Go to ...
Hai ca se poate! on YouTubeRSS Feed

24 ianuarie 2025

Victor Ponta verificat de Inspectia Judiciara pentru declaratiile privind ancheta de la Liceul Bolintineanu – Monica Macovei si prezumtia de vinovatie


monica macovei

Jos labele de pe justitie „javre ordinare” !!!

Monica Macovei si prezumtia de vinovatie – Haita basisto macovista il reclama pe Ponta la CSM 

Premierul Victor Ponta va fi verificat de Inspectia Judiciara pentru declaratiile privind ancheta de la Liceul Bolintineanu !!!

 

Consiliul Superior al Magistraturii a sesizat Inspectia Judiciara sa verifice daca independenta justitiei a fost afectata ca urmare a declaratiilor premierului Victor Ponta privind ancheta pentru posibile cazuri de coruptie si frauda la bacalaureatul de la Liceul „Dimitrie Bolintineanu”. !!!

Presedintele CSM Oana Schmidt-Hăineala, a dispus transmiterea catre Inspectia Judiciara a scrisorii semnate de Monica Macovei, Teodor Baconschi, Adrian Papahagi, Ionuţ Popescu, Cristian Preda si Sever Voinescu, referitoare la declaratiile premierului Victor Ponta privind ancheta în cazul de la Liceul „Dimitrie Bolintineanu”.

Monica Macovei, fosta procuroare comunista, partenera de nelegiuri a „javrei ordinare”, cea care ar trebui cercetata si condamnata pentru tradare nationala,  cea care din pozitia de ministru a daunat cel mai mult sistemului de Justitie din Romania, crede ca toti romanii care nu il iubesc si nu il servesc pe Basescu Traian  sunt niste infractori si  au obligatia sa isi dovedeasca nevinovatia.

Monica Macovei a politizat justitia si a transformat-o intr-o adevarata arma impotriva adversarilor politici ai lui Traian Basescu.

Premierul Victor Ponta este responsabil inclusiv cu ceea ce tine de Ministerul Afacerilor Interne și de Ministerul Justitiei si a avut tot dreptul sa ceara explicatii cu privire la activitatea politistilor la Liceul „Dimitrie Bolintineanu”.

Pe aceeasi tema va invit sa cititi si aici:

Raspuns pentru fostul procuror ceausist (stiti despre cine e vorba…)

Despre Monica Macovei:

Basescu vrea sa ramana cu orice pret presedinte si este foarte nerabdator sa se intoarca la Cotroceni – Ce vor face cei 7.5 milioane de romani care au votat DA la referendum? – Macovei crede ca in Romania urmeaza un razboi civil

Monica Macovei can fool her financial sponsors from abroad. She can fool some foreign ambassadors in Bucharest – but she cannot fool the Romanian public any longer!

Haita basisto – macovista – Basescu Justitia? Morar Justitia? Macovei Justitia?

Cine este “luptatoarea anticoruptie” Monica Macovei?

Ambasadorul SUA Mark Gitenstein ne-a anunat ca Monica Macovei este mentorul lui – Pai de ce nu ne-ati spus de la inceput domnule ambasador? Ca sa nu ne mai batem gura de pomana. Noi am crezut ca va puteti indrepta dar acum este clar ca nu aveti nci o sansa

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

76 Responses “Victor Ponta verificat de Inspectia Judiciara pentru declaratiile privind ancheta de la Liceul Bolintineanu – Monica Macovei si prezumtia de vinovatie”

  1. 11 iulie 2013 at 12:30
    • 11 iulie 2013 at 13:28

      @conectarenet
      Nu se procedeaza asa … nu intri pe blog, iti arunci url-uk si fugi … comentezi si tu ceva daca vrei sa iti atragi cititori pe blogul tau.
      Acum de las dar a doua oara iti sterg comentariu.

  2. 11 iulie 2013 at 15:11

    Din cite stiu, inspectia asta judiciara nu are atributii in a ancheta (si cu atit mai putin, a lua niste masuri impotriva) faptele unor persoane din afara sistemului judiciar. Ce-o sa-i faca lui Ponta? Poate doar sa-i creasca popularitatea!

