Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

25 aprilie 2025

Poliţia Locală, poliţie de partid?


Articol scris de domnul ALM

Poliţia Locală, poliţie de partid?

Am fost intrigat de acţiunea de “demolare” a Poliţiei Naţionale, concomitentă cu suplimentarea Poliţiei Locale, atât numeric cât şi ca sarcini şi dotare. Cum, inţial, suspectam acţiunea ca fiind o nouă şmecherie prin care să se deturneze finanţarea Poliţiei de la bugetul de stat, către bugetele locale, cunoscând apetitul guvernului pentru “investiţii” încredinţare aceloraşi arhicunoscute firme de partid, am căutat LEGEA POLIŢIEI LOCALE. Este vorba de Legea 155/2010, publicată în MO la nr. 483 în data de 14 iulie 2010.

Confirmarea acţiunii suspectate este scrisă negru pe alb:

Capitolul VIII – Dotarea şi finanţarea poliţiei locale
Art. 39

(1) Finantarea cheltuielilor curente si de capital ale politiei locale care functioneaza ca institutie publica cu personalitate juridica se asigura din venituri proprii si subventii de la bugetul local.

(2) In cazul in care politia locala se organizeaza ca un compartiment functional in cadrul aparatului de specialitate al primarului/primarului general al municipiului Bucuresti, activitatea acesteia se finanteaza integral din bugetul local.

Da, e clar. Urmează taxe şi impozite locale mărite, astfel încât impozitele către bugetul de stat să ramână cât mai “dodoloase”, chiar dacă motivaţia impozitelor de stat prevede şi apărarea cetăţenilor, a ordinii şi liniştii publice, bla, bla, bla. Dar ce să faci atunci când presiunea cotizantilor la partidul stat este insuportabilă? Investiţii!

Dacă nu m-am lămurit ce înseamnă “venituri proprii”, limitându-mă să bănuiesc că ar fi vorba de servicii cu plată în afara intereselor “comunităţii locale”, în schimb am intrat la alte bănuieli citind propoziţia “compartiment funcţional în cadrul aparatului de specialitate al primarului”. Cum adică? Nu se poate, primarul este o entitate politică, propusă, susţinută şi controlată politic! Ori, poliţia, fie ea naţională sau locală, trebuie să fie echidistantă politic, nicidecum parte din “aparatul de specialitate” a unui personaj politic 100%! Ei bine, aflaţi că se poate:

Capitolul II – Organizarea politiei locale
Art. 4

(1) Politia locala se organizeaza si functioneaza, prin hotarare a autoritatii deliberative a administratiei publice locale, ca un compartiment functional in cadrul aparatului de specialitate al primarului/primarului general sau ca institutie publica de interes local, cu personalitate juridica.

(2) In municipiul Bucuresti, politia locala se organizeaza si functioneaza dupa cum urmeaza:
a) prin hotarare a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, pentru Politia Locala a Municipiului Bucuresti;

b) prin hotarare a fiecarui consiliu local al sectorului municipiului Bucuresti, pentru politia locala a sectorului respectiv.

E clar, acum înţeleg şi eu de ce poliţia locală asigură liniştea primarului Nichita (Iaşi), inclusiv paza vilei acestuia, deschide uşile (inclusiv de la automobil) în calea primarului Onţanu (Bucureşti, Sect.2) şi câte ale zeci de cazuri similare or mai fii.

Bun şi aşa! Numai că apare o întrebare: ce se va întâmpla la anul, când va fi an electoral? Ce lege va putea opri primarii să nu folosească Poliţia Locală ca agent electoral, că doar face parte din aparatul lor de specialitate? Poate n-or să trimită Poliţia Locală să lipească afişe, dar sunt sigur că poliţiştii n-or să fie vigilenţi la integritatea afişajului adversarilor politici ai primarilor în funcţie. Dar dacă o să apară încăierări între lipitorii de afişe, mă poate convinge cineva că vor fi echidistanţi? Adică să muşte mâna care-I hrăneşte? Şi cum vor asigura paza transporturilor buletinelor de vot, atât înainte cât şi după votare? Dar a centrelor de votare?

Ei bine, atat timp cât poliţia locală face parte din aparatul unei entitaţi politice, eu cred că se va comporta ca o poliţie de partid şi că grija faţă de cetăţenii comunităţii va fi ultima ei … grijă.

