu iti este prieten, iar
          2) Tolea Andrusev este polkovnik, adica colonel, grad mare…

          Sigur, din cate stiu, acest blog admite din loc in loc pamfletul. Asa ca… “viermuş”!

          • 5 septembrie 2013 at 22:58

            @incognito
            ce ai domnule cu Thommas Anderson?
            ce nu iti convine?
            nu este posibil ca toti sa avem aceleasi pareri cu tine

        • 5 septembrie 2013 at 22:53

          Theo, poate ai sa realizezi intr-un tarziu si “adevarul ala singur” vis-a-vis de ce-ti spuneam eu legat de “prieteni”. A-i privi in ochi, nu inseamna ca sunt si “limpezi”. URA gratuita si FRUSTRAREA incompetentei sunt foarte nocive si uite unde pot duce.

        • Thommas Anderson
          8 septembrie 2013 at 17:26

          N-am folosit niciodata expresia “Marele Putin”. N-am obiceiul sa-mi aleg idoli pe pamant. Doar observ… Daca ai argumente solide, te-as sfatui sa le folosesti. Daca nu, incearca sa taci, poate asa inveti ceva. Tacerea e semn de inteligenta intotdeauna. Si zi merci ca ti-am raspuns. De obicei ignor robotii. N-ai cum sa te intelegi cu ei. E pierdere de vreme. Si isi merita soarta.

    • 5 septembrie 2013 at 18:43

      Domnule ALM
      Cu tot respectul, declaratia n-a fost nici gratuita, nici nefericita. A fost intrebat si a raspuns. Intrebarea a fost la obiect si a vizat un moment ce ar putea deveni istoric. Cu siguranta nefericita a fost figura de stil.

      Eu, declaratia lui Antonescu, am luat-o asa:

      Fiind subanteles faptul ca suntem membri ai acelei aliante militare ce se pregateste de razboi, cu siguranta ca Parlamentul Romaniei, va face ce vor face si perlamentele natiunilor din linia intai, fiind subinteles si faptul (de cei ce stiu nitica istorie moderna) ca am ramas si nitzelush datori fata reputatia noastra in privinta loialitatii.

      Altii insa, care citesc pe buze, ei find probabil la fel de buni cititori si din “buche”, au inteles ca deja trebuie sa isi ia ranita din cui.

      Calitatea de bun orator ii poate juca feste oratorului daca limitele perceptiei auditoriului sunt depasite.

      Din nou clamez “tot respectul” si va spun ca propozitia dvs., pe care o citez,

      “Gratuită, deoarece Antonescu nu deţine nici o prerogativă care să-i permită să ia angajamente în numele României.”

      este corecta 100%, daca o scoatem din context.
      In context, e falsa.
      1) Antonescu nu si-a luat nici un angajament fiindca, trecand peste faptul ca al doilea om in stat nu are astfel de prerogative, nu avea in fata cui sa se angajeze. Cei din fata lui erau ziaristii si nu omologii sai din statele aliate, iar ziaristii – oricum – nu ii cerusera asa ceva. Ziaristii doar l-au intrebat cum crede ca va reactiona Parlamentul Romaniei vis a vis de intentiile acelor aliati ai Romniei ce erau hotarati – la momentul acela – de a pedepsi administratia de la Damasc.
      2) Antonescu si-a exprimat doar convingerea ca Parlamentul, in cadrul caruia este presedintele senatului ( si nu seful), al doilea om in stat (nici primul nefiind sef), se va comporta – date fiind obligariile ce ii revin Romaniei prin acorduri si tratate (eventual si grosimea obrazului) – “vitejeste”.

      Eu cred ca a gresit intr-un punct, suficient ca – in mediile de suficienta sa rea vointa – sa fie inteles gresit in totalitate.

      Riscurile oratorului.

