Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

23 aprilie 2025

Sindicatului National al Politistilor si Personalului Contractual il acuza pe inspectorul general Liviu Popa de josnicie – Domnilor inspectori sefi, sa nu va fie mila de copiii celor care vor fi dati afara; ganditi-va, intai, la copiii dumneavoastra, pentru ca, altfel, veti avea de dat explicatii


Sindicatului National al Politistilor si Personalului Contractual – SNPPC,  il acuza pe inspectorul general Liviu Popa de josnicie.

„Inspectorul general Liviu Popa si echipa sa vor deja sa indeplineasca, in cea mai mare graba, ordinul primit de sus si cer inspectorilor sefi, drept masura de incadrare in buget, sa se gandeasca intai la propriii lor copii. Domnilor inspectori sefi, sa nu va fie mila de copiii celor care vor fi dati afara; ganditi-va, intai, la copiii dumneavoastra, pentru ca, altfel, veti avea de dat explicatii…Acesta a fost mesajul, transparent, rostit de conducerea Politiei Romane la videoconferinta din 23 iunie, 2011″, declara politistii, intr-un comunicat postat pe site-ul Sindicatului National al Politistilor si Personalului Contractual (SNPPC).

Subliniem această josnicie, drept singura idee managerială pe care o au şefii, pentru a-şi motiva personalul din subordine! Şi, trebuie să afle toată lumea, că Inspectorul general al Poliţiei Române alături de echipa sa apropiată a recunoscut, textual, că moralul lucrătorilor din I.G.P.R. este la pământ!

Intrebari pentru membrii SNPPC:

De ce nu sunteti uniti?

De ce nu iesiti la proteste?

DACA SUNTETI SOLIDARI INTRE VOI NU POT SA VA CONCEDIEZE PE TOTI

Romanii au nevoie de un exemplu de solidaritate.

Ce frumos ar fi ca voi sa fiti cei care sa dati acest exemplu.

Medicii de familie nu au reusit pentru ca unii dintre ei au cedat presinuilor si au semnat contractul cadru.

Profesorii nu au avut nici o sansa pentru ca nu au fost capabili sa faca o greva generala si oricum sunt considerati neimportanti.

Voi sunteti importanti.

Demonstrati ca sunteti mai puternici decat ceilalti.

Romanii va vor respecta mai mult si va vor urma exemplu.

Hai ca se poate!

Va invit sa cititi si aici:

Ar trebui sa stiti: Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale a lansat ieri spre consultare publica proiectul de lege privind retinerea datelor

Zece plăgi – Vania

Inocentul – 1 Ilarie

Comentarii la Daniel – 1 – Ioan Sorin Usca

Pilda călătorilor – Ana Usca

Galinacee – Caius

Concert caritabil: Blues pentru un prieten, 27 iunie, sala ArCuB – Supravietuitor

POWER TO THE BRAVE PEOPLE OF GREECE! – Vlad

Discurs antisistem al presedintelui SCMD – Plano 10

Atentie la perioada 27 iunie – 2 Iulie ! – George Valah

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

No Responses “Sindicatului National al Politistilor si Personalului Contractual il acuza pe inspectorul general Liviu Popa de josnicie – Domnilor inspectori sefi, sa nu va fie mila de copiii celor care vor fi dati afara; ganditi-va, intai, la copiii dumneavoastra, pentru ca, altfel, veti avea de dat explicatii”

  1. 25 iunie 2011 at 15:37

    Politistii nu pot iesi in strada sau sa faca orice fel de greva ca orice alt sindicat din romania.
    Legea dupa care functioneaza politia romana interzice astfel de actiuni.
    Eu cred ca statul ar trebui cum sa rezolve coruptia din politia romana si nu la dat afara.
    daca vrea sa faca curatenie sa ii dea afara pe cei care au gresit. sa impuna niste reguli stricte celor care incalca legea. in acest fel se va face o auto selectie si vor iesi afara cei care au gresit si au acumulat averi foarte mari si nu politisti cinstiti.

