Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

24 ianuarie 2025

Protestez impotriva declaratiei ambasadorului SUA, Mark H. Gitenstein


Serviciile filmeaza de pe blocuri

Protestez impotriva declaratiei ambasadorului SUA, Mark H. Gitenstein.

Trebuie sa ne bucuram ca „democratia” din Romania este „superioara” celei din Siria?

Trebuie sa ne bucuram ca putem sa protestam fara sa fim impuscati de pe acoperisuri?

Trebuie sa fim fericiti ca la noi jandarmeria se limiteaza doar sa bata unii protestatari (si vinovati si nevinovati, la gramada)  si sa le rupa picioarele?

Mai stie cineva cate declaratii de acest gen a facut ambasadorul SUA?

Nu a aflat inca ambasadorul SUA ca Basescu Traian nu mai are sprijinul poporului roman?

Cand o sa inceteze ambasadorul SUA sa mai faca campanie electorala pentru Basescu si PDL?

Prin acesta declaratie trebuie sa intelegem ca SUA continua sa il sustina pe Basescu Traian?

Sa intelegem ca la Casa Alba nu vad derapajele de la democratie si tendintele de totalitarism din Romania?

Intelege ambasadorul SUA ca, prin aceste exagerat de multe declaratii in favoarea lui Basescu Traian, isi atrage ura si dispretul poporului roman?

Pericolul mare este ca aceste sentimente se vor indrepta asupra ambasadorului si nu a cetateanului american Mark H. Gitenstein. Constientizeaza excelenta sa, domnul ambasador, gravitatea situatiei?

Doreste domnul ambasador SUA sa ne spuna si noua, cu nume si prenume, care sunt „oamenii din funcţiile de conducere extrem de bine pregatiti, devotati, cu principii, care fac eforturi ca institutiile democratice sa functioneze”?

Despre care tineri cu „o atitudine cinică faţă de partidele politice şi presa existentă” vorbeste domnul ambasador?

Cumva despre aceia care aveau pancarte cu „PDL-USL aceeasi mizerie”, care in acest moment nu se mai vad prin Piata Universitatii (este greu sa protestezi la -10 grade Celsius atunci  cand nu crezi), care de fapt erau tineri platiti de apropiatii Puterii si despre care au vorbit si Basescu si Boc si Udrea si Sever Voinescu COTOI (cititi AICI) dorind sa lase impresia ca intreaga clasa polticica este contestata nu doar Coalitia aflata la putere?

Inteleg cu surprindere ca ambasadorul SUA stie ca NU tinerii care „o atitudine cinică faţă de partidele politice şi presa existentă” au lovit jandarmii cu pietre. Daca stie cine nu a aruncat banuiesc ca stie si cine a aruncat. Daca stie de ce nu ne spune si noua pentru ca suntem foarte curiosi sa aflam.

Intelege ambasadorul SUA ca romanii si-au castigat dreptul sa protesteze in decembrie 1989 si ca pentru asta au murit oameni deci dreptul la protest nu a fost castigat in mandatele lui Basescu Traian?

Intelege ambasadorul SUA ca romanii vor alegeri anticipate si demisia actualui presedinte al tarii?

Un fragment din discursul Ambasadorului Mark H. Gitenstein rostit cu ocazia decernarii premiului „Diplomatul Anului 2011” de la Preşedintele Nine O’Clock, Radu Bogdan:

„Mesajul meu este unul de optimism pentru România. Deşi încă odată vedem mii de cetăţeni în stradă, în frigul iernii, exprimându-şi nemulţumirea faţă de situaţia lor actuală, am încredere în această ţară şi potenţialul său. Întâi de toate pentru că deşi există suficiente motive de descurajare, simplul fapt că oamenii îşi pot exercita dreptul dat de Dumnezeu de a avea păreri diferite fără a se teme că vor fi împuşcaţi de pe acoperişuri este un semn al progresului. Dacă aveţi îndoieli în această privinţă, întrebaţi-i pe cetăţenii Siriei ce părere au. Apoi, pentru că simt că în această mulţime există o nouă categorie de tineri sofisticaţi, educaţi, care cred în democraţie şi în puterea lor de a-şi crea singuri viitorul. Poate că aceşti tineri au o atitudine cinică faţă de partidele politice şi presa existentă, însă au multe cunoştinţe despre internet şi au încredere în propriile idei. Sunt sigur că ei vor avea o influenţă profundă şi pozitivă asupra viitorului dumneavoastră. Ei nu sunt cei care lovesc jandarmii cu pietre. Ei se află în stradă pentru a-şi demonstra paşnic dorinţa de a face lucruri mai profunde şi mai importante pentru România.

Sunt optimist fiindcă acum, spre deosebire de acum douăzeci de ani, România are în funcţiile de conducere oameni extrem de bine pregătiţi, devotaţi, cu principii, care fac eforturi ca instituţiile democratice să funcţioneze.”

Cititi aici discursul integral

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No Responses “Protestez impotriva declaratiei ambasadorului SUA, Mark H. Gitenstein”

  1. Rox
    29 ianuarie 2012 at 14:10

    Theo, poate ca din asta am putea intelege ca ne-ar fi impuscat daca ar fi fost de capul lui dar ca totusi democratia exista inca in actuala conjunctura. Nu stim cum s-o luam. Diplomatia bat-o vina. E in firea lucrurilor sa se exprime cu dublu inteles. Ca vrem anticipate si ca ne dorim un presedinte al tuturor romanilor asta e adevarat si sta in putinta noastra s-o obtinem in conditiile unei democratii veritabile.

    • 29 ianuarie 2012 at 14:52

      @Rox
      ambasadorul SUA continua sa faca declaratii de sustinere pentru basescu … este complet rupt de realitate

      • 29 ianuarie 2012 at 17:28

        Se pare ca acest domn este complet ancorat in realitate, in acea realitate unde Basescu le-a promis „americanilor” ca le va da un miliard de dolari din banii Tarii, pentru nimic, dar cu conditia sa il sprijine „politic” sa ramana „la putere”. Ar trebui ca aceste declaratii ale domnului ambasador sa fie prilej de interogare a doamnei Hillary Clinton si chiar a domnului Barack Obama privind care este, de fapt, politica oficiala SUA privind Romania. S-ar putea sa avem surpriza ca aceasta politica sa fie total diferita de cea facuta de ambasadorul lor la Bucuresti. Iar, daca este asa, atunci este treaba lor mai mult decat a noastra sa ii dea peste gura. Ca merita.

      • ALM
        29 ianuarie 2012 at 18:01

        Nu cred că Ghţănştain este rupt de realitate. Sau, altfel spus, el nu priveşte realitatea prin ochii românilor. El, ca orice evreu care se respectă, priveştea realitatea prin ochii stăpânilor grupurilor de interese din SUA şi …

        Ori, Băsescu şi-a exteriorizat supuşenia de sugător la licuricii mari, atât cu vorba cât şi cu fapta. Cu alţii, de exemplu cu guvernanţi USL, nu mai există certitudinea că lăzile de gunoi ale SUA şi … vor fi vândute în România drept produse de înaltă tehnologie. Un alt adevăr exprimat de Ghiţă, este acela că, pentru el şi pentru ţara pe care o reprezintă, România este privită la pachet cu Siria, Libia, Irak şi mai ştiu eu cu ce altă ţară din lumea a III-a. Cu Ungaria nu, decât la nivelul confundării capitalelor. Acest om, care pretinde că bunicii lui erau originari din România, dacă ar mai săpa puţin la rădăcina arborelui genealogic, ar avea surpriza să constate că strămoşii lui au fost trecători prin România, cum este şi el, rătăcind drumul început cu Marele Exod. Sau, altfel spus, legătura neamurilor lui cu România a fost similară cu legătura între STAS şi parastas. Aşa că, vorbeşte şi gura lui ca să mănâncă ceva, sticleţii din capul unora fiind, în cazul lui, înlocuiţi cu lunetişti …

        • 29 ianuarie 2012 at 18:28

          @ALM
          Cum sa fie privita Romania la pachet cu Siria, Libia, Irak si tarile din lumea a treia?
          Dar pe noi nu ne intreaba nimeni daca suntem de acord sa cumparam pe bani grei lazile lor de gunoi?
          Si in caz de revolta de mare dimensiune ce mai poate sa faca licuriciul?
          Ca doar nu o sa intervina militar pentru restaurarea ordinii?
          Gura lui mananca deocamdata altceva

        • ALM
          29 ianuarie 2012 at 18:51

          @Theodora
          Hi, hi, patru întrebări grele! Să le luam pe rând:
          1. Am greşit, România nu merge la pachet cu Siria, Libia etc. Afară de Roşia Montană nu mai este nimic de furat! Dar au mai rămas buzunarele românilor, aşa că poţi să le pui în braţe nişte F-16 parginite la schimb cu porţia de pâine.
          2. Da’ cine suntem noi ca să fim întrebaţi? Nu ne-am târât pe coate şi în genunchi ca să fim primiţi în cluburile potentaţilor lumii? Credeaţi că e pe gratis?
          3. Licuriciul o să privească şi o să pună la treabă Departamentul de Stat pentru a descoperi noile oportunităţi.
          4. În niciun caz! Ar fi o cheltuială nejustificată. Avem pe plan local tot ce trebuie!

          • 29 ianuarie 2012 at 22:40

            @ALM
            1.Da, basescu insista sa sustina proiectul ala … este un cosmar.
            2.Eu continui sa cred ca DACA VREM CU ADEVARAT, DACA NE UNIM PUTEM SA SE OPUNEM.
            Incep sa cred ca a fost o greseala sa insistam sa fi primiti … nu pe gratis dar nici sa le dam tot ce avem.
            3.Sa descopere si sa ne spuna si noua
            4.mai avem? ma mira … am crezut ca toate sunt ruginte …. si oamenii? cred ca aici chiar o sa fie o problema

        • 29 ianuarie 2012 at 19:05

          🙂 🙂 🙂
          Sunteţi într-o formă de zile mari, domnule ALM!

          • 29 ianuarie 2012 at 22:41

            @renata
            Eu as zice ca este aceeasi forma … doar ca sunt zile cand nu vrea sa ne arate 😀

        • 29 ianuarie 2012 at 22:54

          Ciuvică îi zice Gîtenştain 🙂

          • 29 ianuarie 2012 at 23:00

            @renata
            Stie domnul Ciuvica mai bine 😀

        • Rox
          30 ianuarie 2012 at 3:51
        • anon pan
          1 februarie 2012 at 22:28

          nu va convine ce spune ambasadorul american ,pentru dumneavoastra este important ce spune tov. iliescu si nastase 7 case. NU MOR CAII CIND VOR CAINI. si in alta ordine de idei ocupativa atent de recurs,(stiti ca uneori la recurs judecatorii mai aduga ceva la pedeapsa aprx. 50%.)