  14. 5 septembrie 2013 at 8:18

    crin antonescu face ce vrea …nu intreaba pe nimeni …vrea razboi sa mearga el singur…noi romani nu vrem razboi…economia tari noastre e asa cum e….noi nu vrem razboi…nici sa nu aiba curaj sa candideze…

    • 5 septembrie 2013 at 9:03

      @ALM
      Stiti ca despre Crin se zvoneste ca nu ii place sa se scoale dimineata adica ca doarme pana tarziu pe la 11 – 12 … habar nu am daca ese adevarat … inclin sa cred ca nu … ca este doar o inventie a adversarilor politici care nu au cu ce sa il agate … daca ar fi sa facem o gluma am spune ca “prima linie” trebuie sa inceapa dupa ora 14 ca sa fie si Crin pregatit …. de ce naiba da ocazia Crin sa fie atacat …. nu are consilieri, are conilieri prosti, are consilieri buni dar nu asculta de ei?

      • ALM
        5 septembrie 2013 at 10:00

        Drăguţ, a apărut un nou ALM! Să vă trăiască şi să vă bucuraţi de el!

      • 5 septembrie 2013 at 18:55

        Dora
        Stii ca despre tine se zvoneste ca ai fi o socialista de rosul cel mai comunist cu radacini in bolsevismul sovietelor invadatoare ale Romaniei? Habar nu am daca e adevarat … inclin sa cred ca nu … e doar o inventie a adversarilor politici care nu au cu ce sa te agate…
        Eu sunt in stare sa ma apar singur dar tu de ce nu-ti iei niste consilieri?
        Sau ii ai si nu m-am prins eu?…

        • 5 septembrie 2013 at 21:28

          @incognito
          unde se zvoneste prietene asa ceva? 😀

        • 5 septembrie 2013 at 22:58

          In capul lui cred, Theo. Sau mai bine zis “el spune asta” si o arunca pe altul, ca sa apara intr-o lumina mai buna. Mitomania este atat de cunocuta individului incat ajunge sa si creada minciunile debitate iar diferenta dintre minciuna si realitate nu exista ptr el. In lipsa tintelor obisnuite si la indemana, creaza altele noi. Faptul ca tu nu mai esti TOTAL pe aceeasi lungime de unda il doare si il macina. Ptr indivis REALITATEA n u conteaza, decat in masura in care se reflecta in minciunile sale. El chiar se crede “cercetator”.
          🙂

          • 5 septembrie 2013 at 23:46

            @Rica Venturiano
            nu pot sa fiu mereu de aceeasi parere cu ceilalti
            uite ca se intampla si cu dpmnul ALM in privinta Rosiei Montane

        • 6 septembrie 2013 at 10:19

          Nici nu trebuie sa fii de aceeasi parere cu ceilalti. E normal ca un om inteligent sa aiba pararea lui. Diferenta o face modul in care ii judeci pe ceilalti ce au alte pareri. Poti accepta ca si alti au pararei pertinente, sau ca parerile tale sunt gresite, depinde de IQ-ul fiecaruia. Poti puncta si argumenta ce este gresit DIN PCT-UL TAU DE VEDERE in parerile celorlalti, dar nu poti pretinde ca SUNT GRESITE TOTAL. Cine pretinde ca detine adevarul total si NUMAI EL ARE DREPTATE, este un …… dar mai bine ma opresc aici, ca iar imi umple careva frigiderul, 😉
          “Sa-i sara ochii daca nu este asa” 😉 (ca sa fiu in ton :))

    • 5 septembrie 2013 at 18:47

      Marsh la kk porcotaliu, clonatule!

      • 5 septembrie 2013 at 22:03

        @incognito
        stai mai un pic, poate chiar il cheama asa .. sa pornim de la prezumtia de nevonovatie

        • 6 septembrie 2013 at 22:19

          Corect Theo. Intai someaza si apoi trage (foc de avertisment, nu in plin), nu invers. Vezi ce intentii are. Poate nu are niciuna rea sau “subersiva”. Poate e suficient sa-i spui sa schimbe “nick”-ul pentru a nu crea confuzii, si vezi apoi. 🙂
          Sau poti adopta tactica “necunoscutului” si sa-l determini printr-un limbaj “specific” sa priceapa ca “n-are dreptate” decat in cazul in care aproba si aplauda. 🙂 ceea ce nu prea cred ca-ti sta in caracter, dar ma rog, poti sa-l lasii “prietenul necunsocut” s-o faca, 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 pentru ca lui ii sta, si ii mai si place, ca daca atata bucurie are si omul, cine suntem noi sa-l lasam fara ea???

