Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

23 aprilie 2025

O demonstratie de neputinta si o incapacitate grava de comunicare si colaborare


accident aviatic Apuseni

Stati linistiti romani! STS-ul va asculta si va localizeaza cand „nu vorbiti ce trebuie si/sau cu cine nu trebuie”, numara voturi dar nu va poate localiza semnalul telefonului daca va prabusiti cu avionul pe un varf de munte. Eu zic sa le marim fondurile celor de la STS. Poate primesc prea putini bani de la buget. Si la ROMATSA trebuie marite salariile urgent ca am auzit ca au salarii mici. Poate trebuie motivati mai bine. Nu si-a dat inca nimeni demisa?! Armata romana nu este dotata cu nici un elicopter care sa poata sa zboare in conditii de noapte si/sau ceata? Eu stiam ca avem. Daca avem de ce nu au fost ridicate de la sol si trimise la gaseasca epava avionului? Stire soc – se pare ca Politia Romana are o aparatura care putea sa detecteze locul unde s-a prabusit avionul dar nu au actionat pentru ca nu aveau aprobarea unui judecator.

Am asistat ieri la o demonstratie de neputinta si la o incapacitate grava de comunicare si colaborare a autoritatilor romane. Operatiunea de salvare a fost o balbaiala jalnica care a durat 7 ore care probabil ca nu s-ar fi incheiat nici acum daca 300 de localinici nu ar fi plecat in cautarea supravietuitorilor. Jandarmii montani, ISU, SMURD-ul si cine a mai fost pe acolo au orbecait se pare in alt perimetru. Daca nu erau satenii foarte probabil astazi am fi numarat 7 morti nu 2. De ce STS-ul nu a putut localiza cu mai multa precizie locul accidentului cand la locul prabusirii erau 5 – 6 telefoane mobile functionale? Au aparut pareri ca STS-ul a gresit de trei ori localizarea avionului parbusit.

Sa ne fereasca Bunul Dumnezeu de un cutremur mare ca murim cu zile fratilor. Murim sub daramaturi pana ajung salvatorii la noi. In 1977 am avut armata. Acum avem ceva care se numeste la fel dar nu mai poate sa actioneze la fel de eficient.

PetSmart Customer Satisfaction Survey

Multumiri localnicilor, padurarului Todea Argentin si membrilor clubului Transilvania Offroad.

Dumnezeu sa ii odihneasca pe Adrian Iovan si pe tanara asistenta care a murit de frig.

Tags: , , , , , , ,

64 Responses “O demonstratie de neputinta si o incapacitate grava de comunicare si colaborare”

  1. dorian65
    21 ianuarie 2014 at 14:58

    Hai ca te-ai intrecut pe tine insusi cu aceasta postare,nu te recunosc!
    Esti foarte indignata si este normal sa fii asa.
    Ciorba politico-birocratica are repercursiuni in viata de zi cu zi si cel mai bine se vede la cate un eveniment de acest gen.
    Vezi cand spun ca trimitem acolo dovleci de Hallowen de peste 23 ani ma contrazici.Ei gandesc numai pentru ei si considera ca lor nu li se poate intampla ceva si atunci de ce sa anticipeze ceva si sa puna in lege.

  2. 21 ianuarie 2014 at 16:50

    Si in plus: STS-ul detecteaza orice tip de telefon, nu neaparata smartfoun.

    • 21 ianuarie 2014 at 22:17

      @Ieri Azi Maine
      si atunci de ce nu i-au detectat pe bietii oameni?

      • 21 ianuarie 2014 at 22:22

        Aveau nevoie de mandat. Detectarea GSM se face numai cu mandat. Asa ca acei oameni sunt curati si nu sunt urmariti; din pacate nu au fost nici cautati.

