Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

29 aprilie 2025

Nu pot si nu vreau sa fiu Charlie !!! – Fisa personala.


orsova

De ce sa fiu Charlie?

De ce sa fiu Charlie cand sunt Coloana Infintului, Masa Tacerii, Pasarea Maistra, Poarta Sarutului, Cumintenia Pamantului, Rapsodia Romana si Luceafarul.

De ce sa fiu Charlie cand sunt Aurel Vlaicu, Traian Vuia, Henri Coanda, Emil Racovita, Nicolae Grigorescu, Nicolae Tonitza si Stefan Luchian.

De ce sa fiu Charlie cand sunt Mircea cel Batran, Stefan cel Mare, Mihai Viteazu, Tudor Vladimirescu, Badea Cartan, Vlad Tepes si Constantin Brancoveanu.

Cateodata sunt Maresalul Antonescu dar cand mi se intampla asta imediat sar unii la gatul meu si imi spun ca asa ceva nu este permis.

Sunt o femeie nascuta in Romania, cetatean roman de nationalitate romana, crestin ortodox care respecta credinta si religia altor oameni.

Regret uciderea ziaristilor/caricaturisti francezi de la revista franceza Charlie Hebdo dar eu, cu siguranta NU sunt Charlie Hebdo pentru ca eu NU consider UMOR caricaturile cu Dumnezeu Tatal, Dumnezeu Fiul, Sfantul Duh, Maica Domnului, Profetul Mahomed etc. Nu, acelea nu sunt caricaturi, acelea sunt niste MIZERII pe care nici un om cu mintea intreaga nu trebuia sa le deseneze.  Pentru ca libertatea mea de exprimare nu trebuie sa jigneasca profund credinta si religia celorlalti.

Nu pot si nu vreau sa fiu Charlie !!!

Pentru toti care s-au declarat Charlie: uitati ce declara Bernard (Willem) Holtrop, un caricaturist al revistei Charlie Hebdo care a scapat cu viata pentru ca nu se afla in redactie la momentul crimei. “Vomitam pe toate aceste persoane care spun dintr-o data ca sunt prietenii nostri” !!!!!

Eu zic ca bine face, ma mira ca se opreste doar la voma  🙁 Oare cum se simt acum marii nostri oameni de televiziune, acesti mari luptatori pentru libertatea de exprimare care ne-au inebunit vreo 2 – 3 zile cu declaratia “Je suis Charlie”? Ma intreb daca minunatul caricaturist Bernard (Willem) Holtrop  vomita si pe sefii de stat si de guverne care au participat la marsul de solidaritate de la Paris 

http://theodora0303.wordpress.com/2015/01/13/ia-de-la-charlie-hebdo-vomitam-pe-toate-aceste-persoane-care-spun-dintr-o-data-ca-sunt-prietenii-nostri/

Versuri Adrian Ivanitchi – Fisa personala

Om intre oameni pe o planeta Unde atatia pier expirati Dunarea imi poata setea secreta Am o pecete sunt Muntii Carpati.

Eu sunt stapanul patriei mele Adeverinte ca sunt n-am cersit In reverente si temenele neamul meu nu este rostogolit

Eu sunt din tara lui Foaie-verde Eu sunt din neamul lui Fat-Frumos Turmele mele nu se pot pierde C-am strabatut vesnicia pe jos.

Marea mea neagra poarta-mi Carpatii In adancimea lacasului tau Tu ce esti neagra doar pentru altii Si pentru mine albastra mereu.

Eu tot destinul meu fericescul Cu pozie ca sa nu mor De la Ovidiu la Eminescu Mai am de-a pururea un singur dor.

Eu sunt din tara lui Foaie-verde Eu sunt din neamul lui Fat-Frumos Turmele mele nu se pot pierde C-am strabatut vesnicia pe jos.

Una din lacrimi Olt mi se cheama Cealalta-i Mures si alta e Jiu Prutul si Crisul sunt de o seama Limba romana o apar si-o stiu

Stiu ce e iarna si stiu ce e vara Merg si la targuri dar nu sa ma vand Numele meu de familie e tara Si Miorita prenumele bland.