          • 1 februarie 2012 at 22:40

            @anon pan
            Nu are nici o legatura ce spune ambasadorul american cu ce spun cei amintiti de tine …. ai probleme grave de intelegere

      • Rox
        29 ianuarie 2012 at 22:50

        Si mie mi-a placut discursul lui Obama pe care l-am auzit cel mai recent. Am incredere si sper ca nu e apa de ploaie.

  2. 29 ianuarie 2012 at 14:22

    Să fim confundați cu Siria, România stat din UE. este prea mult. Domnul ambasador are viziuni SF.
    Opoziția trebuie să facă un protest la Departamentul de Stat!!!

  3. 29 ianuarie 2012 at 14:56

    un imbecil, ambasadorul USA si nu e la pprima perla scoasa . se dovesdeste ca in ciuda asa zisului parteneriat strategic administratia de la Washington D.C. ne priveste ca pe o tara a lumii a treia buna sa fie carne de tun alaturi de soldatii americani pe coclaurile lumii. si nu e primul ambasador care bate campii cu gratie dand sfaturi necerute si exprimandu-se ca un idiot. eu refuz sa ma mai enervez ascultand aberatiile lui Gitenstein sau cele ale lui Franks de la FMI ambii basisti care au contribuit la realegerea acestui nemernic
    si daca tot i-au aburit de europeni sa voteze ACTA, sa ne citeasca agentii lor si ai nostrii inainte de a ne pupa in c..r impreuna cu imbecilii lor de lideri care sustin finantele ce ne-au ingropat in criza si ne-au indatorat popoarele!!!

    • 29 ianuarie 2012 at 15:37

      @olimpiu65
      Da, amandoi au contribuit la mentinerea lui basescu traian la conducerea tarii

      • 29 ianuarie 2012 at 15:45

        eu unul sunt filo -american si in multe postari mi-am exprimat recunostinta pt ce au facut USA pt Europa in doua razboaie,deci nu cred ca pot fi taxat drept vreun ultranationalist bezmetic, dar am urmarit cat am putut in ultimii 15 ani activitatile si zicerile ambasadorilor americani si pot spune ca cel putin 80% au fost stupizenii iar ei au fost in mare parte total lipsiti de profesionalism diplomatic….de altfel multi au fost afaceristi trimisi ca rasplata pe aici si incapabili sa aibe bun simt a invata cate ceva despre jobul lor
        nici nu ar mai trebui bagati in seama, le dam prea mare importanta acestor cioflingari. soarta Romaniei este totusi in mainile noastre

  4. Thommas Anderson
    29 ianuarie 2012 at 15:01

    „Americanul” asta obraznic trebuie dat afara din tara cat mai repede. S-a amestecat de prea multe ori in ciorba noastra. Ce-ar spune daca si al nostru si-ar da cu parerea in privinta saraciei din ograda lor, saracie care se accentueaza si acutizeaza de la o zi la alta? Ce-ar fi daca i-am da si noi sfaturi? Spre exemplu ce-ar spune de un audit la FED-ul lor care face cam ce vrea cu dolarul lor muribund pe care-l tot resusciteaza cu hartii fara valoare? In spiritul „fratiei” romano-americane, du-te Marcule la tine peste garla si vezi-ti de vanzarea de masini la mana a doua, la care sper ca te priicepi mai bine decat la „diplomatie”, altfel ai sa traiesti din ciolanele care cad de pe masa stapanilor tai din umbra. Si asta nu e un trai tocmai indestulat, cu care esti obisnuit.

  5. valentin
    29 ianuarie 2012 at 15:36

    Nea Mark H. Gitenstein asta ar trebui sa isi faca bagajul si sa se cam duca pe la el pe acasa… Oare presedintele lui e prea ocupat sa se realeaga, sau i-am putea noi cere sa-l retraga pe asta nitel? UIte asa se fac americanosii de rahat si de aia peste tot incepe lumea sa nu ii mai inghita… Asta chchiar crede ca aici e Sahara… tarile alea arabe unde au „implementat” ei asa-zisa revolutie de primavara sa le ia prostilor pe de-a moca petrolul?! Iar acest grobian nu este la prima „abatere”… Nuuuuu… De cand a venit se poarta de parca ar fi vreun guvernator ceva, Dalai Lama, decidentul suprem in Tara Noastra… Daca nu il cheama inapoi…. poate se va gasi un BARBAT adevarat sa-l declare asa… nitelus.. non=grata si sa-i dea un picior in cur… sa mearga el pe la el pe acasa .. Sa faca el bai de sange pe acolo…

    • 29 ianuarie 2012 at 15:39

      @valentin
      Asta nu trebuia sa ajunga ambasador aici … cred ca Romania merita un altfel de ambasador al SUA … suntem totusi tara membra NATO si UE … chiar asa?

  6. 29 ianuarie 2012 at 16:03

    Theo,
    înainte de orice: excelent puseşi problema în pagină!
    Ambasadorul american nu e de capul lui aici, e după capul Statelor Unite. Respectiv, toate declaraţiile lui sunt declaraţiile „partenerului” nostru american.
    După părerea mea, Piaţa Universităţii ar fi trebuit să mai funcţioneze doar o zi în urma acestor declaraţii, cu pancarte noi, bilingve, engleză şi română, conţinând rezumatul citat al declaraţiei ambasadorului american. Apoi trebuia construită o pancartă mare, vizibilă din toate punctele cardinale: „Democraţie = fără lunetişti pe blocuri”, păzită câte două ore, prin rotaţie, de doi Pieţari, zi şi noapte.
    Asta e varianta romantică a scenariului posibil.
    În varianta lucidă se ridică întrebările:
    1) cine să vadă protestele de la Bucureşti, dacă „fraţii” americani zic că să fim mulţumiţi că ne lasă în pace lunetiştii, să ne jucăm vii, în ger deplin?
    2) nu cumva ar trebui să folosim dreptul de vot, INDIFERENT cât de târziu s-ar organiza alegeri şi nu dreptul la PIAŢĂ?

    Ce ne facem, Theo, dacă la alegeri câştigă PDL-ul? Ce diagnosticăm? Tâmpenie? Masochism? Fraudă?

  7. 29 ianuarie 2012 at 16:13

    Şi io!!!
    Banzai!

  8. 29 ianuarie 2012 at 16:17

    Declaraţie tâmpită. Îl susţine pe Băsescu (şi el şi Franks de la FMI), ptr. interese economice meschine în România (vezi Proiectul Roşia Montana şi Roşia Poieni). Altfel, l-ar durea pe Marks Gitenstein direct în cot de români şi de Băsescu. Am înţeles că mai are nuştiu ce procese cu justiţia română pe aici, aşa că nu-i o mirare ce declară acest neavenit, pe lângă alte declaraţii idioate pro-băsiste. Eu sper să se ducă dracului … Băsescu, Guvernul şi pe cale de consecinţă şi nea caisă ăsta.

  9. Carmen
    29 ianuarie 2012 at 16:25

    Chiar daca nu e de capul lui, ambasadorul poate scoae si porumbei pe gura….stiindu-se fosrte bine cum se numesc acesti ambasadori…

  10. geo bogza
    29 ianuarie 2012 at 16:26

    Ar fi interesant de stiut de unde ar fi sursa de informare. Se gaseste o astfel de declaratie oficiala a ambasadorului in documentele americane cu referire de o astfel de decalratie ? Sau sunt numai … speculatii jurnalistice ?sau daca exista o astfel de inregistrare video sau audio cu declaratia Ambasadorului. Oficialitatile americane cer altceva : art.44 din Constitutie schimbat,care a dat smecherilor sa-si faca averi ilicite. Aici este „buba”.Aici este „buboiul cel mare”. Si la multi dintre „smecheri ” nu le place acest lucru. este „puroi mare” in buboi. Probabil ? Cu multe miliarde de „euroi”.

  11. Pop
    29 ianuarie 2012 at 16:52

    M-as fi asteptat ca dl Gittenstein sa aiba o parere mai buna despre democratia romaneasca. Europa nu este Siria d-le ambasador al SUA, iar ROMANIA SE AFLA IN EUROPA.

  12. Dany
    29 ianuarie 2012 at 16:53

    Thank you Radu. I am deeply honored and privileged to receive this award.

    First, because it is quite humbling to be considered in the company of several former recipients, three of whom I know personally. Last year’s winner, the Turkish Ambassador to Romania Ayse Sinirlioglu and France’s Ambassador to Romania, Henri Paul, are not only dear friends but are diplomats I have served with in Romania so I know from experience of their extraordinary talents. Ayse represents an emerging superpower with uncommon competence. Henri has had the most difficult diplomatic challenge in Bucharest- – trying to find common ground between Nicolas Sarkozy and Traian Basescu. Need I say more?

    And of course there is my predecessor, Michael Guest. He is a friend and mentor and one of the stars of the U.S. professional diplomatic corps. It’s hard for me to believe that I would be considered in the same class as these three.

    Second, if I do deserve this accolade, it is because I stand on the shoulders of giants – my predecessors, certainly the ones whom I know personally: Nick Taubman, Michael Guest, Jim Rosapepe and Al Moses. They not only laid the foundation for this moment by building the strategic relationship between the U.S. and Romania but they also have been mentors to me. But then again, so have others who serve here in Bucharest today: the Papal Nuncio, my friends who serve the United Kingdom, Germany, Canada, Austria, Turkey and Spain and too many others to name tonight who work with me every day. And, of course, I could not do this without the excellent staff of the U.S. embassy here headed previously by Jeri Guthrie Corn and now by Duane Butcher, including my long-suffering personal assistant Gigi Corral, who joins us tonight.

    Finally, I would not be here had not the Vice President of the United States convinced me to take this job and the President of the United States to nominate me. And finally, I would like to thank my wife, Libby, who has done precisely what I told Vice President Biden she would do. I said I might be an acceptable ambassador but Lib would be one of the best ambassador’s spouses in the world. She is indeed that. What an amazing combination of grace and compassion. Libby why don’t you take a bow?

    I’ve thought long and hard about what I would say tonight for the few minutes in which I would have your attention.