        • 21 ianuarie 2014 at 22:31

          @Ieri Azi Maine
          da, am inteles dar in situatii din astea actionezi, vorbim de vieti omenesti nu cred ca trebuia sa mai astepte mandat .. ocicum nu se putea da mandat pentru ca nu erau infractori

          • 22 ianuarie 2014 at 10:54

            Dar tu nu stii ca legea e pentru toti, dar se aplica la intamplare? Cum sa salveze EI niste oameni care trebuie platiti din banii statului si care mai cer si bani, cica nu pot sa profeze in standarde normale? Pai daca era vreun deputat sau senator, cotizand la partid, iesea si armata.

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          22 ianuarie 2014 at 8:33

          Totusi s-a facut detectarea GSM iar STS-ul a trimis coordonatele. Cu manfat, fara mandat, era sau nu necesar mandat in astfel de cazuri,habar nu am! Partea proasta a fost ca erau cam aiurea acele coordonate iar accidentul din cate stiu eu a avut loc IN AFARA acelei arii…

  3. Cocobinozaurul Biguminizat
    21 ianuarie 2014 at 16:59

    Trebuie sa incep prin a preciza ca NU AM CERTITUDINI LEGATE DE ACEST CAZ, ci doar o simpla parere. 🙂

    Parerea mea este ca oricat ne-ar place sa credem in infailibilitatea tehnologiei, lucrurile nu stau deloc asa…

    Daca intr-un oras localizarea prin triangulare se face cu o precizie destul de mare, nu la fel stau lucrurile si intr-o zona in care distantele intre antene sunt foarte mari, iar precizia localizarii este evident afectata din aceasta cauza. O cautare de noapte, pe vreme nefavorabila, in zone greu accesibile, pe o arie extrem de larga de 100Kmp, nu este deloc un lucru facil si simplu de rezolvat. Mai sunt si alte conjuncturi nefavorabile , ceata care a impiedicat localizarea accidentului din elicoptere, conditiile de iarna ce au ingreunat deplasarea mecanizata, etc.

    N-as sti deci sa spun cu siguranta daca exista sau nu vinovati, insa parerea mea este ca si in Elvetia, Austria , Germania, etc, tot asa ar fi decurs lucrurile intr-o situatie de acest gen si ca exista situatii in care tehnologia isi are limitele depasite si nu poate face absolut deloc minuni ! RAMAN DECI OAMENII , asa ca cinste celor care au participat la operatiunea de salvare, celor care au organizat-o deoarece eu CRED ca au facut tot ce au putut face si… Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei morti!

    • Cocobinozaurul Biguminizat
      21 ianuarie 2014 at 17:03

      Poate singura problema ar fi referitor la dotarea avionului cu un sistem de localizare in caz de urgenta, lucru care din cate stiu eu este obligatoriu. Posibil insa sa fie obligatoriu doar pentru anumite tipuri de avioane, nu chiar pentru toate…

      • 21 ianuarie 2014 at 22:22

        @Cocobinozaurul Biguminizat
        am inteles ca exista sistemul ala de localizare si a emis

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          22 ianuarie 2014 at 8:08

          „am inteles ca exista sistemul ala de localizare si a emis”

          @Theodora

          Da, si eu am aflat ca ar fi existat un transponder. Probabil insa era pe lampi 🙂

      • ALM
        21 ianuarie 2014 at 23:17

        Dragii mei, nu ştiu ce mai avea avionul (vechi de 37 de ani!!!) în funcţiune după accident. ROMATSA a transmis nişte coordonate destul de bune către ISU. Coordonate şi mai bune a transmis medicul Zamfir către 112 (STS, SRI). Dar, văd că se discută despre elicoptere care nu pot localiza din pricina lipsei de vizibilitate. Oare? De vizoare în infraroşu nu s-a auzit pe aici? Poliţia are precis (mai ales cei de la frontiere), la fel şi SRI-ul. Avionul nu s-a dezintegrat ci doar a pierdul mici elemente din alcătuire (tren de aterizare, profundor, flapsuri), ulterior deformându-se la prăbuşire. Doar astfel au scăpat cu viaţă majoritatea!
        Oricum, staţi liniştiţi, mortu-i de vină!