Pentru cine are îndoieli, există o bogată serie de referinţe pe Google …

Pe acesta tema am scris un comentariu pe blogul domnului Adrian Nastase:

ALM spune:

Domnule Năstase,
Vă scriu fiindcă consider că este o datorie de cetăţean. Personal, sunt puţin speriat de ceea ce se întâmplă sub nasul nostru. În timp ce Poliţia Naţională este “bărbierită” cu sârg, Poliţia Locală capătă tot mai multe atribuţii, este întarită cu personal şi echipament. Întâi am crezut că este o manevră pentru trecerea finanţării poliţiştilor în sarcina primăriilor, respectiv finanţarea din taxele locale. Apoi, citind Legea Poliţiei Locale, am observat că ţinta poate fi mult mai complexa: poliţia locală se subordonează unor entitaţi politice! Primarului şi Consiliului local! Există vreo certitudine că, la următoarele alegeri, poliţia locală va fi echidistantă? Eu nu cred! Mă gândesc la paza afişajelor, la paza centrelor de votare şi la supravegherea transportului buletinelor de vot, atât înainte cât şi după votare. Mă sperie gândul că toată vânzoleala din MAI este o pregatire a unei fraude electorale de mari proporţii!

La acest comantariul am primit acest raspuns:

Nastase spune:
august 12, 2011 la 6:57 am

ALM,
Asa este. Sunt insa desfiintate posturi de politie in comunele cu primari USL – pentru a nu se mai putea controla fraudele electorale si pentru a mari nemultumirea oamenilor. In schimb, sunt intarile structurile de politie in comunele cu primari PDL si care au si rolul de a patrula in localitatile invecinate.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Va invit sa cititi si aici:

“Nu are nimeni nici un interes sa genereze panica pentru ca nu este cazul” – Acum nu este cazul si deci nimieni nu are nici un interes

Translatorul – Vania

Un om cu har – Vania

Mi-e dor – Teo

Maria la geam… – Luna patrata

Inocentul – 30 – Ilarie

gand – Rokssana

îndrăznesc să zic că nu culoarea e de vină – O papornita cu vorbe

Scade pretul si tot degeaba ! – Basarica

Râsul este sănătos! – Cristi Milla

Criogenia salveaza Romania .. – Augustin

PROIECTUL LEGII PLAFONARILOR pana in 2014  – Plano 10

O ÎNTREBARE ŞI DOUĂ GÂNDURI, ÎN LOC DE MENIUL ZILEI (via Welcome to Roxania) – Popa Teapa

Cum se vor debloca soselele Romaniei – prin abuzuri si distrugerea cetatenilor. O noua imbecilitate marca PDL/Basescu – Vlad

De frica chinezilor, Bunea Stancu va construi un pod intre sediul CJ si Insula Mare a Brailei – Razvan

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No Responses “Poliţia Locală, poliţie de partid?”

  1. 12 august 2011 at 16:03

    Lucrurile sint INCA SI MAI GRAVE. Cred ca ar trebui sa ne gindim ce se intimpla cu politiile locale din „Harcov”, unde primarul va fi, implacabil, maghiar

  2. Emil Vulcanescu
    12 august 2011 at 17:30

    @ ALM
    Am citit raspunsul primit de dumneavoastra , de la d-l Adrian Nastase : „Asa este” si nu spune nimic despre ce va face USL-ul pentru a impiedeca politizarea politiei.
    Parerea mea: vom avea pana la alegerile locale si parlamentare cateva zeci de mii de ” Ghita Pristanda „.

    @ Theodora
    Portocaliul ii o culoare benefica , incearca sa faci abstractie de faptul ca PDL-ul si-a batut joc de aceasta culoare. Sa stii ca in anii ’90 l-am votat pe Ion Ratiu iar trandafirii au ramas totusi florile mele preferate.

    Sa fiti iubiti…
    Cu stima Emil

    • 12 august 2011 at 17:53

      @Emil Vulcanescu
      Incerc dar nu prea reusesc 🙂

    • ALM
      12 august 2011 at 18:08

      Şi ce ar putea să facă USL-ul în această situaţie? Sper că, dacă ne citeşte cineva „mai îmbrăcat” din USL, să prindă ideea şi să pună niste întrebări în mod public. Eu nu sunt foarte vehement faţă de pasivitatea USL-ului. USL-ul este totuşi în Opoziţie şi numarul de ocazii de exprimare în public este limitat. Ei n-au posibilitatea să taie panglici inaugurale la fiecare metru de „autostradă”, după care să ţină discursuri mai lungi şi mai late decât tot „coridorul patru”. Sunt invitaţi la televiziunile neaservite, scriu articole în ziare neaservite, deţin bloguri. Asta e tot ce le poate acorda „democraţia” dâmboviţeană! Apropo, diseară, la emisiunea lui Victor Ciutacu, este invitat Crin Antonescu.