    My message is one of optimism for Romania. Even though once again, we see thousands of citizens on the streets in the frigid cold of winter expressing their unhappiness with their current situation, I feel good about this country and its potential. First, I would point out that while there is plenty of reason to be discouraged, the mere fact that people can exercise their God-given right of dissent without fear of being shot from the rooftops is a sign of progress. If you have any doubts, ask the citizens of Syria. Second, because I sense there is a new breed of young people in this crowd that is sophisticated, well-educated, and believes in democracy and in their power to shape their future. These young people might be cynical about the existing political parties or the media but they are savvy about the Internet and confident in their own ideas; I am certain they will have a profound and positive impact on your future. They are not the ones throwing rocks at the gendarmes. They are in the streets to bear witness peacefully to their desire to do something more fundamental and significant for Romania.

    I am optimistic because, unlike two decades ago, there are extremely capable, dedicated, principled civil servants in your government who are committed to making your democratic institutions work. I would like to single out three of them, from three different sectors of your government.

    The first is another Mihnea from the Diplomatic sphere, Mihnea Constantinescu. I know Mihnea well and I have always been impressed with his substantive grasp of any issue for which he has responsibility and his willingness to honestly level with me about the practical problems that Romania faces and how we can help. He knows how to make the Romanian government work toward practical solutions and is not afraid to push the levers of power he knows so well in pursuit of those policy goals.

    Being an outstanding civil servant requires not only pragmatism but also adherence to principle, a willingness to stand above politics and the courage to stand tall even in the face of the fiercest winds of resistance. No one better illustrates my point than the other two individuals I want to single out:

    Daniel Morar is a man of unparalleled courage and deep competence. I remember a few months ago when I brought the U.S. chief prosecutor, Lanny Breuer, to see him. Lanny walked out of Daniel’s office and said to me, “now that guy’s a prosecutor.” And it wasn’t only because his office has that spare look of someone who cares about one thing and that’s his job and doing it right: rooting out official corruption. If you have any doubt about Morar’s ability, it clarifies when he begins to speak. Those piercing, serious eyes rivet on you as he asks tough questions, communicating a sense of firmness and conviction. In short, you must have the ability to “speak truth to power.” Daniel can certainly do that. Sometimes in public service, you measure success more by the enemies you make than the friends you have.

    As we have seen here in the last few weeks, so can Raed Arafat. Whichever side of the healthcare debate you come down on, it is clear that he took a principled stand in his objection to the bill. But as a testament to Raed and the Government, he was able to speak out without being manipulated by politics and the Government was able to bring him back. The magnanimity on his part is the essential ingredient for civil dialogue. Now, we know his return to Government is only a tentative beginning and I have no idea whether it will succeed in producing a consensus on meaningful healthcare reform. But one thing I’m sure of, and that is that Raed Arafat will stand for principle. And what makes me most optimistic is not simply that the Government recognized this man of principle but that the Government also saw that average Romanians recognized this.

    On behalf of the American people, Mihnea, Daniel, and Raed – thank you for your service. Indeed, while we’re acknowledging outstanding Romanian public servants, allow me to point out two more I see in the audience tonight – Dr. Iulian Fota, National Security Advisor to the President, and Dr. Bogdan Aurescu, State Secretary at the Ministry of Foreign Affairs, two primary interlocutors for the United States here, in Bucharest. Let’s give all five a round of applause. I also see President Emil Constantinescu in the audience. No one better exemplifies the power of a citizen politician with the courage to change the existing order.

    So why am I optimistic? It is not simply because Romania has posted some encouraging progress with economic leading indicators. I am not an economist and I am not smart enough to know whether Romania’s economy will flourish in the coming years. I think and hope it will. So much of this is outside of Romania’s control – what happens in the rest of Europe etc.

    But there is one thing of which I am absolutely confident:

    As long as you have skilled, principled, independent, and courageous civil servants like these three men; as long as that corps continues to grow and as long as the passion, ingenuity, and determination of young Romanians are left free to change Romania through the Internet, civil society, and other institutions, the prospects for this country are without limit. Their dreams will become a reality and men and women like Mihnea, Daniel, Raed, Iulian and Bogdan will bend these institutions to their will for the greater good.

    The great insight of the famous French commentator, Alexander De Tocqueville, when he visited the young America in the early 19th century, was that as remarkable as were the new constitution and the governments our founders had created, the secret to America’s success was going to be her people and the values they held. I believe what we see here in Romania today is very much the same thing.

    The greatest asset you have are your people and the common values they share; in particular, the young Romanians who believe that they can reenergize the Romanian revolution.

    Thank you for giving me this honor and don’t forget you have every reason to believe in your own future and your ability to shape it.

  13. 29 ianuarie 2012 at 18:33

    Foarte grav……….javrele musca si cateii miroase

  14. 29 ianuarie 2012 at 18:37

    Bună ziua
    Mă iertați că vă deranjez, vin cu rugamintea la d-voastră să ne sprijiniti cu un logo campania umanitară ”Să fim oameni…”( http://safimoameni.blogspot.com/) Dorind din această campanie să ajutam cât mai mulți copii.Aștept răspunsul d-voastră la pagina de e-mail safimoameni@yahoo.com.Vă rog să-mi trimiteți și link-ul blogului d-voastră
    Vă mulțumesc frumos!
    Împreună putem schimba vieții!
    Campanie initiata de site-ul Pantocrator.ro

  15. Emil Vulcanescu
    29 ianuarie 2012 at 18:40

    Theodora
    Se poate scrie Presedintelui Barack Obama la adresa
    http://www.whitehouse.gov/contact
    Ca ambasadorul din tara noastra isi depaseste atributiunile… si ca mananca scaieti.

    Sa fii iubita
    Cu stima Emil

  16. zincabeiu
    29 ianuarie 2012 at 19:23

    Cat de mult a fost injurat scriitorul Eugen Barbu, inainte de ’89 si dupa, pentru ca inventase sintagma ” Jandarm mondial” !Realitatea ne demonstraza ca avea perfecta dreptate. Va dati seama cat ne dispretuiesc daca-si permit asemenea declaratii ?

  17. 29 ianuarie 2012 at 21:14

    @Theodora
    Nu sunt de acord cu tine, si am sa-ti spun de ce. Ambasadorul a zis: „simplul fapt că oamenii îşi pot exercita dreptul dat de Dumnezeu de a avea păreri diferite fără a se teme că vor fi împuşcaţi de pe acoperişuri este un semn al progresului. „. Te intreb: ce e rau in asta, in ceea ce a zis? El vorbeste despre faptul ca iti poti exercita dreptul dat de Dumnezeu de a avea pareri diferite, fara teama de represalii si spune ca asta e un semn al progresului!!. Deci, cu alte cuvinte, sustine dreptul tau, care e dat de Dumnezeu, nu de oameni, de a avea alte pareri decat Basescu! Si mai spune ca e un semn al progresului! .
    Deci nu a zis nimic rau. Apoi a sustinut tineretul care protesteaza pasnic!

    In privinta afirmatiei: „Sunt optimist fiindcă acum, spre deosebire de acum douăzeci de ani, România are în funcţiile de conducere oameni extrem de bine pregătiţi, devotaţi, cu principii, care fac eforturi ca instituţiile democratice să funcţioneze.”
    El, ca ambasador, nici nu poate sa spuna altfel. Daca ar spune altfel, spre exemplu daca ar spune ca „Romania are in functiile de conducere niste incompetenti, fara principii, care nu fac eforturi ca institutiile democratice sa functioneze”, nu l-ar jigni pe Basescu, ci ar jigni Romania!! Asa ceva nu se face, mai ales din partea unei tari prietene. Si nici nu ar fi diplomatic. Theodora, daca ai fi tu ambasador intr-o tara, ti-ai permite sa spui ca tara respectiva are la conducere niste incompetenti, oameni lipsiti de principii, care nu vor sa functioneze institutiile democratice??? Eu sunt convins ca nu ai spune asa. Deci e foarte clar ca mesajul sau nu a fost unul de sustinere pentru Basescu. Ar fi o grava inabilitate diplomatica sa se plaseze, public, in poztia de antiBasescu.

    Dar ceea ce a spus e foarte important, pentru ca el sustine protestele populatiei, in special a tinerilor, protestele pasnice. Adica fara violente. Asta a vrut sa spuna. Deci le sustine!! N-a spus, spre exemplu, ca „in opinia mea, protestele sunt fara temei”. A spus ca sunt un semn al progresului! Pentru ca oamenii pot sa-si exercite acest drept dat de Dumnezeu fara teama de represalii! Cu alte cuvinte, s-a plasat impotriva oricaror represalii ce ar fi putut sa vina din partea Puterii actuale.

    Cred ca il judeci gresit.

    • 29 ianuarie 2012 at 21:26

      Dar de ce a spus „spre deosebire de acum douăzeci de ani”?
      El a vrut sa spuna ca acum 20 de ani (acum 20 de ani, de retinut!!) eram la inceput pe drumul catre Democratie. Or, in acesti 20 de ani Romania a progresat. El a vrut sa evidentieze, din partea SUA, progresul inregistrat de Romania pe calea catre Democratie. Progresul inseamna evolutie si se face treptat. A vrut sa sustina, cu alte cuvinte, Democratia de la noi. Si cred ca i-a dat un mesaj subtil, in acest sens, si lui Basescu.

      Theodora, nu-ti reprosez nimic, sa fie clar! Doar ca nu esti obisnuita cu limbajul diplomatic, care ascunde multe nuante. Nuanta pe care a dat-o el nu poate fi privita ca fiind pro-Basescu. Dimpotriva: sustinand Democratia, i-a taiat lui Basescu orice inflexiune autoritarista!

      • 29 ianuarie 2012 at 22:59

        @Motanul Incaltat
        oK … hai sa spunem ca nu sunt eu obisnuita cu limbajul diplomatic …. dar ceilalti? … nu vezi cati sunt care au recationat? toti ceilalti sunt la fel de neobisnuiti? .. dar faptul ca isi da cu parerea despre cat de bun este daniel morar … si cate si mai cate … mereu si mereu … declaratii de sustinere pentru basescu

        • 29 ianuarie 2012 at 23:32

          Sa nu exageram… Declaratia despre Daniel Morar… chiar nu o stiu… Insa e mult spus ca il sustine pe Basescu. Din declaratia de acum nu rezulta lucrul acesta. El si-a exprimat increderea in tanara generatie, nu in Basescu. Lucrul asta rezulta clar din ceea ce a spus: „Sunt sigur că ei (tinerii, n.m) vor avea o influenţă profundă şi pozitivă asupra viitorului dumneavoastră.”.