        • 21 ianuarie 2014 at 23:28

          @ALM
          da, la astea ma refeream care pot detecta prin infrarosu … asa este, aveti dreptate cei de la fromtiera au sigur

        • ALM
          22 ianuarie 2014 at 0:02

          Evident că tehnică există, OAMENII lipsesc! Elicopterele româneşti Puma Socat au un „guguloi” în bot, unde există inclusiv o cameră de televiziune în infraroşu. Dacă nu ar fi aşa o debandadă în instituţiile de stat, se putea cere cooperarea unui astfel de elicopter de la cea mai apropiată unitate a MApN. Dar cine să ceară cooperare cînd şefii trebuie să-şi dovedească incompetenţa individuală? Sper ca Iovan să nu fi murit degeaba, măcar să ducă la destituirea câtorva din ploşniţele care sufocă instituţiile statului.

          • 22 ianuarie 2014 at 0:32

            @ALM
            da, este necesara o cratenie generala

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          22 ianuarie 2014 at 8:00

          „De vizoare în infraroşu nu s-a auzit pe aici? Poliţia are precis (mai ales cei de la frontiere), la fel şi SRI-ul. ”

          @ALM

          Ba s-a auzit, insa nu le stiu caracteristicile tehnice si performantele pe vreme nefavorabila, deci NU STIU daca ar fi rezolvat sau nu ceva.

          Altfel stiu ca Rova Plumb spre exemplu, a cerut in septembrie 2012 internelor un elicopter echipat cu termoviziune pentru capturarea unui urs turbat. ( http://www.mediafax.ro/social/plumb-un-elicopter-mai-a-plecat-in-dambovita-si-va-survola-zona-in-care-un-urs-a-atacat-trei-oameni-10078304 )

          In mod logic, pare ca oamenii de langa un foc ar fi fost detectati mai usor decat un urs. Nu stiu insa cum sau daca afecteaza ceata si vremea nefavorabila astfel de sisteme, deoarece repet, nu stiu caracteristicile tehnice ale unor astfel de dispozitive.

          Cert este insa ca tehnica are limitarile si constrangerile ei si nu orice este posibil in orice conditii.

        • Ralu
          22 ianuarie 2014 at 17:19

          este model al anilor 60.
          elicopterele nu pot zbura
          in astfel de conditii meteo pentru ca nu au sistem de degivrare

        • ALM
          22 ianuarie 2014 at 18:56

          @Coco…
          Avem tehnică românească pentru vizualizarea în infraroşu de peste trei decenii. Vizualizare nu detecţie! Ceaţa atenuează nesemnificativ, strică focalizarea, frigul îmbunătăţeşte contrastul. Semnalele obţinute pot fi prelucrate electronic, obţinându-se imagini foarte bune pe monitor.

          După părerea mea, asistăm la o nouă dramă cauzată de politizări excesive, la propulsări politice în posturi care solicită profesionişti, la fărâmiţarea liniilor de comandă şi control în cât mai multe entităţi, astfel încât să existe cât mai multe posturi pentru clientela Puterii, indiferent de culoare. Sistemul este bolnav de aproape 7 decenii, dar în ultimii 24 de ani a intrat în metastază. Văd că se cere insistent demisia dlui Radu Stroe, ca şi cum asta ar îmbunătăţi o situaţie ajunsă cronică. Dacă o să fie demis (la schimb cu un ministru pesedist), atunci va fi adus alt „fruntaş” liberal, tot fără fonduri de la buget şi tot fără sânge în instalaţie, pentru măsuri dure, tranşante.

    • 21 ianuarie 2014 at 22:20

      @Cocobinozaurul Biguminizat
      50 kilometrii patrati raza de cautare?

      • Cocobinozaurul Biguminizat
        22 ianuarie 2014 at 8:22

        „50 kilometrii patrati raza de cautare?”

        @Theodora

        Imi place sa merg pe munte. Am fost in toate anotimpurile si in toate conditiile, iarna, noaptea, pe ceata, zapada inghetata in care fara crampoane mergi ca melcul, zapada moale in care te afunzi pana la brau daca nu ai rachete in picioare, etc.