      • Emil Vulcanescu
        12 august 2011 at 20:13

        @ Theodora
        Gandeste-te ca PDL-isti sunt niste draci in piele de om si pe acestia nu-i poti iubi , nu culoarea portocaliu. Foarte multi oameni au ajuns sa asocieze culorii portocaliu statutul de membru PDL. Cu ce sunt mai buni acesti oameni decat cainele lui Pavlov ?

        @ ALM
        Pe blog d-l Adrian Nastase v-a dat un raspuns de diplomat. Probabil USL-ul are o strategie dar au probleme de comunicare, asa se intampla cand sunt trei co-presedinti. Am sa ma uit la emisiunea d-lui Victor Ciutacu.

        Sa fiti iubiti…
        Cu stima Emil

  3. lehman25
    12 august 2011 at 18:09

    O reala placere sa-l lecturezi pe ALM !

  4. Marian din...Berceni
    12 august 2011 at 18:24

    Mult stimate ALM…Ghitza Pristanda era subordonat politic celui ce era la putere. Aduceti-va aminte de ce spunea nevasta-sa: ” Ghitza …pupa-l in bot si …papa-i TOT !” Asa si cu Politia Comunitara si chiar cu cea Nationala.. Pai chiar isi inchipuie cineva ca ” spiritul Pristanda” a pierit vreodata de pe plaiurile mioriticei noastre patrii ?Sincer n-asi avea nici o problema { este „normal ” ca cei ce poarte o uniforma sa linga mana ce-i hraneste} daca cel putin ar fi suficienti ca numar , ca pregatire, ca dotare si de ce nu ca dragoste de meseria pe care si-au ales-o ca mandrie pentru job-ul pe care-l au. Nimic din toate acestea.La comanda Politiei Comunitare sau Locale { cum s-o mai numii } au fost intotdeauna { si poate este normal} ofiteri superiori din politia nationala sau jandarmerie { la inceputuri erau si fosti ofiteri de securitate ce n-au avut suficienta abilitate sa se „descurce”} de regula pensionari sau in prag de pensionare.Acestia de fapt erau ” cureaua de transmisie ” intre politistii de strada si cei de la conducere …de sus.Ei i-au invatat { pentru cazul in care nu stiau ?} ca trebuie sa se subordoneze celui ce detine puterea.Nu cred ca in alte tari zis…” civilizate ” este altfel.Repet nu m-ar deranja prea mult daca ar fi sa platesc taxa si impozite locale mai mari daca in schimbul acestora asi primii in schimb un plus de liniste , de siguranta pe strada , in mijloacele de transport in comun si daca acesti politisti ar apara legea si cetateanul …adica pe mine. Din pacate legea este facuta numai pentru cei ” mici ” iar cetateanul….locuieste la Cotroceni si este aparat de ..De la infiintare s-a dorit { cel putin la nivel declarativ} ca politia locala sa devina daca nu o a doua politie nationala cel putin un ajutor serios si bine pregatit al acesteia. Insa cand agentul politiei comunitare este pus sa pazaesca masina fruntasului in rezerva Ontanu sau sa-l pazaeasca pe Nechita sa nu fie deranjat de un tip ce nu-i de acord cum conduce acesta urbea Iasului…atunci mai bine …lipsa.Am adresat inca de acum doi ani un memoriu primarului sectorului 4 Constantin Popescu …” Piedone”{ si asta se cheama ..om serios…”!} in care dupa ce-i aratam cam cum ne „descurcam” noi cei ce locuim in Berceni cu fenomenul infarctional ai solicitam ca sa infiinteze patrule de politie locala …pedestra, ca nu i-a facut ma-sa in „Logane ” ! Am primit o adresa in care dupa ce mi se multumea pentru faptul sunt un bun cetatean,Mai mult cunosc acest ” fenomen ” mi se spunea ca n-au fonduri pentru a angaja atati politai cati ar fi nevoie pentru a patrula si …per pedes. Deci…o mare gogoasa.Eu am apucat sa vad ” la treaba ” Paza Contractuala „. Acolo erau ” varsati toti cei dati afara din militie sau armata din diferite motive { cel mai adesea lipsa de …carte} insa …astia isi faceau datoria cu adevarat. Pai nici militia sau securitatea nu erau asa cainosi ca astia.Mergeai noaptea prin parcul Libertatii { actualul Parc Carol} si nu te deranja nimeni nici cu respiratia.Acum cu ” localii”…te lasa in pielea goala si cind vine…politia te intreaba : ” Ce-ai cautat sa iesi la plimbare la ora asta ? Nu mai ai somn ?!”Mai mult cunosc acest ” fenomen ” al politiei locale sau comuntare si ” din interior” ca sa zic asa.Fiul meu s-a angajat in cadrul lor sperand ca daca se va dovedii ” bun meserias” sa treaca la politia nationala. S-a inscris si la ” drept” si a si facut vreo trei ani pe chestia asta dar a ramasa simplu agent deoarece nu dorea sa ” linga ” nici o mana de sef indiferent de culoare politica.Cate WC-uri publice o fi pazit in cei vreo patru ani cat a stat la ei cred ca va povestii si mortilor.Si ca el…destui care chiar au crezut in gogoasa lansata in acea perioada despre ce va fi sau ce se doreste a fi Politia Comunitara.Majoritatea baietilor ce aveau ceva carte si ceva minte…au plecat demult de la acest fel de ” politie” orientandu-se spre alte job-uri.Si-au dat seama { unii la timp altii mai tarziu } ca n-aveau nici o sansa sa devina ce-si propusesera.