    • 25 iunie 2011 at 15:45

      @analfabetul
      Politistii pot sa iasa in strada … au fost in strada … si au strigat la Cotroceni: „Iesi afara javra ordinara”

      • 25 iunie 2011 at 16:08

        au iesit, dar care au fost consecintele? chiar cu aprobare ei incalca legea cand fac greva.
        sa stii ca nu e destul sa strige “Iesi afara javra ordinara”
        sa stii in comparatie cu multe alte sindicate ei chiar pot face diferenta, pot face ceva spre bine.
        dar se pare ca se rezuma si ei la strigat. 🙁

        • 25 iunie 2011 at 16:16

          @analfabetul
          Consecintele au fost ca trebuie sa plece 10.000 dintre ei in somaj … cica sunt prea multi …. si acum hotii si ucigasii isi fac de cap … iti dai seama ce o sa fie dupa …. politia rurala o „reformeza” … nu o sa mai fie cate o sectie de politie in fiecare comuna … vor sa faca una la 5- 10 comune … iti dai seama ce o sa fie?
          Eu stiu ca ei pot sa faca diferenta … asta le-am si spus … am pus legatura catre site-ul sindicatului … poate intra cineva de la ei sa citeasca …. si SCMD-ul este o putere … daca s-ar unii si noi sa ne alaturam lor …. ar fi un inceput…. dar este greu sa fim solidari …. cand au iesit profesorii nu s-a mai alaturat nimeni … si la cadrele sanitare a fost la fel ….. cand o sa intelegem ce importanta este solidatitatea … cand o sa intelegem ca doar impreuna suntem puternici vom invinge .. pana atunci stam si suferim.

        • 25 iunie 2011 at 17:13

          si tu mai poti crede dupa ce ai scris in ultimul coment ca vom scapa de basescu in 2014?
          ce ma doare pe mine e ca vor zbura cei care sunt cinstiti. chiar daca lumea nu mai crede ca sunt si politisti cinstiti. cei care au adunat averi mari vor ramane acolo in functie.

          cred ca ar trebui sa scrii un articol despre clostele batrane care ocupa posturi in primarii si prefecturi si care nu fac nimic. + ca iau salariii de 30-50 milioane pe luna. daca aceste institutii ar angaja tineri, acestia ar munci si mai mult si le-ar putea da la jumate. dar nu se vrea.

          • 25 iunie 2011 at 22:14

            @analfabetul
            Cred ca sunt si poliTISTI corecti … daca nu as fi crezut asta nu as fi scris articolul.
            Ai dreptate … dar trebuie atacati TOTI CEI CARE NU FAC NIMIC SI CASTIGA O GRAMADA DE BANI …INDIFERENT DE VARSTA .

        • 26 iunie 2011 at 6:52

          Theodora, ce vrei tu e o utopie. Când au mai fost eliminaţi cei care nu fac nimic şi câştigă o grămadă de bani ? În ce timpuri ? În ce regim ?… Crezi tu că tocmai acum şi tocmai ăştia vor pleca urechea la glasul bunului simţ şi al dreptăţii ?!!!

          • 26 iunie 2011 at 8:34

            @Zina
            Nu, nu cred vor fi eliminati…..dar as vrea sa se intample

  2. 25 iunie 2011 at 17:01

    Foarte greşit se pune problema!
    Poliţia e un domeniu unde concedierile se pot decide pe criteriul activitate/tras mâţa de coadă, cu mult mai uşor decât în alte domenii.
    Iar facem pedichiura unui picior care urmează a fi amputat?!
    Să presupunem, Theo, că ai doi angajaţi. Unul necăsătorit, pe care l-ar putea întreţine părinţii, care măcar nu te fură şi se mişcă binişor, în interesul afacerii tale şi unul căsătorit, cu trei copii, cap de familie şi întreţinătorul ei, care te fură la greu şi-ţi mai şi surâde sindicalistic, ori de câte ori te-a făcut. Când simţi că nu mai poţi plăti decât un singur salariu, pe care dintre ei îl dai afară?

    • 25 iunie 2011 at 22:11

      @renata
      Offf Reanata … in ce situatie ma pui … as da afara HOTUL.

      • Marian din...Berceni
        26 iunie 2011 at 9:38

        Ai scris tu hot cu litere …mari ,insa ,tot pe ala care este intretinut de parinti l-ai da afara !Merg la …pariu!

        • 26 iunie 2011 at 10:17

          @Marian din…Berceni
          Nu, te inseli … pe HOT l-as da afara …. nu suport sa fiu furata…. daca pot dau eu de la mine …. cadou … pomana … orice .

        • Marian din...Berceni
          26 iunie 2011 at 10:27

          La inima ta….miram-asi….