          Sa stii ca e vorba, si nu numai la noi, dar si in America de un schimb de generatii, daca se poate spune asa. Si Gitenstein face parte din generatia … mai varstinca! 🙂
          Cateodata cei varstnici au rezerve fata de actiunile celor mai tineri. Nu-i inteleg bine. Totusi, e mare lucru ca-si exprima increderea in tineri! Asta chiar nu e o atitudine (neo)conservatoare (poate te-ai fi asteptat la o asemenea atitudine pentru ca de la o anumita varsta, cand ajungi mai batranior asa, incepi sa cam fi, macar un pic, conservator… 🙂 ). Totusi, el nu a emis o parere sceptica, de neincredere fata de tineri. Dimpotriva!

          • 30 ianuarie 2012 at 1:15

            @Motanul Incaltat
            Dar de ce nu cauti tu declaratiile de pana acum ale ambasadorului SUA? … ca numai din astea are … de sustinere a lui Basescu Traian
            Nu exagerem de loc … ambasadorul nu a facut altceva decat a laudat MEREU deciziile aberante ale lui basescu traian

      • 30 ianuarie 2012 at 19:33

        Motane,
        când un ambasador utilizează verbul „a împuşca” într-o declaraţie, poa’ să se ducă acasă, la cultivat micşunele.
        Indiferent ce-a vrut să zică, dacă doi oameni, fie şi numai doi, au înţeles altceva, înseamnă că nu e bun de diplomat, că nu e comunicator. Asta, cu excepţia situaţiei în care a transmis corect, exact ceea ce voia: că să fim mulţumiţi că nu ne împuşcă.
        Cândva, românii s-au urcat pe acoperiş, să-i aştepte pe americani; n-au venit. Acum ar trebui să fie mulţumiţi că nu sunt lunetişti americani pe acoperiş. Asta să fie evoluţia relaţiei de prietenie româno-americană?!

    • 29 ianuarie 2012 at 22:55

      @Motanul Incaltat
      Este dreptul tau sa ai alta parere
      Dar despre tineri cu “o atitudine cinică faţă de partidele politice şi presa existentă” … tineri care au disparut din Piata pentru ca este prea frig si care erau platiti de oamenii apropaiti puterii … ARE EXACT DISCRURSUL LUI BASESCU, ASA AU ZIS SI BOC SI UDREA SI COTOI …. tinerii care striga jos clasa politica …. toata clasa politica este compromisa … NU ESTE NICI O COINCIDENTA …. nu citesti tot ce scriu sau nu vrei sa citesti … am pus si link catre articolul in care am ce au declarat

      • 29 ianuarie 2012 at 23:15

        @Theodora
        El a zis despre acesti tineri care „poate” (asa a zis!) ar avea “o atitudine cinică faţă de partidele politice şi presa existentă” ca „Ei nu sunt cei care lovesc jandarmii cu pietre. Ei se află în stradă pentru a-şi demonstra paşnic dorinţa de a face lucruri mai profunde şi mai importante pentru România.” si ca „tineri sofisticaţi, educaţi, care cred în democraţie şi în puterea lor de a-şi crea singuri viitorul.”, apoi a adaugat „Poate că aceşti tineri au o atitudine cinică faţă de partidele politice şi presa existentă, însă au multe cunoştinţe despre internet şi au încredere în propriile idei. Sunt sigur că ei vor avea o influenţă profundă şi pozitivă asupra viitorului dumneavoastră.” .

        El i-a laudat pe cei care nu sunt violenti, care demonstreaza pasnic. Nu a zis ca ei, acesti tineri, ar fi cei care striga „jos clasa politica”. Dar, spre exemplu, daca imi aduc bine aminte ce aveau o placarda pe care scria ceva de genul ca Basescu (sau Boc?!) ar fi un avorton. Asta este o atitudine cinica… Cred ca se poate spune asa. Totusi, Gitenstein ii lauda: „Sunt sigur că ei vor avea o influenţă profundă şi pozitivă asupra viitorului dumneavoastră.”!! Si spune ca sunt tineri care cred in democratie!!. Unde vezi in declaratia lui Gitenstein ceva ce ar semana cu ce declara Elena Udrea: „E un protest împotriva actualei guvernări, e firesc, acest Guvern a luat măsuri de austeritate, dar este un protest la adresa politicienilor din ultimii 20 de ani. Nu vorbim de politicieni născuţi ieri, ci de lideri care au fost la guvernare în ultimii 20 de ani. Este nepermisă şi nu ajută la nimic încercarea Opoziţiei de a politiza, de a-şi atrage avantaje din nemulţumirile exprimate ale oamenilor””? Gitenstein nu a spus asa ceva. Nu s-a referit la miting ca la un protest la adresa politicienilor din ultimii 20 de ani, n-a zis asta. Dimpotriva, a zis ca e un progres fata de ceea ce era la noi acum 20 de ani!!!

        • 29 ianuarie 2012 at 23:29

          @Motanul Incaltat
          Da, citim acelasi text si intelegm altceva … eu zic ca a spus exact ce spune Basescu.. ca tinerii din Piata au o parere prosta despre intreaga clasa poltica … asta este mesajul pe care vor sa il impuna Basescu si ai lui … asta au incercat sa faca in piata prin infiltratii aia … care acum stau la caldurica.
          Ambasadorul SUA continua sa dea mesaje de sustinere pentru basescu traian

        • 29 ianuarie 2012 at 23:38

          @Theodora
          Nu-i vorba ca intelegem altceva. Gitenstein nu a spus ceea ce au spus Udrea, Voinescu, Boc. Sa stii ca impresia asta, ca l-ar sustine pe Basescu poate fi gresita. Sa nu uitam ca SUA l-a criticat pe Viktor Orban, care, impreuna cu Basescu, sunt amandoi din aceeasi familie politica – PPE. Deci de ce l-ar sustine pe Basescu?

          • 30 ianuarie 2012 at 1:09

            @Motanul Incaltat
            Nu stiu ce trebuie sa faca Viktor Orban stiu ca basescu trebuie sa cumpere niste vechituri de f16 … trebuie sa se dea drumul urgent la scutul ala defensiv zic ei si mai este si Rosia Montana … putina Delta ceva … se mai gaseste prun Romania

        • 30 ianuarie 2012 at 1:24

          @Theodora
          😆
          Ei, si tu acuma, zau asa… Divagam de la subiect: ajungem la avioane, scut, Delta si Rosia Montana, etc.
          Stai linistita, ca nu cred ca-l sustine pe Basescu. 🙂
          Insa e o impresie pe care o au unii, asta asa e.

          • 30 ianuarie 2012 at 1:27

            @Motanul Incaltat
            Nu divagam deloc … facem completari lamuritoare pentru cei care nu au inteles pana acum … este drept ca sunt putini … dar trebuie sa le explicam si lor CE si DE CE

        • 30 ianuarie 2012 at 1:36

          @Theodora
          Gandeste-te ca in SUA au fost oameni care au luat atitudine chiar impotriva Presedintelui, impotriva politicii externe a SUA (vorbesc de americani care au luat astfel de atitudini!!), asa ca apararea dreptului de a avea o alta parere, cum spune Gitenstein, esential pentru Democratie, de acolo vine. Gandeste-te la filmele americane celebre care au criticat politica SUA, cand la noi nici nu puteai sa sufli o vorba, decat pe sestache asa, impotriva lui Ceausescu! Si chiar filme americane care au criticat societatea americana!! Si atitudini ale oamenilor, americani, care au criticat aspecte ale vietii din SUA.

          Asa ca, draga Theodora, Liber la Proteste!!

          🙂

          • 30 ianuarie 2012 at 2:41

            @Motanul Incaltat
            Lasa prietene filmele americane 😀 …. ok sigur ca poti sa ai alta parere decat mine … dar la ambasador se tot repeta … el este MEREU un laudac al politicii lui basescu … il pot incadra langa liiceanu, tismaneanu, plesu si ceilalti … chiar asa? … ne-am staurat si noi … cat sa rabdam?

  18. 29 ianuarie 2012 at 21:29
  19. 29 ianuarie 2012 at 22:46

    @alexa
    Vuvuzea este mamica ta
    Eu o sa ies in strada si tu o sa intri in puscarie … acolo unde este locul tau si a celor pe care ii pupi in fund
    Si te mai informez ceva … ai un blog de tot rahatul … nu te citeste aproape nimeni si ai tupeul sa te bagi in seama cu mine

    • Rox
      29 ianuarie 2012 at 23:00

      Uite asa ne-am cunoscut Theo. Imi amintesc perfect acum ! Eu cautam pe google un tip dupa nume. Eram ingrijorata in naivitatea mea ca l-au facut disparut . Ei bine replica asta i-o serveai si tipului ala si m-am dus pe link. Ii ziceai ceva de mamica. esti tare scumpa cand te superi. Toate suntem rele la manie. Femei !

      • 29 ianuarie 2012 at 23:11

        @Rox
        Da, stiu cum ne-am cunoscut … cautai informatii despre Florin Mihai … caruia eu tocmai ii dedicasem un articol 😀
        Stiu ca este urat sa zic de mamica … lovesc in locul cel mai dureros … in ideea ca intelege si opreste atacul … o sa incerc sa ma abtin … dar de mamica lui Florin Mihai nu am zis de rau … am spus ceva in genul ca dansa nu are nici o vina .. probabil ca a incercat (sa il educe pe fiul ei) dar nu a avut cu cine 😀

    • 30 ianuarie 2012 at 9:37

      În stradă?

    • marian
      30 ianuarie 2012 at 9:47

      EXCELENT!!!!

    • myth
      31 ianuarie 2012 at 14:46

      eu si multi altii ca mine, citesc blog’ul Alexei …….. iar te erijezi intr’un fel de atotstiutoare si ca numai tu ai dreptate.
      un pic mai jos, sustineai ca fiecare are dreptul la o parere personala ……. blogul alexei, este parerea ei personala ………… si pt ce sa o inchizi, pt ca are o opinie diferita de a ta??
      nu cumva gandesti un pic cam prea dictatorial? asa va invata pe voi acolo la „scoala” voastra? sa inchideti pe toti aceia ce nu gandesc ca voi??