Eu sunt din tara lui Foaie-verde Eu sunt din neamul lui Fat-Frumos Turmele mele nu se pot pierde C-am strabatut vesnicia pe jos.

Multe razboaie-am facut si as face Ca sa ma apr de orice dusmani Dar m-as inscrie urgent la o pace Mi-e dor deo pace de o mie de ani

Iata Carpatii inviati de cascade Cu ei m-am nascut si-alor frate raman Vestea imi merge de om cumsecade Nici mult nici putin doar atat un roman.

Eu sunt din tara lui Foaie-verde Eu sunt din neamul lui Fat-Frumos Turmele mele nu se pot pierde C-am strabatut vesnicia pe jos.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

27 Responses “Nu pot si nu vreau sa fiu Charlie !!! – Fisa personala.”

  1. cristiana-irina anghel
    10 ianuarie 2015 at 14:37
  2. 10 ianuarie 2015 at 14:37

    L-am redistribuit. Am si eu un comunicat de presa in acelasi sens. De la: Hai ca se poate! Către: cristianairina@yahoo.com Trimis: Sâmbătă, 10 Ianuarie 2015 14:29:38 Subiect: [Articol nou] Nu pot si nu vreau sa fiu Charlie !!! – Fisa personala. #yiv3272058428 a:hover {color:red;}#yiv3272058428 a {text-decoration:none;color:#0088cc;}#yiv3272058428 a.yiv3272058428primaryactionlink:link, #yiv3272058428 a.yiv3272058428primaryactionlink:visited {background-color:#2585B2;color:#fff;}#yiv3272058428 a.yiv3272058428primaryactionlink:hover, #yiv3272058428 a.yiv3272058428primaryactionlink:active {background-color:#11729E;color:#fff;}#yiv3272058428 WordPress.com | Theodora posted: „De ce sa fiu Charlie?De ce sa fiu Charlie cand sunt Coloana Infintului, Masa Tacerii, Pasarea Maistra, Poarta Sarutului, Cumintenia Pamantului, Rapsodia Romana si Luceafarul.De ce sa fiu Charlie cand sunt Aurel Vlaicu, Traian Vuia, Henri Coanda, Emi” | |

  3. 10 ianuarie 2015 at 17:19

    Romanii luati de valul „imitatiei”, care au adoptat zicerea „Je suis Charlie”, identificandu-se cu caricaturistii care au stat la originea crimelor si haosului de la Paris, ce au implicat cheltuieli enorme prin uriasa desfasurare de forte, se pot vindeca de ipocrizia afisata, daca, pe cinstite si in mod onorant pentru ei, vor spune: „Si eu sunt Rizoaica”, si doresc eliminarea Lacomiei, Minciunii, Hotiei, Tradarii, Iresponsabilitatii, Nesimtirii, etc., din societatea romaneasca, alegand „lumea” care este mai buna pentru Romania si romani!
    Cei ce vor spune: „Si eu sunt Rizoaica”, vor fi de buna credinta, numai daca ei insisi vor face alegerea, si vor si distribui acest text!

    (“Apelul” de mai jos, de a alege ”lumea” mai buna pentru Romania si romani, se adreseaza tuturor oamenilor inteligenti si de buna credinta!
    Acest “Apel” a fost transmis si primilor patru decidenti din Romania, pe care, de asemenea ii consideram, pana la proba contrarie, inteligenti si de buna credinta, astfel: Iohannis, cu Nr.20.304/23-12-2014; Ponta, cu Nr.2.135/29-12-2014; Alina Gorghiu, cu Nr.531/05-01-2015; Vasile Blaga, cu Nr.1/05-01-2015).

    O ALEGERE IMPERATIVA, si VITAL-NECESARA, pentru LUMEA Mileniului III

    Tu omule, si frate, in care dntre cele “doua lumi” doresti sa traiesti, tu si urmasii tai?