        O arie montana de 50Kmp, sa zicem un dreptungi de 5x10km, este greu de acoperit si necesita timp. Sunt vai, viroage, torente, piscuri, platouri, uracusuri si coborasuri, dezavantajele noptii si cetii, iar mecanizat nu se poate face mai nimic ca sa poti scurta timpul de cautare…

  4. Cocobinozaurul Biguminizat
    21 ianuarie 2014 at 17:34

    „Armata romana nu este dotata cu nici un elicopter care sa poata sa zboare in conditii de noapte si/sau ceata?”

    @Theodora

    Probabil ca armata este dotata cu astfel de elicoptere. Ce-ar fi rezolvat insa trimiterea acelui elicopter, daca nu exista vizibilitate ca sa poti localiza accidentul ?

    • 21 ianuarie 2014 at 22:23

      @Cocobinozaurul Biguminizat
      pai tocmai asta este ca zboara si in conditii minime de vizibilitate

      • Cocobinozaurul Biguminizat
        22 ianuarie 2014 at 8:14

        „pai tocmai asta este ca zboara si in conditii minime de vizibilitate”

        @Theodora

        Pot zbura, dar scopul este sa poata depista locul accidentului. Cum vizual nu se putea din cauza cetii, ramanea eventuala termoviziune despre care am scris mai sus ca nu stiu cum functioneaza in conditii meteo nefavorabile….

        Deci puteau zbura pe ceata, insa nu sunt sigur deloc ca puteau localiza accidentul, asa cum ar fi cerut de fapt scopul misiunii.

        • Ralu
          22 ianuarie 2014 at 17:22

          elicopterele nu se ridica de la sol in astfel de conditii meteo pentru ca nu sunt dotate cu sistem de degivrare.
          seful de post din Alba ca l-a indrumat pe sateanul Trif a spus ca a auzit o bubuitura puternica in zona si asa i-au gasit satenii

        • Cocobinozaurul Biguminizat
          24 ianuarie 2014 at 12:27

          @Ralu

          Posibil, adevarul este ca habar nu am de astfel de detalii tehnice, dar stiu ca am vazut si eu prin filme 🙂 elicoptere care zburau prin Siberia, Antarctica , etc. Daca ai dreptate, atunci cu atat mai mult nu puteau fi trimise elicoptere acolo iar tehnica are cum spuneam, limitarile ei…

      • Judyindesguise
        22 ianuarie 2014 at 15:04

        @Teodora
        Una e sa zbori prin ceata, la o inaltime de siguranta, pentru a ajunge din A in B, lasandu-te ghidat de aparate (poate si un computer) si alta e sa vrei sa vezi sub tine, cu ochii tai, cand zbori pe ceata.