      • 31 ianuarie 2012 at 15:10

        @myth
        Da citesti blogul alexei tu si inca trei insi dintre care unul, pe care il cunosc personal, citeste doar ca se curceasca de ce tampenii scrieti acolo. Am verificat si eu pe ce pozitie este blogul asta jalnic in clasamentete internationale ca in astea nationale v-ati bagat voi coada …. este pe o pozitie de tot rasul.
        Ce intelegi prin inchis? Pe acest blog exista MODERARE … scriu CE VREAU EU si public CE VREAU EU … nu faceti voi regula aici.
        Nu sunt obligata sa las pingurile ei pe blogul meu … nu am de ce sa permit aici LA MINE IN CASA sa patrunda propaganda basista … imi provoaca scraba toti cei care pentru bani sau si mai grav din convingere (din fericire astia sunt din ce in ce mai putini) impanzesc blogisfera cu minciuni.
        Pupinbasistii sunt jalnici… niste oameni fara coloana vertebrala care pentru niste bani, o masina si cine stie ce alte avantaje incearca sa minta poporul ca totul este bine… nimeni nu sufera de frig si de foame.

      • Emil Vulcanescu
        31 ianuarie 2012 at 16:20

        @Myth
        Esti avocatul alexei ?
        Mai Satana , mai vuvuzea portocalie , plimba ursul pe alte bloguri.

  20. 29 ianuarie 2012 at 23:51

    @Theodora
    Discursul ambasadorului a fost tinut in spiritul bunelor practici ale diplomatiei. In sensul ca discursul trebuie sa aiba un limbaj decent, elevat, politicos, sa evidentieze aspectele pozitive si sa sublinieze ideile care se doreste a se coagula pe viitor. In momentul in care un ambasador iese public pentru a critica, lucrurile sunt deja grave. Atitudinea usor pozitiva a ambasadorului fata de Basescu este normala in conditiile in care presedintele e foarte bine sincronizat cu politica externa a SUA, dar sincer nu vad ce este asa condamnabil la acest discurs. Din contra, ca forma si mod de prezentare ar trebui sa fie exemplu pentru multi politicieni romani care au confundat mahalaua cu viata politica.

    Intrebarile tale sunt patimase si scuze ca iti zic dar nu prea au legatura cu realitatea.

    Numai bine!

    • 30 ianuarie 2012 at 1:13

      @Mihai
      Ti-am lasat comentariul sa treaca de moderare pentru ca este decent, fara jigniri … de obicei cei care il sustin pe basescu si ajung pe blogul meu nu stiu sa faca altceva decat sa injure si sa ameninte … deci se poate si altfel … se poate si civilizat.
      Este dreptul tau sa nu fi de acord cu mine … eu inteleg altceva decat tine din discursul ambasadorului … SI NU SUNT SINGURA CARE INTELEGE CA MINE … de ce crezi ca se intampla asta?

      • 30 ianuarie 2012 at 1:59

        @Theodora
        De ce discutia trebuie sa se reduca la e sau nu sustinator de-al lui Basescu? Tot ce am spus este ca duscursul lui Gitenstein este unul hai sa zic: „politically correct din punct de vedere diplomatic”. Daca rolurile ar fi fost schimbate si opozitia era la putere sunt ferm convins ca nunata discursului ar fi fost aceeasi pentru ca asta face un diplomat. Nu sunt in pozitia sa judec valoarea de adevar a afirmatiilor legate de cele 3 persoane mentionate de ambasador, probabil faptul ca Daniel Morar este unul dintre nume a iritat o anumita parte a spectrului politic. Dar dupa cum spuneam mai devreme, discursul este in spiritul practicilor diplomatiei internationale.

        Fiecare interpreteaza intr-un mod personal lucrurile cu care interactioneaza iar faptul ca pot exista similitudini de opinie nu valideaza acel punct de vedere :). Eu raman la parerea ca incriminarea discursului sau a ambasadorului este „barking at the wrong tree”. Gitenstein reprezinta interesele americane in Romania, iar interesele merg dincolo de un singur om. In plus Basescu e pe final de mandat si cariera politica, ar fi o investitie proasta sa parieze pe Basescu. Cel putin eu asa vad lucrurile.

        • 30 ianuarie 2012 at 2:45

          @Mihai
          Pentru ca din nefericire asa se poarta discutia de cativa ani … pro basescu si anti basescu … a reusit sa ne imparta sa ne dezbine … ne-a facut sa ne uram intre noi … tinerii pe batrani, cei fara serviciu pe cei care au serviciu … bolnavii pe medici … angajatii pe pensionari ….
          Basescu este pe final de mandat si nu prea … nu va pleca … mai vorbim

        • 31 ianuarie 2012 at 3:58

          @Theodora
          E ipocrizie sa acuzi un singur om pentru toate relele din tara. Oricat si-ar dori portocalii si oricat ar urla ca din gura de sarpe opozitia, un singur om nu poate face atat de mult rau. Cei vinovati de situatia de acum suntem noi pentru ca am lasat ca lucrurile sa evolueze in directia asta (ca ne-am lasat manipulati daca vrei). E mai usor sa vezi paiul din ochiul altuia decat barna din ochiul tau. Dormi mai linistit(a) noaptea :). E mai usor sa dai cu pietre decat sa fii proactiv(a). Toata platforma politica a opozitiei se rezuma la jos Basescu si vad ca oricine nu canta ca ei e infierat si catalogat pro-putere. Am pretentia la mai mult de la cei ce se vor alternativa. Ok, il dam jos pe Basescu, il bagam la puscarie, il scuipam in piata publica. Mai mult, bagam tot regimul la canal. Then what? O sa curga lapte si miere? Am trait destul sa nu ma mai las dus de nas atat de usor. Ura viscerala nu e platforma electorala, niciodata nu a fost.

          • 31 ianuarie 2012 at 11:45

            @Mihai
            Un om care este ascultat de frica de cei din jurul lui poare sa faca foarte mult rau …. sigur ca nu basescu este singurul vinovat … sigur ca foarte vinovati sunt si cei care s-au facut pres in fata lui si i-au executat ordinele.
            Acum m-am lamurit …. este clar ca nu ai citit nimic sau te faci ca nu stii despre programele lansate de USL altfel nu spuneai ca platforma politica se rezuma la JOS BASESCU! … da basescu este un om URAT …. dar de vina este el nu noi …. el ne-a adus in situatia asta sa il uram din tot sufletul … isi bate joc de noi de 7 ani … cum sa iubesti o asemnea „javra ordinara”? …. deci URA VISCERALA EXISTA si este provocata de JIGODIMUL cu care s-a purtat el cu noi …. dar NU ESTE ADEVARAT CA ACESTA URA S-A TRANSFPRMAT IN PLATFORMA ELECTORALA.

        • 31 ianuarie 2012 at 14:35

          @Theodora
          Opozitia ar avea mult mai mult de castigat daca si-ar face programele mai vizibile, daca ar oferi alternative viabile la masurile luate de putere, daca ar iesi in fata cu oameni de valoare. Ori asta nu se intampla, in schimb se arata tot timpul cu degetul. De ce este atat de scazuta increderea populatiei in clasa politica? Tocmai pentru ca nu prezinta vizibil nicio traiectorie de evolutie pentru societatea romaneasca. Fiecare ciclu electoral este o istorie care se repeta la fiecare 4 ani. Opozitia acuza puterea, populatia nemultumita de putere alege opozitia pentru ca spera, nu pentru ca ar crede in ea.

          Revenind totusi la subiectul postarii de pe blogul tau, am recitit discursul ambasadorului si desi am fost in tinerete bun la analiza pe text literar :), nu-l pot de nicio culoare interpreta ca pro-Basescu decat daca faptul ca nu il critica reprezinta asta. Si in plus nu vad ce avantaj ar avea USL prin atacarea ambasadorului SUA.

        • 31 ianuarie 2012 at 16:00

          @Theodora
          Sunt ferm convins ca ele exista. Faptul ca eu nu am auzit de ele este dovada clara ca nu sunt facute suficient de vizibile. Daca in loc sa-l injure pe Basescu le TV in fiecare zi ar vorbi despre solutii atunci n-as fi si eu luminat :)? De ce crezi ca am spus mai devreme ca ura viscerala e transformata in platforma electorala, tocmai pentru ca asta e lucrul cel mai pregnant care este emanat de opozitie. Lucrul asta trebuie sa se schimbe si noi suntem cei care trebuie sa cerem schimbarea asta. Trebuie sa cerem un discurs elevat, decent si studiat de la absolut toti politicienii. Hai sa-ti spun ce s-a intamplat, Basescu a coborat limbajul politic in mahala si a avut succes si toata clasa politica a coborat stacheta. Iar acum suntem intr-un cerc vicios de politicieni badarani care au uitat sa iasa din mahala.

          Lipsa de incredere in clasa politica nu e propaganda, e o realitate. Si daca tu nu vezi asta e grav :). Ok, sa presupunem ca gresesc eu, romanii au incredere in clasa politica. In cine anume din clasa politica? Adu-mi aminte care a fost gradul de participare la ultimele alegeri?

          Sunt plecat de peste doi ani de zile din tara, crede-ma ca n-am nicio legatura cu politicul (nici n-am avut). Politicienii din afara sunt la fel de incompetenti ca cei de la noi, diferenta e facuta de atitudine. Aici nu umplu ora de ora ecranul si nici nu vorbesc doar de dragul de a se auzi vorbind. Nu ma plateste nimeni, aici nu m-ai nimerit :). Nu toti care au parere diferita de a ta sunt basisti. Nu toti sunt platiti sa scrie. Daca ai citi cu atentie comentariile mele ai vedea ca nu sunt dictate de cineva din spate :). Sunt fericit sa gandesc singur si liber. E asta o crima?

          Theodora, in fiecare comentariu pe care l-am postat aici am incercat sa dau argumente si sa-mi sustin punctul de vedere fara a-ti nega a priori parerea. Am incercat o confruntare de idei dar raspunsurile tale au fost vagi si ca la biserica: crede si nu cerceta. Din poza de profil pari tanara si e pacat ca generatia tanara sa aiba un discurs atat de politic si de sustinere unilaterala si neconditionata. Niciun politician nu merita un astfel de devotament. Altfel ne intoarcem in trecut si ca sa scapam de ce a fost in trecut a trebuit sa se verse destul sange. Ma indoiesc ca imi vei asculta sfatul, dar pe viitor incearca sa combati mesajul nu mesagerul.