    Cele “doua lumi”, dintre care putem sa alegem, se dosebesc DOAR prin Juramantul aflat la “temelia” fiecareia!
    ………………………….

    (Cei ce doresc sa traiasca in cea mai buna „lume” posibila, pot citi acest text integral pe pagina mea de Facebook, si au datoria sa faca propria alegere, sa o sustina si sa o impuna!).

  4. ALM
    10 ianuarie 2015 at 19:45

    Nu credeam că am să-l citez vreodată pe Băsescu: „nu vă mai uitaţi o săptămână la Antene!”. Şi nu mă refer strict la Antenele trustului Intact ci la toate posturile de „ştiri”. Politica promovată de acestea a devenit greţoasă şi este necesară câte o cură de dezintoxicare …

    • 10 ianuarie 2015 at 22:46

      @ALM
      nu ma uit ca ma enervez … ma uit la B1, la Realitatea si la Digi TV ca cineva trebuie sa se sacrifice sa vada si sa auda ce mai spun „prietenii” nostri despre noi 🙂 🙁

    • 11 ianuarie 2015 at 15:41

      Dl. ALM,
      Stiti care e culmea ironiei? „Nu va mai uitati o saptamana la Antene!”, in schimb sa se uite la cine? La el, nu? Mi-a venit si mie in minte un citat din Basescu: ” E un fleac, I-AM CIURUIT!!”.

  5. 10 ianuarie 2015 at 23:28

    Haide-ti sa nu dramatizam si sa bagam spaima in oameni, caci nu este cazul! Omul de rand nu a fost, nu este si nu va fi supus niciodata unui atac terorist, da stimabili? Nu va faceti voi auzita vocea, prin asa ceva, caci ce a fost la Paris a fost doar o intamplare si a fost asupra unui trust de presa, da? Ia nu va mai dati voi destepti, caci in Romania nu vor exista niciodata asemenea atacuri teroriste! Noi n-avem oameni atat de vocali, de importanti cum are Franta, da? Stati linistiti romani, nu va luati dupa acest site mincinos care-si cauta popularitate! OK, reclmata la CNA, aceasta postare a voastra, WordPress.com

    • 11 ianuarie 2015 at 0:46

      @andresclara
      andresclara te doare capul? 🙂

    • ALM
      11 ianuarie 2015 at 11:59

      @andresclara
      Poate fără să vă daţi seama, mesajul dvs seamănă cu ameninţările islamiştilor fundamentalişti, mai puţin ameninţarea cu suprimarea fizică! Pentru ce vă auto-proclamaţi „Je suis Charlie” dacă nu sunteţi de acord cu liberatea de opinie? Trebuie să fim toţi „într-un cuget şi-o simţire” cu linia „politically correct”? Ameninţaţi, ca un ordinar informator securist, că cereţi închiderea blogului? Pentru ce? Că owner-ul n-a cerut interzicerea legii Big Brother! N-a cerut nici desfinţarea structurilor anti-tero! N-a cerut nici slăbirea capacităţilor informative şi de securitate naţională (cum cere PNL-ul băsist)! A afirmat doar că avem şi noi mari figuri cu care ne putem mândri, oameni care uneori s-au jertfit pentru ceea ce este astăzi România, fără să batjocorească credinţele altora, doar apârând Ţara împotriva celor care batjocoreau credinţa noastră.
      Am scris mai mult decât meritaţi, cu speranţa că aveţi suficientă inteligenţă ca să vă daţi seama că „aţi călcat în străchini”!