  5. Judyindesguise
    21 ianuarie 2014 at 17:50

    Prin forta imprejurarilor, sunt nevoit ca, zilnic, intre 10:00am si 14:00pm, sa receptionez „Actualitatea TV”, abia dupa ora 16:00 avand acces la postul meu preferat: „Antena3”. De ce ma destainui? Poate pentru a arata si baSSistilor ca obtin informatiile atat din “pozitie” cat si din „opozitie”. Este adevarat ca „ActualitateaTV” o pot urmari numai audio, dar si „Antena3” – desi sunt acasa dupa ora16:00pm – o urmaresc mai mult online (in casti) in timp ce vizual “bramburesc” pe alte site-uri sau bloguri.
    Inca de aseara Antena3 a pus mare presiune pe salvatori si a formulat primele observatii critice si chiar primele acuzatii asupra capacitatilor si incapacitatilor manifestate dar, dimineata, „ActualitateaTV”, aceasta ferma porcina a Complexului de Crestere a Porcilor – abreviata nu CCP ci PDL (Piglets Developement Land) – m-a umplut de toata scarba pe care o poate oferi o cocina, inca plina cu animale dar lasata in neingrijire de porcar (beat si el pe acolo, pe undeva).
    Neavand posibilitatea de a vizualiza real „RealitateaTV”, inchipuirea m-a dus cu gandul la ecranizarea cu desene animate “1984”, dupa celebrul roman distopic “Ferma animalelor”, al nu mai putin celebrului scriitor englez George Orwell.
    Totul a fost O.K. atata timp cat si oficina basista pe care o ascultam, de bun simt, dar folosind ce i-a mai ramas pe acolo ca moderator, a reeditat – e drept, cu ore bune de intarziere – criticile si acuzele Antenei3. Greata imensa a venit cand, peste godacii din studio a intrat scroafa de mare productivitate, dar nu de purcei ci de voturi, cea care este in stare sa gesteze si sa fete 160 de voturi in loc de 80 daca si vierul e asa, mai „neam prost”. Era atat de constipata incat nici macar inchipuirea mea nu a putut imagina in totalitate ce era la ratul ei, dincolo de sunet, adica de guitatu-i inecat in mestecaturi. Ce nu mi-am dat seama (nu mi-am putut imagina) e ca ori bora, ori manca, ori amandoua odata.
    Sincer, nu ma impresioneaza nici sunete si nici imaginile extreme. Ma infioara insa abjectia, chiar si cea mai ordinara. E infiorator sa vezi cum dau navala porcii sa joace tontoroiul pe drama unor oameni.
    Neindoielnic, niste unii ar trebui demisi pentru ce s-a intamplat cu avionul condus de Adrian Iovan dar, daca acolo, sus, sus, vor exista demisii, precis ca sub demisionari nu se va mai intampla nimic (considerandu-se ca “s-a dat satisfactie”), asa cum exista nesansa ca neexistand demisii acolo, sus, sus, sa nu se intample nimic. Problema se pune ca cei direct responsabili, cei ce au fost implicati sau ar fi trebuit sa fie si care prin incompetenta sau neimplicarea lor au determinat, mai mult sau mai putin, moartea a doi oameni ar trebui sa plateasca, demisia fiind pretul minim.
    De aici, insa, pana la grohaiala isterica a baSSisto-pedelistilor, peste tragediile a doua familii si consternarea unei tari intregi, este o mare de greata pe care am putea-o numi “Baia Porcilor”, daca n-ar fi deja un golf in Cuba, cu numele asta.

    • 21 ianuarie 2014 at 22:24

      @Judyindesguise
      pai sefii de la STS si ROMATSA in primul rand ar trebui sa isi dea demisia

      • Judyindesguise
        21 ianuarie 2014 at 22:45

        Nu cred ca trebuie sa li se faca o asemenea favoare… Ar trebui demisi.

      • Judyindesguise
        22 ianuarie 2014 at 0:27

        Dar spune-mi tu Theodora, cine crezi ca e jegul jegurilor care se bucura cel mai mult la ora asta ca nici o televiziune nu mai vorbeste despre afacerile „Famigliei” lui.
        Daca nu avea loc accidentul ar fi trebuit sa puna anunt pe gardul Cotarcenilor cu „Cedez STS contra Contracte cu NisGazprom si Nana.”. Cred insa ca deja ar trebui sa liciteze, sa mai dea ceva. Demisia intai si-om mai vedea.

        • 22 ianuarie 2014 at 0:33

          @Judyindesguise
          mda, stii m-am gandit asa pret de o secunda ca poate au fost lasati sa moara intentionat 🙁

        • Judyindesguise
          22 ianuarie 2014 at 15:11

          @Teodora
          Asa ceva nu put crede nici macar o nanosecunda. Nesansa acelor oameni a fost sansa javrei de a muta subiectul si a javrelor sale de a face vocalize, sclipindu-si caninii jegosi la luna.