          Numai bine,

          • 31 ianuarie 2012 at 17:11

            @Mihai
            Faptul ca nu ai auzit tu de ele inseamna ca NU TE-A INTERESAT SA AFLI … CE VREI SA FACA USL? … SA TRIMITA TUTUROR CETATENILOR E-MAILURI CU PROGRAMELE LOR?
            basescu a avut succes la cei care ii seamana intr-un fel sau altul …. cei care se regasesc intr-un fel sau altul in comportamentul lui …. nu toti romanii au apreciat discursul lui … dovada sunt cei 5 milioane de romani NU AU VOTAT CU BASESCU la ultimile alegri prezidentiale
            Lipsa de incredere in toata clasa politica este o propaganda … iti spun eu … de la sursa …. tinerii aia care au fost platiti sa strige „fara partide politice” si alte tampenii nu mai sunt in piata …. si ppdd sustine alta tampenie „usl-pdl aceeasi mizerie” … sa iti mai explic de ce? cred ca nu este nevoie …. tu daca esti plecat nu ai cum sa stii tot ce se intampla … iti facu o parere dupa ce vezi la TV … depinde la care televiziune te uiti sau ce ziate citesti .. tu nu traiesti ceea ce traim noi … si asta NU ESTE UN REPROS … nu sunt tanara dar nici batrana … am peste 40 de ani si sunt unul dintre romanii care au fost in strada in decembrie 1989 … un om care nu a cerut cerificat de revolutionar … un om care nu a stat inchis in debara de frica … un om care a avut curajul sa iasa in strada si care si acum are curaj desi are tripla hernie de disc si o operatie la un rinichi. … inca o data … NU SUNT MEMBRA A NICI UNUI PARTID …NU VREAU SA MA IMBOGATESC CA NU I-AU NIMIC CU MINE IN GROAPA …. VREAU SA POT SA TRAIESC DECENT LA MINE IN TARA … PENTRU CA IN ULTIMII ANI AM TRAIT MIZERABIL

        • 31 ianuarie 2012 at 22:30

          @Theodora
          Faptul ca nu am aflat nu este vina mea, este vina USL. USL este formatiunea care imi vrea votul. USL trebuie sa-si faca marketing pentru ca ei sunt cei care imi cer votul, nu eu caut pe cine vota. Ce sa faca? Exact ce am zis mai sus, in loc doar sa critice puterea ar putea sa apara la televizor si sa spuna: asta se putea face mai bine asa si asa si asa, si sa argumenteze. Genul asta de discurs lipseste cu desavarsire.

          Sa iti mai spun un lucru, cei la care a avut succes Basescu sunt si ei tot romani, romani pacaliti, romani care poate regreta, romani care au crezut in mai bine. Nu pot fi condamnati pentru ca au avut candva speranta ca le va fi mai bine cu Basescu. Nici cei care inca il sustin nu trebuie condamnati. Cata vreme hai sa-i spunem „basescianismul” nu e scos in afara legii oamenii astia au dreptul si libertatea sa se manifeste si trebuie acceptati ca atare. Altfel ajungem intr-o dictatura si intr-un sistem opresiv. Strict teoretic, sustinerea PDL si Basescu poate fi la fel de condamnabila ca sustinerea USL si a liderilor aliantei. In momentul de fata nu imi spune nimeni si nimic ca nu una nu este mai nociva decat cealalta. Sa nu uitam isteria de la sfarsitul mandatului lui Nastase si cata libertate de exprimare exista atunci.

          Cand spun lipsa de incredere in clasa politica eu nu vorbesc de ce se intampla acum in Piata Universitatii. E suficient de vazut cata lume voteaza pe o galeata, un pix, un kilogram de faina si un litru de ulei si intelegem foarte clar cat inseamna clasa politica pentru omul de rand. Pot sa pun pariu cu oricine oricand ca cel putin 60% din populatia votanta a Romaniei nu stie ce e aia ideologie politica, nu e interesata de asa ceva si in momentul in care voteaza alegerea e facuta in functie de ce vede la televizor si ce aude la radio. Asta daca se duce sa voteze. Am multi prieteni si in afara tarii si in tara si aproape toti nu au nicio preferinta politica pentru ca nu exista alternativa. In conditiile in care traseismul politic este ridicat la rangul de sport parlamentar… vrei sa comentez mai mult de atat?

          Chiar daca sunt plecat din tara nu inseamna ca am rupt legaturile cu Romania. Inca am parintii in tara si foarte multi prieteni, asa ca am de unde ma informa. Ce vad pe la televizoare iau doar cu titlul informativ pentru ca manipularea si nuantarea in anumite culori sunt destul de evidente, in functie de sursa. Dar combin informatiile si ajung la un punct neutru.

          Daca ai iesit in strada in 89 cum il poti avea in blogroll pe Iliescu, cel care e responsabil de crimele de la revolutie (ii zic revolutie desi a fost lovitura de stat), cel care le-a multumit minerilor ca au venit si au „linistit” spiritele de la Universitate? Cum poti sustine un partid care a luat nastere din PCR (ca de altfel si PDL)? Cum il poti avea in blogroll pe Dan Voiculescu, al carui statut de informator al securitatii a fost statutat definitiv in instanta si care nu a avut macar bunul simt de a respecta legea si sa-si dea demisia din Parlament? Cum poti sa te erijezi in revolutionar si sa mergi de mana cu cei care l-au omorat pe Ceausescu doar pentru a-i lua puterea? Scuza-mi reactia, dar cand cineva imi asociaza revolutia cu Iliescu imi sar supapele. Iliescu a avut nevoie de sange la revolutie pentru a-si justifica ascederea la putere intr-un context derutant si emotional. Planul pe care l-a pus la cale cu Stranculescu (ofiter KGB sub acoperire tras pe tusa pe vremea lui Ceausescu) era sa faca baie de sange intre securitate si armata. Ghinionul lui a fost ca securitatea a fost suficient de informata sa nu iasa inarmata in strada. Asa ca s-a tras in populatie si unitatile militare s-au macelarit intre ele. Iar tu sustii partidul care a iesit dintr-o asa miselie??? In conditiile in care ai fost in strada si ai vazut moartea cu ochii??? Cunosc familia unui militar care la televiziunea romana a fost impuscat in cap de un lunetist in plina parasutare si nu e singurul tanar care a murit in van pentru preamarirea unui om care si-a vrut numele in cartea de istorie. Teroristi? Unde sunt??? N-am vazut un singur terorist, unul! Macar unul. Ofiterii care i-au facut dosarul de urmarire lui Stanculescu au fost gasiti morti imediat dupa revolutie. Nu-ti ridica niste semne de intrebare? Cu oamenii astia rezonezi tu in gandire si simtiri??? Astia sunt oamenii impotriva carora ai iesit in strada in 89. Astia sunt cei care ti-au furat revolutia. Daca dupa toate astea nu ai invatat nimic si tot la Ilici ne intoarcem cum vrei sa cladim un viitor? Iliescu e o pagina neagra si insangerata din istoria Romaniei si cata vreme va fi flamura verde a PDSR/PSD/USL (si ce alte acronime mai vrei) voi sti tot timpul sa votez impotriva.

          • 31 ianuarie 2012 at 23:19

            @Mihai
            Au iesit la televizor si au vorbit … doar ca tu nu ai avut ochi sa ii vezi si nici urechi sa ii auzi … au argumentat … au prezentat proiectele USL … proiectele exista pe internet … tu nu intelegi ce scriu eu? … eu am scris despre cei care s-au facut pres si au exectutat toate ordinele criminale …. fara executatantii astia … fara lingaii astia nu se ajungea aici … tu zici ca esti plecat …. stii ca incepem sa ne apropiem de totalitarism? …. ai aflat ca are aproape toate puterea subordonata? … ca fac DOAR CE VOR EI …. daca continui asa … adica eu sa scriu ceva si tu sa te faci ca nu ai citit si sa imi raspunzi altceva … inseamna ca nu ne intelegem sau incerci sa ma fraiereti si te bag in spam
            Prietenii tai sunt ciudati … cum se face ca toti prietenii mei stiu bine cu cine vor vota?
            Ii am in blogroll pentru ca ii respect …. este o minciuna ca Iliescu este responsabil de crimele de la Revolutie … cel care spune ca nu a fost Revolutie nu a fost in strada … a fost in debara sau in cel mai bun caz in fata televizorului … si asta cu Dan Voiculescu informator este o porcarie … toti cei care lucrau in comet exterior … cei care lucrau la hoteluri .. cei care plecau in straintate trebuia sa scrie un Raport de activitate … eu nu ma erijez … eu sunt un revolutionar din 1989 … mi se pare ca tu te erijezi intr-un om care iubeste democratia dar il aperi cu toate puterile pe cei care mai are un pic si devine dicatorul Romaniei.
            Pe acest blog … nu permit nimanui sa il jigneasca pe Ion Iliescu si nici pe liderii USL.
            Voteaza atunci cu HOTII si CRIMINALII din PDL .. aia care au inchis spitale ca sa le vanda afaceristilor apropiati de partidul lor
            RUSINE!

        • 1 februarie 2012 at 2:54

          @Theodora
          Nu te-am acuzat ca ai fi USL-ista/postaca/scrii pe bani in primul rand pentru ca discutia trebuie sa fie dincolo de astfel de pseudo-argumente si in al doilea rand pentru ca nu-mi place sa acuz persoane pe care nu le cunosc de fapte pe care nu le pot verifica/proba/argumenta. Drept urmare o sa te rog sa nu faci nici tu asta cu mine o data pentru ca nu este adevarat si in al doilea rand pentru ca ar fi un raspund de bun simt pentru o persoana care nu te-a jignit si doar si-a exprimat punctul de vedere care, surprinzator, este diferit fata de al tau fara spalare pe creier, fara bani bagati in buzunar ci pur si simplu pentru ca gandesc si nu uit asa usor.

          Sunt plecat din tara dar nu sunt nici orb, nici surd, nici mut. De acord cu tine ca este totalitarism in sensul ca puterea detine puterea si nu o imparte cu opozitia ca pe vremea guvernarii PNL :). Ar trebui sa stapanesti adevarata putere a cuvintelor cand spui dictatura, tiranie, totalitarism. In Coreea de Nord poti vorbi de totalitarism unde bolnavii de cataracta cand sunt operati si isi recapata vederea nu-si imbratiseaza familia ci multumesc conducatorului suprem si se roaga pentru sanatatea lui. In China e sistem opresiv unde libertatea de exprimare e foarte mult limitata si accesul la informatie filtrat. In Romania te bucuri de toate libertatile cetatenesti pe care le ai in orice tara europeana asa ca nu-mi spune de totalitarism. Poate chiar ai mai multa libertate decat intr-o tara ca Germania sau Elvetia unde politia apare ca din pamant oridecate ori incalci legea. Si nu se vaita nimeni de stat politienesc pentru ca exista lege si toti trebuie sa o respecte.