  3. Fasole batuta
    11 iulie 2013 at 15:30

    Cine va plateste frate sa scrieti toate indioteniile astea? Varanul De Komodo?

    • 11 iulie 2013 at 15:35

      @Fasole batuta
      Sa ai tu parte de banii aia … dar de aia, de nimic in plus 😀

      • The Flower King
        13 iulie 2013 at 8:33

        Vad ca folosesti acelasi tipar de raspuns cand esti intrebata daca primesti bani pentru postarile tale. Este si asta o tehnica buna, insa eviti raspunsul direct si nici nu clarifici problema (oare de ce?).
        Serios, ce bine ti-au facut astia de ii ridici atata in slavi ?
        Cat despre articol…e scris in maniera unui articol din Scanteia, sorry.

        • 13 iulie 2013 at 9:20

          @The Flower King
          este singurul raspuns pe care pot sa il dau 🙂
          nu ce mi-ai facut astia … ce mi-au facut celalati, ai tai adica, aia pe care ii pupi tu in fund …. foamea, frigurile, saracia lucie sa ii ajunga, boala si sa nu aiba bani sa se opereze si sa isi cumpere medicamente, ei cu toata familia lor, pana la a 9 generatie

        • The Flower King
          13 iulie 2013 at 13:23

          Ai putea sa-mi argumentezi afirmatia ta conform careia eu pup pe cineva in fund ??? Poti sa-mi dai un articol de pe blogul meu unde laud pe cinev din vechea/actuala putere? Folosesti aceleasi tehnici „anteniste” de aruncare cu moloz inspre interlocutor , in loc sa-ti clarifici propria situatie. Te-am intrebat „CE BINE TI-AU FACUT ASTIA DE II RIDICI ATATA IN SLAVI”, iar raspunsul tau nicidecum nu clarifica propria pozitie si nu ofera un raspuns la intrebare ci doar un atac la persoana mea. Iar ca sa clarificam problemele de orientare politica si sa nu mai faci afirmatii tampite conforma carora eu as pupa pe cineva in fund, lasa-ma te rog sa-ti spun cu cartile pe fata ca sunt simpatizant FORTA 9, de care probabil nici nu ai auzit. Acum ca am facut introducerea si stii cu cine discuti, poti sa-mi raspunzi la intrebare? Multumesc

          • 13 iulie 2013 at 13:29

            @The Flower King
            este simplu, comentariile tale sunt impotriva usl si in apararea lui basescu si a haitei lui
            daca te deranjeaza epresia rectific … aia pe care ii lauzi tu si apreciezi 😀

        • 13 iulie 2013 at 15:24

          Ii laaaaaaaaaaaaud? Si ma rog unde ii laud? Asa cum ti-am cerut si in comentariul anterior te rog din nou sa-ti argumentezi acuzele si sa-mi dai un citat macar de unde reiese ca eu LAUD PE CINEVA DIN VECHEA/ACTUALA GUVERNARE. Sau tu vorbesti de dragul de a spune ceva iar mai apoi o scalzi tu cumva daca esti prinsa cu pisica moarta? Cred ca asta spune ceva despre caracterul tau (imi pare rau ca trebuie sa ti-o spun). Ai facut o afirmatie la adresa mea, o afirmatie care nu este sustinuta de faptele mele si pentru ca nu esti capabila sa-ti argumentezi afirmatiile ataci in continuare…
          Acum inteleg de ce-ti plac cei din USL: cine se aseamana se aduna.

        • 13 iulie 2013 at 15:52

          D-le Flower’s Băs

          Mi-ati putea spune daca exista vreo legatura (alta decat cea de regn – adica de gasca) intre Fasolea batuta si Basina porcului?
          Ma iertati ca intreb dar, citindu-va numele – asa, pseudo – ma gandeam ca un absolvent botanist s-ar putea inscrie la doctorat cu o asfel de tema. Ce? Nu se poate?