    • Rica Venturiano
      12 ianuarie 2015 at 12:41

      Scuzati-ma domniosara, sau doamna „andresclara”, dar se pare ca ati (nu a-ti) chiulit de pe la scoala. Haideti (nu haide-ti) sa fim romani intai printr-o gramatica corecta. Limbajul folosit nu face decat sa va puna la locul meritat, si nicidecum sa ii jigneasca pe altii.
      Oare ganditi cand tastati? ” Omul de rand nu a fost, nu este si nu va fi supus niciodata unui atac terorist, da stimabili?” Pai stimabila doamna sau domnisoara, in acel magazin evreiesc ce erau acei clienti, daca nu „OAMENI OBISNUITI”???
      Cand aveti oarece dubii, folositi DEX online. Ia uitati ce zice:
      „TERORÍSM s. n. folosirea deliberată și sistematică a unor mijloace violente sau amenințări de natură să provoace teamă și neîncredere, panică și nesiguranță, ignorând orice norme umanitare”.
      Pai ce fost atacul respectiv? Ce intelegeti prin „om de rand”? Un om care sta la coada, la rand, cumva? 😀
      Oare gatiti la fel de prost precum ganditi? 😀

  6. tatomirescu nelly
    11 ianuarie 2015 at 0:43

    Te subscriu , Theodora ! 🙂 Bine zici ! 🙂

  7. 11 ianuarie 2015 at 1:15

    io-s patriot și NU îmi e și nu-mi va fi vreodată rușine cu aceasta ! BINE, Theodora ! Subscriu ! NU sunt deacord cu terorismul , NU am fost vreodat ! Dar militez și pentru ideea că terorismul NU poate fi eradicat prin… tyerorism așa cum au făcut marile puteri peste mai tot în lume și apoi au , pardon , s-au scuzat, apropo de numărul mare de civili uciși că sunt, citez din occidentali : ” victime colaterale ” și au mai spus și că ” nu suntem plătiți să fim morali ” și câte alte…
    Da, libertatea mea de exprimare nu e permis să lezeze libertatea celorlalți de exprimare și E loc sub soare pentru toate religiile. NU e admis să ridiculizezi religia altora, și s-o faci apelând inclusiv la mizerii pornografice că vezi, Tată, ești un nume… Nenorocirile pot fi EVITATE dacă GÂNDIM. Am impresia că sunt destui direct interesați să mențină și să întețească focul, conflictele deschise…
    NU îmi plac pupincuriștii cu orice preț de pe la tembeliziuni, NU accept să fac sluș pe la Porțile apusene, răsăritene și de peste ocean ! Sunt un OM simplu, Demn, ceea ce păcălicii de-și zic samnchi politicieni NU sunt iar tembeliziunile, fiecare din ele în slujba vreunui mogul ori partid, nici atât.
    Eu una nici măcar NU pot afirma că aș cunoaște ce a fost cu adevărat la Paris, știm doar ce ni se spune, arată….
    Încă o dată : NU sunt deacord cu actele de violență, cu crimele, cu manipulările, cu instigările, etc
    Regret și deplâng nevinovații uciși dar nu arăt cu degetul că nu știu cine sunt criminalii și nici cine-s cei din umbră…
    Dacă ne-am așeza la masa dialogului, a negocierii, dacă am comunica și ne-am respecta , dacă s-ar renunța la feriseism și fățărnicie, dacă…. atunci multe ar fi evitate, prevenite, preîntâmpinate, dar…. Cineva NU vrea !

  8. 11 ianuarie 2015 at 1:48

    Theodora, trebuie sa fim Charlie daca suntem impotriva omorului, daca suntem impotriva totalitarismului si terorismului, daca suntem impotriva barbariei. Trebuie sa fim Charlie daca suntem impotriva barbariei Inchizitiei, daca suntem impotriva barbariei naziste, daca suntem impotriva barbariei terorismului de astazi!
    Trebuie sa fim Charlie daca vrem sa aparam valorile fundamentale ale Lumii Libere: Libertatea, Democratia!

    Totusi, una e sa te duci intr-o redactie precum cea a publicatiei Charlie Hebdo si sa faci un scandal monstru, pentru ca esti revoltat de acele caricaturi, si altceva este sa omori. Una e sa dai o palma, alta e sa pui mana pe mitraliera si sa tragi! Exista numeroase forme de protest, chiar si vehement, fara a se recurge la omor! Fara a se recurge la amenintarea cu moartea!
    Altminteri, oricine care nu e de acord cu ceea ce scrii tu, sa zicem, ar trebui sa te omoare? Unde mai e atunci libertatea de gandire? Foarte bine, poti sa socotesti mizerii acele caricaturi. Dar asta e una si cu totul altceva e sa mergi cu mitraliera in redactia acelei publicatii si sa faci un masacru. Condamnabil e masacrul pe care acei teroristi l-au facut, nu ca nu au fost de acord cu acele caricaturi. Ca nu au fost de acord cu acele caricaturi, asta nu e condamnabil. Ca nu au fost de acord cu acele caricaturi – daca luam doar asta – e in spiritul democratiei si al libertatii.