          Prietenii tai stiu bine cu cine vor vota pentru ca ne invartim in cercuri diferite.

          In 89 nu a fost revolutie, a fost macel controlat. Ceausescu devenise incomod atat in interior cat si in exterior. A fost nevoie doar de o scanteie si lumea a iesit in strada dar scanteia a venit de la marele urs. Iar scanteia luminoasa s-a chemat Ion Iliescu. Istoria va lamuri si aceste timpuri negre din istoria noastra, fii pe pace. Iliescu se face cel putin vinovat de ingroparea adevarului. El a condus FSN el avea obligatia sa scoata adevarul la suprafata.

          Nu permiti jignirea lui Iliescu sau a liderilor USL (n-am fost constient ca as fi adus vreo jignire numitilor)? Un lucru laudabil :). Bunul simt ar trebui sa te oblige sa nu permiti jignirea nimanui pe blogul tau.

          Legat de Dan Voiculescu, putin ma intereseaza conjunctura in care a ajuns sa fie informator, legea spune una si buna: fost colaborator al securitatii nu are ce cauta in Parlament. Ar fi putut sa ia exemplul lui Mircea Ionescu-Quintus care a avut decenta sa se retraga fara a face valuri legate de un trecut care e posibil sa ii fi fost impus. In plus televiziunea si politica pentru mine sunt conflict de interese. Dar poate asa se vede Romania din afara.

          N-am de gand sa iti mai raspund si nici nu voi mai intra pe blogul tau pentru ca argumentele nu bat dincolo de retorica.
          Interpreteaz-o ca o victorie impotriva unui vierme portocaliu pe care l-ai stalcit pe frontispiciul blogosferei :). Ai infrant! Si dupa ce exuberanta victoriei intr-o lupta apriga cu dusmanul de clasa se va mai risipi incearca sa te uiti la Actorul si salbaticii sau daca nu ai suficient timp macar la scena de final.

          E bine sa nu uitam sa mai si radem.

          • 1 februarie 2012 at 11:30

            @Mihai
            Nu, este totalitarism pentru ca basescu conduce tot … si guvernul si o parte dintre judecatori ..dar tu daca esti plecat ai circumstante atenuante … ciudat este ca folosesti replici asmenatoare cu cele folodite de pedelisti 😀
            Sigur ca avem pareri diferite despre Revolutie.
            Cand primesti amnenintari cu moartea de la un tanar pdl-ist din Cluj nu ai cum sa reactionezi decat ca mine

            http://theodora0303.wordpress.com/2010/12/02/pdl-istul-care-m-a-amenintat-cu-moartea/

            http://theodora0303.wordpress.com/2010/11/29/despre-amenintarile-cu-moartea-primite-de-tismaneanu-si-despre-amenintarile-cu-moartea-primite-de-mine/

            Pentru mine Ion Iliescu si Emil Constantinescu au fost 2 presedinti democratici … basescu nu este.
            Dan Voiculescu nu a fost informator … sigur ca basescu nu il suporta si atunci ce mare lucru .. sunt destui judecatori care de frica sau din dorinta de ai face placere sefului cel mare … sunt in stare sa hotarasca ca Voiculescu este femeie …. Rapoartele alea de activitate erau obligatirii … toti cei care plecau in strainate pe vrea lui Ceausescu stiu asta.
            Nu, eu nu am infrant … tu esti un infrant daca susti actuala guvernare si pe basescu traian

  21. 30 ianuarie 2012 at 3:42

    Nu securitatea este periculoasa ci sefi lor care dau decizi sa filmeze pe departe,ca sa nu ia bataie pe strada filmind.Cu atitia dusmani care ne doresc raul si moartea,Romania are nevoie de servicii specializate sa constate care sint in spatele celor care organizeaza,demonstreaza.Pericolul este ca guvernul sa influenteze si sa forteze aceste servici sa ia masuri ilegale ca sa aresteze cu oameni lor persoanele care sint nemultumite.Toate guvernele din lume inteligente, detin servici de supraveghere.SUA cheltuiesc peste 60 de miliarde de dolari anual pentru spionajul mondial si este necesar ca noi care sintem asupriti economic,politic sa avem oameni de incredere ca sa apere interesele Romane in lumea intreaga.

  22. ADEL
    30 ianuarie 2012 at 11:03

    De ce nu facem noi aceste interogari, pur si simplu prin e-mail-uri trimise ca simpli cetateni pe adresa Casel Albe sau direct la Ambasada. Daca stam si asteptam sa actioneze altcineva, nu trebuie neaparat opozitia s-o faca, ci noi indignati de afirmatiile ambasadorului.Asa se obtin reactii.

    • 30 ianuarie 2012 at 11:57

      @ADEL
      Da, este o idee … acum cat inca nu au pus saua pe internet … ar fi interesant sa aflam care este politica SUA in raport cu Romania … sa vedem daca dl ambasador vorbeste ce crede el sau ce i se spune sa vorbeasca.

  23. 30 ianuarie 2012 at 12:23

    Nu e ambasador in sensul clasic al cuvintului.E un ofiter spion americanoid trimis printre altele sa-i dea o mana de ajutor cotrocenistului.Asta nu are nimic cu notiunea de om Totusi cred ca astia sunt pe cale de disparitie.Dar pina atunci..

  24. RODI
    30 ianuarie 2012 at 12:24

    TEODORA DRAGA ,DACA TU GINDESTI SI SCRI ASEMENEA COMENTARI INSEAMNA CA AI FOST EDUCATA LA STEFAN GHIORGHIU!

    • 30 ianuarie 2012 at 13:05

      @RODI
      Nu .. si se poate verfica … nici macar nu am fost membra PCR … nu am nici o treaba cu Stefan Gheorgiu … chiar nici una … este parerea mea si am dreptul la ea … sunt pe blogul meu si daca nu iti place aici te rog sa nu te mai intorci 😀
      Atentie mare la „i-uri” reciteste inainte sa trimiti un comentariu

    • 31 ianuarie 2012 at 5:18

      @Theo
      Prima mea reacţie la intervenţia lui „RODI” e asta: 🙂
      Dar nu fiindcă RODI nu ştie să „scriască şi să vorbeşte româneasca”, ci pentru că postacii de serviciu, portocalii, sunt cu mult mai precar pregătiţi decât absolvenţii de „Ştefan Gheorghiu”.
      Ooof, şi mai ales fiindcă îi recunoşti după 3 elemente:
      – îşi aleg un nickname feminin sau „femenin”, ca să înţeleagă şi RODI ce scriu.
      – sunt capabili să facă cel puţin două greşeli de ortografie în mai puţin de douăzeci de cuvinte (asta ar putea fi şi intenţionat, ca să sugereze că ei sunt oameni simpli, din popor, nu unelte de intoxicare băsiste)
      – întotdeauna acuză un antibăsist că e fost comunist, niciodată că e securist; asta pentru că ei sunt, foşti şi actuali securişti.

      p.s. De ce ai închis comentariile la „Adrian Năstase”? Poate mai sunt şi alţii solidari cu el. De pildă eu. Deşi am o grămadă de reproşuri a-i face, ca om politic, nu ca om, în cazul acesta sunt de partea domniei sale.

      • 31 ianuarie 2012 at 11:34

        @renata
        Cred ca ai mai multa experienta decat mine in „Rodi” 😀
        Si ce se intampla daca recunosc ca sunt fost securist?
        Ma invita sa ma inscriu in pdl?
        p.s. dau drumul la comentarii

  25. 30 ianuarie 2012 at 15:37

    off topic
    AN condamnat la 2 ani inchisoare cu suspendare in dosarul Trofeul Calitatii! sincer eu mai mult ma asteptam in dosarul Matusii Tamara, dar ma rog justitia stie mai bine!

  26. 30 ianuarie 2012 at 15:47
  27. 30 ianuarie 2012 at 21:23

    @marian
    Iti dai seama ca pot … dar am facut eforturi ca blogul sa ramana decent 😀

  28. moromete
    30 ianuarie 2012 at 23:15

    Pentru toate matrapazlicurile facute de catre TRAIAN BASESCU
    acesta cind si cum trebuie sa raspunda in fata legii?!!!.

  29. Constantin
    31 ianuarie 2012 at 9:55

    Rog ministrul de externe si/sau Palamentul sa inainteze urgent o Nota Verbala prin care sa faca cunoscut dezacordul nostru in cel mai bun caz fata de punctele de vedere deplasate a unui ambasador a unui tari cu care avem un Parteneriat Strategic, fata de situatia sociala si economica din Romania.Sau sa fie chemat la sediul Ministerului de Externe pentru a da lamuriri statului roman.

  30. myth
    31 ianuarie 2012 at 15:19

    @Theodora
    Citez raspunsul tau oferit lui Alexa „Eu o sa ies in strada si tu o sa intri in puscarie” ……. acum este pe intelesul tau?
    Reformulez intrebarea. Pentru ce sa faca Alexa puscarie, pentru ca are alte opinii fata de ale tale?
    Din nou constat ca „voi” …. „protestatarii”, aveti toti aceleasi raspunsuri radicale …….. „la puscarie cu toti cei ce il sustin pe Basescu, sau PDL in general” ……….. ce vorbiti voi acolo oameni buni??
    Theodora si mie imi este greu si eu visez la mai bine, dar nu stau cu mana intinsa sa astept pomeni si cum spuneam intr’o postare mai sus, ce inca asteapta sa fie „moderata” ………. de 22 de ani in romania exista saracie si salarii mici …… peste noapte, v’ati trezit toti protestatarii sa doriti salarii mai mari………. DAR CE PRODUCETI???