        • Rica Venturiano
          13 iulie 2013 at 19:21

          Theo Theo, iar te superi cand esti incoltita si nu ai raspunsuri?
          Sincer, despre bloguri mai stiu si altii date ceva. Banner, advertising, traffic, etc etc. Nu ice nimeni ca se fac averi, dar chiar asa, sa-i acuzi doar pe unii CA sunt platiti sa scrie si sa ti se para correct atata timp cat este vb doar de opozanti?
          Tu esti in stare sa te arunci in fata tancurilor ptr USL. Chiar crezi ca merita?
          De ce sa fie adevarul doar de partea ta? Il cunosti doar tu? De ce nu te deranjeaza TOATE ineptiile debitate la tine pe blog? Asa cum ti-am zis mai antzartz, and iti faci blog, iti asumi si riscul de a avea opozanti, critici, de a face fata si la invective si injurii.

          • 14 iulie 2013 at 8:38

            @Rica Venturiano
            Nu iau nici un ban pe blog, nu am nici un banner pe care sa primesc bani .. am scris vreo 2 articole acum 2 ani – advertising nu articole politice … am scris legal, cu contract …. am luat vreo 40 de lei :)))) …. de aia sunt darnica si le urez sa aiba ei parte de banii aia …. 40 de lei si nimic altceva :)))))) oricum lumea ma suspecteaza ca scriu articolele politice pe bani …. da, si care este problema? nu ii las sa comenteze? … ii las

      • The Flower King
        13 iulie 2013 at 15:27

        Si inca o chestiune, valabila pentru multe capete seci din tara asta: DACA NU-MI PLACE USL-UL NU INSEAMNA CA-MI PLACE PDL-UL. Te miri ca merge prost totul in tara asta cand esti inconjurat de minti inguste? Eu nu ma mai mir.

        • 14 iulie 2013 at 8:47

          @The Flower King
          Chiar nu gasesti nimic bun la USL?
          ia incerca si tu sa gasesti ceva bun 🙂

        • Rica Venturiano
          14 iulie 2013 at 16:29

          Theo, de ce nu ne spui tu ce a facut bun? Ca nici eu nuj prea vad asa de bine ”bunul” ala. Ca romanul de rand tot prost o duce, nu?

        • Rica Venturiano
          14 iulie 2013 at 16:31

          Daca iei, sau nu, este doar treaba ta si atat. Chiar nu trebuie sa constituie asta o problema ptr nimeni.

    • 11 iulie 2013 at 19:05

      Doamna Fasole
      E stiut ca matale nu te poti pronunta nici fasait nici zgomotos decat prin bas, cu imputiciunea de riguare. Sunt gata sa accept ca
      „Asta e!, mai sunt 5% indivizi – parte din populatia acestei tari – care-si mai baga inca, la greu, fasole-n… burdihan, folosind in functie de varsta si grad de dementa, diferitele gauri de acces catre matul gros.”
      Ce nu inteleg e „Ce te nemultumeste pe d-ta; faptul ca esti prea batuta sau faptul ca n-ai fost batuta destul?”
      Poti sa fii mai putin confuza in exprimare, fiindca in privinta putorii, avand in vedere gradul dvs de digerare basista, stiu ca nu ne putem face sperante; minimele noastre iluzii s-ar transforma, imediat ce v-ati incepe ragaiala, in deziluzii.

    • Emil Vulcanescu
      11 iulie 2013 at 21:49

      @ Fasole „zbatuta” , „batucita” , „frecata” si …
      Pe Tine cine te plateste ? , ca sa intri pe blogul Theodorei !
      Esti si tu un SRI-ist ca sotul unei nepoate de-a mea care primeste ordine ? , sa combata cu manie proletara …
      Varan de Komodo esti TU , pacat ca nu-ti dai seama ca … o sa platesti intr-o zi SI pentru comentariul asta al tau !
      Stiu ca nu crezi in Dumnezeu dar eu iti spun : Dumnezeu sa te LUMINEZE ! ! !

      P.S. O sa fii …. de copii tai !