          • 26 iunie 2011 at 10:42

            @Marian din…Berceni
            O nu, nu te lasa pacalit ….. este adevarat ca sunt un om cu suflet foarte bun … daca am o singura paine si vad un amarat pe strada mort de foame ii dau si lui un coltisor din painea mea …. dar devin o fiara cand sunt inselata, furata, lovita
            Sunt nascuta in zodia pestelui cu ascendent in rac …. dar in zodia chinezeasca sunt Dragon …. sa vezi cum face dragonul cand este atacat sau furat 😀

  3. olimpiu
    25 iunie 2011 at 17:48

    militianul de fapt a luat in serios razboiul psihopatului din deal cu propriul popor!!! si logica razboiului e simpla: decat sa planga mama , mai bine sa planga ma-ta!!!
    Bravo Base!! arde-i pe ,,curcani, sticleti” si alte pasari cu cascheta…arata-le cine e jupanul si cum se fura flote , imobile, arme… etc
    Jos cu Regele vanzator la rusi! traiasca politica licuriciului mare!!!

  4. cosmin
    25 iunie 2011 at 22:10

    cand au iesit profesorii ? pe timpul guvernarii tariceanu ?
    pacat de profesori , politisti , militari in rezerva . dar daca nu au lideri de sindicat autentici , ce asteapta ?
    hadar , lider de sindicat in invatamant , atunci cand au fost taiate pensiile militarilor , spunea: ‘le-a mancat lupu pensia ” – cu referire la seful directiei contabile a MApN . rusinos ! . nu ? asta apropo de solidaritate .
    sindicate , SCMD , etc , nu reprezinta pe nimeni decat propriile interese , politruci ( cand o sa scapam de obiceiul acesta , nu stiu ) care bat campii .

    • 25 iunie 2011 at 22:18

      @cosmin
      Nu pe vremea lui tariceanu … au facut si pe vremea lui Boc niste tentative de greve …. cand le-a taiat 25% din salariu
      Nu avem nici lideri sinicali nic sindicalisti … ci niste incercari nereusite

    • Marian din...Berceni
      26 iunie 2011 at 9:24

      Si daca „ies” profesorii, cadrele medicale si …ce-a mai ramas din ” muncitori ” ….CE ?! Daca isi mai da cite unul foc in fata Cotroceniului …CE ?!Atita vreme cit nu avem nici macar speranta [ ce termen idiot !] ca vinovatii vor platii cu libertatea sau chiar cu viata cine dracu’ vrei sa…”iasa ” ?De douazaci de ani ” alesii” au avut ” grija ” sa nu prevada raspunderea lor in nici o lege ! Ce ai vazut vre-un fost guvernant cu averea confiscata si el dus pe doua zeci de ani la puscarie ?Si presupunind ca exista si lege …cine poate sa-i condamne ? Azi sint atiti avocati ce cu un tupeu inimaginabil ” reprezinta clientul ” chiar cind acesta este dovedit …ei nu fac pledoarie pentru inblanzirea sentintei ci pentru…achitare ! Si atunci ? De ce sa mai iasa cineva in strada ?

      • 26 iunie 2011 at 10:14

        @Marian din…Berceni
        Pentru ca altfel nu putem sa schimbam nimic …. basescu a zis ca doar daca ies 5 milioane de oameni in strada incepe sa isi puna intrebari …. prin alegeri imi este teama ca nu rezolvam nimic …. vor fura si la urmatoarele alegeri

        • Marian din...Berceni
          26 iunie 2011 at 10:39

          Basascu…a avut un bun profesor : Ion Iliescu. Acesta declara in anii ’90 ca cei ce protesteaza [ prin Piata Universitatii si …aiurea…] nu reprezinta” poporul roman”…ca poporul roman are 22 de milioane [?!] de …cetateni !Ce ai uitat ?Si … [?] pui pariu cu mine ca si daca vor iesii 5 milioane de oameni in strada, astia ce conduc tara [ doar nu-ti faci iluzia ca Basescu si …Boc fac ce fac …de capul lor ? ] nu ca nu-i vor durea nici macar capul insa vor face …ce face si Gadafi [ evident acolo…e alta ” treaba ” ] sau ce a facut Mubarach[ si acolo e …cu „cantec „trebuie s-o recunosti !] sau altii ca ei ? Sti ce ma mir ? La cubanezi…a fost facuta o tranzitie …usurica de la Castro la frati-su…si …nimic , nimic…Oare la aia este totul ok ? Ca si la aia a fost …comunism nu ? Este adevarat aia au avut si un ” Golf…al porcilor”…

          • 26 iunie 2011 at 10:55

            @Marian din…Berceni
            OK si atunci ……… daca tu crezi ca degeaba am iesi in strada ca tot nu s-ar schmba nimic …. ce ar trebui sa facem? …. sa asteptam linistiti sa vina moartea?