    • 6 septembrie 2013 at 22:11

      Pai n-ati inteles? EL nu este candidat, el este CHIAR PRESEDINTELE ROMANIEI, ales de popor anul trecut prin referendumul furat de raul asta de baselu’. Si uratul asta de baselu’ nu-l lasa sa fie acolo unde DE DREPT TREBUIE SA FIE.
      Si ce rau imi pare ca l-am votat “ATUNCI”, la primul tur, dar ce bine imi pare ca mi-au “reparat” altii gresala.

      • 6 septembrie 2013 at 22:29

        @Rica Venturiano
        hai ca la referendum basescu a fost demis … asta este adevarul chiar daca tu recunosti nici “mort”

        • Rica Venturiano
          7 septembrie 2013 at 13:30

          Theo, nu cred intr-o democratie in care minoritatea conduce. S-A DOVEDIT CA 7,4 MIL (nici macar acei peste 8 milioane de participanti), NU REPREZINTA 50%. Dovada au dat-o chiar uslasii tai, care s-au vazut nevoiti sa coboare pragul la 30%. Theo, nu ne convine democratia cu principiile ei, sa ne intoarcem la dictatura si gata. Nu cred ca poti cumpara ceva cu “aproape banii” necesari, tot asa cum 50%+1 nu inseamna “aproape 50%+1”.
          Eu sunt mai realist si mai detasat de pasiunea unora fata de unii sau altii. Eu sunt atasat si devotat DOAR DOCTRINEI LIBERALE, nu acestor farisei din politica romaneasca, chiar daca fac parte din PNL. Eu m-am ridicat de jos prin munca, nu prin abdicari de la principiile moralei si ale bunului simt.

          • 7 septembrie 2013 at 15:55

            @Rica Venturiano
            Ba nu, s-a dovedit cand s-au afisat rezultatele la recensamant … au fost mai multi de 50 % … oricum jegul de basescu la cate blesteme a adunat nu o sa moara de moarte buna