  4. 11 iulie 2013 at 19:32

    Asta e! Daca lui Ponta ii e frica sa se inalte cu aripile de vultur ce i le-a dat natia sa anul trecut – una la sfarsitul lui iulie, cealalta la inceputul lui decembrie – atunci sa alerge impiedicat, ca o javra de stana, in jurul turmei, cu jujeul legat la gat de Barosso.
    Problema e a lui. Ar trebui sa fie a lui iar problema noasta ar cam fi sa ne recuperam aripile.
    Si Barosso ar trebui sa-si recupereze jujeul. Cu Ponta, cu tot, daca nu se poate altfel. Nu cred ca e el ultimul roman in stare sa faca ca justitia sa fie justitie in tara asta si nu container de basini, dovleac porcesc si fasole batuta, expirate.

  5. 11 iulie 2013 at 19:43

    Theo, eu sint mult mai generos ca tine: ii urez lui
    „Fasole zbatuta” asta sa aibe parte nu de banii pe care ii primim noi, ci de 100.000 de ori mai multi!! Ca orice numar inmultit cu zero …

  6. 11 iulie 2013 at 22:32

    Cine „pana mea” e si Monica asta? Un nimeni, un cacat de procuror comunist? N-am auzit de dansa…….. Ma doare-n paishpe de ea, nu ma intreseaza nici ea, nici limba, cuvintele ei scarboase, ok? Hai sictir Macavei, vb lui Becali George! Esti compromisa cacato, deci du-te dracu de fraiera! Nu mai scoate capul tau ala sec, de proasta ce esti!

  7. 12 iulie 2013 at 2:36

    Theo, SUBSCRIU !
    in rest, lasa-i bubii pe tristii ca cel de mai sus… aista au in mansarda securistii lui basescu, alcool ca macovica si fasole batuta 😉

  8. Anca Popecu
    12 iulie 2013 at 11:11

    la brutarie cu ei

  9. Gigel Vasilescu
    12 iulie 2013 at 11:13

    sper ca acesta individa sa nu mai ajunga europarlamentar

  10. Papuc Anca
    12 iulie 2013 at 11:14

    De ce naiba mai vorbim de astia ?

  11. Florescu Mihai
    12 iulie 2013 at 11:15

    cand vor plati astia pentru declaratiile iresponsabile pe care le-au facut?

  12. Anca Mitrescu
    12 iulie 2013 at 11:17

    M-am saturat de astia. M-am saturat de toti. Si-au batut joc de votul nostru

    • 12 iulie 2013 at 11:29

      @Anca Mitrescu
      Noi ne-am batut joc de votul nostru ca nu am iesit sa il aparam … in mod pasnic evident

      • Rica Venturiano
        13 iulie 2013 at 12:19

        Theo, te inseli. Nu tu ti-ai batut joc de votul tau, atat timp cat ai crezut in cei ce ti l-au cerut. Ci cei ce nu si-au respectat angajamentul. Tu ti-ai dat votul cuiva, in care ai crezut, si el a facut exact ce a stiut mai bine, 🙂
        De 20 de ani, toti cei care au profitat de votul alegatorului si-au batut sistematiuc joc de el, de alegator.
        Tu, alegator AI TOT DREPTUL SA CREZI IN UNUL SAU ALTUL, dupa propriile convingeri si dupa nivelul tau de intelegere. Daca tu inclini spre unul sau altul pe baza unor promisiuni desarte nu te faci vinovat decat de naivitate si atat. Nu tu iti bati joc de votul tau, ci cel ce te-a mintit.
        Cand am zis TU, nu am facut referire la tine, la persoana Theo, ci la modul general, la TU, ALEGATOR!! Asta ca sa nu solicit prea mult neuronii unora. 😉

  13. Ionescu Victor
    12 iulie 2013 at 11:18

    adica ce trebuia sa faca Ponta? Sa stea sa se uite cum nu se respecta procedura si sa nu reactioneze?