        • Marian din...Berceni
          26 iunie 2011 at 11:18

          Draga Teodora…moartea va venii oricum ..pentru TOTI ! Ca ne va gasii la …Damasc sau la …Samara… depinde mai mult de noi decit de ea .Ideea e ca[ si-mi cunosti deja conceptiile dupa atita timp de cind te ” supar ” cu „interventiile ” mele] trebuie votat folosind macar ” mintea de pe urma ” …asta daca am capatat-o intre timp.Sper ca de data asta romanii sa voteze folosidu-si mintea chiar in conditiile in care mai ” primesc ” cite ceva. Este dea dreptul imposibil ca cineva in tara asta …indiferent de ” pregatirea ” pe care o are sa nu stie cine sint cei vinovati de faptul ca …traim cum traim.Fireste nici noi cei care am votat …cum am votat sau cei ce ” au stat acasa ” nu suntem scosi din ecuatie. Suntem la fel de vinovati TOTI !

          • 26 iunie 2011 at 11:28

            @Marian din…Berceni
            Da.. moartea o sa vina pentru toti … dar nu este tot una sa mori in genunchi, rupt de foame si de boli sau linistit ca familiei tale ii este bine.

        • Marian din...Berceni
          26 iunie 2011 at 11:53

          Teo …draga prietene…esti mai tare decit Dolores Ibaruri….Cred ca ea zicea la un moment dat ca-i mai bine sa mori luptind decit sa-ti astepti moartea in genunchi !Contextul si …locatia difera din pacate …din fericire, sincer nu stiu .

  5. ALM
    26 iunie 2011 at 8:20

    Ma intreb daca macar un singur „scriitor” la aceasta tema stie exact ce inseamna munca de politist (militian, curcan, sticlete etc)? Si, mi-am imaginat un scenariu cu actori dintre slugile lui Igas:
    – Domnule inspector, in comuna Popângarati aveti 4 politisti?
    – Asa e, domnule secretar de stat!
    – Sunt ceva probleme in comuna?
    – Nu, este liniste, n-am mai avut de cativa ani probleme, nici infractiuni si nici contraventii.
    – Aha, inseamna ca politia cam freaca duda si mananca degeaba banul „statului” (?) …
    – Da, sa traiti, cam freaca duda!
    – Pai, pune-i pe lista. O sa ramana un agent la patru comune. Scoatem din schema cel putin 15 posturi.
    – ???
    – Da, care-i problema? O sa patruleze cu o bicicleta, sa vada toata lumea ca cetatenii sunt aparati …

    Scenariul nu este absurd. Un brav parlamentar, prigonit de Bahmteanca lui, se intreba in gura mare: Ce tot vor astia din Armata? Au participat la vreun razboi? Si astia din SRI, cati spioni au prins? Niciunul? Corect? Corect! Randament zero! Afara cu toti! Ce ne trebuie Armata daca ne apara NATO? Politia trebuie redusa la nivelul minim, politistii transferati acolo unde apare un infractor! La fel si pompierii si jandarmii! Putini si … mobili. Sepepistii nu, aia sunt deja putini. Vedeti ca fiecare demnitar are nevoie de cel putin 5-7 sepepisti!

    Statistic s-a constatat ca, zilnic, pe teritoriul tarii nu au loc mai mult de 5 incendii. Atunci, pentru ce sa tinem mai mult de 5 brigazi de pompieri? Ca sa ne manance banii?

    As putea sa-mi exprim parerea fata de „lipsa de reactie” a celor disponibilizati sau pe cale sa fie disponibilizati. Dar, n-am s-o fac! Stiti de ce? Fiindca ma uit in oglinda si de acolo ma priveste un „om nou” …

    • 26 iunie 2011 at 8:50

      @ALM
      Vai de mine domnule ALM …. domnu’ Prigoana este un vizionar, un om de afareri de suscces…. nu vedeti ce bine ii merg afacerile? …. a castigat din firul de panseluta si din firul de iarba plantat in sectorul 3 si decontat de Liviu Negoita … ala cu viloiul care ba este al lui ba nu este … stiti cate vile are Prigoana? …. stiti cum se poarta cu angajatii lui? ….
      Ce frumos ar fi sa se solidarizeze politistii intre ei … la mine asta cu omul nou nu nu s-a prins