        • 8 septembrie 2013 at 15:24

          COMUNICAT DE PRESĂ
          Nr.159 din 4 iulie 2013
          privind rezultatele definitive ale
          Recensământului Populaţiei şi al Locuinţelor – 2011
          (caracteristici demografice ale populaţiei)
          La 20 octombrie 2011 populaţia stabilă a României era de 20.121.641 persoane, din care 10.333.064
          femei (51,4%). Faţă de situaţia existentă la recensământul anterior, populaţia stabilă a scăzut cu
          1.559,3 mii persoane (din care, 779,2 mii femei), în principal din cauza migraţiei externe.
          Primele 6 judeţe, cu excepţia Municipiului Bucureşti (1.883,4 mii), ca număr de populaţie stabilă sunt
          Iaşi (772,3 mii), Prahova (762,9 mii), Cluj (691,1 mii), Constanţa (684,1 mii), Timiş (683,5 mii) şi Dolj
          (660,5 mii persoane). Covasna (210,2 mii), Tulcea (213,1 mii), Sălaj (224,4 mii), Mehedinţi (265,4
          mii), Ialomiţa (274,1 mii) şi Giurgiu (281,4 mii) sunt judeţele cu cel mai mic număr de persoane ce fac
          parte din populaţia stabilă.
          Distribuţia populaţiei stabile pe medii de rezidenţ ă
          În municipii şi oraşe trăiesc 10.859 mii persoane, reprezentând 54,0% din totalul populaţiei stabile.
          Faţă de situaţia de la penultimul recensământ, ponderea populaţiei stabile din mediul urban a crescut
          cu 1,3 puncte procentuale în detrimentul mediului rural.
          Structura populaţiei pe grupe de vârstă
          La 20 octombrie 2011, copiii (0-14 ani) deţin o pondere de 15,9% în totalul populaţiei stabile,
          populaţia tânără (15 – 24 ani) reprezintă un procentaj de 12,3%, persoanele mature (25 – 64 ani)
          formează majoritatea (55,7%), iar persoanele în vârstă de 65 ani şi peste reprezintă 16,1% din total.
          Persoanele în vârstă de 85 ani şi peste deţin o pondere de 1,3% în totalul populaţiei stabile.
          Structura etnică şi confesională a populaţiei stabile a României
          La recensământul din 20 octombrie 2011, înregistrarea etniei, limbii materne şi a religiei s-a făcut pe
          baza liberei declaraţii a persoanelor recenzate. Pentru persoanele care nu au vrut să declare aceste
          trei caracteristici, precum şi pentru persoanele pentru care informaţiile au fost colectate indirect din
          surse administrative, informaţia nu este disponibilă pentru aceste 3 caracteristici. Ca urmare,
          structurile prezentate în continuare pentru cele 3 caracteristici etno-culturale sunt calculate în funcţie
          de numărul total de persoane care şi-au declarat etnia, limba maternă şi respectiv religia şi nu în
          funcţie de numărul total al populaţiei stabile.
          Informaţia privind etnia a fost disponibilă pentru 18.884,8 mii persoane (din totalul celor 20.121,6 mii
          persoane). S-au declarat români 16.792,9 mii persoane (88,9%). Populaţia de etnie maghiară
          înregistrată la recensământ a fost de 1.227,6 mii persoane (6,5%), iar numărul celor care s-au
          declarat romi a fost de 621,6 mii persoane (3,3%). Grupurile etnice pentru care s-a înregistrat un 2
          număr de persoane de peste 20 mii sunt: ucraineni (50,9 mii persoane), germani (36,0 mii), turci
          (27,7 mii), ruşi – lipoveni (23,5 mii) şi tătari (20,3 mii persoane).
          Faţă de recensământul din anul 2002 s-a înregistrat o creştere a ponderii populaţiei de etnie romă
          (de la 2,5% la 3,3%) şi o descreştere a ponderii populaţiei de etnie germană (de la 0,28% la 0,20%).
          Potrivit liberei declaraţii a celor 18.891,6 mii persoane care au declarat limba maternă, structura
          populaţiei după limba maternă se prezintă astfel: pentru 90,9% limba română reprezintă prima
          limbă vorbită în mod obişnuit în familie în perioada copilăriei, iar în cazul a 6,7% dintre persoane
          limba maghiară reprezintă limba maternă; limba romani a reprezentat limba maternă pentru 1,3%,
          iar limba ucraineană pentru 0,3% din totalul populaţiei stabile pentru care această informaţie a fost
          disponibilă. Limbile turcă, tătară sau rusă reprezintă (fiecare) limba maternă pentru o persoană din
          1000 care fac parte din populaţia stabilă. Altă limbă maternă decât cele prezentate mai sus a fost
          declarată de către 0,5% din populaţia stabilă.
          Structura confesională a fost declarată de 18.861,9 mii persoane din totalul populaţiei stabile
          şi arată că 86,5% dintre persoanele care au declarat religia sunt de religie ortodoxă; 4,6% s-au
          declarat de religie romano-catolică, 3,2% de religie reformată, iar 1,9% penticostală. Ponderi între
          0,4% – 0,8% au înregistrat următoarele religii: greco-catolică (0,8%), baptistă (0,6%) şi adventistă de
          ziua a şaptea (0,4%). Persoanele de altă religie decât cele prezentate mai sus reprezintă 1,8% din
          total. S-au declarat „fără religie” sau atei un procent de 0,2% din totalul populaţiei.
          Structura populaţiei stabile pe stări civile
          Aproape jumătate din populaţia stabilă
          1
          sunt persoane care au starea civilă legală de căsătorit(ă).
          Sunt căsătoriţi 4.818,4 mii bărbaţi şi 4.868,8 mii femei. Două persoane din 5 nu au fost niciodată
          căsătorite, persoanele văduve reprezintă o zecime din totalul populaţiei stabile, iar persoanele
          divorţate deţin o pondere de 4,2%. În uniune consensuală au declarat că trăiesc 745,5 mii
          persoane.
          Structura după nivelul de instruire absolvit
          Din totalul populaţiei stabile de 10 ani şi peste, 44,2% au nivel scăzut de educaţie (primar, gimnazial
          sau fără şcoală absolvită), 41,4% nivel mediu (posticeal, liceal, profesional sau tehnic de maiştri) şi
          14,4% nivel superior. La 20 octombrie 2011 erau 245,4 mii persoane analfabete.
          Persoane plecate pe perioadă îndelungată în străi nătate
          Numărul persoanelor plecate în străinătate pentru o perioadă de cel puţin un an, dar care nu fac
          parte din populaţia stabilă, este de 727,5 mii şi, evident, nu cuprinde decât o parte a numărului de
          emigranţi externi. Sub-înregistrarea semnificativă a fost cauzată de faptul că, la momentul critic al
          recensământului, mare parte dintre aceste persoane erau plecate cu întreaga familie în străinătate şi
          nici nu au existat alte persoane (în ţară) care să declare informaţiile solicitate despre aceştia.
          Datele definitive ale recensământului s-au obţinut prin prelucrarea datelor individuale din formularele de înregistrare a
          persoanelor din gospodării şi locuinţe şi prin colectare indirectă din surse administrative.
          Informaţii mai detaliate asupra indicatorilor diseminaţi prin prezentul comunicat de presă sunt disponibile pe
          site-ul http://www.recensamantromania.ro (REZULTATE DEFINITIVE RPL 2011). Informaţii suplimentare derivate pe
          judeţe şi localităţi sunt disponibile pe site-ul http://www.recensamantromania.ro şi pe site-urile direcţiilor regionale şi
          judeţene de statistică.
          Alte rezultate definitive ale RPL 2011 vor fi puse la dispoziţia utilizatorilor etapizat, în perioada septembrie –
          decembrie 2013 (vezi Termene de realizare a volumelor cu rezultatele definitive ale RPL 2011 pe
          http://www.recensamantromania.ro).
          1
          Ponderi calculate în număr persoane pentru care starea civilă legală a fost disponibilă