          • 22 ianuarie 2014 at 15:35

            @Judyindesguise
            stiu, este greu sa te si gandesti … dar noi gandim ca niste oameni … neoamenii nu gandesc asa

  6. 21 ianuarie 2014 at 18:00

    @Theodora
    Iti recomand sa citesti urmatoarele articole Mediafax :
    Declaraţia unuia dintre salvatori: N-am avut coordonate clare ale locului accidentului, nimeni nu prea ştia nimic. Avionul era rupt în foarte multe bucăţi

    Şeful Salvamont Vlădeasa: Operaţiunea de salvare a fost o adevărată nebunie. Marele noroc au fost localnicii. Cum a decurs operaţiunea

    De unde ar rezulta ca nu au capacitatea tehnica de a localiza cu o precizie foarte mare un obiectiv intr-o asemenea situatie. Daca nu ai coordonatele clare nu ai cum sa spui cu precizie unde se afla… Gandeste-te ca numai cateva secunde pot sa insemne cativa km. Or, spune ca aveau coordonatele numai in grade si minute, fara secunde…

    Eu stau si ma intreb cum putem face fata in cazul unui atac terorist sau a unei diversiuni precum cea din decembrie ’89 cu un astfel de nivel al dotarilor…

    • 21 ianuarie 2014 at 18:24

      @Theodora
      De unde, daca stam si ne gandim si facem o paralela intre si intre, la Revolutie ai nostri nu aveau dotarile necesare, de asta nu au putut face fata diversiunii teroriste!! Iti dai seama ca aia care au actionat aveau dotari care pentru trupele noastre (si asa slab instruite) pareau star-trekuri. De abia mult mai tarziu, Gen. Stanculescu a dotat Armia Romana cu aparate Motorola, care pareau la momentul respectiv ca ceva venit din alta Galaxie, desigur!

      Asa ca ce sa ne mai miram…

    • 21 ianuarie 2014 at 19:10

      Uite si aici un articol interesant:
      Vicepreşedinte CJ Alba: Coordonatele GPS de la STS-eronate. Salvamontiştii, dirijaţi pe piste greşite
      in care se arata printre altele:

      „Vicepreşedintele CJ Alba Florin Roman a declarat, marţi, că a făcut, împreună cu salvamontiştii care au participat la căutarea avionului prăbuşit în Munţii Apuseni, o analiză şi că nu are ce să le reproşeze, spunând că ei au fost coordonaţi de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă şi au fost dirijaţi de mai multe ori pe piste greşite pe baza coordonatelor GPS eronate, comunicate de STS, conform Mediafax.

      Roman a afirmat că, din punctul său de vedere, unul dintre „vinovaţii” de producerea accidentului este chiar legislaţia din România, care nu permite identificarea unei persoane după telefonul mobil, decât în cazuri speciale. […]

      „Din scurta analiză pe care am reuşit să o fac astăzi (marţi – n.r.) cu colegii de la Salvamont prezenţi la intervenţia de noaptea trecută din zona Munţilor Apuseni încep să se configureze şi primele concluzii. O primă concluzie ar fi că, deşi pare foarte hilar, unul dintre vinovaţi de producerea acestei tragedii este legislaţia în vigoare, pentru că dacă ai un accident şi suni la 112 şi spui că eşti rănit şi nu cunoşti zona în care te afli pur şi simplu nu poţi fi identificat şi localizat. În schimb, dacă eşti un infractor, eşti urmărit pentru droguri sau pentru altceva, legislaţia permite localizarea prin telefon. O problemă mare în evenimentul din Apuseni a constituit-o faptul că acolo nu există semnal GSM decât pe alocuri şi practic din acest motiv cred că cei de la STS au greşit localizarea. În baza acestei localizări eronate, şi trebuie ştiut că există o marjă foarte mare de a greşi zona, toate trei echipajele de salvatori de la Alba, Cluj şi Bihor au fost trimise pe piste greşite. Dacă mi-aţi permite un exemplu: accidentul s-a produs la Sebeş şi salvatorii au fost trimişi să îi caute la Alba Iulia. Din acest motiv timpul de aşteptare a fost cel pe care îl ştiţi. Dacă localizarea ar fi fost exactă, cu siguranţă timpul de intervenţie ar fi fost mai scurt cu două-trei ore”, a spus Roman.”