    • ALM
      12 august 2011 at 20:51

      Domnule Marian,
      Sigur că există cazuri de obedienţă politică şi în Poliţia Naţională. Dar, spre deosebire de poliţia locală, lor le este interzisă subordonarea politică şi le este impusă echidistanţa politică, ambele prin lege. Mai departe, nu am auzit de vreun protest al poliţiştilor locali. Asta înseamna că, ori le merge bine, ori le-au tăiat limbile la angajare, ori ambele la un loc. Cei din Poliţia Naţională şi-au mai dat în petic: mai au aruncat cu caschetele, mai l-au alintat pe Băsescu. Localii nimic, dorm şi când trec ţiganii cu ţigari de contrabandă pe sub nasul lor.
      Altfel, acensiunea localilor este tot atât de temeinică precum ascensiunea lui Igaş. Din gumari direct în bocanci militari. Mai ieri, un ziar din Suceava, descria cazul unui „local” care care voia să încătuşeze o femeie cu copiii lângă ea, pentru că au călcat pe iarbă într-un parc …
      http://www.monitorulsv.ro/Editorial/2011-08-08/Viorel-Horodenciuc-seful-paznicilor-de-iarba

      • 12 august 2011 at 20:59

        @ALM
        M-am hotarat … incerc sa ma angajez la Politia locala … ca sa fugaresc bebelusii prin parc …. cum sa fac sa ma angajez?

        • 13 august 2011 at 10:26

          Nu fugaresti bebelusii, ci chemi hingherii 😉 Asta e treaba politiei locale in general, ca un antrenament pentru abuzurile din perioada electorala. Au si un departament „rutier”, ocupat cu calcarea in picioare a conducatorilor auto (si sunt expediati in alte localitati, ca cei de acolo sa nu poata face contestatii, etc).

        • Marian din...Berceni
          13 august 2011 at 18:57

          Se fac angajari pina in 30 de ani dupa cunostiinta mea.N-ai sanse deoarece { desii si ei au nevoie de contabil pe acolo} au si ei ” relatiile ” , ” obligatiile ” lor.Insa daca vei reusii sa te angajezi la ei…iti vei face o gramada de relatii printre florarese, vanzatori ambulanti de seminte , tigari si altele…Ai ocazia sa te pricopsesti in sfarsit !Chiar incerc sa mi te inchipui imbracata in uniforma , cu bastonul si pistolul la sold , patruland si eventual …dand amenzi tiganilor care vand tigari de contrabanda.Imagine …amuzanta avand in vedere …inaltimea pe care o declari !