          Iulie 2012 Pentru demiterea preşedintelui României
          Participare(%)
          46,24%,
          Participare (cifre absolute)
          8.459.053

          Ca sa fie VALID ar fi insemnat ca POPULATIA CU DREPT DE VOT AR FI TREBUIT SA FIE CU 1% PESTE 16918106.

        • 8 septembrie 2013 at 15:27

          Scuze, rectific (din cauza vitezei):
          Ca sa fie VALID ar fi insemnat ca POPULATIA CU DREPT DE VOT AR FI TREBUIT SA FIE DE 16918105, ca sa fie o participare de 50%+1

  15. dorian65
    6 septembrie 2013 at 0:25

    Theodora cand folosesti Tor nu o sa iti apara .
    Acesta-i IP luat de la Etisalat.
    Cred ca iti apare un altul ca Tor plimba mesajul printr-o gramada de servere.
    Foloseste Tor daca vrei sa navighezi la sigur.

  16. Thommas Anderson
    8 septembrie 2013 at 17:12

    Ca sa va faceti o idee cine sunt “rebelii”…
    http://rt.com/news/syria-crisis-live-updates-047/
    Cititi stirea despre violarea si uciderea unei fete de 15 ani…

  17. Thommas Anderson
    8 septembrie 2013 at 17:15

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home3/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home3/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home3/cristiha...') #2 /home3/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home3/cristiha...') #3 {main} thrown in /home3/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58