      Daca n-ai nici semnal GSM in zona…

    • Cocobinozaurul Biguminizat
      22 ianuarie 2014 at 8:48

      „Eu stau si ma intreb cum putem face fata in cazul unui atac terorist sau a unei diversiuni precum cea din decembrie ’89 cu un astfel de nivel al dotarilor…”

      @Motanul Incaltat

      Pai … tot ca atunci … 😀

      Din cate mi-am dat eu seama, principul este destul de clar acum! NU TREBUIE SA CAUTI IN ZONA DE LOCALIZARE deoarece pierzi timpul, ci …pe langa ea. Adica zona in care s-a localizat semnalul, este cea in care nu se intampla chiar nimic si n-ai ce cauta acolo.

      Adica daca teroristul este localizat la munte la schi, dai o fuga repede si-l prinzi la mare stand la soare. 🙂

  7. Marian
    21 ianuarie 2014 at 18:22

    Eu stau si ma-ntreb ce s-ar intampla in cazul unui dezastru ca cel din ’77 !!!! Pe atunci salvatorii o luau pe pipaite , pe bajbaite reusind astfel sa salveze sute de vieti . Astazi chiar daca dormi cu un celular sub perna cu un GPS la cap….si STS-ul si alte „servicii” precis ca vor indica un loc la cel putin doi Km. de locul unde te afli deci… chiar n-ai nici o garantie asupra vietii tale cu astfel de ” servitori ” publici ! Adica s-au pompat milioane de euro in aceste „servicii ” iar ei…cauta …peste tot numai unde trebuia , nu !?! Cum este posibil asa ceva , iar ministrii responsabili sa nu dea inca socoteala in fata cuiva ? S-a infiintat iar o comisie de ancheta ? Pai cat de curand se va uita si asta , la fel ca multe altele care au fost lasate in seama „comisiilor ” ! Mare minune n-ar fi daca figura asta n-ar fi pusa in sarcina amaratului de Iovan care ….” avea pensie mica , si fiind inglodat in datorii…a hotarat sa se sinucida pentru ca fii-su sa poata beneficia de asigurarea sa de viata ” …chiar nu m-ar mira de loc sa aud maine , poimaine o chestie din asta !!!

  8. 21 ianuarie 2014 at 19:12

    @Theodora
    Cred ca am un comentariu in spam…

  9. Emi Vulcanescu
    21 ianuarie 2014 at 19:12

    Drraga Theodora
    Ai pus niste intrebari, mi le-am pus si eu vreo cu 15 ani inaintea TA si am ajuns la concluzia ca avem ( avelo) de 24 de ani niste guvernanti de CACAT !

    Sa fii iubita …
    Cu stima Emil

    P.S. Mi-am schimbat „socotitoarea” asa ca acum acum alta „sigla”

    • 21 ianuarie 2014 at 22:29

      @Emil Vulcanescu
      vai de noi domnule Emil .. ce ne facem in caz de cutremur? 🙁

      • Emi Vulcanescu
        22 ianuarie 2014 at 10:35

        Draga Theodora
        Nu stiu ce vom face in caz de cutremur dar banuiesc ce vom pati in cazul fracturarii hidraulice si folosirii cianurilor .
        Tin sa-ti remintesc ca in cazul bebelusilor de la maternitatea Giulesti a fost gasita vinovata asistenta iar adevaratii vinovati stau bine in fotoliile lor si in acest caz mortu’ ii de vina.
        Prostia , hotia si incompetenta sunt la putere !
        Ai mai auzit ceva de auditurile din ministere ? sau guvernul USL musamalizeaza hotiile PDL-istilor.
        Sa fii iubita …
        Cu stima Emil

        • Marian
          22 ianuarie 2014 at 13:51

          Ce-nseamna sa fi …”nordist ” , nu uiti chestiunile arzatoare la odinea zilei indiferent ce se-ntampla in jurul tau ! Are dreptate Emil Vulcanescu { Respect deosebit onorate …”nordist ” !!!!} : nu ce vom patii in cazul unui cutremur ci …ce vom patimii dupa ce altii vor folosii p-aci pe la romanica , fracturarea hidraulica si mai ales cianurile , dupa care-si vor lua talpasitza iar noi ….vom ramane cu banii pentru despagubiri !