    • Marian din...Berceni
      26 iunie 2011 at 9:33

      Stimate ALM …nu trebuie ca ” scriitori ” sa stie exact ce inseamna munca de politist.Este suficient ca ” scriitorii” sa constientizeze ca AU NEVOIE de politisti.Cit despre bravul sot al Bahmutean-cai…pai cine l-a votat in Parlament ar fi cazul sa-si puna juvatul singur in piata publica.Cei ce au fost parlamentari inainte de razboi …aia s-au facut ventilatoare la cit s-au rasucit in gropi vazind cine ocupa azi scaunele de …alesi ai neamului!Cit despre politisti…pai de ce nu se ” autosesizeaza” si nu-l aresteaza instantaneu pe …Igas ?!Cine si daca-l va judeca…nu conteaza .Eventual se poate baga figura cu…” tentativa de …evadare”…

      • 26 iunie 2011 at 10:16

        @Marian din…Berceni
        Pe prigoana l-au votat oamenii din Cartierul 23 August din Bucuresti … o zona de unde firma lui ridica gunoiul

        • Marian din...Berceni
          26 iunie 2011 at 10:43

          Mai mai da-l in ma-sa de cartier…chiar asa ?! Pai de ce dracu Bahmutean-ca nu-si face drum zilnic p-acolo sa vada ce mai fac ” alegatorii” lui barbat-su [ mai ales ca era parca si …reporter ceva intr-un timp ], ce aia din cartierul respectiv chiar sint de acord cu toate aberatiile perorate de …Silviu ? Sau ai este ” frica ” de….plici ?

          • 26 iunie 2011 at 10:49

            @Marian din…Berceni
            O nu … cei care l-au ales nu sunt de acord …. cei mai multi sunt foarte suparati pe el …. le-a primis ca o sa construiasca o biserica …. bineinteles ca nu a construit nimic …. le-a majorat si taxa pentru ridicarea gunoiului …. dupa ce a fost ales a promis angajatilor firmelor lui CARE L-AU AJUTAT IN CAMPANIA ELECTORALA !!!!!! CARE AU MERS DIN CASA IN CASA SA CONVINGA OAMENII SA IL VOTEZE PE GUNOIER ca nu o sa ii uite …. a dat afara mai mult din 50% din angajati de frica sa nu saraceasca.

    • Marian din...Berceni
      26 iunie 2011 at 11:43

      Pai stimate ALM…cum sa reactioneze …pompierii ? Ca aia sunt militari si ca atare le sint interzise …manifestarile de protest sau asocierea in…sindicat ?Sa nu mai iasa la incendii ?Sa iasa cu tulumbele prin piata Victoriei si sa ” ude” cladirea Guvernului ?Nu ei ci NOI trebuie sa protestam! Noi avem nevoie de pompieri , de politisti [ din aia adevarati nu de …] noi avem nevoie de medici de profesori….NOI NU EI !Noi trebuie sa protestam , noi trebuie sa iesim la protest nu …pompierii sau jandarmii sau politia….Ei trebuie doar…sa ne lase in pace!

  6. Marian din...Berceni
    26 iunie 2011 at 10:58

    Mai Teodora …sti ce mi-ar place ? Ca …romanii [ folosesc termenul asta generic care ma scoate din minti !] sa iasa ia strada si sa-si ceara iertare unul altuia spunind ” Am fost …un dobitoc !Am fost un dobitoc nu ca l-am crezut prima oara ci ca l-am crezut si a doua oara !” Asta cred ca poate fi ” Inceputul intelepciunii ” cum spunea la un moment dat Solomon …in alt context si cu alta ocazie evident. Ar fi un bun inceput ” al intelepciunii” daca …”romanii” nu ar mai inghitii pe nemestecate toate ..”.galustile ” pe care le ofera cu larghete …liderii, cei ce doresc cu tot dinadinsul , sa …faca ” ceva” [ ce anume …nu stiu nici ei !] pentru …popor si …tara ! Ce zici ti se pare o…utopie ? Recunosc …mie …DA, insa …intreb si eu ce dracu sa fac altceva !?