    „Pentru ca libertatea mea de exprimare nu trebuie sa jigneasca profund credinta si religia celorlalti. ” – bun, dar atunci nici cei care se simt jigniti nu trebuie sa abuzeze de libertatea lor si sa se duca sa-i omoare pe cei care au exprimat acea jignire.
    Cei care „jignesc profund credinta si religia celorlalti” merita dispret, nu un glont. Dispretul e o arma mai teribila decat mitraliera si glontul. Daca, de exemplu, comunitatea musulmana de acolo s-ar fi exprimat public punand problema: cat de educativa este o astfel de revista?, ar fi fost cu totul altceva. Sau ar fi putut sa puna problema daca astfel de caricaturi servesc la ceva si la ce anume. Ar fi fost mult mai interesant.

    Sunt si alte cazuri care nu sunt in regula deloc! Spre exemplu asasinarea lui Ioan Petru Culianu – nici acum nu se stie cine l-a asasinat. Pentru ce? A deranjat? De ce? Pe cine? A „jignit profund credinta si religia celorlalti”?

    Veni vorba, vad, de Antena 3. Unuia caruia nu-i e pe plac acest post, care se simte „jignit profund” de vreo emisiune a acestui post, ce ar trebui sa faca? Sa se duca acolo si sa mitralieze, Doamne fereste!!, redactia? Nu-ti place, nu te uiti. Ai telecomanda, te duci pe alt post! Un om normal asa face: nu-i place postul respectiv de televiziune, nu se uita la acel post de televiziune. Bineinteles, ai si posibilitatea sa critici pe blog, in discutiile pe care le porti etc, astea sunt lucruri normale care se intampla in orice democratie. Anormal e sa te duci sa asasinezi redactia!

    De asta trebuie sa fim Charlie, pentru ca luptam impotriva extremismului, luptam pentru Libertate si Democratie!

  9. 11 ianuarie 2015 at 1:51

    Theodora, am si eu un comentariu, dar cred ca a ajuns in spam… Daca vrei sa-l scoti de acolo, multumesc! 🙂