        • Judyindesguise
          22 ianuarie 2014 at 16:54

          @Marian
          Dar daca ar fractura hidraulic pe aici (ei, nu chiar in Berceni) Gazpromul, ar fi O.K. ?

  10. 23 ianuarie 2014 at 1:40

    Este absolut revoltator faptul ca, acesti eroi (medici), prin mainile carora au trecut mii de oameni, sa fie lasati prada mortii, datorita incompetentei acelor oameni aflati in functii de conducere ale unor institutii „importante” ale statului roman! Este inadmisibil, ca acei oameni care sunt platiti regeste, (si degeaba, asa cum s-a dovedit in ultimele 72 de ore), sa nu fie capabili de a utiliza cunostintele tehnice (pe care se presupune a le avea), cat si tehnologia de milioane de lei, pentru a efectua o misiune de salvare. Tot ceea ce au reusit pe deplin insa, a fost o bajbaiala generalizata, iar acest lucru a dus la decesul pilotului Adrian Iovan cat si a tinerei Aura Ion. Autoritatile statului, prin reprezentantii sai, AU ESUAT LAMENTABIL, in cadrul misiunii de salvare a celor accidentati. Doar Dumnezeu a facut ca, in calea celor raniti si aflati in situatie grava, sa fie scosi acei oameni simpli, cu suflet mare , locuitori ai zonei. Acei oameni sunt EROI. Nu au avut tehnologie de ultima generatie, nu au avut echipamente sofisticate! Au avut doar CURAJ, VOINTA si INTUITIE, la care s-a adaugat o bogata experienta privind cunoasterea meleagurilor pe care traiesc! Daca acei oameni, nu ar fi luat initiativa de a porni o misiune de cautare / salvare, dupa puterile lor, probabil ca toti acei INCOMPETENTI din cadrul IGSU, STS si alte structuri, ar fi continuat bajbaiala mult si bine. Cinste lor, acelor romani simpli si curajosi! Si rusine celor ce sunt platiti gras si degeaba, pentru incompetenta uriasa de care au dat dovada

    In urma unor anchete riguroase ce vor fi desfasurate de catre autoritatile competente, cerem ca toti cei din cadrul ministerelor cat si a STS, IGSU, ISU, Politie, etc, ce se fac responsabili de moartea pilotului Adrian Iovan si a tinerei medic militar Aura Ion ,prin actiunile lor cat si prin incompetenta de care au dat dovada, trebuie sa fie demisi ! Acum, mai mult ca niciodata este momentul ca noi romanii sa constientizam faptul ca o adunatura de incompetenti, ce ar fi trebuit sa-si faca meseria intr-un mod profesionist, s-a facut de ras in fata intregii tari !

    Victor Ponta si Radu Stroe, cat si incompetentii subordonati lor, au mainile patate de sangele victimelor tragediei din Muntii Apuseni

    • ALM
      23 ianuarie 2014 at 10:51

      Dacă zborul ăsta avea loc acum trei (cinci, zece etc) ani, când Ponta şi Stroe nici măcar nu visau să ajungă unde sunt, avionul zburând pe acelaşi traseu şi în aceleaşi condiţii atmosferice, tragedia ar fi fost identică. Boala este veche, de când s-a trecut la „economia de piaţă” în stil dâmboviţean. Toţi guvernanţii post decembrişti „au mâinile pătate de sânge”, din cele mai diferite motive …

    • Judyindesguise
      23 ianuarie 2014 at 17:03

      @Obreja ……………
      Stiu ca n-ai sa-mi raspunzi fiindca – dupa parerea mea – esti doar un „player”, dar, pentru cazul contrariu, te intreb:
      nu crezi ca pana la crima (maini patate de sange – patetic) o treapta intermediara e minciuna (patarea aparatului digestiv – de la bot pana la baSS – cu KKt)?

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58