  14. Sandu PSD
    12 iulie 2013 at 11:19

    jos labele voi ca avem noi labele pe justitie cam asa se poate spune

  15. Liliana
    12 iulie 2013 at 11:21

    sunt disperati ca pierd tot si ajung la DNA

  16. Ficu Ion
    12 iulie 2013 at 11:24

    am pierdut multe trenuri pentru ca suntem fara reactie

  17. Florea Sanda
    12 iulie 2013 at 11:25

    sa se duca pe Luna sau pe Marte sa nu mai auzim de ei

  18. 12 iulie 2013 at 17:47

    PS: 9 pseudoindivizi. Nu -l pusesem pe Gigel Vasilescu 11:13.

  19. 12 iulie 2013 at 18:07

    @incognito
    exista o explicatie 😀
    blogul are pagina pe facebook …. deci blogul are … Theodora Marinescu nu mai are cont …. postarile de pe blog ajung pe pagina … deocamdata pe pagina au dat vreo 200 de persoane .. dar daca o parte din ei preiau linkul articolului atunci articolul poate fi citit si de prietenii acestora. Probabil ca unii prieteni au distribuit pe grupurile psd

  20. 12 iulie 2013 at 18:50

    Dora
    intuiesc mai mult decat inteleg. Deci altcineva, nu tu, scoate grupurile psd din sifonier si ii pune sa comenteze scurt, nu mai mult de un minut sau doua. Acolo unde dureaza nitel mai mult cred ca e vorba de psd-isti care le au mai greu cu tastatura, fiindca – altfel – par instruiti egal, cel putin la Limba Romana si Cunostinte Social-Politice.
    Pe chestia cu contul tau de facebooc, deasemeni am intuitii total diferite de legenda, pe care nu gasesc sincronizarea, intre dispozitie si timpul la dispozitie, sa le argumentez, ori, a da cu pietre ca nebunu’… ti-am mai spus, sunt destui cei care iau bani ca sa ne-o faca, iar noi sa ne-o facem singuri? Sa nu ma intrebi „Ce?” Chestia aia cu tesla.

    PS. Sterge! Daca vrei…

    • 12 iulie 2013 at 19:07

      @incognito
      Prietene daca as avea eu puterea sa mobilizez militanti si sa ii pun sa comenteze acum eram mare.
      Mai incerc o data, daca o singura persona care dat like la pagina blogului distribuie pe 2 – 3 grupuri psd, la interval de cate secunde, atunci cei care sunt on line pot sa intre sau nu sa comenteze Sunt grupuri de 10.000 … grupul Victor Ponta, prim-ministru! are 25.500 de membri … deci sunt sanse ca aceste comentarii sa fie o reactie normala

  21. mitu
    12 iulie 2013 at 20:50

    sint atitea comentari incit nici nu mai stiu ce sa comentez 7.4 milioane!spune totu a doamna care statea la geam!la garaju ala de campanie!dar oare de ce trebuie sa ne deranjeze ca si justitia trebuie sa isi faca datoria si sa scoata adevaru si nu sa caute motive dupa ce nus cu acoperire ……

  22. Rica Venturiano
    13 iulie 2013 at 12:11

    He he he he. Mai Theo, chiar asa? Sa fie cazul asta, cu UN LICEU, apogeul coruptiei din Romania? Sa fie intr-atat de important incat sa se implice UN PRIM MINISTRU? Cat de usor pot fi manipulati unii oameni, he he he. oameni buni, ce s-a intamplat la acel liceu, este definitoriu pentru TOATE liceele din tara. Peste tot se merge pe spagi, pe „protocoale” samd.
    Dar de ce sa nu fie „boborul” ocupat cu chestii minore, ca sa nu se uite acolo unde trebuie.
    Ce te mira ca un director de institutie de invatamant se preteaza la niste gainarii si la cativa galbeni acolo, cand avem ditamai ministrii, ditamai parlamentarii care baga vartos mana in buzunarul statului. Cu ce e mai vinovata acea directoare decat Fenechiu, de exemplu? Sau fata de Nascase?
    Praf in ochi, si nimic mai mult.