          • 13 august 2011 at 23:40

            @Marian din…Berceni
            Nu ai idee cat de rea pot sa fiu cateodata 🙂

      • Marian din...Berceni
        13 august 2011 at 21:07

        Stimate domnule ALM..citesc cu reala placere postarile dumneavoastra si ca de fiecare data nu ma pot opri sa nu constat pragmatismul si mai ales informarea temeinica ” pe subiect” cum se zice. „Localilor” … nu le ” merge bine ” va pot asigura din sursa SIGURA ! „Le-au taiat limbile la angajare” si cred ca le-au facut si ceva „spalaturi ” pe creier sau asta constitue principalul considerent la angajare. ” Aici …minte..nu se cere ! Sa fi prost…sa ai putere !” Cred ca acesta-i sloganul la angajare …un slogan pe care-l repeta si in somn „localii” .Nu sint nici doua saptamani de cand am reclamat unui politist local faptul ca niste indivizi tocmai faceau scandal in tramvaiul 1. Stiti ce mi-a raspuns ? ” Ce bai nene esti chior ? Eu sunt singur iar aia trei , patru…ce mi s-a urat cu binele ?” Are dreptate, mare dreptate Vlad cel groaznic, cand afirma ca astia nu sunt buni decat sa pazeasca ..”.gladiolele ” lui Ontanu…si alea dupa ce se ofilesc asi adauga eu.

  5. 12 august 2011 at 19:26

    @Marian din…Berceni
    Ai perfecta dreptate cand te intrebi „de ce?”…dar nu uita ca traiesti inca in Romania si daca imi aduc eu bine aminte,ai copiii plecati in Italia (ei nu ti-au spus cum se traieste acolo?)…eu nu-mi aduc aminte sa fi vazut politie pe jos unde locuiesc(pentru linistea ta,inclusiv postasul vine cu scuterul)…dar la primul apel catre ei,cred ca nu dureaza mai mult de cateva minute(depinde de gravitatea situatiei,bineinteles)si sunt prezenti.
    In rest…numai de bine

    • Marian din...Berceni
      13 august 2011 at 20:47

      Nu in Italia …in Malta . Din acest motiv nici nu ma gandesc sa ma duc acolo deoarece putina italiana mai cunosc insa malteza…este mai complicata…sau cel putin asa cred eu .Daca doream politisti sa circule pe picioare proprii …ma refeream la patrule, doi ” trupetzi” care sa patruleze prin zona… aia cu masinile, da ai dreptate , aia sint necesari cu conditia sa intervina in cel mult doua trei minute asa ca-n Italia la care faceai referire! Eu am facut o reclamatie la 112 si pana au venit aia cu masina lor …scandalagii au disparut iar eu am ramas ca papagalul sa reclam ..pe cine ?Cand am facut acea ” propunere ” primarului sectorului 4 Constantin Popescu …Piedone { asta se zice ca-i om serios ?} ma gandeam la ce vazusem prin …filmele americane , de unde sa stiu eu ce-i pe ” dincolo ” ?Cat despre postas…amaratul ala vine per pedes apostolorum…si vara si iarna vai de viata lui ! De unde scuter cand Posta Romana doreste disponibilizarea catorva sute de postasi ?

  6. 12 august 2011 at 19:59
  7. 12 august 2011 at 20:43

    Bună seara !

    Nu că aș fi de acord dar în SUA nu este aceași situație ?
    FBI este național după câte știu.

    • ALM
      12 august 2011 at 22:10

      Bună seara! La ce vă referiţi? Da, FBI este o instituţie federală şi şeriful este instituţia locală în comunităţile mici. În comunităţile mari, poliţia locală poartă numele generic „City of … Police Department” şi este subordonată administrativ primarului. Dar, aici se opresc toate asemănările! Oare de ce credeţi că SUA este privită ca fiind bastionul democraţiei interne (de extern nu discutăm aici)? În plus, chiar politicienii americani se feresc să antreneze poliţia în disputele lor.

    • 13 august 2011 at 10:27

      Si vrei sa fie si Romania stat federal? Buna idee, n-am ce zice…

      Dar in SUA jurisdictia ….. alora locali e strict pe un teritoriu dat, nu ca in Romania, unde ii duce din Campina in Ploiesti si invers…

  8. Dragos
    13 august 2011 at 3:38

    „poliţia locală se subordonează unor entitaţi politice!”

    rezultat alegeri 2008: primarii: PSD – 1095 primari, PDL – 878, PNL – 680
    …………………………. : consilii judetene: PSD – 17, PDL – 14, PNL – 5, UDMR – 4

    tragem linie si adunam: 1095+680=1775 primari USL vs. 878 primari pedelisti portocalii mincinoasi si furacioasi
    ……………………………. : 17+5=22 consilii judetene USL vs. 14 pedeliste portocalii mincinoase si furacioase ; (si n-am bagat INCA udmr-ul la voi)

    deci da, militia locala a USL bate de departe politia locala a pdl portocalii mincinoase si furacioase