  10. 11 ianuarie 2015 at 6:23

    Sint de-a dreptul ingretosat de campania imunda declansata imediat dupa evenimentele tragice de la Paris, in sustinerea inaspririi legii Big Brother. Se incearca, prin toate mijloacele de comunicare in masa, inducerea citorva idei, pe baza carora sa se poata cere, eventual cu o cit mai larga sustinere a opiniei publice, renuntarea la dreptul la viata personala, la intimitate. Iata citeva exemple de manipulare:
    – a fost atacat dreptul la exprimare libera. Minciuna! Ceea ce faceau acei „caricaturisti” nu avea nicio legatura cu dreptul la libera exprimare. Libertatea este dreptul de a face absolut orice, atita vreme cit nu ingradesti sau lezezi, astfel, dreptul celui de linga tine de a face acelasi lucru. Privita prin aceasta prisma, batjocorirea valorilor spirituale ale altuia nu poate fi o exercitare a libertatii tale, nici macar a libertatii de exprimare, ca forma particulara de libertate.
    – a fost un act terorist. Minciuna! Un act terorist este asasinarea, cu singe rece, a unor fiinte nevinovate, care nu erau implicate in niciun conflict, direct sau indirect, cu atacatorii. In cazul unui razboi, de exemplu, lupta de partizani nu are nicio legatura cu terorismul.
    Ori, in cazul de fata, conflictul dintre parti era chiar foarte vechi. Au existat nenumarate proteste, apoi amenintari dintre cele mai dure. Acum, cind ele au devenit fapte, ne cuprinde mirarea: „Vai, dar cine-ar fi crezut?!”
    11 septembrie, da, acela a fost un act terorist. Au murit mii de oameni care n-aveau nici cea mai mica legatura cu musulmanii, nimic de impartit cu acestia si, poate, cu nimeni altcineva. Ceea ce nu e cazul cu evenimentele tragice de la Paris, asa cum prosteste incerca Cristina Topescu sa ne sugereze: ” un 11 septembrie al francezilor”
    Asadar, ni se filfiie (!) in virf de bat ca, printr-un act terorist a fost atacata democratia. Drept pentru care, sa facem bine sa prezentam calculatoarele la control, cu tot cu amantele ale caror poze le avem pe-acolo, cu planurile de afaceri sau investitii pe care vrem sa le facem, cu medicamentele de care avem nevoie sau bolile de care suferim, cu memoriile sau amintirile, cu toate micile secrete pe care fiecare le are. Secrete care nu vor rasturna, niciodata, pamintul, dar care vrem sa ramina doar ale noastre, fara sa fie rascolite de bocanci tip SRI.
    Si, la urma urmei, va mai intreb ceva: de ce am inaspri legea in Romania pentru ceva ce s-a petrecut in Franta iar in Romania nu s-ar fi putut intimpla niciodata? Fiindca, s-o spunem pe sleau: la noi, niste astfel de „caricaturisti” ar fi ajuns in spatele gratiilor mult inainte de a se putea intimpla nenorocirea, pentru continutul „liberei lor exprimari” Cine nu crede, sa se uite un pic aici: http://referentiel.nouvelobs.com/wsfile/3091352208000.jpg

  11. viorel i. iancu
    11 ianuarie 2015 at 14:12

    Nu poate fi ceva mai inteligent

  12. Valeriu
    11 ianuarie 2015 at 17:31

    Tu nu poti fi Charlie, pentru-ca nu te-a impuscat nimeni deocamdata.

  13. ADRIAN BALAN
    11 ianuarie 2015 at 20:06

    STATI STRAMB SI JUDECATI DREPT !
    Fiecare pasare pe limba ei piere,este adevarat ?
    Presa are libertate de exprimare dar nu garanteaza limitele intre care poate sa lucreze in numele Democratiei si Drepturilor omului.
    Acest fapt da posibilitatea factorului care se considera afectat sa se adreseze Justitiei pentru a cere sa se analizeze daca Presa i-a adus prejudicii sub diferite forme.
    Presa pierde sau castiga in Justitie,asta inseamna ca trebuie sa fie foarte atenta in demersurile sale care duc de multe ori la tragedii in randul omenirii.
    Pentru aceasta PRESA sa nu atace DISTRANDU-SE pe seama oamenilor care nu REACTIONEAZA toti la fel.
    Da,este adevarat ! Fiecare pasare pe limba ei piere !
    DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA IN PACE PE ZIARISTII CARE SI-AU PIERDUT VIATA.
    VA INTREB:DE CE AU MURIT POLITISTII SI OSTATECII DIN CAUZA GLUMEI ZIARISTILOR ???

  14. 12 ianuarie 2015 at 14:16

    Franţa este mai aproape de noi, de România. Totuși morții trebuiesc lăsați să se odihnească în pace! Moartea unora nu trebuie să aducă celebritate altora. Franţa în doliu mi se pare ceva ………Franţa, lasă-ţi morții să se odihnească. Apără-te Franţa, dar nu te răzbuna.
    Asa am scris într-un articol al meu! Această manifestare de la Paris nu a fost de cat un circ.

  15. 12 ianuarie 2015 at 23:05

    O poezie frumoasă. Poate trebuia să treceți refrenul o singură dată. Vă invit să citiți și opinia mea: http://yanush.wordpress.com/2015/01/12/prin-extirparea-inteligentei-umane-s-a-realizat-o-noua-specie-charlie/

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58