    • 13 iulie 2013 at 15:33

      Toa’ L’ent Cucuruzer V(anturici)8
      In inconfundabilul dvs stil imbarligatorist pronuntati Fenechiu si Nastase la un loc cu directoarea liceului D.Bolintineanu – adrese fixe – alaturi de sintagma plina de ambiguitate „ditamai parlamentarii care baga vartos mana in busunarul statului” in care i-ati putea nominaliza pe mai toti PDL-istii – in frunte cu Basescu & asociatii. Sa stiti ca Fenechiu n-a facut altceva decat afaceri, poate oneroase, cu statul, din pozitia de privat. Singura acuza ce i s-ar fi putut aduce putea fi „paraandaratul” sub denumirea legala de mita, lucru pe care un parchet de lemn „tanase” nu va fi niciodata capabil a dovedi. Incompetenta si abuzul in functie sunt stict atribute ale celui in functie de stat si singura complicitate nu ar putea apartine decat celui ce l-a numit, daca nu cumva si in cazul numitorului, nu a fost vorba tot de incompetenta sau abuz.
      Nastase a fost condamnat fara probe, chit ca el este acuzat de infractiune in exercitiul functiunii desi Guiness Book a omologat recordul in ceea ce priveste numarul de martori audiati. Dar el era Prim Ministru la data de care se face voarbire.
      Directoarea Liceului este tot un functionar al statului si daca nu ocupa o functie ministeriala, nu este nici intreprinzator privat.
      E mare pacat ca un imbarligator ca dvs sa se plimbe si sa flencane aiurea prin tara, fara a fi insotit indeaproape de un „dezbarligator” atent, care sa inteleaga unde si cum inodati dvs itele si sa vi le deznoade.
      Pentru a dovedi ca sunteti sincer ar trebui sa ne spuneti si despre Ridzi, despre Hoara, despre Falca, despre Videanu, despre Berceanu, despre Udrea, despre toata familia Basescu – cu frati, cumnati, cumetri, s.a… Ar fi de ajuns desi cred ca cei nenumiti si poate de o suta de ori mai multi s-ar putea simti nebagati in seama. Ce se mai stie de manevrele cu armament pe teritoriul Romaniei si Bulgariei de care numele lui Mircea Basescu – la vremea aceea – nu era strain? Dar despre Turbinele uzate de la Resita care cam pe acelas traseu (la fel de noi ca transformatoarele lui Fenechiu) au fost exportate fictiv pentru incasarea frauduloasa a TVA-ului, de aceiasi oameni din apropierea basescului? Ati uitat? Sau nu vi s-a spus la curs? Sau vi s-a spus dar vi s-a mai spus si sa „mucles”?
      Sunt de acord ca trebuie sa se termine cu practicile necinstite din scoli. Am derut tot timpul si peste tot EDUCATIE si nu educatia pe care ati primit-o dvs la scolile de imbarligatorie pe care le-ati absolvit, ci educatie morala.
      E un genocid ce se intampla cu copii acestei tari in scoala romaneasca de azi.
      Ceea ce insa face gasca Macovelei este crima in serie, cu sadism, asasinate fiind Constitutia Romaniei, legislatia romana, drepturile omului, libertatea, statul de drept.
      …Iar dvs. va inscrieti – prin sustinerile dvs. – la complicitate, favorizarea infractorului, dezinformare prin obstructionarea adevarului sau chiar afisarea a insusi adevarului, rasturnata, deformata, ciuntita, mutilata.
      As fi vrut sa mai zic ceva despre bunul simt care ar trebui sa insoteasca comentariile unui basist sadea dar imi dau seama ca orice apropiere intre termeni, in zilele noaste, este – inca – un nonsens.