    • 26 iunie 2011 at 11:04

      @Marian din…Berceni
      Mi-a placut scena ….. 4 milioane de romani care sa stige ca au fost niste dobitoci 😀
      Toti impreuna (politicieni si oameni simplii) ar trebui sa facem ceva …. nu stiu ce …. stiu doar ca ar trebui sa ne miscam mai repede

      • Marian din...Berceni
        26 iunie 2011 at 11:07

        Aaaaaaaaaa ne ne ne ne ne…Nu frate , nu asa…Sa iasa si aia care in ziua votului au preferat sa stea …acasa…la gratare.. si aia sunt la fel de vinovati ! Abia atunci…imagineaza-ti ” scena ” !

        • Marian din...Berceni
          26 iunie 2011 at 11:09

          Poate ti se pare de…ras [ si mie stai linistita ] dar asta ar fi ” inceputul intelepciunii”…si ne-ar transforma din …”votanti” in…alegatori !

          • 26 iunie 2011 at 11:26

            @Marian din…Berceni
            Nu … nu mi se pare de ras … ar fi un inceput, o renastere ……….. dar nu cred ca este posibil …. daca am fi japonezi s-ar putea

        • 26 iunie 2011 at 11:24

          @Marian din…Berceni
          Corect … aproape 9 milioane de romani strigand am fost niste dobitoci

      • Marian din...Berceni
        26 iunie 2011 at 11:11

        Si ce ma ? Ce n-am dreptate ?

  7. Marian din...Berceni
    26 iunie 2011 at 11:05

    Si revin…domnul Ponta constat ca devine pe zi ce trece mai…vocal , mai ” substantial ” in promisiuni …desii seamana al dracului cu promisiunile pe care le face DDTV. Oare …trebuie crezut ? Oare …” romanii” nu trebuie sa-si mai si puna niste intrebari ? Daca ce promite Ponta …se poate realiza ? Ma refer la ” tragerea la raspundere ” atit de clamata de USL-asi si atat de ASTEPTATA de …” popor „.Ce zici ? Astept cu nerabdare sa aflu si parerea stimatului tau corespondent ALM, cu ale carui opinii , la ” la obiect ” ,m-am obisnuit si pe care cu mult respect imi permit sa-l salut cu aceasta ocazie .

    • 26 iunie 2011 at 11:24

      @Marian din…Berceni
      Avem alta solutie?
      Eu zic ca nu avem ….. cu astia de acum este clar ca nu mai putem sa contiunam ….. si eu vreau ca titi in frunte cu seful lor basescu sa platesaca pentru raul facut poporului roman…. nu cred ca USL-ul isi permite sa nu se tina de cuvant

      • Marian din...Berceni
        26 iunie 2011 at 11:34

        Oooooooooooo daca asi avea …de cite 1 leu de cite ori nu s-au tinut …” alesii” de cuvint…N-asi mai avea nevoie ..nici de pensie si asi fi sigur ca eu si…toate neamurile mele vom traii mai bine ca…Bill Gates, toata viata ! Evident …asta e..trebuie sa ne bazam pe USL-asi ! Imi pare rau insa [ sunt nevoit s-o spun si s-o recunosc …ei sint chiar singurii in care mai am sperante ] ca din toata traba ….nu vom intelege faptul ca …IN AFARA DE CRAPELNITZA OMUL ARE NEVOIE SI DE CULTURA…..DE SCOALA …DE INVATATURA !