    • 13 august 2011 at 9:31

      @Dragos

      LEGEA POLIŢIEI LOCALE. Este vorba de Legea 155/2010, publicată în MO la nr. 483 în data de 14 iulie 2010.
      Deci exemplul tau din 2008 nu are legatura cu politia locala….
      Mai incearca 😀

    • ALM
      13 august 2011 at 10:50

      Domnule Dragoş,
      Dacă aveaţi răbdare să citiţi articolul în întregime, găseaţi două capitole distincte. În primul este vorba de lege în sine, fără acuze către o anumită formaţiune politică, plus o exemplificare echidistantă: primarul Nichita, de la PSD şi primarul Onţanu, cu ultima oprire la UNPR.
      În partea a doua, respectiv mesajul adresat dlui Năstase, există un dezechilibru în „favoarea” Puterii. Nu este nici întâmplător şi nici partizan. Pur şi simplu ştiam că, la nivelul poliţiei locale, a fost creat un echilibru între Putere şi Opoziţie. Foarte multe comune cu primari din rândul Opoziţiei au fost văduvite de posturi de poliţie, lucru specificat şi de dl Năstase. Eu am prezentat nişte articole din lege care-mi par interesante. Dvs prezentaţi o statistică despre mere, când în propoziţie este vorba despre pere. Nu este suficient ca să convingeţi că PDL este Maica Thereza …

  9. Dragos
    13 august 2011 at 12:46

    Theodora,

    iti spun, tragandu-te prieteneste de atentie: ALM a fost tovaras militian ! a batut oameni, a pupat tablouri cu Ceausescu, a votat cu Ilici si are pensie nesimtita; nesimtita si in sensul ca tortionarii astia care au slujit regimul comunisto-criminal AU pensie.

    • 15 august 2011 at 11:58

      @Dragos
      Multumesc pentru atentionare 😀
      Si eu am fost tovaras militian … am batut oameni la talpi …. i-am tras de urechi … avem tablouri cu ceausescu in ficare camera a apartamentului si le pupam de mai multe ori pe zi … cand ma plictiseam participam la inabusirea Rascoalei din 1907 si il tradam pe Burebista… acum tu m-ai obligat sa ma desconspir….. asa ca domnul ALM este PRIETENUL meu dragose ……..ma mir ca nu ai inteles asta pana acum.

    • ALM
      15 august 2011 at 12:55

      Hmmm, din tot ce scrie acolo, numai două sunt adevărate: l-am votat pe Iliescu şi am pensie nesimţită. Noi ne „cunoaştem” mai demult Dragoşe, de când atacai în haită cu altă loază, parcă „anticomunistu”, sau ceva tot atât de tâmpit. Eu am uitat, dar văd că tu ţii minte ca ţi-ai rupt dinţii de mămăligă anticomunistă. E păcat de tine, că eşti tânăr, să-ţi încarci ficatul cu toxine. Fă şi tu ceva util, munceşte undeva şi poate o să ai şi tu o pensie nesimţită cândva, evident cu condiţia ca icoanele tale să ajungă la lada de gunoi …

  10. Emil Vulcanescu
    13 august 2011 at 13:29

    @Dragos
    Locul tau ii pe blog la d-l Adrian Nastase .
    Cascadorii rasului !

    • 13 august 2011 at 13:51

      @Emil Vulcanescu
      Este acel Dragos?! 🙂

      • Emil Vulcanescu
        13 august 2011 at 16:00

        @ Theodora
        Da !!!
        El, harabula, contele, ghita biizonu, teostanc, olivia, mariana, elle etc , s-au legat de sufletelul tau si de al Sibillei.
        Handicapatii astia, a explicat domnul @ ALM foarte bine, au acces „nelimitat” pe blogul d-lui Nastase, pentru ai face rating.
        Sa fii iubita…
        Cu stima Emil

        • 13 august 2011 at 16:16

          @Emil Vulcanescu
          Ghita Bizonu parea normal … o sa verific in arhiva … parca mi-a luat apararea atunci cand cu aya … cu olivia si mariana nu am avut prilejul … probabil ca semnau altfel

        • 13 august 2011 at 23:36

          @ruddyfoller
          Te contactez maine … imi raspunzi cand poti
          Cred ca este altcineva …. trebuie sa verificam daca este acelasi IP -ul si nu avem cum .

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58