  23. Rica Venturiano
    14 iulie 2013 at 12:04

    „…Iar dvs. va inscrieti – prin sustinerile dvs. – la complicitate, favorizarea infractorului, dezinformare prin obstructionarea adevarului sau chiar afisarea a insusi adevarului, rasturnata, deformata, ciuntita, mutilata.”
    Nu stiu ce va apasa mai greu pe tartacutza, faptul ca eu am, sau faptul ca dvs nu aveti. Asa cum v-am spus de multe ori, de incompetenta dvs sunteti singurul vinovat. Faptul ca dvs aveti parte (sau nu nu) de un 4L (ca sa nu zic 3L) in loc de un V8 (printre altele), ca nu va sunt recunoscute „meritele”, sau ca sunteti un RATAT notoriu, este doar din vina dvs. Dar asa cum am spus, este mai usor sa acuzi si sa arati cu degetul tot ce-ti este diferit si de neinteles, decat sa cauti solutii. Si chiar ma mira faptul, avand in vedere ca dvs DETINETI TOT ADEVARUL SI LE STITI PE TOATE MAI CEVA CA UN OM MARE.
    Dar asa cum spunea si gazda noastra intr-un alt topic, „calomniaza, calomniaza, ca poate tot ramane ceva, si pana la urma, din proprie convingere, sau convins de prieteni, voi renunta in a va mai onora cu atentia”. Stimate necunoscut, ati reusit sa demonstrati tuturor cat de mic sunteti, atat la suflet cat si la minte. daca cei „ce v-au privit in ochi” nu va spun asta din mila ptr impotenta dvs, mie chiar imi face placere sa constat ca sunteti exact ceea ce peorati pe bloguri, UN NIMENI, UN NECUNOSCUT, si ca in viata mergeti INCOGNITO.
    Chiar vi se potriveste o replica a marelui Nenea iancu, una din „Caldura mare”:
    – „Amice, esti …INCOGNITO”

    • 15 iulie 2013 at 18:59

      T’oa L’ent Cucuruzer V(anturici )8
      In timp ce vartelnita dvs risca sa se aprinda – fiindca la turatii mari „unguentele” se taie daca la(r)garele nu dispun si de racire fortata, iar „unsorile” sunt in conditiile respective, adevarati carburanti – eu, tot incercand sa va contrazic (fiindca de lamurit… v-ar trebui resetat cipul…), cred ca imi racesc gura degeaba.
      Trecand peste citat si peste marlania cu tartacuta, vreau sa precizez ca nu am decat o singura apasare in ceea ce va priveste: faptul ca basiti pe aici aproape nestingherit.
      In rest, la cate neamuri proaste freaca asfaltul Romaniei cu V8-uri, daca nu as constientiza ca totusi, imbarligatorul cu Toyota Land Cruiser V8 chiar exista, dvs. ati fi o cantitate, acolo, ce ar puta fi neglijata.
      Stiu ca muriti de curiozitate sa stiti ce masina am si daca se poate si numarul de circulatie si adresa si cnp-ul, dar, nu v-am ales eu meseria si n-am de gand sa va pun eu totul pe tava.
      Eu cred ca e mare pacat sa va ocupati cu ceea ce sunt convins, in credinta mea, ca va ocupati si vreau sa fie numai pacatul dvs, asa cum tot pacatul minciunilor dvs. pe acest blog sa nu cada pe nimeni altcineva decat pe mincinos.
      N-am sa va spun ce am realizat in viata pana la revolutie si dupa fiindca sunt multe si cu cat ati sti mai multe ati fi mai aproape de mine si dincolo da faptul ca detest mirosul de hidrogen sulfurat am si frica de efectele sale „piro”.
      As putea sa va spun despre cea mai mare realizare – fiul meu – dar stiu ca imbarligatorii n-au mama, n-au tata, pe ei i-au crescut si educat statul securist si invatat ca, daca vrei sa dai cel mai tare in cineva, trebuie sa-l lovesti in mostenitori.
      Asa ca dvs. chiar n-aveti de unde sa stiti daca sunt un RATAT dar incercati sa-i faceti pe altii s-o creada. Ce pot insa eu sa sesizez, adulmecandu-va de la distanta anti-USL-ismele (lucru sesizat si de altii), e ca dvs. sunteti un RATEU al esaparilor basedentiale.
      Daca tot citati, e bine sa stiti ca acea maxima este doar o parafrazare a Dorei dintr-un pensee ce a aparut prima oara intr-o lucrare a lui Francis Bacon, ce argumenta stiintific demnitatea ca mod de comportament (si nu ca functie in societate). Dora a postat-o exact pentru imbarligatori ca dvs. dar – stiti anecdota cu „zi-i ma – tu – chior, ca sa nu-ti zica el tie” – dvs., maestru imbarligator cum sunteti, ati confiscat-o in interesul actiunilor dvs. imbarligatoare.
      In final ma bucur ca mi se potriveste „Incognito” fiindca nu va trebui sa-mi schimb psedonimul de atatea ori de cate vi l-ati schimbat si vi-l multiplicati inca, dvs.
      Mi-ar parea rau sa v-il mai schimbati si dvs.
      Nenea Iancu zicea „Venturiano”. Vecina mea spunea „Fute Vant”. Eu zic „V(anturici)8” cu conotatii suplimentare: „V8” de la dispunerea cilindrilor motorului de la tancheta dvs., „anturici”, legat de anturajul dvs. puturos, plus ca alaturi de Toa’ (prescurtarea „Tovarasului” de sub punte si o pescurtare la Toyota), L’ent (locotenent si Land) si Cucuruzer (masina de strans cucuruzul si Cruiser) definesc perfect, asa cum a intentionat si nenea Iancu (el reusind mult mai bine; Deh…) neamul prost ajuns azi „realizat”.