    • ALM
      26 iunie 2011 at 14:38

      Domnule Marian, cu respect va salut si eu. Ponta, Antonescu, Diaconescu etc, sunt niste oameni care, daca ar ajunge in functii si ar respecta Constitutia si legile tarii, n-ar putea sa dea macar o butelie. Decat din banii lor de buzunar. Eu am vazut o „mica deosebire” intre declaratiile liderilor USL si declaratiile „liderului” partidului de televizor. Cel putin in ultimile 24 de ore. Daca DDTV acoperise ieri jumatate de ecran cu lozinca „Diaconescu va da bani, Basescu vi-i ia!”, astazi, liderii USL au prezentat Programul pentru Agricultura. Programul nu ofera bani ci strategii pentru obtinerea banilor, atat prin absobtia de fonduri europene cat si prin munca. Adica, nu ofera, precum un candidat PDL, cate trei pesti imputiti (si aia confiscati de prin hala Obor), ci ofera undita si permisul de pescuit.
      Sigur ca toti ne dorim ca sa avem parte de dreptate pana la capat, sa vedem hotii si criminalii pusi „la pastrare”. Problema este ca, legal, „tragerea la raspundere” nu este in fisa posturilor pe care vor sa le ocupe. Asa ca, trebuie sa prelucram putin, prin filtul mintii, substratul declaratiilor lor. Pe Dan Diaconescu il scot din ecuatie, fiindca astazi nu mai putem vorbi, nici despre „programul Cojocaru” si nici despre vreun partid politic in adevaratul sens al cuvantului. USL-ul, in schimb, poate vorbi despre „tragerea la raspundere” ca punct al programului de guvernare, aceasta insemnand depolitizarea Justitiei si a structurilor de forta ale statului. Asta pot face, dar nu imediat, eventual dupa cativa ani de guvernare coerenta. Nimic nu este mai greu decat sa „cureti” administratia statului si structurile sale. Nu este vorba de a matura o ograda ci de a face dezinsectia unui habitat invadat de plosnite! Greu, al dracului de greu!
      Din punctul meu de vedere, incepand de astazi si pana la momentul alegerilor la termen, oricand poate sa apara oportunitatea debarcarii lacustelor portocalii. Luni s-ar putea sa avem o placuta surpriza: rasturnarea majoritatilor politice! Dar, tot atat de bine, s-ar putea sa mai avem de asteptat. Problema, dupa parerea mea, ar trebui ca macar sa renuntam la stilul defetist: si astia o sa fie la fel! Poate ca multi nu si-au dat seama, dar asta a fost si este tactica portocalie: nu suntem noi foarte buni dar nici aialalti nu sunt mai breji. Poate da, dar poate nu! Totusi, memoria ne spune ca atat guvernarea Nastase, cat si guvernarea Tariceanu, cu toate ca nu au excelat in toate domeniile, nu au adus dezastrul guvernarii de astazi! „Suntem in criza”, tot cotcodaceste piticul politruc si corul casandrelor de partid! Ei si? La o economie subtirica cu era si este cea a Romaniei, criza nu trebuia sa ne afecteze! Banii risipiti pe tot felul de „investitii” fara rost, tebuiau canalizati catre ramuri care produc valoare, de exemplu catre agricultura! Firmele care supravietuiau fara sa „supere” (decat pe Pogea) trebuiau lasate in pace, doar atat, sa fie lasate sa se descurce fara a fi impovarate cu impozite dusmanoase! Dupa parerea mea, portocaliii au aplicat „tactica pamantului parjolit”, a „pompierului incendiator”, pentru ca acum sa vina si sa spuna ca „se pare ca am iesit din recesiune”. Pai, se poate, dar cine ne-a bagat in recesiune?
      Ar mai fi multe de spus, dar trebuie sa ma mai ocup si de altele. Concluzia partiala: Jos cu regimul antinational basist!

      • Marian din...Berceni
        26 iunie 2011 at 15:51

        Aprob.. pozitiv! Pe Dan Diaconescu…si eu l-am ” scos ” de foarte demult din ecuatie…La cit de zgircit este…cu adevarat nu va da nici macar o butelie…mai ales daca-i din banii …proprii si personali.Antonescu….[ un politician pe zi ce trece mai ” abil ” mai motivat ] este mult prea rasat pentru a face vreo trimitere la Codul penal…la justitie in general… Victor Ponta ce sa zic …vorbeste juristul din el. Ca ce vorbeste …noi populatia o asteptam cam de multa vreme sa se inplineasca [ de vreo 20 de ani ] asta-i deja altceva . Personal am mai afirmat-o si altadata [ si am fost injurat arhisuficient ] avem NEVOIE de un Nuremberg romanesc…daca tot se doreste sa devenim ca…germanii.Cum va fi pus in practica acest….Nuremberg… asta cu respect domnul Ponta nu ne-o poate explica…presupunand ca ar face-o . Atunci nu-i normal s-o consider o masura populista care s-a mai vazut si la …altii?Nu-i normal sa nu zic si eu ca si altii…”Pai si ” astia” sint…la fel „?O daca Legea Ticu ar fi fost adoptata la timpul cuvenit…desi si atunci era tarziu….Daca atunci …parlamentul…ar fi votat in unanimitate Legea lustratiei, altfel discutam acum, despre altfel de oameni…Pacat.Chestia cu …”aprob pozitiv” era cu trimitere la ” concluzia …partiala ” din finalul post-ului dv.stra desii cred ca v-ati dat seama. Cu respect si va multumesc pentru raspuns .

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58