    • 31 ianuarie 2012 at 15:37

      @myth
      Cate comentarii trebuie sa scrii ca sa iti iei banii pe ziua de azi?
      Nu, nu pentru ca are alte opinii … ci pentru ca sunt sigura ca primeste bani ca sa scrie ce scrie … este un propagandist basist … si colaboratorii sunt vinovati … pentru ca fara ei … fara cei dispusi sa pupe funduri si sa execute toate idioteniile nu eram in HALUL in care suntem … basescu nu ar fi reusit singur .… ce produci tu vad … produci multe comentarii pro basescu si pro actuala guvernare …. au fost si in alte guvernari salarii mici … au furat si altii .. dar ce faceti voi este de neimaginat …. nimeni nu a indraznit de la Revolutie pana acum sa isi bata atat de mult joc de popor …. nici cand poporul nu a dus-o asa de rau ... si nu din cauza crizei … ci din cauza faptului ca politicienii vostri sunt niste incapabili si hoti pe care nu ii intereseaza decat sa continue ei sa se imbogateasca … chiar daca pentru asta calca pe cadavre …. spitale inchise ca sa le cumparati voi pe nimic … si uite asa se modernizeaza sistemul sanitar … terenuri de fotbail in panta, parcuri si sali de sport in sate in care nu sunt decat babe si mosi … bazine de inot in sate fara canalizare si care satu inchise de la inaugurare …. patinoare de 5 oti mai scumpe decat in Ungaria … autostrazi care nu exista decat pe hartie dar asfaltangii super bogati … borduri triple … nicicand poporul asta nu a dus-o mai prost.

      • myth
        31 ianuarie 2012 at 16:04

        Ca nu ar fi reusit Basescu singur fara sustinatori…..hai sa inchidem si sustinatorii?
        Ia auzi ta tine, Base si sustinatorii la puscarie …… ma faci sa rad ……….. cu ce drept ma inchizi pe mine de exemplu, ca l’am votat pe Basescu? Sau cu ce drept te’as inchide eu pe tine, ca l’ai votat pe AN? Iti zic eu ….NIMENI NU ARE NICIUN DREPT sa inchida pe cineva pentru alte opinii fata de cele ale tale, sau ale mele!! INTELEGI???
        Iesi din epoca stalinsta!!! Sau mergi in Coreea de Nord, o sa fii in fruntea partidului de acolo…. nici nu stiu cum se numeste utopia aia monstruoasa 🙂

        • 31 ianuarie 2012 at 16:56

          @myth
          Nu simpli sustinatori … pe aia care au pus umarul si nu numai la creearea statului basit .. aia care au exectat ordinele aberante … aia ar trebui judecati

          • myth
            31 ianuarie 2012 at 17:11

            @Theodora
            Te referi cumva la acei sustinatori de genul Miron Cosma???
            Sunt absolut de acord cu tine!!

          • 31 ianuarie 2012 at 17:15

            @myth
            Ma refer la acei sustinatori care din frica sau din obedienta au executat ordinele criminale venite dinspre basescu …. vezi inchiderea spitalelor

  31. myth
    31 ianuarie 2012 at 15:28

    @Theo

    Esti jalnica!! Ca toata clasa politica ce o sustii!
    Ai sters comentariul meu argumentat……. nu’i plac criticile „doctrinei” tale………stai cu ele, tu si cei ca tine ……… daca voi credeti ca veti ajunge vreodata sa faceti ceva in viata aceasta a voastra, va inselati …. mai devreme sau mai tarziu, minciuna si manipularea ies la suprafata….. fie ea facuta de PDL, PSD, PNL …..si toata clica de partide capusa pc, prm, udmr, ppdd.
    Daca tu esti una dintre acelea ce ies in strada ………. sa protesteze, nu ma mira ca face misto de voi, in mod elegant, ambasadorul US ……… mergi la moscova, sigur o sa gasesti pe plac acolo

    • 31 ianuarie 2012 at 15:39

      @myth
      Tu esti jalnic … ai nevoie sa apara comentariile tale ca sa le dovedesti ca iti meriti banii azi 😀
      Daca vrei sa stii pot sa si editez comentariile tale … asa ca te sfatuiesc sa incetezi daca nu vrei sa vada sefii cat de mult speri tu sa pice basescu 😀
      Nu mai scrie minciuni … nu ti-a sters nimeni nici un comentariu … ti-am lasat pana acum toate aberatiile … dar sa stii ca intinzi coarda prea mult.

      • myth
        31 ianuarie 2012 at 15:54

        Pacatul si unora si altora, ca aveti defecta impresie ca oamenii au pareri numai pe bani si ma refer la ambele tabere politice.
        Nu draga Theo, am parerile mele, construite de’a lungul a ceva ani buni traiti prin aceasta tarisoara si nu am nevoie de A3, Realitatea, B1 sau TV Info sa imi fac propria mea parere ….. ma uit in jurul meu, ma informez din mai multe surse, le compar ….le traiesc pe propria mea piele si deduc ce cred eu …….. iar asta nu te obliga pe tine sa gandesti ca mine si nici nu iti cer asta…… cum nici nu trebuie sa fiu platit.
        Voi, sustinatorii de facto al unui partid sau al altuia, ati inoculat in capul oamenilor ca pot gandi numai la comanda ori pe bani ……. cand o sa te trezesti, tu si cei ce gandesc ca tine, ca suntem platiti sa gandim …….. o sa fie destul de dureros sa recunoasteti ca exista in tara asta si oameni ce gandesc cu capetele lor, nu cu directiva de la partid..
        Eu nu am nimic cu opiniile tale ….. dar te rog, nu ma trimite la puscarie ca nu gandesc ca tine.

        • Rox
          31 ianuarie 2012 at 16:13

          Iata singura fiinta care are dreptul sa pretinda ca gandeste cu propriul cap si emite propriile pareri bazate pe propria experienta. Noi toti, restul prostilor suntem indoctrinati de televiziuni si ne asumam de-a gata ideile inoculate de @theodora. Nimeni n-ar trebui sa fie platit pentru ca isi exprima pareri personale in mediul on-line. Ar trebui sa fie considerat un act criminal daca incasezi bani pentru a manipula. Intr-un stat de drept legea poate alunga orice suspiciune. Sa se interzica plata vuvuzelelor la fel cum au facut cu camatarii. Este o plaga sociala de acelasi gen si inseamna sa vinzi iluzii. Poti sa emiti ce aberatii vrei dar nu si sa fii platit pentru asta si cu atat mai mult din banii tarii. Nu e corect.

        • 31 ianuarie 2012 at 16:14

          @myth
          Nu pentru ca ai alte pareri decat mine … la puscarie ar trebui sa ajunga toti colaboratorii actualei guvernari .. pentru ca fara ei nu se ajungea la actualul dezastru … esti colaborator?
          Nu sutin un anumit partid …. nu sunt membra a nici uni partid si pot sa dovedesc asta … urasc pdl-ul pentru toate nenorocirile pe care le-a facut ….. si voi vota pe cei care au cele mai mari sanse sa castige impotriva pdl … pe oricine in locul lor … nu pdl, unpr si udmr .. adica cei care au adus tara in dezastru … si sigur nu ppdd … deci raman usl si prm … asta suneam si eu … sunt multi propagandisti basisti care nu gandesc cu creierul lor …. pe mine NU MA PLATESTE NIMENI … SI DUPA CUM VEZI sciu liber … nu copiez texte preluate de la partide.

  32. zincabeiu
    31 ianuarie 2012 at 18:18

    Dragii portocalii, vi se pregateste clar ceva ! Va sfatuiesc sa va faceti bocceluta si s-o roiti spre tari mai ” calde „. Voi, pupincuristi basescieni , va veti pierde ” obiectul muncii ” si stipendiile, oase aruncate de la masa stapanului.
    Felicitari liderilor USL pentru exceptionala prestatie de la Bruxelles. Si mai felicit si Antena 3 ca n-a transmis cuvantare despre nimic a lui TB. Acest p[ersonaj, cat mai este la putere, trebuie ignorat. Mie imi face greata numai cand deschide gura.

    • 31 ianuarie 2012 at 22:56

      @zincabeiu
      Am urmarit si eu declaratiile de la Bruxelles … discrsuri foarte buna …. si Antena 3 a reactionat bine … eu nu mai pot nici sa ii aud nici sa ii vad … pe toti nu doar pe basescu … ne-au adus in stare sa ii uram

  33. 1 februarie 2012 at 8:32

    Sa ne amintim de o alta „realizare” a unui guvern „democratic”, in care tot TRAIAN BASESCU era vioara intai: http://www.youtube.com/watch?v=51llDglO-WE ! NIMENI nu a derulat o ancheta reala si nu i-a sanctionat cum se cuvine pe JEGURILE ANTIUMANE din Politie si Jandarmerie pentru ororile de la Stoenesti, chiar ei declarand ca „am venit cu o ura foarte mare”! Va dati seama ce au facut la Stoenesti?! http://www.gds.ro/Actualitate/2003-12-04/Mineriada+din+1999+a+transformat+Stoenestiul+in+Posada

  34. Asterisc
    1 februarie 2012 at 20:06

    @Theodora
    Prin anii 50 aveam comisari ruşi, acum avem comisari americani.
    România este tratată şi acum ca o colonie.

    • 1 februarie 2012 at 20:12

      @Asterisc
      Exista o deosebire … pe americani i-au asteptat bunicii nostri sa vina … uite ca au venit

      • Asterisc
        1 februarie 2012 at 20:21

        @Theodora
        Răspuns prompt.
        Pot pune un link aici?

        • 1 februarie 2012 at 20:27

          @Asterisc
          Depinde la ce … daca vrei sa faci reclama la masaj erotic nu prea se potiveste 😀

        • Asterisc
          1 februarie 2012 at 20:43

          @Theodora
          Nu mă aşteptam la acest răspuns!
          Mă refeream la două aspecte, cel tehnic şi cel legat de permisiune. Nu obişnuiesc să fac ceva fără acordul gazdei, în afara comentariilor.
          Nu este reclamă la „masaj erotic”, este ceva serios, ca aici.

          • 1 februarie 2012 at 20:48

            @Asterisc
            Ok … daca nu ataca nici un lider USL
            De ce te miri? stii cate lik-uri, pinguri sterg care ajung la site-uri de masaj erotic? 🙂
            Mai mult de asta mi-am pus si moderare la comentarii

        • Asterisc
          1 februarie 2012 at 21:20

          @Theodora
          Posibil…
          Dacă îmi răspunzi la 6 minute după postare (ca în seara aceasta), este ok, dar dacă voi fi nevoit să stau cu mesajul „în aşteptare” 6 ore, atunci n-o să-mi placă. Mai discutăm.
          Noapte bună!

          • 1 februarie 2012 at 21:32

            @Asterisc
            Nu stau lipita de calculator .. si cand sunt langa el mai intru si pe facebook

  35. 12 februarie 2012 at 17:52

    Frumos spus emil dar poate ca putin cam dur 😉 dar poate ca ei dreptate…. 😀

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58