      • 16 iulie 2013 at 10:55

        🙂 🙂 🙂

      • 16 iulie 2013 at 11:04

        Mare inginer necunoscut!! daca era sa fii intr-adevar un cunoscator in domeniu, ai fi aflat ca exista „lagare” din materiale FOOOOARTE rezistente la temperaturi mari si la frecari pe termen lung. Tot asa cum exista si uleiuri ce pot lucra la temperaturi de peste 200 de grade Celsius, in mediu inchis, fara sa-ti sara in cap instalatia.
        Inginer ….. ma lasi? Aloooo, vezi ca-i faci de ras pe ADEVARATII TCM-isti.
        Lasa-ti fiul de-o parte, ca nu are nicio vina. Si oricum cred ca a suportat destul in copilarie si in adolescenta din parte unui looser ca dvs.

      • 16 iulie 2013 at 11:53

        Inca o dovada furnizata de marea dvs inteligenta, sta si in faptul ca ii considerati pe toti cei realizati „neamul prost”. Asa este, doar „neamurile proaste” s-au realizat in Romania, iar adevaratele valori, ca dvs, sunt la limta saraciei. cata inteligenta emana din cele spuse de dvs.
        Dzaca nici asat nu-i frustrare, atunci ce este? Aveti ura pe tot ce s-a realizat, punandu-le in carca tot felul de abjectii. Sunteti jalnic stimabile.
        Nici macar cu Toyota nu ati priceput cum stat treaba. V-am spus, e a firmei, dar cum singura circumvolutiune se pare ca o aveti de la „cascheta” e explicabil.

  24. 15 iulie 2013 at 16:59

    Dora
    de ce apare un comentariu din 14 inaintea unuia din 12, fara ca nici unul sa fie „raspuns” sau sa aiba „raspuns”? Incearca sa-mi ordonezi si mie logica mea de TCM-ist.

    • 15 iulie 2013 at 18:21

      @incognito
      nu stiu de ce 🙁 nu pot sa intervin don partea de adiministrare si sa il mut. Eu de aici pot doar sa aprob un comentariu, sa raspund, sa il editez, sa il trimit in spam sau la gunoi. Nu pot sa fixez locul unde apare printre comentarii

  25. moromete
    24 iulie 2013 at 21:24

    Justitiabila lacusta
    Fenteaza legea ca o *susta*-
    Si din BALANTA lui TRAIAN
    Tot gudura al sau timpan.
    Ea are sensuri definite
    Din mintea – vetustului parinte.

Lasă un răspuns


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function giornalismo_related_stories() in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php:58 Stack trace: #0 /home/cristihaicase/public_html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /home/cristihaicase/public_html/wp-blog-header.php(19): require_once('/home/cristihai...') #2 /home/cristihaicase/public_html/index.php(17): require('/home/cristihai...') #3 {main} thrown in /home/cristihaicase/public_html/wp-content/themes/giornalismo/single.php on line 58